KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Nee, ik neem liever de gok met een box van 39.95 euro..NiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:59:
[...]
Hehe, we waren er allemaal door.. en toch ook maar niet besteld natuurlijk want een box kopen is te mainstream.
Verwijderd
Scriptje gebruiken...Tiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Op de een of andere manier is dat bij mij toch al lastig om er door te komen.. Hoe doen jullie dat dan?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 21:03 ]
kak te laat.
150 euro box is tijdens vorige hunts nog niet voorbij gekomen toch?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:
Ik ben bijna in staat om gewoon die HDMI kabels te kopen, dan weet je tenminste zeker dat je geen gateway error krijgt...
kak te laat.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hunters hebben geen tijd voor douchesJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:
Wat is dit nu weer voor rommel? Douchen is voor mietjes.
Klopt, is voor het eerst. Altijd € 40,- of € 100,- meen ik.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:
Hmm, je kan ook niet even weggaan of je mist gelijk weer een box...
150 euro box is tijdens vorige hunts nog niet voorbij gekomen toch?
"Be brave, don't shave"
Duct tapepaulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:06:
Als ik nu wist hoe deze vast gemaakt moest worden kocht ik em, onze is net kapot
Same here. Mooie prijs maar geen idee hoe je het bevestigd.paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:06:
Als ik nu wist hoe deze vast gemaakt moest worden kocht ik em, onze is net kapot

http://i.imgur.com/iYRlhqh.pngpaulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:06:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

whahahaha
BEWIJS!!!!Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:10:
Dit keer heb ik hem, ik heb nu wel alle boxen gehad
150
100
40
allemaal in 1 hunt
Screenshot?Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:10:
Dit keer heb ik hem, ik heb nu wel alle boxen gehad
150
100
40
allemaal in 1 hunt
I see red pixels.
[ Voor 59% gewijzigd door ChUcKiE op 29-08-2013 21:12 ]
Klik eens op 'Ik neem er een!'Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:11:
Mijn blauwe balk is nog voor 80 procent vol... En jullie hebben problemen?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
It wasn't me, want ik hoef deze niet..Jassy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:13:
Jammer, scripters zullen de server wel overbelasten
Zullen wel niet meer komen nu zeker?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
"Be brave, don't shave"
"Be brave, don't shave"
Bevestiginsmailtje net ontvangen.
Een ogenblik alsjeblieft...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Bezig met verwerken van je bestelling...
............................... jah hoor, die is weer gefaalt
NiceAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:14:
BAM! Hij is toch nog binnen.
"Be brave, don't shave"
[LTS][MTS][HTS]
Koop deze mooie grote doos!
Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat er in zit. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze 150 euro boxen doen.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:14:
Ik stap nu onder de douche, dus ga maar alvast klaar zitten voor de volgende box...
Binnen via normale site of mobiele?AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:14:
Geduld, waarschijnlijk heb je hem.Pepper92 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:16:
mmm, na invullen tancode doorverbonden naar sorry cant order at this moment gestuurd, wel geld afgeschreven, nog geen bevestiging...
Ik heb geen betaalscherm!! gvd
:)
Ik heb ze ook niet eerder gezien.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:15:
[...]
Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat er in zit. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze 150 euro boxen doen.
Vind 150 euro toch wel veel geld voor een doos waarvan je de inhoud niet kent.
Maarja, als het echt niks is kun je 'm natuurlijk altijd nog tegen verzendkosten retourneren.
Ben benieuwd!
Had ik je voor het begin van de hunt ook wel kunnen vertellenBeakzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:16:
Dan kap ik er maar mee.. Wil een box maar dat is toch volledig kansloos
Gewoon laten komen, kunt em altijd terugsturen als het niets blijkt te zijn. Voor die paar euro verzendkosten lijkt het me de gokprijs toch echt wel waard
< dit stukje webruimte is te huur >
Mobiele.
Normale site heb ik nooit succes mee gehad...
Je betaling is ontvangen, verwahcte verzenddatum 12 september 2013
[ Voor 8% gewijzigd door coyote1980 op 29-08-2013 21:18 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Je kan ook overdrijven...coyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:17:
IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX
Verwijderd
Zei je iets?coyote1980 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:17:
IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX IK HEB EEN BOX
Dat kan niemand vertellen, tenzij er hier een iBood-admin is of zoEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:17:
Iemand enig idee of we nog een rondje boxen kunnen verwachten of is het nu zo goed als kansloos?
ora et labora
Idd! Haha op pc kwam ik er niet door, maar tegelijk via iPad wel
En die tyfusrussen maken 1-1
gvd
toettoett
Een 150 boxmrc4nl schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:18:
ow heb ik net een box gemist?was druk aan het commenten op een ander topic ^^
Ze sluiten de ibood hunts volgens mij altijd af met een box. Dus ik gok dat er nog wel eentje komt. Wat ik mij wel afvraag, is hoe andere mensen het wel voor elkaar krijgen om een box te kopen. Wat doen ze anders dan de anderen??? Ik ben miss 3x bij mijn persoonsinformatie gekomen en daarna er alsnog uitgeknald en dat met 3 tabs in Chrome achter elkaar proberen.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:17:
Iemand enig idee of we nog een rondje boxen kunnen verwachten of is het nu zo goed als kansloos?
van boven naar onder:
150
40
100
[ Voor 28% gewijzigd door Cevie op 29-08-2013 21:19 ]