"Voor de meeste mensen zijn afstandsbedieningen een dagelijkse frustratie van kleine knoppen en cryptische labels." Nee, die dingen zijn supersimpel.
Maar dan kan je hem niet gebruiken voor awesome accessoires als dat telefoonding en dit rare zapding.citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:03:
[...]
Of je koopt gewoon een telefoon waar WEL een geheugenkaartje in kan
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik heb nog 4,8GB vrij van de 16GB.Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:02:
[...]
Oké, sorry! Maar wel 742 voor een 32GB en dat is imo het minimum dat een telefoon nodig heeft als je hem in ieder geval 2 jaar wilt gebruiken.
meer dan 4k foto's paar filmpjes en meerdere afspeellijsten van Spotify offline in hoge kwaliteit.
Wat doe jij met de overige 27GB?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
"een knop met een grote 1 erop? veel te cryptisch! Ik wil gewoon zappen naar Nederland 1!!"Afvalzak schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:04:
Whut the fuck,
"Voor de meeste mensen zijn afstandsbedieningen een dagelijkse frustratie van kleine knoppen en cryptische labels." Nee, die dingen zijn supersimpel.
Eigenlijk mag ik daar niets van zeggen. Ik heb een Harmony TouchVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:05:
[...]
"een knop met een grote 1 erop? veel te cryptisch! Ik wil gewoon zappen naar Nederland 1!!"

Ik wist niet dat ik relatief zo veel filmpjes, muziek en apps had dan. Ik heb in ieder geval altijd 32GB gehad en ben daar dus aan gewend en kan dus niet meer terug naar 16GB. Moet dan ook wel toegeven dat ik bijna niks met cloud doe, afgezien van documenten en zo.Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:04:
[...]
Ik heb nog 4,8GB vrij van de 16GB.
meer dan 4k foto's paar filmpjes en meerdere afspeellijsten van Spotify offline in hoge kwaliteit.
Wat doe jij met de overige 27GB?
Edit: Zeker aangezien sommige van ons alcohol aan het nuttigen zijn wil ik even melden dat iedereen zelf mag bepalen wat voor telefoon hij of zij gebruikt, hoor!
[ Voor 13% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2013 23:07 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
Kerel, je hebt zwevend bestek gemist....wat dus niet aan je aanrecht blijft plakken.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:07:
Lekker paar uurtjes gaan sporten en niets gemist. Ga het in elk geval niet laat maken want ik zou alleen de box willen en die mis ik toch iedere keer
Ik ga het nog een keer herhalen:
zwevend bestek!
EDIT misschien wel 20...
[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 28-08-2013 23:10 ]
Inderdaad! Echt ideaal. Ze komen zelfs met stevig hoesje!Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:09:
Liever een nepperd voor 5 euro, heb er nog een stuk of zes liggen
Verwijderd
Ik heb zowel een neppe als een echte gehad, en het verschil merk je. Rayban Aviator is de prijs echt waard, een kwaliteitsbril! Die kwaliteit koop je niet voor een tientjeTherapy777 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:10:
Daar kun je 10 lookalikes voor kopen. Who cares about dat merkje...
toettoett
Verwijderd
Kut, daar heb ik dan overheen gekeken..citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:08:
[...]
Kerel, je hebt zwevend bestek gemist....wat dus niet aan je aanrecht blijft plakken.
Ik ga het nog een keer herhalen:
zwevend bestek!
"Be brave, don't shave"
Leuk prijsje laten maken, heb je hem ook voor €85thechib12 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:12:
Ik zou hem zo kopen, maar ik wil eigenlijk een bruine en ik moet wel de goede maat hebben. Ga voor 3 tientjes extra wel naar de opticien
Oakleys vind ik zelf heel anders dan Ray-Ban.Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:12:
Die glazen maken wel het verschil tov die neppers hoor. Merk het met mijn eigen Oakleys.. En de Ray Ban van mn gf.
Oakleys wil ik nog wel eens over nadenken om te kopen
Wat bijna iedere android tablet of phone vanaf 20 euro al heeftTerminalNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:
[afbeelding]
Toch nog wat gescoord wat nuttig is
LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE
Zou zelf overigens niet snel een Ray Ban kopen, maar dat heeft meer met het design te maken. Oaklye ruledFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:
[...]
Oakleys vind ik zelf heel anders dan Ray-Ban.
Oakleys wil ik nog wel eens over nadenken om te kopen
"Be brave, don't shave"
Mweheheh graag gedaan. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben de auteur van de startpostSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:11:
Hey Citruspers, ik zie dat je mee hebt gedaan aan die film Double Exposure! Je bent 1 van de redenen dat ik al ongeveer 2 jaar aan het sparen ben voor een mooie camera, eikel!
Sta nog steeds versteld hoe dat project van "kom jongens we gaan een filmpje maken met fotocamera's" naar full blown youtube hit is gegaan.
Zelf een "custom" laten maken?Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:14:
[...]
Zou zelf overigens niet snel een Ray Ban kopen, maar dat heeft meer met het design te maken. Oaklye ruled
zo ja, zeker voor de frogskin gegaan?
wat een mooie aanbieding
LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

en ja ik zou eigenlijk moeten slapen maar ik kon de verleiding niet aan
ora et labora
Jup :_)Therapy777 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:17:
Gebruikt iemand eigenlijk nog zo'n ding?
Ik houd het liever bij de Holbrook Shaun White Edition denk ikFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:15:
[...]
Zelf een "custom" laten maken?
zo ja, zeker voor de frogskin gegaan?
"Be brave, don't shave"
citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:18:
Hehe hij is weg, zelfs ibood zag er geen brood in
*shit er zitten helemaal geen boortjes in
[ Voor 67% gewijzigd door Therapy777 op 28-08-2013 23:20 ]
Ja, ik las het! Geweldig project. Ben nu maar dingen aan het teruglezen, weer inspiratie opdoen en jaloers wordencitruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:15:
[...]
Mweheheh graag gedaan. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben de auteur van de startpost
Sta nog steeds versteld hoe dat project van "kom jongens we gaan een filmpje maken met fotocamera's" naar full blown youtube hit is gegaan.
Nog gefeliciteerd met het succes, btw!
zelf ook snowboarder/skateboarder?Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:18:
[...]
Ik houd het liever bij de Holbrook Shaun White Edition denk ikZelfde geld voor mn snowboard goggles
Aanbiedingen zijn niets aan, je moet toch ergens over praten ^^
Snowboarder, skateboarden helaas nooit aan begonnen.. Jij?Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:19:
[...]
zelf ook snowboarder/skateboarder?
Aanbiedingen zijn niets aan, je moet toch ergens over praten ^^
"Be brave, don't shave"
ora et labora
Nee, zelf meer een basketballerTiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:20:
[...]
Snowboarder, skateboarden helaas nooit aan begonnen.. Jij?
Al ga ik snowboarder nog wel, ooit, eens leren
Heel tof hoe een simpel idee zo werd opgepakt door medetweakers met een veelvuldigheid aan ervaring
ora et labora
Slaap lekker!petjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:25:
Mannen, ik ga slapen. Veel plezier nog met de hunt volgen
Ik zal zo wel even een boxen binnen halen
Ach, Hunt boeit me niet zo veel als m'n serie en dit topic, moet ik eigenlijk toegevenpetjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:25:
Mannen, ik ga slapen. Veel plezier nog met de hunt volgen
Maar slaap ze!
[ Voor 33% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2013 23:27 ]
Thanks!Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:26:
[...]
Slaap lekker!
Ik zal zo wel even een boxen binnen halen
Ben je vast wel zo lief om er later ook 1 voor mij binnen te halen
Zekers!petjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:27:
[...]
Thanks!
Ben je vast wel zo lief om er later ook 1 voor mij binnen te halen
Moet je hem alleen wel even komen ophalen als ik hem binnen heb
"Be brave, don't shave"
Toy story?mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:27:
Films, anyone?
Als dat zou kunnen, dm adres maar als je 'm voor me hebtFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:27:
[...]
Zekers!
"Be brave, don't shave"
Slaap zethechib12 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:28:
Ik vind het weer best voor vanavond. Morgen weer vroeg op! Welterusten!
Cool! We hadden een compleet grimeursteam dus dat zit op zich best snor. En een heleboel nep bloed wat je na een paar dagen echt overal tegenkomtSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:26:
Ik ben niet zo van de zombies, maar ik hou wel van de bijbehorende special effects/het post-apocalyptische thema/het duistere thema, dus ik heb die pagina maar even aan m'n favorieten toegevoegd. Heb overigens geen FB, dus als er extra nieuws is verwacht ik een Tweakers topic
Verzenden niet mogelijk?Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:27:
[...]
Zekers!
Alles is mogelijk!
Al is het minder gezellig
Iemand kopen
That's what she saidTherapy777 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:31:
Gatver wat een lelijke dingen zeg