Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Met de troep die voorbij is gekomen ga ik in ieder geval geen 46 euro neertellen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Sorry, there was a problem while processing your order.
Our apologies for the inconvenience.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Daarna ging het mis.
[ Voor 17% gewijzigd door jip_86 op 28-08-2013 19:12 ]
Kan ik wel van balen
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Idem hier. Eerst de error, toen de 502.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:11:
Ik was potverdomme echt heel snel, maar toch een error
Ze moeten dat echt eens fixen.
Kwalitatief blaten
Gefeliciteerd!
"Be brave, don't shave"
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Click & Pray. Zo had ik de vorige hunt ook 2 boxies
Knaak schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:13:
Jezus zit je effe aan je plasser en is die box al uitverkocht.
Same here.. 3x kunnen proberen.. 3x een errorgangstahh schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:12:
DATABASE EROR wtf. was tering snel. ongelovelijk,
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Gebakken luchtmcdorpers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:13:
Wat zit er normaal gesproken in die doos?
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Kartonmcdorpers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:13:
How do you save a random generator ?
Kan van alles zijn..mcdorpers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:13:
In mijn box van €40,- 1,5 jaar geleden? Zat van alles in met een waarde van ~280 euro.
"Be brave, don't shave"
en ook gedroogde lucht
ora et labora
Ok, dat is chillFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:14:
[...]
Kan van alles zijn..
In mijn box van €40,- 1,5 jaar geleden? Zat van alles in met een waarde van ~280 euro.
Voor de liefhebbers, over 10 minuten loop ik er weer heen.
Jij denkt serieus dat er zoveel tweakers hier helemaal los gaan over een kartonnen doos als het pure bullshit zou zijn?
ze zien gewoon eurotekens in hun ogen. zelf hebben ze er zelden wat aanEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:15:
[...]
Jij denkt serieus dat er zoveel tweakers hier helemaal los gaan over een kartonnen doos als het pure bullshit zou zijn?
ora et labora
Waarom registreer jij je nu niet dan? Als je een box ziet en je gaat je dan pas registreren, dan ben je echt veel te laat en red je het uberhaupt niet.Larick schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:16:
Bij openen Ibood geluk de box, ik kwam nog langs het plaatje maar de registratie duurde te lang (geen account). Zonder melding weer op de voorpagina uitgekomen, en geen account
Nee natuurlijk niet, ik verbaasde me gewoon dat iedereen los ging terwijl je niet eens weet wat er in zo'n doos zit. Maar gefeliciteerd als je een doos heb.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:15:
[...]
Verwijderd
Ben er nu wel weer even klaar mee
Dat is juist de spanning van de box, je weet niet wat je krijgt. Het enige wat je wel weet is dat het geld het dubbel en dwars waard is.mcdorpers schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:17:
[...]
Nee natuurlijk niet, ik verbaasde me gewoon dat iedereen los ging terwijl je niet eens weet wat er in zo'n doos zit. Maar gefeliciteerd als je een doos heb.
Maar ik denk inderdaad dat 90% van de Boxhunters het puur doet voor de winst die het oplevert.
Hier idem. 4 keer geprobeerd. Telkens wel het plaatje gehad. Daarna willekeurige errors.frapcase schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:17:
Helaas, kwam 5 keer bij de afbeelding, maar kreeg DB errors en andere foutmeldingen.
Ben er nu wel weer even klaar mee
Zou dan wel grappig zijn als ze er een keer allemaal meuk in doen twv van 40 EuroEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:18:
[...]
Dat is juist de spanning van de box, je weet niet wat je krijgt. Het enige wat je wel weet is dat het geld het dubbel en dwars waard is.
Maar ik denk inderdaad dat 90% van de Boxhunters het puur doet voor de winst die het oplevert.
Recertified!!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Niet voorbereid. Puur toeval dat ik überhaupt op ibood keek.Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:16:
[...]
Waarom registreer jij je nu niet dan? Als je een box ziet en je gaat je dan pas registreren, dan ben je echt veel te laat en red je het uberhaupt niet.
ach ja...toch maar mn ouwe techniek van stal halen
Verwijderd
Kan je die techniek delen?Mandera schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:25:
Ook maar ff een vies stukje techniek geinstalleerd om de volgende keer wel raak te schieten.
"Be brave, don't shave"