"Be brave, don't shave"
Enige van de vriendengroep die het een beetje door had, maar wat een zieke film (als je hem dor hebt).
Zeker het kijken waard. Vind je het meevallen wil ik wel het een en ander uitleggen en dan moet je hem nog eens kijken!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vond die film zwaar K U T om het maar plat te zeggen. Achteraf nog liever mijn konthaar kunnen tellen had ik meer plezier aan gehad.Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:44:
[...]
Gisteren inderdaad ook gezien. Was wel leuk om te kijken.
Momenteel kijk ik Scary moVie (2013). Beetje droge humor maar tijdens de hunt wel goed tijd verdrijven.
People as things, that’s where it starts.
Ja die is geniaal!Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:45:
Ik ben de serie Eastbound & Down aan het kijken. Must-see imo![]()
IMDB: Eastbound & Down (TV Series 2009– )
"Be brave, don't shave"
Met de meeste scary movie's toch!Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Vond die film zwaar K U T om het maar plat te zeggen. Achteraf nog liever mijn konthaar kunnen tellen had ik meer plezier aan gehad.
Je weet wat je kan verwachten maar sommige stukjes zijn wel leuk, rest zit ik hier op het forum ;-)
Verwijderd
Ik heb me daar echt 10x een halve hartaanval gehad zeg.petjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:47:
Insidious is ook een aanrader
Dat is echt de meest fucked up film die ik ooit gezien heb, echt geen must see wat mij betreft. Olympus has fallen is idd goed tijdverdrijf
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Heb die nacht toen maar kort geslapenVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:47:
[...]
Ik heb me daar echt 10x een halve hartaanval gehad zeg.
En je wilt niet weten hoe ik erbij zat in de bios haha
Uuuh? Wut?Afvalzak schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:45:
Opoe krijgt tandjes
Vreemde hand in Mina's broek.
"Be brave, don't shave"
Bronson wel eens gezien?iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:48:
[...]
Dat is echt de meest fucked up film die ik ooit gezien heb, echt geen must see wat mij betreft. Olympus has fallen is idd goed tijdverdrijf
Whaha, ken je die niet?
Na 15 minuten afgezet.. al waren sommige dingen leuk om naar te kijkenmystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:49:
Pro tip: niet aan springbreakers beginnen. Dat is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien.
Die is VET! Had overigens eerst blijkbaar een andere Bronson te pakken... Iets met mannenliefde.... Wereldrecord DVD speler uitzetten werd toen even gevestigd
"Be brave, don't shave"
Die ging ik met een vriend kijken, nou, dat viel goed tegen idd!mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:49:
Pro tip: niet aan springbreakers beginnen. Dat is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien.
De vrouw zal blij zijn met haar verjaardagscadeaus
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
A Serbian Film wel is gezien? Dat is fucked up stuff.
Ook niet te doen met het geluid uit en alleen chickies checken?mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:49:
"Be brave, don't shave"
Zeker een aanraderpetjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:47:
Insidious is ook een aanrader
I bad beat my meat by busting my nuts!
Zegt me zo snel even niets, help me even
"Be brave, don't shave"
Nee. Heb em na n half uur gewoon uitgezetTiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:51:
[...]
Ook niet te doen met het geluid uit en alleen chickies checken?
Maar hij blijft zeker apart..Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:50:
[...]
Die is VET! Had overigens eerst blijkbaar een andere Bronson te pakken... Iets met mannenliefde.... Wereldrecord DVD speler uitzetten werd toen even gevestigd
In het begin herkende ik Tom Hardy niet eens met zun kale harses haha
neh, hoewel ze wel ontzettend functioneel zijn..Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:49:
Wie wil deze kapot lelijke lepels? ANYONE!??222
Moeder van mn beste kameraad heeft ze ook.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Opa van Flodder speelt erin. Slaat stoute vrouwtjes mijn zijn stopbordjeTiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:51:
[...]
Zegt me zo snel even niets, help me even

We zijn off-topic aan het geraken!
And not a single F*ck was given that day
Verwijderd
Heeft iets met de producten te maken gok ik...hejkompas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:52:
ATTENTIE:
"Be brave, don't shave"
Goos, goed dat je het niet verwachte met lepels als topichejkompas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:52:
ATTENTIE:
tja, wat wil je. Over de hunt valt weinig te praten.. moet je t toch maar ergens anders over hebben...hejkompas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:52:
ATTENTIE:
[ Voor 49% gewijzigd door mystiqu op 28-08-2013 22:55 ]
Dit telt toch niet mee, hè? Het wordt toch op z'n minst verwijderd? Ik schaam me dood wetende dat er kans is dat iemand op mijn profiel klikt en naar deze posts geleid wordtVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:
Remember kids, the higher your postcount, the longer your penis. Maar je hebt wel gelijk. Ik zal er op letten.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ah, dus het zijn lepels? bedantk voor de tip, ik zag er niet zoveel in namelijkThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Goos, goed dat je het niet verwachte met lepels als topic
Wat een handige spullen toch op iBood!
Je was me voor. Op de valreep er nog bij gezet.citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:54:
Als iemand de film niet kent: Warning, NSFL, blood&gore
I bad beat my meat by busting my nuts!
Verwijderd
Slap meelullen hier kan best in je voordeel werken hoor.Afvalzak schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:55:
Crap, ik wordt gecheckt voor HK access. #backontopic
Wat een handige spullen toch op iBood!
En nog steeds die luie lepels
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 22:57 ]
toettoett
Komt nieuwe aan!Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:58:
En het is weer stil. Iedereen druk aan het downloaden/shit kijken?
What tha fuck is dit nou weer
GAMINGSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:58:
En het is weer stil. Iedereen druk aan het downloaden/shit kijken?

Reden dat ik het vraag, ik wil dat fotoalbum kopen, maar moet gaan pitten, morgen vroeg werken.
Ga is heen
Kunnen die dingen bellen dan? Zijn ze daarom 800 euro?Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:00:
WIe dacht er nou, HEEEY laten we een fucking telefoon maken voor een iPhone, ow wacht die kan al bellen...
mond spoelen... NU!
Iemand die niet spoortThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:00:
WIe dacht er nou, HEEEY laten we een fucking telefoon maken voor een iPhone, ow wacht die kan al bellen...
Ik kan wel ff voor je kijken vanaf half 1maartend schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:00:
Zijn er hier mensen die de nacht doortrekken? En helpen jullie elkaar dan soms met de aankoop van iets?
Reden dat ik het vraag, ik wil dat fotoalbum kopen, maar moet gaan pitten, morgen vroeg werken.
670, get your facts rightSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:00:
[...]
Kunnen die dingen bellen dan? Zijn ze daarom 800 euro?
hij is fijn.Het blijkt dat de meeste iPhones in zakelijke kringen worden gebruikt en dat we op kantoor eigenlijk onze dure bureautelefoon nauwelijks nog gebruiken. Zonde van het geld, en onpraktisch want er zitten toch echt voordelen aan een bureautelefoon. Met deze iFusion is dat anders. Deze combineert de meest bruikbare functies van een traditionele telefoon met je iPhone. Ideaal voor bijvoorbeeld voor gesprekken waarbij je handsfree wilt bellen maar wel via een betere speaker dan die van je iPhone. Alles werkt via Bluetooth, dus je kunt eventueel ook je muziek naar het station streamen. Of je start een videoconferentie met behulp van apps zoals FaceTime of Skype. De Bluetooth-technologie zorgt voor een rijke audio kwaliteit en de embedded iPhone-dock zorgt voor stroom en het opladen van de accu van je iPhone!
Zou ik erg vriendelijk vinden.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:00:
[...]
Ik kan wel ff voor je kijken vanaf half 1
Ik geloof dat ik wel een goede feedback heb, dus redelijk betrouwbaar.
Zat op mijn werk en greep er naast.
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 28-08-2013 23:02 ]
Oké, sorry! Maar wel 742 voor een 32GB en dat is imo het minimum dat een telefoon nodig heeft als je hem in ieder geval 2 jaar wilt gebruiken.
Haha wat een wereldquote....bij mij op kantoor is het 90% werktelefoon en 10% mobiel, en dat is meestal alleen maar prive en whatsapp. Een beetje het hele bedrijf mijn mobiele prive nummer geven als systeembeheerder, what could possibly go wrong

Verwijderd
Die wilt toch iedereen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 23:03 ]