Ik denk dat dat hier niet de issue is. Een deel van het geheugen is permanent voor andere zaken in gebruik, bijvoorbeeld als buffer voor het scherm of (telefonie) radio. Allemaal zaken die in de Kernel of "ROM" geregeld zijn. Op je pc is een deel van het geheugen ook nooit vrij beschikbaar.
Dat klopt ook wel want het ram geheugen is idd toegewezen aan de Adreno 330gpu.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:22:
Hoi allen,
voor degene die al in het bezit zijn van een note3: Hoeveel RAM heeft jullie toestel. Volgens het doosje en de vele omschrijvingen en reviews zou het 3GB moeten zijn. Helaas komt taakbeheer, maar ook Antutu niet verder dan 2,38 GB. Dit verklaart ook dat mijn telefoon met moeite boven de score van bv de HTC One uitkomt. Er waren al geruchten:
http://www.ubergizmo.com/...ure-2-5gb-of-ram-not-3gb/
maar kloppen nu dus wel. Voel me een beetje bekochtblijft een mooi toestel, maar er zit wat anders in het doosje dan dat er op staat
zelfs 20% minder werkgeheugen... Heb dus een dure auto gekocht waar ipv van 300 pk er dus 238 PK inzit. Morgen toch maar eens een belletje aan wagen met Samsung.......
De exynos variant heeft overigens meer ram over Omdat die Mali gpu minder ram gereserveerd heeft.
In de teardowns komt toch echt naar voren dat het netjes 3GB is wat er in zit...Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:22:maar kloppen nu dus wel. Voel me een beetje bekochtblijft een mooi toestel, maar er zit wat anders in het doosje dan dat er op staat
zelfs 20% minder werkgeheugen... Heb dus een dure auto gekocht waar ipv van 300 pk er dus 238 PK inzit. Morgen toch maar eens een belletje aan wagen met Samsung.
Als jij 300PK hebt en je zet de airco aan en je muziek met dikke subwoofer en tv's (voor de kids) aan dan gaan je PK's die jij kan gebruiken om voorruit te komen ook hard omlaag
Het is inderdaad wel erg veel, maar misschien kan je ook ontdekken hoeveel MB/GB de videokaart nodig heeft? Want die gebruikt hetzelfde RAM! Daarbij zijn er nog wat andere kleine dingen die die RAM gebruiken...
Als er dus 2,5GB in zou zitten zou je maar 1,88GB kunnen gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 26-09-2013 10:23 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Ik sanp je discussie hierboven, maar heeft er nu toch echt niet mee te maken. Het toestel zelf zeg 2,38 GB het doosje 3 GB. in dit geval ligt het niet aan de benaming van de bitjes en bites. En is het ook een verchil van 20,7%patrickt35 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:56:
Waarom blijft het aantal weergegeven GB eeuwig en altijd een discussiepunt?
Dit is een feit wat altijd aanwezig is bij een telefoon en pc.
Fabrikanten hanteren de norm dat bv 1mb 1000kb is. Echter een computer rekent in binaire waardes(macht 2). Hierdoor is 1mb 1024kb.
Die 1024 is namelijk een macht van 2, namelijk 210. En machten van 2 daar rekent een computer mee, omdat je dan een meervoud hebt van binaire waarden.
De fabrikant zet de berekende waarde met 1000 in 1, omdat dat natuurlijk wat meer klinkt.
Als je het hebt over kB, MB en GB, zitten er steeds 1000 in 1. Er is een andere aanduiding namelijk KiB, MiB, en GiB (spreek uit: kibibyte, mebibyte, gibibyte). Daarvan zitten er wel echt 1024 in 1. Jouw vaste schijf is dus bv wel zeker 160 GB, maar 129 GiB.
Omdat je vroeger in een pc nooit zoveel geheugen had, kon je altijd de waardes uitdrukken, in de voor mensen makkelijk te bevatten kilobytes en megabytes, maar tegenwoordig worden de afrondingsverschillen steeds groter. Een terabyte (1000 GB) zou 10[sup]12[sup] bytes zijn als er steeds 1000 in zitten, maar is eigenlijk 240 bytes. Dat is een verschil van 99511627776 bytes, oftewel 99.51 GB (92.67 GiB) = 9%. Dat terwijl het verschil tussen de kB en de KiB nog maar 2,4% is. En dat verschil wordt percentueel steeds groter vandaar dat je die andere aanduiding steeds vaker ziet.
Maar geeft het toestel niet aan wat nog vrij is van het werkgeheugen en het doosje het totale werkgeheugen ?Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:11:
[...]
Het toestel zelf zeg 2,38 GB het doosje 3 GB.
Verwijderd
thnx voor je reactie, verklaard een hoop, maar wellicht handig voor Samsung om dat op het doosje te vermelden dat x MB dedicated is voor de videokaartkabrok schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:06:
[...]
Dat klopt ook wel want het ram geheugen is idd toegewezen aan de Adreno 330gpu.
De exynos variant heeft overigens meer ram over Omdat die Mali gpu minder ram gereserveerd heeft.
Het verbaasd me een beetje dat ik nog niemand over de S-pen heb gehoord.
Zijn jullie (als nieuwe Note 3 eigenaren) wel van plan deze vaak te gaan gebruiken? Was het uberhaupt een reden om de Note 3 te kopen vraag ik me af?
Ik heb het idee dat niemand dat pennetje zou missen als het er niet bij zou zitten.
Er wordt veelal gesroken over het scherm en de snelheid, maar verder...
Zijn jullie (als nieuwe Note 3 eigenaren) wel van plan deze vaak te gaan gebruiken? Was het uberhaupt een reden om de Note 3 te kopen vraag ik me af?
Ik heb het idee dat niemand dat pennetje zou missen als het er niet bij zou zitten.
Er wordt veelal gesroken over het scherm en de snelheid, maar verder...
Verwijderd
ik ga het zeker gebruiken. voor een korte notitie is het zoveel makkelijker dan het toetsenbord gebruiken. En je kunt wonderbaarlijk goed schrijven met het pennetje en het scherm. Maar hoeveel? nog geen idee. Wordt vervolgd
Ik heb de note 3 voor al om zijn scherm en snelheid gekozen.. Het pennetje gebruikte ik bij de note1 ook niet echt veel, moet wel zeggen dat het bij de note 3 toch wel 10x beter werkt qua schrijven en herkenning van het handschrift!
Maar is het niet zo dat dat pennetje strepen achterlaat? Dat heb ik tenminste gehoord uit verhalen.
Ik wacht zelf tot er een leuke aanbieding komt voor deze Note 3 zodat ik die kan gebruiken met mijn huidige abonnement.
Ik wacht zelf tot er een leuke aanbieding komt voor deze Note 3 zodat ik die kan gebruiken met mijn huidige abonnement.
Het pennetje is wel anders dan bij de note 1, bij de note 1 was het puntje hard en nu is ie een stuk zachter.
Over het strepen achter laten kan ik zeggen dat als je vinger afdrukken op het scherm hebt staan, dat de pen deze weg veegt en dat zie je dan als strepen.
Wat ik nog een voordeel vind van het scherm is dat hij nu een stuk donkerder gezet kan worden ten opzichte van de note 1. Vooral handig voor 's nachts
Nog een grappig iets is het met 1 handbediening van het scherm:
Over het strepen achter laten kan ik zeggen dat als je vinger afdrukken op het scherm hebt staan, dat de pen deze weg veegt en dat zie je dan als strepen.
Wat ik nog een voordeel vind van het scherm is dat hij nu een stuk donkerder gezet kan worden ten opzichte van de note 1. Vooral handig voor 's nachts
Nog een grappig iets is het met 1 handbediening van het scherm:

[ Voor 37% gewijzigd door Aapie op 26-09-2013 12:55 ]
Zo. De note nu paar uur in gebruik en eerste indrukken:(kom van een one X af)
Scherm is echt... Wauw. Heel scherp. Kleuren zijn fantastisch. En helderheid is meer dan prima.
Schrok wel echt even van het formaat. Is echt een heeeeeeeeeel groot toestel. Maar binnen een uur ben je dat vergeten en heb ook geen moeite om het toestel met 1 hand te bedienen.
Touchwiz blijft een draak. Ook gelijk weer nova launcher erop gezet. S pen blijft het gewoon doen. Dus dat is pluspunt.
Toestel is ook echt ontzettend snel. Echt merkbaar sneller dan mijn oude one X. Apps openen direct zonder vertraging. Scrollen gaat echt enorm vloeiend. Niks op aan te merken.
Speaker kwaliteit is minder dan de one, maar heel veel beter dan de one X. Vooral het volume is een stuk beter op de note.
Design is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het echt een enorm mooi, strak design. Achterkant voelt niet als leer, maar wel beter dan het gladde plastic.
Enig nadeel, en hiermee ga ik ook terug naar de winkel, is dat de cover bij mij niet 100% afsluit. Ik heb aan de linker kant een hele klein kier. Zal hier later een foto van plaatsen.
Al met al echt een blijvertje. Zeker geen spijt van.
Edit : Wat een voordeel is aan nova, is dat je een gesture kunt instellen voor het omlaag halen van de notificatie balk. Ik kan gewoon halverwege naar beneden slepen en dan toont hij de balk. Vooral handig omdat je met 1 hand heel moeilijk boven in komt.
Scherm is echt... Wauw. Heel scherp. Kleuren zijn fantastisch. En helderheid is meer dan prima.
Schrok wel echt even van het formaat. Is echt een heeeeeeeeeel groot toestel. Maar binnen een uur ben je dat vergeten en heb ook geen moeite om het toestel met 1 hand te bedienen.
Touchwiz blijft een draak. Ook gelijk weer nova launcher erop gezet. S pen blijft het gewoon doen. Dus dat is pluspunt.
Toestel is ook echt ontzettend snel. Echt merkbaar sneller dan mijn oude one X. Apps openen direct zonder vertraging. Scrollen gaat echt enorm vloeiend. Niks op aan te merken.
Speaker kwaliteit is minder dan de one, maar heel veel beter dan de one X. Vooral het volume is een stuk beter op de note.
Design is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het echt een enorm mooi, strak design. Achterkant voelt niet als leer, maar wel beter dan het gladde plastic.
Enig nadeel, en hiermee ga ik ook terug naar de winkel, is dat de cover bij mij niet 100% afsluit. Ik heb aan de linker kant een hele klein kier. Zal hier later een foto van plaatsen.
Al met al echt een blijvertje. Zeker geen spijt van.
Edit : Wat een voordeel is aan nova, is dat je een gesture kunt instellen voor het omlaag halen van de notificatie balk. Ik kan gewoon halverwege naar beneden slepen en dan toont hij de balk. Vooral handig omdat je met 1 hand heel moeilijk boven in komt.
[ Voor 9% gewijzigd door Michaelg op 26-09-2013 12:56 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zelf heb ik momenteel ook de ONE X, en ga dus ook de overstap maken naar de Note 3, goed om te horen dat hij jou bevalt!
Kom net thuis, note 3 is binnen, hangt nu aan de lader 
Kan iemand die al een cover heeft z'n mening plaatsen?
Ik ben nog aan het rondkijken. De S-View lijkt me wel wat, spijtig dat die (net zoals alle officiële covers) zo overpriced is. Wat ik me ook afvraag is of dat ie voldoende shockabsorberend is om een doorsnee val (vanuit handhoogte) te overleven? Weet iemand nog goede (verkrijgbare) andere cases?
Ik ben nog aan het rondkijken. De S-View lijkt me wel wat, spijtig dat die (net zoals alle officiële covers) zo overpriced is. Wat ik me ook afvraag is of dat ie voldoende shockabsorberend is om een doorsnee val (vanuit handhoogte) te overleven? Weet iemand nog goede (verkrijgbare) andere cases?
Zelf heb ik deze besteld, en nog een aantal anderen. Ook wat screen protectors bijvoorbeeld.depr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:10:
http://www.ebay.nl/itm/BL...ash=item2eca74b857&_uhb=1
EDIT :
http://www.ebay.com/sch/C...tml?_from=R40&_nkw=note+3
[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 26-09-2013 14:15 ]
Hij is idd erg duur maar met de cashback actie van samsung ie hij nog maar 4,95 eurodepr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:10:
Thanks! Die wallet case lijkt me wel wat, handig voor situaties wanneer de hele portefeuille meesleuren niet nodig is en hij is makkelijk afneembaar en heeft geen geïntegreerde achterkant wat ook een pluspunt kan zijn. Denk dat ik 'm ook ga bestellenrolandos582 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:13:
[...]
Zelf heb ik deze besteld, en nog een aantal anderen. Ook wat screen protectors bijvoorbeeld.
http://www.ebay.nl/itm/BL...ash=item2eca74b857&_uhb=1
EDIT :
http://www.ebay.com/sch/C...tml?_from=R40&_nkw=note+3
Idd, maar ben wel Belg maar haalde de note uit Nederland; denk je die actie dan zou lukken? Ik ga het eens bekijken.joosthaarman schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:23:
[...]
Hij is idd erg duur maar met de cashback actie van samsung ie hij nog maar 4,95 euro
EDIT:
balenActievoorwaarden cashback-actie Note 3 accessoires:
[...]
Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland zijn aangekocht en geleverd zijn en Deelnemers dienen in Nederland woonachtig te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door depr op 26-09-2013 14:34 ]
Enig idee wanneer deze verkocht gaan worden? Binnen een week ofzo neem ik aan, of zal het langer duren?joosthaarman schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:31:
Ik wacht nog wel even tot de officiële hoesjes uit zijn.
Voor dat geld, is het een prima oplossing. Vaak krijg ik deze case's gewoon 2 keer of gratis. Dat is nog het mooie van dat spul.depr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:29:
[...]
Thanks! Die wallet case lijkt me wel wat, handig voor situaties wanneer de hele portefeuille meesleuren niet nodig is en hij is makkelijk afneembaar en heeft geen geïntegreerde achterkant wat ook een pluspunt kan zijn. Denk dat ik 'm ook ga bestellen
@ Officiële cases, dat gaat nog wel even duren denk ik, met een week of 2. Bovendien zijn die nu vrij slecht leverbaar.
Had hiervoor de note 2, relatief veel laten vallen maar nooit problemen gehad, behalve 1 keer heb ik 'em slaapdronken van m'n nachtkastje gestoten waar hij in een dock stond. Toen ik 's ochtends opstond zag ik dat er een heel fijne barst in het scherm zat 
En aangezien het aartsmoeilijk is om enkel het glas te vervangen zou ik heel het scherm moeten vervangen om het gefixt te krijgen, wat heel duur is. Daarom wil ik nu een stevig hoesje voor m'n nieuwe.
Sindsdien gebruik ik het dock overigens alleen maar op een bureau of op de grond (voor aansluiten op extern scherm).
En aangezien het aartsmoeilijk is om enkel het glas te vervangen zou ik heel het scherm moeten vervangen om het gefixt te krijgen, wat heel duur is. Daarom wil ik nu een stevig hoesje voor m'n nieuwe.
Sindsdien gebruik ik het dock overigens alleen maar op een bureau of op de grond (voor aansluiten op extern scherm).
Iemand al Google Now proberen te activeren? Toestel start zowel Google now als S finder als ik de menu knop lang in hou. Google Now geeft network error als ik hem activeer. Liefst gooi ik die S finder rommel er zo snel mogelijk af.
Welke dock heb je? Ben zelf ook opzoek naar een dock, maar ik vind allemaal van die cheapass bagger dingen.depr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:55:
Had hiervoor de note 2, relatief veel laten vallen maar nooit problemen gehad, behalve 1 keer heb ik 'em slaapdronken van m'n nachtkastje gestoten waar hij in een dock stond. Toen ik 's ochtends opstond zag ik dat er een heel fijne barst in het scherm zat
Zit er op de doos van de Note 3 een sticker die zegt dat het ding alleen werkt met de SIM van een Europese provider? http://gigaom.com/2013/09...s-region-locked/#comments
Op amazon.de een hele reeks klachten over vooral de SIM regio-lock: link.
Dat klinkt verrot. Ik had dit toestel op de shortlist staan. Maar als ik op vakantie niet een simkaart van een lokale simboer kan gebruiken, is dat best verrot.Raindeer schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:31:
Zit er op de doos van de Note 3 een sticker die zegt dat het ding alleen werkt met de SIM van een Europese provider? http://gigaom.com/2013/09...s-region-locked/#comments

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Verwijderd
dat doet het hem ik ga bijna elk jaar naar Azië en schaf dan een lokale simkaart aan. Factory reset in pakken en terug dat ding grrrr. SIM lock? we gaan nu echt terug in de tijd Samsung. Van de positieve waarderingen op de Duitse amazon blijft iig weinig van over....
Mn note 3 net binnen. Ge wel dig!
Een vraagje. Ik heb een paar 1080p mkv (2gb) films gedownload en die speel ik af met stockplayer en MXplayer maar bij beide wil hij nog wel eens haperen. Komt dit doordat je teveel open hebt staan? Iemand ervaring mee?
Een vraagje. Ik heb een paar 1080p mkv (2gb) films gedownload en die speel ik af met stockplayer en MXplayer maar bij beide wil hij nog wel eens haperen. Komt dit doordat je teveel open hebt staan? Iemand ervaring mee?
Ok, het wordt beter... Galaxy S4 is nu ook Region-locked. Comment op eerder gelinkte artikel
Verwijderd
Ik was erg aan het twijfelen tussen de Sony Experia Z1 en deze telefoon, Deze kreeg net een lichte voorkeur, maar als ik hem op vakantie niet kan gebruiken met een lokale sim houdt het op. Ik wordt al genoeg betutteld door Rutte en co, daar heb ik Samsung niet voor nodig.
Heeft ook geen zin meer om dat ding in hong kong aan te schaffen. Wat moet je nu in hemelsnaam dan kopen. Blijft dan alleen Iphone over.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:43:
dat doet het hem ik ga bijna elk jaar naar Azië en schaf dan een lokale simkaart aan. Factory reset in pakken en terug dat ding grrrr. SIM lock? we gaan nu echt terug in de tijd Samsung. Van de positieve waarderingen op de Duitse amazon blijft iig weinig van over....
Kan je die simlock niet verwijderen door een root te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door kevinl op 26-09-2013 15:58 ]
Hier lees ik dat in Azië er geen sticker op de doos zou staan, dus het zou zo maar kunnen dat een deel van de verkochte modellen geen regio-lock heeft. Misschien hangt het ook van de chipset af (Exynos versus Snapdragon), want bij sommige uitvoeringen van de Note 3 stonden veel meer frequentiebanden.kevinl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:57:
Heeft ook geen zin meer om dat ding in hong kong aan te schaffen. Wat moet je nu in hemelsnaam dan kopen. Blijft dan alleen Iphone over.
Kan je die simlock niet verwijderen door een root te doen?
Verwijderd
Ik verwacht gewoon region free en unlocked note 3 in hk. Samsung kan het in hk wel schudden als ze een region lock opzetten. Plus de mobile markt in hk bestaat voor meer dan de helft uit non locals.
Iemand die weet hoeveel je moet betalen p/m zonder toestelkosten?
Ben zelf een student en zit vaak op Wi-Fi (school, thuis, trein etc) en gebruik dus vrijwel bijna geen 3G..
bellen doe ik in principe ook nooit en smsen ook niet!
Waarom heb ik het toestel dan nodig?
Ik doe nu zelf de opleiding DTP en een toestel waarmee ik nauwkeurig kan tekenen met een mooi scherm trek me heel erg aan! Is ook wat handiger in het dagelijks gebruik als ik iets moet presenteren tijdens college.
Welke abonnement zou voor mij het gunstigste zijn? (zie op Tweakers ook geen overzicht van alle abbonementen? Tenzij ik verkeerd kijk)
Toestel los kopen zit er voor mij niet in
Ben zelf een student en zit vaak op Wi-Fi (school, thuis, trein etc) en gebruik dus vrijwel bijna geen 3G..
Ik doe nu zelf de opleiding DTP en een toestel waarmee ik nauwkeurig kan tekenen met een mooi scherm trek me heel erg aan! Is ook wat handiger in het dagelijks gebruik als ik iets moet presenteren tijdens college.
Welke abonnement zou voor mij het gunstigste zijn? (zie op Tweakers ook geen overzicht van alle abbonementen? Tenzij ik verkeerd kijk)
Is een Note 10.1 (2014 editie) niet beter voor je? Die begint op 599 euro (adviesprijs) en heeft dezelfde hardware als de Note 3, plus 2560 x 1600 resolutie en het scherm is groter (dus makkelijker tekenen).
[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 26-09-2013 16:39 ]
Wil hem zelf ook nog gebruiken als mobiel namelijk (word zelf vaak gebeld) en ik kan dan mooi mijn Nexus 4 weg doen (zakcentjes wat ik kan gebruiken voor het betalen van mijn abbo met de Note 3)Ettepet schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:39:
Is een Note 10.1 (2014 editie) niet beter voor je? Die begint op 599 euro (adviesprijs) en heeft dezelfde hardware als de Note 3, plus 2560 x 1600 resolutie en het scherm is groter (dus makkelijker tekenen).
Wil hem ook wel makkelijk in me broekzak kunnen stoppen..
[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 26-09-2013 16:43 ]
Idd geen note voor mij,ga mij niet blauw betalen als ik in de us zit..kevinl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:39:
[...]
Dat klinkt verrot. Ik had dit toestel op de shortlist staan. Maar als ik op vakantie niet een simkaart van een lokale simboer kan gebruiken, is dat best verrot.
Dit gaat hen toch veel zakelijke klanten kosten.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
ja maar die versie wil ik niet hebben.. ik wil die snappie dragen chipsetEttepet schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:05:
[...]
Hier lees ik dat in Azië er geen sticker op de doos zou staan, dus het zou zo maar kunnen dat een deel van de verkochte modellen geen regio-lock heeft. Misschien hangt het ook van de chipset af (Exynos versus Snapdragon), want bij sommige uitvoeringen van de Note 3 stonden veel meer frequentiebanden.
Die hebben vaak toch een onbeperkt abbo, waardoor ze in het buitenland een europa/wereld bundel aan zetten. Die wisselen echt niet naar een ander chipje.Gunth schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:08:
[...]
Idd geen note voor mij,ga mij niet blauw betalen als ik in de us zit..
Dit gaat hen toch veel zakelijke klanten kosten.
Ik was een trouwe Samsung-klant, maar met deze praktijken (nu ik er in detail over gelezen heb) is de Note II mijn laatste Samsung telefoon. Bah!
Je post zal je beter even hier kunnen doen Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijdenKnamix schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:35:
Iemand die weet hoeveel je moet betalen p/m zonder toestelkosten?
Dat is het juiste toppic voor dergelijke vragen en daar staan misschien wat goede aanbiedingen in
Daar lees ik:Ettepet schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:33:
Op amazon.de een hele reeks klachten over vooral de SIM regio-lock: link.
Nachdem hier gerade die Wogen der Entrüstung hochwallen. Wie aus dem Statements von Samsung hervorgeht gilt der SIM Lock nur für die Erstaktivierung, danach kann man wie bisher weltweit alls SIM Karten einsetzen. Sinn des ganzen ist wohl scheinbar "nur" Grauimporte in die EU zu unterbinden.
Dus alleen de eerste activatie moet met een Europese simkaart zijn en daarna kan je alle simkaarten wereldwijd er in stoppen zonder problemen!
Als dat klopt is er inderdaad niet veel aan de hand. Ik hoop dat daar snel duidelijkheid over komt dan, want legio sites (inclusief Tweakers) berichtten dit anders.Gallant schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:29:
[...]
Dus alleen de eerste activatie moet met een Europese simkaart zijn en daarna kan je alle simkaarten wereldwijd er in stoppen zonder problemen!
Verwijderd
Deze verwarring is door Samsung zelf veroorzaakt. Waarom pas rond de release met dit vage gedoe komen? Dit was natuurlijk ruim vantevoren bekend dus dit is ook nog eens volkomen respectloos naar de klant toe.
Als dit een storm in een glas water blijkt te zijn dan ligt de oorzaak wederom bij Samsung. Duidelijke communicatie lijkt mij wel zo handig...
Als dit een storm in een glas water blijkt te zijn dan ligt de oorzaak wederom bij Samsung. Duidelijke communicatie lijkt mij wel zo handig...
Ben ik met je eens, typisch weer gevalletje pruts communicatie. Maar ja ik heb liever een bedrijf dat "eerlijke" producten maakt en dan wel niet zo'n geweldig gepolijste pr-machine. Maar ja dit schaadt Samsung natuurlijk wel ze doen zich zelf ermee te kort.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:43:
Deze verwarring is door Samsung zelf veroorzaakt. Waarom pas rond de release met dit vage gedoe komen? Dit was natuurlijk ruim vantevoren bekend dus dit is ook nog eens volkomen respectloos naar de klant toe.
Deze ga ik denk ik halen, ziet er iets mooier uit als je het mj vraagtdepr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:29:
[...]
Thanks! Die wallet case lijkt me wel wat, handig voor situaties wanneer de hele portefeuille meesleuren niet nodig is en hij is makkelijk afneembaar en heeft geen geïntegreerde achterkant wat ook een pluspunt kan zijn. Denk dat ik 'm ook ga bestellen
Even korte update. Ik heb het toestel opgeladen van 8 naar 100% in twee uur tijd. Dit terwijl ik het toestel in die tijd. Ook nog echt veel gebruikt hebt.
Zit nu op 65% accu, en heb het scherm ruim 2 uur aan staan. Met wisselend gebruik, dus beetje surfen. Beetje YouTube - en en beetje gamen. Dit even door rekenen en dan zou ik op 6en half uur screen on time komen. Vind ik netjes en zou twee keer zoveel zijn als mijn vorige telefoon (one x)
Zit nu op 65% accu, en heb het scherm ruim 2 uur aan staan. Met wisselend gebruik, dus beetje surfen. Beetje YouTube - en en beetje gamen. Dit even door rekenen en dan zou ik op 6en half uur screen on time komen. Vind ik netjes en zou twee keer zoveel zijn als mijn vorige telefoon (one x)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
Heb net besteld
Heb net besteld
Dat is wel een stoere case! Ik wil hem echter ook als wallet kunnen gebruiken en dan is iets creditcard houders en ruimte voor papier geld wel handig. Dus twijffel nog ook omdat ik van de cashback gebruik wil gaan maken.
Deze is ook mooi:
http://www.amazon.de/Ultr...S4S3W/ref=pd_sim_sbs_ce_3
maar ook geen wallet maar wel een stand en dat is ook wel heel handig.
Deze is zeer mooi alleen geen stand
http://www.amazon.de/Sams...00DM4SLZC/ref=pd_sim_ce_4
Ebay heeft ook veel, deze heeft beide(stand en wallet in 1
http://www.ebay.nl/itm/St...ash=item53fdafe868&_uhb=1
http://www.ebay.nl/itm/St...ash=item53fdafe868&_uhb=1
[ Voor 34% gewijzigd door Alessandr0 op 26-09-2013 21:31 ]
En lekker veel kleurtjes om uit te kiezen alleen ik ken dat spul dat is een hard ribbelig plastic wat totaal niet lekker in de hand voelt.
Yep, is wel cheap ass jaGallant schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:29:
[...]
En lekker veel kleurtjes om uit te kiezen alleen ik ken dat spul dat is een hard ribbelig plastic wat totaal niet lekker in de hand voelt.
Maar voor die paar euro zou ik het altijd kunnen proberen dank alleen dat de verzendkosten al hoger zijn.
Free shipping hé,Gallant schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:32:
[...]
Maar voor die paar euro zou ik het altijd kunnen proberen dank alleen dat de verzendkosten al hoger zijn.
Meestal heb ik altijd iets van 5-10 hoesjes, kosten toch niks en kun je zo wisselen mocht er 1 kapot gaan.
Vandaag ook de Note 3 gehaald, wat een bijzonder apparaat.
Start flitsend op, is rete snel, helemaal top. Alleen jammer van de tmobile tune bij het opstarten.
overgegaan van de Note 2.
Start flitsend op, is rete snel, helemaal top. Alleen jammer van de tmobile tune bij het opstarten.
overgegaan van de Note 2.
heeft de note 3 nu gorilla glass of niet?
Al een rootmethode aanwezig? Kan ik zsm die Samsung crapware eraf gooien.
Verwijderd
Ff een n00b vraag.
Werken de speciale Samsung features (air view, s pen extra menu, etc) op andere launchers?
Bijvoorbeeld als ik adw of nova erop zet
Werken de speciale Samsung features (air view, s pen extra menu, etc) op andere launchers?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 22:40 ]
JaVerwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:39:
Ff een n00b vraag.
Aantal pots terug heeft iemand alweer nova op zijn N3. En werkt zover hij weet allemaal naar behoren.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:39:
Ff een n00b vraag.
Misschien een handige link voor in de begin posting
http://downloadcenter.sam...61/NL/Dut/start_here.html
http://downloadcenter.sam...61/NL/Dut/start_here.html
Apparaat geroot, heerlijk die bloat er af kunnen gooien yay!
Verwijderd
Van het XDA forum:
Here’s the Galaxy Note 3′s Consumer Consultant guide, with three times the info in the user manual 102 pages.. http://www.sammobile.com/...omer_Consultant_Guide.pdf
Here’s the Galaxy Note 3′s Consumer Consultant guide, with three times the info in the user manual 102 pages.. http://www.sammobile.com/...omer_Consultant_Guide.pdf
Verwijderd
Ik heb net de Note 3 gekregen :-) (T-mobile) Maar hier zat helemaal geen sticker op.
Mag ik vanuit gaat dat ik geen SIM card issue heb :-)
On topic:
wat een toestel zeg. Is mijn eerste Samsung, wilde in Juni al de Note 2 halen. Gelukkig heb ik gewacht.
Mag ik vanuit gaat dat ik geen SIM card issue heb :-)
On topic:
wat een toestel zeg. Is mijn eerste Samsung, wilde in Juni al de Note 2 halen. Gelukkig heb ik gewacht.
Hoe lang duurt het ongeveer voor de note 3 goed beschikbaar is?
Hij is al een paar dagen uit en ik zie nog maar 3 aanbieders. Ik wacht liever tot er wat meer zijn zodat de prijs wat zakt maar hoe lang duurt dat over het algemeen?
Hij is al een paar dagen uit en ik zie nog maar 3 aanbieders. Ik wacht liever tot er wat meer zijn zodat de prijs wat zakt maar hoe lang duurt dat over het algemeen?
Kom is van je stoel en ga naar de telecom winkel!qlum schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:24:
Bij belcompany ligt hij in de winkel en staat niet op de site. 699 dus goedkoper dan de 3 shops waar je nu keuze uit hebt daar komt nog verzend bij.
Coolblue voor 749
Verder handmatig sites afgaan staan er op maar niet in tweakers index.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Graag zou ik van de gelukkige Note 3 eigenaren willen weten hoe de accuduur is ?
Hoelang gaat hij bij jullie mee met normaal gebruik of zwaar gebruik ?
Ik ga m trouwens zometeen ook halen hoor.
Jammer hoor. Mijn batterij cover is defect. 1 "haakje" was al omgebogen toen ik hem uit de doos haalde. Waardoor hij niet 100% afsluit. Nu heb ik tph gebeld maar dan hij moet dan het normale reparatie proces in. Waardoor ik hem dus 2 weken kwijt ben. Dit terwijl ik gewoon een nieuwe cover nodig heb. Samsung zelf gebeld, maar ook zij kunnen niks betekenen.
waarom haal je niet zo s view cover, heb je gelijk een mooie cover, inclusief nieuwe achterkant, en met de cashback actie van Samsung is ie ook nog eens gratis
Pricewatch van Tweakers loopt een beetje achter heb ik het idee. Ik zie op andere prijsvergelijk websites al diverse aanbieders.qlum schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:24:
http://www.kieskeurig.nl/...e-3-zwart/prijzen/1525488
661,- bij Wehkamp begint al de goeie kant op te gaan. Verwacht dat diverse webwinkels de komende tijd onder elkaar gaan duiken.
[ Voor 10% gewijzigd door NexceveN op 27-09-2013 09:57 ]
"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."
Die ga ik ook halen. Maar het product moet natuurlijk gewoon in orde zijn.stijnec1 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:55:
waarom haal je niet zo s view cover, heb je gelijk een mooie cover, inclusief nieuwe achterkant, en met de cashback actie van Samsung is ie ook nog eens gratis
Ik gebruik me note 3 nu als primaire telefoon en dat betekent dat ik het zwaar gebruik.diquan2001 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:34:
Graag zou ik van de gelukkige Note 3 eigenaren willen weten hoe de accuduur is ?
Ik heb zelf ook de Note 2 (3G versie) en batterijduur van die was al SUPER lang vergeleken met me iPhone 5.
Note 3 heeft standaard 4G aan staan en ik haal er een volle dag mee zonder op te laden.
Laden van het toestel gaat middels USB 3.0 en dat is binnen 2 uurtjes van 1% naar 100%.
Die covers zijn nog nergens te koop.stijnec1 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:55:
Accessoires komen in de loop van volgende week helaas, wilde zelf direct een battery cover halen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb 'm sinds gisteravond, nog geen 48 uur na wereldwijde release dus. Dinsdag besteld bij belsimpel.nl levering ging dus lekker snel.
Nog niet veel mee gedaan, maar de minpunten die mij opvielen:
- Ik kan er geen sim kaart in zetten uit een ander continent, er zit een sticker op. Deze featureslack is gewoon erg jammer, daar trap ik dus niet nog een keer in Samsung.
- Die chroom-plastic lijst aan de zijkant .. het ding ziet er uit als een dummy of speelgoed. Zeker als de accu er nog niet in zit, het is dan gewoon te licht.
- Achterkant biedt meer grip dan ik dacht, maar niet genoeg als je hem los in je hand legt.
- Mijn eerste s-pen, werkt lekker maar is erg klein, zeker voor mijn grote handen, kan het knopje niet voelen dus ik moet steeds kijken hoe ik hem vasthoud en klik (voor dat zweefmenu).
- Alles staat vol met bloatware. Verschrikkelijk. Zelfs een menu dat aan de zijkant van het beeld dockt. !? Doet me denken aan die Samsung smartphones van 10 jaar terug.. was toen ook al vervelend.
- Toen ik Google account invoerde, heb ik het vinkje aan laten staan betreft Apps synchroniseren. Nu staat er gmail op volgens de store en kan het daar ook starten, maar géén iconen in de applicatie lijst. (bug?)
- Sommige apps die ik gebruik benutten de hogere resolutie niet goed en zijn dus lelijk gezien hoe mooi de rest is.
Alles werkt heel vlot, heerlijk ding verder. Past prima in broekzak en mijn grote handen.
Ik ga zsm een cover zoeken (maar waar bestellen?) en die cashback actie eens bekijken..
- Ik kan er geen sim kaart in zetten uit een ander continent, er zit een sticker op. Deze featureslack is gewoon erg jammer, daar trap ik dus niet nog een keer in Samsung.
- Die chroom-plastic lijst aan de zijkant .. het ding ziet er uit als een dummy of speelgoed. Zeker als de accu er nog niet in zit, het is dan gewoon te licht.
- Achterkant biedt meer grip dan ik dacht, maar niet genoeg als je hem los in je hand legt.
- Mijn eerste s-pen, werkt lekker maar is erg klein, zeker voor mijn grote handen, kan het knopje niet voelen dus ik moet steeds kijken hoe ik hem vasthoud en klik (voor dat zweefmenu).
- Alles staat vol met bloatware. Verschrikkelijk. Zelfs een menu dat aan de zijkant van het beeld dockt. !? Doet me denken aan die Samsung smartphones van 10 jaar terug.. was toen ook al vervelend.
- Toen ik Google account invoerde, heb ik het vinkje aan laten staan betreft Apps synchroniseren. Nu staat er gmail op volgens de store en kan het daar ook starten, maar géén iconen in de applicatie lijst. (bug?)
- Sommige apps die ik gebruik benutten de hogere resolutie niet goed en zijn dus lelijk gezien hoe mooi de rest is.
Alles werkt heel vlot, heerlijk ding verder. Past prima in broekzak en mijn grote handen.
Ik ga zsm een cover zoeken (maar waar bestellen?) en die cashback actie eens bekijken..
[ Voor 9% gewijzigd door Barryke op 27-09-2013 10:45 ]
Error 304: Please hit any user to continue.
Ik had gebruik gemaakt van de vodafone actie. 25ste in de ochtend de Note 3 en Galaxy Gear in handen. Beiden gratis icm abo €52 pm.
Eerste indruk is zeer positief, ookal moet ik zeggen dat de accuduur niet verbeterd is t.o.v. de Note 2. (Ik ben misschien lichtjes enthousiaster bezig). Maar ik gok dat hij het 18 uur volhoudt op een volle lading. Alle functies, behalve handgebaren, aangezet. Verder is het toestel merkbaar sneller. Scherm is geweldig mooi en de pen functies vind ik echt wat toevoegen (dit komt softwarematig ook op Note 2 geloof ik).
De galaxy gear vind ik wat minder spectaculair. O.a. omdat hij de whatsapp berichten niet toont (die functie is er nog niet) en verder is het gewoon een gimmick, hebben om het hebben.
Tot zover een eerste indruk.
Eerste indruk is zeer positief, ookal moet ik zeggen dat de accuduur niet verbeterd is t.o.v. de Note 2. (Ik ben misschien lichtjes enthousiaster bezig). Maar ik gok dat hij het 18 uur volhoudt op een volle lading. Alle functies, behalve handgebaren, aangezet. Verder is het toestel merkbaar sneller. Scherm is geweldig mooi en de pen functies vind ik echt wat toevoegen (dit komt softwarematig ook op Note 2 geloof ik).
De galaxy gear vind ik wat minder spectaculair. O.a. omdat hij de whatsapp berichten niet toont (die functie is er nog niet) en verder is het gewoon een gimmick, hebben om het hebben.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
- Note 2 was ook licht zonder batt, bij de Not 3 niet anders zelfs lichter.Barryke schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:43:
Ik heb 'm sinds gisteravond, nog geen 48 uur na wereldwijde release dus. Dinsdag besteld bij belsimpel.nl levering ging dus lekker snel.
Alles werkt heel vlot, heerlijk ding verder. Past prima in broekzak en mijn grote handen.![]()
- Samsung staat er om bekend dat het alle software installeert om een telefoon met alle mogelijkheden te kunnen benutten -> Iemand heeft hem al geroot en de overbodige software er al afgegooid.
Maybe dat je dat ook wilt?
4G staat standaard aan. Weet niet of jij ook de 4G versie vna de note 2 had, maar ik merk gene batterijverschil tussen mijn Note 2 3G en Note 3 4G versie.Kartale schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:51:
Ik had gebruik gemaakt van de vodafone actie. 25ste in de ochtend de Note 3 en Galaxy Gear in handen. Beiden gratis icm abo €52 pm.
4G kost meer energie. Ik vind het knap van Samsung dat ze dat zo voor elkaar gekregen hebben terwijl er ook nog eens meer functionaliteit ingebouwd is.
De Gear voor mij is echt een handige toevoeging. Ik bel en neem op via de gear.
In de stad buiten met veel lawaai ben ik en de beller redelijk verstaanbaar.
Samsung weet nog niet of ze een Whatsapp versie krijgen voor de Gear helaas.
Samsung gaat zelf meer achter het ontwikkelen van de Gear software staan -> ben benieuwd wat daar uit komt.
Voor de mensne die de Gear ook hebben wat vinden jullie er van?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb de Gear ook in mijn bezit en ik vindt het een zeer handige toevoeging, eigenlijk beter dan ik had verwacht, dacht nou dat zal wel een ding zijn die niet zo heel goed zal werken.. Maar dit werk echt goed, bel of gebeld worden gaat super. Dik in orde.
Hoop wel dat er meer apps en mogelijkheden komen voor de Gear.
Hoop wel dat er meer apps en mogelijkheden komen voor de Gear.
Ik heb de Gear bewust overgeslaan; Samsung heeft immers al bevestigd met de Gear een hele nieuwe productlijn te starten (zoals ze bv. 'Galaxy' hebben) dus ik verwacht op relatief korte termijn een hele resem aan smartmatches van Samsung. De tweede in de reeks komt naar verluidt al in 2014; ik kijk dus nog even de kat uit de boom.
Hoe heb je 'm geroot? Ik dacht dat rooten nog niet mogelijk was? Of heb je er stock op gezet?kabrok schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:59:
Apparaat geroot, heerlijk die bloat er af kunnen gooien yay!
Volgens deze site en als ik het goed begrijp, moet je een EU model in de EU met een EU sim activeren, maar kan je dan toch nog een USA sim kaartje er in gebruiken als je in de USA op vakantie bent.Barryke schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:43:
-
http://www.mobilegeeks.de...-3/?ModPagespeed=noscript
Valt dan nog mee. Neemt niet weg dat dit soort van actie niet bevorderlijk zijn.
Lijkt me logisch, ze willen gewoon dat mensen in Europa in hun eigen land de telefoon kopen.abusimbal schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:17:
[...]
Volgens deze site en als ik het goed begrijp, moet je een EU model in de EU met een EU sim activeren, maar kan je dan toch nog een USA sim kaartje er in gebruiken als je in de USA op vakantie bent.
http://www.mobilegeeks.de...-3/?ModPagespeed=noscript
Valt dan nog mee. Neemt niet weg dat dit soort van actie niet bevorderlijk zijn.
En niet in China of Amerika ofzo.
Verwijderd
Amerika is toch niet goedkoper (als je bij de douane wordt gepakt), enkel als je daar op vakantie gaat en 'em niet aangeeft. Dan koop je er gelijk een simkaartje bij voor activatie en in NL prop je je eigen kaartje er weer in.
Maar goed als je even wat langer naar het buitenland gaat bijvoorbeeld een half jaar van je studie dan is het behoorlijk vervelend dat je er geen locale sim in kan stoppen. Zelfs voor een vacantie kan het gunstig zijn als je mobiel internet wil om daar tijdelijk een locale simkaart te nemen.
@qlum
Ik lees onderstaande toch dat dat mogelijk is.
Ik lees onderstaande toch dat dat mogelijk is.

[ Voor 58% gewijzigd door abusimbal op 27-09-2013 13:31 ]
Ah dan klinkt het ineens een stuk beter maar ook een stuk minder effectief, nu moeten de chinese websops gewoon activeren met een chinese simkaart en dat zou niet veel uit maken in de prijs. al is het prijs verschil volgens mij nu niet zo groot maar goed als er een goede reden zou zijn om te importeren zou het gewoon ietsje lastiger zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door qlum op 27-09-2013 13:34 ]
Zojuist bij wehkamp besteld €661. Benieuwd als hij morgen af te halen is bij afhaalpunt 
Voor de note 3 mensen die hem al hebben. Zit er al een geheugen kaartje bij of los kopen? Zo nee iemand tips? Keuze is reuze... http://tweakers.net/price...;310259;345991/categorie/
Voor de note 3 mensen die hem al hebben. Zit er al een geheugen kaartje bij of los kopen? Zo nee iemand tips? Keuze is reuze... http://tweakers.net/price...;310259;345991/categorie/
[ Voor 13% gewijzigd door RobbyTown op 27-09-2013 15:24 ]
Ik raad Sandisk kaartjes aan, top dingen en je betaald eigenlijk niet heel veel meer.
De prestatie's daarintegen zijn wel stukken beter.
De prestatie's daarintegen zijn wel stukken beter.
Ik heb eerder op de dag ook bij Wehkamp besteld, gezien de verklaring/verduidelijking van Samsung over de sim-lock en de 50 euro goedkopere prijs bij Wehkamp.
Heb sinds een week al 2 Sandisks 64GB extreme's liggen bedoeld voor de (zwarte) Note 3 en de (witte) Note 10.1 (2014). Ben benieuwd of het veel uitmaakt die 80MB/s max transfer rate.
Heb sinds een week al 2 Sandisks 64GB extreme's liggen bedoeld voor de (zwarte) Note 3 en de (witte) Note 10.1 (2014). Ben benieuwd of het veel uitmaakt die 80MB/s max transfer rate.
Een heel groot pluspunt is de USB3.0 aansluiting op de Note3. Sneller bestanden overzetten en sneller laden. Dan is een snel geheugenkaartje wel handig.
Ben voor de 32GB versie gegaan. 64GB was mij net wat te duur. Hopelijk morgen alles binnen!Ettepet schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:55:
Ik heb eerder op de dag ook bij Wehkamp besteld, gezien de verklaring/verduidelijking van Samsung over de sim-lock en de 50 euro goedkopere prijs bij Wehkamp.
Ik heb een Samsung 64GB kaartje gekocht via ebay, kwam uit Engeland en was met een kleine week binnen. Kosten waren GBP 24,70 (incl verzendkosten) wat neer komt op 30.37 euro. Doe er je voordeel meeRobbyTown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:23:
pricewatch: Samsung Micro SDXC Pro 64GB Class 10EJSEJS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:16:
[...]
Ik heb een Samsung 64GB kaartje gekocht via ebay, kwam uit Engeland en was met een kleine week binnen. Kosten waren GBP 24,70 (incl verzendkosten) wat neer komt op 30.37 euro. Doe er je voordeel mee
Deze?
Deze kan ook nog : pricewatch: Samsung SDXC 64GB
[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 27-09-2013 17:51 ]
Heb hem geroot door CWM te flashen via odin en daarna gewoon cf-root te flashen in de recovery.Hoe heb je 'm geroot? Ik dacht dat rooten nog niet mogelijk was? Of heb je er stock op gezet?
werkte gewoon. Je bent daarna wel knox countered dus "geen" garantie meer.
Ja die heb ik inderdaad
[ Voor 88% gewijzigd door DON PAPA op 27-09-2013 18:56 ]
Bedankt heb 'm nu ook gerootkabrok schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:02:
Heb hem geroot door CWM te flashen via odin en daarna gewoon cf-root te flashen in de recovery.
Verwijderd
In de applicatielijst staat een verzamelmap met alle Google applicaties en dus ook Gmail.Barryke schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:43:
Gisteren bij Urban Armor Gear deze case gepreorderd: http://www.urbanarmorgear.com/products/scout-glxn3
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 20:12 ]
Verwijderd
samsung maakte tegenwoordig toch alles onder garantie custom rom of root maakte toch niet meer uit?kabrok schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:02:
[...]
Heb hem geroot door CWM te flashen via odin en daarna gewoon cf-root te flashen in de recovery.
Klopt. Viel eerst niet onder garantie. Dag later ofzo weer welVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:12:
[...]
samsung maakte tegenwoordig toch alles onder garantie custom rom of root maakte toch niet meer uit?
Dit gaat ook mijn overstapper van de iPhone af worden! Het is alleen de vraag wanneer Vodafone hem eens online te koop aan gaat bieden en dan met name de Friends&Family pagina... Liggen lekker achter op de rest!
Het verbaast me wel hoeveel mensen hier het toestel los kopen voor dat soort bedragen! Als je nog een 4G met fatsoenlijke data wil, ben je alsnog 30-35 euro p/m kwijt. Dan betaal ik liever 45 euro p/m en krijg het toestel z.g.a. gratis.
Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur.
Het verbaast me wel hoeveel mensen hier het toestel los kopen voor dat soort bedragen! Als je nog een 4G met fatsoenlijke data wil, ben je alsnog 30-35 euro p/m kwijt. Dan betaal ik liever 45 euro p/m en krijg het toestel z.g.a. gratis.
Maargoed, dat is persoonlijke voorkeur.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware