@ silitek, had alles al gereboot, ook mn router dat werkte gewoon niet... helaas.
Mag ik vragen op welke firmware je zat/zit? 4.3 of 4.4.2 kk?Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:00:
@ silitek, had alles al gereboot, ook mn router dat werkte gewoon niet... helaas.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
4.3 dat zat ik ook vanochtend toen al dit gedoe begonsilitek schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:04:
[...]
Mag ik vragen op welke firmware je zat/zit? 4.3 of 4.4.2 kk?
Verwijderd
Beste mede tweakers,
Ik heb net een Note 3 overgekocht,deze draait op 4.4.2 en wil graag downgraden naar liefst 4.2.2.
Nu weet ik dat KitKat komt met een nieuwe bootloader waardoor het niet mogelijk zou zijn om te downgraden zonder root.
Ik heb al wat gevonden om te rooten maar hoe moet het dan verder ? Custom rom ?
Ik wou op Sammobile even checken of er voor de Note 3 een 4.4.2 stock rom bestaat maar blijkbaar is daar iets mis,ik krijg error 404 en site under construction en dan weer dat ik moet inloggen en dat scerm is niet weg te krijgen zonder het in taakbeheer te killen.
Dacht al al dat ik een virus te pakken had maar op mijn tablet en smartphone hetzelfde resultaat.
Iemand?
Ik heb net een Note 3 overgekocht,deze draait op 4.4.2 en wil graag downgraden naar liefst 4.2.2.
Nu weet ik dat KitKat komt met een nieuwe bootloader waardoor het niet mogelijk zou zijn om te downgraden zonder root.
Ik heb al wat gevonden om te rooten maar hoe moet het dan verder ? Custom rom ?
Ik wou op Sammobile even checken of er voor de Note 3 een 4.4.2 stock rom bestaat maar blijkbaar is daar iets mis,ik krijg error 404 en site under construction en dan weer dat ik moet inloggen en dat scerm is niet weg te krijgen zonder het in taakbeheer te killen.
Dacht al al dat ik een virus te pakken had maar op mijn tablet en smartphone hetzelfde resultaat.
Iemand?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Heb nu anderhalve week de note 3, na 2 jaar de iPhone 4s te hebben gehad.
Sinds een paar dagen heb ik dus het probleem dat hij de hele tijd vastloopt.
Als het scherm vergrendeld is en ik druk op de home-knop gebeurt er niks. Druk ik op de knop aan de zijkant, zie ik wel het vergrendelscherm, maar reageert hij niet als ik over het scherm veeg. Ook gebeurt het vrij vaak dat het scherm en de home-knop vastzitten en ik helemaal niks kan, behalve vergrendelen met de knop aan de zijkant.
Ik vind het echt een geweldig toestel, alleen word hier wel een beetje gek van. Ik twijfel om ermee terug te gaan naar de winkel, studentmobiel, want ik lees op Internet dat meer mensen er last van hebben. Maar nergens zie ik een oplossing...
Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb totaal geen kennis van Android en ben echt een huis-tuin-keuken gebruiker om het zo maar even te noemen haha.
Alvast bedankt!
Als het scherm vergrendeld is en ik druk op de home-knop gebeurt er niks. Druk ik op de knop aan de zijkant, zie ik wel het vergrendelscherm, maar reageert hij niet als ik over het scherm veeg. Ook gebeurt het vrij vaak dat het scherm en de home-knop vastzitten en ik helemaal niks kan, behalve vergrendelen met de knop aan de zijkant.
Ik vind het echt een geweldig toestel, alleen word hier wel een beetje gek van. Ik twijfel om ermee terug te gaan naar de winkel, studentmobiel, want ik lees op Internet dat meer mensen er last van hebben. Maar nergens zie ik een oplossing...
Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb totaal geen kennis van Android en ben echt een huis-tuin-keuken gebruiker om het zo maar even te noemen haha.
Alvast bedankt!
Verwijderd
I'll skip U ludoke, aangezien je vraag al beantwoord is door silitek binnen de aangewezen[Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware Topic.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:40:
Beste mede tweakers,
Ik heb net een Note 3 overgekocht ...
Dit lijkt op'n software issue, waarschijnlijk een app? Ik had nml. een vergelijkbare ervaring met de pogoplug app.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:08:
Hallo allemaal,
Heb nu anderhalve week de note 3, na 2 jaar de iPhone 4s te hebben gehad ...
Ik vind het echt een geweldig toestel, alleen word hier wel een beetje gek van... Iemand enig idee wat ik kan doen? ...
Inzicht in android is geen vereiste, maar wel een voordeel. Anyway, aangezien je jezelf omschrijft al een "huis-tuin-keuken " gebruiker(-ster) --> 'Jaszmine'(?), denk ik dat simpele dingen als 'terug naar fabrieksinstellingen' en anders een hard reset (is hier eerder beschreven) een oplossing kan bieden. Laat je bevindingen/resultaten ff weten. Afhankelijk vd. resultaten word je hier vast wel verder geholpen. Good luck.Ik heb totaal geen kennis van Android en ben echt een huis-tuin-keuken gebruiker om het zo maar even te noemen haha. Alvast bedankt!
By the way; Mijn eerdere klachten mbt tot het hoge batterij verbruik van de modem "Mobiel standby" is met KK opgelost. Wat Wi-Fi verbruik betreft; KK laat dat niet meer zien in de batterij statistieken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 01:09 . Reden: added ... ]
Mijn note 3 is net dood. Twee uur geleden in de trein mee gespeeld. Thuis nog 10% over dus op de lader. Ondertussen 5 min. eruit gehaald tijdens roken. Daarna weer aan de lader. Tijdens het laden nog een keer gekeken of ik berichten had. Half uur later weer gekeken, maar toen was hij opeens uit.
Van de stroom gehaald en van alles geprobeerd. Tweede batterij doet het ook niet. Usb kabel gechecked met externe batterij, doet het. Recovery mode, reageert niet. Opnieuw aan de lader, reageert niet. Hij laat geen batterij logo of led licht zien. Batterij blijft ook koud. Rare is dat het gebied rondom de camera wel warm wordt tijdens het laden.
Komt iemand dit bekend voor?
Alvast bedankt.
Van de stroom gehaald en van alles geprobeerd. Tweede batterij doet het ook niet. Usb kabel gechecked met externe batterij, doet het. Recovery mode, reageert niet. Opnieuw aan de lader, reageert niet. Hij laat geen batterij logo of led licht zien. Batterij blijft ook koud. Rare is dat het gebied rondom de camera wel warm wordt tijdens het laden.
Komt iemand dit bekend voor?
Alvast bedankt.
Verwijderd
De beschrijving vd issues van Jaszmine en Ainu88 zijn te summier om'n goede analyse te geven. De beschreven incidenten zijn zeker geen "Common Issues" bij de Note3.
If all that info doesn't improved your Note3; check your provider for an (probably) hardware issue. Good Luck.
By The Way; (ff van de hak op de tak springend) geniet nu vd snapdragon 800, alhoewel geavanceerd en Super-krachtig, niet intelligent genoeg. Ben een grote voorstander van big.LITTLE concept (hexa- octacore?) Een hexacore SoC (4xCortex-A53 en 2xCortex-A57) is voor mij persoonlijk voldoende. Ben vooral benieuwd naar Samsung's Exynos 6 SoC. Vind het jammer dat als je toestel in standby staat, de (Power Hungry) snapdragon 800 niet kan terugschakelen naar'n super-zuinigere LITTLE (Cortex-A53 kluster) configuratie. Of ben ik nou de enige die voor'n powerful, desalniettemin zuinige en super-intelligente/efficiënte (big.LITTLE) SoC kies ? Njoy your Note3 Folks.
Wat jouw toestel betreft (ervanuitgaande dat je SoC dus actief is) is'r en kans dat'n app 'Rot' is (incompatibel met je besturingssyteem en/of gewoon 'slecht' is) en je toestel's batterij leegslurpt. Mijn advies naar jou is; herinstalleer android 4.4.2, zonder Backup, en check of de installatie van je apps voor de 'ongewenste' ongemakken zorgen; filter je apps.Ainu88 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:46:
... Rare is dat het gebied rondom de camera wel warm wordt tijdens het laden...
Het zegt mij -persoonlijk- niets. Again check your installed apps. If that doesn't solve your problem (as adviced 2 Jaszmine) denk ik dat simpele dingen als 'terug naar fabrieksinstellingen' en anders een hard reset (is hier eerder beschreven) een oplossing kan bieden. Laat je bevindingen/resultaten ff weten. Afhankelijk vd. resultaten word je hier vast wel verder geholpen.Komt iemand dit bekend voor?
If all that info doesn't improved your Note3; check your provider for an (probably) hardware issue. Good Luck.
By The Way; (ff van de hak op de tak springend) geniet nu vd snapdragon 800, alhoewel geavanceerd en Super-krachtig, niet intelligent genoeg. Ben een grote voorstander van big.LITTLE concept (hexa- octacore?) Een hexacore SoC (4xCortex-A53 en 2xCortex-A57) is voor mij persoonlijk voldoende. Ben vooral benieuwd naar Samsung's Exynos 6 SoC. Vind het jammer dat als je toestel in standby staat, de (Power Hungry) snapdragon 800 niet kan terugschakelen naar'n super-zuinigere LITTLE (Cortex-A53 kluster) configuratie. Of ben ik nou de enige die voor'n powerful, desalniettemin zuinige en super-intelligente/efficiënte (big.LITTLE) SoC kies ? Njoy your Note3 Folks.
Klinkt bekend, doet ie bij mij soms ook. Dan werkt de powerbutton wel, maar home + capacitatief niet. Althans, het toestel reageert er even niet op.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:08:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Qua vingerherkenning. Doe even met twee vingers swypen, de software heeft soms last van 'ghost touches'.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
BB4E ik kan niets checken want hij wil niet starten. Hij is gewoon doodgegaan tijdens de beschreven situatie. Recovery mode reageert hij ook niet op. Op laden ook niet. Andrre batterij heb ik al geprobeerd.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 01:58:
De beschrijving vd issues van Jaszmine en Ainu88 zijn te summier om'n goede analyse te geven. De beschreven incidenten zijn zeker geen "Common Issues" bij de Note3.
[...]
Wat jouw toestel betreft (ervanuitgaande dat je SoC dus actief is) is'r en kans dat'n app 'Rot' is (incompatibel met je besturingssyteem en/of gewoon 'slecht' is) en je toestel's batterij leegslurpt. Mijn advies naar jou is; herinstalleer android 4.4.2, zonder Backup, en check of de installatie van je apps voor de 'ongewenste' ongemakken zorgen; filter je apps.
[...]
Het zegt mij -persoonlijk- niets. Again check your installed apps. If that doesn't solve your problem (as adviced 2 Jaszmine) denk ik dat simpele dingen als 'terug naar fabrieksinstellingen' en anders een hard reset (is hier eerder beschreven) een oplossing kan bieden. Laat je bevindingen/resultaten ff weten. Afhankelijk vd. resultaten word je hier vast wel verder geholpen.
Heb nu al een paar keer gehad dat als ik de Note aan de lader hang (met officiële kabel) dat ie niet laadt. Ik wil toch niet hopen dat mijn USB aansluiting stuk is. In de winkel waar ik 'm heb gekocht hoorde ik een gesprek tussen een verkoper en een boze klant: had kreeg geen garantie op zijn USB aansluiting. Was geforceerd oid.
Ergens in dit topic wordt vermeld dat een reboot heeft geholpen. Zal die workaroud ook eens proberen
Ergens in dit topic wordt vermeld dat een reboot heeft geholpen. Zal die workaroud ook eens proberen
mijn indruk is dat de USB 3 connector een heel stuk meer solide overkomt,, en vooral minder gevoelig is voor verkeerd aansluiten omdat dit heel duidelijk niet kan.
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Verkeerd aansluiten is inderdaad geen optie. Maar ik heb 't idee dat het aansluiten af en toe stroef gaat. Zo stroef zelfs dat ik 'm eruit haal om te kijken of er iets mis is
Verwijderd
Ik heb een paar problemen met de note 3. Ik gebruik de gewone weer widget. Maar vaak geeft hij de verkeerde locatie en temperatuur weer. Het 2de probleem is whatsapp. Hoe ik het ook instel qua meldingen, ik krijg pas een bericht binnen als ik whatsapp open. Hierdoor mis ik dus veel berichten.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??
Ik gebruik de Android Weather app met widget met een refresh per 3 uur. Maar vaak zit ie er hopeloos naast en als ie het even niet kan vinden, besluit ie maar dat ik in Vaishali India zit... Refreshen en dan zit ie weer goed. Dus het kan imo niet het blokkeren van locatiedelen zijn.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:04:
Ik heb een paar problemen met de note 3. Ik gebruik de gewonen weer widget. Maar vaak geeft hij de verkeerde locatie en temperatuur weer. Het 2de probleem is whatsapp. Hoe ik het ook instel qua meldingen, ik krijg pas een bericht binnen als ik whatsapp open. Hierdoor mis ik dus veel berichten.
heb je ziggo als internet provider? dat is nl een bekend probleem waar velen last van hebbenVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:04:
Het 2de probleem is whatsapp. Hoe ik het ook instel qua meldingen, ik krijg pas een bericht binnen als ik whatsapp open. Hierdoor mis ik dus veel berichten.
Verwijderd
Nee heb geen ziggo. Heb T mobile. Kom van iphone af en had hier nooit problemen mee. Heb lang getwijfeld om de overstap te maken, maar twijfel of het de goede keus is geweeststijnec1 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:13:
[...]
heb je ziggo als internet provider? dat is nl een bekend probleem waar velen last van hebben
Iemand?
MaxLagerwey schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:01:
Heeft iemand anders dit probleem ook? Sinds de update naar kitkat scant de wifi geen netwerken meer.... handmatig een netwerk toevoegen werkt wel. Bij het updaten al de telefoon in de recovery een reset gegeven en alle gegevens verwijderd. Dit gisteren nog een keer gedaan en de rom opnieuw geflasht en nog steeds het probleem.
De werking van de forumsoftware in het kort #imagesVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:51:Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screenshot kan plaatsen ?
Dan snap ik jouw vraag niet. Wat wil je precies doen?Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:19:
Ik had daar al gekeken alvorens ik mijn vraag steldde maar kan niets vinden.
Op het forum? Via het fotoalbum indien je genoeg karma hebt.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:51:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een screenshot kan plaatsen ?
Alvast bedankt.
Op je toestel? Power + Home
Verwijderd
Ik wil graag gewoon een screenshot van mijn Note 3 bij een quote plaatsen.pvtonger schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:21:
[...]
Dan snap ik jouw vraag niet. Wat wil je precies doen?
Zet de screenshot (zie tip van Senor Sjon) in dropbox (of iets dergelijks). Kopieer de publieke link en gebruik die bij het aanmaken van een nieuwe reply. (Via "Voeg een afbeelding toe" knop). Zorg dat de afbeelding niet te groot is! Zie de link die ik eerst heb gedeeldVerwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:38:
Ik wil graag gewoon een screenshot van mijn Note 3 bij een quote plaatsen.
[ Voor 9% gewijzigd door pvtonger op 17-02-2014 16:44 ]
Juist weer android update Door gekregen. Voor de stabiliteit van 4.4.2 te verbeteren. Ben benieuwd.
Heb je wat meer details? Bijvoorbeeld CSC en buildnummer?Xstreamdigital schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:52:
Juist weer android update Door gekregen. Voor de stabiliteit van 4.4.2 te verbeteren. Ben benieuwd.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:38:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 17:06 ]
Gebruik gewoon tinypic...kopieer de link en dan krijg je de screenshot.Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:38:
[...]
Als je nog de screenmaker app erbij gebruik kun je de screenshot in een Note 3 frame stoppen...
Voorbeeldje (mijn)

Verwijderd
Krijg het niet voor elkaar,screenshot staat nu in mijn DropBox,maar dat kopieren van die link ?Moet ik die aanmaken en hoe dan, sorry hoor,krijg zeer veel klaar maar hier heb ik geen kaas van gegeten,ik kan rooten,flashen ,jailbreaken maar dit niet nog nooit nodig gehad maar nu wel,vandaar.pvtonger schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:43:
[...]
Zet de screenshot (zie tip van Senor Sjon) in dropbox (of iets dergelijks). Kopieer de publieke link en gebruik die bij het aanmaken van een nieuwe reply. (Via "Voeg een afbeelding toe" knop). Zorg dat de afbeelding niet te groot is! Zie de link die ik eerst heb gedeeld
Verwijderd
Bedankt,ga het zo proberen,de screenshot heb ik al op mijn PC staan,ik wil hem alleen hier in een quote kunnen stoppensilitek schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:08:
[...]
Gebruik gewoon tinypic...kopieer de link en dan krijg je de screenshot.
Als je nog de screenmaker app erbij gebruik kun je de screenshot in een Note 3 frame stoppen...
Voorbeeldje (mijn)![]()
[afbeelding]

Themer? Ziet er strak uit!silitek schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:08:
[...]
Gebruik gewoon tinypic...kopieer de link en dan krijg je de screenshot.
Voorbeeldje (mijn)![]()
[afbeelding]
Themer beta inderdaad...1click themes op 1080p zijn geweldig. Dit is wel een van de mooiste
Laucher is op Nova na best snappy!!
Verwijderd
Way off; Om'n onbekende reden giert de adrenaline door m'n lijf ...
Bij mij ziet het'r zo uit:

By the way; een schermafdruk maken is het gemakkelijkst met je s-pen. Pen op scherm, toets indrukken, ff wachten en klaar. Nu je toch de pen ter hand hebt is het ook meteen mogelijk om je afdruk eventueel te bewerken. Over gebruiksgemak gesproken ...
Met betrekking tot whatsapp; mijn berichten komen instantly aan. Is whatsapp verwijderen en opnieuw installeren een optie ?
Xstreamdigital gaf al aan dat'r een nieuwe update zou zijn; "Voor de stabiliteit van 4.4.2 te verbeteren. Ben benieuwd." Fingers crossed
Dit lijken mij (weet niet hoe vaak de beschreven issues voorkomen) toch wel irritatie punten (bij mij slaat onopgeloste irritatie vaak over naar frustratie, maar goed het gaat niet over mij). Waarom ga je niet'ns naar een Samsung service point ? Waarschijnlijk worden je issues opgelost en kun je je bevindingen hier plaatsen. Win - Win ? Good luck.Senor Sjon schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:53:Klinkt bekend, doet ie bij mij soms ook. Dan werkt de powerbutton wel, maar home + capacitatief niet. Althans, het toestel reageert er even niet op.
Qua vingerherkenning. Doe even met twee vingers swypen, de software heeft soms last van 'ghost touches'.
Ben niet helder geweest. Ben'r vanuit gegaan dat jouw toestel aan de lader hangende; wel nog op te starten zou zijn (aangezien de SoC warm werd/stroom kreeg). Verkeerde aanname. My Bad. Gezien de acties die je ondernomen hebt, ga ik ervan uit dat je een hardware issue hebt. Het ligt in de contacten tss. lader en batterij, de controller (die het opgenomen vermogen in goede banen leidt) en/of capacitors. Moeilijk te zeggen. Check ff of'r een Samsung service point in de buurt ligt en spring eens binnen. Succes.Ainu88 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:58:BB4E ik kan niets checken want hij wil niet starten. Hij is gewoon doodgegaan tijdens de beschreven situatie. Recovery mode reageert hij ook niet op. Op laden ook niet. Andrre batterij heb ik al geprobeerd.
Ik heb verschillende 'Live' wallpapers (Aquarium, Koi, ... ) gebruikt, maar ben nu terug naar achtergrond 'uit' (pixels blijven uit/zwart). In mijn geval werkt de Transparent clock & weather widget perfect. Geen "verkeerde locatie en temperatuur". verder kun je tweaken wat je wilt; verschillende kleurtjes, sync., bepaalde info na specifieke touch, enz ... Ben je niet tevreden (?); meer dan voldoende alternatieven (zoals in deze thread te lezen).Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:04:
Ik heb een paar problemen met de note 3. Ik gebruik de gewone weer widget. Maar vaak geeft hij de verkeerde locatie en temperatuur weer. Het 2de probleem is whatsapp. Hoe ik het ook instel qua meldingen, ik krijg pas een bericht binnen als ik whatsapp open. Hierdoor mis ik dus veel berichten.
Bij mij ziet het'r zo uit:

By the way; een schermafdruk maken is het gemakkelijkst met je s-pen. Pen op scherm, toets indrukken, ff wachten en klaar. Nu je toch de pen ter hand hebt is het ook meteen mogelijk om je afdruk eventueel te bewerken. Over gebruiksgemak gesproken ...
Met betrekking tot whatsapp; mijn berichten komen instantly aan. Is whatsapp verwijderen en opnieuw installeren een optie ?
Dit lijkt te spelen onder KK. Check Nexus 5 forum (een vd weinigen met KK), wifi issues steken regelmatig de kop op. Aangezien het wijd verspreid is, denk ik dat dat wel gefixed wordt met'n update.MaxLagerwey schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:44:
Heeft iemand anders dit probleem ook? Sinds de update naar kitkat scant de wifi geen netwerken meer.... handmatig een netwerk toevoegen werkt wel. Bij het updaten al de telefoon in de recovery een reset gegeven en alle gegevens verwijderd. Dit gisteren nog een keer gedaan en de rom opnieuw geflasht en nog steeds het probleem.
Xstreamdigital gaf al aan dat'r een nieuwe update zou zijn; "Voor de stabiliteit van 4.4.2 te verbeteren. Ben benieuwd." Fingers crossed
Op XDA loopt er ook een topic over. Maar het is niet reproduceerbaar in dagelijks gebruik. Plus voor een service punt moet ik erg uit mijn richting, dat duurt langer dan de opgetelde frustratie.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 01:17:
Way off; Om'n onbekende reden giert de adrenaline door m'n lijf ...
[...]
Dit lijken mij (weet niet hoe vaak de beschreven issues voorkomen) toch wel irritatie punten (bij mij slaat onopgeloste irritatie vaak over naar frustratie, maar goed het gaat niet over mij). Waarom ga je niet'ns naar een Samsung service point ? Waarschijnlijk worden je issues opgelost en kun je je bevindingen hier plaatsen. Win - Win ? Good luck.
[...]
Buildnummer : KOT49H.N9005XXUENB3pvtonger schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:54:
[...]
Heb je wat meer details? Bijvoorbeeld CSC en buildnummer?
De CSC waar staat deze weergegeven?
Sinds de updaten niet veel veranderd hier. Wifi problemen hadden ik niet. Batterij gaat goed lang mee. Enkel de zware ram verbruik is hier nog steeds. Rond de 1.5GB terwijl er ik niets gebruik. Bij leegmaken van ram geheugen zegt die als gewoonlijk dat die er rond 23 apps gesloten heeft. Maar toch steeds 1.5GB verbruik qua ram. Games lijken wel al beter te lopen. Wat ook al prettig is. Hopelijk lost die update van 26MB wat problemen voor sommige mensen op.
[ Voor 47% gewijzigd door Xstreamdigital op 18-02-2014 12:58 ]
Ik draai nog op KOT49H.N9005XXUENA6 en ik herken ook geen problemen. Ik heb mijn toestel nog steeds aardig leeg (slechts enkele apps geinstalleerd) misschien dat ik mede daardoor geen problemen ervaar.Xstreamdigital schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:49:
[...]
Buildnummer : KOT49H.N9005XXUENB3
De CSC waar staat deze weergegeven?
Sinds de updaten niet veel veranderd hier. Wifi problemen hadden ik niet. Batterij gaat goed lang mee. Enkel de zware ram verbruik is hier nog steeds. Rond de 1.5GB terwijl er ik niets gebruik. Bij leegmaken van ram geheugen zegt die als gewoonlijk dat die er rond 23 apps gesloten heeft. Maar toch steeds 1.5GB verbruik qua ram. Games lijken wel al beter te lopen. Wat ook al prettig is. Hopelijk lost die update van 26MB wat problemen voor sommige mensen op.
Zal ook wel is in het nexus 5 topic kijken dan... En ben benieuwd of de update bij mij zal helpen heb verder geen problemen.
Ik heb sinds een paar weken ook een Galaxy Note 3. Met Android 4.3, nog steeds. Met geen mogelijkheid krijg ik een update voor 4.4 Kitkat. Wat kan ik doen om wel 4.4 Kitkat te krijgen?
Samsung Galaxy Note 3
Samsung komt met update voor thirt party accessory
http://www.sammobile.com/...-accessory-compatibility/
http://www.sammobile.com/...-accessory-compatibility/
Sinds de update 4.4.2,
vallen mij 2dingen op. de bovenste regel is wit (antenne accu tijd etc)
en het scherm gaat vaak niet aan als de (originele) flipcover opengaat en of je de powerbutton gebruikt.
vanmorgen was dat echt niet leuk toen de wekker afging en ik die dus niet uit kreeg..
en het scherm gaat vaak niet aan als de (originele) flipcover opengaat en of je de powerbutton gebruikt.
vanmorgen was dat echt niet leuk toen de wekker afging en ik die dus niet uit kreeg..
Hahah hier heb ik ook een keer last van gehad dat ik niks kon doen terwijl mijn alarm af ging. Ach, bekijk het van de positieve kant, ik kon wel weer een mixtape opnieuw beluisterenijsbeer910 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:37:
Sinds de update 4.4.2,
Vanavond maar even met Helium alles backuppen en een factory reset doen, want mijn Note begint uit het niets ineens vast te slaan dagelijks (terwijl ik er toch alleen een aantal games en productiviteit apps op heb gezet). Ook het probleem met de Home knop die niet reageert. Betwijfel of het de software is of dat het knopje gewoon wat los zit.
Kunnen jullie me nog iets aanraden waar ik aan moet denken voor het resetten? Ik weet dat ik mijn storage, SMSjes en app data ga backuppen, WiFi passwords included, maar zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Kan zo 1 2 3 niet aan iets denken...
edit: Volgensmij zit Samsung me te stalken, m'n camera heeft er nu ook geen zin meer in.
[ Voor 3% gewijzigd door NielsjeNL op 19-02-2014 11:01 ]
Die home knop hoor ik vaker en heb het zelf ook. Ik begin kitkat een beetje te verdenken. Toestel heeft inmiddels ook last van Wifi dementie.
[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 19-02-2014 10:54 ]
Zo te horen lezen moet ik blij zijn dat ik nog geen update voor 4.4 Kitkat heb gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door Sterretje6 op 19-02-2014 11:07 ]
Samsung Galaxy Note 3
Google en Samsung lopen constant te rommelen in lees/schrijf rechten van SD-kaarten en weet ik veel wat (zie FP), Dat lijkt me een oorzaak van e.e.a.
Gaan ze met de volgende update die nu uitgerold(in Polen) is weer aanpassen volgens sammobileSenor Sjon schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:13:
Google en Samsung lopen constant te rommelen in lees/schrijf rechten van SD-kaarten en weet ik veel wat (zie FP), Dat lijkt me een oorzaak van e.e.a.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Buitenlands toestel misschien?Sterretje6 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:39:
Ik heb sinds een paar weken ook een Galaxy Note 3. Met Android 4.3, nog steeds. Met geen mogelijkheid krijg ik een update voor 4.4 Kitkat. Wat kan ik doen om wel 4.4 Kitkat te krijgen?
Heb deze morgen mijn note 3 ontvangen van coolblue lijkt me unbranded maar toestel draait android 4.3 en als ik check voor een update zegt die dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd.
Wat kan ik doen of waar kan ik nakijken wanneer ik deze update ongeveer zal ontavangen.
Btw. Ik heb geen zin om mijn knox counter te increasen dus odin is al geen optie meer.
Alvast bedankt
Wat kan ik doen of waar kan ik nakijken wanneer ik deze update ongeveer zal ontavangen.
Btw. Ik heb geen zin om mijn knox counter te increasen dus odin is al geen optie meer.
Alvast bedankt
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Stock roms kun je gewoon flashen met odin, doet niks met je knox counter
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Bedankt maar ik wil goch een maandje of 2 wachten voor ik ga rooten en roms ga flashen om er zeker van te zijn dat er niets met het toestel isreyals schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:44:
Stock roms kun je gewoon flashen met odin, doet niks met je knox counter
Nogmaals bedankt kan handig zijn in de toekomst
Maar moet wel toegeven dat dit alles wel veel makelijker ging om de z1
Zijn er meer mensen die Facebook meldingen een minuut of 10 later ontvangen dan dat ze geplaatst worden?
Soms komen ze direct en soms duurt het minuten voordat de Note een melding geeft.
En waar ik me ook vreselijk aan stoor is als je een herinnering instelt voor een agenda-afspraak, deze soms wel 5x uitgezet moet worden ( Via de S-view cover op de X swipen, dus niet de zZ, sluimeren ) voordat ie stopt met meldingen afspelen...
Ook dit varieert, soms ook maar 2 of 3 keer uitzetten totdat ie stopt. Ik zal eens in de gaten houden of dit te maken heeft met de tijd die resteert tot de daadwerkelijke afspraak, maar weet iemand of je kan instellen dat ie na 1x uitzetten al stopt met de meldingen?
Soms komen ze direct en soms duurt het minuten voordat de Note een melding geeft.
En waar ik me ook vreselijk aan stoor is als je een herinnering instelt voor een agenda-afspraak, deze soms wel 5x uitgezet moet worden ( Via de S-view cover op de X swipen, dus niet de zZ, sluimeren ) voordat ie stopt met meldingen afspelen...
Ook dit varieert, soms ook maar 2 of 3 keer uitzetten totdat ie stopt. Ik zal eens in de gaten houden of dit te maken heeft met de tijd die resteert tot de daadwerkelijke afspraak, maar weet iemand of je kan instellen dat ie na 1x uitzetten al stopt met de meldingen?
Geen idee waar dat aan ligt.izzet3838 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:37:
Heb deze morgen mijn note 3 ontvangen van coolblue lijkt me unbranded maar toestel draait android 4.3 en als ik check voor een update zegt die dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd.
Alvast bedankt
Ik heb 28-1 mijn Note3 van CoolBlue opgehaald en kreeg direct de nodige updates binnen.
CB doet voor zo ver ik weet alleen unbranded en NL toestellen dus wss komt je update nog wel.
Volgens mij komt de update echter alleen via WIFI of door aan te sluiten op de PC via KIES en niet via 3G/4G maar dat weet ik niet heel zeker.
Nope werkt ook niet. Heb hetzelfde probleem en alles al geprobeerd om de 4.4 Kitkat update te krijgen. Heb de hele dag contact met wifi, nog steeds geen update binnen.Gadgeteer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Geen idee waar dat aan ligt.
Ik heb 28-1 mijn Note3 van CoolBlue opgehaald en kreeg direct de nodige updates binnen.
CB doet voor zo ver ik weet alleen unbranded en NL toestellen dus wss komt je update nog wel.
Volgens mij komt de update echter alleen via WIFI of door aan te sluiten op de PC via KIES en niet via 3G/4G maar dat weet ik niet heel zeker.
Mijn batterij gaat trouwens de laatste 3 dagen wel heel snel leeg. Voorheen kon ik ruim 1,5 dag doen met een batterij en zelfs één keer 2 dagen en 18 uur. Ik heb sinds kort Transparent Clock and weather geïnstalleerd. Kan het daaraan liggen? (Had hem op elk uur checken.) Ik heb die in ieder geval verwijderd en Note 3 ligt nu aan de lader. Eens kijken hoe het na deze lading gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Sterretje6 op 20-02-2014 10:18 ]
Samsung Galaxy Note 3
Bij Phonehouse?
Dikke kans dattie provider branded is.
Ik heb bijvoorbeeld een Vodafone NL branded toestel - nog geen update.
Ik zit eigenlijk ook niet echt behoorlijk op de update te wachten. fullscreen apps, witte icoontjes, iets vloeiender UI, beetje meer battery life en een camera icon op de lockscreen. (Ik weet dat er veel onderhuids is aangepast maar dat merk ik niet)
Nou, joepie.
Eigenlijk vind ik de Stock 4.3 niet zo heel erg. Bloatware hebbik er best goed afgekregen, Greenify zet de rest in hibernate en de rest merk ik niet.
Heb nog niet geroot of een ROM op gegooid maar hij zit wel best zo voor nu.
Wellicht als CM11 of paranoid android ooit een keer official wordt dat ik die erop plemp, maar dan moet de S-Pen wel ondersteund worden. Merk dat ik dat ding eigenlijk super vaak gebruik met alle bijhorende functies...
Ik heb bijvoorbeeld een Vodafone NL branded toestel - nog geen update.
Ik zit eigenlijk ook niet echt behoorlijk op de update te wachten. fullscreen apps, witte icoontjes, iets vloeiender UI, beetje meer battery life en een camera icon op de lockscreen. (Ik weet dat er veel onderhuids is aangepast maar dat merk ik niet)
Nou, joepie.
Eigenlijk vind ik de Stock 4.3 niet zo heel erg. Bloatware hebbik er best goed afgekregen, Greenify zet de rest in hibernate en de rest merk ik niet.
Heb nog niet geroot of een ROM op gegooid maar hij zit wel best zo voor nu.
Wellicht als CM11 of paranoid android ooit een keer official wordt dat ik die erop plemp, maar dan moet de S-Pen wel ondersteund worden. Merk dat ik dat ding eigenlijk super vaak gebruik met alle bijhorende functies...
wat zou een betere camera app zijn dan de stock ?
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Dan zou ik een logo bij het opstarten moeten zien. En dan had ik niet kunnen wisselen van Hi naar Simyo. Ik heb hem los gekocht, daar zit vrijwel nooit een simlock op.GenjiBlade schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:32:
Bij Phonehouse?
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Kijk eens hier officiel Samsung en je kan gelijk downloaden en flashen via Odin.izzet3838 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:37:
Alvast bedankt
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N9005
Vraagje, ik krijg waarschijnlijk volgende week mijn telefoon. Wat is een goed werkend navigatie systeem ervoor?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is nog vroeg, hij is pas net 3 kwartier van de lader af, maar volgens mij helpt Transparant clock and weather verwijderen niet tegen het inene snel leeggaan van de batterij. Tegen 14:30 zat ie alweer op 97% terwijl ik er niks mee deed en alle apps heb gesloten. Sinds 14:30 ramgeheugen zo goed als leeggemaakt, kijken hoe de batterij het nu doet.
Ik heb hem paar dagen geleden even aan de laptop gehangen ivm kijken op Samsung Kies of ik daar kon updaten. Maar daar kan het toch niet aan liggen?
Heeft iemand een tip om de batterij weer te verlengen naar ruim 1,5 dag met normaal gebruik? (Zoals ik voorheen ook voor elkaar heb gekregen.)
Ik heb hem paar dagen geleden even aan de laptop gehangen ivm kijken op Samsung Kies of ik daar kon updaten. Maar daar kan het toch niet aan liggen?
Heeft iemand een tip om de batterij weer te verlengen naar ruim 1,5 dag met normaal gebruik? (Zoals ik voorheen ook voor elkaar heb gekregen.)
Samsung Galaxy Note 3
Daar is een Android apps topic voor.lanerios schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:43:
Vraagje, ik krijg waarschijnlijk volgende week mijn telefoon. Wat is een goed werkend navigatie systeem ervoor?
Sygic
Waze
Google Maps
etc.
Ik gebruik Light Flow (betaalde versie) werkt super.metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:15:
Navigonlanerios schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:43:
Bedankt Ik weet dat het geen custom firmware is maar ontvang deze toch liever gewoon otaVerwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:35:
[...]
Kijk eens hier officiel Samsung en je kan gelijk downloaden en flashen via Odin.
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N9005
Als deze er in een maandje ofzo niet komt ga ik ook gewoon flashen via odin
En je kan de firmware ook gewoon gaan halen van sammobile
Verwijderd
Wat is het verschil ? Wantrouwen ? Het is gewoon een officiele upgrade.izzet3838 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:00:
[...]
Bedankt Ik weet dat het geen custom firmware is maar ontvang deze toch liever gewoon ota
Als deze er in een maandje ofzo niet komt ga ik ook gewoon flashen via odin
En je kan de firmware ook gewoon gaan halen van sammobile
Bij Sammobile is hij er volgens mij nog niet,trouwens die downloads zijn retetraag en je moet ze ook flashen met Odin.
Ik heb geen facbook app meer op m'n Note. Die wil ondertussen toegang tot zoveel gegevens dat ik liever via de browser op Facebook zit. En ja, meestal krijg ik pas later een mail met bericht dat er melding is geplaatst. Scheelt meestal 2 tot 4 minuten.metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:15:
Zijn er meer mensen die Facebook meldingen een minuut of 10 later ontvangen dan dat ze geplaatst worden?
Zelf heb ik er gewoon Cyanogenmod op gegooid met knox op 1, ik zie het dan wel weer als ik mijn garantie will innen. Als ze moeilijk gaan doen heb ik best een lange adem maar zelf denk ik niet dat de knox counter hier veel gaat uitmaken.
Mijn vodafone branded heeft geen logo bij het opstarten, ook issie niet simlocked, de Hi SIM van mn vriendin werkt er ook gewoon in.Sterretje6 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:19:
[...]
Dan zou ik een logo bij het opstarten moeten zien. En dan had ik niet kunnen wisselen van Hi naar Simyo. Ik heb hem los gekocht, daar zit vrijwel nooit een simlock op.
Het enige waaraan je merkt dattie vodafone branded is is de CSC code
Welke CM? 9 of 11?qlum schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:48:
Zelf heb ik er gewoon Cyanogenmod op gegooid met knox op 1, ik zie het dan wel weer als ik mijn garantie will innen. Als ze moeilijk gaan doen heb ik best een lange adem maar zelf denk ik niet dat de knox counter hier veel gaat uitmaken.
Via een nightly?
WElke functies missen op CM tov stock?
[ Voor 38% gewijzigd door GenjiBlade op 20-02-2014 21:10 ]
CM11 is de rom heden. En natuurlijk ondersteunt cm11 niet de Samsung gadgets en de gebruikelijker 'bugs".GenjiBlade schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:08:
[...]
Mijn vodafone branded heeft geen logo bij het opstarten, ook issie niet simlocked, de Hi SIM van mn vriendin werkt er ook gewoon in.
[...]
Welke CM? 9 of 11?
Via een nightly?
WElke functies missen op CM tov stock?
Er is een app van vndnguyen (Phone Info) daarin kun je, zonder dat je in recovery mode moet, status van je Note 3 checken. Knox 0x1 en tevens ook een Fake check b.v...
Handige aanvulling voor je Note 3
Cyanogenmod is er toch nog niet voor de Note 3?qlum schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:48:
Samsung Galaxy Note 3
Waar vind ik die?GenjiBlade schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:08:
[...]
Mijn vodafone branded heeft geen logo bij het opstarten, ook issie niet simlocked, de Hi SIM van mn vriendin werkt er ook gewoon in.
Als dit zo is ga ik terug en eis ik een non branded.
CSC = N9005OXXDMJ4 is dat branded of unbranded?
Argh! Ik vind nergens online of die CSC nou branded of unbranded is.
[ Voor 13% gewijzigd door Sterretje6 op 21-02-2014 16:24 ]
Samsung Galaxy Note 3
Tuurlijk wel, al een tijdje.......Sterretje6 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:59:
[...]
Cyanogenmod is er toch nog niet voor de Note 3?
Zeker wel, draai al een tijdje vol tevredenheid temaseks cm11 ROM (unofficial).Sterretje6 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:59:
[...]
Cyanogenmod is er toch nog niet voor de Note 3?
Super soepel, snel en wel 2700mb ram ter beschikking
De spen gebruikte ik toch al nooit
Batterij life is echt geweldig (sowieso omdat ik een 10k mah batterij gebruik).
Iemand die weet of een Note 3 met CSC = N9005OXXDMJ4 branded of juist unbranded is? Ik wil het heel graag weten.
Samsung Galaxy Note 3
Dat klinkt interessant zo'n batterij, linkje? Heb een hoop van dat soort batterijen gezien op dealextreme e.d. maar nog nooit een 10kkabrok schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Zeker wel, draai al een tijdje vol tevredenheid temaseks cm11 ROM (unofficial).
Super soepel, snel en wel 2700mb ram ter beschikking![]()
De spen gebruikte ik toch al nooit
Batterij life is echt geweldig (sowieso omdat ik een 10k mah batterij gebruik).
[ Voor 1% gewijzigd door Yosecret op 21-02-2014 22:50 . Reden: verduidelijking ]
Ja onofficieel. Maar ik wil geen nightly builds of hoe je dat ook noemt.kabrok schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Zeker wel, draai al een tijdje vol tevredenheid temaseks cm11 ROM (unofficial).
Super soepel, snel en wel 2700mb ram ter beschikking
Vind het trouwens vervelend dat geen enkele video op youtube echt goed uitlegt hoe ik dat nou moet doen, Cyanogenmod installeren op een Samsung Galaxy Note (1 of 3). Allemaal gaat het retesnel en is het niet goed/duidelijk in beeld gebracht. Ik heb nog nooit een custom rom op een smartphone gezet, plus ik heb autisme, dus ik wil graag een hele duidelijke uitleg.
Samsung Galaxy Note 3
Country: Open EuropeSterretje6 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:14:
Iemand die weet of een Note 3 met CSC = N9005OXXDMJ4 branded of juist unbranded is? Ik wil het heel graag weten.
Cunning linguist.
Bart ® in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Discussie" en verder lezen. Daar staat een en ander hoe ik een andere rom erop heb gezet.Sterretje6 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:18:
Ik heb nog nooit een custom rom op een smartphone gezet, plus ik heb autisme, dus ik wil graag een hele duidelijke uitleg.
Cunning linguist.
Verwijderd
Hallo medemens,
aangezien ik over 2 weken een nieuw abonnement mag aanschaffen en ik erg tevreden ben over de note 1, ben ik van plan de note 3 te kopen. Maar aangezien hij sponsor is van de Olympische spelen en er in de zomer de note 4 uitkomt vraag ik me af of er op korte termijn een prijsdaling plaatsvindt. In dat geval zou ik nog wel iets langer kunnen wachten. Weet iemand hier iets meer van af?
Alvast bedankt!
aangezien ik over 2 weken een nieuw abonnement mag aanschaffen en ik erg tevreden ben over de note 1, ben ik van plan de note 3 te kopen. Maar aangezien hij sponsor is van de Olympische spelen en er in de zomer de note 4 uitkomt vraag ik me af of er op korte termijn een prijsdaling plaatsvindt. In dat geval zou ik nog wel iets langer kunnen wachten. Weet iemand hier iets meer van af?
Alvast bedankt!
Voor custom hebben we deze:Bart ® schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:43:
[...]
Bart ® in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Discussie" en verder lezen. Daar staat een en ander hoe ik een andere rom erop heb gezet.
[Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Idem zie custom topic...Sterretje6 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:18:
[...]
Ja onofficieel. Maar ik wil geen nightly builds of hoe je dat ook noemt.
Vind het trouwens vervelend dat geen enkele video op youtube echt goed uitlegt hoe ik dat nou moet doen, Cyanogenmod installeren op een Samsung Galaxy Note (1 of 3). Allemaal gaat het retesnel en is het niet goed/duidelijk in beeld gebracht. Ik heb nog nooit een custom rom op een smartphone gezet, plus ik heb autisme, dus ik wil graag een hele duidelijke uitleg.
[ Voor 39% gewijzigd door silitek op 22-02-2014 08:08 ]
Als ik factory reset doe zie ik onder het Android mannetje Spaanse taal staan. Wat houd dat in?
Ook als ik de pin dan in moet voeren staat er o.a 3 incercari ramase en appel de urgenta. En als ik daarna de pin heb ingevoerd staat er bij de taal standaard Romana. Ik kan die wel uiteraard wel veranderen naar Nederlands.
Ook als ik de pin dan in moet voeren staat er o.a 3 incercari ramase en appel de urgenta. En als ik daarna de pin heb ingevoerd staat er bij de taal standaard Romana. Ik kan die wel uiteraard wel veranderen naar Nederlands.
[ Voor 11% gewijzigd door Sterretje6 op 22-02-2014 12:37 ]
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Heeft er nog iemand problemen met bestanden kopieren van PC naar de ext.SD van de Note3 ?
Ik wou mp3's nnar mijn SD kopieren in de map muziek maar kriijg de melding dat hij niet naar die map kan kopieren. Als ik de SD uit de Note haal en met een adapter in de PC doe is er géén probleem.
Ik wou mp3's nnar mijn SD kopieren in de map muziek maar kriijg de melding dat hij niet naar die map kan kopieren. Als ik de SD uit de Note haal en met een adapter in de PC doe is er géén probleem.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 12:16 ]
Gekocht via Amazon.com, duurde wel 3 weken voor ik hem had maar was het geld meer dan waard. En zit een nette hoes bij. Misschien is de hoes niet zo stevig als een otterbox maar voel me er wel veilig mee. Red met de batterij was makkelijk 2 a 3 dagen zonder op te laden. Screentime kan je ongeveer 23 uur halen als je wil.Yosecret schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:49:
[...]
Dat klinkt interessant zo'n batterij, linkje? Heb een hoop van dat soort batterijen gezien op dealextreme e.d. maar nog nooit een 10k
http://zerolemon.com/prod...oofdustproof-rugged-case/
Misschien dat je hem ook wel op eBay kan vinden al.
En het feit dat ik een unofficial versie draai van cm maakt mij niet zo veel uit.
Volgens mij was de note 3 wel al gewoon cyanogenmod installer ready voor een official.
Daarvoor hebben we dit topic dus: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 22-02-2014 13:43 ]
Sorry, maar die vind ik ook niet duidelijk. Daarbij wil ik geen Odin, maar Cyanogenmod.silitek schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 08:06:
[...]
Voor custom hebben we deze:
[Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
En daarbij moet je dus toch gewoon in het custom rom topic zijn, niet hier
[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 22-02-2014 13:42 ]
Samsung Galaxy Note 3
Wow dat ziet er strak uit, erg handig voor op vakantie. Bedankt voor de link!kabrok schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Gekocht via Amazon.com, duurde wel 3 weken voor ik hem had maar was het geld meer dan waard. En zit een nette hoes bij. Misschien is de hoes niet zo stevig als een otterbox maar voel me er wel veilig mee. Red met de batterij was makkelijk 2 a 3 dagen zonder op te laden. Screentime kan je ongeveer 23 uur halen als je wil.
http://zerolemon.com/prod...oofdustproof-rugged-case/
Misschien dat je hem ook wel op eBay kan vinden al.
En het feit dat ik een unofficial versie draai van cm maakt mij niet zo veel uit.
Volgens mij was de note 3 wel al gewoon cyanogenmod installer ready voor een official.
Een vraagje over de knox counter. Heeft 1 van jullie al garantie moeten claimen en problemen gehad door de knox counter?
Verwijderd
Nee,maar ik heb zo het vermoeden dat ze dat niet zomaar inbouwen,hoewel ik al ergens gelezen heb dat er voorwaarden zijn ,is nogal dubbel volgens mij.Denk dat ik het hier in het topic heb gelezen,ga maar eens spitten.MaxLagerwey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:26:
Een vraagje over de knox counter. Heeft 1 van jullie al garantie moeten claimen en problemen gehad door de knox counter?
Vind het grote onzin dat ze het inbouwen maar zo denk ik erover. Ik heb hem in de vodafone winkel gekocht en ik ga daar eerst binnenkort maar is langs, dan moeten hun het me maar is uitleggen.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:44:
[...]
Nee,maar ik heb zo het vermoeden dat ze dat niet zomaar inbouwen,hoewel ik al ergens gelezen heb dat er voorwaarden zijn ,is nogal dubbel volgens mij.Denk dat ik het hier in het topic heb gelezen,ga maar eens spitten.
Verwijderd
Wij vinden het met zijn allen onzin ,maar wat wil je bereiken bij Vodafone ? Zij kunnen daar niks over uitleggen.Ik denk dat je het niet goed begrijpt,Vodafone heeft met Knox niks te makenMaxLagerwey schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:18:
Vind het grote onzin dat ze het inbouwen maar zo denk ik erover. Ik heb hem in de vodafone winkel gekocht en ik ga daar eerst binnenkort maar is langs, dan moeten hun het me maar is uitleggen.
[...]
Ik heb daar de note 3 gekocht dus ik bedoel hoe hun dan de garantie oplossen bij note 3's met knox 0x1. Dat vodafone niks met knox heeft te maken weet ik.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:45:
[...]
Wij vinden het met zijn allen onzin ,maar wat wil je bereiken bij Vodafone ? Zij kunnen daar niks over uitleggen.Ik denk dat je het niet goed begrijpt,Vodafone heeft met Knox niks te maken
De note 4 zal vermoedelijk niet eerder dan in de herfst leverbaar zijn. De Galaxy s5 wordt a.s. maandag geïntroduceerd, dus als je ergens op zou willen wachten is het tot die in de winkel ligt. De prijzen van de Note 3 zijn al wat gedaald, dus ik verwacht de komende maanden niet heel veel spannends op dat gebied.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:36:
Hallo medemens,
Alvast bedankt!
Unbranded, er staat toch geen providernaam in mijn post?
Cunning linguist.
Hoeft helemaal niet Pools te zijn. OXX is ook in Roemenië en Macedonië verkocht, om maar wat landen op te noemen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2090739
Cunning linguist.
Die knox counter is een probleem sammige xda members beweren dat ze contact hebben gehad met samsung en zij te horen hebben gekregen dat samsung deze voor 65€ terug op 0 zet maar wouden natuurlijk niet zeggen hoe dat moest.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:44:
[...]
Nee,maar ik heb zo het vermoeden dat ze dat niet zomaar inbouwen,hoewel ik al ergens gelezen heb dat er voorwaarden zijn ,is nogal dubbel volgens mij.Denk dat ik het hier in het topic heb gelezen,ga maar eens spitten.
Nu is wel de vraag is die knox counter enkel software zoals de gewone bootcounter of is deze software&hardware.
Ik vrees ervoor dat dit software en hardware is dn ga samsung eens contacteren en de waarheid natrekken van die posts
Deze heb ik een keer gepost..
Er is een app van vndnguyen (Phone Info) daarin kun je, zonder dat je in recovery mode moet, status van je Note 3 checken. Knox info en tevens ook een Fake check wanneer je toestel gemaakt is en waar.
Er is een app van vndnguyen (Phone Info) daarin kun je, zonder dat je in recovery mode moet, status van je Note 3 checken. Knox info en tevens ook een Fake check wanneer je toestel gemaakt is en waar.
Je hebt in ieder geval geen NL toestel. Je bent dus afhankelijk van de updates voor die betreffende landen (zoals al gemeld, Polen/Macedonië/Roemnenië...)
Verwijderd
Hij kan er blij mee zijn,in die landen worden de updates eerst uitgerold...Gadgeteer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:21:
[...]
Je hebt in ieder geval geen NL toestel. Je bent dus afhankelijk van de updates voor die betreffende landen (zoals al gemeld, Polen/Macedonië/Roemnenië...)
Verwijderd
Heb sedert 1 week een Note 3 en ben redelijk thuis in rooten ,jailbreaken en custom roms.
Waar ik niet in thuis ben maar toch wil proberen: Kan ik via mijn Note 3 de muziek op de een of andere manier opmijn Philips Flat Screen wireless ten gehore brengen ? Tv heeft internet vebinding.
Edit: gevonden via de philips my remote app,hoe simpel kan het leven zijn.
Waar ik niet in thuis ben maar toch wil proberen: Kan ik via mijn Note 3 de muziek op de een of andere manier opmijn Philips Flat Screen wireless ten gehore brengen ? Tv heeft internet vebinding.
Edit: gevonden via de philips my remote app,hoe simpel kan het leven zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 17:31 ]
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware