Verwijderd
in file expert staat wel galerij maar alleen maar met m,n 10 wallpapers en geen foto,sRhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:03:
[...]
Apart en als je met een file manager naar die betreffende folder gaat, daar zie je ook geen .no media?
Die folder is wel zichtbaar is bv gallerij?
Klinkt me een beetje alsof je die folder niet verborgen hebt, maar verwijderd?Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:07:
[...]
in file expert staat wel galerij maar alleen maar met m,n 10 wallpapers en geen foto,s
Download ES file explorer, een zeer handige file manager.
En zoek dan eens op dcim folders, de default foto map by the weg.
Verwijderd
bij dcmi staat 100andr 0Rhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Klinkt me een beetje alsof je die folder niet verborgen hebt, maar verwijderd?
Verwijderd
maar als ik show hidden doe krijg ik wel m,n foto,s te zienRhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Verwijderd
ok de map is weg dus hoe krijg ik die weer terug rin dan?Rhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Dan moeten ze er nog staan.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:18:
[...]
maar als ik show hidden doe krijg ik wel m,n foto,s te zien
Ik zou het eigenlijk verder niet weten, normaliter is het weghalen, via menu Quickpic, van die .no media bestand genoeg.
Edit:
Dus die folder is weg?
Die foto's die je na show hidden ziet, zijn de originele of thumbnails?
[ Voor 13% gewijzigd door Rhodan op 16-03-2014 00:34 ]
Verwijderd
als ik nu op now hidden druk krijg ik geen foto,s meerRhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:32:
[...]
Dan moeten ze er nog staan.
Ik zou het eigenlijk verder niet weten, normaliter is het weghalen, via menu Quickpic, van die .no media bestand genoeg.
Edit:
Dus die folder is weg?
Die foto's die je na show hidden ziet, zijn de originele of thumbnails?
Sorry, zo op een afstand heb ik eigenlijk geen ideeen meer.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:34:
[...]
als ik nu op now hidden druk krijg ik geen foto,s meer
Verwijderd
ok maar het zijn wel foto,s als ik nu weer op show hidden druk komen ze weerRhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:42:
[...]
Sorry, zo op een afstand heb ik eigenlijk geen ideeen meer.
App verwijderen en opnieuw installeren, niet te moeilijk denkenVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:45:
o
[...]
ok maar het zijn wel foto,s als ik nu weer op show hidden druk komen ze weer

Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 16-03-2014 19:27 ]
ineens moeite met opstarten apps, zwart scherm houden als de S-cover geopend word of je aan/uit knop bedient. Beide zijn het branded toestellen. wat bij mij wel erg scheelt is dat wanneer je het geheugen vaak leegt dat het minder vaak voorkomt en wanneer je net een foto gemaakt hebt dat het scherm aankrijgen een drama is. de aan/uit knop dan ingedrukt houden tot het toestel reboot. ook krijg ik nog al eens te zien dan touchwizzard niet reageerd.... hmmm.. komt die bekend voor?
het lijkt me geen hardware fout eerder een ram probleem, een telefoon die ineens 1400mAh gebruikt als hij van "standby" naar aan gaat...
ik heb hem al naar fabriek instellingen gezet, toen leek het weg, maar na een dag of 2... kwam het al terug...
Soullie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:56:
[...]
Ik had dit probleem enige tijd terug ook 1 maand naar aanschaf en toen zaten we nog op 4.3.
Coolblue stelde toen voor het moederbord van de telefoon te vervangen en dat loste het op, wellicht toch een hardware defect wat zich toevallig voordoet rond de tijd dat jij geupdate hebt naar kitkat ?
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 16-03-2014 19:27 ]
Mijn accu gaat opeens zeer lang mee alleen m'n gps is bagger, verdachtRhodan schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:07:
[...]
Zou iets met GPS te maken hebben en een hot reboot?
Maar op XDA kwam ik ook al iemand tegen die hier last van heeft.
Bij mij gaat de accu ook stukken langer weer mee.Yosecret schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:07:
[...]
Mijn accu gaat opeens zeer lang mee alleen m'n gps is bagger, verdacht
Ik heb mijn oude Garmin uit de doos moeten halen.
talkin' is cheap, people follow like sheep
Was foto's aan het maken in Blijdorp, en heb paar keer burstshot gebruikt
later op de avond op mn telefoon kijken naar de foto's. En moet opeens door alle bursts heen bladeren >_> Kan wel naar andere map, maar daar staan mn eerste foto van de burst set niet in. Was eerder op de dag wel. Erg apart
Heb ook paar foto's verwijderd. Echter in de camera upload map staan ze er nog steeds in, en kan daar ook niks verwijderen.
Oh en Processing bij weinig licht. Het werkt wel, maar met snel bewegende dieren is het gewoon irritant.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zelfs Waze heeft mijn locatie nu 100% fout. Maps tript hem ook constant en verplaatst m'n huidige locatie continuelanerios schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:55:
GPS geen issues mee met Sygic en Waze. Merk wel dat ik bepaalde dingen wat rot geregeld vind.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Totaal geen problemen mee. Gps kost 10 seconden in de auto om locatie te vinden. Herberekenen kost 6 a 7 secondenYosecret schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:50:
[...]
Zelfs Waze heeft mijn locatie nu 100% fout. Maps tript hem ook constant en verplaatst m'n huidige locatie continue
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
lanerios schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:07:
[...]
Totaal geen problemen mee. Gps kost 10 seconden in de auto om locatie te vinden. Herberekenen kost 6 a 7 seconden
Denk dat ik dan binnenkort toch maar eens 'n restore ga doen, is hij meteen ook weer lekker snel.reyals schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:16:
Mijn locatie klopte ook niet, factory reset deed wonderen
De 3 is een lekker snel toestel
en ben een beetje aan het kijken welke apps ik allemaal nodig heb.
nu heb ik nova launcher erop gezet omdat de 4 kolommen de note 3 afbraak doen.
Als ik de note 1 (met 5 kolommen) erlangs leg lijkt het dat de Note 1 grote scherm heeft
Met nova kan ik dat gelukkig aanpassen.
Echter een ding lukt mij niet met nova.
Ik wil graag het lock screen een andere achtergrond geven, normaal (zonder launcer) is dit geen probleem en kun je dat instellen, maar met nova is die optie weg?
iemand een oplossing?
-----------------------------
laat maar gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door my_fiero op 21-03-2014 12:05 ]
mijne heeft max 4sec nodig, vaak al in 2sec fix. heb tomtom europa gekocht en die herberekend in 2seclanerios schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:07:
[...]
Totaal geen problemen mee. Gps kost 10 seconden in de auto om locatie te vinden. Herberekenen kost 6 a 7 seconden
wat is de meest recente Nederlandse PDA/Phone/CSC?
Ik heb PDA N9005XXUENB7 , Phone A2 en CSC B1
Heb N9005XXUENB4_N9005PHNENB1_N9005XXUENB1_HOME.tar gedownload, deze is recenter?
[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 23-03-2014 01:46 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Weet iemand hoe je de waarschuwing weg krijgt van de galerij?
Ik wil niets delen met Picasa dus geef geen toestemming, maar hij blijf erom vragen.
toestel heeft geen root
[ Voor 85% gewijzigd door my_fiero op 24-03-2014 12:18 ]
En wij als Note3 bezitters vinden dit leuk omdat??FreeTweaker schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:16:
-
Misschien wel leuk/interessant om te weten/zien,
Hier is de AnTuTu-Bench van mijn ***Samsung Galaxy TabPRO 8.4***
[afbeelding]

Ga naar instellingen >algemeen>accounts> google >synchronisatie instellingen . Daar kun je onderaan picasa uit vinken.my_fiero schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:15:
ik zit op 35224
Weet iemand hoe je de waarschuwing weg krijgt van de galerij?
Ik wil niets delen met Picasa dus geef geen toestemming, maar hij blijf erom vragen.
toestel heeft geen root
Dank u, was een eeuwigheid aan het zoeken.pappaleone schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 01:40:
[...]
Ga naar instellingen >algemeen>accounts> google >synchronisatie instellingen . Daar kun je onderaan picasa uit vinken.
Leuk man gatheren
Bedankt, dat is wat ik zochtpappaleone schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 01:40:
[...]
Ga naar instellingen >algemeen>accounts> google >synchronisatie instellingen . Daar kun je onderaan picasa uit vinken.
Dat je na een test de volgende melding krijgt:Gadgeteer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:45:
[...]
En wij als Note3 bezitters vinden dit leuk omdat??
Amazing
35486 A+
Excellent, how can you be so good!

[ Voor 36% gewijzigd door my_fiero op 25-03-2014 12:15 ]
Ik heb dit problem ook, direct na de KiKat update. RAM problem lijkt het me niet. Na een reboot en een relatief leeg RAM komt het voor dat na het sluiten van de S-View het scherm direct op zwart blijft staan. De Touch keys lijken wel te reageren. Tenminste, ze lichten op. Scherm blijft zwart.ijsbeer910 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:05:
Toevalligerwijs hebben een collega en ik het zelfde probleem, na een update werkt de telefoon in eens ###
ineens moeite met opstarten apps, zwart scherm houden als de S-cover geopend word of je aan/uit knop bedient. Beide zijn het branded toestellen. wat bij mij wel erg scheelt is dat wanneer je het geheugen vaak leegt dat het minder vaak voorkomt en wanneer je net een foto gemaakt hebt dat het scherm aankrijgen een drama is. de aan/uit knop dan ingedrukt houden tot het toestel reboot. ook krijg ik nog al eens te zien dan touchwizzard niet reageerd.... hmmm.. komt die bekend voor?
het lijkt me geen hardware fout eerder een ram probleem, een telefoon die ineens 1400mAh gebruikt als hij van "standby" naar aan gaat...
ik heb hem al naar fabriek instellingen gezet, toen leek het weg, maar na een dag of 2... kwam het al terug...
[...]
Heb je al een oplossing gevonden? Roll Back?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Verwijderd
kan na de kitkat update geen data meer op mijn externe sd kaart copieren.
de volgende melding krijg ik op het scherm.
The post operation has failed It may be that there was not enough space on the target file system.
yeah right 20 gb nog vrije ruimte...
Kan er met root explorer of andere file manager gewoon op en ook het toestel herkent de externe harddisk.
iemand een oplossing.
alvast bedankt.
Edit : hier meer informatie: http://www.androidpit.com...sd-card-problem-on-kitkat
[ Voor 10% gewijzigd door darembo72 op 27-03-2014 14:02 ]
In combinatie met de flip wallet van Samsung is het voor mij echt het perfecte toestel
Het gaat dan pas weg ( en blijft steeds op de voorgrond staan ) als je de chathead wegsleept naar het kruisje onderin.
als ik op internet kijk naar de kenmerken van een clone dan zit ik wel veilig.
wat mij alleen nog bedachtzaam maakt is dat ik een paar standaardapps niet in mijn appscreen heb staan.
Google chrome, Mijn Bestanden, Voice recorder; calculator en waarschijnlijk nog een boel andere die ik nog niet heb ontdekt... ik kan ze echter wel openen via S voice, dus ze staan wel ergens op het toestel.
heeft iemand enig idee wat er scheelt en hoe ik het kan oplossen?
Ik heb een SM-N9005 met android 4.4.2 erop.
De iconen kunnen verborgen zijn met (Nova) Launcher. Als ze erop staan, moet er geen probleem zijn.dr.n00b schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:15:
nadat mijn note 1 gestolen is en vervolgens ook mijn note 2 -_- heb ik nu een Note 3 gekocht via marktplaats. het was echter zo'n goede prijs dat ik nu echter begin te twijfelen of er niet iets fishy is met deze Note 3.
wat mij alleen nog bedachtzaam maakt is dat ik een paar standaardapps niet in mijn appscreen heb staan.
Google chrome, Mijn Bestanden, Voice recorder; calculator en waarschijnlijk nog een boel andere die ik nog niet heb ontdekt... ik kan ze echter wel openen via S voice, dus ze staan wel ergens op het toestel.
Anders de stock rom opnieuw flashen met Odin.
THANKS! Net Nova launcher gedownload en nu staan de iconen er wel allemaal. ben wel helemaal niet gewend aan deze lay-out. Stock rom opnieuw flashen is voor mij helaas chinees dus misschien moet ik het maar bij nova launcher houden. of iemand moet een simpelere oplossing weten?jasperjoey schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:35:
[...]
De iconen kunnen verborgen zijn met (Nova) Launcher. Als ze erop staan, moet er geen probleem zijn.
Anders de stock rom opnieuw flashen met Odin.
iig bedankt dus
Als in Apps op Google of Samsung klikt dan openen deze en worden de onderliggende Apps zichtbaar!dr.n00b schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:15:
nadat mijn note 1 gestolen is en vervolgens ook mijn note 2 -_- heb ik nu een Note 3 gekocht via marktplaats. het was echter zo'n goede prijs dat ik nu echter begin te twijfelen of er niet iets fishy is met deze Note 3.
Dat zijn dus apps waar ik vierkant over heen kijkBMTN schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:24:
[...]
Als in Apps op Google of Samsung klikt dan openen deze en worden de onderliggende Apps zichtbaar!
Thanks, weer een mysterie opgelost!
hoort zo.. maar via instellingen kan je wat aanpassenmetallicattim schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:15:
Zijn er meer mensen die last hebben bij de FB Messenger app dat als een berichtje binnenkomt, het tekstballonnetje in beeld blijft staan, ondanks dat je de app opent cq het bericht bekijkt?
Het gaat dan pas weg ( en blijft steeds op de voorgrond staan ) als je de chathead wegsleept naar het kruisje onderin.
[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 28-03-2014 22:55 ]
ook de geugenkaart getrokken.
ik heb wel een 100% score als de camera gebruikt is en dus ook gallerij.
Ivm met m'n werk moet ik een pincode gebruiken voor het toestel te ontgrendelen is.
zelf gebruik ik geen lock voor mijn SIM kaart. de afgelopen dagen is het wel erg geworden,
nou moet ik ook wel zeggen dat ik m'n geheugen weinig geleegd heb..
Bedankt voor je response (Y)
EektheMan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:37:
[...]
Ik heb dit problem ook, direct na de KiKat update. RAM problem lijkt het me niet. Na een reboot en een relatief leeg RAM komt het voor dat na het sluiten van de S-View het scherm direct op zwart blijft staan. De Touch keys lijken wel te reageren. Tenminste, ze lichten op. Scherm blijft zwart.
Heb je al een oplossing gevonden? Roll Back?
Verwijderd
Edit:
Inmiddels diverse apps gevonden. (call recorders)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 17:54 ]
Verwijderd
Ja dat kan.Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:00:
Kan de note 3 tegelijkertijd verbinden met de Gear (2 of Neo) en een carkit? Kan dit echt nergens vinden. Lijkt me vervelend als ik in de auto alleen via de smartwatch kan bellen.
Toevallig dit weekend getest.
Had het eigenlijk niet verwacht, maar tijdens het overgaan inde auto had ik de keuze tussen opnemen dmv de Note, de Parrot en de Gear.
Verwijderd
Thanks! 4 april komt de nieuwe gear uit als het goed is. Ben blij met het antwoord. Ik heb geen Parrot maar Bury maar dat zal vast net zo goed werken icm de note 3.p.d.akkerman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:54:
[...]
Ja dat kan.
Toevallig dit weekend getest.
Had het eigenlijk niet verwacht, maar tijdens het overgaan inde auto had ik de keuze tussen opnemen dmv de Note, de Parrot en de Gear.
waren spontaan in eens alle widgeds verwijderd van m'n home screen.
tot op heden nog zonder vastloper.
Let alleen wel op dat dit toch een redelijk rechten issue kan zijn. En dat het zonder dat de andere partij toestemming geeft, toch niet toegestaan isVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:49:
Bestaat er een app waarmee ik telefoongesprekken kan opnemen? (waarbij uiteraard het complete gesprek wordt opgenomen)
Edit:
Inmiddels diverse apps gevonden. (call recorders)
Heb zelf nauwelijks problemen met mn Note 3.. bevalt nog goed, wel wat kleine slowdown, maar nog steeds 100x beter dan de andere telefoons die ik heb gebruikt (Lumia, Apple etc)
Verwijderd
mijn note 3 S pen doet raar!!
na de update kitkat heb ik rare ervaringen met de s pen.
de s pen scrolt wat de pen daarvoor nooit heeft gedaan en is erg onhandig.
de s pen neemt screenphoto als ik op de s pen knop druk, en krijg alleen de Air Command als ik de s pen uit de telefoon haal (staat aan), en dan reageer de pen niet op de Air Command die ik aan tik.
de pointer is verdwenen (staat wel aan)
ik typ graag met de s pen in bv s note. dat gaat niet meer, hij heeft nu een soort (en irritant) swipe type gekregen (van letter naar letter), tot ik iets te dicht bij kom met de s pen en neemt dan een screenphoto zonder het knopje op de s pen in te drukken!!.
ik heb alles al een keer uitgezet voor de bediening en alles een keer aan gezet, maar helpt niet!!
als ik de telefoon naar fabriek instelling zet, raak ik dan niet alles kwijt (foto's, contacten, actiememo muziek, paar extra apps, enz enz) wie wil mij helpen met een tip om dit op te lossen.
verder ben ik zeer tevreden over de telefoon.
norbatjof
Volgens mij staat het een of ander uit/aanVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:39:
beste mensen
mijn note 3 S pen doet raar!!
na de update kitkat heb ik rare ervaringen met de s pen.
de s pen scrolt wat de pen daarvoor nooit heeft gedaan en is erg onhandig.
de s pen neemt screenphoto als ik op de s pen knop druk, en krijg alleen de Air Command als ik de s pen uit de telefoon haal (staat aan), en dan reageer de pen niet op de Air Command die ik aan tik.
de pointer is verdwenen (staat wel aan)
ik typ graag met de s pen in bv s note. dat gaat niet meer, hij heeft nu een soort (en irritant) swipe type gekregen (van letter naar letter), tot ik iets te dicht bij kom met de s pen en neemt dan een screenphoto zonder het knopje op de s pen in te drukken!!.
ik heb alles al een keer uitgezet voor de bediening en alles een keer aan gezet, maar helpt niet!!
als ik de telefoon naar fabriek instelling zet, raak ik dan niet alles kwijt (foto's, contacten, actiememo muziek, paar extra apps, enz enz) wie wil mij helpen met een tip om dit op te lossen.
verder ben ik zeer tevreden over de telefoon.
norbatjof
Instellingen na lopen dus.
Factory-reset raak je trouwens niets kwijt...
Tubes....It's what make music music!
Nu lees ik hier: http://www.androidauthority.com/note-3-kiktkat-fix-347216/ijsbeer910 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:59:
Ik ben al terug gegaan naar de fabrieks instellingen, helaas werkte dit maar even.
ook de geugenkaart getrokken.
dat er een issue is met KitKat en 3rd party flipcovers. Nu heb ik de S-View van Samsung zelf, dus geen 3rd party, maar heb dus nog steeds last van deze bug. Hopelijk is het dezelfde bug en ontvang ik spoedig een patch.
Nu claimt de doos dat het een Samsung accessoire betreft, maar in winkels heb ik zat S-Views van Chinese makelij gezien. Zelfde Samsung doosje en cover, werking leek ook hetzelfde, maar in de cover ontbrak een klein onderdeel waar twee metalen contactpunten op zichtbaar zijn. In de mijne zitten die wel. Hopelijk heb ik dus een echte Samsung accessoire te pakken. Maar toch last van de bug.....
Even speuren op het web of ik iets van een versienummer van deze patch kan vinden. Ben benieuwd of ik die al ontvangen heb of niet.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Althans de prijs was van de originele incl de verpakking.
ook in de achterzijde heb ik de pinnen.
dus eigenlijk als het hier mee te maken heb, en ik zou de cover er afhalen zou het niet meer mogen voorkomen. ik moet zeggen dat ik vandaag pas 1 keer heb gehad dat het even duurde voor dat hij aanging. Daar en tegen nog geen foto's gemaakt, en daar loopt het vaak mis in combinatie met de galerij.
Bedankt voor de info, ik zal het vanavond even goed lezen
EektheMan schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:55:
[...]
Nu lees ik hier: http://www.androidauthority.com/note-3-kiktkat-fix-347216/
dat er een issue is met KitKat en 3rd party flipcovers. Nu heb ik de S-View van Samsung zelf, dus geen 3rd party, maar heb dus nog steeds last van deze bug. Hopelijk is het dezelfde bug en ontvang ik spoedig een patch.
Nu claimt de doos dat het een Samsung accessoire betreft, maar in winkels heb ik zat S-Views van Chinese makelij gezien. Zelfde Samsung doosje en cover, werking leek ook hetzelfde, maar in de cover ontbrak een klein onderdeel waar twee metalen contactpunten op zichtbaar zijn. In de mijne zitten die wel. Hopelijk heb ik dus een echte Samsung accessoire te pakken. Maar toch last van de bug.....
Even speuren op het web of ik iets van een versienummer van deze patch kan vinden. Ben benieuwd of ik die al ontvangen heb of niet.
Ik vroeg me af of ze dit ook zullen doorvoeren in eventuele toekomstige updates voor de Note 3? De nieuwe touchwizz breng me toch wel een beetje aan het twijfelen of ik de order niet moet annuleren. Het formaat van de S5 scheelt ook niet veel meer met de Note 3, en de S-pen heb ik nooit gebruikt. Het was echt het formaat van de Note 1 wat mij destijds over de streep trok, maar de S5 is maar een fractie kleiner dan de eerste Note.
Als ze het vernieuwde touchwizz op de Note 3 ook zouden doorvoeren is voor mij de keuze snel gemaakt, maar zoniet dan overweeg ik toch om de order e.v.t. te cancellen en voor de S5 te gaan.
Tuurlijk voeren ze dat door. Als je de note 1 hebt gehad, dan moest je weten dat die ook alles van de note 2 kreeg(vernieuwde touchwiz) Note 3 krijgt dus ook een vernieuwde touchwizzCeze85 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:39:
Gisteren een Note 3 besteld na goede ervaringen met het eerste model. Had niets met de S5 , maar ik moet zeggen dat ze touchwizz naar mijn mening wel erg hebben verbeterd.
Ik vroeg me af of ze dit ook zullen doorvoeren in eventuele toekomstige updates voor de Note 3? De nieuwe touchwizz breng me toch wel een beetje aan het twijfelen of ik de order niet moet annuleren. Het formaat van de S5 scheelt ook niet veel meer met de Note 3, en de S-pen heb ik nooit gebruikt. Het was echt het formaat van de Note 1 wat mij destijds over de streep trok, maar de S5 is maar een fractie kleiner dan de eerste Note.
Als ze het vernieuwde touchwizz op de Note 3 ook zouden doorvoeren is voor mij de keuze snel gemaakt, maar zoniet dan overweeg ik toch om de order e.v.t. te cancellen en voor de S5 te gaan.
En trouwens, de Note 2 heeft gewoon de oude touchwiz. Ik bedoel dus het "vernieuwde" touchwiz van de S5.
[ Voor 22% gewijzigd door Ceze85 op 02-04-2014 15:51 ]
De touchwiz van de S5 of deze voor de Note 3 komt is maar de vraag. Maar huidige TW vervangen voor de S5 TW is natuurlijk altijd mogelijk. Deze komt op XDA wel voorbij, kwestie van tijd.Ceze85 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:47:
zo tuurlijk is dat niet. De Note 2 heeft toch ook niet exact dezelfde skin en functies als de Note 3 gekregen? Ik kan er op google ook weinig over vinden verder behalve speculaties.
En trouwens, de Note 2 heeft gewoon de oude touchwiz. Ik bedoel dus het "vernieuwde" touchwiz van de S5.
Ik heb het wel over stock software, ben niet van plan om te rooten en en er een andere ROM op te gooien
Nogmaals even opgezocht en wordt er niet wijzer uit verder. Enniebaadie hoe noos?
Ja, hij bedoelt dat je daarvoor zou moeten rooten.Ceze85 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:43:
Pardon? Wat bedoel je met " huidige touchwiz"? Je antwoord is niet echt duidelijk
Ik heb het wel over stock software, ben niet van plan om te rooten en en er een andere ROM op te gooien![]()
Nogmaals even opgezocht en wordt er niet wijzer uit verder. Enniebaadie hoe noos?
Er zijn zoveel custom launchers die je kunt gebruiken zonder te rooten dat je telefoon qua software lijkt op een Iphone, HTC, of wat je maar wilt. Persoonlijk vind ik touchwiz erg beperkt, maar ieder z'n keus.
Als je echt de S5 touchwiz wil, dan denk ik dat het maar een kwestie van tijd is voordat ie voor Note3 uitkomt. Is toch na de S5 het toptoestel, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die het niet zal krijgen.
KlikCeze85 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:43:
Pardon? Wat bedoel je met " huidige touchwiz"? Je antwoord is niet echt duidelijk
Ik heb het wel over stock software, ben niet van plan om te rooten en en er een andere ROM op te gooien![]()
Verwijderd
silitek schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:50:
[...]
Volgens mij staat het een of ander uit/aan...b.v. swipe toetsenbord kun je uitzetten.
Instellingen na lopen dus.
Ben er blijkbaar niet zo handig in. Kan de swipe instelling/uitzetten nergens vinden.
Ook het scrollen van de S pen uitzetten (als die boven het scherm hou) kan ik bij de instellingen niet vinden
Heb je een tip voor me?
Thnx
Norbatjof
Factory-reset raak je trouwens niets kwijt...
S note en Plakboek zijn nu leeg dat is toch jammer
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:54:
[...]
Thanks! 4 april komt de nieuwe gear uit als het goed is. Ben blij met het antwoord. Ik heb geen Parrot maar Bury maar dat zal vast net zo goed werken icm de note 3.
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden waarbij ik de S-View kan laten zitten. Donderdag heb ik de S-View vervangen door de bijgeleverde cover. Het aantal hangs is nu teruggebracht tot 1 a 2 per dag. Maar Gistermiddag heb ik BOINC geinstalleerd om mee te doen met de Tweakers Spampede van dit jaar. Dit progje houdt de Note 3 in feite wakker. Tot nog toe geen hangs meer gehad. Hopelijk is dit een goede workaround totdat er een patch komt.ijsbeer910 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:11:
dus eigenlijk als het hier mee te maken heb, en ik zou de cover er afhalen zou het niet meer mogen voorkomen.
Met S-view mod ben je niet meer overgeleverd aan die standaard lelijke backgrounds b.v. Customize dus geen hangs of reboots op mijn Note 3.EektheMan schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:31:
[...]
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden waarbij ik de S-View kan laten zitten. Donderdag heb ik de S-View vervangen door de bijgeleverde cover.

Edit: Nieuw setting
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 08-04-2014 09:15 ]
Heb je een link naar de S-view mod voor me?silitek schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:32:
[...]
Met S-view mod ben je niet meer overgeleverd aan die standaard lelijke backgrounds b.v. Customize dus geen hangs of reboots op mijn Note 3.![]()
[afbeelding]
Natuurlijk hieroPierre_nr1 schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:24:
[...]
Heb je een link naar de S-view mod voor me?
Requires Xposed Framework (needs ROOT) & S-View Mods for Note 3 module
Helaas voor de stock-user geen andere oplossing
Thanks! Net geinstalleerd, veel beter zo. Trouwens, welke launcher en klok gebruik je?silitek schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:28:
[...]
Natuurlijk hiero
Requires Xposed Framework (needs ROOT) & S-View Mods for Note 3 module
Helaas voor de stock-user geen andere oplossing
Handig dat magneet slotje he....☺
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-04-2014 11:47 ]
Leuk man gatheren
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:21:
[...]
Thanks! Net geinstalleerd, veel beter zo. Trouwens, welke launcher en klok gebruik je?
Handig dat magneet slotje he....☺
Kan een driver probleem zijn. probeer eens een ander compjoetermigros schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:45:
Sinds een paar weken wil de telefoon geen verbinding maken met een computer. Bij het aansluiten kan ik alleen nog maar opladen, maar hij herkent of maakt geen verbinding. Ik wordt een beetje gek van het zoeken hoe ik dit kan verhelpen. Volgens mij via een instelling op de telefoon, maar ik kan het maar niet vinden. Telefoon is gewoon standaard zonder rooten etc.
[ Voor 42% gewijzigd door silitek op 08-04-2014 13:51 ]
Nee hoor, geen driverprobleem. Doet het bij geen enkele pc op dit moment, wel gewoon laden. Moet een instelling zijn, enig idee?silitek schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:48:
[...]
..hier staat een uitleg
[...]
Kan een driver probleem zijn. probeer eens een ander compjoeter.
Leuk man gatheren
Reboot je pc eens met de Note aangesloten. Als het goed is krijg je een USB pop-up. Kijk ook eens bij je apparatenbeheer hoe je recognize de note.migros schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:04:
[...]
Nee hoor, geen driverprobleem. Doet het bij geen enkele pc op dit moment, wel gewoon laden. Moet een instelling zijn, enig idee?
Leuk man gatheren
@silitek bedoelt apparaatbeheer op je pc. Daar zal je een melding moeten zien dat er een apparaat nog niet juist werkt. (gele uitroepteken). Dit komt omdat de drivers daarvoor misschien nog geinstalleerd moerten worden.migros schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:00:
Waar zit dat apparatenbeheer? Ik wordt langzaam een beetje simpel van die Note
je kan een hoop verschillende kabels aansluiten maar ze werken niet allemaal,
het beste kan je de bijgeleverde kabel gebruiken. dus met de bredere plug er op
migros schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:04:
[...]
Nee hoor, geen driverprobleem. Doet het bij geen enkele pc op dit moment, wel gewoon laden. Moet een instelling zijn, enig idee?
Daar heb ik helaas ook nog steeds last vanVerwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:36:
En weer alle WIFI sleutels weg................
Iemand iemand al een oplossing...
Ik merk ook dat veel aanbieders op marktplaats geen bon meeleveren met het toestel. Kan je dan nog een beroep doen op garantie als je geen bon kan overhandigen bij samsung? Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Monkeydancer op 09-04-2014 16:21 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Zelf ben ik als vervanging voor mijn 4S naar de Note 3 of Nexus 5 aan het kijken. Iemand hier ervaring met deze beide toestellen? De Nexus biedt volgens mij veel voor weinig, de Note een lange batterijduur.
350 euro is dan een erg goede prijs alleen zonder bon loop je natuurlijk altijd een risico en moet je afvragen warom er geen bon aanwezig is , bij alle nieuwe telefoons krijg je immers een bon
400 euro is alweer wat duurder als je het vergelijkt met de prijs van een online winkel , alleen dan heb je het voordeel dat bij elke mm terecht kan om evt garantie te claimen
Dus 350 voor een note is zeker niet een prijs die te goed is om waar te zijn maar als er geen bon bij zit zou ik er nog eens 3x over nadenken
[ Voor 8% gewijzigd door indofk op 10-04-2014 12:49 ]
Eerst die € 100,- cashback door me neus geboord door dat gore Samsung en nu weer kuren met een gsm van € 600,-. Echt een baggermerk dat hele Samsung en dan niet te spreken over de helpdesk.
[ Voor 11% gewijzigd door migros op 11-04-2014 09:50 ]
Leuk man gatheren
Waar ik met de Note 2 gelijk een Fix had, heb ik op dezelfde plek totaal geen Fix.
Ook staat mijn locatiegeschiedenis aan, maar sinds ik de Note 3 heb, kan hij deze niet meer weergeven.
Doe ik iets fout, is dit een bekend probleem, is er een workaround of moet hij weer terug naar belsimpel?
Als ik een test doe met bijvoorbeeld GPS test, dan kan hij namelijk wel de GPS satellieten vinden, niet binnen, maar wel als ik buiten sta.
Maar dan nog kan Maps niet zien waar ik ben.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Oke thanks!lanerios schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:36:
GPS is wat minder ja, zeker vergeleken met de 920 Lumia bijvoorbeeld. Maar ik heb zelf geen issues met GPS binnen, tenminste, niet altijd. Soms duurt het wel even.
Ben net even naar de 2e verdieping gegaan en op het balkon gaan staan en toen vond hij wel een fix, dus ja.
Misschien dan toch niet kapot, maar gewoon een mindere GPS idd.
Zal zo even een stukje te rijden met maps.
Je zou eens langs een Samsung service punt kunnen gaan, ben daar laatst ook langs geweest omdat mijn accu snel leeg ging. Tot mijn grote verbazing werd er zo een nieuwe accu uit de kast gepakt en in mijn Note3 gestopt. En zei de man achter de balie ik hoop dat u probleem zo verholpen is. Ik hoefde niks te betalen en niet eens een aankoopbon te laten zienmigros schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:49:
Nog steeds geen verbinding kunnen maken tussen de Note 3 en computer. Kies geïnstalleerd, meerder computers geprobeerd en telefoon een paar keer geherstart. Nog steeds geen verbinding. Ik kan nog wel laden via de usbpoort van de pc!!!
Eenmaal thuis weer geen fix terwijl mijn note 2 hem binnen 10 sec heeft.
Zou het toch hardware faillure kunnen zijn of software gerelateerd?
Google Play: GPS Test
Anders kun je altijd eens langsgaan bij een service center of gewoon garantie claimen
[ Voor 17% gewijzigd door reyals op 11-04-2014 19:34 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Heb die idd gedraaid. Waar de andere toestellen 7 tot 8 sattelieten in uw kregen Bleef ik op 2 of 3 staan in geel.reyals schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:33:
De mijne heeft zelfs binnenshuis meteen een fix. Misschien eens zoiets proberen: 'GPS Test' bekijken
Google Play: GPS Test
Anders kun je altijd eens langsgaan bij een service center of gewoon garantie claimen
Ik ben nog binnen de 8 dagen belsimpel doa garantie dus kan hem gewoon terugsturen, enig klein minpuntje ik heb er al een screenprotector op laten zetten dus kan ik als hij terug moet wer 20 euro uitgeven.
Ruilen ze hem bij zo'n service center ook om?
Edit bijzonder zeg op de oplader wel een fix binnenshuis
[ Voor 3% gewijzigd door henkyyyyyyy op 12-04-2014 10:55 ]
Nu was het al niet slecht met de Note 3 maar nu nog veel beter.
Google Play: GPS Status & Toolbox
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Zonet naar buiten gegaan en hij had meteen een fix, echter een die zo'n 20 kilometer van mijn huidige locatie ligt. Complete bagger dus. Ik ga 'm vandaag of morgen restoren, indien GPS dan nog steeds niet werkt ga 'k maar eens naar 'n servicepunt.
Verwijderd
Nu zou ik dus garantie kunnen claimen en er een nieuwe camera in kunnen laten zetten, echter heb ik aan de linkerkant van de chromen camera bezel een beschadiging zitten, die er al op zat vanaf dag één. De rand is op een klein stukje nl. iets verhoogd, waardoor er ook aan de binnenkant een enigszins scherp randje voelbaar is. In principe had ik de telefoon natuurlijk gelijk moeten terugsturen, maar in mijn enthousiasme had ik geen zin om weer een paar dagen te wachten op een nieuw exemplaar en het leek me ook niet zo'n vervelend probleem. Nu ben ik echter bang dat Samsung dit bij inspectie ziet als valschade o.i.d. en dan krijg ik straks te horen dat reparatie niet binnen de garantie valt en ik kan gaan dokken (genoeg slechte verhalen over de Samsung service gehoord), wat natuurlijk bullshit is. Iemand een goede tip?
Overigens heb ik wel een dag nadat ik de telefoon binnenkreeg een paar foto's van die verhoogde bezel gemaakt, als soort van bewijs dat het er al vanaf dag 1 opzat
Hier een afbeelding van de bezel: https://dl.dropboxusercontent.com/u/33566394/DSC01302.JPG
Hier een afbeelding waarin je de blur aan de linkerkant vrij goed kan zien: https://dl.dropboxusercon...66394/20140403_151318.jpg
WAar zijn die servicepoints dan te vinden?EJSEJS schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:00:
[...]
Je zou eens langs een Samsung service punt kunnen gaan, ben daar laatst ook langs geweest omdat mijn accu snel leeg ging. Tot mijn grote verbazing werd er zo een nieuwe accu uit de kast gepakt en in mijn Note3 gestopt. En zei de man achter de balie ik hoop dat u probleem zo verholpen is. Ik hoefde niks te betalen en niet eens een aankoopbon te laten zien
Leuk man gatheren
http://lmgtfy.com/?q=samsung+service+punt+nederland
1ste link
Producttype: mobiele telefoons | Subtype product: smartphone
Gebied: [kies provincie]
[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 12-04-2014 22:25 . Reden: kleine toevoeging ]
migros schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:49:
Nog steeds geen verbinding kunnen maken tussen de Note 3 en computer. Kies geïnstalleerd, meerder computers geprobeerd en telefoon een paar keer geherstart. Nog steeds geen verbinding. Ik kan nog wel laden via de usbpoort van de pc!!!
Eerst die € 100,- cashback door me neus geboord door dat gore Samsung en nu weer kuren met een gsm van € 600,-. Echt een baggermerk dat hele Samsung en dan niet te spreken over de helpdesk.
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware