~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Zeker als ik zie wat het ding verbruikt.
is dat positief of negatief?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Een goede NAS kan ontzettend handig zijn als je meerdere PC's en mobiele devices in je netwerk hebt hangen. Mijn Synology doet downloaden van content automatisch en dat kan ik streamen naar mijn TV, tablet, telefoon of een PC.mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:22:
Ik snap eerlijk gezegd het nut van een NAS nog steeds niet,.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
http://i.imgur.com/0dOBBm1.png
Precies niet afhankelijk zijn van het aanstaan van je pc voor downloads, backups en bijv streamen naar tv gebruik ik het ook voor.BeefHazard schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:22:
[...]
Een goede NAS kan ontzettend handig zijn als je meerderen PC's en mobiele devices in je netwerk hebt hangen. Mijn Synology doet downloaden van content automatisch en dat kan ik streamen naar mijn TV, tablet, telefoon of een PC.
Huhuh. En die dingen die ze dus o.a. in deze hunt verkopen zijn gwn pre-made, pre-installed dingen waar je alleen nog HDD's in hoeft te hangen? Snap ik t dan goed|?jip_86 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:25:
[...]
Precies niet afhankelijk zijn van het aanstaan van je pc voor downloads, backups en bijv streamen naar tv gebruik ik het ook voor.
Heb een tijdje een PC als NAS gebruikt, maar voor autodownloaders werkt Windows niet fijn en is Synology eigenlijk het fijnst.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Jawel, maar weinig apps en werkt alleen echt als je ook een blackberry hebt.Peter_Aragorn schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:30:
Die Playbook is niks?
een van de saaiste hunts moet ik toegeven.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"Be brave, don't shave"
Dat het alleen werkt als je een blackberry hebt valt nu opzich wel mee.painkill schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:31:
[...]
Jawel, maar weinig apps en werkt alleen echt als je ook een blackberry hebt.
Er was bij de release van dat ding veel kritiek omdat er geen e-mail client en kalender op zaten, dat kon toen alleen als je een blackberry in bezit had.
Met OS 2.0 (of hoe die zooi ook heet) is dit opgelost, alleen het app aanbod is karig vergeleken met bijv. IOS en Android.
Of je legt 60 euro meer neer voor de Nexus7 (2013)
I bad beat my meat by busting my nuts!
Dit is wel de 32G heAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:34:
Nexus 7 lag trouwens ook voor 199 bij de belcompany.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Daar volgens mij ook.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Meh, dan zou ik eerder wat meer uitgeven voor de nieuwe nexus 7.MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:35:
Volgens de pricewatch nog 250, dus best netjes
Als je 'm uit de USofA haalt ben je (als je geen extra taxes hoeft te betalen) rond de 240 kwijt voor een 32 GB model.
Of je wacht totdat dat ding hier uitkomt, dan gaat het je 270 kosten.
AmperEitjes schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:36:
Zitten er ook wel is monitoren tussen? Zoek er namelijk nog eentje

"Be brave, don't shave"
Deze blijft ook vooraltijd helderThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:52:
Niet elke aanbieding is zo helder als deze!
"Be brave, don't shave"

"Be brave, don't shave"
Product: Verzendkosten
Ontvang bijna gratis: Thermometer...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Bijna 16 uur...Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:56:
Het is al te lang geleden...
"Be brave, don't shave"
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Verwijderd
Er is geen script. En als er een script is werkt die niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:59:
Maar kan iemand me iets meer vertellen over dat script? Gebruiken veel mensen dat? Is het noodzakelijk een script te hebben om een box te bemachtigen?
Speciaal bij de Boxen is er namelijk een Captcha tussen gedaan...
Houd eens op, gewoon klikken jijVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:59:
Maar kan iemand me iets meer vertellen over dat script? Gebruiken veel mensen dat? Is het noodzakelijk een script te hebben om een box te bemachtigen?
Scripts werken niet meer.
"Be brave, don't shave"
Die dingen zijn duuuhuuur normaal.. Maar die ik wil hebben lijkt wel niet meer voorbij te komen..Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:00:
50 euro voor een prullenbak? pff
"Be brave, don't shave"
Nou, dan kan mijn script ook de prullenbak in dus...Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:00:
[...]
Houd eens op, gewoon klikken jij
Scripts werken niet meer.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Koop dan gelijk ff deze prullebak. Kunnen wij weer sneller doorSwitchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:01:
[...]
Nou, dan kan mijn script ook de prullenbak in dus...
Hehe, mooi moment voorSwitchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:01:
[...]
Nou, dan kan mijn script ook de prullenbak in dus...
"Be brave, don't shave"
Weggegooid geld als je het mij vraagtThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:00:
60 voor een prullenbak!
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Hier mijn review: Top apparaat, voor een top prijs nu.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:04:
Met dit soort dingen heb ik altijd zoiets van nee. Te duur als impulsaankoop en geen tijd om echt reviews te vinden.
Nu kopen jij
"Be brave, don't shave"
Zeg je dat nu oprecht of gewoon omdat je de volgende aanbieding wilTiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:05:
[...]
Hier mijn review: Top apparaat, voor een top prijs nu.
Nu kopen jij
Ook niet verkeerd! Heb hem alleen al in huis staan!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ben een Popcorn Hour fan, heb zelf de C-200 en A-300 en zou deze blind kopen. Die apparaten kan je nagenoeg alles mee.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:06:
[...]
Zeg je dat nu oprecht of gewoon omdat je de volgende aanbieding wil?
"Be brave, don't shave"
Kort: Yep!Famous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:07:
Nog wel opzoek naar zon set.. Maar of het ook echt wat is?
Stond nog op 26% maar kon niet meer bestellen. Jammer
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
nginx/1.4.1
fijnnnnn dan
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
DOWN GOES IBOOD!