Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
brabbelaar schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 01:23:
[...]

Hier niet hoor. Bij 4.4 ook niet, maar wanneer ik nu power en home ingedrukt houd krijg ik gewoon het app switch scherm.
Ha! Hij doet het. De oplossing is om ze inderdaad nagenoeg tegelijkertijd in te drukken. Ik drukte altijd eerst power dan home, kennelijk net iets te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Na de reset is mijn telefoon weer snel. Dus voor iedereen die update naar 5.0 kan ik aanraden om na de update het toestel een reset te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Voor mijn Note 3 ook nog steeds geen update over-the-air beschikbaar... aangeschaft bij Coolblue en dus sim-lock / provider-bloatware free... Heeft het zin om via Kies te controleren op updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:14
Sammobile.com/firmwares/database/SM-N9005 in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:46
renskoenraadt schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:35:
Voor mijn Note 3 ook nog steeds geen update over-the-air beschikbaar... aangeschaft bij Coolblue en dus sim-lock / provider-bloatware free... Heeft het zin om via Kies te controleren op updates?
Zal eigelijk helemaal niet controleren op updates je wordt alleen maar nervues van wordt met gevolg
dat er geen update is en teleurstelling aalleen maar groter wordt. Ben er zelf ook maar mee gestopt om handmatich te controlleren zowel kies als toestel zelf. en ja heb blijkbaar zelfde toestel als jij provider-bloat/simlock vrij en ook bij coolblue vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20

GS88

π raat

Wat is het grote verschil met de Vodafone dat 't zo lang moet duren.. want klopt 't nou dat VF al zowat 2 maanden op Lollipop zit?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:43
GS88 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:46:
Wat is het grote verschil met de Vodafone dat 't zo lang moet duren.. want klopt 't nou dat VF al zowat 2 maanden op Lollipop zit?
Is wel de Duitse Vodafone. Heb zelf Vodafone en had die firmware via Odin geflasht, taal kan gewoon in Nederlands, maar stonden Duitse Vodafone apps op.

Maar als je KPN, T-Mobile of wat dan ook hebt, kan je die rom ook via Odin flashen, met behoud van je garantie, gewoon die Vodafone apps verwijderen/uitschakelen ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik wacht maar gewoon ff af

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Weet iemand een goed adres om het scherm van de Note te laten vervangen? :( Hij is me vanmorgen gevallen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Jammer dat LP zo lang duurt.
Mijn fimware draait al langer niet lekker. GPS werkt zo goed als niet meer hij krijgt wel een lock maar als ik dan ga rijden dan volgt hij voor geen meter. En soms draint de accu als een malle ondanks dat ik alles gekilled heb. Reboot verhelpt dit probleem.

Kortom het is tijd voor een file wipe maar dan wil ik eigenlijk eerst naar 5.0 over anders kan ik staks nog een keer. Grote updates werken niet altijd lekker zonder factory reset.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of twee LP binnen ( op een standaard Note 3 ) en werkt voorlopig naar behoren.
Kan alleen niet meer inloggen op mijn "sodexo" app, dus nu aan het wachten op een update van deze.
Deze morgen nog de proximity sensor ( schrijf ik het goed ?) gereinigd naar een voorbeeld van een filmpje op YouTube en dat ging verassend goed, werkt weer zoals het moet.
.

grtz
BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Astennu schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:15:
Jammer dat LP zo lang duurt.
Mijn fimware draait al langer niet lekker. GPS werkt zo goed als niet meer hij krijgt wel een lock maar als ik dan ga rijden dan volgt hij voor geen meter. En soms draint de accu als een malle ondanks dat ik alles gekilled heb. Reboot verhelpt dit probleem.

Kortom het is tijd voor een file wipe maar dan wil ik eigenlijk eerst naar 5.0 over anders kan ik staks nog een keer. Grote updates werken niet altijd lekker zonder factory reset.
Sowieso helpt geregeld rebooten wel. De vorige keer was 60 dagen geleden, maar ondertussen tig updates van apps en 'stille' updates die via Google Play lopen. Ook lijkt het erop alsof de accuweergave dan niet meer goed is en hij dus veel te snel leeg is. Een keer rebooten en mijn telefoon gaat gewoon een dag langer mee.

GPS had ik laatst ook. Geen lock kunnen krijgen. Reboot en daarna gelijk een lock. Ook weer allerlei updates die wat verklooien denk ik.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Señor Sjon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:28:
[...]

Sowieso helpt geregeld rebooten wel. De vorige keer was 60 dagen geleden, maar ondertussen tig updates van apps en 'stille' updates die via Google Play lopen. Ook lijkt het erop alsof de accuweergave dan niet meer goed is en hij dus veel te snel leeg is. Een keer rebooten en mijn telefoon gaat gewoon een dag langer mee.

GPS had ik laatst ook. Geen lock kunnen krijgen. Reboot en daarna gelijk een lock. Ook weer allerlei updates die wat verklooien denk ik.
Het Is niet de weergave het Is echt het verbruik wat hoger blijft tot dat ik reboot. Hij loopt dan ongeacht wat ik doe binnen een dag leeg. Dus er Is iets wat accu blijft trekken.

GPS lock werkt nog steeds niet goed na een reboot. Er zijn denk ik te veel patches geweest die over deze installatie heen zijn gegaan daar krijg je gewoon rare bugs van.
In het verleden ook veel gehad bij custom rom upgrades je kon beter een clean install doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
gister via fb contact gehad en reactie die kreeg neem ik maar met korreltje zout.

Wanneer wordt de Galaxy Note 3 :

PDA: N9005XXUGNG1

CSC: N9005GBLGNG1

Geüpdatet naar Lollipop ?

Johan Tromp
Schrijf een reactie...

Samsung Nederland Hé Johan, we zijn al begonnen met de uitrol voor de Note 3. Jouw toestel heeft de update inderdaad nog niet gehad. Maar het kan elk moment gebeuren. Houd dus goed Kies3 en/of FOTA in de gaten. ^LS

kreeg ik dus als reactie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

Reley

Zoom Zoom

lol...
Ik kreeg 3 dagen geleden via twitter het volgende antwoord op dezelfde vraag:

Hoi Remco, de gefaseerde uitrol is afhankelijk van verschillende factoren. Op dit moment is het nog niet duidelijk wanneer deze voltooid zal zijn. ^LC

Dus ik denk dat ze het zelf ook niet weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
Reley schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:52:
lol...
Ik kreeg 3 dagen geleden via twitter het volgende antwoord op dezelfde vraag:

Hoi Remco, de gefaseerde uitrol is afhankelijk van verschillende factoren. Op dit moment is het nog niet duidelijk wanneer deze voltooid zal zijn. ^LC

Dus ik denk dat ze het zelf ook niet weten :p
Ze weten idd zelf op niet eens waar je het over hebt... :-( en het rare was ze wouden via twitter mij naar een vodafone winkel sturen ....... wtf heb geen toestel van vodafone !

[ Voor 11% gewijzigd door ice angel op 10-04-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik verwacht de update tussen 2018 en 2030 ongeveer, beetje die hoek. Misschien wat te optimistisch :+

(ja, ben nogal een pessimist, na de veel beloofde nooit gekomen Galaxy Spica updates heb ik weinig vertrouwen in Samsung ;p)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:41
de S4 heeft hem net gehad, dus denk dat de note 3 ook wel komt , is alleen een kleinere doelgroep met een wat krachtigere telefoon..

Nog even volhouden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Waarom de uitrol van de note 3 is gestopt weet ik niet, maar die Poolse rom werkt goed bij mij

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
Het hele wel en wee met het uitrol van lollipop naar galaxy toestellen is er nog geen 1 af gerond en de uitrol van 5.1 is gestart naar de s6 weet niet maar kan iemand eenig structuur geven hoe ze dit doen kunnen verklaren het lijkt mij dat ze gewoon domweg niet weten waar het begint of eindigt met de lokale vestegingen van Samsung.

Corrigeer mij als ik het fout hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ice angel schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:32:
Corrigeer mij als ik het fout hebt.
Waar moet ik beginnen? Interpunctie denk ik dan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Bart ® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:50:
[...]

Waar moet ik beginnen? Interpunctie denk ik dan.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Laatst online: 17-06-2024
mijn note 3 vf heeft ook nog steeds geen lollipop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
JayJay schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:02:
mijn note 3 vf heeft ook nog steeds geen lollipop :(
Gewoon naar Sammobile gaan, download een 5.0 en flash deze met Odin.
Klaar is kees. Geen geroot dus en gewoon je garantie behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Laatst online: 17-06-2024
Thombias schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:15:
[...]

thanx maar laat het liever over air doen. alleen dat zolang duurt slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
https://twitter.com/Samsu...status/588336473537171457

Helaas voorlopig niet bekend wanneer hij komt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Thombias schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:15:
[...]

Je zegt zo iets als: "Neem niet de openbare weg waar borden en flietspalen zijn en geen politie om je boete te schrijven is, maar neem maar de weg door de akkers en rijd zo hard als je wil. Als het niet verboden is dan is het legaal"
Begrijp je niet dat somige gewoon graag de openbare weg willen nemen?
Men heeft +- € 600,00 voor de Note 3 aan CoolBlue neergelegd en wil/eist ook graag een openbare/officiële, op hun toestel gericht update!
(Let aub niet op mijn taalfouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

LolliPop OTA update wordt nú binnen gehaald (800MB)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
renskoenraadt schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:08:
LolliPop OTA update wordt nú binnen gehaald (800MB)!
15 minuten via wifi ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Fix je netwerk, dat ding haalt hier 9MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
25 minuten via Vodafone 4G ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19
Ook hier komt hij binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-05 13:58
Downloading...finally :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
Ook bij mij is ie binnen Baseband-versie was N9005XXUGNH1 en nu is ie N9005XXUGBOA1

[ Voor 37% gewijzigd door c6708592 op 17-04-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
GentiLi schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:37:
[...]

Je zegt zo iets als: "Neem niet de openbare weg waar borden en flietspalen zijn en geen politie om je boete te schrijven is, maar neem maar de weg door de akkers en rijd zo hard als je wil. Als het niet verboden is dan is het legaal"
Begrijp je niet dat somige gewoon graag de openbare weg willen nemen?
Men heeft +- € 600,00 voor de Note 3 aan CoolBlue neergelegd en wil/eist ook graag een openbare/officiële, op hun toestel gericht update!
(Let aub niet op mijn taalfouten)
Zo te lezen ben je niet echt op de hoogte van firmwares, wat ik eigenlijk wel van een tweaker verwacht.
Dit zijn officiele updates. Alleen zijn ze al uitgebracht in andere landen.
Je kan altijd terug naar je oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20

GS88

π raat

Gisterochtend zo rond half 12 binnengekomen (+/- 800mb).. wat me opvalt dat het snelmenu (als je van boven naar beneden swipet) behoorlijk blauw/groen is (cyaan, of hoe je dat ook noemt)... ik heb nog geen instelling gevonden om dat een normale kleur (b.v. zwart) te kunnen geven. Iemand wel?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* TM Lollipop update. *O*

Eindelijk! 800,45 MB download-duur 15 minuten. Dit naar aanleiding van de berichten hier gekeken of er een update beschikbaar was en ja hoor. Ik heb geen melding gehad. :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat ik nog wel even wacht. De stil/trilstand gebruik ik dagelijks. Ook staat linksboven nu de provider i.p.v. de notificaties? Zijn nu net de dagelijks gebruik dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 19:41
ik heb gewoon een update met stil en tril stand hoor, eens kijken ik heb de volgende standen !

Stil ,melodie, trillen, en dan weer naar stil ...

dus .... wat let je op dat punt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Hehe, eindelijk 5.0 en het werkt als een zonnetje. Merkt wel dat alles net wat sneller (en gelikter is, die zwarte menus.. zooo 2013)

Ik heb er wel voor gekozen om na de update mn telefoon te resetten, zo na de update was ie niet vooruit te branden. Was ook de eerste reset na anderhalf jaar, was dus wel tijd :P

En ja, ook hier gewoon de standaard geluid/tril/stil toggle die er altijd al in heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
OK, mooi. Daar was nogal wat commentaar op. Zal wel een Nexus issue zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:16
Hier ook de update naar 5.0.

Werkt prima. Alles net wat soepeler. Ben benieuwd hoelang de accu meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
Iemand idee hoe je trilfuctie van toetsenbord aan kan zetten ? (het ontgrendelen heb ik wel trilfuctie namelijk en vind het wel fijn bij het gebruik van de toetsenbord.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13

DON PAPA

Tweaker-fan

ice angel schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:37:
Iemand idee hoe je trilfuctie van toetsenbord aan kan zetten ?
Bij 5.0.1: Instellingen > geluiden en meldingen > overige geluiden > trillen bij tikken

[ Voor 58% gewijzigd door DON PAPA op 20-04-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
zo eindelijk ook mijn mijn Sm-n9005 die 5.0
maar eens naar binnen trekken en zien hoe ie werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij valt me tot nu toe niet tegen. Wit en AMOLED is nou niet echt de beste combi, dus een iets donkerder thema had geen kwaad gekund. Wel fijn dat ie nu probeert te voorspellen wanneer de accu dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Wie weet of dat de apps list qua lay-out te wijzigen is naar een lijst i.p.v. een grid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
renskoenraadt schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:49:
Wie weet of dat de apps list qua lay-out te wijzigen is naar een lijst i.p.v. een grid?
sorteren op alfabet is wel mogelijk maar naar lijst weet ik niet. Met de Audax L rom kan ik geen lijst maken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen wiste android het geheugen van alle apps als je de telefoon uit zette. Nu moet je de home knop ingedrukt houden en dit handmatig doen, om de apps en schermen die je hebt gebruikt te verwijderen. Is dit in te stellen dat dit weer gebeurt als de tel uit gezet word. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan toch home ingedrukt houden >>> taakbeheer (icoon linksonder) >>> alles stoppen doen? Er is ook een widget van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
het upgraden was zo gedaan, ding gebruikt wel meer geheugen dan de oude 4.42

het is allemaal wat lichter geworden qua kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

dj.verhulst schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:49:
het upgraden was zo gedaan, ding gebruikt wel meer geheugen dan de oude 4.42

het is allemaal wat lichter geworden qua kleur
Wat lichter? Het is flets als de neten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
is al bekend dat met die nieuwe build 5.0 dat wifi probleem opgelost is ? alle wifi netwerk die spontaan soms vergeten zijn ?

vind het jammer dat de standaard agenda widgets verdwenen is en er een heel beperkt ding voor terug gekomen is, maar WAVE agenda lijkt een redelijk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
De vergeten wifi-netwerken was in een vorige update al opgelost op mijn Note3. dat werkt nu prima.

Met 5.0 heb ik wel problemen met bluetooth. Regelmatig valt de verbinding met mijn Moteo360, en mijn BT Jabra headset weg om na een paar seconden weer terug te komen.

Na update van de Note een factory reset gedaan en ook bluetooth opnieuw koppelen verhelpt het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier hetzelfde. Sinds de update naar 5 problemen met bluetooth. Heb een galaxy gear en set in de auto. Moet de verbinding vaak handmatig tot stand brengen. Vooral met de gear is het lastig omdat spontaan verbinding verbroken wordt. Was voorheen nooit een probleem. Heb ook factory reset gedaan maar dat heeft het niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

ik zie regelmatig een foutmelding verschijnen dat 'Contacten' gestopt is als ik de dailer aan toets...doe ik het opnieuw, dan start deze zonder problemen...factory reset is vanzelfsprekend uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
dj.verhulst schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:04:
is al bekend dat met die nieuwe build 5.0 dat wifi probleem opgelost is ? alle wifi netwerk die spontaan soms vergeten zijn ?

vind het jammer dat de standaard agenda widgets verdwenen is en er een heel beperkt ding voor terug gekomen is, maar WAVE agenda lijkt een redelijk alternatief.
Heb je toevallig een ziggo modem staan?
Na de update had ik ook nog weleens dat ik de note3 opnieuw moest verbinden (meerdere malen omdat hij vaak het ww niet oppakte)
toen heb ik het kanaal op de modem verandert en tot dusver nog geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Met 5.0 heb ik wel problemen met bluetooth. Regelmatig valt de verbinding met mijn Moteo360, en mijn BT Jabra headset weg om na een paar seconden weer terug te komen.
Heb ik ook met de BT van de auto en van een Plantronics headset. In het call scherm BT geluid af en terug aan zetten lost het op. Wel vervelend.
Edit: En om mijn Mi band te syncen moet ik meestal de Note 3 herstarten.

[ Voor 10% gewijzigd door -seagull- op 26-04-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik had sinds de laatste paar updates all GPS issues. Kan wel af en toe lock krijgen maar die houd hij niet vast. Dus navigeren is onmogelijk. Na de update naar 5.0 is het niet beter geworden eerder nog slechter.

Ik vind de telefoon veel trager. Toetsaanslagen met swiftykey's zijn nu regelmatig laggy. Ook werkt Youtube niet meer in Chrome en Firefox. hij laad wel maar afspelen doet hij niet.

Overall vind ik het trager, Minder mooi geworden (houd niet van die witte thema's doe mij maar gewoon zwart) En de nieuwe manier van multi window vind ik ook maar iritant. Meestal wil ik gewoon mijn top bar uitschuiven en dan maak ik me app kleiner. Het zal nog wel even wennen zijn maar tot nu toe vind ik het nog geen voordeel.

Ik zit te twijfelen om toch maar eens custom roms te gaan proberen. Aangezien ik toch een factory reset nodig heb vanwegen mijn GPS problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Astennu schreef op maandag 27 april 2015 @ 00:30:
Ik had sinds de laatste paar updates all GPS issues. Kan wel af en toe lock krijgen maar die houd hij niet vast. Dus navigeren is onmogelijk. Na de update naar 5.0 is het niet beter geworden eerder nog slechter.

Ik vind de telefoon veel trager. Toetsaanslagen met swiftykey's zijn nu regelmatig laggy. Ook werkt Youtube niet meer in Chrome en Firefox. hij laad wel maar afspelen doet hij niet.

Overall vind ik het trager, Minder mooi geworden (houd niet van die witte thema's doe mij maar gewoon zwart) En de nieuwe manier van multi window vind ik ook maar iritant. Meestal wil ik gewoon mijn top bar uitschuiven en dan maak ik me app kleiner. Het zal nog wel even wennen zijn maar tot nu toe vind ik het nog geen voordeel.

Ik zit te twijfelen om toch maar eens custom roms te gaan proberen. Aangezien ik toch een factory reset nodig heb vanwegen mijn GPS problemen.
Met rooten al alleen kan je een app als Fastergps gebruiken. Maar een customrom is vaak ook nog eens sneller en optimaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Thombias schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:05:
[...]

Met rooten al alleen kan je een app als Fastergps gebruiken. Maar een customrom is vaak ook nog eens sneller en optimaler.
Ik heb in het verleden altijd custom roms gedraait. De Note 3 was de eerste waarbij ik het niet direct nodig vond omdat hij snel genoeg was en ook zuinig was. De Note 2 ging gewoon te snel leeg. En na een custom kernel, rom en custom undervolt ging hij meer dan 2x zo lang mee.

Maar nu draait hij niet echt lekker meer. En vooral na de update van Android 5.0 is hij stoms niet echt mooi soepel meer. Misschien dat een factory reset werkt maar misschien haalt het ook helemaal niets uit en is die Android 5.0 rom van Samsung gewoon gaar.

Ik ga mijn opties maar eens bekijken. Had nu eigenlijk een nieuw toestel willen hebben maar alle nieuwe telefoons falen te hard en zijn amper beter dan de Note 3. Eerst werd het scherm van de note groter en de behuizing kleiner maar dat is bij de 4 niet gebeurd. Hij is iets sneller, betere cam en hoger resolutie scherm and thats it. Niet echt de moeite. En nu hebben we in veel next gen telefoons die Gare Qualcomm 810 zitten. De 805 is veel beter en efficienter. Ze hadden er beter aan gedaan als ze die overgeslagen hadden. Ding gebruikt veel te veel stroom. En presteerd amper beter dan de 805.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Astennu schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:15:
[...]

Ik heb in het verleden altijd custom roms gedraait. De Note 3 was de eerste waarbij ik het niet direct nodig vond omdat hij snel genoeg was en ook zuinig was. De Note 2 ging gewoon te snel leeg. En na een custom kernel, rom en custom undervolt ging hij meer dan 2x zo lang mee.

Maar nu draait hij niet echt lekker meer. En vooral na de update van Android 5.0 is hij stoms niet echt mooi soepel meer. Misschien dat een factory reset werkt maar misschien haalt het ook helemaal niets uit en is die Android 5.0 rom van Samsung gewoon gaar.

Ik ga mijn opties maar eens bekijken. Had nu eigenlijk een nieuw toestel willen hebben maar alle nieuwe telefoons falen te hard en zijn amper beter dan de Note 3. Eerst werd het scherm van de note groter en de behuizing kleiner maar dat is bij de 4 niet gebeurd. Hij is iets sneller, betere cam en hoger resolutie scherm and thats it. Niet echt de moeite. En nu hebben we in veel next gen telefoons die Gare Qualcomm 810 zitten. De 805 is veel beter en efficienter. Ze hadden er beter aan gedaan als ze die overgeslagen hadden. Ding gebruikt veel te veel stroom. En presteerd amper beter dan de 805.
Met mijn note 2 had ik dezelfde ervaring.
Wat betreft customs voor de note 3 n9005, kan ik Audax L aanraden als je een TW rom wilt.
Sinds gisteren is er ook een cyanogenmod 12.1 (android 5.1.1) maar dit is dus geen TW rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Thombias schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:21:
[...]

Met mijn note 2 had ik dezelfde ervaring.
Wat betreft customs voor de note 3 n9005, kan ik Audax L aanraden als je een TW rom wilt.
Sinds gisteren is er ook een cyanogenmod 12.1 (android 5.1.1) maar dit is dus geen TW rom.
TW is het eerste wat ik omzeep help op al mijn notes door een andere launcher te installeren. Ik vind TW heel iritant werken.
Het is wel handig als zaken zoals de Spen enz blijven werken daarom gebruikte ik in het verleden wel TW roms waar ik dan gewoon weer een andere launcher overheen installeerde zodat ik wel alle Samsung features kan gebruiken die bij het toestel horen.

Dus wellicht is Audax L wel een goed start punt. Ik moet me er nog in verdiepen maar zijn er al goede kernels waardoor je zelf met SetCPU enz je snelheden en voltages kan aanpassen? (van CPU en GPU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
MissShadows schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:46:
[...]

Heb je toevallig een ziggo modem staan?
Na de update had ik ook nog weleens dat ik de note3 opnieuw moest verbinden (meerdere malen omdat hij vaak het ww niet oppakte)
toen heb ik het kanaal op de modem verandert en tot dusver nog geen problemen.
hij donderde alle wifi verbindingen eruit,, en kon ik alle codes er opnieuw op zetten soms om de 3 a 4 weken en som 3 maanden nergens last van.

ben wel te spreken over android 5, sommige dingen zijn nu incl. dus de losse zaklamp app kan weg.
wel vind ik het jammer bij accu prestatie geen teller meer zie hoelang ie draaid zonder laden, wel met wat zoeken kan ik zien hoe lang geleden ie gereboot is....
de voorspelling hoe lang ie nog zou moeten kunnen is zo rekbaar omdat als je wat langer belt dan je gemiddeld doet je ineens in een hele andere situatie kan zijn.

zou ik dit op een simpele manier hunnen herstellen dat ik kan zien hoelang ie op een lading accu al draaid ?

de applicaties die de GPS gebruiken doen het prima, maar een paar apps die een kompas na doen zijn erg onnauwkeurig.

de widget ageneda viewer is verdwenen, heb nu wave geinstalleerd die kan meer, maar die permissies vind ik zo jammer altijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik had al het idee dat mijn telefoon helemaal niet zo kort mee gaat, ook al gebruikt Android tientallen procenten van de batteri. Ik begin nu te vermoeden dat die procenten niet helemaal kloppen:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/imj9k5.png

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 27-04-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:58

Guldan

Thee-Nerd

Hier ook problemen met Bluetooth zowel via de pebble als via mijn carkit. De telefoon reageert traag als ik bijvoorbeeld via mijn stuur ophang. Dan blijft de carkit aangeven dat de verbinding nog actief is terwijl Android deze al verbroken heeft. ik houd mij aanbevolen voor een oplossing!

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 00:22
Bij mij de volgende problemen na update Lollipop:
  • Vrijwel nooit meer automatische connectie meer naar Wifi. Datagebruik nu skyhigh
  • Connectie naar mijn Pebble is vaak weg. Dan weer reconnecten en vrolijk verder voor een tijdje
  • Pebble gedefinieerd als trusted device in Smart lock zodat ik geen unlock code hoef op te geven als de Pebble in de buurt is. Werkt niet en Pebble regelmatig uit Smart lock definities.
  • Smart lock en mijn (Parrot) carkit werkt ook niet. BT verbinding met Parrot wel stabiel.
In het weekend maar een complete reset doen (zucht). Even aankijken en dan eventueel andere ROM. De Note 3 is het toestel dat ik het langste standaard heb gehouden :)
Smart lock was waarop ik wachtte en dat werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Da's vreemd.
Heb een zakelijk KPN abo. Volgens de MB-meter app van KPN heb ik sinds het installeren van lollipop (2 weken geleden) bijna 5 GB aan data verstookt. Normaal gebruik ik rond de 1 GB per maand.
Als ik dan met die app naar de grootverbruikende apps kijk, dan hebben de 5 groot verbruikers nog geen 100 MB gebruikt. "Overige apps" waren verantwoordelijk voor 95% van het data gebruik, zonder dat ik kan zien welke apps dat waren.
En als ik kijk naar het data gebruik gemeten door de telefoon zelf (instellingen menu), dan heb ik de afgelopen maand nog geen 800 MB gebruikt (normaal voor mijn doen).

MB-meter app van slag of toch ..

Nu ik nog eens kijk ...
Ging vanochtend om 9.15u weg van huis. Volgens die KPN app is toen 22 MB verstookt.
Bij aankomst op m'n werk half uurtje later is er volgens die app weer 22 MB verstookt.
Weer een half uur later zou er weer 22 MB verstookt zijn.
Dit alles zonder te laten zien welke app dat was (grootste 5 verbruikers hadden nog geen 1 MB verstookt).
En het gegevens verbruik volgens m'n telefoon is vandaag nog geen 1 MB.

[ Voor 25% gewijzigd door hansbkp op 01-05-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Laatst online: 12-09 13:26
Installeer gewoon even een app die jouw data usage kan monitoren. Zo zie je wellicht snel welke de boosdoener is.

https://play.google.com/s...D%3AS%3AANO1ljIkCvM&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:16
smartje74 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:16:
Installeer gewoon even een app die jouw data usage kan monitoren. Zo zie je wellicht snel welke de boosdoener is.

https://play.google.com/s...D%3AS%3AANO1ljIkCvM&hl=nl
kijk eens met deze:

internet speed meter lite

die gebruik ik ook met lp5 laat goed zien wat er werkelijk is verbruikt.
je ziet ook links boven waneer er data word gestookt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Ben bang dat dat niet echt zal helpen.
Die KPN app zegt in de voetnoot dat de "android achtergrond processen" niet gespecificeerd worden.
Als er wat wordt getoond zal dat waarschijnlijk 'android services' of zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
hansbkp schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Ben bang dat dat niet echt zal helpen.
Die KPN app zegt in de voetnoot dat de "android achtergrond processen" niet gespecificeerd worden.
Als er wat wordt getoond zal dat waarschijnlijk 'android services' of zo zijn.
De betere apps gaan wat verder dan die van KPN. Als je het niet probeert weet je zeker dat je er niet achter komt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
niemand een idee hoe je kan zorgen dat de standard telefoon accu app laat zien hoe lang geleden ie geladen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Je kan toch gewoon zien wanneer die 100% was aan de tijdsbalk onder de meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
niet nauwkeurig,, had een tellertje die het aantal dagen uren en minuten sinds de laatste keer opgeladen

die voorspel funtie is niet betrouwbaar omdat ik meestal niet weet hoevaak ik gebeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Daar zullen vast wel apps voor beschikbaar zijn.

Kan me alleen niet voorstellen dat het interessant is. Ik weet wanneer ik hem van het gas haal 'smorgens en dat ie makkelijk de hele (werk)dag mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
dj.verhulst schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:00:
niet nauwkeurig,, had een tellertje die het aantal dagen uren en minuten sinds de laatste keer opgeladen

die voorspel funtie is niet betrouwbaar omdat ik meestal niet weet hoevaak ik gebeld word.
En de starttijd van je verbruik gaat daarbij helpen? Stukje tussendoor opladen, dan reset hij niet en dan is die tijd helemaal niet interessant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
Sinds gisteren is Android 5.0 PRO (Belgium, Proximus) te downloaden op Sammobile.
Straks afscheid nemen van de Poolse firmware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:15
Heb sinds lollipop last van enorme battery drain. 12u na opladen is batterij meer dan de helft leeg, zonder dat telefoon gebruikt is. Volgens de telefoon is unified deamon de boosdoener. Hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
het gaat om het aantal uur sinds de laatste keer opladen.

nu kan ik niet precies zien hoe zuinig ie is geweest.
heb nu lollipop maar kan niet eens zeggen of ie zuiniger is of niet ......

wat kan een lollipop pro meer dan de gewone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Pro is bedoeld als proximus versie voor België...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
ik zag net dat Tmobile ook zijn update gelanceerd heeft, misschien oud nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik kan niet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Lollipop update. Schermen en notificaties zien er veel rommeliger uit; een notificatie blokkeert vaak de meest gebruikte buttons van de app waar ik op dat moment mee bezig ben. Logitech Squeezebox app start niet meer op, geluid in games en facebook filmpjes werkt niet meer, games en andere apps lopen om de haverklap vast. Aan de positieve kant: het lijkt dat mijn batterijverbruik iets beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Hier ook zeker niet tevreden over lollipop, apps lopen vaak vast wat ik eerder nooit had en zelfs de standaard browser hapert regelmatig.
Heb de telefoon ook al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft weinig verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik ben wel tevreden over Lollipop. Het draait veel soepeler dan kitkat. Moet wel zeggen dat ik een customrom draai(Audax L versie 23 http://forum.xda-develope...n9005-audax-v9-0-t2847013 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Henkpaulus schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:53:
Hier ook zeker niet tevreden over lollipop, apps lopen vaak vast wat ik eerder nooit had en zelfs de standaard browser hapert regelmatig.
Heb de telefoon ook al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft weinig verbeterd.
Browser (Chrome) had ik ook al in KitKat.

Volgens mij is mijn GPU niet helemaal lekker meer. Bij sommige sites staat het beeld vast, even screen on/off en het gaat weer verder. Ook last van licht verspringende teksten en gisteravond wil ik een foto maken en de rechterhelft geeft een groen, transparant vlak bij de camera. Daarna de ene helft duidelijk andere kleur dan de ander, camera herstart en niks meer aan de hand... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:27
Sinds Lollipop ook last van bluetooth disconnects met mijn LG Watch R. Meestal reconnect hij automatisch, maar soms ook niet... Iemand al een oplossing gevonden (zonder de firmware the downgraden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde, Reeds eerder gemeld. Na de update naar Android 5.0 problemen met de connectie met mijn galaxy gear 2 neo. connect soms, moet de verbinding diverse malen per dag handmatig opnieuw tot stand brengen, geeft dan geen meldingen door maar wel calls. Heb hierover al diverse mails naar Samsung gestuurd maar heb niet de indruk dat er serieus mee wordt omgegaan. Mails worden niet gelezen en er worden volgens mij automatische antwoorden gegenereerd. Het valt me heel erg tegen van een bedrijf dat wil staan voor high-end toestellen.
Je mag toch verwachten dat twee apparaten van dezelfde firma die bedoeld zijn om via bluetooth contact met elkaar te houden dit ook doen. Beide apparaten voldoen zo niet meer aan de eisen die ik er aan mag stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:52

GJA

Ik heb het ook met m'n gear fit. Maar eigenlijk had ik het al voordat ik lollipop erop zette.
Eigenlijk had ik meer het idee dat het van een update van de gearfit manager kwam.

Wat me wel opvalt; in lollipop zie je het bluetooth icoontje echt aangeven dat er verbinding is, eerder zag je dat niet. Is dat bij anderen ook zo?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
reyals schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:53:
Pro is bedoeld als proximus versie voor België...
Ik kon de PRO niet flashen met Odin. |:(
Heb dan maar de PHN geflashed.

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/TCFCr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stager
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-09 22:10
GJA schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:39:
Wat me wel opvalt; in lollipop zie je het bluetooth icoontje echt aangeven dat er verbinding is, eerder zag je dat niet. Is dat bij anderen ook zo?
Ik zag voor lollipop ook het bluetooth icoontje met connectie? Hier trouwens ook ellende met verbindingen. In mijn geval de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
rbnl schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:34:
Sinds Lollipop ook last van bluetooth disconnects met mijn LG Watch R. Meestal reconnect hij automatisch, maar soms ook niet... Iemand al een oplossing gevonden (zonder de firmware the downgraden)?
Dit probleem heb ik ook met mijn Moto360. Mijn vermoeden is dat dat BT verbinding weg valt, wanneer de telefoon van wifi wisselt (in/uit bereik etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:27
Sahi_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:35:
[...]

Dit probleem heb ik ook met mijn Moto360. Mijn vermoeden is dat dat BT verbinding weg valt, wanneer de telefoon van wifi wisselt (in/uit bereik etc).
Hmm dat is bij mij in ieder geval niet de oorzaak, ook als ik wifi uitzet heb ik last van disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers ,heb een probleem ik vind lollipop verschrikkelijk , betreft leesbaarheid en bediening .
Ik zou graag terug gaan naar 4.4.3 , wat ik volgens mij had . Door de ergernis over lollipop , ben ik vergeten
een backup te maken van de firmware . en ook geen gegevens opgeschreven van de firmware ,
radio en zo .
Weet iemand ergens 4.4.3 firmware te vinden , op XDA staat wel een hong kong versie verder niks .
4.4.2 in overvloed 4.4.3 nergens . Kan iemand hem misschien van zijn telefoon halen ?
Of weet iemand hoe lollipop zo aan te passen dat hij er uit ziet als 4.4.3 , CM 11 en CM 12 zijn
het ook niet , met Flux thema komt het in de buurt maar is het ook niet .
Draai nu 4.4.2 versie , maar 4.4.3 werkte beter
SOS ,SOS,SOS Heeeeelp . Eventueel tegen betaling !!
Ben al dagen van alles op internet aan het nazoeken wordt langzaam nog gekker als ik al was .

Ad :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
@aanj: http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-N9005/PHN/

Er van uitgaande dat het een SM-N9005 gaat. Hier kun je de firmware vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:16
is het ook een bekend probleem met lollipop dat je je alarm niet meer kan uitzetten door je telefoon om te draaien.
[Note3, android5.0]

verder geen andere problemen ondervonden. Ook niet met bluetooth. Afgelopen week teruggekomen van vakantie en ongeveer 30uur via bluetooth mp3'tjes geluisterd zonder problemen, uitval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbnl schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Hmm dat is bij mij in ieder geval niet de oorzaak, ook als ik wifi uitzet heb ik last van disconnects.
Ik had veel last van disconnects en niet automatisch reconecten van mijn Pebble Steel.
Met het aanpassen van de time-out zichtbaarheid is het probleem nagenoeg verdwenen.
Eerst koppeling met je device opheffen (op telefoon en device), daarna:
- Instellingen
- Bluetooth
- <tik linksonder op de fysieke menu-knop>
- Timeout zichtbaarheid: selecteer 'nooit time-out'
Nu kan je weer een Bluetooth koppeling maken met je device. Indien gewenst even telefoon en device opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik weet zelf echt niet of ik nu blij ben ik niet met de update naar lollipop. Sommige designkeuzes zijn een echte verbetering, maar andere keuzes vind ik weer slecht. Het menu dat je krijgt als je de home knop ingedrukt houdt vind ik maar bulky, bijvoorbeeld. Maar multiwindow vind ik wel fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Señor Sjon schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:29:
[...]

Browser (Chrome) had ik ook al in KitKat.

Volgens mij is mijn GPU niet helemaal lekker meer. Bij sommige sites staat het beeld vast, even screen on/off en het gaat weer verder. Ook last van licht verspringende teksten en gisteravond wil ik een foto maken en de rechterhelft geeft een groen, transparant vlak bij de camera. Daarna de ene helft duidelijk andere kleur dan de ander, camera herstart en niks meer aan de hand... :?
Niemand dit probleem? Met de GPU grafiek erbij via ontwikkelaarsopties zie ik een spike en dan staat ie vast. Even powerknop aan/uit en ik kan gewoon weer verder. Zou je tussendoor gescrolld hebben, dan heeft ie dat offscreen ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
wat vervelend voor al die mensen die problemen hebben met lollopop het werkt bij mij wel aardig, zo ver ik het kan inschatten lijkt alles wel te doen, alleen dat ik niet kan zien hoe lang het geleden is sinds ie geladen is op een makkelijke manier.

Pagina: 1 ... 31 ... 34 Laatste