Neehoor, zeker niet altijd een box als afsluiterRobkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:18:
[...]
Ze sluiten de ibood hunts volgens mij altijd af met een box. Dus ik gok dat er nog wel eentje komt. Wat ik mij wel afvraag, is hoe andere mensen het wel voor elkaar krijgen om een box te kopen. Wat doen ze anders dan de anderen??? Ik ben miss 3x bij mijn persoonsinformatie gekomen en daarna er alsnog uitgeknald en dat met 3 tabs in Chrome achter elkaar proberen.
Dat is werkelijk maar één keer gebeurd..Robkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:18:
[...]
Ze sluiten de ibood hunts volgens mij altijd af met een box.

Doe mij jouw scriptCevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:19:
http://imageshack.us/photo/my-images/153/czcv.png/
van boven naar onder:
150
40
100
Het voor de rest verzieken met scripts ed.Robkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:18:
[...]
Ze sluiten de ibood hunts volgens mij altijd af met een box. Dus ik gok dat er nog wel eentje komt. Wat ik mij wel afvraag, is hoe andere mensen het wel voor elkaar krijgen om een box te kopen. Wat doen ze anders dan de anderen??? Ik ben miss 3x bij mijn persoonsinformatie gekomen en daarna er alsnog uitgeknald en dat met 3 tabs in Chrome achter elkaar proberen.
Echt klote box, zat in het betalingsscherm @#!$%
Heb jij nou gewoon een script of iets runnen of heb je gewoon uber mazzel?Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:19:
van boven naar onder:
150
40
100
beruchte ibood box, meh ik wil de beroemde box
ora et labora
O.o 3 in 1 hunt?Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:19:
van boven naar onder:
150
40
100
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Mazzel jongens, weet niet eens hoe een script werkt. was wel verbaasd dat er geen captcha was en ik gebruike de mobile site op de PC
Had de vorige hunt ook 3 boxen dus is goed mogelijk zonder scripts! Hoe weet ik ook niet, deze keer lukt het me niet nog een keer
Wat is de url van de mobiele site?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
m.ibood.com/nl/nl
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Eerste keer een box te pakken in elk geval.... Laatste paar keren steeds de box net misgelopen, of een transactie die naar de haaien ging, maar nu een keer gelukt. En 150 euro, what would it be? Een nieuwe auto? Private Jet? Vliegkampschip? TV? Oeh zoveel mogelijkheden!
Ik had hem ook via de mobiele site.
Ik had hem ook via de mobiele site.
[ Voor 6% gewijzigd door coyote1980 op 29-08-2013 21:23 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Juist, thx
dat is het geheim dus blijkbaar. Niet. Wel. Niet.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ha. FIRST!
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
hier is je url: http://www.google.nl/url?...1Dg&bvm=bv.51495398,d.ZGU
ora et labora
Als iedereen de mobiele variant gaat gebruiken werkt de normale site wss beter.
Ik had via ipad mobiele site ook geen captcha
Er was helemaal geen captcha deze keer.
Hopen dat t nog eens voorbij komt... Gaan we t maar weer proberen :<
"Be brave, don't shave"
Maar dat is gewoon omdat je ipad faaltPepper92 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:
Normale site ook niet.Pepper92 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:
Ik mis nu 2 zaken al vandaagThecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:18:
tof, weer 2 boxen gemist.
En die tyfusrussen maken 1-1
gvd
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Anders wel mooi een box binnenhejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:24:
[...]
Maar dat is gewoon omdat je ipad faalt
Ik had de vorige hunt ook 2 boxen, en nu zit ik zonder (hoewel ik beide 150 euro boxen heb gemist omdat ik natuurlijk net even weg was
). Het is dus gewoon echt geluk hebben. 3 Tabs open hebben is kansloos. Je krijgt echt maar 1 kans, en als je niet alle knoppen binnen 0,2 nanoseconde hebt gedrukt dan is het mission impossible
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
En niet constant op die F5 knop blijven rammen, 1 keer klikken en dan afwachten.
Ik kwam er op mn telefoon niet door, PC opgestart, daar ook geprobeerd. Telefoon weer gerefreshed, gateway, refresh, back, forward, en voilà: plaats bestellingEricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:25:
Je krijgt echt maar 1 kans, en als je niet alle knoppen binnen 0,2 nanoseconde hebt gedrukt dan is het mission impossible
Dus die 0,2 nanoseconden klopt niet helemaal...
Alleen als je het echt nodig hebtpetjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:27:
Is dat wat die kussens?
ik lig er nu op . goede koop geweest. had de ander verkochtpetjekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:27:
Is dat wat die kussens?
ora et labora
Hmmm, heb een 150 euro box te pakken maar zo te zien een hele hoop mensen ook. Kan je hem gewoon probleemloos retour sturen? Iemand ervaring mee?
Retour omdat veel mensen hem hebben?xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:29:
Hmmm, heb een 150 euro box te pakken maar zo te zien een hele hoop mensen ook. Kan je hem gewoon probleemloos retour sturen? Iemand ervaring mee?

princesen kussens. geen hooizak/veldkei
ora et labora
Je hebt die wet koop op afstand, dus je kunt de box tegen verzendkosten terugsturen (binnen 14 dagen volgens mij).xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:29:
Moet geen probleem zijn.
Voor iedereen die de box heeft gemist, koop de kussens. Kun je ze de volgende keer bij de hunt gebruiken om er keihard in te schreeuwen en gillen van frustratie omdat je weer de box niet hebt kunnen kopen
xD luister nu net toevallig Time in a Bottle van Jim Croce... "The Box would be empty, except for the memory"
Dat kan, net zoals met elke andere online aankoop.xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:29:
nou probeer maar eens geopende software terug te sturen? Of speciaal gegraveerde horloges e.d.Melkunie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Dat kan, net zoals met elke andere online aankoop.
gaat niet lukken maat
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Behalve uitgepakte lingerie, uitgepakte speeltjes voor blote volwassenen en meer hygienische productenMelkunie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Dat kan, net zoals met elke andere online aankoop.
de memory is aardig accuraat inderdaadPepper92 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:31:
xD luister nu net toevallig Time in a Bottle van Jim Croce... "The Box would be empty, except for the memory"
ora et labora
Ja? In het verleden toen ibood veel boxxen verkocht, bleken de boxxen vol met bullshit te zitten.RonaldDesigns schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:30:
[...]
Retour omdat veel mensen hem hebben?
boelsjitxminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
Ja? In het verleden toen ibood veel boxxen verkocht, bleken de boxxen vol met bullshit te zitten.
Zo, die 2 kussens gekocht
eindelijk weer als een prinsje slapen binnenkort!
Kussens met van die synthetische meuk erin zijn niet oke
Zijn goede kussens inderdaadGerjannn schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
Zo, die 2 kussens gekochteindelijk weer als een prinsje slapen binnenkort!
-edit-
[ Voor 90% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:30 ]
Ja dat kan maar dan moet je wel de hele doos, dus met alle originele inhoud terug sturen, de verzendkosten moet je zelf betalen.xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:29:
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Ik zag er idd een paar die hem ook hebben, maar hoeveel zijn het er nou echt? Valt best mee toch?xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:29:
Hmmm, heb een 150 euro box te pakken maar zo te zien een hele hoop mensen ook.
Ik hou er mee op voor vandaag. Die box zit er wss niet meer in.
Allemaal veel succes verder
Allemaal veel succes verder
https://www.humblebundle.com/weekly
De weekly staat er nu dan eindelijk op
De weekly staat er nu dan eindelijk op
WTF is het wilde oosten op RTL 5 nu weer voor programma
Beetje stereotype boer benadrukken zo te zien
En een aanbieding voor iedereen die aan een borrel toe is na het missen van de 150 box... sterkte mensen
De box van de vorige hunt staat hier nog op zolder, mag je best overnemen.WhatTheFuck schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:35:
Als er iemand zijn box kwijt wil, ik neem hem wel over
Inhoud is er destijds wel uitgehaald trouwens.
oh oh cherso van het oostenjip_86 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:36:
WTF is het wilde oosten op RTL 5 nu weer voor programmaBeetje stereotype boer benadrukken zo te zien
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Maar altijd meer waarde dan voor het bedrag voor wat het gekocht is. Tenminste, als ik hier de unpacking van Boxen zie in het topic, zijn ze mooie duit waard. Misschien voor jou niks waard, maar doorverkopem ken altijd, win-winxminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
Ja? In het verleden toen ibood veel boxxen verkocht, bleken de boxxen vol met bullshit te zitten.
Wel zonde als je terugstuurt, aangezien je zelf moet betalen helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door ByteMe_ op 29-08-2013 21:39 ]
je mag m wel aan mij verkopen.xminator schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
100 euro box de vorige keer, zat niet echt iets bruikbaars in.Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:38:
@AdmiralSnipe
Welke box had jij de vorige hunt? en nog geluk gehad in deze?
1 ding was echter kapot.
Heb na het terugsturen van enkel het kapotte item nog een 40 euro box ontvangen, zat meer bruikbaar spul in dan de 100 euro box...
Kut, ben ik op de mobiele site. Ben ik niet ingelogd. Handig.
Wat is dit???
Alweer een box?
Alweer een box?
Verkoopt de 150 euro variant niet goed ofzo??
En weg is ie!!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hier ook de 150 box binnen via de mobiele site. Hij bleef eerst 10 min. laden voordat ik er door kwam. Misschien een stomme vraag, maar zit er in de 100 (nu 150) box normaal gesproken meer dan in de 40 box? Ik wacht het af en stuur de box terug als het me niet bevalt.Cevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:19:
van boven naar onder:
150
40
100
Kut ding, 2 van de 3 keer kom ik bij ideal, klik ik verder. Sorry foutje
Ik had 3x de barcode en weer niet door kunnen gaan. Lekker bezig... Zo klaar mee.
Nee, niemand komt door de foutmeldingen heenAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:43:
Verkoopt de 150 euro variant niet goed ofzo??
Nu ook weer.. 502 en database.
jij ook al?Robkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:44:
Ik had 3x de barcode en weer niet door kunnen gaan. Lekker bezig... Zo klaar mee.
Hangt er heel erg vanaf, 40 euro box kan "beter" zijn dan de 100 euro box.KoenCows schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:44:
[...]
Hier ook de 150 box binnen via de mobiele site. Hij bleef eerst 10 min. laden voordat ik er door kwam. Misschien een stomme vraag, maar zit er in de 100 (nu 150) box normaal gesproken meer dan in de 40 box? Ik wacht het af en stuur de box terug als het me niet bevalt.
Hoe geraak je ingelogd op de mobile site? Dit wil bij mij helemaal niet

Pfff........Op bestelling plaatsen drukken en dan de melding: Andere ibooders waren je net voor.
Frustrerend

Surfin' paradise!
hier ook al
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
jeuj, ik hang zogenaamd nog in het bestelproces. not.
Klikken op 'ik neem hem', inloggen en weer terugBlolb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:45:
Op 'ik neem er een' klikken, en dan inloggenBlolb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:45:
Te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Pepper92 op 29-08-2013 21:46 ]
Ben er overigens voor de tweede maal op de betaalpagina uitgevlogen

Bij random aanbieding op "Ik neem er een!" klikken, dan moet je eerst inloggen.Blolb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:45:
Kun je daarna weer naar de homepage gaan.
Ah en ik ben weer bij de sokken
Dude
Surfin' paradise!
Ik sta voor de 2e keer ingelogd op iDeal met een box.... Hallo, nog een keer 155,90 afrekenen?

Misschien moet ik dat maar is proberen want via m.ibood.com/be/nl/login lukt het niet. ThanksAdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:46:
Bij random aanbieding op "Ik neem er een!" klikken, dan moet je eerst inloggen.
Kun je daarna weer naar de homepage gaan.
Nou die mobiele site is helemaal klote hier.. Kon op neem er 1 blijven klikken maar er gebeurde niks. Niet eens een error. Op de iphone kwam ik tenminste nog tot het vakje klikken.
Wat een pure frustratie is dit zeg. Vraag me af waarom ik toch steeds blijf kijken !
Wat een pure frustratie is dit zeg. Vraag me af waarom ik toch steeds blijf kijken !