PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
of je internet is dood of je hebt onder een steen gelegen... geen box

Enigste leuke box materiaal tot nu toe:
- De Onkyo?
- <Vul hier product in>
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Johgekke-gerrit schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:39:
[...]
of je internet is dood of je hebt onder een steen gelegen... geen box
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
die box is nooit iemand tegengevallenEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:39:
Ik ga het natuurlijk wel proberen om zo'n box te kopen, maar ik ben nog niet echt overtuigd van potentieel box-materiaal. Straks krijg je 7 van die crappy Vertex schijven, een snijplank, en 6 powerline adapters...
Enigste leuke box materiaal tot nu toe:
- De Onkyo?
- <Vul hier product in>

[ Voor 6% gewijzigd door gekke-gerrit op 28-08-2013 15:40 ]
De hunt duurt 48 uur. Dus tot en met morgenavond!mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:39:
Duurt de hunt nou tot vanavond 0:00, of morgenavond?
Nee dat snap ik, ik heb er in de vorige hunt 2 weten te bemachtigen. Ik bedoel alleen maar te zeggen: ik zie weinig spul wat ik graag in een eventuele box zou willen zien.gekke-gerrit schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:40:
[...]
die box is nooit iemand tegengevallenje hebt ook nog recht van retour
wet koop op afstand
Jennifer Lawrence
Kan wel uren naar dat gifje kijken..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik ook, verliefd!HyperActivE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:44:
[...]
Jennifer Lawrence![]()
Kan wel uren naar dat gifje kijken..
"Be brave, don't shave"
Schermresolutie aan lage kant
Te groot voor veel mensen en broekzakken
Komt de 40€ box nog langs?
Waarom? Zat je te fappen op dat gifje???Avinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:45:
Moet echt oppassen met mensen die achter me staan...
Rug tegen de muur, niets aan de hand.Avinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:45:
"Be brave, don't shave"
maar wat wil je ... of beter gezegd, wat niet!
6.1"... dat gaat toch nergens over!
Ik volg het al tijden en nog geen box te pakken gekregen.thechib12 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:46:
Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets volg. Een box lijkt me wel wat, maarn iet een van 100€ ofzo. Ik zat meer te denken aan die box van 40€. Zie ik een filmpje en daar zat een Lumia 800 in. Is die kans redelijk groot?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Of de box nog langskomt is natuurlijk altijd maar de vraag..en ook wat er in zit is een grote verrassing.. 1 ding is zeker: de kans dat je hem te pakken krijgt als hij langskomt is zeer geringthechib12 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:46:
Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets volg. Een box lijkt me wel wat, maarn iet een van 100€ ofzo. Ik zat meer te denken aan die box van 40€. Zie ik een filmpje en daar zat een Lumia 800 in. Is die kans redelijk groot?
Werkt dat tegenwoordig nog dan?Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:48:
Heeft het wel nut om te wachten op een box? Iedereen heeft toch zo'n geautomatiseerd script draaien?
"Be brave, don't shave"
Scripts werken niet dacht ik. Sinds de vorige hunt is er een captcha in gezet. Je moet nu na het klikken op "Ik wil er een" een zwart vlakje ergens aan klikken. Het zal vast te scripten zijn, maar iBood neemt daar tegenwoordig echt wel maatregelen tegen.Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:48:
Heeft het wel nut om te wachten op een box? Iedereen heeft toch zo'n geautomatiseerd script draaien?
Avinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:45:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Is het nog steeds het zwarte vlakje klikken?Cevie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:50:
bij de eerste box hadden ze de captcha niet aangezet dus hadden de scripters de box binnen een seconde. de tweede box was het aan en ik heb kunnen kopen op een normale manier
Doe dan een normale captcha
Nee, ik opperde een tijd terug al dat ze er een captcha tussen moesten zetten en kreeg toen het verwijt dat ik wel zo'n scripter zou zijn. Als ik dat zou kunnen en doen dan vroeg ik niet om een captcha natuurlijk. En die zat er de vorige keer tussen, dus paar keer was ik er bijna, maar net niet helemaal. Ik zit er niet op te wachten ook, kijk even als ik zin heb. Toch 15 sokken gekocht en een horloge wat me een leuk cadeau voor iemand lijkt. Top toch
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
/edit: wie wilde vanmorgen nou de N5550? Here it is!
[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 28-08-2013 15:57 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Pas tot dat je een bevestiging in de mail heb gehad. (ofwel betaald).Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:57:
Maar STEL: Ik klik bij een box op een zwart vlakje. Moet ik dan heel snel mijn gegevens intypen? Of is er dan een box "gereserveerd" tot na het invullen?
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 28-08-2013 15:58 ]
Typen voor je leven!Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:57:
Maar STEL: Ik klik bij een box op een zwart vlakje. Moet ik dan heel snel mijn gegevens intypen? Of is er dan een box "gereserveerd" tot na het invullen?
/edit: wie wilde vanmorgen nou de N5550? Here it is!

nadat je box correct inklikt, komen je gegevens als je al ingelogd bent. vervolgens moet je ga door doen en snel op de volgende pagina je betaalmethode kiezen. nadat doe je plaats bestelling. indien je bij je bank site bent dus bijvoorbeeld van abn amro dat je je banknummer kan invullen dan heb je 5 minuten om te betalen
Volgens mij is die goedkoper dan dat die ooit geweest is bij iBoodwmeester schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:57:
Hij is nu duurder dan eerst
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Omdat er HP op staat zekerSiempie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:01:
Special edition!!!
Verwijderd
Mijn Rabopas heeft het begeven,randomreader geeft kaartfout en krijg vrijdag pas een nieuwe pas.
Creditcard? Maar dan moet je wel snel je gegevens invullen volgen smij.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:02:
Als je niet met Ideal kan betalen wat is dan de beste methode om snel te betalen?
Mijn Rabopas heeft het begeven,randomreader geeft kaartfout en krijg vrijdag pas een nieuwe pas.
"Be brave, don't shave"
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Materiaal Band: Edelstaal (roestvast)
Wat nou, zilver.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
www.ibood.be of www.ibood.nlxeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:08:
ben nogsteeds opzoek naar goeie in-ears
tweakers pricewatch linkies worden gewaardeerd.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
In dat geval, gewoon de duurste van een goed merk. Of een Apple winkel binnenlopen.xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:08:
xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:08:

http://www.mp4nation.net/brainwavz-m1-iem-earphonesxeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:08:
spelenRichard89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:09:
wat moet je hier nou weer mee....
Voor het zelfde geld krijg je TWV 100 euro een Tommy hilfiger shirt XXL en nanoballs
En ssd'sMatthewhay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:10:
Je moet je afvragen of je wel een Box wilt met al die troep die je voorbij ziet komen.
Voor het zelfde geld krijg je TWV 100 euro een Tommy hilfiger shirt XXL en nanoballs
pricewatch: Shure SE215 (Zwart)xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:08:
En om te vergelijken: Klik hier
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N