Zijn oude modellen sport in ears van sennheiser, wint geen schoonheidsprijzen maar zullen zeer nutting zijn tijdens het rennen. Nieuwe model ziet er stukken beter uit overigens.
neh, stofzuiger, om alle rommel van de hunt op te zuigen.
KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:35:
neh, stofzuiger, om alle rommel van de hunt op te zuigen.
dat is een duivels vieze stofzuiger!
ik ga nog maar weer ff sam sam kijken... en met een half oogje op de hunt.
Heb al een mooiere Breil, doos please
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Avond heren, da's lang geleden... ;-)
Vandaag de hunt half gevolgd, afgelopen nacht niet, was beroerd vroeg naar bed...
Vandaag de hunt half gevolgd, afgelopen nacht niet, was beroerd vroeg naar bed...
Goedenavond!
Edit: En voel je je beter of kom je nu brak je bed uit?
Edit: En voel je je beter of kom je nu brak je bed uit?
[ Voor 72% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2013 23:42 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Avond,Powder Toastman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:40:
Avond heren, da's lang geleden... ;-)
Hopelijk komen er voor jou nu betere dan de afgelopen 16 uur..
Inderdaad niet veel interessants voorbij zien komen, niet dat ik ECHT iets nodig heb. Wel 3 boxjes gemist zie ik...Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:41:
[...]
Avond,
Hopelijk komen er voor jou nu betere dan de afgelopen 16 uur..
Dat ^.Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:39:
Heb al een mooiere Breil, doos please
Ha! Nu kan ie wel!
Behoorlijk booring en afgezaagd, deze ronde. Die gaat mijn schuur niet in
Behoorlijk booring en afgezaagd, deze ronde. Die gaat mijn schuur niet in
[ Voor 18% gewijzigd door Therapy777 op 28-08-2013 23:45 . Reden: fail fail fail ]
Erg saaie en nu ook langzame hunt.Powder Toastman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:43:
[...]
Inderdaad niet veel interessants voorbij zien komen, niet dat ik ECHT iets nodig heb. Wel 3 boxjes gemist zie ik...
American gangster maar weer eens aangezet
tweedehands boor, goedkoper op marktplaats!
Ik kan begrijpen dat je goedkope tools koopt als je ze niet vaak gebruikt, maar kom op, tools koop je eenmalig, dus koop alsjeblieft hoge kwaliteit spul en geen refurbished accutol..
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
And its gone
Zelfs in de slow chat gaat 't langzaam..
geert wilders doe er wat aan!Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:50:
Zelfs in de slow chat gaat 't langzaam..
ora et labora
Als er nu een karretje is, moet zo de doos wel komen
kijk nou een step voor dikke mensen:

ora et labora
mrc4nl schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:54:
kijk nou een step voor dikke mensen:
[afbeelding]
Hahaha
On a serious note: Koop een leuke steekwagen als je dingen wilt vervoeren, niet een raar karretje.
On a serious note: Koop een leuke steekwagen als je dingen wilt vervoeren, niet een raar karretje.
veel te cool voor echte magma

ora et labora
3 voor 12...dozentijd? 
Dat zijn overigens verdraaid handige karretjes als je een verhuizing gepland hebt
Dat zijn overigens verdraaid handige karretjes als je een verhuizing gepland hebt
[ Voor 67% gewijzigd door The Eagle op 28-08-2013 23:58 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik dacht serieus even dat dit gewoon een AH boodschappenkarretje was
Wel een ideaal ding voor een box mee te vervoeren.
hint.
hint.
van 100% naar 71% naar weer 100%, nice ibood!
Ik heb trouwens nog nooit zo'n doos besteld. Is het de moeite waard? Zaten er in de dozen in het verleden zulke vette dingen dan?
Maak je je box open, zit er nog zo'n karretje in.AppliArt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:59:
Wel een ideaal ding voor een box mee te vervoeren.
hint.
Ja en een doos is ook "easy foldable" in tegenstelling tot een telefoon
Jep.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:00:
Ik heb trouwens nog nooit zo'n doos besteld. Is het de moeite waard? Zaten er in de dozen in het verleden zulke vette dingen dan?
Je krijgt sowieso je waarde van de box.
Nog niet meegemaakt dat het minder was dan dubbele waarde.
3d TV, met WiFi!!!!
geen 4k helaasch
Totale waarde van zo'n doos is altijd meer dan je ervoor betaald hebt. Of je er daadwerkelijk ook écht wat aan hebt, kan niemand je vertellen.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:00:
slaapt wss al
159 - 20 is dat niet 139??
Oke das leuk, maar zit er ook wel wat bruikbaars bij danFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:01:
[...]
Jep.
Je krijgt sowieso je waarde van de box.
Nog niet meegemaakt dat het minder was dan dubbele waarde.
Ja vaak wel. Heb al een keer een Onkyo versterker gehad en bij de de laatste hunt een Nikon 1 V1 systeemcamera en nog meer spullen, bij elkaar ca. 1000 euro waarde (alleen de laatste box al).Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:00:
Camera kwam goed van pas op vakantie.
[ Voor 4% gewijzigd door Powder Toastman op 29-08-2013 00:04 ]
Nee, mijn ervaringen is sowieso wat elektrisch.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:02:
[...]
Oke das leuk, maar zit er ook wel wat bruikbaars bij danik heb niks aan 1000 batterijen en wat speelgoedauto's
Kijk anders even unboxing video's op YT.
Dacht ik ook aan. Ach, hij kan in ieder geval troost putten uit het feit dat we aan hem dachtenVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:01:
iemand wilde deze
Edit: Die Iomega's zijn btw geweldig voor de niet extreem veeleisende gebruiker. Alleen worden alle NAS'en die met opslag worden verkocht bij iBood voor meer verkocht dan ik ze altijd in de winkel heb verkocht.. En dan heb je dus advies en support..
[ Voor 35% gewijzigd door Ample Energy op 29-08-2013 00:05 ]
Edit: Mag weg, sorry voor de dubbele post.
[ Voor 85% gewijzigd door Ample Energy op 29-08-2013 00:04 ]
Swarovski "elementen"?
één steentje?
één steentje?
NANOBALLS! Ik zie die altijd voorbijkomen op Youtube. Tempting. Tempting.
Die ballen zijn altijd best prijzig, prima aanbieding
Wat kan je daarmee dan? Ken ze niet.AppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:06:
NANOBALLS! Ik zie die altijd voorbijkomen op Youtube. Tempting. Tempting.
Gekke vormpjes mee maken, matten, etc. Als je het principe erachter toch snapt. Want magneten, je kent het wel. Soms werken ze met je mee en soms werken ze je tegen.
Ik heb trouwens de laatste denk ik. Dan worden het maar ballen ipv dozen.
Ik heb trouwens de laatste denk ik. Dan worden het maar ballen ipv dozen.
[ Voor 19% gewijzigd door AppliArt op 29-08-2013 00:09 ]
Ik wil een complete set!
inclusief versterker.
inclusief versterker.
Verstrekers komen vast wel weerFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:09:
Ik wil een complete set!
inclusief versterker.
Dan liever een enkele box =]
Twee maar beschikbaar?
Leuke tablets die Wacom's
Leuke tablets die Wacom's
dat er mensen op zo'n ding zitten te wachten.. verbaas me altijd hoe snel zulke duren producten de deur uit gaan.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Onkyo versterkers zijn er al een paar van voorbij gekomen. Heb nu nog een Onkyo SR607, wil eigenlijk een NR727, maar als-ie al komt zal-ie nog wel iets te prijzig zijn voor mijn bankrekening op dit moment....
Tja, je hoeft hem niet daadwerkelijk aan te schaffen natuurlijk.spartacusNLD schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:12:
dat er mensen op zo'n ding zitten te wachten.. verbaas me altijd hoe snel zulke duren producten de deur uit gaan.
Dr zit gewoon iemand met een goedgevulde rekening alles op te kopen zodat we sneller dozen krijgen
en dan morgen annuleren
Zat net te denken.
Als IBOOD een doos neerzet voor duizend euro. (wel met inhoudswaarde van meer dan 1000)
Volgens mij komen de meesten er dan pas achter als het al van hun rekening is.
Ze zouden het kunnen flikken en met de Noorderzon vertrekken.
Als IBOOD een doos neerzet voor duizend euro. (wel met inhoudswaarde van meer dan 1000)
How do you save a random generator ?
Iemand die al echt iets leuks heeft kunnen kopen hier?
Of het is een script zodat jij impulsief ook mee gaat kopen.hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:13:
Dr zit gewoon iemand met een goedgevulde rekening alles op te kopen zodat we sneller dozen krijgenen dan morgen annuleren
zitten jullie ook die radio te luisteren..? echt radio onzin haha
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lijkt me een koele actie. Alleen zullen ze niet met de Noorderzon vertrekken. Maar zou wel tof zijn als ze dat zouden doen. Alleen al voor de mensen die blind klikken. Moeten ze hem wel fatsoenlijk vullen natuurlijk.enchion schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:14:
Zat net te denken.
Een box van 200 of 250 euro zou ook leuk zijn, die zou ik denk ik nog wel kopen ook.
Heb een Denon koptelefoon en als deze oortjes er ook maar enigszins bij in de buurt komen is het een absolute aanrader!
Het is maar dat ik die Sony in ears van de vorige 2 hunts had gekocht..
Hmm ik heb wel oordopjes nodig...
Ik vind het echt jammer dat ik in-ears niks vind, want ik wil deze eigenlijk wel proberen..
Wat is er mis mee? het gevoel?Siempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:18:
Ik vind het echt jammer dat ik in-ears niks vind, want ik wil deze eigenlijk wel proberen..
Ze zijn wel Royal!
Geen geld dus
Geen geld dus
Voor 25 euro zijn ze goed te 'proberen'. Mocht je het niets vinden, zijn er zat mensen die ze voor dat bedrag over willen nemen.Siempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:18:
Mensen met Tinnitus kunnen het meestal helemaal niet verdragen omdat het suizen versterkt wordt.
Helaas, ja. Ik kan er gewoon niet aan wennen. Het indoen, het inhouden, er mee bewegen.. Heb hier nog 2 paar liggen, maar ik kan er niks mee. Maar ik kan niet klagen, aangezien mijn Denon koptelefoon wel minimaal 10x beter geluid geeft als de oortjes die de meeste mensen die ik ken hebben, dus ik geniet toch wel, al zijn ze minder mobiel.
Krijg nu niet eens tijd om na te denken 
Wat voor koptelefoon heb je dan?Siempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:20:
[...]
Helaas, ja. Ik kan er gewoon niet aan wennen. Het indoen, het inhouden, er mee bewegen.. Heb hier nog 2 paar liggen, maar ik kan er niks mee. Maar ik kan niet klagen, aangezien mijn Denon koptelefoon wel minimaal 10x beter geluid geeft als de oortjes die de meeste mensen die ik ken hebben, dus ik geniet toch wel, al zijn ze minder mobiel.
[ Voor 85% gewijzigd door Therapy777 op 29-08-2013 00:21 ]
Dat heb ik ook altijd als er een doos voorbijkomt.
Wist je dat:::: ze klokken altijd op 10:10 zetten op fotos?
Moet je ook niet over nadenken, gwn doen.AppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:21:
[...]
Dat heb ik ook altijd als er een doos voorbijkomt.
Historia gelezen?hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:21:
- Dynamic sound from 9 mm Neodymium magnet driver units.
Voor 25 euro is dat best netjes hoor? In ieder geval beter dan de in ears die je in een doorsnee winkel koopt..
Kijken of die morgen maar eens langskomt, lijken me wel leuke workout in ears voor 25,-
Voor 25 euro is dat best netjes hoor? In ieder geval beter dan de in ears die je in een doorsnee winkel koopt..
Kijken of die morgen maar eens langskomt, lijken me wel leuke workout in ears voor 25,-
[ Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2013 00:22 ]
Ik twijfelde een keer bij zo'n doos over welk bedrag... en dan was het al te laatmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:21:
[...]
Moet je ook niet over nadenken, gwn doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 29-08-2013 00:22 ]
Ik heb in-ears van Shure. Je voelt niet dat je ze in hebt en zelfs op de fiets, hoor ik geen ruis. Dat red je normaal alleen met over-ears.Siempie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:20:
[...]
Of op 13:50.hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:21: