Het is ook maar een 400 Watt versterker.. leuk voor kleine speakers maar voor grotere heb je naar mijn idee toch wel wat zwaarders nodig dan 400Watt..Kenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:24:
Verdorie , heb vorig jaar nog maar een onkyo gekocht maar die had geen netwerkaansluiting en zo.
Ook niet zo helemaal tevreden over het geluid eigenlijk. Zit precies beetje weinig power / body in. Weet nit hoe ik het moet omschrijven. Mijn Pioneer ervoor had een "voller" geluid
Verwijderd
Ik had die wel incl boxjes willen hebben. Mijn Z5500 setje uit mijn studentenhoek 4 jaar geleden kan echt niet meer in het interieur.
Gekkie ....geen dingen zeggen als je eigenlijk niet weet waar je over praatDonool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Het is ook maar een 400 Watt versterker.. leuk voor kleine speakers maar voor grotere heb je naar mijn idee toch wel wat zwaarders nodig dan 400Watt..

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zoek nog steeds leuke oordopppies. hoop dat die sonys weer voorbijkomen
ereader zal snel gaan.. gewild exemplaartje
Ze laten je denken dat je hem 230 euro onder de adviesprijs van de fabrikant hebt. Wat ook zo is.Krilo_89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Toch laten ze je "denken" dat je hem voor meer dan 200 euro goedkoper krijgt. Dus voor de snelle beslisser, is het achteraf balen..
Denk dat het onbegonnen werk is om altijd overal te gaan zoeken wat ergens anders op internet het goedkoopst is. Straks is het een discussie van "maar ja, jullie vergelijken met de goedkoopste prijzen op internet maar ik heb gezien dat ie in een webshop in Peru nog iets goedkoper is"
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
jammer dat er geen mogelijkheid is om te betalen zonder random reader. zoals met paypal...
Zit hier op de zaak en zie van alles voorbij komen maar kopen kan helaas niet...
Zit hier op de zaak en zie van alles voorbij komen maar kopen kan helaas niet...
Dat is nominaal! Dat is meer dan genoeg idd! Tenzij Donool liever veel teveel wil dan genoeg!renzo4000 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Gekkie ....geen dingen zeggen als je eigenlijk niet weet waar je over praat![]()
Zoo, die HTC ging toch wel vrij rap
Snap niet waarom. 5 euro goedkoper dan in de PWChrosser schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:29:
ereader zal snel gaan.. gewild exemplaartje
Of zijn hele wijk van radio onzin wil voorzien..Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:
[...]
Dat is nominaal! Dat is meer dan genoeg idd! Tenzij Donool liever veel teveel wil dan genoeg!
Daar heb je zethomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:29:
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
what's up met al die in ears? ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Voor jouthomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:29:
Oordoppen voor 35€ +.... Weet zeker dat de Brainwavz die ik nu heb ver boven deze kwaliteit uit reist.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zijn dit wat leuke oordoppies? iemand ervaring?
I'm an Ironman!
Ik zei ook dat het mijn mening was hè, maargoed ik ben geen expert hoorThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:
[...]
Dat is nominaal! Dat is meer dan genoeg idd! Tenzij Donool liever veel teveel wil dan genoeg!

Alleen meer power is altijd mooi, toch?
t zijn alleen de TDK's... die monsters van vannacht dat leek mij eigenlijk ook wel wat...
nee hoor..Donool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:32:
[...]
Ik zei ook dat het mijn mening was hè, maargoed ik ben geen expert hoor![]()
Alleen meer power is altijd mooi, toch?
[ Voor 59% gewijzigd door KillStream op 28-08-2013 14:33 ]
foutje, mon excuse.(maw kan weg)
[ Voor 88% gewijzigd door KillStream op 28-08-2013 14:33 ]
Hell yeah! ... daar hebben we mister Philips weer met zijn mooie full hd ultra 3d high speed living colors bla bla...
Nee. Een monitor, toch iets anders
"Be brave, don't shave"
Succes met tv kijken
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Mijn Pioneer was niet zoveel sterker, als ik mij goed herinner. Weet nog dat ik toen dacht van "oh, het scheelt allemaal zoveel niet". Maar toch ...Donool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Het is ook maar een 400 Watt versterker.. leuk voor kleine speakers maar voor grotere heb je naar mijn idee toch wel wat zwaarders nodig dan 400Watt..
Maar was toen nog een verhaal van vermogen gemeten op één kanaal of zoiets maar weet het zo exact niet meer.
Mocht er een yamaha of zo voorbij komen, zou ik wel nog eens durven twijfelen
en what's up met de muziek eigenlijk.. al die gouwe ouwe.. Buma Stemra rechten te duur of zo? xD
Helderziende?
Het scheelt, deze tv kan je dan wel weer prima als monitor gebruiken
Die Onkyo zooi hoef ik ook niet zo nodig, doe mij ook maar een Yamaha.Kenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:34:
[...]
Wel wifi
Allemaal zooi wat al 20x langs is gekomen
I bad beat my meat by busting my nuts!
Yamaha's zijn fijn idd.. met een net zo fijne prijs..Kenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:34:
[...]
Mijn Pioneer was niet zoveel sterker, als ik mij goed herinner. Weet nog dat ik toen dacht van "oh, het scheelt allemaal zoveel niet". Maar toch ...
Maar was toen nog een verhaal van vermogen gemeten op één kanaal of zoiets maar weet het zo exact niet meer.
Ik heb hier 2x een HS80/M en een 16 kanaals yamaha mengpaneeltje.. dat zet je bankrekening een aardig stuk in zijn achteruit...
Een tv met Widi. Ben die nog niet zoveel tegen gekomen. Maar heb er nog niet echt achter gezocht. Zou kunnen dat er meer zijn dan ik weet
Kun je beter wachten op een langzame aanbieding zoals de HDMI kabels of die tabblad hoes van 5 euro die niemand wilt hebben.xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:36:
moet naar de wc maar ben echt bang dat er een box komt zo
Je kan ook gewoon in je broek doen. Of ben je geen die-hard?xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:36:
moet naar de wc maar ben echt bang dat er een box komt zo
edit: Stomme keyboard reageerde niet op de r
[ Voor 9% gewijzigd door T.C op 28-08-2013 14:37 ]
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Heb ze, alleen als de sonys voorbij komen gaan deze geannuleerd worden
2 paar zelfs
verkopen ze ook pijpen ?? daar wil ik er 1 van, maar die krengen zijn (vind ik) verrot duur
Je weet maar nooit met iboodKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:39:
verkopen ze ook pijpen ?? daar wil ik er 1 van, maar die krengen zijn (vind ik) verrot duur
I see what you did there..KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:39:
vaak voor 25 euro liggen ze op straat voor het oppikken.KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:39:
MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:40:
Helaas 2 rechtse.... Had liever 2 linkse gehad voor mijn linkerhanden.

ja, daar heeft een ander aan zitten lurken..xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:40:
[...]
vaak voor 25 euro liggen ze op straat voor het oppikken.
ik zie ook dat niemand zin in werken heeft.. duurt lang...
[ Voor 11% gewijzigd door KillStream op 28-08-2013 14:42 ]
Verwijderd
refurbished as newKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:42:
[...]
ja, daar heeft een ander aan zitten lurken...
Sigaretje gerookt, koffie gehaald en nog altijd dezelfde aanbieding
Ik twijfel alleen of 46" niet te groot is voor 3m kijkafstand
hmm ja, daar was een site voor, maar die kan ik niet weer vinden.. Maar goed, gaat beetje off topic zo geloof ik
Kan zat!2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
Duurt lang!Kenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
"Be brave, don't shave"
is goed voor dode pixel inspectie.2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
Ach joh, die mensen van Ibood hebben ook gewoon pauze
Kan makkelijk. Ik speel ook Fifa op een 55" van 1 meter afstand2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
offtopic:
Om vervolgens wel 3 uur met tranende en brandende ogen te zitten, just kidding
Om vervolgens wel 3 uur met tranende en brandende ogen te zitten, just kidding
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
die twijfel heb ik ook ooit gehad. Zit inmiddels op 60" ook geen spijt van2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Eerder te klein2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
"Be brave, don't shave"
Natuurlijk, €139,- voor 2 stekkerblokkie's. Ik zou er bijna in trappen.
Schijnt dat je beeld ook beter wordt met deze Monster(tm) stroomverdeler
eheum ja klopt.Donool schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:45:
Dan zit je toch met vette input lag of valt dat wel mee?
Nee waar heb je het eigenlijk over?
Gouden connectoren!!! Jammer dat het geen 4K en 3D is.24k gouden contact plug voor maximale weerstand tegen corrosie en krachtoverbrenging
Precies datKenhas schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
Ik weet wat het is maar snap de relatie met kijkafstand niet...
Ik geloof dat veel van ons weten wat input lag is, maar wat heeft dat te maken met de kijk afstand?
Je kunt dus niet vrolijk wachten op de pagina van je bank..:(
Om technische redenen is het door u gevraagde onderdeel momenteel niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
Om technische redenen is het door u gevraagde onderdeel momenteel niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
Dat ligt aan de responsetijd, niet aan de grote!
Ik doelde op het formaat van de TVEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:47:
[...]
Ik geloof dat veel van ons weten wat input lag is, maar wat heeft dat te maken met de kijk afstand?
Je ziet vaak grote TV's met een trage respons dus vandaar..
[ Voor 10% gewijzigd door Donool op 28-08-2013 14:48 . Reden: toevoeging ]
Nu moet ik hopen op deze tv, maar dan nog een keer!
Ligt eerder aan de resolutie en responsetijd dan aan het formaat
Heeft iemand ooit problemen gehad met het annuleren dat het geld niet terug gestort werd ? of gaat dit meestal wel goed?
Alweer de 8X... damn
Hee, daar heb hem weer!
Maar nu een tientje duurder..
Maar nu een tientje duurder..