• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Tof ding, maar ik denk dat ik gewoon een Gameklip ga kopen. Dan kan je je eigen PS3 controller gebruiken. :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0178/8651/products/CaseMountNote2MainCompressed_large.jpg?2361

Echt ideaal voor emulators!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Disfigured schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:18:
Tof ding, maar ik denk dat ik gewoon een Gameklip ga kopen. Dan kan je je eigen PS3 controller gebruiken. :)

[afbeelding]

Echt ideaal voor emulators!
Ik heb die gameklip een jaar geleden gekocht toen ik nog een note 1 had ( nu note 2). Werkt opzich goed maar het is niet geheel gebruiksvriendelijk. Niet makkelijk om je controller + telefoon te krijgen en het gevoel dat je hem ze ermee beschadigd. Misschien is het inmiddels verbeterd.

Update: Ik zie dat ze nu speciale beschermcases meeleveren voor je telefoon! goede verbetering:) Voorheen zaten er 2 klemmetjes direct om je telefoon heen die zo strak en stroef zaten dat ze krassen maakten.

Update 2: Samsung heeft een speciale site voor de note 3 live gezet met erg veel info. Tip voor in de begin post.
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxynote3-gear/

[ Voor 27% gewijzigd door G4mert op 13-09-2013 13:19 ]

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:53:

[...]
Come again, waar haal je die wijsheid vandaan ? 4G staat gewoon aan, losse module of niet. Dat LTE-A modem in de Snapdragon 800 is geintegreerd is een pluspunt voor Qualcomm.
Zoals eerder geschreven; op dit moment is de S800 de meest geavanceerde soc. Ik wil graag de meest innovatieve SoC ontwerp, dat is simpelweg Samsung's Exynos 5 Octa 5420.
De Snapdragon 800 is juist innovatief op het gebied van LTE in de Note 3. Het is de eerste SP die gebruik maakt van de Envelope Tracking (ET) chipset dat voor minder warmte ontwikkeling en evident minder energie gebruikt.

ET is designed to result in a more reliable amplified signal with up to 20% improvement in PA power efficiency and up to 30% improvement in heat dissipation. This directly correlates to longer battery life and not just cooler mobile devices but cooler-looking devices, because reduced heat enables thinner form-factors. In addition, the ability to efficiently amplify wider bandwidth LTE signals allows handset manufacturers to design devices with global LTE coverage at lower cost with fewer broadband power amplifiers addressing the wide range of LTE frequencies deployed worldwide.

Ik zelf ben voorlopig nog niet aan de LTE dus mij kan het gestolen worden maar je punt klinkt ondoorgrond. http://www.qualcomm.com/m...-rf-launches-worlds-first

[ Voor 30% gewijzigd door Gallant op 14-09-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gallant schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:25:
De Snapdragon 800 is juist innovatief op het gebied van LTE in de Note 3.
Nee hoor, t'is meer een evolutie (de opvolger van de 3e generatie - 3G).
Dat Qualcomm -wetende dat de concurrentie grote stappen maakt op gebied van 4G- hun "in-huis" 4G techniek doorontwikkeld ( Envelope Tracking) en daarmee een voorsprong opbouwt op de concurrentie, is niet verrassend. Ze domineren de SoC markt met hun Geavanceerde SoC's.
Maar goed, laten we ff de reviews afwachten en kijken, hoe Qualcomm's bewering mbt ET, zich in de praktijk vertaalt.

Ondertussen staat Broadcom ook niet stil. Het grootste verschil is dat Qualcomm geen compatibele module aanbiedt, terwijl Broadcom -met gelijkwaardige technieken- dat gat probeert op te vullen.

4G heeft voor mij ook niet de hoogste prioriteit, ik heb op dit moment zoveel wi-fi verbindingen (van mijn omgeving) dat ik van router naar router surf. Data over 3G is nooit hoger geweest dan 200MB/maand. LTE en A zijn vrij recente ontwikkelingen, logisch dat hier nog heel veel ontwikkeling achter zit, die ons naar
de 5e Generatie zal -evolueren- leiden (o.a. samsung investeert tijd en geld in 5G).

Om een lang verhaal niet nog langer te maken; een Xtra LTE-A module verdient geen mooiheidsprijs, maar is wel een oplossing voor mensen die 4G bereik en abo hebben en de meest innoverende SoC willen.

Wat Samsung (samen met ....) met de Exynos 5420 big.LITTLE doet, is baanbrekend, vernieuwend, technisch hoogstaand en geavanceerd m.a.w. innoverend.
Dat het softwarematig een uitdaging is voor de community ... nou jah ... t' is een nieuwe uitdaging, be happy :)
Samsung's Exynos 5 Octa (Note 3 version) is op dat gebied innovatief, uniek en toekomstwijzend. Qualcomm's SmartDragon 800, met geintegreerde LTE-A is de meest geavanceerde SoC.
Again, either way, U can't go wrong !

Verwijderd

- Wat is jullie voorkeur qua SoC ?
- Hebben jullie een voorkeur qua kleur en waarom ?

Preview (afbeeldingen van de note 3, geschoten plaatjes en video), unboxing, praktische covers , ...
IP55 certificatie voor de Gear (2)?

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:04:
Voor mij de snapdragon en kleur zwart.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:04:

Preview (afbeeldingen van de note 3, geschoten plaatjes en video), unboxing, praktische covers , ...
IP55 certificatie voor de Gear (2)?
Ook voor mij de snapdragon! LTE is beschikbaar, dus wil er ook graag gebruik van maken...
Maargoed al zou je een octa core prefereren, hij is waarschijnlijk toch niet beschikbaar in deze regio?
En persoonlijk verwacht ik eigenlijk geen extreme verschillen in performance, maargoed dat is speculatie :p .

Heb de zwarte besteld, note is al opvallend genoeg van zichzelf :D .

Verwijderd

Misschien effe een domme vraag e: als je de versie met snapdragon 800 besteld (met lte) is die dan ook compatibel met 3g? En past er een microsim in de note 3? Ik stap over van iphone 4s, vind ook dat apple hopeloos achter blijft lopen....

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Past allemaal en 3g werkt gewoon hoor :)

Verwijderd

Ok, dat vermoede ik al, maar was het gewoon niet zeker

• Gallant
Voor mij ook de zwarte, vind de metallic brush look aan de voorkant erg mooi. De witte versie vind ik ook heel mooi, vooral dat maagdelijke nep leer aan de achterkant. Dat is meteen ook het nadeel van wit, het maagdelijke gaat er snel af. Darnaast gaat wit ook sneller vervelen. Het mooie van de Note is dat je de achterkant altijd kan vervangen. Eigenlijk kan ik er pas echt een goed oordeel over geven als ze allebij naast elkaar in het echt gezien heb.

Ik kies ook voor de S800, simpel omdat ik denk dat die rapper is en energie zuiniger. Daarnaast bied die meer ondersteuning, naast LTE, neemt hij ook op in 4K en 1080P 60 sec/frame. Vooral dat laatse vind ik wel een mooie optie. Ook heel belangrijk is voor mij de community support, dat zal voor de s800 veel beter zijn schat ik zo in. Al was het maar vanwege het feit dat er veel meer s800 devices out there zijn.

Overigens geld voor beide keuzes dat je vooralsnog weinig te kiezen heb want voorlopig is alleen de zwarte met de S800 te bestellen in NL. Dus ook uit praktische overweging is dat mijn keuze.

[ Voor 15% gewijzigd door Gallant op 18-09-2013 23:26 ]

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Gallant schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:00:
Voor mij ook de zwarte, vind de metallic brush look aan de voorkant erg mooi. De witte versie vind ik ook heel mooi, vooral dat maagdelijke nep leer aan de achterkant. Dat is meteen ook het nadeel van wit, het maagdelijke gaat er snel af. Darnaast gaat wit ook sneller vervelen. Het mooie van de Note is dat je de achterkant altijd kan vervangen. Eigenlijk kan ik er pas echt een goed oordeel over geven als ze allebij naast elkaar in het echt gezien heb.

Ik kies ook voor de S800, simpel omdat ik denk dat die rapper is en energie zuiniger. Daarnaast bied die meer ondersteuning, naast LTE, neemt hij ook op in 4K en 1080P 60 sec/frame. Vooral dat laatse vind ik wel een mooie optie. Ook heel belangrijk is voor mij de community support, dat zal voor de s800 veel beter zijn schat ik zo in. Al was het maar vanwege het feit dat er veel meer s800 devices out there zijn.

Overigens geld voor beide keuzes dat je vooralsnog weinig te kiezen heb want voorlopig is alleen de zwarte met de S800 te bestellen in NL. Dus ook uit praktische overweging is dat mijn keuze.
Ik denk dat ik ook voor de zwarte ga, met een witte s view cover erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Reacties over bestellingen en abonnementen horen hier niet thuis en zijn daarom verwijderd. Graag ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:58
Hij is wel ziekelijk snel zeg, de Galaxy Note 3 haalt in AnTuTu meer dan 35.000 punten.

Afbeeldingslocatie: http://www.note3kopen.nl/wp-content/uploads/2013/09/bench-sm9005.jpg

De HTC One Max daartegen ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.simonlyradar.nl/wp-content/uploads/2013/09/HTC-One-Max-5.jpg

Ik begrijp dat niet alles draait om benchmarks, maar een concurrent moet qua prestaties toch wel ongeveer op hetzelfde niveau liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:37

Yucko

One clown to rule them all !

en dan is dat ook nog eens de dual-sim versie (SM-N9008), waar ik toch altijd de indruk had dat de dual-sim versies in het verleden tragere hardware had.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Deze had ik hier nog niet gezien
http://www.gsmarena.com/s..._3_preview-review-986.php

Hele mooie (p)review.

Under direct sunlight the Galaxy Note 3 is able to retain excellent contrast and stay legible even in the most highly lit environments. The Galaxy Note 3 was able to match the Apple iPhone 5 and retain the third spot.

Kan bijna niet geloven dat Samsung Amoled zo veel verbeterd heeft op dit vlak. Van zwak punt voor Amoled naar sterk punt! WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:50

DON PAPA

Tweaker-fan

NotSoSteady schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:06:
Hij is wel ziekelijk snel zeg, de Galaxy Note 3 haalt in AnTuTu meer dan 35.000 punten.
Dat ziet er goed uit, hopelijk gaat de levering net zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:58
EJSEJS schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:03:
[...]

Dat ziet er goed uit, hopelijk gaat de levering net zo snel :)
Vast wel, Samsung kennende.

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Jammer genoeg hebben ze er (volgens GSM Arena) de FM radio weggelaten, net als bij de S4. Ik heb weinig op met de drang/dwang naar cloud en streaming en dit is weer een stap de verkeerde richting op imo.

Een beetje jammer dat de gemakzuchtige/luie medemens de dienst uitmaakt. Ik koop liever iets en regel mijn zaakjes zelf dan huursoftware, cloud en al die aanhankelijk makende troep. Op de fiets is een radio handig, 3G/wifi afhankelijkheid laat ik wel over aan browsen op het net, buienrader e.d.

• Gallant
Ettepet schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:06:
Jammer genoeg hebben ze er (volgens GSM Arena) de FM radio weggelaten, net als bij de S4. Ik heb weinig op met de drang/dwang naar cloud en streaming en dit is weer een stap de verkeerde richting op imo.

Een beetje jammer dat de gemakzuchtige/luie medemens de dienst uitmaakt. Ik koop liever iets en regel mijn zaakjes zelf dan huursoftware, cloud en al die aanhankelijk makende troep. Op de fiets is een radio handig, 3G/wifi afhankelijkheid laat ik wel over aan browsen op het net, buienrader e.d.
Inderdaad en echt onbegrijpelijk waarom Samsung van FM radio is afgestapt. Vond altijd sterk punt van Samsung en dacht ook dat ze dat zouden houden aangezien ze zo graag zoveel mogelijk specs in een device proppen. Ik hou ook van FM radio (het is, efficiënt,goedkoop, betrouwbaar en de dekking ongeëvenaard). IK luister graag sprort,nieuws en talk radio ook regionale zenders zijn soms handig. Dus het gebrek van FM heeft mij ook doen twijfelen en ik neigden daarom eerst naar de LG G2 maar die heeft 16GB intern en geen geheugen uitbreiding. Voor de radio heb ik nog wel een oude phone die ik kan gebruiken maar het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Is inderdaad jammer dat Samsung deze optie heeft verwijderd. Maar ik was toch al van plan om een Sony SBH52 er bij te gaan kopen, zodat ik niet steeds met zo'n groot toestel aan me oor hoef te staan tijdens het bellen. En deze SBH52 heeft een ingebouwde FM tunner, dus dan is dat probleem ook meteen weer opgelost ;)

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 21-09-2013 22:47 ]

Verwijderd

therealwheely schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:13:

Vet! Ook gaaf om te zien hoe je simpelweg op een TV-scherm kunt gamen met Full HD. :-)
Ik zal wel spelbreker zijn maar ik vind ondanks dit soort toevoegingen op hardware gebied voor
mobieltjes het gewoon lelijk en.... niets voor mij. Ik wil altijd graag een spel helemaal beleven en
dat doe je nooit als je op zo een "klein" scherm bezig bent maar wel achter een ouderwetse desktop
met een 23 inch scherm,headset op en een uitstekend toetsenbord en bijbehorende muis & mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Van wat ik tot dusver zie vind ik het ontwerp van de Note 3 een duidelijke stap vooruit ten opzichte van de Note 2, zowel in features, scherm en uiterlijk. Een ding wat ik nog steeds mis van de Note 1 is het schermformaat. Bij de Note 1 was het scherm 1280 bij 800, bij de Note 2 werd dat 1280 bij 720. Voor mij lijken de Note 2 en de Note 3 daarmee veel meer op een grotere Galaxy S 3 en 4 dan een mini-tablet. Ik vind de stylus-telefoon beter tot zijn recht komen als een echte hybride, dus wat breder.

Grappig genoeg brengt LG binnenkort een 4:3 toestel uit (linkje) met stylus. Dat is dan weer het andere uiterste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Zo, mijn bestelling is gedaan. Een zwarte Note 3 ter vervanging van mijn witte Note 2.
Belsimpel geeft aan dat ik hem waarschijnlijk woensdag of donderdag thuis heb :)
Ik zal tzt een korte vergelijking doen met mijn Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 13:24
Ik ga zeker voor de zwarte en hoop hem deze week te ontvangen.

PhoneArena heeft een mooie preview op youtube geplaatst:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Voordat ik mijn note 3 besteld had twijfelde ik tussen de Z1 en Note 3.
Vooral de camera van de Z1 sprak mij aan. Echter komt de Note 3 als beste uit de test.
Check deze vergelijking:

http://www.eprice.com.tw/...eria-z1-i1-Honami-review/

Klik voor origineel en bekijk de foto's op ware grootte:

Z1

Afbeeldingslocatie: http://timg.eprice.com.tw/tw/mobile/img/2013-09/17/4881230/epic520_4_SONY-_2dd379891b22b9164dbbe6a5474db15e.JPG

Note 3

Afbeeldingslocatie: http://timg.eprice.com.tw/tw/mobile/img/2013-09/17/4881230/epic520_4_SONY-_56111557572cf2fa271fb6783a2fe5f4.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door G4mert op 24-09-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Een test opname in 1080p het lijkt er op dat de autofocus niet zo super is. Voor de rest mooi beeld en goed geluid voor zover het te beoordelen is.

Woow dit is echt een handig filmpje met veel tips die ik nog niet kende! Wel jammer dat het geluid mono is.

En dit is een saai interview in het nederlands met een Samsung bobo over de Note 3 en de Note 10.1 ( ik heb het niet afgekeken..nog ;) )

Interessante benchmark resultaten:

Maar wat zie ik in dit filmpje vanaf ca 1,16? Een soort doorschijnend ruitjes patroon ik ga het nu overal zien.

[ Voor 92% gewijzigd door Gallant op 24-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan1185
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-08 16:32
Vandaag maar eens langs een vodafone shop geweest om te vragen hoe het zit met het bestellen, online is daar nog niks over te vinden namelijk. Ze hadden hem al binnen en kon er dus ook al even mee spelen en 1 van mijn eerste indrukken die ik er nu al over kan vertellen in vergelijking met mn note 2 is dat hij merkbaar lichter en dunner is. Verder vind ik die (nep?)lederen achterkant raar genoeg een minder luxe gevoel hebben dan de note 2 zijn plastic, dit kan ook door het gewicht komen maar heb hem hier te kort voor in mn handen gehad om daar goed over te kunnen oordelen.

Wat verdere info, misschien wat minder relevant, is de prijs en levertijd. Het abonnement wat mij aansprak was zo'n red abonnement met 2gb data en dus ook 4g. Dat kost je dan 47e per maand en eenmalig 175e, kun je hem morgen zo halen als je wilt.

Ik weet naast de belsimpel e.d. verder niet hoe het zit met de andere providers, zit zelf bij vodafone dus vandaar dat ik daar wat info heb gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Erg mooi apparaat ! Bezit nu een jaartje een iphone 5, mooi ding en hele goeie apps in de store.
Maar twijvel tussen de note 3 of een upgrade naar de 5s. De dingen waar ik een smartphone voor
gebruik zijn internetten, gamen, filmpjes kijken, dan is de note 3 toch wel de meest ideale. Hoewel
de 5s nu 64bit processors gebruikt is deze toch wat meer toekomstvaster denk ik, maar aan de
andere kant... wat moet je met zoveel power in zo'n klein toestel?

Wat adviseren jullie mij, en hoe is het gesteld met de store van android aangezien ik daar niet veel
ervaring mee heb.. is deze tegenwoordig net zo kwalitatief en goed gevuld met goede apps als ios?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bontes:

Wat apps betreft kan je kijken of er Android varianten zijn van de apps die je nu gebruikt. Wat uiterlijk betreft mag je er vanuit gaan dat ze er mooier op iOS uit kunnen zien.

In hoeverre zou de 5s meer toekomstvast zijn? Nu kijk je na een jaar blijkbaar naar een nieuwe telefoon en ik zie niet in wat het komende jaar een praktische meerwaarde zal zijn van de 64bit processor van de 5s.

Vergeet niet dat de Note 3 in een ander segment zit, van 4->5.7" is ook nog eens een gigantisch verschil.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
De note 3 is op voorraad bij studentmobiel.nl en gsmwijzer.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Bontes schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:40:
Erg mooi apparaat ! Bezit nu een jaartje een iphone 5, mooi ding en hele goeie apps in de store.
Maar twijvel tussen de note 3 of een upgrade naar de 5s. De dingen waar ik een smartphone voor
gebruik zijn internetten, gamen, filmpjes kijken, dan is de note 3 toch wel de meest ideale. Hoewel
de 5s nu 64bit processors gebruikt is deze toch wat meer toekomstvaster denk ik, maar aan de
andere kant... wat moet je met zoveel power in zo'n klein toestel?

Wat adviseren jullie mij, en hoe is het gesteld met de store van android aangezien ik daar niet veel
ervaring mee heb.. is deze tegenwoordig net zo kwalitatief en goed gevuld met goede apps als ios?

mvg
Interessante vraag. Ik denk dat als je overweegt om over te gaan van een iPhone naar een Note 3 dat je dan sowieso de verkeerde phone hebt nu. Dus iOS wordt het dan niet. Wellicht als Apple ook een 5 inch of grotere telefoon zou maken dat je dan weer voor iOS zou kunnen gaan.

Android vs iOS (ik heb beide) is best een groot verschil. Ik hou van de Android flexibiliteit en ik heb een beetje een hekel aan hoe stijf iOS is. Tuurlijk kan je jailbraeken maar dat is ook weer zo'n gedoe en obscure.

Wat betreft de appstore zie je dat de Android ecosysteem meer en meer momentum krijgt. Was het eerst nog zo dat apps standaard eerst op iOS uitkomen zie je dat nu ongeveer gelijk worden en verschuift het naar Android eerst en daarna iOS.

iPhone en Note zijn twee hele verschillende telefoons, ze vullen elkaar dus goed aan mocht je twee telefoons willen/kunnen aanhouden. De Note voor dagen dat je veel online bent en de iPhone voor als je meer aan het rennen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:14
Check de Russische review, wel even vertalen met Google translate;): http://www.mobile-review....amsung-galaxy-note3.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
Thanks @ Sirius en Gallant !

Of 64bit nu al nodig is vraag ik mij eerlijk gezegd ook af, denk van niet.
De appstore biedt idd kwalitatief goed apps, maar zoals Gallant aangeeft is
dit verschil met android dus niet groot meer. Ook geef ik je er gelijk in dat Ios
erg "stijf" is en eigenlijk (dat zeg ik als iphone gebruiker) behoorlijk saai is.

Het open systeem van android spreekt me ook enorm aan, je kan er mee doen
en veranderen wat je wilt. widgets en live wallpapers zijn ook erg leuk.

on topic, morgen ga ik deze prachtige phablet eens goed bekijken in real live, en
lees lekker mee op deze thread wat jullie ervaringen zijn.

fijne avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
androidlover schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:57:
De note 3 is op voorraad bij studentmobiel.nl en gsmwijzer.nl!
Hopelijk komt mijn Belsimpel order ook snel deze kant op! (ongeduldig .. :P )

[ Voor 4% gewijzigd door G4mert op 24-09-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Nou ik ben benieuwd ,
Net telefonisch de Note III besteld bij T-Mobile .

Verkooppraatje van de medewerker ja als u de Note3 bij mij besteld dan heeft u hem morgen al thuis .
En ja hoor ik trap erin :)

Niks geen mailtje van de afleverservice :-(

Ach ja we zien hem wel verschijnen ;)

Ohja ik heb gekozen voor een 1 jaar abbo met 379eur dokken voor het toestel.
Wel 5GB internet en 300 Minutjes bellen als een gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Note 3 besteld bij coolblue, morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Wat ben ik jaloers op jou :(

Maar goed 749 euries aftikken gaat net iets te ver voor mij :)

Dan maar effe wachten ;)
zaizuney schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:48:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook. S4 al verkocht dus hij móet komen 8)7

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Zeggen jullie even wat de eerste indrukken zijn? Ben heel benieuwd. Komt Tweakers met een review?

• Wackmack
'Galaxy Note 3 met flexibel scherm in oktober verkrijgbaar'
Samsung komt binnen afzienbare tijd met een Galaxy Note 3 met flexibel scherm. Het aantal exemplaren zou beperkt zijn.

Dat meldt het Koreaanse Donga.
Het oled-scherm in de aangepaste Note 3 zal worden gemaakt van plastic in plaats van glas en daardoor buigzaam zijn. De behuizing van de Note is naar verwachting niet flexibel en het is dus niet zo dat gebruikers hun telefoon zelf kunnen buigen.

Het voordeel van een flexibel scherm is echter dat het tijdens de productie in verschillende vormen gebogen kan worden zodat het uiteindelijke product dunner kan worden. Ook weegt het scherm minder dan de glazen variant. Van flexibele schermen wordt bovendien gezegd dat ze minder snel breken.
Al in oktober zouden de eerste Note 3-exemplaren met een flexibel scherm op de markt moeten verschijnen. Of dit alleen in Korea is of ook wereldwijd is niet bekend. Wel is duidelijk dat het nog om een beperkte productie gaat. NUtech heeft aan Samsung Nederland om meer informatie gevraagd.

Galaxy S5
Het Taiwanese Taipei Times meldt tegelijkertijd dat Samsung nog een knoop moet doorhakken over het uitbrengen van een aluminium smartphone. Volgens recente geruchten krijgt de Galaxy S5 een aluminium behuizing. De smartphones van Samsung zijn nu nog allemaal van plastic gemaakt.
Volgens bronnen van de Taipei Times is er nog geen besluit genomen, maar staat Samsung op het punt de knoop door te hakken. Het is ook een mogelijkheid dat de S5 geen aluminium behuizing krijgt, maar de volgende Note wel.

Analisten laten aan de krant weten dat Samsung kijkt naar het bedrijf Catcher Technology om de aluminium behuizing voor een toekomstige smartphone te leveren. Catcher maakt ook de behuizing voor de Macbook Air en iPad Mini van Apple en de One van HTC.
"Het uiteindelijke besluit zal in het eerste kwartaal van 2014 vallen", menen analisten van Barclays.
http://www.nu.nl/gadgets/...oktober-verkrijgbaar.html

• viggo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08 14:43
De Note 3 wit net besteld bij T-Mobile, bij een contractverlenging. Levering gaat 6 werkdagen duren, zeiden ze. Even geduld dus, maar wel bijna 300 euro bespaard door het op deze manier bij T-Mobile te bestellen :) Contract moest toch verlengd worden. Ik zal mijn eerste indrukken hier posten zodra het toestel binnen is. Ik ben erg benieuwd. Ik heb nu een iphone 5 maar ik ben 'rijp' voor een groter scherm. Verder ben ik wel redelijk bekend met Android maar nog niet met TouchWiz, dus dat ga ik ook eens rustig uitproberen. Als het bevalt allemaal, dan ga ik mijn iphone verkopen. Wat meespeelt, is dat ik iOS 7 geen verbetering vind. Onrustig met al dat in- en uitgezoom de hele tijd... Afijn, we gaan het zien!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Quata costa per maand?
diquan2001 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:54:
Nou ik ben benieuwd ,
Net telefonisch de Note III besteld bij T-Mobile .

Verkooppraatje van de medewerker ja als u de Note3 bij mij besteld dan heeft u hem morgen al thuis .
En ja hoor ik trap erin :)

Niks geen mailtje van de afleverservice :-(

Ach ja we zien hem wel verschijnen ;)

Ohja ik heb gekozen voor een 1 jaar abbo met 379eur dokken voor het toestel.
Wel 5GB internet en 300 Minutjes bellen als een gek 8)7

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Ettepet
'Samsung komt met nieuwe high-end Galaxy F-smartphones'

"Samsung komt met een nieuwe lijn smartphones die boven de Galaxy S-telefoons worden gepositioneerd. De Galaxy F-serie zou de echte premiumlijn van het bedrijf worden.

Dat schrijft het doorgaans betrouwbare ET News op basis van anonieme bronnen.

Samsung brengt nu elk jaar een nieuw vlaggenschip uit in de Galaxy S-serie en heeft ook tal van goedkopere modellen die onder de Galaxy-naam worden verkocht. Daarnaast zijn er ook toestellen als de Galaxy S4 Mini, S4 Active en S4 Zoom beschikbaar.

Naast de Galaxy S-lijn heeft Samsung ook de Galaxy Note-smartphones met grotere schermen en vaak nieuwe technologieën of hardware.
"

Verwijderd

Same here. ik krijg de mijne vanavond tussen 18:00 - 20:00 afgeleverd door CoolBlue :P

• rolandos582
  • Laatst online: 07:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:41:
[...]

Same here. ik krijg de mijne vanavond tussen 18:00 - 20:00 afgeleverd door CoolBlue :P
Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 10:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Ik heb me Note 3 inmiddels mogen ontvangen via AMP ( Studentmobiel ).

Eerste indruk: Wauw :-) Dat scherm is wel erg helder vergeleken met de Note 2..
Leuke nieuwe opties zoals vinger boven het scherm als 'muis' ect.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1234755_613939355314126_489092112_n.jpg

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:42:
[...]

Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?
ik heb het met een nieuw abonnement kunnen aanschaffen voor €.75,-
wilde graag een nieuw nummer, dus heb voor een hele nieuw abonnement gekozen.

• rolandos582
  • Laatst online: 07:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:52:
[...]

ik heb het met een nieuw abonnement kunnen aanschaffen voor €.75,-
wilde graag een nieuw nummer, dus heb voor een hele nieuw abonnement gekozen.
Ah duidelijk, ik verkoop binnenkort mijn huidige telefoon en koop de Note 3 simlockvrij en gebruik mijn huidige nummer gewoon.

• Evil Genius
  • Laatst online: 22-05-2024
Zal vandaag m'n Note 3 ontvangen, kom van een S2. Ben erg benieuwd, besteld bij Coolblue trouwens.

• Wackmack
Is het niet raar dat er nog een goede reviews zijn op de bekende Nederlandse sites? Heb een stuk of 5 sites gecheckt maar nog niks kunnen vinden.

• Ettepet
Kennelijk is de "echte" (=niet proto-type) Note 3 pas net in Nederland gearriveerd.

Ik ben op mijn werk dus heb ik meest recent genoemde reviews hierboven nog niet bekeken, maar zitten er ook reviews van het uiteindelijke model van de Note 3 bij?

Ik zit te wikken om hem vanmiddag af te halen, vooral vanwege de hoge prijs en het totale ontbreken van gebruikerservaringen om exemplarische of structurele fouten in de eerste batches in te kunnen schatten. Nou lijken die bij Samsung redelijk mee te vallen in de praktijk. Nou ja, behalve dan dat vrijwel elk apparaat wat ik van hen kocht de afgelopen 3 jaar brick-bug gevoelig was, meestal door fouten in de eMMC (S1, S2, Note 1, Note 2). En, een oude koe uit de sloot: mijn S1 had toendertijd ook een gebrekkige GPS-antenne.

• jasperjoey
  • Laatst online: 10-09 16:03
Morgen komt ie binnen als het goed is. Kijken wat de verschillen zijn met m'n huidige Note 1 :)

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
jasperjoey schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:08:
Morgen komt ie binnen als het goed is. Kijken wat de verschillen zijn met m'n huidige Note 1 :)
Verschil is groot!(kom ook van de note1) Wat een verademing! Geen hapering te ondervinden! :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Aapie op 25-09-2013 17:18 ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Versteegrob schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:08:
Is het niet raar dat er nog een goede reviews zijn op de bekende Nederlandse sites? Heb een stuk of 5 sites gecheckt maar nog niks kunnen vinden.
Nee, hangt er helemaal vanaf of Samsung ze vooraf al opstuurt naar reviewers. Daarna ook nog of je een kwaliteitsreview met benchmarks, accuduur etc wilt doen of alleen een verkapte hands-on.

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
viggo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:
De Note 3 wit net besteld bij T-Mobile, bij een contractverlenging. Levering gaat 6 werkdagen duren, zeiden ze. Even geduld dus, maar wel bijna 300 euro bespaard door het op deze manier bij T-Mobile te bestellen :) Contract moest toch verlengd worden. Ik zal mijn eerste indrukken hier posten zodra het toestel binnen is. Ik ben erg benieuwd. Ik heb nu een iphone 5 maar ik ben 'rijp' voor een groter scherm. Verder ben ik wel redelijk bekend met Android maar nog niet met TouchWiz, dus dat ga ik ook eens rustig uitproberen. Als het bevalt allemaal, dan ga ik mijn iphone verkopen. Wat meespeelt, is dat ik iOS 7 geen verbetering vind. Onrustig met al dat in- en uitgezoom de hele tijd... Afijn, we gaan het zien!
Je kan evt. ook nog launchers installeren op Android, En elke launcher heeft weer tigtallen thema's. Dus personalisatie genoeg ;)

• jasperjoey
  • Laatst online: 10-09 16:03
joosthaarman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:18:
[...]

Verschil is groot!(kom ook van de note1) Wat een verademing! Geen hapering te ondervinden! :9~
Ok nice nice :9~ M'n Note is soms echt te traag, zelfs met ParanoidAndroid.

• idutcher
  • Laatst online: 20-05-2024
Krijg de note3 morgen binnen, word m'n eerste android. Heb nu een iPhone 4s ;)

• Knamix
  • Laatst online: 10-09 19:51
Vandaag nog een "verkoop" mogen meemaken bij Vodafone in het centrum van Rotterdam.
Overal zag je wel iemand lopen met een jas waarop stond (Galaxy Note 3)

Er stond letterlijk een rij van ongeveer 20 man voor de Vodafone winkel. 8)7 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Knamix op 25-09-2013 19:00 ]

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
Vanmiddag in de rij bij Vodafone lijnbaan Rotterdam gestaan, maar 8 voor me om 12 uur
Thuisgekomen met de complete set, wat een beeld en wat is de Gear een gaaf hebbeding.
Snelheid is fantastisch en eerste indruk camera is ook super.

• Richie B
Alleen maar positieve reacties zo te lezen over de note 3. Ik sta te trappelen om em ook te bestellen.
Heb nu de iphone 5 en zat te denken aan de 5s.... nou als ik dan lees dat mensen die de 5s hebben
nog geen duidelijk verschil kwa snelheid kunnen ondervinden, dan ben je een dief van eigen wallet.
Ondanks het schitterende design ben ik toch echt toe aan een groter scherm en full hd. Internetten,
games en films werken toch wel effe beter op de note 3 neem ik aan met specs die ik 5 jaar terug in me
pc had haha ;) Heb vandaag de note 2 (was totaal niet bekend met android en de note serie) even mogen
proberen, maar wat een verademing joh ! Even gekeken of de meest belangrijke apps die ook op ios gebruik te vinden waren in de playstore.. alles wat ik nodig heb is er gewoon. Wel had ik een vraag nog,
klopt het dat bij alle android toestellen binnen een jaar de kuuren beginnen zoals uitvallende schermen of
reboots uit et niets ? Tis veel geld en wil wel 100 procent zeker zijn van kwaliteit.

mvg

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb nooit geen problemen ondervonden met kapotte schermen of reboots uit het niets.
Tenzij je root en custom roms draait zal het idd wel kunnen maarja dat is dan veroorzaakt door iets wat je zelf doet.

Aan android zelf zal het iig niet liggen.

• Knamix
Bontes schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:13:
Alleen maar positieve reacties zo te lezen over de note 3. Ik sta te trappelen om em ook te bestellen.
Heb nu de iphone 5 en zat te denken aan de 5s.... nou als ik dan lees dat mensen die de 5s hebben
nog geen duidelijk verschil kwa snelheid kunnen ondervinden, dan ben je een dief van eigen wallet.
Ondanks het schitterende design ben ik toch echt toe aan een groter scherm en full hd. Internetten,
games en films werken toch wel effe beter op de note 3 neem ik aan met specs die ik 5 jaar terug in me
pc had haha ;) Heb vandaag de note 2 (was totaal niet bekend met android en de note serie) even mogen
proberen, maar wat een verademing joh ! Even gekeken of de meest belangrijke apps die ook op ios gebruik te vinden waren in de playstore.. alles wat ik nodig heb is er gewoon. Wel had ik een vraag nog,
klopt het dat bij alle android toestellen binnen een jaar de kuuren beginnen zoals uitvallende schermen of
reboots uit et niets ? Tis veel geld en wil wel 100 procent zeker zijn van kwaliteit.

mvg
Nee eerlijk gezegd niet...

Tenzij er in de Note 3 ook een "insane" chip zit net als de S3 en Note 2 maar hoogstwaarschijnlijk niet!

Let wel op... Het is een Amoled scherm oftewel, pas op met het inbranden van de blauwe ledjes

Heerlijk scherm maar het heeft zijn nadeel :(

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Heb de Note 3 met gratis Gear gehaald bij Vodafone Kalverstraat Amsterdam..
Kom van een Note 2 en iPhone 5 af -> Note 3 is echt een beest van ene Telefoon.
Dit wordt me primaire telefoon waar dat voorheen me iPhone 5 was.

Gear is echt een leuke gadget er bij.
Foto's, filmpjes maken, notifications krijgen,bellen en gebeld worden (praten via de Gear) -> TE GRUWELIJK gewoon.
Samsung did it again.. We have a WINNER..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

.........

Wel had ik een vraag nog,

mvg
Als iemand een telefoon van €750 koopt dan zal hij/zij deze aankoop vaak verdedigen ;)

Hoe kom je bij je 2e opmerking?

Ik ben benieuwd wanneer we op Tweakers een recensie kunnen verwachten.

• viggo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08 14:43
Ik verwacht morgen mijn Note 3. Ben op zoek naar een case.
Iemand noemde al de cash back actie van Samsung op accessoires voor de Note 3.
De lijst met accessoires is helaas beperkt. Zie de voorwaarden:
http://www.samsung.com/nl...h-retour/voorwaarden.html
In de lijst ontbreekt de Galaxy Note 3 Protective Cover +
Zie hier voor een plaatje, bovenste foto van het rijtje:
http://www.androidcentral...axy-note-3-official-cases
Dat lijkt me nou net de meeste interessante case. Iemand enig idee hoe dat zit? Case is wel getoond op de IFA maar verder is er niets over terug te vinden.
Verder kwam ik deze cases tegen, die zien er goed uit:
http://www.spigen.com/bra...y-note/galaxy-note-3.html
Die zijn helaas nog niet beschikbaar en voor zover ik kan zien alleen in de US te bestellen.
Iemand anders nog een goeie tip? Ik zoek een case zoals deze:
http://www.spigen.com/bra...3-case-ultra-capsule.html

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Ik stond net op het punt om een note 3 te bestellen, daarbij heb ik nog 2 opties over:
1. Mijn abonnement direct via T-mobile verlengen. In dit geval neem ik aan dat ik een branded toestel krijg en verloopt een eventuele garantieprocedure direct via T-mobile
2. Mijn abonnement via GSMwijzer verlengen (en ook een T-mobile abonnement kiezen). In dit geval krijg ik een unbranded toestel en moet ik garantiezaken via GSMwijzer zelf regelen.

Wat zou de beste keuze zijn?
Ik neem aan dat een unbranded toestel misschien iets (verwaarloosbaar) meer vrije opslageruimte heeft omdat het de verplichte T-mobile apps mist. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat een unbranded toestel iets (waarschijnlijk onmerkbaar) sneller is omdat T-mobile's skin er niet overheen zit. Ik zou ook denken dat android updates voor een unbranded toestel eerder beschikbaar zouden moeten zijn omdat T-mobile zich er niet meer mee hoeft te bemoeien.
Wat denken jullie, kan dat een beetje kloppen of sla ik de plank mis?

Daarnaast vraag ik me af op welke van deze partijen ik het liefst aangewezen wil zijn als ik op de één of andere manier gebruik zou moeten maken van de fabrieksgarantie.

Ik weet ook niet of mijn T-mobile spaarpunten behouden blijven wanneer ik niet direct via T-mobile af zou sluiten, ik neem aan van wel.

Misschien dat deze vraag gedeeltelijk off-topic is, maar ik hoop dat jullie me vooral over het branded vs unbranded verhaal iets wijzer kunnen maken.

Ik ben blij dat ik dit topic heb gevonden trouwens, zie al erg veel nuttige informatie ;)

• Gunth
crzyhiphopazn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:17:
Heb de Note 3 met gratis Gear gehaald bij Vodafone Kalverstraat Amsterdam..
Kom van een Note 2 en iPhone 5 af -> Note 3 is echt een beest van ene Telefoon.
Dit wordt me primaire telefoon waar dat voorheen me iPhone 5 was.

Gear is echt een leuke gadget er bij.
Foto's, filmpjes maken, notifications krijgen,bellen en gebeld worden (praten via de Gear) -> TE GRUWELIJK gewoon.
Samsung did it again.. We have a WINNER..
Mooie promotie,hier in belgie zou dat ook eens mogen :(

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
jasperjoey schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:08:
Same here! Kom ook van een Note 1 en de Note 3 komt morgen binnen :)

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Gunth schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:05:
[...]

Mooie promotie,hier in belgie zou dat ook eens mogen :(
Ja in NL was het naar mijn weten alleen bij Vodafone Kalverstraat in Amsterdam en Vodafone Lijnbaangracht in Rotterdam.

Galaxy Gear is echt handige uitbreiding op je Note 3.
Ik ben er echt blij mee en ook blij dat ik vanmorgen vroeg gewoon in de rij ben gaan staan.

Heb me neef in de middag direct meegesleept naar de winkel en hij liep er ook mee naar buiten.

Die usb 3.0 poort op die Note 3 laadt je telefoon supersnel op vergeleken met andere telefoons _/-\o_

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Knamix
Weet iemand of de promotie morgen nog steeds is in Rotterdam?

Nu ik zie wat de Galaxy Gear allemaal kan... ben verliefd!

• Gallant
LukasW schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:04:
Ik stond net op het punt om een note 3 te bestellen, daarbij heb ik nog 2 opties over:
1. Mijn abonnement direct via T-mobile verlengen. In dit geval neem ik aan dat ik een branded toestel krijg en verloopt een eventuele garantieprocedure direct via T-mobile
2. Mijn abonnement via GSMwijzer verlengen (en ook een T-mobile abonnement kiezen). In dit geval krijg ik een unbranded toestel en moet ik garantiezaken via GSMwijzer zelf regelen.

Wat zou de beste keuze zijn?
Ik neem aan dat een unbranded toestel misschien iets (verwaarloosbaar) meer vrije opslageruimte heeft omdat het de verplichte T-mobile apps mist. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat een unbranded toestel iets (waarschijnlijk onmerkbaar) sneller is omdat T-mobile's skin er niet overheen zit. Ik zou ook denken dat android updates voor een unbranded toestel eerder beschikbaar zouden moeten zijn omdat T-mobile zich er niet meer mee hoeft te bemoeien.
Wat denken jullie, kan dat een beetje kloppen of sla ik de plank mis?

Daarnaast vraag ik me af op welke van deze partijen ik het liefst aangewezen wil zijn als ik op de één of andere manier gebruik zou moeten maken van de fabrieksgarantie.

Ik weet ook niet of mijn T-mobile spaarpunten behouden blijven wanneer ik niet direct via T-mobile af zou sluiten, ik neem aan van wel.

Misschien dat deze vraag gedeeltelijk off-topic is, maar ik hoop dat jullie me vooral over het branded vs unbranded verhaal iets wijzer kunnen maken.

Ik ben blij dat ik dit topic heb gevonden trouwens, zie al erg veel nuttige informatie ;)
Branded phones doen we volgens mij al jaren niet meer in NL wel in de USA. Dus ik snap je verhaal niet helemaal. Toestellen zijn in combinatie met abbo gewoon net zo maagdelijk moeten als dat je hem los koopt.
Het blijkt wel degelijk nog te gebeuren. :X

• diquan2001
Nou ik heb hier nog een S4 liggen die wel degelijk branded is met Tmobile zooi hoor.
Opstart en afsluitscherm met logo en irritant geluid .
Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:30:
[...]

Branded phones doen volgens mij al jaren niet meer in NL wel in de USA. Dus ik snap je verhaal niet helemaal. Toestellen zouden gewoon net zo maagdelijk moeten als dat je los koopt.

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 13:24
diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:31:
Nou ik heb hier nog een S4 liggen die wel degelijk branded is met Tmobile zooi hoor.

[...]
Ik heb vorig jaar een Vodafone branded S3 gehad. De had ook Vodafone zooi erop. Het enige is dat er geen sim-lock op zat.

• Gallant

mvg
Ik kom van een Galaxy S 1 die ik 3,5 jaar behoorlijk hebt misbruikt. Op kraakjes en gebruikssporen doet die het nog perfect. Zelfs de accu houd het nog een dag uit en het is de originele accu. Wel had ik direct in het begin een ingebrand scherm maar dat is iets waar je op moeten letten met Amoled en dat wist ik toen nog niet. De micro usb aansluiting werd na verloop van tijd wel een beetje fragiel, maar dat is iets wat ik onder gebruiksslijtage schaar want dat ding is er zo vaak er ingestoken.

• Gallant
diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:31:

[...]
Okay ik had daar geen last van op mijn Galaxy S in combinatie met een t-mobile abbo. Ik had hem wel via een webshop afgesloten misschien is dat dan een idee?

Je kan natuurlijk flashen naar de laatste firmware rom.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Knamix schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:29:
Weet iemand of de promotie morgen nog steeds is in Rotterdam?

Nu ik zie wat de Galaxy Gear allemaal kan... ben verliefd!
Het zou 1 dag zijn, maar je kan het altijd proberen.

• diquan2001
Ik heb het persoonlijk nog gevraagd bij de Tmobile shop of ze altijd een branded toestel leveren .
Toen ik voor de Note 3 ging informeren.
de medewerker zei van wel .
Maar goed je kan soms geluk hebben en een unbranded toestel krijgen `.
Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:39:
[...]

Okay ik had daar geen last van op mijn Galaxy S in combinatie met een t-mobile abbo. Ik had hem wel via een webshop afgesloten misschien is dat dan een idee?

Je kan natuurlijk flashen naar de laatste firmware rom.

• Gallant
Er bestaat toch een 16GB versie van de note 3?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Verwijderd

unbrand je hem toch

• Twan1185
Heb hem vanmorgen opgehaald bij de belcompany, vodafone was nog dicht. 1 van de eerste negatieve punten die me opviel ivm de note 2 is dat de speaker minder hard en vooral minder vol klinkt, dit vind ik wel jammer. Hoop dan ook dat ze bij de note 4 weer wat meer plaats maken voor de speaker zoals bij de 2.

Verder dan weer wat voordelen, het scherm is een stuk beter naar mijn mening want de kleuren zijn iets minder gesatureerd en het wit is meer richting het 'felle' lcd wit ipv het blauwige note 2 wit. Er zit net zoals bij de galaxy nexus een licht opstaand randje rond het scherm dus deze zal bij een val minder snel breken, niet dat ik hier ooit last van heb gehad met de note 2 maar toch.
Doordat ie wat dunner is en lichter vind ik hem prettiger vasthouden en je hebt er ook meer grip op, het lederen achterkantje wen je snel aan en voelt eigenlijk alleen erg fake als je hem eraf trekt.

Dit zijn, op de hardware verbeteringen na, de meest in het oog (en oor) springende verbeteringen vind ik op de speaker na dan.

Verder zat er nog iets raars in het doosje, geen idee wat het is en toen ik snel door de handleinding bladerde vond ik het ook niet, zie foto.

Afbeeldingslocatie: http://i794.photobucket.com/albums/yy223/twan1185/20130925_203722_zps07570582.jpg

@crzyhiphopazn (weet niet of dit op deze 'twitter' manier werkt) Hoezo kreeg je die galaxy gear erbij, moest je dan een bepaald abonnement nemen oid? Weet je ook of het morgen nog steeds zo is want anders ga ik ff langs de kalverstraat. Lees nu net je reply naar harveydwijs 2.

• Gallant
Twan1185 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:58:
Heb hem vanmorgen opgehaald bij de belcompany, vodafone was nog dicht. 1 van de eerste negatieve punten die me opviel ivm de note 2 is dat de speaker minder hard en vooral minder vol klinkt, dit vind ik wel jammer. Hoop dan ook dat ze bij de note 4 weer wat meer plaats maken voor de speaker zoals bij de 2.

Verder dan weer wat voordelen, het scherm is een stuk beter naar mijn mening want de kleuren zijn iets minder gesatureerd en het wit is meer richting het 'felle' lcd wit ipv het blauwige note 2 wit. Er zit net zoals bij de galaxy nexus een licht opstaand randje rond het scherm dus deze zal bij een val minder snel breken, niet dat ik hier ooit last van heb gehad met de note 2 maar toch.
Doordat ie wat dunner is en lichter vind ik hem prettiger vasthouden en je hebt er ook meer grip op, het lederen achterkantje wen je snel aan en voelt eigenlijk alleen erg fake als je hem eraf trekt.

Dit zijn, op de hardware verbeteringen na, de meest in het oog (en oor) springende verbeteringen vind ik op de speaker na dan.

Verder zat er nog iets raars in het doosje, geen idee wat het is en toen ik snel door de handleinding bladerde vond ik het ook niet, zie foto.

[afbeelding]

@crzyhiphopazn (weet niet of dit op deze 'twitter' manier werkt) Hoezo kreeg je die galaxy gear erbij, moest je dan een bepaald abonnement nemen oid? Weet je ook of het morgen nog steeds zo is want anders ga ik ff langs de kalverstraat. Lees nu net je reply naar harveydwijs 2.
Dat zijn reserve puntjes voor je S-pen. Met die knijper trek je de oude eruit.

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Alessandr0 op 25-09-2013 21:02 ]

• Twan1185
Gallant schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:02:
[...]

Dat zijn reserve puntjes voor je S-pen. Met die knijper trek je de oude eruit.
Aha, nooit geweten dat die vervangen konden worden.

Over die actie met die gear, ik ga morgen alsnog even langs de vodafone in de kalverstraat want heb vandaag een red abonnement afgesloten van vodafone bij de belcompany (vodafone was nog dicht 8)7 ).
Zal jullie wel even laten weten wat daaruit gaat komen aangezien ik op internet kan vinden dat het alleen voor orders van 25 september geldt.

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 10:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Ik heb nu de Note 3 +/- 6 uurtjes.. wat me opvalt is dat de telefoon erg snel warm wordt? En dan draai ik niet eens zware apps.. ( Facebook / Whatsapp en beetje rondsnuffen in de nieuwe instellingen )

Iemand hier ook last van?

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Spire21 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:20:
Ik heb nu de Note 3 +/- 6 uurtjes.. wat me opvalt is dat de telefoon erg snel warm wordt? En dan draai ik niet eens zware apps.. ( Facebook / Whatsapp en beetje rondsnuffen in de nieuwe instellingen )

Heeft elk toestel last van....? Had voor 1 dag htc one werd ook heet. Alleen instellingen....

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Nope Note 3 is standaard 32GB in NL dan ;)

Note 2 was er wel in 16GB..

Heb nergens last van. Ik heb hem intensief gebruikt dat me batt pas in de avond op 1% stond.
Zelfde voor mij als bij me Note 2..

BTW voor de mensen die van de actie gebruik hebben gemaakt vandaag, weet iemand waarom dat ronde stickertje is weggestift?

[ Voor 42% gewijzigd door crzyhiphopazn op 25-09-2013 23:12 ]

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Welk ronde stickertje?

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Sorry ben niet helemaal wakker meer.

Bedoel de sticker op de doos..

• Twan1185

Heel herkenbaar, wou het bijna zelf plaatsen. Heb hem sinds 10:00 uur vanochtend en heb de batterij er ook best snel doorheen gebrand. Eerst tijdens antutu en 3dmark merkte ik het. Daarna ging ik af en toe erop letten aangezien het vlakbij de camera warm wordt en ik hem daar niet vaak vast heb.
Hij deed het gemiddeld 30% van de tijd koel maar in internet werd ie kokend heet, soms ook gewoon in de background terwijl ik geen enkele app open had staan en expres alles gesloten had.

Denk persoonlijk de de nieuwe soc gewoon een heethoofd is, note 2 werd heel af en toe (niet zo frequent als dit) ook uit het niks erg warm.

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:20:
[...]

Sorry ben niet helemaal wakker meer.

Bedoel de sticker op de doos..
Ik heb hem nog niet mee mogen nemen, dus ik kan dat helaas nog niet zeggen.
Misschien in de loop van de komende dagen wel :D

• Gallant
diquan2001 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:42:
Ik heb het persoonlijk nog gevraagd bij de Tmobile shop of ze altijd een branded toestel leveren .
Toen ik voor de Note 3 ging informeren.
de medewerker zei van wel .
Maar goed je kan soms geluk hebben en een unbranded toestel krijgen `.

[...]
Toch is het niet standaard want Ik heb laatst een Xperia Z van me moeder verkocht waar niks van branding op de doos te vinden was (neem aan dat het op de doos te zien is?) zij had hem met een abbo uit de t-mobile shop gehaald.

Verwijderd

Hoi allen,

voor degene die al in het bezit zijn van een note3: Hoeveel RAM heeft jullie toestel. Volgens het doosje en de vele omschrijvingen en reviews zou het 3GB moeten zijn. Helaas komt taakbeheer, maar ook Antutu niet verder dan 2,38 GB. Dit verklaart ook dat mijn telefoon met moeite boven de score van bv de HTC One uitkomt. Er waren al geruchten:

http://www.ubergizmo.com/...ure-2-5gb-of-ram-not-3gb/

maar kloppen nu dus wel. Voel me een beetje bekocht :( blijft een mooi toestel, maar er zit wat anders in het doosje dan dat er op staat :| zelfs 20% minder werkgeheugen... Heb dus een dure auto gekocht waar ipv van 300 pk er dus 238 PK inzit. Morgen toch maar eens een belletje aan wagen met Samsung.......

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 03:43 . Reden: 2,5 GB is 2.38 GB geworden ]

• Gunth
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:22:
Hoi allen,

voor degene die al in het bezit zijn van een note3: Hoeveel RAM heeft jullie toestel. Volgens het doosje en de vele omschrijvingen en reviews zou het 3GB moeten zijn. Helaas komt taakbeheer, maar ook Antutu niet verder dan 2,38 GB. Dit verklaart ook dat mijn telefoon met moeite boven de score van bv de HTC One uitkomt. Er waren al geruchten:

[url]http://www.ubergizmo.com/2013/09/samsung-galaxy-note-3-could-feature-2-5gb-of-ram-not-
Had dit al opgemerkt op een review op YouTube maar mss is er een deel gewijd voor het grafische gedeelte.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Weet iemand toevallig een winkel of webshop waar de Samsung Galaxy Note 3 Flip Wallet Case op voorraad is, of is die gewoon nog niet leverbaar ?

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:14
Gunth schreef op donderdag 26 september 2013 @ 05:42:
[...]

Had dit al opgemerkt op een review op YouTube maar mss is er een deel gewijd voor het grafische gedeelte.
De Galaxy s4 heeft 1.78GB, wat normaal dus 2GB moet wezen..

Mijn PC configuratie

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34
Waarom blijft het aantal weergegeven GB eeuwig en altijd een discussiepunt?
Dit is een feit wat altijd aanwezig is bij een telefoon en pc.
Fabrikanten hanteren de norm dat bv 1mb 1000kb is. Echter een computer rekent in binaire waardes(macht 2). Hierdoor is 1mb 1024kb.
Die 1024 is namelijk een macht van 2, namelijk 210. En machten van 2 daar rekent een computer mee, omdat je dan een meervoud hebt van binaire waarden.
De fabrikant zet de berekende waarde met 1000 in 1, omdat dat natuurlijk wat meer klinkt.
Als je het hebt over kB, MB en GB, zitten er steeds 1000 in 1. Er is een andere aanduiding namelijk KiB, MiB, en GiB (spreek uit: kibibyte, mebibyte, gibibyte). Daarvan zitten er wel echt 1024 in 1. Jouw vaste schijf is dus bv wel zeker 160 GB, maar 129 GiB.
Omdat je vroeger in een pc nooit zoveel geheugen had, kon je altijd de waardes uitdrukken, in de voor mensen makkelijk te bevatten kilobytes en megabytes, maar tegenwoordig worden de afrondingsverschillen steeds groter. Een terabyte (1000 GB) zou 10[sup]12[sup] bytes zijn als er steeds 1000 in zitten, maar is eigenlijk 240 bytes. Dat is een verschil van 99511627776 bytes, oftewel 99.51 GB (92.67 GiB) = 9%. Dat terwijl het verschil tussen de kB en de KiB nog maar 2,4% is. En dat verschil wordt percentueel steeds groter vandaar dat je die andere aanduiding steeds vaker ziet.
Pagina: 1 2 ... 34 Laatste