Hoe lang duurt het voordat er geleverd gaat worden? Ik kan namelijk nog wel wat zonnebrand gebruiken.
10 uur? Ik zie dat ze bij Ibood pauze nemen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De verwachte verzenddatum van dit product is 6 september 2013
6 september, na de zomer dus. Als je met je muis over het vrachtwagentje gaat zie je de levertijd staan.Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:01:
Hoe lang duurt het voordat er geleverd gaat worden? Ik kan namelijk nog wel wat zonnebrand gebruiken.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Bedankt voor de tips. Dan laat ik hem wel liggen.
YES!! abbonement van de sportschool opzeggen en dit gekocht ik weet zeker dat ik nu fucking shredded ga worden!
Hunt tip #1: Hurry up and buyRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Ik heb zo'n dag van 'owja kan ik gebruiken' na 5 min and its gone. Maar zal vast 10x terugkomen dus niet een ramp..
Elke keer dat je twijfelt is het weg.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Pas op he, straks moet je nieuwe deurkozijnen kopen omdat je zo breed bent dat je er niet meer doorheen past! Goedkoop is duurkoopxeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:04:
YES!! abbonement van de sportschool opzeggen en dit gekocht ik weet zeker dat ik nu fucking shredded ga worden!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Daardoor had ik mooie Onkyo speakers gemist, maar er was zo weinig bekend qua prijzen, ik had te lang gezocht.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:04:
[...]
Hunt tip #1: Hurry up and buy
Elke keer dat je twijfelt is het weg.
Eigenlijk moet je van te voren even een lijstje maken met de "Must-haves" voor je zelf. Zodra die komen gewoon klikken en kopen.RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:06:
[...]
Daardoor had ik mooie Onkyo speakers gemist, maar er was zo weinig bekend qua prijzen, ik had te lang gezocht.
Alle "net wel" of "net niet" dingetjes kun je nog over twijfelen
MAar ik ken het probleem: Je wilt ook niet te impulsief zijn. Pijnlijk voor je portomonnee. In plaats van dat ze dan over 2 weken met een TNT Post bus aan komen rijden komt er ineens zo'n mooie gele DHL vrachtwagen van 16 meter voor rijden
Ik hoop dat er nog een leuke multitool langs komt, die Wenger was wel lekker goedkoop

I see red pixels.
je kan altijd nog annuleren volgens mijEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:08:
[...]
Eigenlijk moet je van te voren even een lijstje maken met de "Must-haves" voor je zelf. Zodra die komen gewoon klikken en kopen.
MAar ik ken het probleem: Je wilt ook niet te impulsief zijn. Pijnlijk voor je portomonnee. In plaats van dat ze dan over 2 weken met een TNT Post bus aan komen rijden komt er ineens zo'n mooie gele DHL vrachtwagen van 16 meter voor rijden
Is er al een boxske langs geweest?
2 keer een €100 box. Allebei vanacht =(UntamedNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:12:
SChiet niet op met die koffer of wel ?!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
http://producthistory.eu/hunt/28-08-2013/UntamedNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:12:
2x dus
I see red pixels.
Weet er iemand of er al een 5.1 Receiver met speakers van Onkyo voorbijgekomen is?
Kijk eens boven je postdotcom87 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:15:
Weet er iemand of er al een 5.1 Receiver met speakers van Onkyo voorbijgekomen is?

Sorry, was net aan het replyen toen die post met de link werd toegevoegdCerberi schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:16:
Kijk nou eens 1 post boven je...
- box 40EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:08:
[...]
Eigenlijk moet je van te voren even een lijstje maken met de "Must-haves" voor je zelf. Zodra die komen gewoon klikken en kopen.
- box 100
- messenset
- 2.1 speakers (of combi)
- tweakers ibood topic (priceless)
Maar pijnlijk is het sowieso laatste tijd, eigenlijk wil ik niets kopen, maar aan de andere kant als je iets voor de toekomst wilt kopen voor een goede prijs maak ik uitzonderingen.
Box vooral voor spullen door te verpatsen, TENZIJ een d600 erin zit
Ik begreep dat er een aantal mensen problemen hadden met iboodhunt.1dagskoopjes.nl te laden. Waarschijnlijk op hun werk. Hier hadden we deze hunt een fix voor gereleased. Deze verhielp het probleem, maar leverde additionele issues op in IE9 en lager. Verrassend genoeg is dat natuurlijk vaak de browser die op 't werk gebruikt wordt
Lang verhaal kort. Als het goed is moet nu iedereen zonder problemen kunnen komen hunten bij ons! Kan iemand er toch nog niet op? Stuur me even een DM, dan ga ik er ASAP naar kijken
Lang verhaal kort. Als het goed is moet nu iedereen zonder problemen kunnen komen hunten bij ons! Kan iemand er toch nog niet op? Stuur me even een DM, dan ga ik er ASAP naar kijken
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Hoe werkt zo'n script dan precies?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Haha iemand interesse in 24/7 maan?
Ok, zal ik maar de inkopper maken? Moonen
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 28-08-2013 10:29 ]
hahaha, wtf is dit eigenlijk?UntamedNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:26:
Haha iemand interesse in 24/7 maan?
Van de chatRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:26:
Ok, zal ik maar de inkopper maken? Moonshinen
irithien: "geschikt voor de kinderkamner" euh... zeker weten dat je kinderen moet blootstellen aan moonen?
♪♪ Fly me to the moon, let me play amongst the stars. ♪♪
♪♪Moonlight Sonata♪♪Robkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:27:
♪♪ Carried away by a moonlight shadow ♪♪
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Als je twijfelt altijd kopen, voor het verstuurd is mag je gewoon annuleren en krijg je het volledige bedrag terug!
Je kan dus ACHTERAF beslissen ipv VOORAF...
Vooraf twijfelen is dus eigenlijk dom, tenzij je jezelf probeert te behoeden van uitgaven te doen die je niet wilt doen, maar dan moet je het ook gewoon niet doen
Vooraf twijfelen is dus eigenlijk dom, tenzij je jezelf probeert te behoeden van uitgaven te doen die je niet wilt doen, maar dan moet je het ook gewoon niet doen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Er zijn kennelijk zat mensen die 24/7 willen moonen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Is ibood extra weer nieuw trouwens?
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Heeft iBood een antwoordnummer of betaal je wel de retourkosten?watercoolertje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:29:
Als je twijfelt altijd kopen, voor het verstuurd is mag je gewoon annuleren en krijg je het volledige bedrag terug!
Zijn er meer mensen die problemen hebben op de mobiele website (via Firefox/Chrome) die 2 keer op de knop "Ik neem er een" moeten drukken voor je naar de volgende pagina gaat?
De eerste keert lijkt die pas de prijs te updaten naar het huidige product.
Die SD kaart ging wel heel hard, was die zo bijzonder ?!
Edit: Net zo duur als in de Pricewatch...
Edit: Net zo duur als in de Pricewatch...
[ Voor 28% gewijzigd door Jassy op 28-08-2013 10:33 ]
Nee is er al een tijdje. Niet altijd elke dag trouwens.xeoMe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:31:
Is ibood extra weer nieuw trouwens?
Doet het prima hier met chromeEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:32:
Zijn er meer mensen die problemen hebben op de mobiele website (via Firefox/Chrome) die 2 keer op de knop "Ik neem er een" moeten drukken voor je naar de volgende pagina gaat?
Paar euro goedkoper, niet echt boeiend, wel class 10Jassy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:32:
Die SD kaart ging wel heel hard, was die zo bijzonder ?!
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 28-08-2013 10:33 ]
Het werkt nu ook op mijn werk. Alleen willen de waardes nog wel eens verschillen tussen de verschillende websites.DivZero schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:22:
Ik begreep dat er een aantal mensen problemen hadden met iboodhunt.1dagskoopjes.nl te laden. Waarschijnlijk op hun werk. Hier hadden we deze hunt een fix voor gereleased. Deze verhielp het probleem, maar leverde additionele issues op in IE9 en lager. Verrassend genoeg is dat natuurlijk vaak de browser die op 't werk gebruikt wordt![]()
Leuke SD voor de RPi
Daar is die nog een keer en nu gaat het een stuk langzamer.. Foutje ?!RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Paar euro goedkoper, niet echt boeiend, wel class 10
WTF ik dacht al ben ik gek
Nice! Laat maar weten als er dingen trager zijn dan elders bij onsInsertFunnyText schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Het werkt nu ook op mijn werk. Alleen willen de waardes nog wel eens verschillen tussen de verschillende websites.
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Hier had ik net hetzelfde. 2 keer klikken, maar of daarna pas de prijs geupdate werd, weet ik niet. Zal ik volgende keer even op letten.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:32:
Hebben er tweakers een box kunnen bemachtigen?
gopro!!...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Is die SSD iets? Wel goedkoop per GB, maar verder?
Fuck die ssd wil ik wel, maar teveel boven budget
Heel ver van wegblijven van die SSD!!!!!!!!!Melkunie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:43:
Is die SSD iets? Wel goedkoop per GB, maar verder?
Ook in een PVR is deze SSD niet aan te raden ?
Er zijn veel snellere SSD's, dus beter niet doen.
Nope, meest crap ssd allertijden, binnen 2 weken is die kapot.Jassy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:44:
Ook in een PVR is deze SSD niet aan te raden ?
OCZ Vertex 2 Solid State Drive 240GB - recertified as new
Refurbished modellen dus?
Refurbished modellen dus?
Haha, okeCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:43:
[...]
Heel ver van wegblijven van die SSD!!!!!!!!!
Waarom dan? Heb nog niet naar reviews gezocht, maar leek me best aardig voor een entrylevel SSD. Mis ik iets?
leuke ssd voor leuke paniclocks heb er nu nog 1 voor me liggen kan iemand trouwens zo uit ze hoofd zeggen of ik nog garantie hier op heb?
Ik zou wel de M4 graag zien, kijken of die nog komt (of Samsung)
[ Voor 11% gewijzigd door ByteMe_ op 28-08-2013 10:46 ]
Das persoonlijk... Ik draai hier al 2 jaar probleemloos op een vertex 2 60 GB als OS schijf.Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:44:
[...]
Nope, meest crap ssd allertijden, binnen 2 weken is die kapot.
De meningen lopen dus nogal uiteen.. Hij ligt ook iets boven budget voor de PVR, maar op zich zou het toch moeten voldoen?
Persoonlijk zou ik niet zeggen. Eerder geluk.
@Jassy. Snelheid is in een PVR toch niet van belang? Zou ik liever een reguliere HDD nemen met extra GB's
@Jassy. Snelheid is in een PVR toch niet van belang? Zou ik liever een reguliere HDD nemen met extra GB's
[ Voor 54% gewijzigd door Jwlb op 28-08-2013 10:48 ]
Dan heb je geluk, ik toen deze uitkwam er 1 gehad die ik binnen 1 jaar 6 keer naar de rma heb moeten sturen, en met mij heel veel mensen. Daarna heb ik hem gewoon met een hamer na de klote geslagen en opgestuurd naar OCZ, en toen mijn geld terug gekregenmystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:46:
[...]
Das persoonlijk... Ik draai hier al 2 jaar probleemloos op een vertex 2 60 GB als OS schijf.
Ik ga zelf de gok niet nemen. Ik al eerder veel problemen gehad met DOA en de afhandeling ervan via iBood. Ik geef dan wel wat meer uit voor een betrouwbaardere.
Gewoon Samsung 840 Evo pakken zit je altijd goed
In dat gevak: wc-break!Nielson schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:48:
Zag gister in de chat een medewerker zeggen dat ze er een paar honderd hadden..
Totaal niet op zijn plaats hier, maar tis hier nu toch slowchat:
Ik laat deze vertex2 schieten, maar iemand nog een suggestie voor een goede betaalbare SSD voor iemand die nog nooit SSD's gehad heeft?
Ik laat deze vertex2 schieten, maar iemand nog een suggestie voor een goede betaalbare SSD voor iemand die nog nooit SSD's gehad heeft?
Komt dus sowieso in een doos xdNielson schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:48:
Zullen ze wel in de boxen komenNielson schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:48:
Hoe weet je dat? Dat ding is net uit. Er is nog niets bekend over de betrouwbaarheid van deze ssd.Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:48:
Gewoon Samsung 840 Evo pakken zit je altijd goed
Wilde altijd al iets over computers weten
Samsung Evo 840 of Vertex 3Melkunie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:49:
Totaal niet op zijn plaats hier, maar tis hier nu toch slowchat:
Verwijderd
Is de S4 al langs geweest?
Is er een lijst beschikbaar welke producten langs zijn geweest?
Is er een lijst beschikbaar welke producten langs zijn geweest?
Is gewoon een update van de 840 en samsung heeft een zeer hoge betrouwbaarheid met de ssd's.SirDarkAngel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:49:
[...]
Hoe weet je dat? Dat ding is net uit. Er is nog niets bekend over de betrouwbaarheid van deze ssd.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Herhaling van gister avond is nu al ingezet
OCZ Vertex 3 draait als een zonnetje. Geen enkel probleem mee.Nielson schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:50:
[...]
N'e'e, geen OCZ rommel. Pak dan een Plextor M5S oid.
@Nielson ... (hoe hoe hoe ..
)Gisteravond was het nog niet eens begonnen...
Een SSD draait toch JUIST nietEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:51:
[...]
OCZ Vertex 3 draait als een zonnetje. Geen enkel probleem mee.
Tussen 00:00-01:30 noem ik nog avondrenzo4000 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:51:
@Nielson ... (hoe hoe hoe ..)Gisteravond was het nog niet eens begonnen...
Draait bij mij ook al langer dan een jaar non stop.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:51:
[...]
OCZ Vertex 3 draait als een zonnetje. Geen enkel probleem mee.
Of gewoon een m4/m500/plextor/ samsung 830
Owh echt ?!?! Dan neem ik em!Deagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
HD scherm jongens, HD!
Redelijk, maar hij is maar 40 euro goedkoper dan pw
Is nog steeds een ander scherm hoorUntamedNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:51:
Herhaling van gister avond is nu al ingezet
Jammer, als ik die HDMI kabels van net niet had gemist had ik deze gekocht...
Zo is dat. Anders verkopen ze hem toch niet?Deagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
HD scherm jongens, HD!