Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Spigen hoesjes zijn top, ik heb de Neo Hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577838

Hoi iedereen, ik heb sinds gister ochtend het probleem dat de jack plug aansluiting niet werkt, ik ben meteen naar de repair shop gegaan die hebben de module vervangen, toen deed deze het weer.
Vanmorgen deed die het weer niet, na een paar keer de plug erin en eruit te hebben gehaald deed die het weer, maar nu doet deze wederom helemaal niets meer.
Als ik nu mijn hoofd telefoon in plug, komt er alleen zacht geluid uit de telefoon speaker. De telefoon geeft ook gewoon aan dat er een ht wordt aangesloten.
Hebben een of meerdere hier last van (gehad) en zoja wat was het probleem.
ik ga Zaterdag terug naar de repair shop maar als ze het niet kunnen verhelpen dan ben ik bang dat ze hem moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577838

jordyktm schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:50:
Heb de Galaxy Note 3 nu een week of 2 in bezit. Kom van een Iphone 5s af en ben weer erg blij dat ik terug bij Samsung ben waar ik altijd tevreden mee was.
Nu had ik een dag of 5 terug een galaxy S view gekocht, gewoon omdat het kan. De 3 dagen hier na werd mijn telefoon steeds trager en liep regelmatig vast. Het scherm bleef zwart als ik de cover opende en alleen de optie en terug toetsen gingen branden. Tot overmaat van ramp liep hij gisteren helemaal in de prak. Kreeg de "com.android" proces fouten en er was niks meer mee te beginnen. Na een paar x rebooten heb ik het voor elkaar gekregen om een hard reset (fabrieks instellingen) te doen. Tot nu toe doet hij het weer prima en is er niks aan de hand.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt of het gewoon pure pech is?
Heb je hem heel toevallig net ge-update naar kitkat? 2 collegas van mij (ook allebei note 3 eigenaars haha) hadden het zelfde probleem als jij beschrijft nadat ze hadden ge-update, ik daarintegen had nergens last van na het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 09:00
Thnx!! Staat in de bestelling:)
Nu is t alleen nog n kwestie van wennen dat ik m'n note in in m'n broekzak laat zitten, al 2 keer gehad dat hij er bijna uit viel als ik ergens ging zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 17:45

silitek

Tubes Only

Heb de Galaxy Note 3 nu een week of 2 in bezit. Kom van een Iphone 5s af en ben weer erg blij dat ik terug bij Samsung ben waar ik altijd tevreden mee was.
Nu had ik een dag of 5 terug een galaxy S view gekocht, gewoon omdat het kan. De 3 dagen hier na werd mijn telefoon steeds trager en liep regelmatig vast. Het scherm bleef zwart als ik de cover opende en alleen de optie en terug toetsen gingen branden. Tot overmaat van ramp liep hij gisteren helemaal in de prak. Kreeg de "com.android" proces fouten en er was niks meer mee te beginnen. Na een paar x rebooten heb ik het voor elkaar gekregen om een hard reset (fabrieks instellingen) te doen. Tot nu toe doet hij het weer prima en is er niks aan de hand.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt of het gewoon pure pech is?
Factory reset is een must mocht er al veel apps en/of instellingen op je 4.3 staan, alhoewel ik hier mijn gloednieuwe note 3 eerst alle OTA updates (4x) waarbij de laatste 4.4.2. Beetje rare actie in volgorde updates, maar goed daarna dat ding ROOT en vol plempen met apps vanuit TB ;) ..geen problemen.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Ik heb nog steeds geen kitkat update binnen gekregen. Meerdere malen handmatig op bijwerken gedrukt maar krijg steeds dezelfde melding "De laatste updates zijn al geinstalleerd". M'n Note draait op Android 4.3, 't is een UK model. Kan het daardoor komen dat ik de update nog niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 11:09
Ook nog geen Kitkat binnen op mijn Tsjechische ETL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Yosecret schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:57:
Ik heb nog steeds geen kitkat update binnen gekregen. Meerdere malen handmatig op bijwerken gedrukt maar krijg steeds dezelfde melding "De laatste updates zijn al geinstalleerd". M'n Note draait op Android 4.3, 't is een UK model. Kan het daardoor komen dat ik de update nog niet heb?
Ja.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:44
falconxp schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:26:
Goed nieuws. Vandaag bericht gehad van Samsung dat mijn cashback toch wordt gehonoreerd.
Yep na bijna 2 maanden is mijne vorige week gestort. Heeft even geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
Grrr, gisteravond opeens al mijn wifi-punten weg. Lijkt mij een KK bug.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 11:19

migros

Nooit meer een Samsung

rolandos582 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:59:
[...]

Yep na bijna 2 maanden is mijne vorige week gestort. Heeft even geduurd.
De mijne heb ik 24-12-13 opgestuurd. Tot op heden niet eens een mailtje dat het in goede orde is ontvangen. Wel een erg kwalijke zaak van Samsung hoor.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kwalijk? Acht weken is de tijd die ervoor staat en die is nog niet voorbij. Ik kreeg ook niet eens een ontvangstmail, alleen een mail dat er betaald ging worden (dan staat het er ook meestal binnen een week op). Je hebt in een drukke periode verzonden, dus het kon nog wel een paar weken duren.

Geduld is er niet meer bij. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:17:
Nee hoor, ook op andere toestellen met andere versies is dit gebeurd...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

falconxp schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:29:
Ook nog geen Kitkat binnen op mijn Tsjechische ETL versie.
Me neither. Maar als ik het zo allemaal lees, mis ik niks aan 4.4.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
reyals schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Ik heb het met bijna 3 jaar Android nog nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 11:19

migros

Nooit meer een Samsung

Senor Sjon schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:28:
Kwalijk? Acht weken is de tijd die ervoor staat en die is nog niet voorbij. Ik kreeg ook niet eens een ontvangstmail, alleen een mail dat er betaald ging worden (dan staat het er ook meestal binnen een week op). Je hebt in een drukke periode verzonden, dus het kon nog wel een paar weken duren.

Geduld is er niet meer bij. :X
Thanx voor de tip.

Stop maar met roken, kijk dan maar hoeveel geduld je ineens over hebt |:(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Hebben jullie ook last van veel lichte beschadigingen op de zilveren bezel? Ik heb zo'n bumper case maar het lijkt juist daardoor te komen.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Denzis schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:10:
Hebben jullie ook last van veel lichte beschadigingen op de zilveren bezel? Ik heb zo'n bumper case maar het lijkt juist daardoor te komen.
Nee zelf geen last van, gebruik deze: http://tinyurl.com/jvr7e46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik heb een redelijk luxe van Spigen. Alleen het blijkt dat de zilveren rand zeer gevoel is voor stof en daardoor zeer snel beschadigd. Heb al een hoop spikkeltjes of minimale veegjes. Ik snap het maar niet. De rest van het toestel is redelijk duurzaam maar toch krijgen ze het voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

reyals schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Ik heb het helaas ook voor het eerst met KK gekregen. Nooit last gehad bij m'n 6 eerdere toestellen, of op dit toestel voor KK

(verdwijnen van opgeslagen Wifi netwerken dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 16:58
Mijn zilvere randen hebben ook al wat beschadigingen maar ik neem dat maar voor lief, ga daar geen behuizing voor nemen, de telefoon sec is al groot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505344

Denzis schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:10:
Ik behandel mijn Note3 niet bepaald met fluwelen handschoenen, heb geen bep. case om mijn toestel zitten en ook geen beschadigingen. Maar een poly midframe is volgens mij -de achilleshiel van de Note3. Als het goed is krijgen we met de nieuwste generatie toestellen,een metalen (en/of gelijkwaardige eigenschappen zoals koolstof-legeringen) mid-frame. Fingers crossed :)
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:17:
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:52:[...]
Ik heb het met bijna 3 jaar Android nog nooit eerder gehad.
Blindfold schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:40:
[...]Ik heb het helaas ook voor het eerst met KK gekregen. Nooit last gehad bij m'n 6 eerdere toestellen, of op dit toestel voor KK(verdwijnen van opgeslagen Wifi netwerken dus)
Wat wifi betreft zijn'r nu wel genoeg signalen (om'n issue te erkennen). Jammer dat de issues niet structureel (direct herkenbaar) zijn.

Google wil niet meer dat de batterijstatistieken nauwlettend in de gaten wordt gehouden in kitkat (zonder root). Tuurlijk, onder instellingen --> batterij; krijg je nog steeds een overzicht te zien van je toestels batterijverbruik, maar of die dan ook zo accuraat zijn? Vanwaar die geheimzinnige houding mbt. tot batterijstatistieken? Zoals reeds eerder geschreven;de hoge dataverbruik en daarmee evenredige SoC belasting -indien scherm uit- zijn op mijn Note3 zeer opvallend te noemen. Als ik dan naar de wifi stats kijk (mobiele data staat uit) onder de (android) batterijstatistieken, dan lijkt me dat geen grond tot zorgen. Ik bedoel 2-3% wifi verbruik is in mijn geval te verwaarlozen, dus verder maar geen aandacht aan besteed. Maar goed, wat tweaken betreft zoek ik vaak de grenzen op van mijn Note3, zonder aan gebruiksgemak hoeven in te leveren. Alhoewel in eerste instantie leek dat berichtjes (whatsapp, email,...) wel doorkwamen -wifi uit, indien scherm uit- blijkt dat nu dus niet 100% zo te zijn. Dat vind ik niet handig. Na 2 dagen staat mijn wifi weer constant aan (of bewust uit, via nfc tag). Wat me nu opvalt is de agressieve batterijverbruik van de wifi in de snapdragon 800 SoC. Bij de vorige instelling -wifi uit, indien scherm uit- was het batterijverbruik minimaal en had ik het gevoel dat mijn Note3 wel'ns een weekje zou kunnen draaien zonder aan de lader te hangen.

Met een krachtige Snapdragon 800 SoC, 1920x1080 pixels op een groot scherm en enorm veel features, zou je denken dat de Note3 niet zuinig zou zijn. Ruim 2 dagen standby en 5 uur screen-on tijd met nog ruim 50% batterijvermogen (De Potentie!!!) maakt mijn Note3 een zuinig toestel.
That's impressive. Maar goed om even terug te komen op het agressieve verbruik vd. wifi; op onderstaande afbeelding is mijn bovenstaande schrijven goed te volgen. Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/b4yslx.jpg
De eerste 2 dagen is het verbruik (onder normale gebruik) laag, tot het moment dat de wifi weer constant aanstaat. Dat moment is in de grafiek heel goed te zien, de wifi slurpt heel snel de battery juice op. Dat is jammergenoeg niet terug te zien in de process weergave (percentage wifi verbruik was nog steeds 2-3%). Conclusie de in android geinstalleerde batterijstatistieken zijn niet correct.

Er is wel degelijk een wifi issue (niet alleen op de Note3).
Ik heb -in tegenstelling tot andere owners-geen last van wegvallende wifi, vergeten wachtwoorden, verdwenen wificlients of dergelijke, sterker nog op mijn Note3 is de wifi razendsnel, maar vergt wel relatief veel batterijvermogen (as seen on screen). Dat, icm. de hoge SoC belasting (indien scherm uit) maakt mijn toestel -met kitkat- inefficiënt. Je zou denken, wat zeur je nou(?) in vergelijking met andere toestellen is de batterijverbruik vd. Note3 top, en dat klopt. Het punt is dat google beweerde dat kitkat veel efficiënter zou omgaan met de accu en ram. Dat kitkat minder geheugen nodig heeft klopt; maar 'efficiënter gebruik van de accu' kunnen ze (nog) niet waarmaken. Dat zou de verklaring kunnen zijn van de eerste regel (in m'n 3e alinea). Grote vraag is: waarom verbruiken wifi en cpu in de SoC zoveel stroom als het toestel in standby staat ? Wifi optimalisatie, software optimalisaties, de niet zo goede relatie met kitkat en apps, bepaalde (app-) permissies, logs ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189838

migros schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:19:
[...]

De mijne heb ik 24-12-13 opgestuurd. Tot op heden niet eens een mailtje dat het in goede orde is ontvangen. Wel een erg kwalijke zaak van Samsung hoor.
Idem, 19 november verzonden. Contact gehad met Samsung en mijn brief was nooit ontvangen (??). 3 weken geleden alles opnieuw verstuurd via mail, maar nog steeds geen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 19:11

GJA

Toch nog maar eens vragen ; iemand hier problemen met Google maps en de gps?
Alle apps die gps gebruiken werken goed behalve G maps. Die zit er gewoon een hele wijk naast.

Kan er niets over vinden. (nog geen kk).

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik vind mijn batterij verbruik tegenvallen dus ik wou de note 3 leeggooien en via odin de 4.4.2 firmware opnieuw flashen. Heeft 1 van jullie de firmware ergens online staan. Via sammobile kan ik hem niet downloaden omdat ik geen account voor terrafile heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
heb het idee dat kitkat wel een stuk zuiniger is, maar met dat wifi gezeik en die vreselijk bloatware die in de stock rom zit,, heb wat eruit getrap en pak gewoon 500 mb geheugen... zo even....

zou alleen willen kunnen rooten om echt af te kunnen rekeken met die bagger,, ik snap echt niet waarom ze zo verbeten die troep willen opdringen,, snap de EU ook niet die steld wel MS meer browser keuzes moet kunnen maken,, maar waarom bij android niet dta je verplicht ben allerlei dingen te draaien die veel mensen niet willen

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:39
op mijn laatste 3 androids had ik Nova launcher draaien, wat heel plezier werkte. Vandaag ooit maar geïnstalleerd op de Note 3. Heerlijk, alles werkt nog vlotter en de batterij gaat echt nog veel langer mee. Wellicht een tip voor degenen die wat langer met de batterij willen doen.
Nog een dikke plus: nu kunnen apps die je er niet op wilt, ook écht uitschakelen. De koppeling op het screen is ook verdwenen, dus meer ruimte voor de nuttige zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
heb daar root acces voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Dat werkt zonder root. Alleen even Nova aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
de gratis variant kan dit niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Jawel hoor, de gratis variant kan dat ook, gewoon eerst uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
hier verkloot ie alleen de layout, de meeste iconen zijn weg en het lijkt net zo'n cheap ass wolfgang android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dj.verhulst schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:55:
hier verkloot ie alleen de layout, de meeste iconen zijn weg en het lijkt net zo'n cheap ass wolfgang android
Weinig ervaring hiermee dan? De interface moet je ook zelf opbouwen, opties genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-02-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
dj.verhulst schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:55:
Die chaos, zoals jij dit noemt, kun je helemaal naar eigen behoefte ordenen. Nova biedt veel meer mogelijkheden vergeleken met de standaard launcher.
Bij installatie moet je natuurlijk wel de instellingen van de huidige launcher door Nova over laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Aloysxda schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:08:
[...]

Die chaos, zoals jij dit noemt, kun je helemaal naar eigen behoefte ordenen. Nova biedt veel meer mogelijkheden vergeleken met de standaard launcher.
Bij installatie moet je natuurlijk wel de instellingen van de huidige launcher door Nova over laten nemen.
Of misschien beter, niet over nemen en naar je eigen behoefte indelen. En ik ben met je eens dat het een fantastische laucher is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ik wil alleen van die troep af en hoef niet zo nodig een andere look te hebben, dan installeer ik wel een theme of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dj.verhulst schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:20:
ik wil alleen van die troep af en hoef niet zo nodig een andere look te hebben, dan installeer ik wel een theme of zo.
Een theme?

Ik adviseer je wat meer te lezen hierover, op XDA kom je al een heel eind verder

[ Voor 14% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-02-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 16:58
Ben zelf overigens meer een fan van de buzz launcher gezien je daar veel meer aan kan passen dan bij de nova launcher.

[ Voor 11% gewijzigd door qlum op 09-02-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
qlum schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:20:
Ben zelf overigens meer een fan van de buzz launcher gezien je daar veel meer aan kan passen dan bij de nova launcher.
Is ook een uitstekende laucher. Ieder zijn voorkeur. Keus genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04-2024
Kan iemand helpen? Sinds de updaten 4.4.2 kan ik amper nog een spel spelen. Elke game loopt snel vast. Ik kan amper een van mijn games spelen. Buiten fifa 14, die loopt tot nu toe niet vast. Maar games als The Simpson tapped out en gta sa lopen constant snel vast. En dat blijft ook zo kan amper heel even spelen en het loopt vast. Voor de updaten 4.4 2 hadden ik er amper last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 23:14
Ik gok dat je een vuile update hebt gedaan? Vrijwel zeker dat je probleem er niet meer is als je eerst een factory reset doet en dan een schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Xstreamdigital schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:27:
Kan iemand helpen? Sinds de updaten 4.4.2 kan ik amper nog een spel spelen. Elke game loopt snel vast. Ik kan amper een van mijn games spelen. Buiten fifa 14, die loopt tot nu toe niet vast. Maar games als The Simpson tapped out en gta sa lopen constant snel vast. En dat blijft ook zo kan amper heel even spelen en het loopt vast. Voor de updaten 4.4 2 hadden ik er amper last van.
Meerdere games, o.a. GTA SA, hebben problemen onder 4.4.2. De developers zullen met updates moeten komen. Ik ben blij dat ik nog even op 4.3 zit, al is het alleen maar om GTA SA. Ik wacht het nog wel even af voor ik overstap op 4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:29:
[...]

Een theme?

Ik adviseer je wat meer te lezen hierover, op XDA kom je al een heel eind verder
heb nu een aantal van die bloatware er af gedondert en raak geen 20 % meer kwijt per nacht maar een bescheiden 5 % .

XDA is wat onoverzichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:23
Heb mijne standaard gelaten, uiteraard met Kitkat en werkelijk nergens problemen mee.

Verbruikt per nacht max. 5% met wifi en 4G aan + de standaard Facebook, Twitter en Accu weather updates.

Moet wel bekennen dat ik dit toestel nog niet bepaald vol heb staan met apps, gebruik toch maar weinig van die dingen :).

PS!. ik heb de zwarte variant van het toestel met de standaard zwarte flipcover van Samsung (zonder view). Nu ben ik op zoek naar een wallpaper die het design benaderd van de voorkant van het toestel (de rand om het scherm) Die is niet effen zwart. Iemand al zoiets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05 06:34

NLF

Sinds Kitkat geen last meer van de Wifi foutmeldingen.

Accu gaat alleen wel wat minder lang mee maar zal daar nog eens naar kijken want kan ook best een app zijn die een beetje vervelend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:08

D33F

Tweelingtemmer

Mijn verbruik ligt ook rond de 5% per nacht en dan heb ik zo goed als alles aanstaan (wifi/locatie services/sync) en dat met +- 30/35 geïnstalleerde applicaties, verder ook nog alles stock (KitKat).

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Door een harde reset te doen na de Kitkat update, ben je verzekerd van een lekker draaiend toestel. deze tip hebben we hier al eerder geplaatst.
Dit zou een advies moeten zijn, wat Samsung zelf mee zou moeten geven, als je naar kitkat gaat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Ik heb kitkat er al op staan, dus door nu alles naar fabrieksinstellingen terug te zetten, krijg ik een schone kitkat installatie?

[ Voor 5% gewijzigd door Crawl NL op 10-02-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Meer mensen last van een afwijking in mijn locatie in Google maps? Sygic geeft wel de juiste locatie aan, maar via Google maps heb ik een afwijking van ongeveer een kilometer. Ongeacht of de locatie bepaald wordt via netwerk of gps, de afwijking blijft hetzelfde. Zou de fout in maps zitten of zou een Factory reset kunnen helpen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:11
Crawl NL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:55:
Ik heb kitkat er al op staan, dus door nu alles naar fabrieksinstellingen terug te zetten, krijg ik een schone kitkat installatie?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 19:11

GJA

reyals schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:58:
Meer mensen last van een afwijking in mijn locatie in Google maps? Sygic geeft wel de juiste locatie aan, maar via Google maps heb ik een afwijking van ongeveer een kilometer. Ongeacht of de locatie bepaald wordt via netwerk of gps, de afwijking blijft hetzelfde. Zou de fout in maps zitten of zou een Factory reset kunnen helpen?
Heb ik ook.
Ik heb nog geen kk. Al van alles geprobeerd, niets helpt. Alleen nog geen reset gedaan; dan moet ik exchange weer instellen; de automatiseerders moeten dan m'n telefoon (al)weer vrijgeven en ik moet die heren een beetje te vriend houden ;)

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
reyals schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:58:
heb het net getest maar bij mij klopt het precies :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aloysxda schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:52:
op mijn laatste 3 androids had ik Nova launcher draaien, wat heel plezier werkte. Vandaag ooit maar geïnstalleerd op de Note 3. Heerlijk, alles werkt nog vlotter en de batterij gaat echt nog veel langer mee
Is idd een handige launcher. Maar ook hier geldt weer; de animatie snelheid tweaken. Als je'm
echt Retestrak wilt krijgen dan zet je'm -onder 'Animatie snelheid' op "Sneller dan het licht" :*)
... De koppeling op het screen is ook verdwenen, dus meer ruimte voor de nuttige zaken.
Vind ik persoonlijk het grootste voordeel vd Nova-launcher. Door de Xtra rij die je erbij krijgt, komt de 16.9 verhouding beter tot zijn recht. Je krijgt ipv 5 rijen een 6e horizontale lijn (met apps en/of mappen) Xtra. De Note3 lijkt 'optisch' een andere, grotere toestel :9~
Heerlijk, alles werkt nog vlotter en de batterij gaat echt nog veel langer mee. Wellicht een tip voor degenen die wat langer met de batterij willen doen.Nog een dikke plus: nu kunnen apps die je er niet op wilt, ook écht uitschakelen.
Hoe leuk is het, om de mogelijkheid te hebben, om jouw toestel (zonder te rooten) naar je eigen persoonlijkheid te tweaken? Besides that, de tophard- and software. Handige, grote 5,7 '' Super-amOLED scherm, samsung's Touchwiz en constante stroom aan vernieuwingen/features (die je naar persoonlijk gebruik kunt aan/uit switchen). Wat gebruiksgemak betreft; with the Note3, Samsung delivers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:26
Anoniem: 505344 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:19:

Wat wifi betreft zijn'r nu wel genoeg signalen (om'n issue te erkennen). Jammer dat de issues niet structureel (direct herkenbaar) zijn.
<knip>
Maar goed om even terug te komen op het agressieve verbruik vd. wifi; op onderstaande afbeelding is mijn bovenstaande schrijven goed te volgen. [afbeelding]

De eerste 2 dagen is het verbruik (onder normale gebruik) laag, tot het moment dat de wifi weer constant aanstaat. Dat moment is in de grafiek heel goed te zien, de wifi slurpt heel snel de battery juice op.
<knip>
Komt dit niet gewoon door apps die beginnen te synchroniseren als WIFI aan staat? Denk bijvoorbeeld aan G+ foto/video backup, of Dropbox bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Ik heb m'n note zondagmiddag voor het laatst geladen en zit nog op 71% en ding word gewoon gebruikt waar ie voor bedoeld is,, bellen & gebeld worden,, whatapp en soms een info app .

wat ik me afvroeg er zijn blijkbaar weinig vervanginga accu in omloop die groter dan de standaard 3000
zouden die nog komen ,, met slim tweaken is een note 3 best zuinig maar als ie 3500 a 4000 accu zou kunnen krijgen betekend dat gewoon hele dagen erbij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:50
Vraagje, ik hoor de laatste tijd dingen over bepaalde chips in Samsung Accesoires, als een accesoire deze chip niet zou hebben, zou deze geblokkeerd worden.

In hoeverre klopt dit, en waar moet ik dan aan denken qua accesoires?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
dj.verhulst schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:29:
Ik heb m'n note zondagmiddag voor het laatst geladen en zit nog op 71% en ding word gewoon gebruikt waar ie voor bedoeld is,, bellen & gebeld worden,, whatapp en soms een info app .

wat ik me afvroeg er zijn blijkbaar weinig vervanginga accu in omloop die groter dan de standaard 3000
zouden die nog komen ,, met slim tweaken is een note 3 best zuinig maar als ie 3500 a 4000 accu zou kunnen krijgen betekend dat gewoon hele dagen erbij !
Ik denk dat je je toestel niet genoeg gebruikt }:O
Met een 3500 / 4000 accu krijg je echt niet hele dagen erbij, of je belt, appt en doet wel heel weinig met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
dj.verhulst schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:29:
Waarom schaf jij een Note aan? Een Note is bedoeld om meer me te doen dan bellen & appen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
nu 67 % het loopt best door vandaag,, wat mail storingen gehad op de zaak en dat opgelost.
ik bel niet aan de lopende band maar toch een aantal gesprekken gehad vandaag.

als ik nu een dag of 3 a 4 doe en er 1/3 meer capasiteit dan zou ik zeker een hele dag of wat erbij moeten krijgen , eigenlijk zouden ze van die flip over cases moeten maken met zonnecel ,, dat zou schelen.

Ik lees en antwoord mail ,, maak foto's en filmpjes , heb een aantal tools die ik gebruik om wifi netwerk ,, mx record, firewalls mee te testen , maar speel er geen spelletjes mee, en filmpjes kijken doe ik eigenlijk zelden, en whatapp :)

[ Voor 24% gewijzigd door dj.verhulst op 11-02-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dj.verhulst schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:17:
nu 67 % het loopt best door vandaag,, wat mail storingen gehad op de zaak en dat opgelost.
ik bel niet aan de lopende band maar toch een aantal gesprekken gehad vandaag.

als ik nu een dag of 3 a 4 doe en er 1/3 meer capasiteit dan zou ik zeker een hele dag of wat erbij moeten krijgen , eigenlijk zouden ze van die flip over cases moeten maken met zonnecel ,, dat zou schelen.

Ik lees en antwoord mail ,, maak foto's en filmpjes , heb een aantal tools die ik gebruik om wifi netwerk ,, mx record, firewalls mee te testen , maar speel er geen spelletjes mee, en filmpjes kijken doe ik eigenlijk zelden, en whatapp :)
Bij "normaal" gebruik moet ik hem om de dag opladen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 06:46
Hebben er nog meer mensen last van dat als je in de standard galerij app van samsung zit de home button niet meer werkt , ik moet dan op de terug knop drukken om weer uit de gallery te raken , voor de rest werkt de home button wel grwoon , ik heb de originele rom met kitkat erop draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
indofk schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:08:
Hebben er nog meer mensen last van dat als je in de standard galerij app van samsung zit de home button niet meer werkt , ik moet dan op de terug knop drukken om weer uit de gallery te raken , voor de rest werkt de home button wel grwoon , ik heb de originele rom met kitkat erop draaien
Even getest maar werkt gewoon bij mij. Misschien de telefoon een keer opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Ik gebruik QuickPic, ben jou probleem nog nooit tegen gekomen (op de weinige momenten) dat ik in de galerij app ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sahi_NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:23:
Komt dit niet gewoon door apps die beginnen te synchroniseren als WIFI aan staat? Denk bijvoorbeeld aan G+ foto/video backup, of Dropbox bijvoorbeeld?
Als ik dat in een grafiek zou gieten, dan zou je de 'activiteiten/verbruik per app' als ruis moeten zien. De apps die 'afhankelijk' zijn van internet, zich voeden door data-vergaren (lees: vooral google apps) zijn uitgeschakeld/verwijderd. Verder zijn alle geïnstalleerde apps getweaked; verschillende permissies zijn beperkt. maw In mijn geval zou je in standby heel weinig (fijn-)ruis verwachten.

Vertaald naar SoC activiteiten; de snapdragon 800 heeft zoveel power, dat 1 core draaiende op 100 MHz voldoende zou moeten zijn om 'gruis' aan data -in standby- met het net te communiceren. Wil verder eventueel rotte apps, die op mijjn toestel geïnstalleerd zijn, niet uitsluiten van sluik-verbruik. Maar dan nog;
ik zie -als toestel in standby staat- vooral veel piekmomenten, waarbij 1-4 cores gebruikt worden.
Again; all that power/resources, Why ? ;(

Om terug te komen op je vraag: Neen. Bedankt voor't meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Heren nu ook op GoT een root&custom firmware topic...
[Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware

[ Voor 49% gewijzigd door silitek op 12-02-2014 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is niet zozeer bij de galerij app, maar ook whatsapp heeft er last van en soms ontwaakt de telefoon niet met de home button, om erna weer prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
horizon1978 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:16:
[...]

Waarom schaf jij een Note aan? Een Note is bedoeld om meer me te doen dan bellen & appen. ;)
Wss om het "kijk mij nou" gehalte van het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Gadgeteer schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:52:
[...]

Wss om het "kijk mij nou" gehalte van het toestel ;)
Dan kan je beter een iPhone kopen.

Meeste commentaar wat ik krijg is dat van. Is dat een telefoon? Lijkt wel een tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 12:10

jordyktm

Catch me if you can.

Tijdje terug dit geschreven, overigens nog bedankt voor de reacties. Had hem inderdaad geupdate naar KitKat, na een factory reset leek alles weer zoals het hoort. Heerlijk vloeiend gebruik... Maar toen ik gisteren morgen mijn S view weer opende was het weer raak.. Geen beeld, wel opgelichte optie toetsen.. En dit is dus sinds dien niet meer over gegaan, unlocken is simpel weg een drama, ook zonder S View Cover. Misschien iemand een idee wat ik anders kan doen dan een factory reset? Baal hier wel stevig van.. laatste optie is natuurlijk contact opnemen met Samsung maar gezien het een software probleem lijkt zou ik het wel zelf willen oplossen. :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

jordyktm schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:36:
[...]

Tijdje terug dit geschreven, overigens nog bedankt voor de reacties. Had hem inderdaad geupdate naar KitKat, na een factory reset leek alles weer zoals het hoort. Heerlijk vloeiend gebruik... Maar toen ik gisteren morgen mijn S view weer opende was het weer raak.. Geen beeld, wel opgelichte optie toetsen.. En dit is dus sinds dien niet meer over gegaan, unlocken is simpel weg een drama, ook zonder S View Cover. Misschien iemand een idee wat ik anders kan doen dan een factory reset? Baal hier wel stevig van.. laatste optie is natuurlijk contact opnemen met Samsung maar gezien het een software probleem lijkt zou ik het wel zelf willen oplossen. :)
Ik zou toch nog een keer factory reset doen. En als het weer werkt incl S view de temp in de gaten houden. Kan toch een hardware failure zijn. Draai een benchmark app zoals AnTuTu een aantal keer achter elkaar. Als je toestel crash is het hardware gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

silitek schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:43:
[...]

Ik zou toch nog een keer factory reset doen. En als het weer werkt incl S view de temp in de gaten houden. Kan toch een hardware failure zijn. Draai een benchmark app zoals AnTuTu een aantal keer achter elkaar. Als je toestel crash is het hardware gerelateerd.
Je bedoeld na de factory reset gelijk de sview er op? Of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 08:17
Mijn Note 3 liep ook steeds vast na kitkat update, nu een factory reset gedaan en hij loopt weer super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

jordyktm schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:06:
[...]

Je bedoeld na de factory reset gelijk de sview er op? Of later?
S view cover erop tijdens factory reset...de cover mag geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iemand nog antwoord op mijn vraag? Zit nl te twijfelen of ik de note 3 moet nemen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

lanerios schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:54:
Iemand nog antwoord op mijn vraag? Zit nl te twijfelen of ik de note 3 moet nemen
Misschien wat specifieker zijn? "Bepaalde dingen" is een beetje een breed begrip...

• corset

• DM89
Ik had gelezen dat Samsung bevestigde dat dit niet het geval is en je gewoon niet officiele producten kunt gebruiken, kan alleen niet meer vinden waar ik het had gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 13-02-2014 08:59 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is een update voor uitgebracht, die third party accessoires weer gewoon laat werken met.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• corset
Thanks, vond het namelijk beetje raar. Samsung heeft er nooit problemen mee gehad, en nu dus opeens wel :p Leek me al heel sterk dat ze erger dan Apple zouden zijn xD

Gelukkig heb ik dan mn cover al klaarliggen (yay voor gratis covers!)

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 13-02-2014 09:06 ]

• Gadgeteer
Meulendijks89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:57:
[...]

Ik had gelezen dat Samsung bevestigde dat dit niet het geval is en je gewoon niet officiele producten kunt gebruiken, kan alleen niet meer vinden waar ik het had gelezen
Klopt, Lanerios loopt momenteel een beetje achter de feiten aan ;). Ik had hier en in het accessoire topic al een link geplaatst.

Nog een link naar SAMMOBILE.

Laat je keuze voor een goed toestel niet vallen door onjuiste berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meh, of ik achter de feiten aanloop boeit me geen reet. Ik hoor het nog dagelijks van klanten die vragen hoe het zit. Dus ik ben echt niet de enige, en ook de bericht geving eromheen is zeer slecht.
Wel leuk trouwens dat ze het een bug noemen. Iets heeft kritiek? Noem het een bug, opgelost!

Ik ga nog steeds voor de Note hoor, blijft een mooi ding. Waarschijnlijk de olympic edition, zwarte achterkant heb ik toch al liggen, samen met S cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
De berichtgeving kan misschien beter maar hoe wil je de huis-tuin-en-keuken klant bereiken? Die zoeken dit soort dingen niet op het internet.

Maar als jij van klanten deze vraag krijgt, betekent dat je in een telefoon winkel werkt?
Dan mag een klant van je verwachten dat je wel op de hoogte probeert te blijven en dat je niet roept dat het je geen reet boeit. Klanten hebben dan vertrouwen in jouw advies/kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
Heeft iemand anders dit probleem ook? Sinds de update naar kitkat scant de wifi geen netwerken meer.... handmatig een netwerk toevoegen werkt wel. Bij het updaten al de telefoon in de recovery een reset gegeven en alle gegevens verwijderd. Dit gisteren nog een keer gedaan en de rom opnieuw geflasht en nog steeds het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Heb voor een leuke prijs een iPhone 5S kunnen kopen. Heb nu het luxe probleem van het kiezen tussen de machtige note en de leuke iPhone. Loop er nu al een dag mee rond. Zeker wel tevreden mee. Maar kan niet kiezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gadgeteer schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:19:
De berichtgeving kan misschien beter maar hoe wil je de huis-tuin-en-keuken klant bereiken? Die zoeken dit soort dingen niet op het internet.

Maar als jij van klanten deze vraag krijgt, betekent dat je in een telefoon winkel werkt?
Dan mag een klant van je verwachten dat je wel op de hoogte probeert te blijven en dat je niet roept dat het je geen reet boeit. Klanten hebben dan vertrouwen in jouw advies/kennis.
Nop, werk niet in een winkel, en je verwacht in een winkel kennis van zaken? Serieus? Vorige abo verlenging (2 jaar geleden)

Vodafone -> Ja meneer, deze S2 is het nieuwste toestel wat op iOS draait! (over de samsung S2)
T-Mobile -> Nee meneer, de S2 is helaas geen android toestel, het draait op Touchwiz, een eigen OS van Samsung

etc
etc

En nu loop ik tegen dezelfde dingen aan. Constant verkopers die erop geilen om je een iphone aan te smeren, verkopers die uberhaupt geen idee hebben welke toestellen ze verkopen.

En als ik kijk naar de collega's om me heen precies hetzelfde. Hell, we hebben hier mensen werken die een stokoude nokia gebruiken en die het ook geen *insert something* boeit. En raad eens? Dat zijn de mensen die worden aangenomen.

Welkom in de telecom wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579531

Sinds gisteren ook eindelijk in het bezit van mijn nieuwe note :D

Alles werkt eigenlijk wel naar behoren, thuis verbind mij met wifi etc. Nu zit ik vandaag op de zaak en mijn note verbind wel met de wifi en geeft ook zelf aan volledig verbonden te zijn maar ik heb eigenlijk geen internet verbinding.. Kan geen updates binnen halen, whatsapp komt niet binnen etc.

Heb al even op google en tweakers rondgekeken maar ben het niet tegengekomen.

iemand dit probleem al eerder gehad en ook een oplossing gevonden? Het is mijn zakelijke toestel en ik root hem eigenlijk liever niet... maar is dat misschien de enige oplossing?

edit: mijn samsung tablet en s3 verbinden hier wel prima op de wifi

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 579531 op 14-02-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Anoniem: 579531 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:10:
Sinds gisteren ook eindelijk in het bezit van mijn nieuwe note :D

Alles werkt eigenlijk wel naar behoren, thuis verbind mij met wifi etc. Nu zit ik vandaag op de zaak en mijn note verbind wel met de wifi en geeft ook zelf aan volledig verbonden te zijn maar ik heb eigenlijk geen internet verbinding.. Kan geen updates binnen halen, whatsapp komt niet binnen etc.

Heb al even op google en tweakers rondgekeken maar ben het niet tegengekomen.

iemand dit probleem al eerder gehad en ook een oplossing gevonden? Het is mijn zakelijke toestel en ik root hem eigenlijk liever niet... maar is dat misschien de enige oplossing?

edit: mijn samsung tablet en s3 verbinden hier wel prima op de wifi
Maken ze op je werk geen gebruik van een inlog portal?
Edit: Had de edit niet gezien 8)7

Probeer het netwerk een keer te vergeten of stel een statisch IP in?

[ Voor 5% gewijzigd door jordyktm op 14-02-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee gewoon een simpele router + wachtwoord en klaar heb al op de router ingelogd en kan ook daar niets raars vinden..

edit: zie nu jouw reactie.. ook allemaal al geprobeerd.. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 579531 op 14-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En die poorten zijn niet dichtgetimmerd door je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope... het rare is ook.. we hebben hier meerdere routers (voor/achter/maggazijn/boven) en ik kan ook met allemaal verbinden maar op geen enkele router kan ik ook daadwerkelijk internetten. Nu heb ik een prima bundel dus het maakt niet zo heel veel uit voor die paar appjes per dag maar het is toch vreemd/irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Toch statisch ip al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 11:55
Anoniem: 579531 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:31:
Nope... het rare is ook.. we hebben hier meerdere routers (voor/achter/maggazijn/boven) en ik kan ook met allemaal verbinden maar op geen enkele router kan ik ook daadwerkelijk internetten. Nu heb ik een prima bundel dus het maakt niet zo heel veel uit voor die paar appjes per dag maar het is toch vreemd/irritant
Dus je kan wel een verbinging maken met de routers, alleen kan je het internet niet?
Heb je trouiwens aparte beveiligings apps geinstalleerd?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Rhodan, exact.. ik zie ook in mijn router dat ik gewoon verbinding heb maar hij kan t internet niet op.. hij is gewoon stock heb nog niets geïnstalleerd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hebben ze geen MAC filtering aanstaan? Verbinden is één, maar data is twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 579531 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:41:
@ Rhodan, exact.. ik zie ook in mijn router dat ik gewoon verbinding heb maar hij kan t internet niet op.. hij is gewoon stock heb nog niets geïnstalleerd verder.
Ga naar instellingen applicatie beheer naar alle app
ga naar playstore > ruim de cache op
dan naar download beheer en ruim hier ook de cache op

en dan weer terug naar playstore en dan krijgt je de melding van google en dan accepteren en dan kan je weer downloaden

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 11:55
Anoniem: 579531 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:41:
Heb je wel toegang tot andere delen binnen het lokale netwerk?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ligt niet aan de netwerk
Is een playstore bug in kitkat

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is opgelost! mijn telefoon pakte op de een of andere manier (zelfs statisch) de verkeerde gateway, zelfs als ik hem dus vertelde de juiste te pakken. Factory reset en gelijk met een statisch ip adres verbinden heeft gewerkt. als ik hem nu dynamisch laat verbinden en hem daarna statisch wil verbinden werkt het weer niet dus het probleem zit hem in het feit dat mijn telefoon blijkbaar eigenwijs is.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

Nu de zelfbeheersing hebben om lekker verder te werken ipv met mijn nieuwe telefoon te spelen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 579531 op 14-02-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Anoniem: 579531 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:21:
Nee gewoon een simpele router + wachtwoord en klaar heb al op de router ingelogd en kan ook daar niets raars vinden..

edit: zie nu jouw reactie.. ook allemaal al geprobeerd.. |:(
Reboot eens een keer....ik heb hetzelfde op stock rom meegemaakt naar een lange periode van 8uur deep sleep.
Er is niks mis met de routers of instellingen telefoon. Ziet gewoon alle netwerken, connectie op alle maar geen i-net. reboot en probleem was over. Denk een "bug" ;)

Edit: ^^Zelfs een factory reset lees ik..erg drastisch maar dat werkt ook.

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 14-02-2014 13:59 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste