Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fox Sports in Nederland

Pagina: 1
Acties:

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Even een reminder voor diegene die FOX Sports International hebben. Vanaf komend seizoen verhuist de Premier League naar Sport 1/Ziggo Sport.

Gisteren mijn FOX Sports International abo opgezegd met ingang vanaf 1 Juni. Laatste speeldag Premier League is 15 Mei.

Ben zelf wel blij terug naar Sport 1 te gaan. Kan ik tenminste ook de Champions League zien.

"Political correctness will be the downfall of western society"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 10:19

Rivanov

Apple freak

quote:
Kaap schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:45:
Even een reminder voor diegene die FOX Sports International hebben. Vanaf komend seizoen verhuist de Premier League naar Sport 1/Ziggo Sport.

Gisteren mijn FOX Sports International abo opgezegd met ingang vanaf 1 Juni. Laatste speeldag Premier League is 15 Mei.

Ben zelf wel blij terug naar Sport 1 te gaan. Kan ik tenminste ook de Champions League zien.
Jep, was erg blij toen dit tijd geleden bekend werd gemaakt.. ga ik namelijk ook doen. Heb al jaren abonnement op zowel Sport 1 (nu Ziggo Sport Totaal) en Fox Sports International. Je zag sinds dit seizoen al de neerwaartse spiraal bij FS International door geen studio meer te hanteren bij Engels voetbal en niemand meer op locatie.

Heb FS International puur en alleen voor Engels voetbal dus ben blij dat het weer terug is op het oude nest bij Ziggo Sports zodat ik weer klaar ben met 1 abonnement. :)

Rivanov wijzigde deze reactie 17-04-2016 06:48 (3%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-05 10:19

Rivanov

Apple freak

quote:
archie2012 schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:26:
[...]

Niet op zondag. ;)

Vind trouwens wel vreemd bij Ziggo.. Ze hebben de Spaanse-rechten, maar zenden niet alle wedstrijden uit, zoals die vandaag om 12.00u.
Laten we hopen dat ze toch alle wedstrijden laten zien. :)
Minimaal 5 wedstrijden per weekend dus.

En Jan van Halst stapt over van Fox Sports naar Ziggo Sport. :)
En Wim Kieft exclusief verbonden aan Ziggo.. dus niet meer bij Voetbal Inside aan tafel?!
quote:
Van Halst en Kieft exclusief op Ziggo Sport

Jan van Halst en Wim Kieft zijn met ingang van het nieuwe voetbalseizoen exclusief als analist verbonden aan Ziggo Sport. Dit betekent dat Van Halst en Kieft niet meer op andere zenders te zien zijn. Van Halst komt over van FOX Sports en is met Kieft met name te zien in uitzendingen rondom de Engelse Premier League en de Spaanse Primera División. Daarnaast nemen zij op Ziggo Sport Totaal ook de analyses tijdens UEFA Champions League-avonden voor hun rekening.
http://www.ziggosporttota...usief-op-ziggo-sport.html

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-05 10:40
Heeft hier iemand Fox Sports Go voor het huidige seizoen? Ik gebruik het al jaren, nu wilde ik het weer bestellen en krijg ik dit bericht:
quote:
Momenteel krijgen we geregeld vragen over de beschikbaarheid van FOX Sports GO. Het afgelopen jaar hebben we een grote groei gerealiseerd in het aantal FOX Sports GO-abonnees. Dit in combinatie met het eveneens sterk stijgende online en mobiel kijkgedrag naar FOX Sports via de apps van de tv-aanbieders (GO is standaard onderdeel van het FOX Sports tv-abonnement) zet het streaming platform onder druk. We hebben deze zomer hard gewerkt aan onderhoud van ons platform.

Nu de Eredivisie weer van start gaat kunnen we ons platform de komende weken serieus testen. Om de kwaliteit van de live stream te kunnen blijven waarborgen voor de huidige tienduizenden FOX Sports GO gebruikers kunnen we tijdens de testfase geen nieuwe gebruikers toelaten. Onze excuses voor eventueel ongemak, maar we werken hard aan onze online dienstverlening.
Is dit amateurisme ten top, of mis ik iets? Ik heb geen TV aanbieder, dus ik kan gewoon geen Fox Sports kijken of zelfs bestellen. Nu mis ik het begin van het seizoen en misschien nog wel meer. En mensen die het op Facebook/Twitter vragen krijgen dit standaard bericht als antwoord. Echt bizar :?

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• MarvinG
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-11-2018
Aangezien ik klant ben van Caiway kost een Fox Sports abonnement mij €24,95 per maand. Dat is toch ronduit belachelijk. Nu wilde ik een Fox Sports Go abonnement afsluiten om de wedstrijden te streamen naar de TV, maar dit is dus niet meer mogelijk... Gaat lekker daar bij Fox -.-

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 25-05 14:23
De zoveelste commerciele zender die voetbal koopt en binnen een paar jaar eraan gaat.... het probleem zit dieper als een contract. Deze constructie werkt gewoon niet wordt keer op keer bewezen

• Philippo
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 14-05 20:28
van virtualite
Dat Fox Sports dadelijk op zwart gaat vindt ik een buitengewoon vervelende situatie. Ik ben mijn mogelijkheden aan het bekijken en kwam tot de de onderstaande conclusie.

Maar vervelender is dat er 1 partij niet eerlijk is. Op de vraag "Komt FOX Sports straks in mijn basispakket?" wordt er heel verschillend gereageerd door beide partijen.

KPN meld op eigen website:
Wij vinden het op dit moment niet in het belang van onze klanten om FOX Sports 1 in het Basispakket op te nemen. We zullen ons dan ook in blijven zetten om dit te voorkomen.
(bron: https://www.kpn.com/telev...fox-sports/informatie.htm)

Fox meld op eigen website:
Voor de goede orde benadrukken we nogmaals dat het geen eis of specifieke wens van FOX Sports is dat KPN onze zender opneemt in het basispakket. Dat is slechts een van de opties, waar KPN overigens zelf om gevraagd heeft. In onze voorstellen bieden wij KPN vooral flexibiliteit in welke vorm zij FOX Sports aanbieden aan hun klanten. Ook gaat FOX Sports niet over de consumentenprijs, laat staan over een eventuele aanpassing daarvan.
(bron: http://www.foxsports.nl/n...te-van-fox-sports-bij-kpn)

http://www.totaaltv.nl/ni...ze-die-geen-keuze-is.html

zie dit bericht, Fox kan wel zeggen dat ze niet over prijsaanpassingen gaan maar willen dit wel betaald zien. en wordt dus doorberekend.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:14

Richh

HODL

quote:
Deze link moet iedereen die KPN dingen verwijt, eventjes lezen!

Mijn PC

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Helemaal niet. De KNVB/clubs hebben gewoon de rechten verkocht en een partij bood behoorlijk wat geld ervoor. Het is niet het probleem van de KNVB/clubs hoe deze investering terugbetaald moet worden. Dat is het probleem van Fox. Het verdienmodel wat Fox voor ogen had heeft alleen gefaald en nu proberen ze de verliezen te verhalen op elke TV aansluiting in het land die ervoor moeten opdraaien. Als het hele land nou elke week naar de Eredivisie keek oke, maar dat is dus niet zo.

Dat KPN hier de poot stijf houdt is alleen maar goed. Dit is gewoon asociaal. Overgens doet KPN dit ook om eigen belang omdat als ze toegeven er opeens nog meer zenders komen met dergelijke eisen. Verder is het zo dat dit doorvoeren KPN klanten kan kosten en dat willen ze niet. Ik geef ze ook geen ongelijk in hun eis dat het een aparte optie blijft. Ondertussen hoor je ook niks vanuit de politiek. Opvallend aangezien de staatssecretaris van "proefballonnetjes", Sander Dekker laatst nog voorstelde dat je als consument in staat zou moeten zijn je eigen TV pakket samen te stellen.

nieuws: Overheid wil tv-kijker zelf zenderpakket laten samenstellen

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:10
quote:
Ankona schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 19:45:
[...]

Maar wat neem je Fox nu kwalijk? Zij hebben een lange termijn doelstelling en willen gewoon geld verdienen. Daarom boden ze flink op die rechten.
En ik geloof ook wel dat ze hun investering terug gaan verdienen. Misschien dat ze nu in de aanloop nog wat moeite hebben maar met de reserves van een grote internationale organisatie kunnen ze het wel volhouden en de consument dwingen/eraan laten wennen om flink te betalen voor iets wat voorheen via de open kanalen zonder merkbare kosten aangeboden werd.
Fox heeft nu die rechten en je weet vanaf het moment dat ze hun bod deden dat dit het spelletje is dat ze spelen. En mijns inziens is dat ook hun goed recht.

De knvb/clubs zagen in het bod echter alleen de dollar tekens en hebben de boel willens en wetens verkocht aan een partij die niet alleen veel geld biedt, maar nog meer geld wil verdienen. Dan weet je dat de consumenten en providers fors zullen moeten gaan betalen.
Daarom leg ik liever de schuld bij de knvb/clubs. Die hebben geld gecasht maar in ruil daarvoor zijn zij primair verantwoordelijk voor de huidige situatie met zeer dure uitzendingen van belabberde kwaliteit en wurg contracten.
Het enige dat ik Fox kwalijk neem is dat ze iedere Nederlander met een TV abo willen laten betalen voor een voetbal zender, ook degenen die totaal geen belang hebben aan voetbal. Als ze enkel betaal abo's zouden blijven verkopen, geen enkel probleem, als ik 20 euro per maand voor zo'n pakket over heb is dat prima.. Maar iedere Nederlander met een TV abo +- 2 euro willen laten betalen voor iets waar 90% blijkt van geeft geen interesse voor te hebben is gewoon een kwalijke zaak. Van mij mag voetbal prima volledig achter de decoder (al mag dat misschien wettelijk niet, samenvattingen zullen wel verplicht op een open kanaal moeten) zodat alleen degenen die echt interesse hebben ervoor betalen.

Het business model van Fox faalt gewoon hard omdat ze inschattingsfouten hebben gemaakt naar de vraag die er daadwerkelijk zou zijn voor de prijs die ze moeten vragen, en nu proberen ze op een andere manier hun verliezen te beperken waarbij gewoon iedereen geraakt wordt. Stel je voor dat Film1, HBO, Ziggo Sport e.d. dit soort praktijken ook gaan toepassen, dan kun je straks met goed fatsoen geen betaalbaar TV abo meer afsluiten.

Dennism wijzigde deze reactie 06-08-2016 20:54 (9%)

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

quote:
jeronimo schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
Na eerdere pogingen het voetbal achter paywall te zetten hadden de KNVB/clubs toch ook wel na kunnen denken of het voorstel van Fox levensvatbaar was. Daar zijn ze volgens mij in gebreke gebleven en zijn ze voor de hoogste bieder gegaan.
Maar dat is dus juist niet het probleem van de KNVB/clubs. Die willen gewoon geld zien en spelers kopen. Krijgen ze meer geld dan is dat fijn. De Eredivisie heeft de boot qua inkomsten aardig gemist. De competitie is eigenlijk te klein en nu kregen ze opeens wel veel geld waar ze wat mee kunnen. Moeilijk om nee tegen te zeggen. Als het niet werkt, tja, Fox zit het contract maar uit en rot dan maar op als ze niet meer verder willen. Hun probleem, zo simpel is het.

Wat ze nu doen bij Fox is het afwentelen van privaat risico bij een investering op het publiek. In feite hetzelfde trucje als de geliefde financiële sector uithaalt. Of je betaald ons of we zorgen ervoor dat de meest geliefde volkssport van het land niet meer te zien is bij kabelbedrijven die niet mee willen doen aan onze voorwaarden. Dat is een typisch Amerikaanse manier van zakendoen die wel vaker spaak loopt in Nederland. Onderhand denk ik niet meer dan KPN zal terugkrabbelen. Ze hebben dit te publiek gemaakt met de rechtszaak om zonder gezichtsverlies terug te krabbelen. Fox zal eerder terugkrabbelen denk ik zo. Tactiek mislukt, dan beperken we ons verlies maar.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Avioto
  • Laatst online: 24-05 10:40
Nou, seizoen is al weken aan de gang en Fox Sports GO is weer beschikbaar.
quote:
Uit onze gegevens blijkt dat je vorig jaar kijker was van FOX Sports GO. We hopen dat je genoten hebt van alle wedstrijden.

FOX Sports biedt jou een seizoen lang FOX Sports GO Eredivisie aan voor slechts € 159,95. Je kijkt dus t/m 31 juli 2017 live naar onder andere de Eredivisie, Jupiler League en samenvattingen uit de Bundesliga voor nog geen € 15,- per maand.

Met sportieve groet,
FOX Sports
Prijs voor alles is 200 euro. Prijs voor international is 120.

Ligt het aan mij of is dat onwijs duur? Vooral vergeleken met vorig jaar, en ze zijn de Premier League kwijt.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:26
Als je alleen Eredivisie kijkt dan heb je aan Fox Sports Eredivisie in elk geval genoeg, er komen nooit eredivisie wedstrijden op de andere 3 kanalen. Simpelweg omdat er nooit meer dan 3 wedstrijden tegelijk zijn.

Natuurlijk met uitzondering van de laatste 3 speelrondes, maar dan is er altijd nog Fox Sports Go wat je gratis erbij krijgt en dan kun je via internet de overige wedstrijden bekijken.

ik222 wijzigde deze reactie 03-02-2017 08:47 (46%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:37
Die andere kanalen van Compleet zijn dus voor het 'niet-Eredivisie' voetbal wat ze hebben, bijvoorbeeld Duits en FA cup voetbal. Met Fox Sports Eredivisie heb je dus voor de Eredivisie genoeg. :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:37
quote:
dutchgio schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:54:
Die andere kanalen van Compleet zijn dus voor het 'niet-Eredivisie' voetbal wat ze hebben, bijvoorbeeld Duits en FA cup voetbal. Met Fox Sports Eredivisie heb je dus voor de Eredivisie genoeg. :)
De FA cup hebben ze inmiddels ook niet meer, die heeft Ziggo nu.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• apis29
  • Niet online
quote:
foxgamer2019 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:08:
@apis29 Dat klopt toch niet (meer)? Of pas volgend seizoen?
https://www.nu.nl/media/5...tie-en-fa-cup-binnen.html

Ik heb die keuzes van Eurosport nooit echt begrepen, waarom koop je rechten als je deze vervolgens niet (volledig) gebruikt (dit geld ook voor non-voetbal)?

Nu FS enkel Duits voetbal heeft, blijft er niet veel over. Ziggo heeft tevens ook de NBA als ik mij niet vergist (sorry, niet echt mijn sport)?

Waarom de Community Shield vanavond niet op FS is, vind ik nogal vreemd, die hadden ze toch vorig jaar?
Ja naar Ziggo gaat wel door dit seizoen, misschien hebben ze het afgekocht? Andere sporten idd ook maar beperkt uitgezonden, andere sport die ik volg gelukkig niet meer de rechten van en nu gewoon weer live en gratis op Youtube net als ervoor (en voor onbeperkte duur terugkijken).
Ze hadden/hebben vooral veel plannen voor de Player online en veel rechten gehamsterd maar misschien leggen ze nu nog meer focus op motor/autosport en wielrennen ipv voetbal.
MLS is niet eens HD beeld, echt vermoeiend om naar te kijken.

NBA idd op Ziggo maar tot April/de playoffs is het vooral veredeld demonstratie basketbal (dan is college basketbal leuker).

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:26

Gynnad

* * *

quote:
foxgamer2019 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:24:
https://www.totaaltv.nl/n...oetbal-nog-niet-verkocht/

Dat verklaard dus een hoop, geen idee bij wie het uit gaat komen, maar hoop persoonlijk op Ziggo.
Niemand zit toch op wedstrijden uit de Ligue 1 te wachten, snap wel dat er nog geen boden zijn gedaan. Er zijn daar een paar leuke wedstrijden, Lyon, Monaco, Marseille en Paris maar dan houdt het ook echt wel op..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:47
Heb mijn Fox Abo naar eredivisie gezet en Ziggo sport totaal gezet. De internationale heeft echt geen meerwaarde meer voor mij

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True