Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Liefst beide annuleren.Waah schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:06:
heb 2 SSD's gescoord. 240gb vertex 2. en de vertex 3 120gb iOPS editie. ga er maar eentje houden. Nu nog ff bedenken welke.... (240gb is nice kwa ruimte, maar de vertex 3 is snelller/goedkoper)
Wil je er persé een houden dan gaan voor de vertex drie.
Er zijn veel problemen bekend met de twee.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Geur voor de vrouw, nu dan happy?

Momenteel juist nietVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:16:
Ja hoor, ik kijk ff naar de hunt en ik blijf gelijk weer hangen. Verslavend

Het gaat erg langzaam en de producten zijn ook mehh
Zou maar 1 extra bewarenWaah schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:06:
heb 2 SSD's gescoord. 240gb vertex 2. en de vertex 3 120gb iOPS editie. ga er maar eentje houden. Nu nog ff bedenken welke.... (240gb is nice kwa ruimte, maar de vertex 3 is snelller/goedkoper)
256 reacties nieuw, wat een spam topic
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Slow chatRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Zou maar 1 extra bewaren
256 reacties nieuw, wat een spam topic
Even gefixed voor je...RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:19:
[...]
Zou maar 1 extra bewaren
256 reacties nieuw, wat een slowchat spam topic
-
Kan twee redenen hebben;petjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:20:
Jammer dat ik niet een lieve vriend heb die mij een geur cadeau doet
je ruikt al goed,
je hebt geen vriend

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Balen, nu moet je er zelf maar een aantal kopen zodat er hopelijk weer leuke aanbiedingen komen. Take one for the team!petjekel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:20:
Jammer dat ik niet een lieve vriend heb die mij een geur cadeau doet
Nja inclusief verzendkosten istie maar een paar euro goedkoper
Je moet ook altijd ingelogd blijven!BeefHazard schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:22:
Ik heb een berg batterijen gekocht en daar houdt het mee op voor deze hunt, had een box maar kon niet inloggen

Als je niet eens was ingelogd had je echt geen boxBeefHazard schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:22:
Ik heb een berg batterijen gekocht en daar houdt het mee op voor deze hunt, had een box maar kon niet inloggen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Vriendloos iddFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:21:
[...]
Kan twee redenen hebben;
je ruikt al goed,
je hebt geen vriend
Als we de reclames mogen geloven is het na het kopen van het geurtje niet meer het geval
Edit: Nope.. pannenlappen..
[ Voor 49% gewijzigd door Edd op 28-08-2013 22:26 ]
-
Weer wat voor de vrouwVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:26:
Jezus pannenlappen?! Seriously?
just kiddin'
Gaat het hier nog steeds om handschoenen?Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:27:
Het is wel jammer dat die willekeurige dingen, zoals de ovenhandschoenen, zo'n prijs hebben waardoor het geen impulsaankoop kan worden. Ik heb ovenhandschoenen nodig, maar voor dit geld loop ik wel een keer een Blokker binnen om ze even te voelen.

Ik snap dat de Hunt niet heel enerverend is (ga ik hier ook een antwoord op krijgen?Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:28:
[...]
Gaat het hier nog steeds om handschoenen?
Eerste klik van de avond, gelukkig had lastpass het in 1 keer ingevuld maar ik kreeg een foutmelding terug van ibood. Zonde, ik was supersnel met klikken maar snapte de captcha pas laat.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik zal me inhoudenSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:29:
[...]
Ik snap dat de Hunt niet heel enerverend is (ga ik hier ook een antwoord op krijgen?), maar doe even rustig met dat bier

Of niet, dan zijn we misschien eerder van die pannenlappen af
[ Voor 52% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2013 22:31 ]
Was een klein gevalletje van
Nog maar weinig denderends gezien, maar nu zijn er iig meer SSD's dan led lampen, ook eens wat anders. Niet dat ze geweldig zijn maar toch, innovatie!
Zo jammer deze had ik nou echt graag gehad, maar boven budget, box time?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
toettoett
[/quote]
die had ik inderdaad ook wel gewild. Echter waren ze bij 26% al niet meer te bestellen.
Prijs zit opzich wel goed als je vergelijk met de PW.
Zodat je je scriptje daar op af kan stellen? bekijk het lekker.Thecola schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:31:
heeft iemand ss van een voorbeeld van de gebruikte captha deze hunt?
Verwijderd
citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:29:
Whisky doet het altijd beter tijdens de hunt

Maarja, morgen weer werken ofzo
-
Zie het als een TV zonder signaalThecola schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:31:
heeft iemand ss van een voorbeeld van de gebruikte captha deze hunt?
Dat vind ik knap als je dat kunt scripten want het is "random" dat vakje.mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
Zodat je je scriptje daar op af kan stellen? bekijk het lekker.
Dunno ben er niet in gekomen tot nog toe xdbobsquad schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:33:
[...]
Dat vind ik knap als je dat kunt scripten want het is "random" dat vakje.
hahamystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
Zodat je je scriptje daar op af kan stellen? bekijk het lekker.
Vroeg t me alleen af omdat hierboven iemand zegt dat ie de capcha te laat begreep
toettoett
Helaas, ik ben het nog niet tegengekomen. Nou ja, bij mij komt er altijd wel whisky langs tijdens de hunt, maar die is dan al in mijn bezitSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:30:
Komt er weleens whisky langs bij iBood? Zou wel leuk zijn als manier om wat nieuws te proberen.
Tot nu toe helaas alleen wijn en geurwater gezien

Op die manier, excuusThecola schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:33:
[...]
hahajoh ik kan net windows installeren..
Vroeg t me alleen af omdat hierboven iemand zegt dat ie de capcha te laat begreep
En dan duimen dat de volgende pagina laad....Zerfox schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:34:
Mocht je de Captcha kunnen bereiken dan moet je gewoon op een donker vierkantje klikken
-
Zo makkelijk is dat nog niet hoor... Of ik had vette pech, maar bij mij gaf ie steeds een foutmelding toen ik op het zwarte vierkantje wilde klikken...,Zerfox schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:34:
Mocht je de Captcha kunnen bereiken dan moet je gewoon op een donker vierkantje klikken
"Be brave, don't shave"
En daarna duimen dat je überhaupt kan betalen..Edd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
En dan duimen dat de volgende pagina laad....
Geen WiFi helaasch
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Je kunt je duimen beter ergens anders voor gebruiken op dat momentFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
En daarna duimen dat je überhaupt kan betalen..
"Be brave, don't shave"
Ja, maar geen USB.. dusehm, volgende..citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:
Wauw, een product waar stroom doorheen gaat! Ik dacht even dat ze niet meer zouden komen.
-
CC?Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:37:
Ik heb geen random reader in de trein!
"Be brave, don't shave"
ehh..Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:
[...]
Je kunt je duimen beter ergens anders voor gebruiken op dat moment
Had ik standaard in mijn schooltas zitten. Maar ik had dan ook geen Eastpak, dus veel meer ruimte voor "nutteloze" spullenThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:37:
Ik heb geen random reader in de trein!
L2emergencyhunt
ik zie 89,9 hoorVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
jongens adviesprijs 89,99!!!! Dit moet ophouden
Doe dan eens een box voor mij kopen?? Dan ga ik zo slapenThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:39:
gelukkig heb ik vakantie en kan ik nog de hele nacht f5en
-
Je had me net overtuigd maar nu zijn ze al wegThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
Tja, en niemand die mij dan vertrouwt en er even 1tje voor me bestelt...
"Be brave, don't shave"
Captcha voor het volk dat nog even wilt koekeloeren
Ik heb toen je het vroeg even bij je profiel gekeken en met maar 1 V&A beoordeling ga ik niet voor wildvreemden bestellen. Een gunst is niet hetzelfde als een verplichting en achteraf boos doen helpt je ook niet....Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
Tja, en niemand die mij dan vertrouwt en er even 1tje voor me bestelt...
Was een hele vooruit gang op 1.6 hoor
Ik heb een betere beoordeling... zou je voor mij even 50 tablets kunnen bestellen zodat we verder kunnen met het volgende item?citruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Ik heb toen je het vroeg even bij je profiel gekeken en met maar 1 V&A beoordeling ga ik niet voor wildvreemden bestellen. Een gunst is niet hetzelfde als een verplichting en achteraf boos doen helpt je ook niet....
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
ah thanks, dezelfde als vorige x dus.Zerfox schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:41:
http://www.ibood.com/nl/n...85b000aff4228594ecedd7564
Captcha voor het volk dat nog even wilt koekeloeren
toettoett
toettoett
Vooraf betalen, marge a 5% dan hebben we een deal ^^Switchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:42:
[...]
Ik heb een betere beoordeling... zou je voor mij even 50 tablets kunnen bestellen zodat we verder kunnen met het volgende item?
Olympus has fallen.Thecola schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:
weet iemand nog een goeie film om aan te klappen?
Ehhh, weet ik niet.. Deze heb ik uit een topic van de vorige 'echte' Hunt gehaald. Ik ging er vanuit dat de captcha dit keer hetzelfde was.
ow sorry, kwam het boos over? ik bedoelde het meer ironisch! Omdat ik het al verwacht had:Pcitruspers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Ik heb toen je het vroeg even bij je profiel gekeken en met maar 1 V&A beoordeling ga ik niet voor wildvreemden bestellen. Een gunst is niet hetzelfde als een verplichting en achteraf boos doen helpt je ook niet....
En wie had het over verplichtingen?
Klopt, heb m in de bios gezien, is idd een toppertjeVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:
Now you see me is leuk. Veel goede acteurs, leuk plot.
toettoett
Gisteren inderdaad ook gezien. Was wel leuk om te kijken.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:
Now you see me is leuk. Veel goede acteurs, leuk plot.
Momenteel kijk ik Scary moVie (2013). Beetje droge humor maar tijdens de hunt wel goed tijd verdrijven.
LooperThecola schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:
weet iemand nog een goeie film om aan te klappen?
Het kwam vrij....wat is het woord...entitled over. Maar dat ben ik, weet niet hoe de rest het zag. Text is een moeilijk mediumThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:44:
[...]
ow sorry, kwam het boos over? ik bedoelde het meer ironisch! Omdat ik het al verwacht had:P
En wie had het over verplichtingen?
oh ja, is kijken of ik die aan de praat kan krijgen. thx
toettoett
Zelfde Captcha!Zerfox schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:
[...]
Ehhh, weet ik niet.. Deze heb ik uit een topic van de vorige 'echte' Hunt gehaald. Ik ging er vanuit dat de captcha dit keer hetzelfde was.
IMDB: Eastbound & Down (TV Series 2009– )
[ Voor 47% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2013 22:45 ]
Vreemde hand in Mina's broek.