Ergens op het interweb
Laser Guided Vortex Cannon in de aanbieding, wie wil?
[ Voor 13% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 00:25 ]
100% veilig, maar niet in de laser kijken
Defuq is dit nu weer... een duurzame proppenschieter?
Eigenlijk is het 10 voor twee.hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:21:
Wist je dat:::: ze klokken altijd op 10:10 zetten op fotos?
Dit is namelijk een vink(vorm) wat psychologisch op je werkt.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Of vogels mits ze niet vliegen
?
[ Voor 56% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2013 00:26 ]
Want mieren neuken is ook neukenFamous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:25:
[...]
Eigenlijk is het 10 voor twee.
Dit is namelijk een vink(vorm) wat psychologisch op je werkt.
Waar sta je op afgestemd?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:27:
Wat een grafherrie op die radio onzin.
zolang het maar lekker is
Zo.. die ging rap..
Komt hier alleen maar Nederlandse muziek op?
Ik kap ermee, het is wel mooi geweest voor vandaag.
[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2013 00:30 ]
Hij telt op, zo komt die box nooit..
hier ook.. saluiPodKiller schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:30:
Ik kap ermee, het is wel mooi geweest voor vandaag.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mobiele siteMitx schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:32:
Volgen jullie het op de 1dagskoopjes of ibood site zelf?
Me 2, kom der toch niet tussen
I bad beat my meat by busting my nuts!
1dk is toch wel sneller bij mij laatste uren
Misschien iets voor homo's danbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:34:
Vrouwlijke reistas die overduidelijk voor vrouwen veel te klein is
Denk dat ik zo maar Pauwbrink en Knevelman ga kijken.
Mobiele site pakt ie geen Box! Dus daar heb je niets aan
Dan maar 3 bestellen hebobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:34:
Vrouwlijke reistas die overduidelijk voor vrouwen veel te klein is
Verwijderd
Yup, ik ook. Ik ga het opgeven.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:34:
Denk dat ik zo maar Pauwbrink en Knevelman ga kijken.
Nou de jeugd hier achter bij het trapveld is dol op handtasjes dus zal ze even op de hoogte brengen
Wat een gayhype is dat zeg

Serieusmurphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:34:
Wat niet?murphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:34:
Denk dat hij de captcha bedoeld
Dus op de mobiele site rondzwerven omdat deze "sneller" zou zijn, heeft geen nut, want de box (waar alles om draait), kun je er niet op bestellen?
Meerdere keren het vakje proberen in te drukken waarbij die het hele plaatje selecteerde
. Heb flash en Adobe air op mijn Phone staan en dan nog niets
Ho is ff. Ik zit met mn pc op de mobiele site hemurphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:38:
Meerdere keren het vakje proberen in te drukken waarbij die het hele plaatje selecteerde. Heb flash en Adobe air op mijn Phone staan en dan nog niets
Yup, captcha gebeuren
Ja oke, maar dan zit je dus niet op een Laptop of Computer, want daar heb je dat probleem niet.murphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:38:
Meerdere keren het vakje proberen in te drukken waarbij die het hele plaatje selecteerde. Heb flash en Adobe air op mijn Phone staan en dan nog niets
Verwijderd
Ik zit op de pcmurphylee schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:38:
Haha my bad, t is al laatmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:39:
[...]
Ho is ff. Ik zit met mn pc op de mobiele site he
Nu gaan er zeker meerdere op de mobiele site zitten
Verwijderd
Moet ik nou dezelfde flauwe grap 2 keer maken?Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:42:
Ik ga pitten, later
Verkleint je kansen weer...Famous schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:42:
nee mobiele site werkt niet voor box
toettoett
hoe de neuq log je in op de mobile site
Gewoon op bestellen klikken ^^
raar, want ik heb de box toch echt via de mobiele site gekocht op de PC.Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:42:
nee mobiele site werkt niet voor box
Ik heb 2 tabbladen open, één normale en één mobiele. Toen ik via de mobiele iets bestelde was alles ingevuld etc. Dus ik denk dat hij dat over pakt.
Ah zo dacht, want als die dat niet doet dan moet je alles gaan invullenKrilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:44:
[...]
Ik heb 2 tabbladen open, één normale en één mobiele. Toen ik via de mobiele iets bestelde was alles ingevuld etc. Dus ik denk dat hij dat over pakt.
ik blijf lekker bij 1dk, echt twee secondes sneller.Mitx schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:43:
Misschien wordt dit juist gezegd om ons te saboteren
Eh juist. Dit gaat wel repeat worden tot morgen schat ik. Morgen nog wat nieuwe en de rest van de meuk er door drukken.
Als ik op 1dk op ik neem er een klik neemt di edan mijn gegevens van ibood over als ik daar ingelogd ben?
Uhm tja... wat zullen we er eens van zeggen nog 1 uur en dan heb ik het ook wel voor gezien bah wat een k*t artikelen nu allemaal
jepCyclonic schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:48:
Als ik op 1dk op ik neem er een klik neemt di edan mijn gegevens van ibood over als ik daar ingelogd ben?
ice ice, baby
Volgens mij kan je de box alleen via dat speciale whatsapp nummer krijgen..
http://nl-nl.forum.ibood.com/voorwaarden-whatsapp-actie/
http://nl-nl.forum.ibood.com/voorwaarden-whatsapp-actie/
[ Voor 28% gewijzigd door Nander__ op 29-08-2013 00:51 ]
Met vriendelijke groet, Nander.
Konden websites ook maar op plaspauze gaanbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:50:
nee plaspauze.
Heeft iemand de 1DK-chat gevolgd rond de tijd van de €40-box? Heeft @Ibood nog gezegd hoeveel boxen er waren verkocht?
Afgelopen nacht waren het 80 en 36 €100 boxen van de ongeveer 500 boxen totaal. Maar geen idee hoeveel er rond 19:00 zijn weggegaan. Hoe dan ook zijn er nog wel flink wat boxen... hoop ik
Afgelopen nacht waren het 80 en 36 €100 boxen van de ongeveer 500 boxen totaal. Maar geen idee hoeveel er rond 19:00 zijn weggegaan. Hoe dan ook zijn er nog wel flink wat boxen... hoop ik
Is ie al eens geweest, dus als je chance hebt.
Die telefoon komt wel weer... dit is de 2e keer in 45 min dat hij voorbij komt
1dagskoopjes lijkt inderdaad een seconde of 2/3 sneller te zijn dan beiden websites van iBood zelf
Ik merk er niets van dat 1dk sneller is...
@Cevie thx! Nou, so far het uitrekenen dan
Hier met alle 3 de sites naast elkaar zit er duidelijk verschil inKrilo_89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:56:
Ik merk er niets van dat 1dk sneller is...
ik denk ongeveer 60-80 zoals de eerste dus neem maar aan dat er nog pak en beet 300 boxen over zijn. ze zullen nog wel 4-5 x langskomen denk ik
1dagskoopjes heeft wel leuke geluidjes, merk ik net
DING DING
DING DING
[ Voor 11% gewijzigd door Therapy777 op 29-08-2013 00:58 ]
Is het 1DK die geluidjes heeft? Ik heb 3 tabbladen open, maar wanneer ik dat geluidje hoor, zie ik op alle 3 de sites het direct veranderen. Nu is mijn internet hier ook niet om over naar huis te schrijven.Therapy777 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:58:
1dagskoopjes heeft wel leuke geluidjes, merk ik net
DING DING
of een film aan t kijken ben..
toettoett
Hmm, nog geen honderd posts tijdens mijn pauze. Valt me mee, al is dat eigenlijk raar
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.