Mooi, op het eerste gezicht niks gemist dus
wel 2 boxen zag ik
Hoi.
Ja die hoef ik niet. Ik maak me ook geen illusie dat de kans bestaat er 1 te bemachtigen. Dat heb ik de laatste 10 hunts wel geleerd.
Elke keer mist in de startpost weer de volgende website, die ik zelf altijd gebruik om de hunt te volgen: http://ibood.vxv.nl
Android Mini PC ....
and it's gone
and it's gone
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hij loopt gelukkig alweer door. Die hoes van 5 euro kunnen ze beter in een paar boxen doen, maar goed. Soms heb je van die combobreakers.
goedemorgen
ora et labora
mogguh
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
moggguh, nog diehards doorgegaan de hele nacht?
toettoett
Morning, eens zien of deze hunt er wel iets nuttigs tussen zit voor mij!
HOI.
Maar zijn er ook mensen die voor iets anders gaan dan de dozen?
Volgens mij is het meer de BoxHunt....
Volgens mij is het meer de BoxHunt....
Op zoek naar een pannenset + setje glazen
I bad beat my meat by busting my nuts!
Zou hier ook de Minix Neo X7 langs kunnen komen?
Is er niet een appje / invoegtoepassing voor de hunt die bij elke nieuwe product naar voren komt op je scherm?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Op zoek naar:
- Boxen, zo veel mogelijk
- Uitzet-spul
- Uitzet-spul
https://chrome.google.com...ekjhdnodhbifmgeaibgghngcbrenzo4000 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:53:
Is er niet een appje / invoegtoepassing voor de hunt die bij elke nieuwe product naar voren komt op je scherm?
[ Voor 73% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 08:54 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Zoek al heel lang een zaklamp als dit, voor deze prijs, maar dan met bevestiging op fiets.
Nu deze maar gekocht, en fabriceer zelf wel wat voor montage.
@renzo4000
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ speelt een geluid af bij een nieuw item.
@renzo4000
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ speelt een geluid af bij een nieuw item.
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 28-08-2013 08:55 ]
Verwijderd
Op www.dx.com staan wel montage materialenfrickY schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:54:
Zoek al heel lang een zaklamp als dit, voor deze prijs, maar dan met bevestiging op fiets.
Jup, en de makers ervan staan stand-by voor problemen, en ook voor nieuwe ideeën.MeltedForest schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:25:
Elke keer mist in de startpost weer de volgende website, die ik zelf altijd gebruik om de hunt te volgen: http://ibood.vxv.nl
Deze gebruik ik zelf ook altijd, aangezien de andere op mijn werk het niet doet. Uit de vorige hunts heb ik begrepen dat dit voor anderen ook zo is. Misschien inderdaad dan beter om deze ook standaard toe te voegen aan de openingspost.MeltedForest schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:25:
Ga ik even lekker slapen.... pfffff twee boxen missen
Koekje d'r bij?
Ik gebruik zelf die plugin voor Chrome. Net stond zowel 1dk , ibood, die vxv en die plugin open... Vond het zelf wat veel
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Geen zorgen, ze zullen nog wel een stuk of 6-7 keer voor bij komen. Ik mag alleen wel hopen dat de boxen ook een paar keer op "normale" tijden voor bij komen. Moet toch niet de bedoeling zijn dat je die dingen alleen maar 's-nachts kunt bemachtigen (bij vorige hunt kwamen ze overigens wel ook op normale tijdenohnotheydidnt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:01:
Ga ik even lekker slapen.... pfffff twee boxen missen
Ik weet dat er snachts wel een box komt altijd (zowel nacht één als twee) maar tis toch zuur als je er meteen twee mistEricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:03:
[...]
Geen zorgen, ze zullen nog wel een stuk of 6-7 keer voor bij komen. Ik mag alleen wel hopen dat de boxen ook een paar keer op "normale" tijden voor bij komen. Moet toch niet de bedoeling zijn dat je die dingen alleen maar 's-nachts kunt bemachtigen (bij vorige hunt kwamen ze overigens wel ook op normale tijden)
Koekje d'r bij?
Helemaal mee eens. Ik heb nu vrijwel de hele dag de hunt open, maar ik vertik het om een hele nacht op te blijven voor een box. Sommige mensen moeten ook gewoon werkenohnotheydidnt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:05:
[...]
Ik weet dat er snachts wel een box komt altijd (zowel nacht één als twee) maar tis toch zuur als je er meteen twee mist
Aha hij is begonnen aan de 38 pagina's te zien
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit...EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:53:
Op zoek naar:
- Uitzet-spul
[...]
https://chrome.google.com...ekjhdnodhbifmgeaibgghngcb
Hmm aantrekkelijk messenset, vraag me alleen af wat de kwaliteit is, gezien ook de lage 'standaard' prijs
Na even rondspeuren denk ik dat het wel degelijk spul is. Ik kan echter alleen 5-delige messenblokken vinden van Richardson Sheffield, en daar ligt de prijs gemiddeld al rond de €75-100.ChillPascal schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:09:
[...]
Dit...
Hmm aantrekkelijk messenset, vraag me alleen af wat de kwaliteit is, gezien ook de lage 'standaard' prijs
Ach en al begeeft één van de messen het in 3 maanden tijd. Dan heb je er nog 14 over om het vlees mee te snijden
[/consumptiemaatschappij]
Precies wat ik vond, en normaal gesproken heeft iBood een redelijk hoge standaard prijs. Dus vraag me af waar die €75 dan vandaan komt!EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:12:
[...]
Na even rondspeuren denk ik dat het wel degelijk spul is. Ik kan echter alleen 5-delige messenblokken vinden van Richardson Sheffield, en daar ligt de prijs gemiddeld al rond de €75-100.
Succes met het snijden van vlees met een aanzetstaalRobkazoe schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:13:
Ach en al begeeft één van de messen het in 3 maanden tijd. Dan heb je er nog 14 over om het vlees mee te snijden[/consumptiemaatschappij]
[ Voor 26% gewijzigd door ChillPascal op 28-08-2013 09:14 ]
Ik zou die set wel willen, onze rotte houtblok is ook niet echt geweldig meer.
Ik zat hier ook te twijfelen, en dan ben je te laat
altijd t zelfde geintje.
Dan maar wat impusliever
Dan maar wat impusliever
Iemand al wat leuks gekocht? Ik heb nog niet echt heel veel leuke dingen voorbij zien komen.. Ging rond 2u slapen. En nog niks gekocht..
Een tablet van 8 9 tientjes, dat moet vast kwaliteit zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 28-08-2013 09:23 ]
9 tientjes! EN met HD scherm.
Jawel, zolang je 720 verticale pixels hebt is het al HD Ready.Palm schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:24:
nog niet eens hd ready
Zo, dat is pas een grote Tablet

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 28-08-2013 09:25 ]
Mot een 55" hebben minimaal ... kleine pokke tv's altijd
Wel een prima deal. Rond de €180 korting.
Mooie smartphone
EDIT, haal 3 kabels bij Action en het is goedkoper (weet alleen niet meer of het 1,5 of2m was)
EDIT, haal 3 kabels bij Action en het is goedkoper (weet alleen niet meer of het 1,5 of2m was)
[ Voor 75% gewijzigd door ByteMe_ op 28-08-2013 09:29 ]
Echt waar, wie zit er nou nog op die verrekte HDMI kabels te wachten dan? ... Melk
Blijkbaar niemand, want ze schieten niet op...renzo4000 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:30:
Echt waar, wie zit er nou nog op die verrekte HDMI kabels te wachten dan? ... Melk
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Snap niet waarom, ze zijn high speed! Die wil je toch hebb0n?!Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:33:
[...]
Blijkbaar niemand, want ze schieten niet op...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Adviesprijs lijkt wel richting MC, altijd mooi weer die Ibood prijzen
Ze hebben vergeten er bij te vermelden dat ze HD zijn.
Staat er toch ook? FULL HD 3D ready
nou zo met zo'n high speed verkopen ze nietKingofthemall schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:34:
[...]
Snap niet waarom, ze zijn high speed! Die wil je toch hebb0n?!
Maar, maar, maar.... in het plaatje staat 4x, en in de omschrijving 4K.... wat is het nou...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
4x3D4k...Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:38:
Maar, maar, maar.... in het plaatje staat 4x, en in de omschrijving 4K.... wat is het nou...

Leuke NAS. Ik heb zelf een 2bay ReadyNAS... Next!
/instant edit: armband...meh
In de kop. Die zie ik ook alleen maar bij 1dagskoopjes op mijn tablet. 
Het marketingvolkje prijst als het even kan iets aan met HD. Dat zagen we net met die tablet weer.
Meeste mensen weten ook niet waar HDMI voor staat.
Het marketingvolkje prijst als het even kan iets aan met HD. Dat zagen we net met die tablet weer.
Handig voor je vriendin/moeder/oma...Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:41:
Leuke NAS. Ik heb zelf een 2bay ReadyNAS... Next!
Die NAS of de armband?
Zonder hulp van Google/Wiki: High Definition Media Interface?CaptJackSparrow schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:41:
Deze armbanden zijn anders een stuk minder "High Speed"
Hele Dure Multimedia Interface?CaptJackSparrow schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:41:
Tenzij hij een armband zocht...
Close...EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:45:
[...]
Zonder hulp van Google/Wiki: High Definition Media Interface?
haha ik ga ff liggen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu maar even opgezocht dan: High Definition MULTImedia Interface dus...
Is gewon goeien 'andelDeagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:49:
Komop jongens, hier kunnen heel veel HD 3D films op! KOPEN KOPEN!
Ja, met USB3. Dat is de HDMI van de USB kabelsDeagle schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:49:
Komop jongens, hier kunnen heel veel HD 3D films op! KOPEN KOPEN!

Met gouden connectoren? 4K?Ypho schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:50:
[...]
Ja, met USB3. Dat is de HDMI van de USB kabels
Aha de Lungo Intenso Harde schijf, extra intens
Die HDD heeft wel maar een klein display met z'n 2,5"...
Ohja. 4k HDMI is natuurlijk beter dan USB3, want 4 > 3!!1!!!
pricewatch: Intenso Memory Case 2.5" USB 3.0 1.5TB Zwart
Nieuw in de specificaties en nog goedkoper dan pricewatch, redelijk ok.
Nieuw in de specificaties en nog goedkoper dan pricewatch, redelijk ok.
Hij heeft er wel al ooit in gestaan, maar op een bepaald punt werkte die niet meer en is hij eruit gehaald. Heb hem er terug bij gezet bij "Externe websites"MeltedForest schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:25:
Jammer genoeg heb ik die schijf niet nodig. Jammer dat je allemaal spullen ziet die je niet nodig hebt (behalve dat messenblok)
En laat me raden: je was te laat voor het messenblokRonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:56:
Jammer genoeg heb ik die schijf niet nodig. Jammer dat je allemaal spullen ziet die je niet nodig hebt (behalve dat messenblok)
Toch nog maar eentje besteld. Altijd handig.
De vorige messenblokken liepen niet hard, dus de kans dat je er één kunt kopen is wel aannemelijk.RonaldDesigns schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:56:
Ik heb ook nog niets gezien in de historie dat ik zou willen hebben. Alleen een smartphone die ik al bij ibood gekocht heb.
Hoezit het met dat whatsapp filmpje om kans te maken op de box? Ik heb al 20 keer op die banner geklikt, maar dan gebeurt er niets.. Ik neem aan dat dat een extra box is, buiten de boxen die gewoon tussen de andere aanbiedingen zitten?
BOX in 3.......2........1......GO!
:\
:\
Ik heb zo'n dag van 'owja kan ik gebruiken' na 5 min and its gone. Maar zal vast 10x terugkomen dus niet een ramp..EricNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:57:
[...]
En laat me raden: je was te laat voor het messenblok?
Wat hebben tweakers aan zonnebrand ... we komen toch nooit buiten jonguh!