even een vraagje tussendoor. ik heb iets besteld maar geen bevestiging gekregen over de mail. het staat ook niet op Mijn ibood maar het geld is wel afgeschreven. wat is er mis gegaan?
Die komen vast nog wel een paar keer voorbij.Jwlb schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:55:
Jammer, als ik die HDMI kabels van net niet had gemist had ik deze gekocht...
20%, daar doe ik het voor, ware het niet dat ik hem niet nodig hebThelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
Redelijk, maar hij is maar 40 euro goedkoper dan pw
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
40 euro goedkoper vind ik toch een aardige korting.Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
Redelijk, maar hij is maar 40 euro goedkoper dan pw
Even contact opnemen met iBood?androidlover schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:55:
even een vraagje tussendoor. ik heb iets besteld maar geen bevestiging gekregen over de mail. het staat ook niet op Mijn ibood maar het geld is wel afgeschreven. wat is er mis gegaan?
Dat duurt meestal eventjes, wanneer heb je iets besteld?androidlover schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:55:
Is ook een lekkere korting maar niet als je m niet per se nodig hebt:P
Daar is ie weer ... 3D ready jonguh! Koekwaus! BAM!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maar 30 euro goedkoper dan PW, valt erg mee...Thelanorth schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:56:
Is ook een lekkere korting maar niet als je m niet per se nodig hebt:P
Heel duur? Valt mee toch?Deagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:54:
HD scherm jongens, HD!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
So dan alweer OCZ, hebben ze ook nog merken waar betere reviews van staan voor SSD's?
meh waarom geen crucial m4's als ze toch oude ssds aanbieden
Leuke een vertex 3, wel een gerecyclede
Nou daar is de goede SSD dan!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Waar haal je dat vandaan?RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:00:
Leuke een vertex 3, wel een gerecyclede
Idd, die zijn allemaal al eerder als nieuw verkocht...
Ik wacht op de 240/480 GB versie hiervan.
Op de mobiele site zie je dat er niet bij staan.
Ohjee gare OCZ drives met gebrekkige garantie...
Ik vind eigenlijk 6 maanden garantie toch iets waar ik terughoudend op ben.
Waarschijnlijk omdat OCZ zoveel kapotte ssds terugkreeg dat ze ze nu allemaal 'gerepareerd' opnieuw kunnen aanbieden!Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:00:
meh waarom geen crucial m4's als ze toch oude ssds aanbieden
Ik blijf toch het probleem houden dat ik elke keer 2 keer op "Ik neem er een" moet drukken via de mobiele website. Cookie's en Temp Files al opgeschoont. Heel apart.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
QFT.michaelscott schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:03:
[...]
Waarschijnlijk omdat OCZ zoveel kapotte ssds terugkreeg dat ze ze nu allemaal 'gerepareerd' opnieuw kunnen aanbieden!
jammer dat de voucher maar geldig is t/m 31 januari 2014
"Nog even doorbijten, en dan is het weer tijd voor je welverdiende zomervakantie! Misschien ben je zelfs al wel geweest!"
Hier hetzelfde!EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:04:
Ik blijf toch het probleem houden dat ik elke keer 2 keer op "Ik neem er een" moet drukken via de mobiele website. Cookie's en Temp Files al opgeschoont. Heel apart.
Mooie fotoboeken van MyBks gekregen de vorige keer ,maar tegenwoordig geen keuze meer en alleen de dubbeldik acties
Wil gewoon lay flat hebben in dezelfde maten als de vorige albums.
Wil gewoon lay flat hebben in dezelfde maten als de vorige albums.
Ja mensen daar zijn we weer
eindelijk tijd om de hunt even bij te wonen, alleen ben ik me rabo random reader vergeten.
Of is ibood al zo slim geweest om paypal te integreren?
Heb je op de android app ook die crap reader nodig?MdemiC schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:08:
Ja mensen daar zijn we weereindelijk tijd om de hunt even bij te wonen, alleen ben ik me rabo random reader vergeten.
Fotoboek altijd leuk na de vakantie. Heb deze gekocht, verwachte verzenddatum 10 september...
Ipsa scientia potestas est
ja helaas welCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:09:
[...]
Heb je op de android app ook die crap reader nodig?
jaCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:09:
Heb je op de android app ook die crap reader nodig?
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
misschien komt er zo 'n reader langs in de hunt....
Ja zou mooi zijn, koop jij die dan voor mij!r0bert0 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:12:

r0bert0 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:12:
Daarstraks is er al een Reader voorbij gekomen. Zal vast nog wel een stuk of 8 keer voorbij komen.
en wat is het thema van deze hunt?
Vorige keer was het lampjes
Rommel.MdemiC schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:14:
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Crap ssd en tvsMdemiC schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:14:
SSD's uit de kringloopMdemiC schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:14:
Ik haak ook maar weer in, ondanks dat ik de laatste 3 hunts niks gekocht heb.... Vannacht al een aantal boxen langs geweest zo te zien, maar daar ben ik toch altijd te langzaam voor
Deze kussens zijn fijn, maar ik heb ze vorige keer al gekocht
Het thema van de hunt is sowieso altijd: "BOX".
Het thema van deze hunt is sowieso "Crappy SSD's"
nee dat wil je kopen!EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:15:
Het thema van de hunt is sowieso altijd: "BOX".
Het thema is altijd wat er veel voorbij komt

Dan zou je toch verwachten dat de prijs wat hoger lag...Deagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:16:
Krijg je die chick er ook bij?
Waar zie jij een chick?Deagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:16:
Krijg je die chick er ook bij?
Ik wil je ook een stuk karton verkopen voor 50 euro hoor, die van mij zijn ongelimiteerd 
Hou de hunt ook een beetje in de gaten, vind het wel grappig. Voor die boxes ben ik te traag
Hou de hunt ook een beetje in de gaten, vind het wel grappig. Voor die boxes ben ik te traag
Klopt, inclusief overbodige spatie.Palm schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:17:
ik zie wel een product expert
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
is dat de chick dus?Palm schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:17:
ik zie wel een product expert
Bij een box als je dan op ik neem er een komt, kan je dan rustig je bestel gegevens invullen of gaat het er om om dan ook nog eens zo snel mogelijk te betalen?
Vgm zit je goed als je in het betaalscherm bent van je bankCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:18:
Bij een box als je dan op ik neem er een komt, kan je dan rustig je bestel gegevens invullen of gaat het er om om dan ook nog eens zo snel mogelijk te betalen?
Alles tot en met het uiteindelijke betalen moet zo snel mogelijk. Als je op de knop drukt, wordt er niet alvast één voor je gereserveerd.Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:18:
Je kunt beter maar niet kijken, er komt echt teveel rotzooi voorbij.vinom schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:19:
Is er ook nog iets positiefs aan deze hunt? Ik lees alleen maar gezwets over alle producten
Ligt 1DK eruit ofzo?
Pagina laad hier niet.
Pagina laad hier niet.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hmm okay, dus als je niet auto gegevens aanvullen aan hebt dan heb je al geen kans.XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:19:
[...]
Alles tot en met het uiteindelijke betalen moet zo snel mogelijk. Als je op de knop drukt, wordt er niet alvast één voor je gereserveerd.
Min of meerCyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:21:
[...]
Hmm okay, dus als je niet auto gegevens aanvullen aan hebt dan heb je al geen kans.
1DK doet het hier prima.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Gewoon zorgen dat je ingelogd bent en dat alle gegevens ingevuld zijn.Cyclonic schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:21:
[...]
Hmm okay, dus als je niet auto gegevens aanvullen aan hebt dan heb je al geen kans.
Maak een account aan, die autofillt je gegevens
Op jouw advies dan maarnexhil schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:15:
Deze kussens zijn fijn, maar ik heb ze vorige keer al gekocht
PSN: MrMistral
Dan moet je daarna nog wel als een debiel je betaal-optie aanvinken etc...mystiqu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
Maak een account aan, die autofillt je gegevens
Beter dan alles nog moeten invullen.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
Dan moet je daarna nog wel als een debiel je betaal-optie aanvinken etc...
Heb je een betere oplossing dan?EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
Dan ga je ervan uit dat de server daar niet crashed en dat de pagina überhaupt laad.EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:
[...]
1DK ook werkende gekregen, F5 knop is wel bijna door...
Kan toch niet anderS?XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:23:
[...]
Dan ga je ervan uit dat de server daar niet crashed en dat de pagina überhaupt laad.
Er komt vanzelf wel een nieuw toetsenbord voorbij bij deze Hunt...AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:23:
1DK ook werkende gekregen, F5 knop is wel bijna door...
Heb het vorig jaar wel eens anders gezien. Toen crashte de website als er een box langs kwam.
Vorige hunt gebruikte ik de mobiele website van iBood, die was wat betreft betalingen veel sneller. Echter moet je nu ineens 2 keer klikken op "Ik neem er een". Er is nog geen Box voorbij gekomen sinds ik ben gaan hunten, dus ik ben er nog niet over uit wat nu de beste tactiek is
Ja dat weet ik, maar ik bedoel je moet toch sowieso die knopjes aanklikken...XxRenéxX schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:25:
[...]
Heb het vorig jaar wel eens anders gezien. Toen crashte de website als er een box langs kwam.
Argh, heb net twee weken geleden powerline adapters gekocht...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Deze zijn toch crapYpho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:26:
Argh, heb net twee weken geleden powerline adapters gekocht...