Chil als boot sticky!
Moet je je voorstellen wat dan de verzendkosten zijn....XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:36:
[...]
Zeker, ik maar wachten op boten, huizen en auto's voor een paart tientjes... schiet niet op zo
5,95 natuurlijkAvinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:38:
[...]
Moet je je voorstellen wat dan de verzendkosten zijn....
Een paar liter brandstof?Avinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:38:
[...]
Moet je je voorstellen wat dan de verzendkosten zijn....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als je even met iBood meerekent: in 1 boot gaaan 6577 usb stickjes, dus dat wordt dan 6577 x €5,95 = een realistischer prijs...
Straks gooit een werknemer daar zijn schoonmoeder op iBood voor 50 euro, betaald hij de 5,95 verzending voor je; topdeal. Wat een rotzooi.
Best lastig hoor zo'n boot parkeren als je in de binnenstad woont...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
gaat de hunt al lange tijd zo langzaam? meestal is het in deze middaguren, alle aanbiedingen snel achterelkaar
Dan laat je hem bij je thuis bezorgen, heb je er net zoveel aan.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:39:
[...]
Best lastig hoor zo'n boot parkeren als je in de binnenstad woont...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Weer een SSD? Weinig vernieuwende aanbiedingen op deze manier..
"Be brave, don't shave"
Kopen die Vertex 2! Hij gaat gegarandeerd stuk binnen 2 jaar en dan krijg je een beter model of je geld terug!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Gewoon door de brievenbus, niet zo zeuren.RickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:41:
[...]
Dan laat je hem bij je thuis bezorgen, heb je er net zoveel aan.
AHA daar is die weer 'Recertified as new".
Garantie: 6 maandenSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:42:
Kopen die Vertex 2! Hij gaat gegarandeerd stuk binnen 2 jaar en dan krijg je een beter model of je geld terug!
Die krengen worden zo snel weer geannuleerd en teruggestuurd dat ze niet anders kunnen.Tiestor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:42:
Weer een SSD? Weinig vernieuwende aanbiedingen op deze manier..
Meen me te herinneren dat er steeds uitverkocht bij stond toch?
"Be brave, don't shave"
Oh, laat dan maar. Niet dat ik echt serieus was. Vind het wel een apart slag mensen dat ze dit durven te verkopen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hobbelschapen en Broembroem Hobbelaars zijn helemaal op inderdaad. Jammer he? xDWoKo schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:42:
zijn ze door de vooraad hunt producten heen?
Lijkt haast wel, zou zelf ook niet voor een recertified gaanXxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:42:
[...]
Die krengen worden zo snel weer geannuleerd en teruggestuurd dat ze niet anders kunnen.
"Be brave, don't shave"
35 SSDsBeakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:43:
Ze verkopen per doos uit denk ik ...rara wat krijg je iig in de Ibood box
Wederom uitverkocht
"Be brave, don't shave"
Neuk ja! Afvallen zonder iets te doen. Ik bestel er meteen 5, 1 voor mijn buik, 2 voor mijn bovenbenen en 2 voor mijn armen. Misschien 1 voor mijn voorhoofd.
Die stimulator heeft wel goed 25 bereik!
Kijk dit is weer eens wat anders dan een BOB sleutelhanger. Ik moet flink beschonken zijn wil ik deze crap kopen
Heb je die wijn op je standaard gezet? die moet je opdrinkenBeakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:45:
Kijk dit is weer eens wat anders dan een BOB sleutelhanger. Ik moet flink beschonken zijn wil ik deze crap kopen
He BJ, let je wel op? Deze aanbieding is wat voor jou...
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Zie het nu pas in de naam, hahaha. Waar komt dat BOB vandaan?Beakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:45:
Bolle Jan ?Tukk schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:46:
He BJ, let je wel op? Deze aanbieding is wat voor jou...
Body Overweight Bye natuurlijk....Zo nu mijn flauwmodus weer ff uit voor jullie rustXxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:46:
[...]
Zie het nu pas in de naam, hahaha. Waar komt dat BOB vandaan?Beschonken Overgewicht Bodytrainer?
Zou die WIFI hebben?
JAAA lezen is kapot moeilijk!
JAAA lezen is kapot moeilijk!
[ Voor 48% gewijzigd door Thelanorth op 28-08-2013 13:52 ]
180 euro voor een stofzuiger robot. Voor een paar tientjes meer heb je al een Dyson
Dat moet ik net hebben, een verdwaald robotje dat tegen mijn enkel aanrijdt omdat het mij voor grof vuil aanziet
Die robots halen je enkels niet hoorXxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:49:
Dat moet ik net hebben, een verdwaald robotje dat tegen mijn enkel aanrijdt omdat het mij voor grof vuil aanziet
Heb van de week nog die Monster Gratitude oortjes gekocht voor 50 euro. Bij de mediamarkt zijn die 200 euro, ik had dergelijke aanbiedingen vandaag wel veel meer verwacht. Blijft tegenvallen
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:49:
Zou die WIFI hebben?
Lezen is lastig he...Oppervlaktedekking: 0.25 m / sec.
Communicatie: Draadloos (802.11 b/g/n)
Werkvermogen na laden: 60 min.
Accu: Ni-MH Oplaadbaar
Quick charge functie
techniek werkt!XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:49:
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
De aanbiedingen zijn niet meer zoals ze ooit geweest zijn..XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:51:
Heb van de week nog die Monster Gratitude oortjes gekocht voor 50 euro. Bij de mediamarkt zijn die 200 euro, ik had dergelijke aanbiedingen vandaag wel veel meer verwacht. Blijft tegenvallen
"Be brave, don't shave"
met de snelheid van verzenden van Ibood zou ik dit toch niet kopen...
Heeft dat ding nog echt Wifi ook haha. Zie iemand dat ding wel kopen, enkel om te kijken of het te hacken valt
is die ham in HD ofzo ? tering dat is een week boodschappen
nog ff en we kunnen een broodje shoarma bestellen!
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
De verwachte verzend datum is >> 18 September <<.... lekker hoor.
1200 gram paardenvlees voor € 50 euro en tegen de tijd dat het thuisbezorgd is beschimmeld.
Nee dankje.
Nee dankje.
Mwah, valt wel mee.. Is een koopjeKillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:53:
45 euro voor een beetje ham ? WTF!?
-
Varkens moeten nog geslacht worden, vandaar 18 sept
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
ja, hollandse varkens in Spanje geslacht en daarom ineens Iberico varkens worden.
Beetje ham ?! PERFECT gesneden ham ! Dat kost nou eenmaal wat aangezien je alles wat niet perfect is gesneden weg moet gooien.KillStream schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:53:
45 euro voor een beetje ham ? WTF!?
Dat zeg ik niet. Misschien dat mijn quote toch niet 1:1 overgenomen is.XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Heeft dat ding nog echt Wifi ook haha. Zie iemand dat ding wel kopen, enkel om te kijken of het te hacken valtbeetje zoals die Philips verlichting.
Dit is het originele post: http://www.ibood.com/nl/n...e_jouw_huis_schoon_houdt/
Nu kun je m ook zelf perfect snijden!
Waardeloze prijsvergelijkerwsitedesign schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:55:
De ham is niet te vinden op de pricewatch, hoe moet ik nu weten of het een goede deal is/was?

"iBood besteld het direct bij de Spaanse boeren". Ik ben benieuwd wat iemand daar denkt: "Laten we eens een Spaanse boer bellen voor wat vlees en er een leuke titel van maken?"
Kan je in ieder geval de ham snijden.
Let op: Rode plank is voor vlees!
Let op: Rode plank is voor vlees!
Dat is de hamvraag..wsitedesign schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:55:
De ham is niet te vinden op de pricewatch, hoe moet ik nu weten of het een goede deal is/was?
Ik ben benieuwd wat iemand denkt die het besteld. HOLY BLEEPZORS, HAM VOOR MAAR 50 EURO! MOET IK HEBBEN ._.RickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:55:
"iBood besteld het direct bij de Spaanse boeren". Ik ben benieuwd wat iemand daar denkt: "Laten we eens een Spaanse boer bellen voor wat vlees en er een leuke titel van maken?"
Gezoute ham net als gerookte ham en ook salami waren vroeger voordat de koelkast bestond, technieken gebruikt om vlees langer te kunnen bewaren.RickvN schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:53:
1200 gram paardenvlees voor € 50 euro en tegen de tijd dat het thuisbezorgd is beschimmeld.
Nee dankje.
Je ziet dit soort vlees bij de slager ook bijna nooit in de koeling liggen, tenzij het al gesneden is.
How do you save a random generator ?
En het was dus al gesneden ;)!enchion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:57:
[...]
Gezoute ham net als gerookte ham en ook salami waren vroeger voordat de koelkast bestond, technieken gebruikt om vlees langer te kunnen bewaren.
Je ziet dit soort vlees bij de slager ook bijna nooit in de koeling liggen, tenzij het al gesneden is.
Al dat gedoe met ham, ik heb nu wel trek gekregen in een lekkere tosti ham-kaas
Ik moet zeggen dat ik na 6-7 uur dit topic te volgen de kluts redelijk kwijt raak. Ik kan het echt niet meer bij houden. Daarnet ging het nog over de robot stofzuiger en nu ineens over geimporteerde nep-varkens?
Gast... welkom op slowchatten bij de Hunt
Slowchat wordt dit toch genoemd?EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:59:
Ik moet zeggen dat ik na 6-7 uur dit topic te volgen de kluts redelijk kwijt raak. Ik kan het echt niet meer bij houden. Daarnet ging het nog over de robot stofzuiger en nu ineens over geimporteerde nep-varkens?
"Be brave, don't shave"
ohw. naja lust toch geen ham. alleen in een tosti en dan werkt die niet perfect gesneden goedkope ham van de supermarkt ook prima.Beakzz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:54:
[...]
Beetje ham ?! PERFECT gesneden ham ! Dat kost nou eenmaal wat aangezien je alles wat niet perfect is gesneden weg moet gooien.
Ik snap niet wat mensen in die goedkope tabs zien, maar dat ligt misschien aan mij.
Toch wel spijt dat ik vanacht die hitachi accuboormachine te laat zag
Kijkende naar de prijsvergelijkers was dat echt een mooie deal. Ik hoop dat hij nog eens terugkomt maar ben er bang voor
Uw advertentie hier?
Dat is een werkdag... Ga eens naar buiten, de zon schijnt.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:59:
Ik moet zeggen dat ik na 6-7 uur dit topic te volgen de kluts redelijk kwijt raak.
Had ik die stofzuiger robot maar gekocht, kon die meteen de plastic brokstukken van dit stuk ongeluk opzuigen.
Kan misschien ook zijn aangezien ik op m'n werk zittorp schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:01:
[...]
Dat is een werkdag... Ga eens naar buiten, de zon schijnt.
Komen vast nog wel voorbij2fastTG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:02:
Damn alle tv's alweer gemist :<
Uitverkocht! ownee toch niet hahaha grapjee
Heuuj een prullebak om alle ibood zooi in te gooien
Zo meteen een afvalbak, kunnen we alle rotzooi meteen wegmieteren.
Hoeveel Vertex 2 passen in die afvalbak?