lanerios schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:45:
[...]
Dit wel dan?
Laat maar, je post history, en double post gedrag zegt al genoeg. Koos kansloos v.1.5
On topic, lijstje met downloads voor de note 3:
Waze? Schijnt goed te werken, maar alleen als er meerdere zijn in de buurt met dezelfde app, of is dit alleen voor de verkeersinformatie etc?
Bbim, heb een hekel aan facebook, dus whatsapp valt af, telegram is erg meh, en andere echt goed werkende alternatieven zijn er niet, heb op mn s2 ook niet echt veel succes met skype gehad.
Zedge, bestaat dat uberhaupt nog?
Nu moet ik dus gaan zoeken naar een goede klem voor in de auto, en uitzoeken hoeveel data netflix ongeveer kost.
Waze werkt zonder iemand in de buurt ook wel. Verkeersinformatie kan door iedereen worden doorgegeven.
Voor je klem:
Ik heb toen de officiele klem gehaald bij Coolblue (maar dat was met Cashback). Die is wel erg stevig (maar ook best duur).
Deze
en qua chat applicaties:
Whatsapp: Nog geen enkele link met Facebook, maar meeste kans om bekenden te vinden
BBM: Erg veilig, maar gehannes met pin uitwisselen enzo (de keerzijde van veiligheid is dat je moeite moet doen)
Hangouts: Google+ nodig. Relatief weinig mensen te vinden. Wel mogelijkheid zowel te bellen als chatten (en chatten via Webclient)
Telegram: Enige performance problemen de eerste dagen, maar werkt bij mij nu prima. Eigenlijk net Whatsapp, maar heeft een paar extra functies (alle soorten bestanden versturen en webclient).
Voor mij is momenteel Telegram de fijnste client en dan voornamelijk om de Webclient en het feit dat je mensen in je telefoonboek die het ook hebben meteen bij je contacten staan (niet de veiligste methode, maar wel het makkelijkste)
[
Voor 31% gewijzigd door
Blindfold op 03-03-2014 17:58
]