Goed nieuws, na een complete restore doet m'n gps het weer 100%! Moest echter wel zelf m'n apps weer downloaden na de restore ipv dat hij dat voor mij deed.
Roaming vraagje.
Om in het buitenland te kunnen bellen moet Roaming dan opstaan of is dit enkel voor internet?
mvg
Om in het buitenland te kunnen bellen moet Roaming dan opstaan of is dit enkel voor internet?
mvg
Verwijderd
Korte vraag over de qi lader voor de note 3. Ik ga aankomende woensdag de note 3 kopen, weet iemand hoe lang het duurt voordat de note 3 volledig is opgeladen met de originele qi lader cover van samsung?
Laden zal met maximaal 500 tot 700 mAh gaan. Gezien de accucapaciteit ben je zo wel een uurtje of 5 onderweg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Ok dank je wel! Gezien het feit dat ik er vanuit ga dat die in de avond pas hoeft op te laden rond bedtijd en mijn slaap langer is dan 5 uurtjes zal die wel netjes vol zijn de volgende dag.Senor Sjon schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:22:
Laden zal met maximaal 500 tot 700 mAh gaan. Gezien de accucapaciteit ben je zo wel een uurtje of 5 onderweg.
in de praktijk is het minder dan 5 uur, gaat echt razendsnel
Hallo,
Ik heb sinds gisteren mijn Note3 binnen en ben er buitengewoon tevreden mee. Maar ik heb toch een probleempje/vraagje. Dit is misschien niet alleen van toepassing op de Note3, maar ik zal de vraag toch maar even hier neerleggen.
Als ik de Google maps app gebruik, dan valt het me op dat hij geen gebruik maakt van de kompas om de oriëntatie te bepalen. Weet iemand of je dit kan aanzetten?
Ik heb sinds gisteren mijn Note3 binnen en ben er buitengewoon tevreden mee. Maar ik heb toch een probleempje/vraagje. Dit is misschien niet alleen van toepassing op de Note3, maar ik zal de vraag toch maar even hier neerleggen.
Als ik de Google maps app gebruik, dan valt het me op dat hij geen gebruik maakt van de kompas om de oriëntatie te bepalen. Weet iemand of je dit kan aanzetten?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ik vermoed dat je de GPS bedoelt die niet aan gaat tijdens het gebruik van Maps? Dit kan liggen aan de instellingen. Kijk onder Instellingen > Verbindingen (eerste tabblad) > Locatie. Deze moet op 'Hoge precisie' staan voor het gebruik van GPS.ElmarNieser schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:44:
Hallo,
OT: Heb deze telefoon toevallig zelf ook sinds gisteren en ben er meer dan tevreden over na mijn Xperia Z. Geweldig scherm (duh). pirma geluid en tot nu toe weinig 'last' van de Samsung-toevoegingen aan Android. Werkt allemaal nog wat soepeler dan ik al gewend was. Voorlopig weer genoeg nieuws te ontdekken
Geen idee of mensen hier last van hebben.
Elke keer als ik bij mijn vriendin ben geweest en daar wifi key heb ingevuld ben ik de rest (werk en thuis dat kan ik testen/merk ik meteen)van de wifi wachtenwoorden kwijt.
Vul ik die 2 in dan kom ik bij mijn vriendin dan is daar wifi wachtwoord weer weg.
Zit er een limiet op aantal wifi wachtwoorden onthouden?
SSID zijn nergens gelijk dus daar kan hij de kluts niet van kwijt raken.
Hier en daar gevonden dat als je google backup uitzet het probleem is gefixt. Lijkt mij sterk maar goed na het weekend weet ik meer.
Elke keer als ik bij mijn vriendin ben geweest en daar wifi key heb ingevuld ben ik de rest (werk en thuis dat kan ik testen/merk ik meteen)van de wifi wachtenwoorden kwijt.
Vul ik die 2 in dan kom ik bij mijn vriendin dan is daar wifi wachtwoord weer weg.
Hier en daar gevonden dat als je google backup uitzet het probleem is gefixt. Lijkt mij sterk maar goed na het weekend weet ik meer.
[ Voor 22% gewijzigd door RobbyTown op 18-04-2014 04:45 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Vanmorgen een update. Trug naar 4.4.2? Was het toch niet 4.4.3 wat we hadden?
Geen idee wat de verbeteringen zijn.
Heeft iemand iets ontdekt?
Iets gevonden: automatic brightness werkt niet meer. Jammer want het werkte al niet zo goed zoals ik bij de HTC DesireHD gewend was, maar nu doet ie helemaal niet meer.
Iets gevonden: automatic brightness werkt niet meer. Jammer want het werkte al niet zo goed zoals ik bij de HTC DesireHD gewend was, maar nu doet ie helemaal niet meer.
[ Voor 68% gewijzigd door GentiLi op 19-04-2014 00:22 ]
Geen 4.4.3 geweest hoor.. nog altijd 4.4.2GentiLi schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 06:37:
Vanmorgen een update. Trug naar 4.4.2? Was het toch niet 4.4.3 wat we hadden?
auto brightness werkt gewoon.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Het blijkt nog te werken ook. Kwam thuis en mijn thuis wifi werkte nog.RobbyTown schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 03:52:
Geen idee of mensen hier last van hebben.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Auto brightness even aan- en uitzetten en dan doet ie het weer (even).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
We weten allemaal dat de note 3 prachtige foto's maakt. Alleen komt er af en toe bij het maken van een foto in beeld staan: verwerken.
Hierna is de foto mislukt, omdat hij deze iets later opneemt, dan het moment van afdrukken. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor ?
Hierna is de foto mislukt, omdat hij deze iets later opneemt, dan het moment van afdrukken. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor ?
Jep.. als je naar de flits instellingen gaat, is er een optie Smart stabilablablabla. Icoon, hand+ster+maan.
Die heeft een soort stabilisatie bij te laag licht niveau. Hij maakt dan meerdere foto's en verwerkt ze tot 1 goede, hierdoor krijg je de "verwerk" melding.
Die heeft een soort stabilisatie bij te laag licht niveau. Hij maakt dan meerdere foto's en verwerkt ze tot 1 goede, hierdoor krijg je de "verwerk" melding.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Een vraagje heb sinds 3 weken een note 3.
Via google heb ik facebook gedownload maar nu komt het alles wat ik geliked hebt of vrienden in facebook, hiervan komen de meldingen van evenementen zoals verjaardagen , tentoonstellingen, etc automatisch in mij agenda.
Op het hoofdscherm van de note komt de melding dan zichtbaar ook nog met geluid.
Hoe krijg ik deze meldingen weg uit mijn agenda, het zijn ook nog eens repeterende afspraken die wekelijks , maandelijks of jaarlijks terugkomen.
Graag reactie
Fons
Via google heb ik facebook gedownload maar nu komt het alles wat ik geliked hebt of vrienden in facebook, hiervan komen de meldingen van evenementen zoals verjaardagen , tentoonstellingen, etc automatisch in mij agenda.
Op het hoofdscherm van de note komt de melding dan zichtbaar ook nog met geluid.
Hoe krijg ik deze meldingen weg uit mijn agenda, het zijn ook nog eens repeterende afspraken die wekelijks , maandelijks of jaarlijks terugkomen.
Graag reactie
Fons
Instellingen, al je sync uitzetten van Facebook, probleem opgelost
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Vandaag lees ik dat de Note 2 een update krijgt naar 4.4, maar ik ben nog steeds in afwachting van de firmware update voor mijn Note 3 naar 4.4. Zowel OTA update als de Kies software zegt dat ik de laatste versie heb.
Current firmware volgens Kies:
PDA:MJ7 / PHONE:MJ7 / CSC:MJ4 (EUR)
Android versie 4.3
Weet iemand waarom de update niet naar mijn note komt? Als ik op de sammobile website kijk om de firmware handmatig te downloaden dan word ik niet helemaal wijs van alle opties. Welke zou ik moeten downloaden?
Android versie 4.3
Weet iemand waarom de update niet naar mijn note komt? Als ik op de sammobile website kijk om de firmware handmatig te downloaden dan word ik niet helemaal wijs van alle opties. Welke zou ik moeten downloaden?
"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."
Van welke provider is je telefoon? Ik heb de mijne van KPN, (wel unbranded, nergens iets van KPN op gelukkig) en kreeg hem gelijk met 4.4 erop.
Ik heb mijn telefoon los bij Belsimpel gekocht en een simonly abo erbij gedaan van Simyo. Ik weet niet of hij dan branded is en hoe ik dat kan controleren. Wel heb ik het idee dat het toestel Turks is, want bij eerste activatie kreeg ik standaard de Turkse taal (althans dat denk ik, mijn Turks is een beetje roestiglanerios schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:51:
Van welke provider is je telefoon? Ik heb de mijne van KPN, (wel unbranded, nergens iets van KPN op gelukkig) en kreeg hem gelijk met 4.4 erop.
"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."
Alle sync staat volgens mij uit maar in mijn agenda staat de items nog wel , dat is dan toch vreemd ?lanerios schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:38:
Instellingen, al je sync uitzetten van Facebook, probleem opgelost
Fons
Helaas zijn tenten als belsimpel e.d. nogal van het importeren en zo klanten naaien. Hierdoor moet je officieel op de turkse release wachten. Anders flashen via sam mobile. Alleen geen idee hoe dat mwoetNexceveN schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:04:
[...]
Ik heb mijn telefoon los bij Belsimpel gekocht en een simonly abo erbij gedaan van Simyo. Ik weet niet of hij dan branded is en hoe ik dat kan controleren. Wel heb ik het idee dat het toestel Turks is, want bij eerste activatie kreeg ik standaard de Turkse taal (althans dat denk ik, mijn Turks is een beetje roestig)
Bij installatie van de app krijg je de vraag of je alle Facebook contacten wil toevoegen aan je eigen contacten en of de kalender afspraken van Facebook ook in je telefoon kalender moeten komen. Ik neem aan dat je dit in de instellingen later ook kunt aanpassen (heb de app niet, dus kan het niet voor je checken)Fons2003 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:28:
Een vraagje heb sinds 3 weken een note 3.
Ik kan misschien ook de fb app verwijderen en dan opnieuw downloaden zodat de instellingen aangepast kunnen worden.
Bij IOS is het een schuifje uitzetten en het synchroniseren wordt daarmee uitgezet
Het zal wel iets simpels zijn maar ik zoek me rot
Fons
Bij IOS is het een schuifje uitzetten en het synchroniseren wordt daarmee uitgezet
Fons
Als je van IOS komt, dan is het vaak wel wennen dat je een aparte menu knop hebt links van je homeknop. Misschien overbodig, maar je had die ook gebruikt om bij de opties te komen?Fons2003 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:22:
Ik kan misschien ook de fb app verwijderen en dan opnieuw downloaden zodat de instellingen aangepast kunnen worden.
Dat heb ik ook gedaan
Toch blijven de items in de agenda staan
Fons
Toch blijven de items in de agenda staan
Fons
Hartstikke bedankt voor je tip. probleem is verholpen !!lanerios schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:09:
Jep.. als je naar de flits instellingen gaat, is er een optie Smart stabilablablabla. Icoon, hand+ster+maan.
Ik heb exact hetzelfde probleem en heb hem ook via belsimpel. Zou het erg waarderen als iemand een link kan geven hoe ik hem kan updaten naar een officiele kitkat rom.NexceveN schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:44:
Vandaag lees ik dat de Note 2 een update krijgt naar 4.4, maar ik ben nog steeds in afwachting van de firmware update voor mijn Note 3 naar 4.4. Zowel OTA update als de Kies software zegt dat ik de laatste versie heb.
Android versie 4.3
Ben zelf al aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden.
EDIT: Kan ik gewoon deze rom downloaden en de instructies die er staan volgen? Gaat het dan goed?
EDIT 2: Ik had niet het geduld om te wachten en heb nu kitkat op mijn note 3, het werkt dus gewoon goed. Straks is kijken voor root.
[ Voor 14% gewijzigd door thriller op 26-04-2014 17:29 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Ik heb op dit moment een Jiayu G4 advanced en die bevalt op zich prima, op de zwalkende GPS na. Nu was dit nooit een probleem, echter speel ik sinds enige tijd Ingress en dan is een strakke, snelle, betrouwbare GPS onontbeerlijk.
De Note 3 lijkt mij met de Zero Lemon 10000 mah batterij ideaal, maar lees dat er in het verleden issues met de GPS van de Note 3 waren.
Wat is op dit moment de status hiervan? Zijn alle problemen opgelost of zijn er nog steeds mensen die problemen ondervinden?
Ik wil best een nieuwe telefoon kopen , maar wil absoluut geen issues met GPS, 3G/4G en wifi.
De Note 3 lijkt mij met de Zero Lemon 10000 mah batterij ideaal, maar lees dat er in het verleden issues met de GPS van de Note 3 waren.
Wat is op dit moment de status hiervan? Zijn alle problemen opgelost of zijn er nog steeds mensen die problemen ondervinden?
Ik wil best een nieuwe telefoon kopen , maar wil absoluut geen issues met GPS, 3G/4G en wifi.
Dat Ingress ziet er apart uit, misschien ook eens proberen.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:19:
Ik heb op dit moment een Jiayu G4 advanced en die bevalt op zich prima, op de zwalkende GPS na. Nu was dit nooit een probleem, echter speel ik sinds enige tijd Ingress en dan is een strakke, snelle, betrouwbare GPS onontbeerlijk.
Ik had zelf enorme problemen met de gps sinds de kitkat update. Een restore gedaan en het werkt weer helemaal perfect. Denk dat er tijdens de update iets fout is gegaan, maar gelukkig was het makkelijk en simpel op te lossen.
Verwijderd
Ingress is geweldig. Zorg wel dat je je bij de keuze aan het begin voor de Enlightened (De Groenen/Kikkers) kiest. Anders zit je bij de conservatieve blauwe smurfen. Dat wil je echt niet.Yosecret schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:07:
[...]Dat Ingress ziet er apart uit, misschien ook eens proberen.
Ik heb hier precies hetzelfde, thx voor de link.thriller schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 10:50:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem en heb hem ook via belsimpel. Zou het erg waarderen als iemand een link kan geven hoe ik hem kan updaten naar een officiele kitkat rom.
Ben zelf al aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden.
EDIT: Kan ik gewoon deze rom downloaden en de instructies die er staan volgen? Gaat het dan goed?
EDIT 2: Ik had niet het geduld om te wachten en heb nu kitkat op mijn note 3, het werkt dus gewoon goed. Straks is kijken voor root.
Ik zat me al weken te ergeren dat 4.4 nog niet gepushed is.
Dit is voor mij een reden om bij me volgende toestel nog eens goed te gaan overwegen wat ik koop en waar ik het koop.
Want je bespaart zo 100 euro maar loopt je een paar maanden te ergeren..
Los daarvan snap ik niet dat dit zo lang moet duren ik bedoel koop een Iphone en je hoeft ook geen 3 maanden te wachten op een update.. Dus waarom hierbij wel.

Verwijderd
Misschien omdat de servers van samsung niet toereikend zijn? Je moet niet vergeten dat bij bv de duitse build veel dingen voor de duitsers worden toegevoegd en bij nederland wij bv niet samsung wallet hebben etc. En die paar maand wachten maakt helemaal niks uit. De note 3 werkt toch al goed out of the box?
Sinds vandaag de upgrade van een Samsung S2 naar een Samsung Note 3 gemaakt sinds de eerste seconden al verliefd hehe heerlijk zo'n groot scherm netjes en snel!
Ben benieuwd wat voor functies ik allemaal kan doen zal elke dag weer nieuwe dingen leren waarschijnlijk.
Ben benieuwd wat voor functies ik allemaal kan doen zal elke dag weer nieuwe dingen leren waarschijnlijk.
Op dit moment ben ik een update van 27 mb aan het downloaden voor dé note 3. Zijn er al mensen hier die deze update óók al hebben draaien ? Wát zijn de wijzigingen ?
Sinds vanmorgen zijn ook al mijn wachtwoorden van de WiFi verbindingen verdwenen. Voor de eerste keer in 6 maanden dat ik de Note 3 bezit. Iemand al een idee hoe dit kan gebeuren?
Google back-up heeft altijd aangestaan. Wel gisteren een mailtje verstuurd vanaf mijn Gmail account naar de ontwikkelaar van een betaalde app. Normaal gesproken gebruik ik mijn gmail nooit om mail te verzenden. Ook heb ik meerdere Gmail accounts op mijn telefoon en ik moest gisteren wel even wisselen van het ene naar de andere account. Zou dit er mee te maken hebben?
Google back-up heeft altijd aangestaan. Wel gisteren een mailtje verstuurd vanaf mijn Gmail account naar de ontwikkelaar van een betaalde app. Normaal gesproken gebruik ik mijn gmail nooit om mail te verzenden. Ook heb ik meerdere Gmail accounts op mijn telefoon en ik moest gisteren wel even wisselen van het ene naar de andere account. Zou dit er mee te maken hebben?
[ Voor 51% gewijzigd door BMTN op 04-05-2014 10:50 ]
Zit blijkbaar ergens in die back-up naar Google... zet die uit en het blijft wel onthouden
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Heb nu ook de note 3 en meteen voor initieel gebruik geroot en custom rom er op. X-note om precies te zijn. Heb niet echt goed opgelet denk ik want er zit standaard wel erg veel bloatware in die niet bij de aroma installer te deselecteren viel. Ook vind ik de rom nog erg veel Samsung bagger bevatten. Ik ga dus maar is op zoek naar wat anders, ik sta open voor suggesties! De note 3 zelf is een super snel en mooi toestel
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Titanium backup -> Bloatware freezen?Centropy schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:24:
Heb nu ook de note 3 en meteen voor initieel gebruik geroot en custom rom er op. X-note om precies te zijn. Heb niet echt goed opgelet denk ik want er zit standaard wel erg veel bloatware in die niet bij de aroma installer te deselecteren viel. Ook vind ik de rom nog erg veel Samsung bagger bevatten. Ik ga dus maar is op zoek naar wat anders, ik sta open voor suggesties! De note 3 zelf is een super snel en mooi toestel
Liefhebbers,
Ik heb nu sinds donderdag de Note 3 in gebruik prachtig alleen merk dat hij best wat batterij verbruikt op zaken die ik niet gebruik.
Ik veel van die touchwiz dingen uitgezet air gesture etc. spaarstand staat aan.

Ik heb nu sinds donderdag de Note 3 in gebruik prachtig alleen merk dat hij best wat batterij verbruikt op zaken die ik niet gebruik.

Ik moet denk mijn phone even volledig resetten. laatste paar dagen blijft hij erg warm en accu staat nu op 27% na 4 uur standby en ruim een uur gebruikt. Of de accu begint gaar te worden
Bij accu verbruik staat niets raars. Scherm heeft het meeste opgeslokt.
Misschien is het de facebook app. Die wil de laatste tijd wel eens crashen. Vanmorgen ging de wekker niet omdat er een melding in beeld stond dat die app niet reageerde
Bij accu verbruik staat niets raars. Scherm heeft het meeste opgeslokt.
Misschien is het de facebook app. Die wil de laatste tijd wel eens crashen. Vanmorgen ging de wekker niet omdat er een melding in beeld stond dat die app niet reageerde
Hoe oproep beantwoorden door gewoon telefoon aan je oor te brengen?
voor de zoveelste keer al m'n wifi gegevens weg....
ligt dat echt alleen aan die back up ?
waarom lossen ze dat na maanden nog niet ....
hoe staat het met die nieuwe rom is daar al meer van bekend ?
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Wat heb je zelf al gedaan? Stel je vraag wat duidelijker.. hier hebben we natuurlijk precies 0 aan.ronny69 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:31:
Hoe oproep beantwoorden door gewoon telefoon aan je oor te brengen?
Hier ook hetzelfde word hier ook wel een beetje scheel van
Om de zoveel tijd weer alle wifi wachtwoorden weg..

Om de zoveel tijd weer alle wifi wachtwoorden weg..
dj.verhulst schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:47:
voor de zoveelste keer al m'n wifi gegevens weg....
[quote]lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:52:
[...]
Wat heb je zelf al gedaan? Stel je vraag wat duidelijker.. hier hebben we natuurlijk precies 0 aan.
[/qu
[...]
Wat heb je zelf al gedaan? Stel je vraag wat duidelijker.. hier hebben we natuurlijk precies 0 aan.
[/qu
Ik weet niet wat hier niet duidelijk aan is, had hiervoor een lg g2 en die kon je instellen dat je wanneer je gebeld werd gewoon je gsm naar je oor moest brengen om hem op te nemen?lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:52:
[...]
Voor de mensen waar de wifi punten wegvallen. Hebben julie toevallig ook Ziggo Wifi access points? Bij mij zijn ze 1 keer verdwenen en het enige aparte was toen dat ik net een Ziggo Wifi punt had toegevoegd.
Kan natuurlijk toeval zijn, maar who knows.
Klopt, bij ziggo valt het soms weg. Heb ik ook, is geen Note 3 issue, maar ziggo die faalt. Met KPN en XS4all totaal geen last.
Je stelt en vraag met daarin eigenlijk al het antwoord. Daarmee maak je het erg moeilijk voor anderen om daar een 'ander antwoord' op te geven. Kijk eens bij instellingen > bediening > bewegingen, daar staan zulk soort opties.ronny69 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:45:
[quote]lanerios schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:52:
[...]
[/qu
[...]
Ik weet niet wat hier niet duidelijk aan is, had hiervoor een lg g2 en die kon je instellen dat je wanneer je gebeld werd gewoon je gsm naar je oor moest brengen om hem op te nemen?
[ Voor 5% gewijzigd door Yosecret op 08-05-2014 16:27 ]
hij donderd ze allemaal weg,, baal ik van ,, die van thuis en ziggo zet je er zo wel weer in maar die anderen? het zijn er redelijk wat...Blindfold schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:25:
Voor de mensen waar de wifi punten wegvallen. Hebben julie toevallig ook Ziggo Wifi access points? Bij mij zijn ze 1 keer verdwenen en het enige aparte was toen dat ik net een Ziggo Wifi punt had toegevoegd.
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Bij mij waren alle wifi netwerken ook verdwenen en ik had vorige maand de instellingen van Ziggo in mijn telefoon gezet. Best wel lastig want als ik uit de auto stap connect mijn telefoon met het algemene Ziggo signaal van de buren. Ook binnenshuis houdt die deze vast met af en toe melding van onstabiel netwerk terwijl ik dus liever op mijn eigen netwerk zit.
Het zou dus best kunnen dat het probleem te maken heeft met Ziggo.
Het zou dus best kunnen dat het probleem te maken heeft met Ziggo.
Verwijderd
Dit gaat over de note 3 en niet oven één of andere clone
[ Voor 82% gewijzigd door 13art op 09-05-2014 09:19 ]
Verwijderd
We weten ondertussen met zijn allen dat OLED technologie het meest superieure beeldscherm leverd. Ieder TFT scherm op een smartphone/tablet is ondergeschikt aan OLED. Samsung investeert gemiddeld 4,5 miljard/jaar om hun superieure OLED schermen mainstream te maken, zodat iedere consument -op termijn- optimaal kan genieten van een verbluffende kijkervaring. Op gebied van energie omzetten in bruikbaar/efficient kleurreproductie vd diodes is het wenselijk om dat proces (om de ratio energie omzetten in efficient gebruik/warmte) nog verder te optimaliseren.
Terugkomende op Samsung; de enorme jaarlijkse investeringen (het geloof van Samsung/consument in de Next Generation Screen Technology) in OLED zorgt voor de nodige doorontwikkeling van OLED. S3's scherm was al beautiful, de galaxy S4 biedt een hogere helderheid, verschillende voorgekecalibreerde modussen en nog betere efficientie, de Note 3 doet daar nog'n schepje bovenop. De S5 is superieur aan alle bestaande beeldschermen. R.I.P. TFT. Als deze evolutie zich doorzet dan wordt OLED een USP (ik wacht op 21:9 OLED monitors, een samOLED tablet wordt m'n volgende aankoop).
maw OLED biedt enorm veel voordelen.
Maar goed, bovenstaande beschreven voordelen zijn al eerder voorbijgekomen. Een ander voordeeel van OLED is o.a. Knockr ( It's all about gestures, app werkt enkel met OLED!!!). Kudos naar de ontwikkelaar. Alhoewel de app wel werkt (errug grappig om mee te spelen -bvb bliksemsnel een foto schieten (terwijl je smartphone uitstaat), je favoriete app opstarten (again;smartphone in stand-by), is'ie op m'n Note3 buggy.
M'n Note3 denkt dat het scherm aanstaat .... terwijl dat niet zo is.
Heb'm nog niet erafgegooid (hoop op snelle bugfixes) maar wel uitgeschakeld.Feel free 2 try.
Terugkomende op Samsung; de enorme jaarlijkse investeringen (het geloof van Samsung/consument in de Next Generation Screen Technology) in OLED zorgt voor de nodige doorontwikkeling van OLED. S3's scherm was al beautiful, de galaxy S4 biedt een hogere helderheid, verschillende voorgekecalibreerde modussen en nog betere efficientie, de Note 3 doet daar nog'n schepje bovenop. De S5 is superieur aan alle bestaande beeldschermen. R.I.P. TFT. Als deze evolutie zich doorzet dan wordt OLED een USP (ik wacht op 21:9 OLED monitors, een samOLED tablet wordt m'n volgende aankoop).
maw OLED biedt enorm veel voordelen.
Maar goed, bovenstaande beschreven voordelen zijn al eerder voorbijgekomen. Een ander voordeeel van OLED is o.a. Knockr ( It's all about gestures, app werkt enkel met OLED!!!). Kudos naar de ontwikkelaar. Alhoewel de app wel werkt (errug grappig om mee te spelen -bvb bliksemsnel een foto schieten (terwijl je smartphone uitstaat), je favoriete app opstarten (again;smartphone in stand-by), is'ie op m'n Note3 buggy.

Heb'm nog niet erafgegooid (hoop op snelle bugfixes) maar wel uitgeschakeld.Feel free 2 try.
Scherm staat, uiteraard, gewoon de hele tijd aanVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 02:23:
...is'ie op m'n Note3 buggy. M'n Note3 denkt dat het scherm aanstaat .... terwijl dat niet zo is.

Nickname does not reflect reality
Jep. Hij kan moeilijk gaan registreren met een scherm wat uit staat :-p
En aangezien bij een zwart scherm nagenoeg geen stroom wordt verbruikt, haal je zulke tijden
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Even gedownload, heeft zeker potentie alleen niet handig in combinatie met m'n lockscreen aangezien ik toch een patroon in moet voeren om m'n Note te unlocken. Scherm wakker maken lukt alleen als ik na het locken eerst nog een keer het scherm aan zet, waardoor Knockr het weer uit zet. Even afwachten wat de toekomst gaat brengen.
En hij probeerde btw m'n serial te stelen, bah: www.imgur.com/rnjtSQz
En hij probeerde btw m'n serial te stelen, bah: www.imgur.com/rnjtSQz
Iedereen die geupdate heeft van 4.3 naar 4.4 en problemen hebben dat instellingen niet onthouden worden en/of niet goed reagerende toestel heeft -> Hard reset je Note 3.
Na de hard reset zou je toestel weer normaal moeten functioneren.
Update 4.4 (ben van de 1e wave) lijkt niet goed over 4.3 geïnstalleerd te zijn.
Ik heb geen problemen meer met me Note 3.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb de 1ste wave uberhaupt niet gekregen maar bij de 2de had ik ook problemen. Na restore werkte alles weer (en nog steeds).crzyhiphopazn schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:17:
Iedereen die geupdate heeft van 4.3 naar 4.4 en problemen hebben dat instellingen niet onthouden worden en/of niet goed reagerende toestel heeft -> Hard reset je Note 3.
Verwijderd
Neen, you're Wrong. Het is de sensor/controller die denkt dat het scherm aanstaat (Smartphone, remember?!). Het Scherm Staat UIT !Brad Pitt schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 03:06:
[...]Scherm staat, uiteraard, gewoon de hele tijd aan
Maar goed, de ontwikkelaar gaat dat "hopelijk" aanpakken .
Desalniettemin .... android (wat permissies betreft) ... Sucks!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 02:31 . Reden: android sucks ]
Are you really this dense?
Vandaar dat het alleen maar op OLED schermen werkt of course. Omdat het scherm toch uit staatHet is de sensor/controller die denkt dat het scherm aanstaat (Smartphone, remember?!).

Het scherm staat, wat iedereen die enige common sense heeft kan bedenken, gewoon aan.Het Scherm Staat UIT !
Maar goed, de developer zegt zelf gelukkig ook gewoon dat het scherm aan staat. Read the threadMaar goed, de ontwikkelaar gaat dat "hopelijk" aanpakken .
Has nothing to do with Android itself. Maar goed, deïnstall klaar. Kan je scherm ook weer even uit.Desalniettemin .... android (wat permissies betreft) ... Sucks!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Praat eens even normaal en in het Nederlands. Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet.
[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2014 14:18 ]
*knip* volgende keer graag een topic report ipv zelf reageren.
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2014 14:19 ]
Zie hierboven.
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 12-05-2014 14:19 ]
Probleem gelukkig opgelost.xeoMe schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:25:
Liefhebbers,
http://i.imgur.com/H38Mr0G.png
http://i.imgur.com/r2ZWmI1.png
http://i.imgur.com/fjmQbIY.png
Op de installatie van de screenshots hierboven had ik een samsung sd kaart geinstalleerd uit een Note 2, niet opnieuw geformateerd etc.
Tevens ook zo'n 5000 foto's op de telefoon gezet.
Zelf heb ik gegoogled en kwam ik op een aantal fora's waar men zei dat de SD kaart vaak de boosdoener is, ik heb de SD kaart verwijderd maar alsnog bleef de note 3 batterij vreten.
Vervolgens heb ik besloten om een volledige reset uit te voeren.
Na de reset geen SD kaart meer aangesloten en tevens de 5000 foto´s ook lekker laten staan op mijn dropbox.
Ik heb nu geen last meer de batterydrain en de oorzaak is helaas niet heel duidelijk.
Of het nu de SD kaart was of de 5000 foto´s dat is nog onbekend.
Hierbij een foto´s hoe mijn batterij en nu aan toe gaat.
http://i.imgur.com/iuhJKt9.png
Iets meer dan 1 uur scherm tijd.
Bruikbare tip. Ik heb exact hetzelfde probleem qua batterij drain (media blabla). Ook de telefoon + SD kaart VOL staan met foto's en dergelijke. Zal dit ook eens proberen en koppel reactie nog even terug.
Met de Note 3 kan je ook 360 foto's maken, maar hoe kan ik deze op een andere apparaat (telefoon/website/computer) bekijken?
Ik ben er inmiddels wel achter dat er orb wordt gebruikt maar kan dit nergens meer vinden na dat het gekocht is door quallcom...
Ik ben er inmiddels wel achter dat er orb wordt gebruikt maar kan dit nergens meer vinden na dat het gekocht is door quallcom...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Toen ik m'n Note net had ook naar gezocht, niks kunnen vinden. Het lijkt er op dat het nog steeds niet mogelijk is ze te bekijken op de pc. Ik gebruik de gewone panorama functie, niet de surround. Die lijkt ook wat betere foto's te produceren.Geckoo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:38:
Met de Note 3 kan je ook 360 foto's maken, maar hoe kan ik deze op een andere apparaat (telefoon/website/computer) bekijken?
Ik ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een note 3. Kom van de note 2, ben erg tevreden, maar er is een ding waar ik mij helemaal groen en geel aan erger.... De stylus van de note 3 tov de note 2 heeft een soort van rubberen punt waardoor de s-pen niet gemakkelijk over het scherm beweegt.... meer mensen die zich daar aan iriteren?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Mijn pen beweegt heel gemakkelijk over het scherm. Heb je wel een echte Note 3 en geen kloon? Een bekende van mij heeft ook zo'n kloon gekocht en had inderdaad ook een stylus met rubberen punt en ook geen full hd scherm en het scherm was lcd met lightbleeding.Animal_X schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:36:
Ik ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een note 3. Kom van de note 2, ben erg tevreden, maar er is een ding waar ik mij helemaal groen en geel aan erger.... De stylus van de note 3 tov de note 2 heeft een soort van rubberen punt waardoor de s-pen niet gemakkelijk over het scherm beweegt.... meer mensen die zich daar aan iriteren?
Op het eerste oog zie je het niet direct.
Zelf geen last van. Mijn Note 3 (van de KPN, dus een echte) heeft een mini rubberachtig puntje. En beweegt perfect over het scherm.
Heb jij nog altijd last hiervan? Ik heb dit ook al zeker enkele maanden, maar het lijkt meer een designfout te zijn, want ik lees er best veel over. Ik twijfel om de mijne ter reparatie op te sturen. Vind het soms wel erg irritant namelijk.Frank S schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:03:
Ik heb de XEO KitKat via Odin geinstalleerd. Ging probleemloos, geen verlies van instellingen of data. Toestel lijkt iets sneller, over batterijgebruik kan ik nog niets zeggen.
Wel heb ik een paar dagen geleden last gekregen van een haperende nabijheidssensor. Scherm ging niet uit bij telefoneren en/of niet aan bij einde gesprek of van het hoofd af houden. Factory reset geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Via andere sites gezien dan meer mensen hier last van hebben en lijkt stofprobleem bij de sensor te zijn. Flink blazen tegen de speaker en headset aansluiting verhelpt het. Soms blijft het dan dagen weg, bij anderen zelfs enkele weken.
Heeft iemand anders er trouwens ook last van dat je bij het unlocken van het scherm per ongeluk drukt op noodoproep en vervolgens de back button moet gebruiken om terug te gaan naar het (in mijn geval) patroon unlocken?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Klopt, dat hoort zo. Persoonlijk vind ik het juist wel handig, iets meer precieze waardoor de pen tenminste niet zo snel uitschiet. Had zelf ook eerst een Note 2 maar na een week gebruik merkte ik er weinig meer van.Animal_X schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:36:
[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 14-05-2014 12:11 . Reden: typo ]
Hier ook, zo soepel als wat.
zijn er ook mensen met een s-view cover?
Ik heb namelijk een probleem met bellen als de s-view cover dicht zit. De ene keer gaat het scherm gewoon uit als ik m aan mijn oor houdt, en de andere keer blijft die weer aan staan. Dan probeer ik m paar ik opnieuw aan me oor te doen zodat het scherm wel gewoon uit gaat. Zonder hoesje gaat het scherm wel gewoon uit als ik m aan mijn oor houdt.
Al een paar keer in het openbaar gehad dat ik aan het bellen was en dat ik m per ongeluk op luidspreker zetten met mijn oor ghehehe....
Ik heb namelijk een probleem met bellen als de s-view cover dicht zit. De ene keer gaat het scherm gewoon uit als ik m aan mijn oor houdt, en de andere keer blijft die weer aan staan. Dan probeer ik m paar ik opnieuw aan me oor te doen zodat het scherm wel gewoon uit gaat. Zonder hoesje gaat het scherm wel gewoon uit als ik m aan mijn oor houdt.
Al een paar keer in het openbaar gehad dat ik aan het bellen was en dat ik m per ongeluk op luidspreker zetten met mijn oor ghehehe....

Jep. Same here. De proxim sensor met de cover werkt niet echt lekker.
Nog meer mensen hier die een custom rom draaien inclusief s-view cover? Om de een of andere reden maakt de cover m'n achtergrond zwart
Ik zit te denken om terug te gaan naar de stock rom met enkel root
Of weet iemand een soepele rom die wel goed werkt?
Ik zit te denken om terug te gaan naar de stock rom met enkel root
Ik kwam er gisteren achter dat bij de meegeleverde accessoires stylus tips van verschillende hardheid worden meegeleverd. Heb gisteren het puntje van de stylus vervangen, nu voelt hij weer soepel aan. Default zat er een erg zachte punt op...Yosecret schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:10:
[...]
Klopt, dat hoort zo. Persoonlijk vind ik het juist wel handig, iets meer precieze waardoor de pen tenminste niet zo snel uitschiet. Had zelf ook eerst een Note 2 maar na een week gebruik merkte ik er weinig meer van.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Draai je toevallig een deodexed custom rom?Kypo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:48:
Nog meer mensen hier die een custom rom draaien inclusief s-view cover? Om de een of andere reden maakt de cover m'n achtergrond zwart![]()
Ik zit te denken om terug te gaan naar de stock rom met enkel rootOf weet iemand een soepele rom die wel goed werkt?
Bij mij gaf hij ook alleen maar een zwart scherm. Bij mij hielp het om dit bestand http://www.androidfilehost.com/?fid=23329332407580538 (sviewcoverservice.apk) te pushen naar system/app en de permissies goed te zetten (0644).
Gebruik zelf een (erg) uitgeklede TW-ROM waar ik zelf wat apps aan heb toegevoegd (http://forum.xda-develope...ead.php?t=2718684&page=33). Werkt erg soepel moet ik zeggen!
Thnx! Ik draai nu weer de stockrom zonder root of iets dan ook... Echter wil ik wel graag de google now launcher hebben! Maar om de een of andere reden krijg ik het probleem dan ookJdJtA schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:16:
[...]
Draai je toevallig een deodexed custom rom?
Bij mij gaf hij ook alleen maar een zwart scherm. Bij mij hielp het om dit bestand http://www.androidfilehost.com/?fid=23329332407580538 (sviewcoverservice.apk) te pushen naar system/app en de permissies goed te zetten (0644).
Gebruik zelf een (erg) uitgeklede TW-ROM waar ik zelf wat apps aan heb toegevoegd (http://forum.xda-develope...ead.php?t=2718684&page=33). Werkt erg soepel moet ik zeggen!
Gek genoeg is het probleem niet echt consequent
Iig bedankt voor je oplossing! Ik ga nu weer terug naar een gerootte rom om jouw oplossing te proberen!
Ik gebruik de google now launcher op de stock rom zonder root.
http://m.digitaltrends.co...er-android-how-to/#!OwGQl
http://m.digitaltrends.co...er-android-how-to/#!OwGQl
Ik zou hierop nog terugkoppeling geven. Ook ik heb mijn "aardig volle 32gb" SD-kaart verwijderd.
Accudrama is redelijk verdwenen nu
.Geen "media" als batterij slurper meer.
Het is ooit beter geweest, maar ik heb gister bijvoorbeeld 17+uur standby gehaald en screen on time van ruim 5 uur. Dus redelijk terug bij de prima batterijduur zoals de eerste paar maanden.
Accudrama is redelijk verdwenen nu
Het is ooit beter geweest, maar ik heb gister bijvoorbeeld 17+uur standby gehaald en screen on time van ruim 5 uur. Dus redelijk terug bij de prima batterijduur zoals de eerste paar maanden.
xeoMe schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:12:
[...]
Probleem gelukkig opgelost.
Op de installatie van de screenshots hierboven had ik een samsung sd kaart geinstalleerd uit een Note 2, niet opnieuw geformateerd etc.
Tevens ook zo'n 5000 foto's op de telefoon gezet.
Zelf heb ik gegoogled en kwam ik op een aantal fora's waar men zei dat de SD kaart vaak de boosdoener is, ik heb de SD kaart verwijderd maar alsnog bleef de note 3 batterij vreten.
Vervolgens heb ik besloten om een volledige reset uit te voeren.
Na de reset geen SD kaart meer aangesloten en tevens de 5000 foto´s ook lekker laten staan op mijn dropbox.
Ik heb nu geen last meer de batterydrain en de oorzaak is helaas niet heel duidelijk.
Of het nu de SD kaart was of de 5000 foto´s dat is nog onbekend.
Hierbij een foto´s hoe mijn batterij en nu aan toe gaat.
http://i.imgur.com/iuhJKt9.png
Iets meer dan 1 uur scherm tijd.
Weet iemand de oplossing om definitief in te stellen dat ik bij een agenda afspraak GEEN herinnering meer wil krijgen? Uiteraard kan dat bij het ingeven van de afspraak zelf, of via settings -> general settings -> vinkje bij Notifications weghalen.
Dit heb ik al zo veel keer gedaan, maar iedere keer staat deze weer aan...iemand enig idee waar dit veroorzaakt?
Dit heb ik al zo veel keer gedaan, maar iedere keer staat deze weer aan...iemand enig idee waar dit veroorzaakt?
Weinig berichtgevingen meer over de note 3. In september komt versie 4. Ik ben tevreden met deze en hoop er nog jaren plezier aan te beleven. Ik heb hem bewust niet geupdate naar kitkat, ik sta dus nog steeds op jelly bean (4.3) omdat ik lees dat dan niet alles meer goed werkt, uitzonderingen na gelaten ;-)
Een klein voorbeeld is het programma ACR, na elk telefoongesprek wordt de vraag gesteld om het gesprek te bewaren ja of nee. Het opgenomen gesprek is van beide kanten zeer duidelijk terug te beluisteren. Dit kan b.v. niet met kitkat.
Verder vind ik dat de accuduur soms lang mee gaat en soms wat minder lang. Toestel is dan behoorlijk warm. Misschien dat er een achtergrondproces bezig is dan...Remedie is even uit- aanzetten. Het schijnt dat meer smartphones hier last van hebben.
Ik denk dat als je alle effecten zou aanzetten, dat je dan maar een paar uur er wat aan hebt. Vandaar dat ik alleen het hoognodige heb aanstaan en niet teveel apps gebruik.
Een paar programma's die ik o.a. ook erg nuttig vind:
Total Commander : bestandsbeheer
KeepSafe: vanuit een kluis foto's en films bekijken die alleen jij kan zien.
ACR: gesprekken opnemen
App van de dag: zit soms wel een leuke app bij en kun je dan gratis aanschaffen
Een klein voorbeeld is het programma ACR, na elk telefoongesprek wordt de vraag gesteld om het gesprek te bewaren ja of nee. Het opgenomen gesprek is van beide kanten zeer duidelijk terug te beluisteren. Dit kan b.v. niet met kitkat.
Verder vind ik dat de accuduur soms lang mee gaat en soms wat minder lang. Toestel is dan behoorlijk warm. Misschien dat er een achtergrondproces bezig is dan...Remedie is even uit- aanzetten. Het schijnt dat meer smartphones hier last van hebben.
Ik denk dat als je alle effecten zou aanzetten, dat je dan maar een paar uur er wat aan hebt. Vandaar dat ik alleen het hoognodige heb aanstaan en niet teveel apps gebruik.
Een paar programma's die ik o.a. ook erg nuttig vind:
Total Commander : bestandsbeheer
KeepSafe: vanuit een kluis foto's en films bekijken die alleen jij kan zien.
ACR: gesprekken opnemen
App van de dag: zit soms wel een leuke app bij en kun je dan gratis aanschaffen
Wat ik zelf met is nadat ik gps aan heb gehad, mijn accu enorm snel leeg loopt. Dus na het navigeren even een herstart en dan heb ik er geen last meer van.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nergens last van qua accuduur, heb de hele dag GPS, Wi-Fi, 4G en bluetooth aanstaan en de telefoon gaat dan ruim 18 uur mee. Hierbij fiets ik dan per dag een uur, waar ik de route track met Runtastic en streamt 538 via TuneIn op de achtegrond muziek.
Daarnaast zeer regelmatig What's App uiteraard en om de 5 minuten een sync van m'n mail.
Ik ben er dus wel over te spreken.
Daarnaast zeer regelmatig What's App uiteraard en om de 5 minuten een sync van m'n mail.
Ik ben er dus wel over te spreken.
Wat me overigens wel tegenstaat (en ook al van mijn broertje hoorde) is dat er soms random in je scherm komt te staan dat de telefoon weer verbonden is met het wi-fi netwerk (wat deze al was en je in de tussentijd niets aan veranderd hebt of van je plaats bent geweest).
Kan niet zeggen of dat dit te maken heeft met het 5GHz netwerk of niet, aangezien ik niet op de hoogte ben wat mijn broertje gebruikt (ik zelf maak er in ieder geval WEL gebruik van). Theoretisch kan het wel gezien zijn modem/router (UPC) en mijn eigen router (DLink).
Meer mensen hier last van?
Kan niet zeggen of dat dit te maken heeft met het 5GHz netwerk of niet, aangezien ik niet op de hoogte ben wat mijn broertje gebruikt (ik zelf maak er in ieder geval WEL gebruik van). Theoretisch kan het wel gezien zijn modem/router (UPC) en mijn eigen router (DLink).
Meer mensen hier last van?
totaal geen last van eigenlijk. Wifi werkt geweldig
Hallo,
Heb maar 1 probleem voorlopig met de Note 3 maar wel een heel groot.
Sommige mensen kunnen mij niet bereiken,als ze bellen krijgen ze onmiddellijk de voicemail te horen.
Blijkbaar een bekend probleem maar i lees vooral veel in het Engels,en daar volg ik het niet helemaal.
Iemand hier die dat probleem nog heeft?
Eerst dacht ik dat het te maken had met sms hangout app. maar volgens mij is het de laatste nieuwe update die lastig doet.
Enkele weken geleden had ik het probleem niet.
Downgraden lukt niet zeker?
Note is niet geroot.
mvg
Sommige mensen kunnen mij niet bereiken,als ze bellen krijgen ze onmiddellijk de voicemail te horen.
Blijkbaar een bekend probleem maar i lees vooral veel in het Engels,en daar volg ik het niet helemaal.
Eerst dacht ik dat het te maken had met sms hangout app. maar volgens mij is het de laatste nieuwe update die lastig doet.
Note is niet geroot.
mvg
Ik had dit probleem vroeger ook, maar toen lag het aan T-Mobile. Zelfs als had ik bereik, dan kregen mensen meteen de "deze telefoon is niet bereikbaar" melding. Was volgens mij een netwerkcapaciteit probleem.1962maltje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:19:
Hallo,
Note is niet geroot.
mvg
Heb nu Vodafone en probleem niet meer gehad.
Ik denk dat ik weet hoe het komt maar vind het eigenaardig.
Na mijn Note 3 terug te hebben ingesteld met de meeste programma's kan ik nog steeds gebeld worden.
Ik ga naar applicaties en zet daar enkele apps uit.
Nu als ik naar google apps ga om een app te installeren vraagt hij om in te loggen met mijn google account,wat blijkbaar verplicht is.
Dan plots gaat hij verschillende apps updaten (ook diegene die ik heb afgezet!!)
Nadien kan men mij niet bereiken.
Hoe los ik dit op?
En hoe komt het dat apps die zijn uitgeschakeld toch een update krijgen?
mvg
Na mijn Note 3 terug te hebben ingesteld met de meeste programma's kan ik nog steeds gebeld worden.
Nu als ik naar google apps ga om een app te installeren vraagt hij om in te loggen met mijn google account,wat blijkbaar verplicht is.
Dan plots gaat hij verschillende apps updaten (ook diegene die ik heb afgezet!!)
Hoe los ik dit op?
mvg
Je kunt de ingebouwde apps weer in de play store terugzetten naar de originele versie en dan per app auto update uitvinken. Dan blijf je de update wel zien, maar hij installeert hem niet automatisch.1962maltje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:27:
Ik denk dat ik weet hoe het komt maar vind het eigenaardig.
Hoe los ik dit op?
mvg
Ik heb dat ge probeert maar van zodra ik me aanmeld met mijn google account,gaat hij de app's updaten,ook diegene die uitstaan.
mvg
mvg
Blindfold schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:39:
[...]
Je kunt de ingebouwde apps weer in de play store terugzetten naar de originele versie en dan per app auto update uitvinken. Dan blijf je de update wel zien, maar hij installeert hem niet automatisch.
Volgens mij moet je eerst met je google account aanloggen en daarna kun je het pas uitzetten en daarna vraagt ie niet meer om je google account bij starten van play store, dus ik snap niet helemaal hoe je het eerst kunt uitzetten en daarna pas moet aanloggen met je google account.1962maltje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:58:
Ik heb dat ge probeert maar van zodra ik me aanmeld met mijn google account,gaat hij de app's updaten,ook diegene die uitstaan.
mvg
[...]
Ik ga naar instellingen en dan apps beheer en daar zet ik sommige apps uit.
Maar heb nu geprobeerd met men simkaart in een samsung S4,en het probleem blijft.
mvg
Maar heb nu geprobeerd met men simkaart in een samsung S4,en het probleem blijft.
mvg
OP XDA is er een fix voor. Ik kan met kitkat en ACR gewoon weer gesprekken opnemen en beluisteren.[b][message=42315616,noline].
.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware