Ajax is op ESPN2, PSV op ESPN3
En dat blijft het probleem, ESPN kan zelf beslissen welke wedstrijd ze op ESPN1 zetten en welke niet. Aangezien ze abonnementen willen verkopen zijn de wedstrijden op ESPN1 alleen maar lokkertjes.
De keuze voor Twente op ESPN1 naast PSV op ESPN3 is misschien nog wel te rechtvaardigen, maar dat men Ajax op ESPN2 zet voor de voetbalkantine op ESPN1, is gewoon lak hebben aan je kijkers (of gewoon abonnementen willen verkopen).
Ook het willens en wetens fout adverten met ESPN1 voor iedereen is mij een doorn in het oog, want het is niet waar, het zit niet overal in het basis pakket.....
Ik ben geen voetballiefhebber en mijn ouders hebben een gratis abonnement op ESPN (vanuit ziggo ivm de aankomende glasvezel concurrentie in hun woonplaats) waar ik gebruik van kan maken. Ik heb gisteren Feyenoord gezien (een vriend van me is fan met seizoen kaart) en vandaag heb ik Heerenveen gezien, maar ik zou zonder kunnen. Het enige voordeel was dat ze ook de superbowl uitzonden (maar dat kon ik ook via de schotel zien).
Persoonlijk vind het geen voordeel dat ESPN1 in het basispakket zit, want we (ziggo kijkers) betalen daar de eredivisiebelasting voor en geen garantie dat je alle leuke wedstrijden zou kunnen zien. Tevens erg irritant dat ziggo zomaar het kanaal ESPN1 onder kanaal 18 zet, maar dat zal wel onderdeel van de deal zijn. Juist omdat er al een ESPN pakket aan wordt geboden kan de voetballiefhebber er voor kiezen. Nu wordt de niet voetballiefhebber indirect met kosten opgezadeld.
[
Voor 7% gewijzigd door
jeanj op 19-02-2023 18:02
]