Is de vertex 2 nou een slechte SSD dan?
Verwijderd
JaEitjes schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:28:
De slechtste die er gemaakt zijn, raakt bij een powerloss makkelijk alle data kwijt.
ik heb lekker een intel 320 geen last van powerloss
ora et labora
Ik vind helemaal hartstikke mooi! Perfect mooi!
Google: cinderella pillow problems
Ongeveer 24.900.000 resultaten
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
100% van alle Vertex 2 die wij hebben verkocht zijn teruggekomen. Een aantal buiten garantie, maar zodra iemand zo'n ding uit z'n tas haalden ruilden we hem om, zo bang waren we er zelf voor gewordenEitjes schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:28:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Heeft iemand van jullie al het filmpje via whatsapp geprobeerd. Miss dat je op die manier alsnog aan een box kan komen
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Oké! Ik moest lachen hahapartaxian schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:31:
Google: cinderella pillow problems
Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
100% van alle Vertex 2 die wij hebben verkocht zijn teruggekomen. Een aantal buiten garantie, maar zodra iemand zo'n ding uit z'n tas haalden ruilden we hem om, zo bang waren we er zelf voor geworden
Vies lelijk ding zeg
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een mooie tv jongens
"Be brave, don't shave"
Is die tablet + standaard dockingstation met 3D ready HD niets?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Godsamme zeg. Blijven we bezig met die SSD's?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
zo zo.. een vertex 3.
Oh, kap nu eens met die gare schijven, NIEMAND wil die ;P
Hoppa! Vertex3, wie wilde die ookalweer?
"Be brave, don't shave"
Vertex 3 is best oké toch?
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Als ze bezig blijven met die SSD's worden het wel harde weglopers ja...Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:37:
Aankomend uurtje worden hardlopers volgens iBood
Doodlopers met die SSDs gemaakt van recycle papierVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:37:
Aankomend uurtje worden hardlopers volgens iBood
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
een vertex 3 geef je als je aan iemad die je haat
ora et labora
Nounou hardlopers, het bejaardenhuis is aan het hardlopen zeker
Dubbeldik!! Kopuh!!
dit dubbeldikke album is voor de mensen die eerder een XXL shirt hebben gekocht
Lijkt wel net vissen, denk je beet te hebben na een paar uur, haal je te laat op and it's goneVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:43:
Ik kap 'r mee jongens. Zit nu al flink wat uurtjes levenloos in die chat te hangen.
Ik wilde een vertex 3. En ik heb er ook een ook
Veel succes ermeemystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:45:
Ik wilde een vertex 3. En ik heb er ook een ook
Ik heb zo'n Vertex 2 van 180 GB gekocht, maar nu ik dit allemaal lees heb ik spijt
Je kan hem annuleren.Divitiae schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:46:
Ik heb zo'n Vertex 2 van 180 GB gekocht, maar nu ik dit allemaal lees heb ik spijt
Krijgt iemand anders hem in de box
Annuleren geen optie?Divitiae schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:46:
Ik ben hardleers. Ik draai al 2 jaar met een vertex 2 als OS schijf, nog nooit 1 probleem mee gehad. Ook nog 100% in orde volgens HDTune
Die vertex is zo vaak langsgekomen, die komen echt nog een keer langs...dus tijd om wat reviews te lezen, staan er hier wel wat opDivitiae schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:46:
Doe mij maar meteen een complete set, inclusief boxen.
Goed puntFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:47:
[...]
Je kan hem annuleren.
Krijgt iemand anders hem in de box
Ik heb hem al gekocht, maar ik weet niet zeker of ik hem wel wil houdenpaulus_01 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:48:
[...]
Die vertex is zo vaak langsgekomen, die komen echt nog een keer langs...dus tijd om wat reviews te lezen, staan er hier wel wat op

[ Voor 40% gewijzigd door Divitiae op 28-08-2013 19:51 ]
75 euro voor 180 gb aan ssd is nog steeds niet duur hoor...Divitiae schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:51:
[...]
Goed puntZal ik het doen? Of is het die 75 euro nog net waard?
[...]
Ik heb hem al gekocht, maar ik weet niet zeker of ik hem wel wil houden
Zijn veel slechte verhalen en dan zou ik persoonlijk bij ibood niet zoiets bestellen met een "nieuw" stickertje.Divitiae schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:51:
[...]
Goed puntZal ik het doen? Of is het die 75 euro nog net waard?
Voor alle schermen en tv's, lekker hangen!
Crap, dat ophangsysteem heb ik al op marktplaats staan. Daar gaat mijn prijs
Betaal een paar tientjes meer voor een betere ssd zou ik zeggen.
19 euro voor 2x 16GB, met de veronderstelling dat je nooit genoeg USB-sticks kan hebben?
Onlangs heb ik dat album 3x gekocht. Echt geweldig dik. Ziet er prima uit en is zeker een aanrader. Zo goedkoop vind je ze nergens. Volgens mij nu zelfs een paar euro goedkoper dan tijdens de normale iBood.PhysicalMagic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:43:
dit dubbeldikke album is voor de mensen die eerder een XXL shirt hebben gekocht
Waar haal jij 19euro vandaan. Bij mij staat 17.95AppliArt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:54:
19 euro voor 2x 16GB, met de veronderstelling dat je nooit genoeg USB-sticks kan hebben?
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
+ de verzendkosten, maakt het minder aantrekkelijkAppliArt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:54:
Ik krijg de Belgentaks er nog bij.SuperSjoerd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:55:
[...]
Waar haal jij 19euro vandaan. Bij mij staat 17.95
Nexus!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Voucher voor canvas gekocht. Kan mooi voor mijn nieuwe studentenkamer
weg nexus, 1seconde.. maar hij is duur
And Its Gone -_-
Is duidelijk dat er scripts gebruikt worden
Die nexus was helemaal niet duur hoor, laagste prijs in de PW is ~350
[ Voor 1% gewijzigd door Xaph op 28-08-2013 20:08 . Reden: typo ]
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Kijk, zet je zo die borstel op je anjer ben je gelijk van al je tarrels af
import is $250 + eventuele inklaringskosten van +-€50 dat is ruimschoots goedkoper dan op iBood
[ Voor 5% gewijzigd door hejkompas op 28-08-2013 20:09 ]
3d :D!
Past mooi bij de tv's
Past mooi bij de tv's
3D, 4k die kabels hebben alles!
[ Voor 4% gewijzigd door HyperActivE op 28-08-2013 20:10 ]
Geen WiFi... :\
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Maar deze kabels ZIJN in 3D!!!!HyperActivE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:10:
3D, 4k die kabels hebben alles!
Waarom alle sarcasme hier?
12 euro voor 3 kabeltjes is toch geen slechte deal lijkt mij?
Even duur als de kabeltjes bij Action, alleen dan voor een a-merk philips
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
A merk of geen a merk boeit me eigenlijk niet echt iets
bij hdmi kabels inderdaad niet.hejkompas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:14:
A merk of geen a merk boeit me eigenlijk niet echt iets
maar wetende dat je wel betaald voor het merk, is dit toch absoluut geen slechte deal.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Switchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:

Da's standaard tijdens een hunt. Alles wat een box is, is crapSwitchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
Koop er 12 dan?!Switchie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
omdat jij het bent, heb ik er 15 besteld
Alleen heeft iedereen er al een lading en zou het leuk zijn een keer een aanbieding voorbij te zien komen.ChrisM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
Maar... Even serieus... 3 hdmi kabels voor €13 is toch geen geld?
Meh, zullen de tvs dan echt op zijn?:C
Die komen zeker nog wel, is het niet vandaag dan morgen wel.2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:16:
ik hoop het niet. ik heb er nog wat nodig voor de 15 hdmi kabels die ik net heb besteld2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:16:

O god, nog 24 uur de deur niet uitkomen. :CFamous schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:17:
[...]
Die komen zeker nog wel, is het niet vandaag dan morgen wel.
Mijn aanwinst bij deze hunt is een MicroSD kaartje van 32gb
kan ik mooi films op kwijt voor mijn Surface
Zo iets voor de Russen nu...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, baalde even dat ik er net vanmiddag een heb gekocht...Arnlith schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:18:
Mijn aanwinst bij deze hunt is een MicroSD kaartje van 32gbkan ik mooi films op kwijt voor mijn Surface
60 op Bol, wel leuk zo'n ding. Russische filmpjes maken
Ik koop hem niet, maar ik weet nu wel weer dat ik onderzoek naar dashcams moet doen. Bedankt, iBood
hehe voor als er weer eens een meteoriet in slaat
Bij de meeste MyCom filialen zijn ze 20 euro voor 32GB Class 10. Alleen niet overal meer te krijgen, omdat dat merk met bijna al hun producten stopt.BigWillem89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:20:
[...]
Ja, baalde even dat ik er net vanmiddag een heb gekocht...
1,6 kg:P teh fuq
Ik zie ook dat er een meteoriet-inslag als foto op dat ding staat.