Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stager
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-09 22:10
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:
[...]
Ik had veel last van disconnects en niet automatisch reconecten van mijn Pebble Steel.
Met het aanpassen van de time-out zichtbaarheid is het probleem nagenoeg verdwenen.
Sinds deze week heb ik zonder aanpassingen direct na starten van de auto verbinding met de carkit. Ik vraag me sterk af of het issue toevallig in opgelost met een update van een of andere app.

Enige wat ik mij kan herinneren ik dat ik Greenify van mijn telefoon heb afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

dj.verhulst schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:15:... alleen dat ik niet kan zien hoe lang het geleden is sinds ie geladen is op een makkelijke manier.
Energiebeheer en dan direct onder de grafiek staat toch hoelang hij van de stroom af is :?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
dan krijg ik een grafiek te zien hoeveel dagen ie nog ongeveer mee zou moeten kunnen niet hoe lang ie al draaid op de huidige lading

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Bij mij staat er gewoon dat ik hem om 10.30 heb losgetrokken.

Je kan toch ook eerst naar de klok kijken voordat je hem van het gas haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
waarom bij mij niet ?? en niet het aantal uren dat ie als actief is...

heb al gekeken of ik ergens nog wat kan instellen,,maar kan niks vinden dan een grafiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:57
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Ik had veel last van disconnects en niet automatisch reconecten van mijn Pebble Steel.
Met het aanpassen van de time-out zichtbaarheid is het probleem nagenoeg verdwenen.
Eerst koppeling met je device opheffen (op telefoon en device), daarna:
- Instellingen
- Bluetooth
- <tik linksonder op de fysieke menu-knop>
- Timeout zichtbaarheid: selecteer 'nooit time-out'
Nu kan je weer een Bluetooth koppeling maken met je device. Indien gewenst even telefoon en device opnieuw opstarten.
Helaas heeft dit niet het gewenste effect. Ik krijg nog steeds meerdere malen per dag disconnects. Lijkt er op dat de best oplossing terug flashen naar kitkat is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbnl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:26:
[...]

Helaas heeft dit niet het gewenste effect. Ik krijg nog steeds meerdere malen per dag disconnects. Lijkt er op dat de best oplossing terug flashen naar kitkat is :(.
Ik merkte wel enige verbetering, maar probleem was niet geheel opgelost. Ben nu aan het testen of Smart Lock instelling iets uithaalt. Gebruik nu pin als schermbeveiliging en heb onder 'smart lock' nu de Pebble als veilig apparaat aangemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik mijn telefoon vorige week op spaarstand heb gezet werkt het trillen niet meer wanneer je typt, uiteraard heb ik de spaarstand alweer uitgezet nadat mijn batterij was opgeladen maar nog steeds deed hij het niet.
Heb vervolgens even het internet afgezocht en daar stond dat ik naar de taal en invoer instellingen moest gaan en dan onder samsung-toetsenbord het vakje van trillen moest aanvinken, helaas is deze grijs en dus niet aan te vinken om een of andere rede.
Ik heb de instellingen ge-reset, heb de telefoon al opnieuw opgestart maar helaas zonder succes.

Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen? De Note draait op originele Android 5.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik heb spaarstand en ext. spaarstand (extra?)
Wellicht staat 1 van deze twee nog aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:51:
Sinds ik mijn telefoon vorige week op spaarstand heb gezet werkt het trillen niet meer wanneer je typt, uiteraard heb ik de spaarstand alweer uitgezet nadat mijn batterij was opgeladen maar nog steeds deed hij het niet.
Heb vervolgens even het internet afgezocht en daar stond dat ik naar de taal en invoer instellingen moest gaan en dan onder samsung-toetsenbord het vakje van trillen moest aanvinken, helaas is deze grijs en dus niet aan te vinken om een of andere rede.
Ik heb de instellingen ge-reset, heb de telefoon al opnieuw opgestart maar helaas zonder succes.

Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen? De Note draait op originele Android 5.0.
Heb dit probleem ook, als je naar de instellingen van spaarstand gaat en je vinkt daar "Trillingsreactie uitschakelen" uit werkt het weer. Ook zodra je spaarstand uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOx schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:40:
[...]

Heb dit probleem ook, als je naar de instellingen van spaarstand gaat en je vinkt daar "Trillingsreactie uitschakelen" uit werkt het weer. Ook zodra je spaarstand uitschakelt.
Aha, dat was hem. Zal waarschijnlijk een fout zijn in de software of iets dergelijks.
Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
smartje74 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:13:
@aanj: http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N9005/PHN/

Er van uitgaande dat het een SM-N9005 gaat. Hier kun je de firmware vinden.
Da's wel mooi. Ik heb nog steeds geen update melding ontvangen voor Lollipop en gebruik gewoon de stock ROM (unbranded) van toen ik hem kocht vorig jaar.
Ook zie ik in die lijst mijn versie er niet bij staan: n9005xxugni3

Wat heb ik voor vreemd toestel? :o

Nvm, keek naar de baseband version. Het is dus een n9005xxugni4. Maar geen update...

[ Voor 8% gewijzigd door benchMarc op 29-05-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:20:
[...]

Ik merkte wel enige verbetering, maar probleem was niet geheel opgelost. Ben nu aan het testen of Smart Lock instelling iets uithaalt. Gebruik nu pin als schermbeveiliging en heb onder 'smart lock' nu de Pebble als veilig apparaat aangemerkt.
Heeft dit nog iets geholpen? Gister nog even in de chat met Samsung support gezeten maar dit was hopeloos. Ze onderkennen niet dat er een probleem is met bluetooth i.c.m. de laatste update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbnl schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:11:
[...]

Heeft dit nog iets geholpen? Gister nog even in de chat met Samsung support gezeten maar dit was hopeloos. Ze onderkennen niet dat er een probleem is met bluetooth i.c.m. de laatste update...
Nee, dat heeft niets opgeleverd. Ben er nu wel bijna klaar mee. Was altijd erg tevreden met de combi Note 3 en Pebble maar denk toch dat Pebble de kast in gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een schriftelijke klacht ingediend over het feit dat mijn note 3 niet meer of slecht koppelt met mijn gear 2 neo na de update naar 5.0. Kreeg ik een bericht dat dit doorgestuurd was naar VOC. Ik vroeg me af wat de Verenigde Oost Indische Compagnie ermee te maken had maar na enig vragen bleek dit de Voice of Clients te zijn. Na 14 dagen wachten heb ik maar weer een bericht gestuurd dat deze client ook graag een voice terug wil hebben. Nog steeds geen antwoord. Bluetooth verbindingen met mijn note 3 en mijn gear 2 neo blijft een drama na de update. Inmiddels heb ik mijn note 3 bij een Samsung service centre opnieuw laten flashen maar dat heeft het probleem niet opgelost.
Het stilzwijgen van Samsung doet mij vermoeden dat ik gewoon met het probleem moet blijven zitten. Zoiets verwacht je toch niet van een high end toestellen fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
ik heb net een note 3 voor een kennis opgehaald 2e hands maar er baren mij 3 dingen zorgen:

de batterij gaat erg snel leeg, het toestel word echt heet en er staat android 5 op, maar die was volgens een collega (met hetzelfde toestel) nog niet uit.

wat kan ik doen aan die hitten en accu?

ohja en waar mag ik geen trillende aanslag aanzetten?

[ Voor 8% gewijzigd door mission op 12-06-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Hitte komt van de CPU die aan het loeien is. Tijd voor een reset of rebuild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
Inderdaad, hard reset. Zelf gebruik ik de app fastreboot. Die zet heel veel meuk uit wat op de achtergrond draaid, waarbij de batterij het na gebruik een stuk langer houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
ik heb via sammobile de stock 4.4.2 erop gezet maar ding blijft enorm warm worden, ook zonder sim en sd erin.

staan nu enkel standaart apps op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02:36
Hen sindskort Android lollipop 5.1.1 erop gezet! RAZENDSNEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
IMWhizzle schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:00:
Met lean kernel en Trickster mod kan je hem nog verder opvoeren naar de snelheid die bijna vergelijkbaar is met de Note 4. Zie http://galaxynote3root.co...-as-a-note-4-lean-kernel/

[ Voor 15% gewijzigd door Thombias op 14-06-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
IMWhizzle schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:00:
Da's mooi man. Zou je ons een link kunnen sturen naar de versie 5.1.1 die jij hebt geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
Volg de stappen in de onderstaande link:
http://www.ibtimes.com/an...using-cyanogenmod-1954017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Oh een (incomplete) how-to met een link naar een Nightly CM12.1 van 10 dagen oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hey kijk, we hebben hier zelfs een apart topic voor custom roms! Oo :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
Enig idee of dit de bluetooth problemen oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
rbnl schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Enig idee of dit de bluetooth problemen oplost?
Kan dat noch bevestigen, noch ontkennen. Gebruik helaas geen bluetooth. Maar alle rotzooi op het toestel wat Samsung er standaard opzet is gelukkig niet te vinden op deze versie. Dat maakt het apparaat supersnel en de gehele ervaring is lekker vlot. Alles is ook veel platter (mooier) vorm gegeven. Het is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:28
Geinstalleerd zonder nieuwe/andere recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik wacht wel tot er andere roms zijn, ben niet zo kapot van die CyanogenMod, werkt prima, maar ziet er niet uit, had die op een oude S2 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ter info: De problemen met Bluetooth en mijn Moto360 zijn opgelost met Temasek z'n CM12.1 Custom Rom (lolipop 5.1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
Señor Sjon schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Browser (Chrome) had ik ook al in KitKat.

Volgens mij is mijn GPU niet helemaal lekker meer. Bij sommige sites staat het beeld vast, even screen on/off en het gaat weer verder. Ook last van licht verspringende teksten en gisteravond wil ik een foto maken en de rechterhelft geeft een groen, transparant vlak bij de camera. Daarna de ene helft duidelijk andere kleur dan de ander, camera herstart en niks meer aan de hand... :?
Af en toe heb ik ook freezes. Nog geen idee waar het vandaan komt?
Even telefoon in standby (scherm uit) en weer aan en ik kan verder.

Ook heb ik BT problemen met mijn autoradio (Alpine BT126) waarbij ik soms herhaaldelijk moet connecten voordat de verbinding tot stand komt. Dit is sinds de update naar Lollypop.

Heb nu echter een nieuw probleem wat denk ik hardware gerelateerd is :(
Als ik het toestel aan heb, en ik druk zacht aan de rechterzijkant, net boven de hoek, dan gaat het scherm op zwart. Soms staat hij dan op standby en soms als ik loslaat, springt het beeld weer aan op het lockscreen... Zal dit weekend langs de samsung store in de MM hier in Groningen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

Reley

Zoom Zoom

Sahi_NL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:48:
Ter info: De problemen met Bluetooth en mijn Moto360 zijn opgelost met Temasek z'n CM12.1 Custom Rom (lolipop 5.1.1)
Ik hoop dat Samsung zelf nog een keer met een update naar 5.1.1 komt..

die BT verbinding naar mijn Moto360 is echt een ramp te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Reley schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Dat is ook enige de reden dat ik naar een Custom rom ben gegaan. De update van Samsung zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Voor Custom rom's discussies hebben we een eigen topic! Berichten die toch deze strekking hebben zullen worden verwijderd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
Is het nou zo moeilijk? Ik geeft net aan dat alles betreffende custom roms in het eigen topic moeten ga jij hier doodleuk verder..... Custom rom => Eigen Note 3 custom rom topic... Zie daar de TW voor....

[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 22-06-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
rbnl schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:58:
Is het nou zo moeilijk? Ik geeft net aan dat alles betreffende custom roms in het eigen topic moeten ga jij hier doodleuk verder..... Custom rom => Eigen Note 3 custom rom topic... Zie daar de TW voor....
Geen inhoudelijke reacties plaatsen op een modbreak, daarvoor graag een DM naar de verantwoordelijk mod of via Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 32% gewijzigd door The Wizard op 28-06-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
I'm with rbnl in deze.

Ook voor mij was het maar om aan te geven dat de problemen met BT in de standaard ROM zitten en opgelost zijn met andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 18:41
Zowie zo is de support van Samsung NL via sociaal media en mail een groot drama.

Weet niet als mensen ook problemen hebben met Software Link en S Health ? Standaard programma's voor de Galaxy en alleen niet meer update-baar nadat lollipop geïnstalleerd is, ook hier kon of wil de dames en heren van support weinig tot niks doen want ze herkennen het probleem niet met verwijzing naar een retail punt van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, volgens mij worden de antwoorden automatisch gegeneerd. Pas nadat ik in capitals vermeld had dat mijn mail eerst goed gelezen moest worden kreeg ik als antwoord de telefoon maar op te sturen. De social media zijn zoethoudertjes van Samsung. Problemen worden niet erkent hoewel de fora er vol mee staan. Ook telefonisch is het niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen die verstand van zaken heeft. Mijn volgende telefoon wordt zeker geen Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Reley schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:23:
[...]

toch wel fijn als ze het doen , de note 3 is eigenlijk meer dan snel zat voor nog een paar upgrades

android M zou dat ook komen naar de Note 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 18:41
Verwacht eerlijk gezegt een updates meer voor note3 ivm naar 2 jaar geen updates komen al is de hardware wel toereikend er voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Dit is misschien een hele stomme vraag maar ik wil m'n datalimiet instellen op m'n galaxy note 3. Dit lukte hiervoor gewoon maar ik kan het hele dataverbruik niet vinden. Normaal vond ik dit onder instellingen en dan dataverbruik maar ik kan het nergens vinden. Ik draai op android 5.0
Heb gezocht op google maar daar kom ik telkens uit bij instellingen --> dataverbruik.
Ik draai geen custom rom. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
mission schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:40:
ik heb net een note 3 voor een kennis opgehaald 2e hands maar er baren mij 3 dingen zorgen:

de batterij gaat erg snel leeg, het toestel word echt heet en er staat android 5 op, maar die was volgens een collega (met hetzelfde toestel) nog niet uit.

wat kan ik doen aan die hitten en accu?

ohja en waar mag ik geen trillende aanslag aanzetten?
Weet het niet maar ik heb android 5.0 al een hele tijd. Sinds januari al. Heb het toestel wel 2e hands maar is van de moeder van een vriend geweest en die gaat echt d'r telefoon niet rooten of custom roms erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
mike30 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 04:01:
Dit is misschien een hele stomme vraag maar ik wil m'n datalimiet instellen op m'n galaxy note 3. Dit lukte hiervoor gewoon maar ik kan het hele dataverbruik niet vinden. Normaal vond ik dit onder instellingen en dan dataverbruik maar ik kan het nergens vinden. Ik draai op android 5.0
Heb gezocht op google maar daar kom ik telkens uit bij instellingen --> dataverbruik.
Ik draai geen custom rom. Alvast bedankt
Je moet bij gegevensgebruik even mobile gegevens aanvinken. Dan kom je in het menu terecht waarin je een limiet kan aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Gadgeteer schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Af en toe heb ik ook freezes. Nog geen idee waar het vandaan komt?
Even telefoon in standby (scherm uit) en weer aan en ik kan verder.

Ook heb ik BT problemen met mijn autoradio (Alpine BT126) waarbij ik soms herhaaldelijk moet connecten voordat de verbinding tot stand komt. Dit is sinds de update naar Lollypop.

Heb nu echter een nieuw probleem wat denk ik hardware gerelateerd is :(
Als ik het toestel aan heb, en ik druk zacht aan de rechterzijkant, net boven de hoek, dan gaat het scherm op zwart. Soms staat hij dan op standby en soms als ik loslaat, springt het beeld weer aan op het lockscreen... Zal dit weekend langs de samsung store in de MM hier in Groningen.....
Inmiddels heb ik er zo goed als geen last meer van. Krijg toch het idee dat de stille playstore updates meer dingen uitvreten met je systeem dan goed voor het is.

BT is hit&miss. Soms duurt het 10 minuten voordat ie contact maakt met de auto, vaak als je tussendoor weg bent geweest voor tanken of een boodschap. Eerste start gaat eigenlijk altijd goed.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
edtims schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:21:
[...]

Je moet bij gegevensgebruik even mobile gegevens aanvinken. Dan kom je in het menu terecht waarin je een limiet kan aangeven
Ja de hele keuze gegevensgebruik had ik dus niet. Staat normaal tussen downloadbooster en locatie in menu verbinding. Na een reboot stond het er ineens wel weer. Snap er niks van. Ben al flinke tijd asn het zoeken en dacht laat ik m'n telefoon eens rebooten en vaag genoeg stond het er weer. Alsnog bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:32

RMX

Bij mij is de Lollipop update nog steeds niet beschikbaar. Hoe kan zulks? Duurt wel erg lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Ik heb onlangs zelfs al weer een update van Lollipop gekregen. N9005XXUGBOD1.
Nog steeds heb ik af en toe een spontane reboot.
Wat wel terug is dat je het geluid weer op stil kan zetten in het pull down menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
RMX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:14:
Bij mij is de Lollipop update nog steeds niet beschikbaar. Hoe kan zulks? Duurt wel erg lang :(
Heeft bij mij ook lang geduurd (n9005xxugni4), maar heb em sinds een paar dagen ook klaar staan. Alleen nu twijfel ik na het lezen van de reacties van mensen die hem geupdate hebben of ik er goed aan doe de update te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIG charlie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-03-2022
De laatste weken regelmatig last van inkomende oproepen die ik niet gehoord of gemerkt heb.
Na heropstarten doet hij het wel terug even, maar daarna weer niet.
iemand dit ook al voorgehad ?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Eergister software update gehad (nootje 3) loopt prima,beetje anders de binnenkant maar ach........

N9005XXUGBOE9
anders dan sommige hier...
......

[ Voor 18% gewijzigd door rooie60 op 21-07-2015 13:28 . Reden: geen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Blergh... had ik de update maar niet gedaan... had de update naar 5.0 al maanden klaar staan, maar had niet genoeg ruimte beschikbaar om hem te installeren, gisteren toch maar eens voor gaan zitten...

Mijn minpunten:
- Geen multiwindow toets aan de rand van het scherm
- Geen muziekplayer starten vanuit S-view, wel bediening nadat je de muziek al gestart hebt.
- Als je het snelmenu van boven naar beneden swiped, dan springt deze vanzelf na een paar seconden weer weg... ook als je bezig bent in dit menu... erg irritant...
- Persoonlijk vind ik de mapicoontjes 3x niks...
- Op het lockscreen is vanalles gaande... er verschijnt een lege notificatiebalk die niks doet en de GPS notificatie flikkert aan/uit.
- Openen van de mail gaat heel traag... duurt echt seconde of 5 voordat de app gestart is en de al eerder gedownloade mails zichtbaar worden.
- Accu staat na 4 uur al op 43%... weet niet of dat komt door het vele gebruik vanmorgen... maar Unified Daemon(EUR) lijkt de boosdoener te zijn. Nog 3 uur te gaan zegt ie haha

Had ik het maar niet gedaan haha, was eigenlijk prima tevreden maar ja dat irritant icoontje van de update begon me op de wekker te gaan, dus toch maar de update gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door metallicattim op 23-07-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Dus je hebt al een maanden oude versie geinstalleerd? POF3 is de latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb gewoon de laatste nieuwe geïnstalleerd hoor ;) Had de updatemelding alleen al maanden in beeld staan.

Batterij staat inmiddels maar nog op 14%.... :F

[ Voor 19% gewijzigd door metallicattim op 23-07-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
metallicattim schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:23:
Blergh... had ik de update maar niet gedaan... had de update naar 5.0 al maanden klaar staan, maar had niet genoeg ruimte beschikbaar om hem te installeren, gisteren toch maar eens voor gaan zitten...

Mijn minpunten:
- Geen multiwindow toets aan de rand van het scherm
- Geen muziekplayer starten vanuit S-view, wel bediening nadat je de muziek al gestart hebt.
- Als je het snelmenu van boven naar beneden swiped, dan springt deze vanzelf na een paar seconden weer weg... ook als je bezig bent in dit menu... erg irritant...
- Persoonlijk vind ik de mapicoontjes 3x niks...
- Op het lockscreen is vanalles gaande... er verschijnt een lege notificatiebalk die niks doet en de GPS notificatie flikkert aan/uit.
- Openen van de mail gaat heel traag... duurt echt seconde of 5 voordat de app gestart is en de al eerder gedownloade mails zichtbaar worden.
- Accu staat na 4 uur al op 43%... weet niet of dat komt door het vele gebruik vanmorgen... maar Unified Daemon(EUR) lijkt de boosdoener te zijn. Nog 3 uur te gaan zegt ie haha

Had ik het maar niet gedaan haha, was eigenlijk prima tevreden maar ja dat irritant icoontje van de update begon me op de wekker te gaan, dus toch maar de update gedaan.
Plus dat je geen screenshot meer kan maken als je de stylus ingedrukt houd en op de display klikt!! (normaal maakt hij dan n screenshot die je gelijk kan bewerken of er iets op lan schrijven.
Screenshot maken met grote knop onderaan in midden en aan/uit knop werkt niet fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik merk nu ook dat Whatsapp moeite heeft met bijhouden van het typen van tekst... hapert heel erg...
-edit- ook in de mail hapert ie... zal wel toestelbreed moeite hebben met snel typen 8)7

Ik heb Unified Daemon(EUR) gestopt en uitgezet. GSM is nu weer volgeladen, ben benieuwd of die het nu langer als 5 uur volhoudt :P

[ Voor 16% gewijzigd door metallicattim op 23-07-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Heb je een factory reset gedaan? Dat is met zo'n grote update zeker wel aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
rooie60 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:43:
[...]

Plus dat je geen screenshot meer kan maken als je de stylus ingedrukt houd en op de display klikt!! (normaal maakt hij dan n screenshot die je gelijk kan bewerken of er iets op lan schrijven.
Screenshot maken met grote knop onderaan in midden en aan/uit knop werkt niet fijn!
Om een screenshot te maken kun je ook met de zijkant van de hand van rechts naar links
gaan over het scherm.
Hoor veel mensen klagen over die manier maar werkt bij mij gewoon goed,
Als je trouwens de pen te voorschijn haalt krijg je dat half ronde menu. Daar kan je ook schrijven op het scherm aantikken, dat is het zelfde als een screenshot en worden ook opgeslagen in de galerij onder screenshots.

De batterij is na een grote update altijd even van de mik. Geef het een week en kijk dan of je batterij gebruik weer normaal is.

Een reset is na een update vaak wel handig maar ik kan me ook voorstellen dat je het te veel gedoe vind.
Wat ook wel eens helpt is om een wipe cashe partition te doen in het recovery menu.

Moet een bezoeker van tweakers wel weten maar voor de zekerheid. In het recovery menu kom je door de volume knop omhoog, hometoets en powerknop tegelijkertijd een poosje ingedrukt te houden.

Over de multimenu knop. die is idd weg en kan zover ik weet alleen maar opgeroepen worden door de back knop even ingedrukt te houden

[ Voor 22% gewijzigd door edtims op 24-07-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
edtims schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Om een screenshot te maken kun je ook met de zijkant van de hand van rechts naar links
gaan over het scherm.
Hoor veel mensen klagen over die manier maar werkt bij mij gewoon goed,
Als je trouwens de pen te voorschijn haalt krijg je dat half ronde menu. Daar kan je ook schrijven op het scherm aantikken, dat is het zelfde als een screenshot en worden ook opgeslagen in de galerij onder screenshots.

De batterij is na een grote update altijd even van de mik. Geef het een week en kijk dan of je batterij gebruik weer normaal is.

Een reset is na een update vaak wel handig maar ik kan me ook voorstellen dat je het te veel gedoe vind.
Wat ook wel eens helpt is om een wipe cashe partition te doen in het recovery menu.

Moet een bezoeker van tweakers wel weten maar voor de zekerheid. In het recovery menu kom je door de volume knop omhoog, hometoets en powerknop tegelijkertijd een poosje ingedrukt te houden.

Over de multimenu knop. die is idd weg en kan zover ik weet alleen maar opgeroepen worden door de back knop even ingedrukt te houden
Ja edtims,ben er inmiddels al achter dat je met de stylus op ...halve ronde menu.....kan klikken,maar die optie was nooit áán op mijn note 3,nu lukt het mij weer. Het schuiven met de hand vind ik niet fijn gaan,soms sleep je een pagina mee......en de homeknop en powerknop tegelijk indrukken is helemáál n crime!!!! wie dat uitgevonden heeft!!! alleen al hoe je het scherm vasthouden moet !! 5x niks!!! stomme uitvinding. Maar ik kan weer n screen maken nu met styluspen iig. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Reset nog niet gedaan nee... moet eerst eff alles goed back-uppen en daar heb ik nog geen tijd voor gehad, dit weekend wel even doen!

Accu is nu overigens weer back to normal. Gaat weer gewoon een dag(je) mee :)
Zojuist geteld, duurt letterlijk 15 secondes voordat de mail opgestart is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Heb ik vandaag gedaan, maar heeft niks geholpen.
Vrijdag heb ik verlof, dan ga ik er eens mee aan de slag om alles goed te backuppen en een factory reset doen :/

-edit 30-07-
Factory reset gedaan vandaag.
+ het lijkt geholpen te hebben
- vergeten mijn Notes te backuppen... 8)7
- hele middag/avond nog bezig om alles weer in te stellen :X

[ Voor 27% gewijzigd door metallicattim op 30-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
So far so good... Alleen 1 heel irritant probleem ondervonden zojuist.

Ik maakte zojuist verbinding via bluetooth met mijn autoradio en toen begon spontaan de Samsung tune te spelen op loop en met geen mogelijkheid uit te zetten! Geen enkele app is actief en hij speelt het ook af over de speakers van de GSM en niet via de autoradio, terwijl er wel verbinding is. Muziek kun je wel aanzetten, maar geen geluid, op beide apparaten niet.

Enige optie om de tune te stoppen is om de GSM te rebooten.
Nu lees ik hier en daar dat meerdere mensen hier problemen mee hebben, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden, iemand misschien de gouden tip?

De tune "Over the Horizon" ZOU in de map "Ringtones" moeten staan, maar daar vind ik alleen enkele Hangouts sounds. Kan de ringtone ook nergens anders op het apparaat vinden zodat ik hem kan verwijderen... Niet via de GSM, noch via aansluiten op de PC...
Ik heb ook gezocht op alle OGG files, maar daarmee vind ik hem ook niet.

Overigens als ik verbinding maak met de Harman Kardon is er niks aan de hand!

Wie o wie kan me hierbij helpen??

-edit-
Het probleem is zo spontaan als het kwam, ook weer verdwenen 8)7 8)7 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door metallicattim op 06-08-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Heb nu een tijdje een Note3 en gebruik de camera niet zoveel. Nou heb ik laatst wat foto's genomen in en rond m'n huis en ook afgelopen vrijdag op Scheveningen van het vuurwerk.
Nou vond ik de kwaliteit overdag niet echt super. Lijkt wel een soort van donkere waas overheen te zitten.
Gebruik wel de automatische stand maar m'n S4 die ik hiervoor had schoot betere plaatjes in de auto stand.
Was met een paar kennissen naar Scheveningen en een daarvan had haar galaxy s2 bij haar en die schoot betere plaatjes van het vuurwerk met een 8mp camera als ik me niet vergis?
Ben op zich niet zo'n fotograaf maar zijn er nog dingen die ik aan moet zetten om wat mooiere foto's te maken? Het geluid met opnemen is dan wel weer goed viel me op. Geen gekraak of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mike30 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 02:11:
Heb nu een tijdje een Note3 en gebruik de camera niet zoveel. Nou heb ik laatst wat foto's genomen in en rond m'n huis en ook afgelopen vrijdag op Scheveningen van het vuurwerk.
Nou vond ik de kwaliteit overdag niet echt super. Lijkt wel een soort van donkere waas overheen te zitten.
Gebruik wel de automatische stand maar m'n S4 die ik hiervoor had schoot betere plaatjes in de auto stand.
Was met een paar kennissen naar Scheveningen en een daarvan had haar galaxy s2 bij haar en die schoot betere plaatjes van het vuurwerk met een 8mp camera als ik me niet vergis?
Ben op zich niet zo'n fotograaf maar zijn er nog dingen die ik aan moet zetten om wat mooiere foto's te maken? Het geluid met opnemen is dan wel weer goed viel me op. Geen gekraak of zo.
Heb je het beschermfolie van de lens gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan handmatig ook de belichting aanpassen, heb dat volgens mij ook gedaan. Of een andere camera-app proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Thombias schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:29:
[...]

Heb je het beschermfolie van de lens gehaald?
Ben je nou serieus? Ja heb gekeken of het erop zat maar telefoon was/is 2ehands dus was er al af.
Heb eens wat apps gedownload. Camera360 en cymera. Ga er eens wat mee spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door mike30 op 18-08-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
http://www.slashgear.com/...6-note-5-not-s5-26399483/

volgens deze site krijgt de Note 3 niet marshmallow , het lijstje kan nog wel veranderen maar denk dat de Note 3 het kan schudden,, erg jammer, toestel zou het prima aan moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
dj.verhulst schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:17:
http://www.slashgear.com/...6-note-5-not-s5-26399483/

volgens deze site krijgt de Note 3 niet marshmallow , het lijstje kan nog wel veranderen maar denk dat de Note 3 het kan schudden,, erg jammer, toestel zou het prima aan moeten kunnen.
However, there are still some confusion regarding the update over two of its most popular smartphones- Galaxy S5 and Galaxy Note 3. But they are expected to be in the list soon.
http://m.ibtimes.co.in/an...es-will-get-update-644336

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
het zou mooi zijn, maar we zijn inmiddels bij de note 5 beland zouden ze echt 2 generaties toch updaten zou geweldig zijn maar dat doen ze niet aangezien andere toestelen van de zelfde generatie ook niet krijgen

moet het allemaal nog zien, verwacht niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardd
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-04 10:37
Hallo,

Ik heb een Note 3 overgenomen, waarvan de back camera gewoon werkte. Totdat deze er opeens mee ophield. 8)7
Als ik de camera opstart krijg ik 1 van de volgende 2 meldingen:

''Serverfout opgetreden. Start camera opnieuw.''
of
''Camerafout''

Model: SM-N9005
Android: 5.0 (meest recente versie)

Wat ik al geprobeerd heb om het te verhelpen:
- Batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart;
- gedwongen stoppen, cache geleegd, gegevens gewist;
- software update;
- andere camera apps geprobeerd;
- telefoon in safe-mode;
- sd-kaart verwijderd;
- telefoon gereset (fabrieksinstellingen)
- camera vervangen.

Tot dusver heeft nog niets geholpen, de frontcamera werkt wel gewoon in bijvoorbeeld snapchat. In de app van ''Camera'' werkt de frontcamera niet, maar dit komt waarschijnlijk omdat geen enkele knop werkt binnen de app ''Camera''.

Iemand nog tips om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Wizardd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:54:
Hallo,

Ik heb een Note 3 overgenomen, waarvan de back camera gewoon werkte. Totdat deze er opeens mee ophield. 8)7
Als ik de camera opstart krijg ik 1 van de volgende 2 meldingen:

''Serverfout opgetreden. Start camera opnieuw.''
of
''Camerafout''

Model: SM-N9005
Android: 5.0 (meest recente versie)

Wat ik al geprobeerd heb om het te verhelpen:
- Batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart;
- gedwongen stoppen, cache geleegd, gegevens gewist;
- software update;
- andere camera apps geprobeerd;
- telefoon in safe-mode;
- sd-kaart verwijderd;
- telefoon gereset (fabrieksinstellingen)
- camera vervangen.

Tot dusver heeft nog niets geholpen, de frontcamera werkt wel gewoon in bijvoorbeeld snapchat. In de app van ''Camera'' werkt de frontcamera niet, maar dit komt waarschijnlijk omdat geen enkele knop werkt binnen de app ''Camera''.

Iemand nog tips om dit probleem op te lossen?
Klinkt misschien raar maar als je je MicroSD kaart formateert zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn. Het kaartje dus ff formateren met je computer(fat32).

[ Voor 4% gewijzigd door Thombias op 31-08-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:27
Thombias schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:41:
[...]

Klinkt misschien raar maar als je je MicroSD kaart formateert zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn. Het kaartje dus ff formateren met je computer(fat32).
formatten kan volgens mij ook in je recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardd
MicroSD kaart geformatteerd, ook een andere MicroSD kaart geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Lijkt eerder een hardware probleem. Probeer het eens bij een Samsung service center

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 13:52

GJA

Eergisteren geroot en CM erop gezet omdat ik helemaal zat was van de slechte connectie met m'n gear fit.
Dat bleek niet de volledige oplossing maar met hulp van xda (aangepaste gear fit manager) is het uiteindelijk gelukt. Wel ook met tasker de bluetooth uit en aan zetten als de verbinding verbroken wordt.

Bevalt prima!

Batterylife ben ik nog niet helemaal uit maar de Note voelt wel sneller.
Ik had eigenlijk verwacht dat de batterylife echt duidelijk beter zou worden omdat er heel wat standaard apps niet meer op staan. Maar het lijkt ongeveer onveranderd.
De standaard keyboard is ook erg fijn, had ik niet verwacht!

Ik noem mezelf niet echt een Tweaker maar ik vond het redelijk simpel, rooten en custom ROM.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

• Wizardd
reyals schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:56:
Lijkt eerder een hardware probleem. Probeer het eens bij een Samsung service center
Bij een Samsung Service Point langs geweest. De man heeft daar nog even mijn stappen herhaalt ter controle. Daarna gaf hij aan dat waarschijnlijk de camera kapot was. Hij kon de telefoon opsturen en dan werd deze (indien kapot) vervangen. Aangegeven dat ik zelf al de camera-module had vervangen. Opsturen kon nog steeds, maar risico was dat ze zagen dat ie al geopend was en dat ze hem weer terug stuurde.
Maar aangezien de camera-module al vervangen is, is het zeer waarschijnlijk het moederbord wat een defect heeft. :(

Vervanging van het moederbord wordt me iets te duur, dus waarschijnlijk nu zonder camera verder ;w

Bedankt voor de adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
GJA schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:05:
Eergisteren geroot en CM erop gezet omdat ik helemaal zat was van de slechte connectie met m'n gear fit.
Dat bleek niet de volledige oplossing maar met hulp van xda (aangepaste gear fit manager) is het uiteindelijk gelukt. Wel ook met tasker de bluetooth uit en aan zetten als de verbinding verbroken wordt.

Bevalt prima!

Batterylife ben ik nog niet helemaal uit maar de Note voelt wel sneller.
Ik had eigenlijk verwacht dat de batterylife echt duidelijk beter zou worden omdat er heel wat standaard apps niet meer op staan. Maar het lijkt ongeveer onveranderd.
De standaard keyboard is ook erg fijn, had ik niet verwacht!

Ik noem mezelf niet echt een Tweaker maar ik vond het redelijk simpel, rooten en custom ROM.
Ik heb ook verscheidene aosp roms gebruikt maar vind het een beetje jammer van alle extra's die een galaxy biedt. Zo mis je s-health, s-planner en vooral de extra s-pen features die in alle galaxy apps en schil gebruikt kunnen worden. Zeker icm. een gear fit is een tw rom bijna een must.
Maar dit is een persoonlijke mening.

Je kan altijd een full Note 4 port erop zetten. Deze is erg snel vergeleken met een Note 3 of S6 port.
Dit is de full Note 4 port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 13:52

GJA

Daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht maar dat is inderdaad nu niet beschikbaar. Ik gebruikte alleen S Health icm de gear fit.
De pen gebruik ik ook nooit. Eigenlijk moet ik de volgende keer helemaal geen Note meer nemen ;)
Volgens mij kun je trouwens de S apps wel installeren. Of de pen aan de praat te krijgen is weet ik niet.

De ROM die je noemt is op basis van Android 5.0.1. Daarmee was m'n probleem met de gear fit nog niet opgelost. Best wel slecht eigenlijk....

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wizardd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:06:
[...]

Bij een Samsung Service Point langs geweest. De man heeft daar nog even mijn stappen herhaalt ter controle. Daarna gaf hij aan dat waarschijnlijk de camera kapot was. Hij kon de telefoon opsturen en dan werd deze (indien kapot) vervangen. Aangegeven dat ik zelf al de camera-module had vervangen. Opsturen kon nog steeds, maar risico was dat ze zagen dat ie al geopend was en dat ze hem weer terug stuurde.
Maar aangezien de camera-module al vervangen is, is het zeer waarschijnlijk het moederbord wat een defect heeft. :(

Vervanging van het moederbord wordt me iets te duur, dus waarschijnlijk nu zonder camera verder ;w

Bedankt voor de adviezen!
Telefoon is nog geen 2 jaar op de markt, dus je hebt toch gewoon garantie dan?

[ Voor 83% gewijzigd door Señor Sjon op 04-09-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r
GJA schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:50:
Daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht maar dat is inderdaad nu niet beschikbaar. Ik gebruikte alleen S Health icm de gear fit.
De pen gebruik ik ook nooit. Eigenlijk moet ik de volgende keer helemaal geen Note meer nemen ;)
Volgens mij kun je trouwens de S apps wel installeren. Of de pen aan de praat te krijgen is weet ik niet.

De ROM die je noemt is op basis van Android 5.0.1. Daarmee was m'n probleem met de gear fit nog niet opgelost. Best wel slecht eigenlijk....
De s-pen krijg je niet aan de praat op een telefoon die dat hardwarematig niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb al een tijdje het irritante probleem dat bij 1 van de 6 mailaccounts, steeds als je een mail verwijderd, wordt de oudste mail die je hebt staat op ongelezen gezet. Je moet dan helemaal naar beneden scrollen om deze op gelezen te zetten. Verwijder je er 2, staan er weer 2 op ongelezen.
Factory reset en het account verwijderen/weer toevoegen hebben niet geholpen. De andere 5 accounts hebben dit niet.
Alle accounts staan op "Aantal mails ophalen: Totaal", maar dit bewuste account heeft volgens mij de limiet van 1000 mails bereikt, want zoveel zijn het er momenteel.

Meer mensen met dit probleem? Heb al diverse andere mensen gevonden met dit probleem, maar nergens een oplossing... behalve dan gewoon geen mail meer verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klinkt bekend. Heb ook weleens een onwillige mail. Komt volgens mij door IMAP i.c.m. een mail die door ouderdom van de server gehaald is, maar nog wel op je telefoon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Señor Sjon schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:53:
Klinkt bekend. Heb ook weleens een onwillige mail. Komt volgens mij door IMAP i.c.m. een mail die door ouderdom van de server gehaald is, maar nog wel op je telefoon staat?
Nee, ik verwijder niks van de server, het is mijn eigen mail namelijk, maar de telefoon zet de oudste e-mail weer op ongelezen, steeds maar weer... En het gekke is, soms haalt ie er een oudere mail bij en dan is dat de mail die voortaan op ongelezen komt te staan :P
De oudste mail die hij ophaalt is op dit moment van 04-09-2015, maar sinds zojuist heeft ie er een mail van 03-09-2014 bij gehaald en nu staat die op ongelezen zodra ik een nieuwe mail van mijn telefoon verwijder.
Ik gebruik overigens geen IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb wel meer issues met de telefoon die op een gegeven moment ook weer vanzelf weggaan. :S Zie mijn post hier van begin dit jaar over het stotterende scherm. Daar heb ik al maanden geen last meer van.

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/909/i7HJkK.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/901/5nbqSo.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/903/kjLMui.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/909/zaKmRi.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/909/Y77xzH.png

This ROM is based om the latest ROM for Poland, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note 3.
It's OFFICIAL ROM, so KNOX won't be triggered and the warranty won't be voided!

What's new :
Smart Manager added
Battery interface in parameters changes
Stagefright 2.0 patched

Model SM-N9005
Model name GALAXY Note 3 LTE
Country Netherlands
Version Android 5.0
Changelist 4540543
Build date Thu, 24 Sep 2015 09:24:17 +0000
Product code PHN
PDA N9005XXUGBOI6
CSC N9005PHNGBOB4

[ Voor 134% gewijzigd door henklbr op 13-10-2015 15:22 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• reyals
Als je net als ik heel graag de screen off memo wilde hebben van de note 5 nu kan het ! Iemand op XDA heeft een app geschreven die net zo werkt. Geen root vereist !!

Link >
http://forum.xda-develope...screen-off-memo-t3196790/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheers reyals! De Screen off memo app is geweldig. Nu kan ik "S Pen Toolbox" weggooien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik vraag me af of 5.1 nog komt kon wel eens zijn van niet, 6 helemaal geen kans.
of heeft iemand al iets anders gehoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ga uit van nul updates. Toestel is meer dan 2 jaar oud. Gezien de behandeling die de Note 4 kreeg, hoef je voor de Note 3 helemaal niks meer te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
dj.verhulst schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:50:
ik vraag me af of 5.1 nog komt kon wel eens zijn van niet, 6 helemaal geen kans.
of heeft iemand al iets anders gehoord ?
Ik verwacht het ook niet maar zeg nooit nooit.
Er is al een port van de Note 5 op android 5.1.1 gebasseerd. (Link)
Dus Samsung zou het theoretisch snel voor elkaar moeten kunnen hebben om zo'n firmware te ontwikkelen tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/RpUTaS.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/905/786O8i.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/909/Y77xzH.png

This ROM is based om the latest ROM for Egypt, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note 3.

Note:
Smart Manager and the "new" battery info layout have been removed in this build! (buggy?)

Model SM-N9005
Country Netherlands
Version Android 5.0
Changelist 5438778
Build date Mon, 28 Sep 2015 09:38:15 +0000
Product code PHN
PDA N9005XXUGBOI8
CSC N9005PHNGBOB4

[ Voor 9% gewijzigd door henklbr op 23-10-2015 17:03 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Thombias schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Ik verwacht het ook niet maar zeg nooit nooit.
Er is al een port van de Note 5 op android 5.1.1 gebasseerd. (Link)
Dus Samsung zou het theoretisch snel voor elkaar moeten kunnen hebben om zo'n firmware te ontwikkelen tussendoor.
het is geen kwestie van niet technisch kunnen, qua specs kan een note nog wel een tijd mee
meer of ze willen bij samsung en dan weet je het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 11:14

Barryke

blauw

Voor wie ook problemen heeft met een Note3 betreft GPS / bluetooth of wifi bereik? Een oude goude oplossing!

In mijn geval kost GPS veel accu maar werkt niet. Onbruikbaar als tomtom of met maps, en als het eens werkt is het alleen maar omdat locatiebepaling ook WiFi signalen trianguleert.

Zoals velen anderen heb ik mijn Note3 dus opengeschroeft, maar het beduchte GPS stekkertje zat nog prima. De oplossing was het iets omhoogbuigen van een contactveer-ijzertje (ik heb ze meteen allemaal maar gedaan) zodat er beter contact gemaakt werd met de plastic plaat waarin de antennes zitten verwerkt.

Error 304: Please hit any user to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/907/vPNwkV.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/908/buLvxK.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/FZFUei.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/633/RJccAj.png

This ROM is based on the latest ROM for Spain, and made it "compatible" for the UN-branded Dutch (PHN) Note 3.

Model SM-N9005
Country Netherlands
Version Android 5.0
Changelist 4540543
Build date Sat, 03 Oct 2015 07:18:29 +0000
Product code PHN
PDA N9005XXUGBOJ1
CSC N9005PHNGBOB4
Download for install with Odin: MegaNZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Vandaag, 23 okt 15, is Samsung gestart met de uitrol van de 1e maintenance-release voor de Note 3, sinds de update naar Android 5.0
Stagefright 1 & 2 zijn gepatched, Smart Manager (app die ook te vinden is in de S6-serie & Note 5) is toegevoegd, en de batterij-info pagina heeft een nieuwe lay-out gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxyclub.nl/wp-content/uploads/2015/10/samsung-galaxy-note-3-stagefright-patch-fix-xxugboi6-update-nederland1.jpg

Model SM-N9005
Country Netherlands
Version Android 5.0
Changelist 4540543
Build date Thu, 24 Sep 2015 09:24:17 +0000
Product code PHN
PDA N9005XXUGBOI6
CSC N9005PHNGBOB4
Download voor install met Odin: MegaNZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
henklbr schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:31:
Vandaag, 23 okt 15, is Samsung gestart met de uitrol van de 1e maintenance-release voor de Note 3, sinds de update naar Android 5.0
Stagefright 1 & 2 zijn gepatched, Smart Manager (app die ook te vinden is in de S6-serie & Note 5) is toegevoegd, en de batterij-info pagina heeft een nieuwe lay-out gekregen.
Deze was 1 oktober al beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Thombias schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Deze was 1 oktober al beschikbaar.
Deze was op 1 okt NIET beschikbaar voor Nederlandse UNbranded Note 3's (met CSC-code PHN)! (wel voor andere landen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
henklbr schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Deze was op 1 okt NIET beschikbaar voor Nederlandse UNbranded Note 3's (met CSC-code PHN)! (wel voor andere landen)
Staat hier toch echt....
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N9005/

En heb hem echt die dag gedownload van die site.

[ Voor 7% gewijzigd door Thombias op 26-10-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Thombias schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Staat hier toch echt....
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N9005/

En heb hem echt die dag gedownload van die site.
Ik krijg hem net binnen, 226.47MB
Unbranded Nederlands Note 3 bij CoolBlue los gekocht. Ik ben erg benieuwd wat voor update dit is!

Update details
Size : 226.47 MB
A software update can include, but is not limited to:
- Device stability improvements, bug fixes.
- New and / or enhanced features.
- Further improvements to performance.
To get the best from your device, please keep your phone up to date and regularly check for software updates.

Notice
During installation, you cannot use your device at all, even for emergency calls. Icons on the home screen and device settings may revert to default and may need to be reconfigured after installation. After installation your data will be preserved, but if you stop the installation incorrectly by removing the battery, your device might not work normally. To avoid unexpected data loss, we recommend that you back up important data before installation. If this installation fails, you can easily update your device via Samsung Kies (www.samsung.com/kies).

Ik moet nog even wachten met het updaten want ik heb de toestel vanavond nodig en heb geen tijd om alles weer recht te zetten ingeval er veranderingen worden.

[ Voor 64% gewijzigd door GentiLi op 27-10-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Yep, Hier ook. Nu 226,51 mb aan het downloaden. We zijn erg benieuwd.......

Edit. Update staat er op. Aangezien ik met nova launcher draai, zie ik geen verschillen. Wat me opvalt, is dat alles sneller reageert. Apps starten sneller op. Tot nu toe dik voor mekaar. Android 5.0 nog steeds.

[ Voor 58% gewijzigd door Aloysxda op 27-10-2015 22:10 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste