Wel hele scherpe prijs... Goedkoopste in de PW is 160. Per stuk... Dit is 180 voor 2
Heeft er trouwens iemand al naar Ibood gewhatsapped, voor een gratis doos ?
Nee, al heel de dag willen doen maar mehMatthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
Filmpje maken zuigt een beetje imoMatthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
"Be brave, don't shave"
I see what you did there... "WhatsAppen voor een gratis doos". Oftewel: Booty Call?Matthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Okay, thanks!Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
[...]
Komt uit de Klipsch fabriek, maar is volgens mij een B-merk van Klipsch. Wel aardig, verwacht geen wereldwonderen. Beter dan een Samsung 5.1 setje.
je moet een filmpje maken dit ga ik dus echt niet doen, zullen welweer van die special ibood pietjes zijn die hele creaties gaan maken en dan een filmpje maken en winnen.Matthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
I see what you did there... "WhatsAppen voor een gratis doos". Oftewel: Booty Call?
"Be brave, don't shave"
Hoelaat begint de Meme-parade in dit topic overigens?
Hahaha ik herken het. Ik vroeg me daarstraks al af: wat ziet mijn slaapkamer er raar uit... Bleek dus toch dat ik op kantoor zat.Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:
Vergeet steeds dat ik tussendoor ook nog moet werken..
[ Voor 74% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 15:12 ]
Nee hoor, 165 euro per paarmystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:07:
Wel hele scherpe prijs... Goedkoopste in de PW is 160. Per stuk... Dit is 180 voor 2
I bad beat my meat by busting my nuts!
Die is toch al begonnen?EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:
Hoelaat begint de Meme-parade in dit topic overigens?
SssstTiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
godverdomme lelijk godverdomme.
[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 28-08-2013 15:12 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ohja! Goed dat je het zegt!Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:11:
SLA is 1 dag except when Ibood hunt is on
EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
I see what you did there... "WhatsAppen voor een gratis doos". Oftewel: Booty Call?
Reken GBP is om naar € en doe er dan de verzendkosten nog eens bijVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:14:
Die dopjes zijn erg fijn. Jammer dat ze voor 20 GBP op amazon.co.uk te krijgen zijn.
Geen verzendkosten bij Amazon vanaf een x bedrag, tegen 6,- bij ibood... Amazon wintEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:14:
[...]
Reken GBP is om naar € en doe er dan de verzendkosten nog eens bij
Die bloeddrukmeter was zeker voor mensen die helemaal hyper worden als ze de Doos zien.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jaaaa een kras "kaart"
[ Voor 4% gewijzigd door MuVo op 28-08-2013 15:18 ]
Je wou zeker de aanbieding helemaal voor je zelf ?Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:16:
Ik zat trouwens verkeerd te kijken, dus ibood heeft wel een redelijke aanbieding.
Scratch Map, Jouw persoonlijke wereldkaart.......
Wie wil die nou niet?!
ps. je krijgt er wel een mooie peniskoker bij
Wie wil die nou niet?!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Liever een paar krasloten dan..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik vraag me toch altijd af wie dit verzint...
Verwijderd
Nee hoorMatthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:18:
[...]
Je wou zeker de aanbieding helemaal voor je zelf ?
haha! 200 maar?RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:16:
Die bloeddrukmeter was zeker voor mensen die helemaal hyper worden als ze de Doos zien.
[afbeelding]
die rommel hoeft natuurlijk ook nog niemand, zitten we heir naar die stomme kaart te kijken
Tjah, iedereen die tegenwoordig een PC/laptop/tablet/smartphone heeft zou toch ooit wel eens van "Google Maps" gehoord moeten hebben...renzo4000 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:18:
Scratch Map, Jouw persoonlijke wereldkaart.......
Wie wil die nou niet?!
Maar kun je er ook op krassen?EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:19:
[...]
Tjah, iedereen die tegenwoordig een PC/laptop/tablet/smartphone heeft zou toch ooit wel eens van "Google Maps" gehoord moeten hebben...
Moet je de specs ook zien van deze wondere wereldkaart:
Zelfs bij iBood waren ze out of ideas om dit product aan te prijzen. En dat zegt watKras wereldkaart
Kras landen weg
Oh dat kan je zeker. Of je dat wel wil is een andere vraag.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
sure. kost je alleen je monitor tablet of telefoon.. of je maakt een print screen en je krast in paint. of je print het uit en doet het ouderwets met potloodjes
Jou omschrijving kost me al meer dan 30 euroKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:21:
[...]
sure. kost je alleen je monitor tablet of telefoon.. of je maakt een print screen en je krast in paint. of je print het uit en doet het ouderwets met potloodjes
elke die langs komenxeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:22:
Wie weet leuke in-ear oordopjes voor +- 30euro?
Brainwavz M1, bevallen uitstekend.xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:22:
Wie weet leuke in-ear oordopjes voor +- 30euro?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Oooh God, een pet..
"Be brave, don't shave"
"Hier schat, een Buddha to Buddha uhhh pet".
Lol krijg meteen een bericht: even wachten pizza
Hehe. Eindelijke een pet in de aanbieding!
Verdomme de hele dag al op zitten wachten.
Verdomme de hele dag al op zitten wachten.

lolly
I bad beat my meat by busting my nuts!
Voorspellende gave? Jij post plaatje met petje en we krijgen een petje.
Kan ik wss mn koffers pakkenRickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:24:
"Hier schat, een Buddha to Buddha uhhh pet".
"Be brave, don't shave"
tja,Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:24:
[...]
Voorspellende gave? Jij post plaatje met petje en we krijgen een petje.
indd, ik vraag me werkelijk waar af wie deze rommel koopt. helemaal voor 19,95
nevermind
[ Voor 95% gewijzigd door mrc4nl op 28-08-2013 15:26 ]
ora et labora
Hm dat nog niet, maar denk dat ze toch wel wat blijer is met de ring die ik haar laatst heb gegeven van Buddha to Buddha.
Dat idee heb ik ook... Mobiel site is like 10 seconden sneller
Jammer joh!enchion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:24:
Volgende wordt de Box.
"Be brave, don't shave"
Ze gooit er iig er niet met de pet naar
Yes, daar komen de memes

Je bent zelf een pannenlap!
"Be brave, don't shave"
Kan je lekker moonen!gekke-gerrit schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:27:
Whoee! zaklamp met maanfunctie! altijd al willen hebben!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
vieze pannelap!
Red-Hot-Chilli-Pepper-pannenlappen. Woordwaarde?
Het niveau hier is ongeveer gelijk aan de aanbiedingen op iBood..

daar zou je gelijk in kunnen hebben...HyperActivE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:30:
Het niveau hier is ongeveer gelijk aan de aanbiedingen op iBood..
Ach moet best kunnen, beetje slowchat tijdens de hunt ... je moet toch wat tijdens het bekijken van die meuk.
Kijken of straks thuis wat boeienders voorbijkomt...
Ah, daar zijn de Zeikcel Adapters weer.
500mb lol, zit niet eens gigabit lan op
maar 100mb hoe de neuk haal je dan 500mb?
Dat kan dus niet he, er komt nog anderhalve dag aan meuk voorbij...
Wut?! waar haal je dat vandaan dan?Cevie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:35:
@EricNL
Er zijn er nog 384 over om precies te zijn:P
Edit: OK OK SORRY. Ik wilde ook alleen mee doen met de meme optocht. Was niet gebaseerd op feiten

[ Voor 20% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 15:36 ]
Kunnen we precies zien hoe laat de box voorbij komt
"Be brave, don't shave"
-lame, ik moet beter lezen-
[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 28-08-2013 15:38 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
1dk site IBOOD moderator is erbij. de eerste keer waren er 80 boxen voorbij gegaan. de tweede keer 36 maar. dat was om de CAPTCHA te testen. en ik had geluk dat ik 1 van de 36 was. en hij heeft gezegd er zijn totaal 500 boxen
oh... dan krijgen we er allemaal wel 1!Cevie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:36:
1dk site IBOOD moderator is erbij. de eerste keer waren er 80 boxen voorbij gegaan. de tweede keer 36 maar. dat was om de CAPTCHA te testen. en ik had geluk dat ik 1 van de 36 was. en hij heeft gezegd er zijn totaal 500 boxen

ik dacht dat planking al lang uit was..
Maar dat is om zelf te snijden!
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android