Tof ding, maar ik denk dat ik gewoon een Gameklip ga kopen. Dan kan je je eigen PS3 controller gebruiken. 

Echt ideaal voor emulators!

Ik heb die gameklip een jaar geleden gekocht toen ik nog een note 1 had ( nu note 2). Werkt opzich goed maar het is niet geheel gebruiksvriendelijk. Niet makkelijk om je controller + telefoon te krijgen en het gevoel dat je hem ze ermee beschadigd. Misschien is het inmiddels verbeterd.Disfigured schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:18:
Tof ding, maar ik denk dat ik gewoon een Gameklip ga kopen. Dan kan je je eigen PS3 controller gebruiken.
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door G4mert op 13-09-2013 13:19 ]
De Snapdragon 800 is juist innovatief op het gebied van LTE in de Note 3. Het is de eerste SP die gebruik maakt van de Envelope Tracking (ET) chipset dat voor minder warmte ontwikkeling en evident minder energie gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:53:
[...]
Come again, waar haal je die wijsheid vandaan ? 4G staat gewoon aan, losse module of niet. Dat LTE-A modem in de Snapdragon 800 is geintegreerd is een pluspunt voor Qualcomm.
Zoals eerder geschreven; op dit moment is de S800 de meest geavanceerde soc. Ik wil graag de meest innovatieve SoC ontwerp, dat is simpelweg Samsung's Exynos 5 Octa 5420.
[ Voor 30% gewijzigd door Gallant op 14-09-2013 22:31 ]
Verwijderd
Nee hoor, t'is meer een evolutie (de opvolger van de 3e generatie - 3G).Gallant schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:25:
De Snapdragon 800 is juist innovatief op het gebied van LTE in de Note 3.
Again, either way, U can't go wrong !Samsung's Exynos 5 Octa (Note 3 version) is op dat gebied innovatief, uniek en toekomstwijzend. Qualcomm's SmartDragon 800, met geintegreerde LTE-A is de meest geavanceerde SoC.
Verwijderd
Voor mij de snapdragon en kleur zwart.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:04:
- Wat is jullie voorkeur qua SoC ?
- Hebben jullie een voorkeur qua kleur en waarom ?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ook voor mij de snapdragon! LTE is beschikbaar, dus wil er ook graag gebruik van maken...Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:04:
- Wat is jullie voorkeur qua SoC ?
- Hebben jullie een voorkeur qua kleur en waarom ?
Preview (afbeeldingen van de note 3, geschoten plaatjes en video), unboxing, praktische covers , ...
IP55 certificatie voor de Gear (2)?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Gallant op 18-09-2013 23:26 ]
Ik denk dat ik ook voor de zwarte ga, met een witte s view cover erbijGallant schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:00:
Voor mij ook de zwarte, vind de metallic brush look aan de voorkant erg mooi. De witte versie vind ik ook heel mooi, vooral dat maagdelijke nep leer aan de achterkant. Dat is meteen ook het nadeel van wit, het maagdelijke gaat er snel af. Darnaast gaat wit ook sneller vervelen. Het mooie van de Note is dat je de achterkant altijd kan vervangen. Eigenlijk kan ik er pas echt een goed oordeel over geven als ze allebij naast elkaar in het echt gezien heb.
Ik kies ook voor de S800, simpel omdat ik denk dat die rapper is en energie zuiniger. Daarnaast bied die meer ondersteuning, naast LTE, neemt hij ook op in 4K en 1080P 60 sec/frame. Vooral dat laatse vind ik wel een mooie optie. Ook heel belangrijk is voor mij de community support, dat zal voor de s800 veel beter zijn schat ik zo in. Al was het maar vanwege het feit dat er veel meer s800 devices out there zijn.
Overigens geld voor beide keuzes dat je vooralsnog weinig te kiezen heb want voorlopig is alleen de zwarte met de S800 te bestellen in NL. Dus ook uit praktische overweging is dat mijn keuze.
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2013 12:07 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dat ziet er goed uit, hopelijk gaat de levering net zo snelNotSoSteady schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:06:
Hij is wel ziekelijk snel zeg, de Galaxy Note 3 haalt in AnTuTu meer dan 35.000 punten.
Vast wel, Samsung kennende.EJSEJS schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:03:
[...]
Dat ziet er goed uit, hopelijk gaat de levering net zo snel
Inderdaad en echt onbegrijpelijk waarom Samsung van FM radio is afgestapt. Vond altijd sterk punt van Samsung en dacht ook dat ze dat zouden houden aangezien ze zo graag zoveel mogelijk specs in een device proppen. Ik hou ook van FM radio (het is, efficiënt,goedkoop, betrouwbaar en de dekking ongeëvenaard). IK luister graag sprort,nieuws en talk radio ook regionale zenders zijn soms handig. Dus het gebrek van FM heeft mij ook doen twijfelen en ik neigden daarom eerst naar de LG G2 maar die heeft 16GB intern en geen geheugen uitbreiding. Voor de radio heb ik nog wel een oude phone die ik kan gebruiken maar het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn!Ettepet schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:06:
Jammer genoeg hebben ze er (volgens GSM Arena) de FM radio weggelaten, net als bij de S4. Ik heb weinig op met de drang/dwang naar cloud en streaming en dit is weer een stap de verkeerde richting op imo.
Een beetje jammer dat de gemakzuchtige/luie medemens de dienst uitmaakt. Ik koop liever iets en regel mijn zaakjes zelf dan huursoftware, cloud en al die aanhankelijk makende troep. Op de fiets is een radio handig, 3G/wifi afhankelijkheid laat ik wel over aan browsen op het net, buienrader e.d.
[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 21-09-2013 22:47 ]
Verwijderd
Ik zal wel spelbreker zijn maar ik vind ondanks dit soort toevoegingen op hardware gebied voortherealwheely schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:13:
Vet! Ook gaaf om te zien hoe je simpelweg op een TV-scherm kunt gamen met Full HD. :-)
[ Voor 52% gewijzigd door G4mert op 24-09-2013 12:04 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Gallant op 24-09-2013 14:53 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 17:20 ]
Interessante vraag. Ik denk dat als je overweegt om over te gaan van een iPhone naar een Note 3 dat je dan sowieso de verkeerde phone hebt nu. Dus iOS wordt het dan niet. Wellicht als Apple ook een 5 inch of grotere telefoon zou maken dat je dan weer voor iOS zou kunnen gaan.Bontes schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:40:
Erg mooi apparaat ! Bezit nu een jaartje een iphone 5, mooi ding en hele goeie apps in de store.
Maar twijvel tussen de note 3 of een upgrade naar de 5s. De dingen waar ik een smartphone voor
gebruik zijn internetten, gamen, filmpjes kijken, dan is de note 3 toch wel de meest ideale. Hoewel
de 5s nu 64bit processors gebruikt is deze toch wat meer toekomstvaster denk ik, maar aan de
andere kant... wat moet je met zoveel power in zo'n klein toestel?
Wat adviseren jullie mij, en hoe is het gesteld met de store van android aangezien ik daar niet veel
ervaring mee heb.. is deze tegenwoordig net zo kwalitatief en goed gevuld met goede apps als ios?
mvg
[ Voor 118% gewijzigd door Alessandr0 op 24-09-2013 18:16 ]
Heb de indruk dat de s4 iets duidelijker isAlessandr0 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:13:
Note 3 vs Galaxy S4 side bij side video's
YouTube: Сравнение видео на Galaxy Note 3 и S4
YouTube: Сравнение видео на Samsung Galaxy Note 3 и S4
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Hopelijk komt mijn Belsimpel order ook snel deze kant op! (ongeduldig ..androidlover schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:57:
De note 3 is op voorraad bij studentmobiel.nl en gsmwijzer.nl!
[ Voor 4% gewijzigd door G4mert op 24-09-2013 19:46 ]
http://www.nu.nl/gadgets/...oktober-verkrijgbaar.html'Galaxy Note 3 met flexibel scherm in oktober verkrijgbaar'
Samsung komt binnen afzienbare tijd met een Galaxy Note 3 met flexibel scherm. Het aantal exemplaren zou beperkt zijn.
Dat meldt het Koreaanse Donga.
Het oled-scherm in de aangepaste Note 3 zal worden gemaakt van plastic in plaats van glas en daardoor buigzaam zijn. De behuizing van de Note is naar verwachting niet flexibel en het is dus niet zo dat gebruikers hun telefoon zelf kunnen buigen.
Het voordeel van een flexibel scherm is echter dat het tijdens de productie in verschillende vormen gebogen kan worden zodat het uiteindelijke product dunner kan worden. Ook weegt het scherm minder dan de glazen variant. Van flexibele schermen wordt bovendien gezegd dat ze minder snel breken.
Al in oktober zouden de eerste Note 3-exemplaren met een flexibel scherm op de markt moeten verschijnen. Of dit alleen in Korea is of ook wereldwijd is niet bekend. Wel is duidelijk dat het nog om een beperkte productie gaat. NUtech heeft aan Samsung Nederland om meer informatie gevraagd.
Galaxy S5
Het Taiwanese Taipei Times meldt tegelijkertijd dat Samsung nog een knoop moet doorhakken over het uitbrengen van een aluminium smartphone. Volgens recente geruchten krijgt de Galaxy S5 een aluminium behuizing. De smartphones van Samsung zijn nu nog allemaal van plastic gemaakt.
Volgens bronnen van de Taipei Times is er nog geen besluit genomen, maar staat Samsung op het punt de knoop door te hakken. Het is ook een mogelijkheid dat de S5 geen aluminium behuizing krijgt, maar de volgende Note wel.
Analisten laten aan de krant weten dat Samsung kijkt naar het bedrijf Catcher Technology om de aluminium behuizing voor een toekomstige smartphone te leveren. Catcher maakt ook de behuizing voor de Macbook Air en iPad Mini van Apple en de One van HTC.
"Het uiteindelijke besluit zal in het eerste kwartaal van 2014 vallen", menen analisten van Barclays.
diquan2001 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:54:
Nou ik ben benieuwd ,
Net telefonisch de Note III besteld bij T-Mobile .
Verkooppraatje van de medewerker ja als u de Note3 bij mij besteld dan heeft u hem morgen al thuis .
En ja hoor ik trap erin![]()
Niks geen mailtje van de afleverservice![]()
Ach ja we zien hem wel verschijnen![]()
Ohja ik heb gekozen voor een 1 jaar abbo met 379eur dokken voor het toestel.
Wel 5GB internet en 300 Minutjes bellen als een gek
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:41:
[...]
Same here. ik krijg de mijne vanavond tussen 18:00 - 20:00 afgeleverd door CoolBlue
Verwijderd
ik heb het met een nieuw abonnement kunnen aanschaffen voor €.75,-rolandos582 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:42:
[...]
Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?
Ah duidelijk, ik verkoop binnenkort mijn huidige telefoon en koop de Note 3 simlockvrij en gebruik mijn huidige nummer gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:52:
[...]
ik heb het met een nieuw abonnement kunnen aanschaffen voor €.75,-
wilde graag een nieuw nummer, dus heb voor een hele nieuw abonnement gekozen.
Verschil is groot!(kom ook van de note1) Wat een verademing! Geen hapering te ondervinden!jasperjoey schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:08:
Morgen komt ie binnen als het goed is. Kijken wat de verschillen zijn met m'n huidige Note 1
[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 25-09-2013 17:18 ]
Nee, hangt er helemaal vanaf of Samsung ze vooraf al opstuurt naar reviewers. Daarna ook nog of je een kwaliteitsreview met benchmarks, accuduur etc wilt doen of alleen een verkapte hands-on.Versteegrob schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:08:
Is het niet raar dat er nog een goede reviews zijn op de bekende Nederlandse sites? Heb een stuk of 5 sites gecheckt maar nog niks kunnen vinden.
Je kan evt. ook nog launchers installeren op Android, En elke launcher heeft weer tigtallen thema's. Dus personalisatie genoegviggo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:
De Note 3 wit net besteld bij T-Mobile, bij een contractverlenging. Levering gaat 6 werkdagen duren, zeiden ze. Even geduld dus, maar wel bijna 300 euro bespaard door het op deze manier bij T-Mobile te bestellenContract moest toch verlengd worden. Ik zal mijn eerste indrukken hier posten zodra het toestel binnen is. Ik ben erg benieuwd. Ik heb nu een iphone 5 maar ik ben 'rijp' voor een groter scherm. Verder ben ik wel redelijk bekend met Android maar nog niet met TouchWiz, dus dat ga ik ook eens rustig uitproberen. Als het bevalt allemaal, dan ga ik mijn iphone verkopen. Wat meespeelt, is dat ik iOS 7 geen verbetering vind. Onrustig met al dat in- en uitgezoom de hele tijd... Afijn, we gaan het zien!
Ok nice nicejoosthaarman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:18:
[...]
Verschil is groot!(kom ook van de note1) Wat een verademing! Geen hapering te ondervinden!
[ Voor 28% gewijzigd door Knamix op 25-09-2013 19:00 ]
Nee eerlijk gezegd niet...Bontes schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:13:
Alleen maar positieve reacties zo te lezen over de note 3. Ik sta te trappelen om em ook te bestellen.
Heb nu de iphone 5 en zat te denken aan de 5s.... nou als ik dan lees dat mensen die de 5s hebben
nog geen duidelijk verschil kwa snelheid kunnen ondervinden, dan ben je een dief van eigen wallet.
Ondanks het schitterende design ben ik toch echt toe aan een groter scherm en full hd. Internetten,
games en films werken toch wel effe beter op de note 3 neem ik aan met specs die ik 5 jaar terug in me
pc had hahaHeb vandaag de note 2 (was totaal niet bekend met android en de note serie) even mogen
proberen, maar wat een verademing joh ! Even gekeken of de meest belangrijke apps die ook op ios gebruik te vinden waren in de playstore.. alles wat ik nodig heb is er gewoon. Wel had ik een vraag nog,
klopt het dat bij alle android toestellen binnen een jaar de kuuren beginnen zoals uitvallende schermen of
reboots uit et niets ? Tis veel geld en wil wel 100 procent zeker zijn van kwaliteit.
mvg
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Als iemand een telefoon van €750 koopt dan zal hij/zij deze aankoop vaak verdedigenBontes schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:13:
Alleen maar positieve reacties zo te lezen over de note 3. Ik sta te trappelen om em ook te bestellen.
.........
Wel had ik een vraag nog,
klopt het dat bij alle android toestellen binnen een jaar de kuuren beginnen zoals uitvallende schermen of
reboots uit et niets ? Tis veel geld en wil wel 100 procent zeker zijn van kwaliteit.
mvg
Mooie promotie,hier in belgie zou dat ook eens mogencrzyhiphopazn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:17:
Heb de Note 3 met gratis Gear gehaald bij Vodafone Kalverstraat Amsterdam..
Kom van een Note 2 en iPhone 5 af -> Note 3 is echt een beest van ene Telefoon.
Dit wordt me primaire telefoon waar dat voorheen me iPhone 5 was.
Gear is echt een leuke gadget er bij.
Foto's, filmpjes maken, notifications krijgen,bellen en gebeld worden (praten via de Gear) -> TE GRUWELIJK gewoon.
Samsung did it again.. We have a WINNER..
Same here! Kom ook van een Note 1 en de Note 3 komt morgen binnenjasperjoey schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:08:
Morgen komt ie binnen als het goed is. Kijken wat de verschillen zijn met m'n huidige Note 1
Ja in NL was het naar mijn weten alleen bij Vodafone Kalverstraat in Amsterdam en Vodafone Lijnbaangracht in Rotterdam.Gunth schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:05:
[...]
Mooie promotie,hier in belgie zou dat ook eens mogen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Branded phones doen we volgens mij al jaren niet meer in NL wel in de USA. Dus ik snap je verhaal niet helemaal. Toestellen zijn in combinatie met abbo gewoon net zo maagdelijk moeten als dat je hem los koopt.LukasW schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:04:
Ik stond net op het punt om een note 3 te bestellen, daarbij heb ik nog 2 opties over:
1. Mijn abonnement direct via T-mobile verlengen. In dit geval neem ik aan dat ik een branded toestel krijg en verloopt een eventuele garantieprocedure direct via T-mobile
2. Mijn abonnement via GSMwijzer verlengen (en ook een T-mobile abonnement kiezen). In dit geval krijg ik een unbranded toestel en moet ik garantiezaken via GSMwijzer zelf regelen.
Wat zou de beste keuze zijn?
Ik neem aan dat een unbranded toestel misschien iets (verwaarloosbaar) meer vrije opslageruimte heeft omdat het de verplichte T-mobile apps mist. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat een unbranded toestel iets (waarschijnlijk onmerkbaar) sneller is omdat T-mobile's skin er niet overheen zit. Ik zou ook denken dat android updates voor een unbranded toestel eerder beschikbaar zouden moeten zijn omdat T-mobile zich er niet meer mee hoeft te bemoeien.
Wat denken jullie, kan dat een beetje kloppen of sla ik de plank mis?
Daarnaast vraag ik me af op welke van deze partijen ik het liefst aangewezen wil zijn als ik op de één of andere manier gebruik zou moeten maken van de fabrieksgarantie.
Ik weet ook niet of mijn T-mobile spaarpunten behouden blijven wanneer ik niet direct via T-mobile af zou sluiten, ik neem aan van wel.
Misschien dat deze vraag gedeeltelijk off-topic is, maar ik hoop dat jullie me vooral over het branded vs unbranded verhaal iets wijzer kunnen maken.
Ik ben blij dat ik dit topic heb gevonden trouwens, zie al erg veel nuttige informatie
Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:30:
[...]
Branded phones doen volgens mij al jaren niet meer in NL wel in de USA. Dus ik snap je verhaal niet helemaal. Toestellen zouden gewoon net zo maagdelijk moeten als dat je los koopt.
Ik heb vorig jaar een Vodafone branded S3 gehad. De had ook Vodafone zooi erop. Het enige is dat er geen sim-lock op zat.diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:31:
Nou ik heb hier nog een S4 liggen die wel degelijk branded is met Tmobile zooi hoor.
Opstart en afsluitscherm met logo en irritant geluid .
[...]
Ik kom van een Galaxy S 1 die ik 3,5 jaar behoorlijk hebt misbruikt. Op kraakjes en gebruikssporen doet die het nog perfect. Zelfs de accu houd het nog een dag uit en het is de originele accu. Wel had ik direct in het begin een ingebrand scherm maar dat is iets waar je op moeten letten met Amoled en dat wist ik toen nog niet. De micro usb aansluiting werd na verloop van tijd wel een beetje fragiel, maar dat is iets wat ik onder gebruiksslijtage schaar want dat ding is er zo vaak er ingestoken.Bontes schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:13:
Heb nu de iphone 5 en zat te denken aan de 5s.... nou als ik dan lees dat mensen die de 5s hebben
nog geen duidelijk verschil kwa snelheid kunnen ondervinden, dan ben je een dief van eigen wallet.
Ondanks het schitterende design ben ik toch echt toe aan een groter scherm en full hd. Internetten,
games en films werken toch wel effe beter op de note 3 neem ik aan met specs die ik 5 jaar terug in me
pc had hahaHeb vandaag de note 2 (was totaal niet bekend met android en de note serie) even mogen
proberen, maar wat een verademing joh ! Even gekeken of de meest belangrijke apps die ook op ios gebruik te vinden waren in de playstore.. alles wat ik nodig heb is er gewoon. Wel had ik een vraag nog,
mvg
Okay ik had daar geen last van op mijn Galaxy S in combinatie met een t-mobile abbo. Ik had hem wel via een webshop afgesloten misschien is dat dan een idee?diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:31:
Nou ik heb hier nog een S4 liggen die wel degelijk branded is met Tmobile zooi hoor.
Opstart en afsluitscherm met logo en irritant geluid .
[...]
Het zou 1 dag zijn, maar je kan het altijd proberen.Knamix schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:29:
Weet iemand of de promotie morgen nog steeds is in Rotterdam?
Nu ik zie wat de Galaxy Gear allemaal kan... ben verliefd!
Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:39:
[...]
Okay ik had daar geen last van op mijn Galaxy S in combinatie met een t-mobile abbo. Ik had hem wel via een webshop afgesloten misschien is dat dan een idee?
Je kan natuurlijk flashen naar de laatste firmware rom.
Dat zijn reserve puntjes voor je S-pen. Met die knijper trek je de oude eruit.Twan1185 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:58:
Heb hem vanmorgen opgehaald bij de belcompany, vodafone was nog dicht. 1 van de eerste negatieve punten die me opviel ivm de note 2 is dat de speaker minder hard en vooral minder vol klinkt, dit vind ik wel jammer. Hoop dan ook dat ze bij de note 4 weer wat meer plaats maken voor de speaker zoals bij de 2.
Verder dan weer wat voordelen, het scherm is een stuk beter naar mijn mening want de kleuren zijn iets minder gesatureerd en het wit is meer richting het 'felle' lcd wit ipv het blauwige note 2 wit. Er zit net zoals bij de galaxy nexus een licht opstaand randje rond het scherm dus deze zal bij een val minder snel breken, niet dat ik hier ooit last van heb gehad met de note 2 maar toch.
Doordat ie wat dunner is en lichter vind ik hem prettiger vasthouden en je hebt er ook meer grip op, het lederen achterkantje wen je snel aan en voelt eigenlijk alleen erg fake als je hem eraf trekt.
Dit zijn, op de hardware verbeteringen na, de meest in het oog (en oor) springende verbeteringen vind ik op de speaker na dan.
Verder zat er nog iets raars in het doosje, geen idee wat het is en toen ik snel door de handleinding bladerde vond ik het ook niet, zie foto.
[afbeelding]
@crzyhiphopazn (weet niet of dit op deze 'twitter' manier werkt) Hoezo kreeg je die galaxy gear erbij, moest je dan een bepaald abonnement nemen oid? Weet je ook of het morgen nog steeds zo is want anders ga ik ff langs de kalverstraat. Lees nu net je reply naar harveydwijs 2.
[ Voor 98% gewijzigd door Alessandr0 op 25-09-2013 21:02 ]
Aha, nooit geweten dat die vervangen konden worden.Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:02:
[...]
Dat zijn reserve puntjes voor je S-pen. Met die knijper trek je de oude eruit.
Heeft elk toestel last van....? Had voor 1 dag htc one werd ook heet. Alleen instellingen....Spire21 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:20:
Ik heb nu de Note 3 +/- 6 uurtjes.. wat me opvalt is dat de telefoon erg snel warm wordt? En dan draai ik niet eens zware apps.. ( Facebook / Whatsapp en beetje rondsnuffen in de nieuwe instellingen )
Iemand hier ook last van?
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Nope Note 3 is standaard 32GB in NL danGallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:53:
Er bestaat toch een 16GB versie van de note 3?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Heb nergens last van. Ik heb hem intensief gebruikt dat me batt pas in de avond op 1% stond.Spire21 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:20:
Ik heb nu de Note 3 +/- 6 uurtjes.. wat me opvalt is dat de telefoon erg snel warm wordt? En dan draai ik niet eens zware apps.. ( Facebook / Whatsapp en beetje rondsnuffen in de nieuwe instellingen )
[ Voor 42% gewijzigd door crzyhiphopazn op 25-09-2013 23:12 ]
Sorry ben niet helemaal wakker meer.dalverian schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:16:
Welk ronde stickertje?
Heel herkenbaar, wou het bijna zelf plaatsen. Heb hem sinds 10:00 uur vanochtend en heb de batterij er ook best snel doorheen gebrand. Eerst tijdens antutu en 3dmark merkte ik het. Daarna ging ik af en toe erop letten aangezien het vlakbij de camera warm wordt en ik hem daar niet vaak vast heb.Spire21 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:20:
Ik heb hem nog niet mee mogen nemen, dus ik kan dat helaas nog niet zeggen.crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:20:
[...]
Sorry ben niet helemaal wakker meer.
Bedoel de sticker op de doos..
Toch is het niet standaard want Ik heb laatst een Xperia Z van me moeder verkocht waar niks van branding op de doos te vinden was (neem aan dat het op de doos te zien is?) zij had hem met een abbo uit de t-mobile shop gehaald.diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:42:
Ik heb het persoonlijk nog gevraagd bij de Tmobile shop of ze altijd een branded toestel leveren .
Toen ik voor de Note 3 ging informeren.
de medewerker zei van wel .
Maar goed je kan soms geluk hebben en een unbranded toestel krijgen `.
[...]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 03:43 . Reden: 2,5 GB is 2.38 GB geworden ]
Had dit al opgemerkt op een review op YouTube maar mss is er een deel gewijd voor het grafische gedeelte.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:22:
Hoi allen,
voor degene die al in het bezit zijn van een note3: Hoeveel RAM heeft jullie toestel. Volgens het doosje en de vele omschrijvingen en reviews zou het 3GB moeten zijn. Helaas komt taakbeheer, maar ook Antutu niet verder dan 2,38 GB. Dit verklaart ook dat mijn telefoon met moeite boven de score van bv de HTC One uitkomt. Er waren al geruchten:
[url]http://www.ubergizmo.com/2013/09/samsung-galaxy-note-3-could-feature-2-5gb-of-ram-not-
De Galaxy s4 heeft 1.78GB, wat normaal dus 2GB moet wezen..Gunth schreef op donderdag 26 september 2013 @ 05:42:
[...]
Had dit al opgemerkt op een review op YouTube maar mss is er een deel gewijd voor het grafische gedeelte.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq