of een
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd1 op 29-09-2021 19:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd1 op 29-09-2021 19:04 ]
I'm an Ironman!
I see red pixels.
Dan heb je em nietthechib12 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:41:
Ik heb m maar ik wil m niet
Ik ben op gegevens invoer scherm. Kan ik iemand blijmaken?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nooit... De box is een hoaxNiGeLaToR schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:42:
Alle foutmeldingen gehad, maar ook netjes het betaalscherm.. en toch weer 404, wanneer heb je hem nu echt?
-
Idem...wwwhizz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:41:
Bezig met verwerken van je bestelling...
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
:)
I see red pixels.
Let maar op zo een timeout ofzowwwhizz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:43:
Nog steeds Bezig met verwerken van je bestelling...
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
I see red pixels.
Herkenbaar.. helemaal als je al je betalingsgevens aan het invullen bent en floep weg bestelling.Grrrrrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:45:
Ik klikte op betalen en kreeg "even wachten" en daarna "er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw"
Echt, ik snap niet dat ik het nog probeer. Iedere keer dezelfde frustratie dat de site er weer uitklapt...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Klopt dit?Grrrrrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:46:
iDeal vind ik het handigst. Zodra je in dat proces zit is hij van jou, maar kom daar maar eens
Volgens het iBood-account in de chat op 1DK was dit de laatste box...
Echt waar? of probeer je ervoor te zorgen dat mede-tweakers er niet langer voor gaan?Grrrrrene schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:46:
iDeal vind ik het handigst. Zodra je in dat proces zit is hij van jou, maar kom daar maar eens
Volgens het iBood-account in de chat op 1DK was dit de laatste box...
Echt geen Dora spul gezien deze hunt.. Zwaar teleurstellendeggda schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:51:
Dora rugzak al geweest?
-
[ Voor 3% gewijzigd door paulus_01 op 29-08-2013 20:53 ]
Prima, ga ik de unboxxing hier van bekijkenCevie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:53:
Ik wil wel graag de unboxing van de 150 euro doos zien
Ja, als je een beetje van watersport houdt zit je hier pefectJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:50:
Leuke plaats, Sneek.
2x achter elkaar rond 2 uur in de nacht geweest. Misschien heb je vannacht gelukVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:53:
Al heel de dag aan het wachten op de monster turbines... Kom lieverds, het is tijd nu!
"Be brave, don't shave"
I see red pixels.
Ik geloof niet dat dit de plaats is om dergelijke dingen te bespreken. Maar goed, ieder z'n dingSneek schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:55:
[...]
Ja, als je een beetje van watersport houdt zit je hier pefect
Joh!thechib12 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:57:
Is de hunt niet om 12 uur vannacht afgelopen?
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
"Be brave, don't shave"
Hehe, we waren er allemaal door.. en toch ook maar niet besteld natuurlijk want een box kopen is te mainstream.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:58:
Ik was er door om hem te bestellen, maar heb niet doorgezet omdat ik 150 euro eigenlijk toch wel veel vind voor een box..
Uuuh!? Dat had voor mij echt een no brainer geweestVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:58:
Ik was er door om hem te bestellen, maar heb niet doorgezet omdat ik 150 euro eigenlijk toch wel veel vind voor een box..
"Be brave, don't shave"
DronkenJantjeBr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:58:
[...]
Ik geloof niet dat dit de plaats is om dergelijke dingen te bespreken. Maar goed, ieder z'n ding*kuchPERVkuch*
Hoe ben je de sneekweek doorgekomen dit jaar?
Mja.. Het zwarte vlakje is het probleem niet.. Ben ik ook al een keer of 10 voorbij geweest..frapcase schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:58:
Potverrr.., was voorbij "het zwarte vakje" en toen kwam ik erachter dat ik tijdens een moment van onoplettendheid niet ingelogd was.
-
Op de een of andere manier is dat bij mij toch al lastig om er door te komen.. Hoe doen jullie dat dan?Edd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:59:
[...]
Mja.. Het zwarte vlakje is het probleem niet.. Ben ik ook al een keer of 10 voorbij geweest..
"Be brave, don't shave"
Wil je zo graag een 3pack hdmi kabels a 13 euro?
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Zo hoort het
Op het zwarte vlakje klikkenTiestor schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Op de een of andere manier is dat bij mij toch al lastig om er door te komen.. Hoe doen jullie dat dan?
-
Joh... Zegt bij mij steeds dat ik niet goed geklikt heb ofzo.. Meer in het zwarte vakje krijgen doe ik t niet..
"Be brave, don't shave"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq