Gaat altijd goed, duurt wel paar dagenthomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:48:
Heeft iemand ooit problemen gehad met het annuleren dat het geld niet terug gestort werd ? of gaat dit meestal wel goed?
Zit elke keer zolang te twijfelen over die stekkerblokjes dat ze alweer uitverkocht zijn voor ik er uit ben
Al die extra's boeien me niet , maar het aantal stekkers wat er in kan is beter dan die rotdingen die ik nu onder mijn bed heb liggen
Doe er dan maar 4...Palm schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
hij is blauw

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Iemand van jullie enig idee hoe lang je wel kan wachten bij de iDeal pagina?
Licht heeft ook een snelheid dus als je verder van het scherm afzit...EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:47:
[...]
Ik geloof dat veel van ons weten wat input lag is, maar wat heeft dat te maken met de kijk afstand?
Ligt aan de bank denk ik2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
Iemand van jullie enig idee hoe lang je wel kan wachten bij de iDeal pagina?
15 minuten toch.. ? althans, je hebt een kwartier als t goed is
Bij de Rabo in ieder geval niet.. :CKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
Ja maar als de bank de sessie beëindigt heb je hem niet hoorKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
Verwacht dat een ander er dan al mee vandoor isKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
"Be brave, don't shave"
Juist ja. Als ik 10 meter van mijn scherm af ga zitten dan reageren mijn Fifa spelers inderdaad een stuk trager als dat ik er 1 meter van af zit (ik weet natuurlijk dat het in theorie zo is, maar dat is met het oog niet waar te nemen).Fleximex schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:49:
[...]
Licht heeft ook een snelheid dus als je verder van het scherm afzit...
o, die bank heb ik ook.. dan houd t op xD
VET! Een bloeddruk meter. Wel kicken om te hebben tijdens het hunten. Dan kan iedereen zijn highscore posten als er een box langs is geweest
Eej de product expert is ook aanwezig
korte werkdag zo tijdens een hunt
korte werkdag zo tijdens een hunt
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Sarcasm deniedEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Juist ja. Als ik 10 meter van mijn scherm af ga zitten dan reageren mijn Fifa spelers inderdaad een stuk trager als dat ik er 1 meter van af zit (ik weet natuurlijk dat het in theorie zo is, maar dat is met het oog niet waar te nemen).
Vervelend vervelend, stiekem heb ik wel goede hoop dat de tv nog eens voorbijkomt....
Elk uur is er wel een tv..2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:51:
Vervelend vervelend, stiekem heb ik wel goede hoop dat de tv nog eens voorbijkomt....
Weten jullie uit ervaring dat zo'n box de moeite waard is? Ik vind 100 euro best veel geld om zomaar aan een doos zonder nader gespecificeerde inhoud uit te geven.
En morgen gaan we gewoon door he met huntenimproperBunny schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
Tuurlijk de dag is nog niet om
Zie topic start...iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
Weten jullie uit ervaring dat zo'n box de moeite waard is? Ik vind 100 euro best veel geld om zomaar aan een doos zonder nader gespecificeerde inhoud uit te geven.

Maar, het is natuurlijk wel lullig dat ik er net uit was dat 46" een prima grootte was, kleiner voelt dan niet meer als een upgrade..
Ja, de boxen zijn het waard. Je haalt er sowieso je aankoopsbedrag uit (met gemak). Het varieert alleen per box hoeveel winst je er op kan maken. De ene persoon krijgt een geweldige box en maakt er 300-400 winst op, de ander maar 100-150.iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
De inhoud heeft altijd minimaal wel de waarde die je betaalt voor de box, dus in principe altijd de moeite waardiDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
Zoek eens op unboxing videos..iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
"Be brave, don't shave"
Die als je geluk hebt meer dan 1000 euro markt waarde heeft...thomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
BLijft rotzooi van een vergeten plank.
Ligt er aan wat je onder 'waard' verstaat. Als je voor 100 euro producten koopt die je anders niet in de winkel koopt voor 100 euro, maar eerder voor bijvoorbeeld 200, dan kan het. Geef je je geld wat voorzichtiger uit en zou je die producten waarschijnlijk niet kopen, dan is het zonde. Als je 100 euro over hebt en je houdt van een gokje of je vindt het geen probleem om een aantal van die producten op Marktplaats te zetten, dan is het het altijd wel waard. Het is op zich altijd wel een goede deal en er zitten heel vaak producten in die gewoon erg duur zijn die je dan ineens voor een koopje hebt. Voor mij is het niks; 100 euro is mij te veel waard.iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
pciesFleximex schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:55:
[...]
Die als je geluk hebt meer dan 1000 euro markt waarde heeft...
"Be brave, don't shave"
Ja, maar volgens mij gebruik je de helft van de inhoud van de doos niet. zit je met een marktwaarde van 1000 euro, moet je het er alleen nog voor zien te krijgen...Fleximex schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:55:
[...]
Die als je geluk hebt meer dan 1000 euro markt waarde heeft...
Niet Ultra Slim?!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Meestal de moeite waard als Ibood teminste de moeite heeft genomen om eens complete en werkende producten afteleveren!improperBunny schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
De inhoud heeft altijd minimaal wel de waarde die je betaalt voor de box, dus in principe altijd de moeite waard
Wie nu nog geen 23" monitor op zijn werkplek heeft staan (of besteld heeft deze iBood), mag zich kapot schamen
Niets op iBood is het werkelijk waard. Voor de meeste spullen moet je paar weken wachten en qua prijs zitten ze paar tientjes eronder. Alleen die Box is een catcher waardoor iedereen mee wilt doen.
Mijn 22" syncmaster doet het nog primaRobkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:
Wie nu nog geen 23" monitor op zijn werkplek heeft staan (of besteld heeft deze iBood), mag zich kapot schamen
ik heb 22.5"Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:
ora et labora
GAAAFFF!! Philips TV ... of was het een monitor?!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
heb er net van de week 3 nieuw gekochtRobkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:
Waarom hebben die monitoren allemaal geen vesa mount
Verwijderd
1*12.1". Bedankt baas. (Lang leve het flexen).
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 14:58 ]
Mijn 19" 1440 x 900 werkt nog prima. Ik wacht wel op een IPS van Asus of zo.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Doe mij maar een aquariumkrietjur schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:58:
1x 28 inch en 1x 19"
Geen monitor, maar wil er eigenlijk wel 1.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
IPS van LG niks mis meeSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:59:
Mijn 19" 1440 x 900 werkt nog prima. Ik wacht wel op een IPS van Asus of zo.
blijft lastig tv kijkenDeagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:00:
4x 18" onder mn auto
nee die heb k nu ook.. een Flatron IPS231p-bn en dan nu 2x, de derde staat nog in bestelling..
Ben nog wel tevreden met mijn HP ZR2740w en dan een 21inch als tweede scherm
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
op deze monitor ook
"Be brave, don't shave"
Om alle Rotzooi te verplaatsen..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja joh, een opvouwbare steekwagen. Voor het geval dat...?
hier ook 1x. prima scherm. mooi dun.KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:00:
[...]
nee die heb k nu ook.. een Flatron IPS231p-bn en dan nu 2x, de derde staat nog in bestelling..
Verwijderd
Deze aanbieding komt voor mij 50 jaar te vroeg. (Steekkarretje).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 15:02 ]
Wel als je ze op je werk naast een Iiyama en Asus hebt staan. Dan spaar ik liever door, want een monitor gebruik ik blijkbaar jarenlang
max 68k, kan ik net mn pc mee verplaatsen
ja. Had altijd een oude flatron monitor tv. dus dit is voor mij een hele verandering, en zeer zeker een verbetering.
Handig om mee te nemen naar festivals, pils slepen etcEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:01:
Ja joh, een opvouwbare steekwagen. Voor het geval dat...?
"Be brave, don't shave"
Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
[...]
Handig om mee te nemen naar festivals, pils slepen etc
offtopic:
Ik las het eerst verkeerd, ik dacht dat je zei "pillen meeslepen". Bedankt voor mijn dagelijkse "ik-lig-helemaal-dubbel-momentje"!
Ik las het eerst verkeerd, ik dacht dat je zei "pillen meeslepen". Bedankt voor mijn dagelijkse "ik-lig-helemaal-dubbel-momentje"!
[ Voor 28% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 15:03 ]
Beter een goedkope dan geen 1Siempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:01:
[...]
Wel als je ze op je werk naast een Iiyama en Asus hebt staan. Dan spaar ik liever door, want een monitor gebruik ik blijkbaar jarenlang
Heb jij genoeg aan max 68kg pils ???
haha, jaja alle getapte biertjes op je steekwagen, en dan hopen dat je er het veld mee over kan steken zonder knoeien zeker..Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
[...]
Handig om mee te nemen naar festivals, pils slepen etc
Ben gister teruggekomen van vakantie waarbij ik weer een steekwagentje heb gebruikt om al m'n zooi mee treinen in en uit te laden en door steden heen te trekken. Bij de plaatselijke Kruidvat o.i.d. vaak te halen voor de helft van het geld, maar deze wordt verzonden.
Net aan.Kenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
Heb jij genoeg aan max 68kg pils ???
"Be brave, don't shave"
Daar verschillen we dan over van mening, want ik blijf liever op een 19" TN werken en dat ik doorspaar dan dat ik maar 'even' 150 euro o.i.d. uitgeef.
Zoiets, haha. Nee voor mee naar de camping natuurlijkKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:03:
[...]
haha, jaja alle getapte biertjes op je steekwagen, en dan hopen dat je er het veld mee over kan steken zonder knoeien zeker..
"Be brave, don't shave"
Wat is dit voor onzin in de laatste posts? Alleen maar posts over schermgroottes, nou bedankt voor de info hoor.
Bambu Lab P1S Combo
Nee dit brengt extra infoMacorgaZ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:04:
Wat is dit voor onzin in de laatste posts? Alleen maar posts over schermgroottes, nou bedankt voor de info hoor.

OOHW !Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:04:
[...]
Zoiets, haha. Nee voor mee naar de camping natuurlijk
zucht ik voel mij ellendig 
wat ik dan vaak ga doen is geld uitgeven.maar niet aan dit soort meuk.
wat ik dan vaak ga doen is geld uitgeven.maar niet aan dit soort meuk.
ora et labora
Dit zijn echt klote wieltjes om een nat gras/knollenveld over te trekken. Kun je beter voor 2 tientjes een fatsoenlijke bolderkar kopen op marktplaats. Die kan tevens ook meer hebben.
Of een vriendin van 136 kg als je elke been één kar geeftbobsquad schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:05:
Kan ik mijn vriending alsnog niet verplaatsen als die maar 68 kilo aan kan
Ben nog in training, zal m'n best doen
"Be brave, don't shave"
mja, had ik wel,maar dat waren speakers van een jaar of 30 oud. Deden dus niks meer... Maar is een redelijk merk hoor:)
Moet toegeven dat het dus zo is bij mij. Onkyo versterker en dan deze luidsprekers, met nog paar satelliet speakers
Komt uit de Klipsch fabriek, maar is volgens mij een B-merk van Klipsch. Wel aardig, verwacht geen wereldwonderen. Beter dan een Samsung 5.1 setje.Donool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:06:
Iemand ervaring met Jamo?