Een afvalverzamelaar ! Met zo'n naam schep je toch de verwachting dat hij zelf opruimt ?
Best wel een hoop in 30 ltrCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:03:
Hoeveel Vertex 2 passen in die afvalbak?
"afvalverzamelaar"
gaat deze oook automatisch de kamer door, en mag ej zijn opgebouwde verzameling wel gewoon weggooien op den duur?
gaat deze oook automatisch de kamer door, en mag ej zijn opgebouwde verzameling wel gewoon weggooien op den duur?
De doos 2.0, volgeladen met gadgets
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
jep, lees het topic maar eens door
sssst dat mocht niemand wetenRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:04:

Jep, zolang ze niet uitverkocht raken..
"Be brave, don't shave"
*insert signature here
Afgeladen met die refurbished Vertex 2's en 3's jaRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:04:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Haha, zodra hij dingen dubbel heeft gaat hij ruilen met de afvalverzamelaar van de burenCerberi schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:04:
"afvalverzamelaar"
O wacht die 30L is voor 30 ledlampen die je erbij krijgt
Afvalbak, kun je alle meuk in gooien die je koopt in de hunt en niet nodig hebt.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Jullie zijn in ieder geval allemaal zeer behulpzaam!
30l = 30 lumen?RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
O wacht die 30L is voor 30 ledlampen die je erbij krijgt
Gekocht op jouwaanbieding.nlXxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
Hoe komt iBood aan al die meuk joh?
Maar dan de vraag, hoe komen ze er af?XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
Hoe kom iemand erop om het te kopen?XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
Van het meeste waarschijnlijk niet!Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
[...]
Maar dan de vraag, hoe komen ze er af?
"Be brave, don't shave"
Restpartijen opkopen kan best lucratief zijn.
Door het te verkopen (zoals bijvoorbeeld tijdens de hunt). Niet echt dé vraag.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
[...]
Ik heb zojuist proefondervindelijk ondervonden dat 6 minuten al te lang is.Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.
Moeten ze dan wel bij 'leuke' producten doen.. Die ssd's etc geloof ik nu welAvinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
Restpartijen opkopen kan best lucratief zijn.
"Be brave, don't shave"
Betaalscherm van de bank?Nivado schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
[...]
Ik heb zojuist proefondervindelijk ondervonden dat 6 minuten al te lang is.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de Vector 2 SSDs weer komen. Heb ze tot nu toe gemist, dus ik hoop er later nog één op te kunnen pikken.Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
[...]
Moeten ze dan wel bij 'leuke' producten doen.. Die ssd's etc geloof ik nu wel
Die zijn ook al op volgens mijiDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
Ik heb vandaag nog geen 'box' voorbij zien komen, horen die er gewoon tussen te staan?
Om 10 over 3 en kwart voor 5 waren er 100 euro boxen. Ik heb er een van die van kwart voor 5 (ben nu moe en blij
)
[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 28-08-2013 14:12 ]
Radio onzin , geniale zender met deze muziek houd ik het nog wel eventjes vol
Vanacht om 3 uur was er één! Horen wel voorbij te komen. maar ja, wanneer?iDutch schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
Ik heb vandaag nog geen 'box' voorbij zien komen, horen die er gewoon tussen te staan?
"Be brave, don't shave"
Die vertex2 dingen wil je nog niet mee dood gevonden wordenRobkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]
Ik zit eigenlijk te wachten tot de Vector 2 SSDs weer komen. Heb ze tot nu toe gemist, dus ik hoop er later nog één op te kunnen pikken.
Ik kan de naam al niet eens goed schrijven, denk je serieus dat ik ze wil hebbenjimmy87 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Die vertex2 dingen wil je nog niet mee dood gevonden worden
Ha, de oude vertrouwde stof duivel is ook weer van de partij.
ik bedenk me net, ik zit wle fijn die hunt te volgen op een ander schermpje. Was ook eigenlijk niet van plan wat te kopen. Maar stel dat er nu wle een onmisbare deal komt kan ik niet eens kopen, want dan moet ik eerst een Ibood account maken, en dan is hij al weg.. xD
It sucks
Verwijderd
Daar hebben ze die dozen aanbieding voorThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
[...]
Ik ben ook de hunt aan het volgen voor het geval dat er een aanbieding komt die te goed is om te laten liggen. Heb helemaal niet de intentie om iets te kopen eigenlijk. Deze topic is wel erg leukKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:
ik bedenk me net, ik zit wle fijn die hunt te volgen op een ander schermpje. Was ook eigenlijk niet van plan wat te kopen. Maar stel dat er nu wle een onmisbare deal komt kan ik niet eens kopen, want dan moet ik eerst een Ibood account maken, en dan is hij al weg.. xD
Denk het niet maar dacht zal je behoeden voor een vergissingRobkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:12:
[...]
Ik kan de naam al niet eens goed schrijven, denk je serieus dat ik ze wil hebben
Den echte Skuppy. Gewoon Kòòòpuhhhh!
Kan het niet in bad gebruiken, ik pas.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:14:
Den echte Skuppy. Gewoon Kòòòpuhhhh!
En de zooi die ze echt niet kwijt kunnen stoppen ze in een doosVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:
[...]
Daar hebben ze die dozen aanbieding voor
haha ja klopt.. legaal dom ouwehoeren en slow chatten.XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:
[...]
Ik ben ook de hunt aan het volgen voor het geval dat er een aanbieding komt die te goed is om te laten liggen. Heb helemaal niet de intentie om iets te kopen eigenlijk. Deze topic is wel erg leuk
maar goed stel he, stel dat er zon deal komt, ben ik genaaid.. voordat ik een account heb aangemaakt, en betaald ben ik wss te laat..
Ja lap, wilt m'n vriendin die blauwe prullenbak hebben.. Moet ik nog langer die hunt volgen
"Be brave, don't shave"
Nu account aanmaken en ingelogd blijvenKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
haha ja klopt.. legaal dom ouwehoeren en slow chatten.
maar goed stel he, stel dat er zon deal komt, ben ik genaaid.. voordat ik een account heb aangemaakt, en betaald ben ik wss te laat..
Wut? Ik mis hier even de link denk ik
Jij hebt een bad-fetish of?
[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 14:16 ]
Dat worden dan iig goede gevulde dozen deze keer , want wat een zuigende aanbiedingen hebben ze deze keer zeg !MvdPM schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:14:
[...]
En de zooi die ze echt niet kwijt kunnen stoppen ze in een doos

Life is a b*tch.. Of je maakt een account aanKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
haha ja klopt.. legaal dom ouwehoeren en slow chatten.
hmmz, de tip van de eeuw. zal eens proberen
Dat is de laatste 10 hunts die ik heb gezien niet anders geweest hoorBeakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:16:
[...]
Dat worden dan iig goede gevulde dozen deze keer , want wat een zuigende aanbiedingen hebben ze deze keer zeg !
Dit moet ik gewoon ff quoten van het ibood forum:
# Bericht: 28-08-2013 14:11
Marlies87 @ 28-08-2013 13:52
Zo’n robotstofzuiger he.. Werkt dat een beetje met huisdierharen??
Neen, alleen op (herlaadbare) batterijen. :-)
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Link ver terug naar die 700 lumen zaklamp met een 4000mAh accuEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:16:
[...]
Wut? Ik mis hier even de link denk ik?
Jij hebt een bad-fetish of?
Oooew had ik die perfecte ham maar gehaald, kon ik die hierin lekker opbakken!
whahaha die is geniaaal!HammieDuDe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:16:
Dit moet ik gewoon ff quoten van het ibood forum:
[...]
Bedankt voor het aanmaken van een iBOOD account. We sturen nu een e-mail naar het door jou opgegeven e-mail adres waarmee je je account kunt activeren.
Zo ik kan mee doen
Zo ik kan mee doen
Ik denk dat de goede spullen op zijn
Klapt uit elkaar als je het verhit. Dodelijke pan.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:
Fijn, derderangs meuk pannen.
Komen de "leuke" spullen niet meer in de avond?
Ik word steeds banger om een doos te kopen als je kijkt wat er wss inzit!
Nee hoor, dat zijn prima pannen, vele malen beter dan teflon. Een goeie aanbieding.
Zijn dit nu van die snelkookpannen van de snelkookpanmoorden?XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:
[...]
Klapt uit elkaar als je het verhit. Dodelijke pan.
Goh, een van de admins van Ibood heeft zich hier ook aangemeldtorp schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:18:
Nee hoor, dat zijn prima pannen, vele malen beter dan teflon. Een goeie aanbieding.
[ Voor 35% gewijzigd door Robkazoe op 28-08-2013 14:19 ]
Succes!KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:
Bedankt voor het aanmaken van een iBOOD account. We sturen nu een e-mail naar het door jou opgegeven e-mail adres waarmee je je account kunt activeren.
Zo ik kan mee doen
"Be brave, don't shave"
YepThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:18:
schiet op die zjwik, electronica moet ik hebben!
Verwijderd
Als je deze koopt en Tsjetsjeen bent sta je meteen bij de AIVD onder de loep.XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:
[...]
Klapt uit elkaar als je het verhit. Dodelijke pan.
Gewoon niet doen dan, wij offeren ons wel op.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:18:

Deze zijn na die moorden teruggestuurd en worden nu gewoon weer verkocht.Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:18:
[...]
Zijn dit nu van die snelkookpannen van de snelkookpanmoorden?
[...]
Goh, een van de admins van Ibood heeft zich hier ook aangemeld
Ik dacht dat we de Home en Living hunt al hadden gehad?
Dit was over.....thomasv93 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:20:
Ik dacht dat we de Home en Living hunt al hadden gehad?
-
KIJK! Hopen dat dit het begin is van de leukere aanbiedingen!
"Be brave, don't shave"
Dit ziet er nou eens interresant uit
Zonder XLR ik hoeft m dus niet...Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:21:
Bazen Onkyo!
4K, 3D en HDMI. KOPEN JONGENS KOPEN!
Baal er zelf overigens wel van dat ik de 608 toen gekocht heb. Die heeft geen Spotify support, nu moet ik hem altijd met mijn Boxee afspelen wat echt totaal overbodig is.
Baal er zelf overigens wel van dat ik de 608 toen gekocht heb. Die heeft geen Spotify support, nu moet ik hem altijd met mijn Boxee afspelen wat echt totaal overbodig is.
Die ONKYO is €295 in de pricewatch bij HiFi te Groningen. Vind het dan niet echt spectaculair....
ehhhh..HOI
Niet echt een hele strakke aanbieding, voor 295incl bij hifi corner
Mag je goed zoeken, als je een huis, tuin en keuken versterker zoekt met XLR aansluitingen.
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Verdorie , heb vorig jaar nog maar een onkyo gekocht maar die had geen netwerkaansluiting en zo.
Ook niet zo helemaal tevreden over het geluid eigenlijk. Zit precies beetje weinig power / body in. Weet nit hoe ik het moet omschrijven. Mijn Pioneer ervoor had een "voller" geluid
Ook niet zo helemaal tevreden over het geluid eigenlijk. Zit precies beetje weinig power / body in. Weet nit hoe ik het moet omschrijven. Mijn Pioneer ervoor had een "voller" geluid
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Scheelt tog een paar tientjes.. En dat is voor de meeste aanbieding zo.. het scheelt maar een paar tientjes.2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:24:
Niet echt een hele strakke aanbieding, voor 295incl bij hifi corner
:)
Geld is geld!DutchGamer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:25:
[...]
Scheelt tog een paar tientjes.. En dat is voor de meeste aanbieding zo.. het scheelt maar een paar tientjes.
"Be brave, don't shave"
Toch laten ze je "denken" dat je hem voor meer dan 200 euro goedkoper krijgt. Dus voor de snelle beslisser, is het achteraf balen..DutchGamer schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:25:
[...]
Scheelt tog een paar tientjes.. En dat is voor de meeste aanbieding zo.. het scheelt maar een paar tientjes.
Weet ik, daarom licht hier onder tafel een niet huis tuin en keuken mengtafel...HammieDuDe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:24:
[...]
Mag je goed zoeken, als je een huis, tuin en keuken versterker zoekt met XLR aansluitingen.