ESPN in Nederland

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Zoals velen inmiddels wel weten heeft Fox Sports de uitzendrechten voor een groot aantal competities overgenomen van Sport 1 en is Eredivisie Live ook van naam veranderd in Fox Sports.

Voor mij als liefhebber van Engels Voetbal een aardige achteruitgang. Zo heeft Fox maar twee kanalen waar Sport 1 er vier had. Zo kon je zo'n beetje alle wedstrijden live volgen. Een losse wedstrijd aanschaffen is zo'n beetje in prijs verdubbeld naar 11,95. Daar kan je dus al bijna een abonnement voor aanschaffen. :?

Aanstaande weekend begint de Premier League. Om 16.00 zenden ze op het ene kanaal een wedstrijd uit in de Premier League, maar op het andere kanaal een wedstrijd uit het Championship. En Fox Sports Internationaal is niet eens in HD? :?

Op vragen naar de klantenservice over deze bijzondere keuze komt het antwoord;
Helaas worden wij contractueel beperkt tot het uitzenden van 1 enkele wedstrijd (om 16:00uur). Dit is een vaste clausule van het Premier League contract welke ook zou gelden als het contract bij Sport1 zou liggen.
In mijn ogen de reinste onzin, want Sport 1 kon dat juist wel op hun vier kanalen.

Fox biedt ook hun 'GO' Platform voor laptops en andere mobiele apparaten. Op dit moment is mij niet duidelijk of de wedstrijden die niet live op tv te zien zijn wel via GO te zien zijn.

Hoe zijn de meningen op dit forum? Via andere kanalen lees ik louter negatieve reacties. Ik wil graag in fatsoenlijke kwaliteit mijn club kunnen bekijken, niet via een of andere vage chinese stream! En ik wil ook niet betalen en dan hopen dat ik één keer per maand misschien m'n club live kan zien spelen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:09
Het is inderdaad aan alle kanten een achteruitgang. Ik zit bij Ziggo en heb de twee internationale kanalen nog niet eens in HD, daarbij komt inderdaad dat ik geen idee heb of ik mijn club kan zien omdat er geen duidelijkheid wordt gegeven over welke wedstrijden er live worden uitgezonden en of er dan een mogelijkheid is om het te volgen via GO.

Op internet zie je ook door de medewerkers tegenstrijdige berichten voorbij komen over het aanbod en de keuze in wedstrijden, daarnaast zijn ze op social media erg stil en laten ze veel kritiek en vragen liggen.

Nee al met al is dit echt een grote achteruitgang waar wij als consument flink de dupe van zijn. Zoals ik in het buitenlands voetbaltopic al aangaf wil ik me gaan verdiepen in
edit:
Ik zie net de Modbreak op mijn bericht in het andere topic, dus dit maar weggehaald :)

[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 16-08-2013 11:13 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 20:55
Als ik de programmering van Fox goed interpreteer, dan worden van komende speelronde 5 wedstrijden uit de PL en van de volgende speelronde 7 wedstrijden uit de PL uitgezonden. In beide gevallen zitten daar onder meer de wedstrijden van ManU, Arsenal, Liverpool en TH bij. Het lijkt er dus op dat hopen dat Arsenal eens per maand uitgezonden wordt hopen op een achteruitgang is.

Voor het overige denk ik dat het voor het voetbal in Nederland een vooruitgang is, met name omdat er een flink kapitaal naar de clubs vloeit. Fans moeten zich ook beseffen dat de inkomsten van de clubs ergens vandaan moeten komen. Met gratis TV, spotgoedkope tribunekaartjes et cetera krijgt geen enkele BVO zijn begroting rond.

Voor het overige zal het vooral wennen zijn aan iets nieuws, waar Nederlanders over het algemeen vrij slecht in zijn. Zo begrijp ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom Sport7 geflopt is. Opeens waren daar gratis live-wedstrijden uit de eredivisie, maar toch kotste iedereen het uit. Gelukkig is iedereen ondertussen wel een beetje gewend aan decoders en dat soort zaken dus zal het met Fox wel goed komen denk ik.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
argro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:15:
Als ik de programmering van Fox goed interpreteer, dan worden van komende speelronde 5 wedstrijden uit de PL en van de volgende speelronde 7 wedstrijden uit de PL uitgezonden.
Eentje Live en de rest integraal ja later die dag (wat de klantenservice ook heeft bevestigd, zie de OP). Daar zit toch niemand op te wachten?

zie ook http://foxsports.nl/programmagids/tv/2013-08-17#fox-sports-2
Voor het overige zal het vooral wennen zijn aan iets nieuws, waar Nederlanders over het algemeen vrij slecht in zijn.
Als het een vooruitgang is vind ik het prima en ik wil ook best meer betalen als daar maar wat tegenover staat, maar het internationale gedeelte is een regelrechte achteruitgang

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 16-08-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35
Ook ik heb al contact gehad met FOX Sport en de antwoorden die ik daar kreeg deden me lichtelijk kokhalzen. 2 Internationale zenders en dus gaan we selectief uitzenden. Bij Sport1 kon je zelfs als fan van Norwhich ;) elk weekend je club volgen. Vanaf komend weekend is het volledig random wat we krijgen.

En dat kost dan 12,- per maand :? Sport1 kost slechts 15,- maar bieden wel elke wedstrijd aan!

Als reactie kreeg ik dat vrijwel alle wedstrijden via FOX Sport GO uitgezonden worden en dat ik dan daar maar een abonnement op moest nemen. Pardon 8)7 Ik wil gewoon op mijn luie bank naar mijn 50" tv kijken, niet naar mijn PC of tablet, en nee, ik vind niet dat ik 12 meter HDMI van mijn PC naar mijn TV moet trekken.
Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:17:
Als het een vooruitgang is vind ik het prima en ik wil ook best meer betalen als daar maar wat tegenover staat, maar het internationale gedeelte is een regelrechte achteruitgang
Hier ben ik het mee eens. Ik heb absoluut geen problemen met betalen voor de decoder, maar ik verwacht wel dezelfde service.

FOX Sport International is gewoon een aanfluiting. Fans van buitenlandse clubs worden door Mr. Murdoch keihard genaaid :r Achteruitgang? Jazeker!

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-08-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ook een optie, emigreren naar Engeland? :+ Dan heb je nooit meer zorgen over FOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als men alleen maar een wedstrijd om 16.00 live mag uitzenden, dan zullen veel topwedstrijden daar niet onder vallen. Die zijn bij de PL-programmering nogal eens om 18.30 of 13.00 (tijd weet ik niet zeker).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Er is eigenlijk maar 1 oplossing, geen abo nemen. Dat is de beste manier om het Fox te laten "voelen"

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Slasher schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:24:
Er is eigenlijk maar 1 oplossing, geen abo nemen. Dat is de beste manier om het Fox te laten "voelen"
Inderdaad, dit. Het is wellicht lastig om niet de wedstrijd live te kunnen zien en zal ontzettend wennen zijn, maar ik verdom het om geld naar Fox Sports te sturen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb inderdaad al contact opgenomen met mijn kabelmaatschappij om al mijn extra abonnementen op te zeggen. Ik had een totaalpakket omdat het amper scheelde.. FOX Sport International komt er dus ook niet in. Hoe ik Arsenal dan wel ga volgen, dat druist tegen het beleid van GOT in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 21:19

kevin33

Welkom in Utopia.

Tja, maar dan kan ik geen voetbal kijken.
Het probleem is dat ze ervoor mogen vragen wat ze willen, kwestie van vraag en aanbod.

Persoonlijk vindt ik het veels te duur voor wat er wordt geboden.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:00:
Een losse wedstrijd aanschaffen is zo'n beetje in prijs verdubbeld naar 11,95.
Geldt dat ook voor wedstrijden uit de eredivisie?

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
bwerg schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:30:
[...]

Geldt dat ook voor wedstrijden uit de eredivisie?
Ja voor zover ik weet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:28
Jup, dat is om je extra te motiveren een abo te nemen. Ik vond die ~6 euro van vorig seizoen al veel teveel. Maak het 1-2 euro en je verkoopt veel meer on demand wedstrijden. Ik ben een beetje bang dat Fox een hele hoop andere sporten ook gaat krijgen en je dus een leegloop krijgt op andere kanalen (voor zover mogelijk...).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Waarom zou ik dan niet gewoon naar het stadion fietsen? :P Is ietsje duurder maar dan krijg je ook wat. Voor de toppers is het prijsverschil misschien nog groot maar voor de 'kleinere' wedstrijden scheelt het al niet meer zoveel. Ik vond de 6,- of wat was het van vorig jaar wel prima, maar zo koop ik liever een echt kaartje.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Enige oplossing is gewoon niet kopen..
Want wedden als fox nieuws een dramatische kwartaal heeft kwa kijkers dat de aandeelhouders gaan lopen zeuren.

Dus het gaat erom wie heeft de langste adem, de sport fan of foxsport.(slikken of stikken, zeggen we maar)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 16-08-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:46
kevin33 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Tja, maar dan kan ik geen voetbal kijken.
Het probleem is dat ze ervoor mogen vragen wat ze willen, kwestie van vraag en aanbod.
Je kunt prima live voetbal kijken zonder Fox, er is aanbod zat. Het overige aanbod is alleen niet legaal. Door de prijzen die ze nu hanteren en wat ze daar voor bieden, maken ze het me een stuk moeilijker om dat overige aanbod te negeren.

Ze gedragen zich inderdaad alsof ze monopolist zijn, en dat lijkt me niet handig als iedereen die een zoekmachine kent dezelfde content gratis kan bemachtigen. Hoe ethisch Nederlanders zich gedragen is vaak recht evenredig met het prijsverschil tussen wel en niet ethisch correct handelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 20:57
Dit dus.

Ik heb al jarenlang geen abbo op Eredivisie Live / Sport1 maar ben wel een voetballiefhebber. Ik weiger echter te betalen aan die geldapen. Ik kijk altijd de samenvattingen op zaterdagavond / zondagavond en live wedstrijden hoef ik ook niet te zien omdat ik ook tijd aan mijn gezin wil besteden in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 07-07 15:37
Ik heb ook contact gehad met FOX (net 2minuten geleden)

FOX Sports International is nog niet helemaal gereed als "product" Er komt in de komende weken meer informatie over. Ik had wel iemand helemaal onderaan de ladder te pakken (callcenter) en hij vertelde me dat als alternatief ik streams kon intikken in google ;) Wel aardig maar niet helemaal de bedoeling.

Ik heb aangegeven dat heel veel voetbalfans erg ontevreden zijn en dat hij dit maar aan de management moet melden. Niet dat het wat uitmaakt maar goed.

Ik vind dit echt waardeloos, de Engelse wedstrijden worden geen eens in HD uitgezonden. Ik ga geen geld betalen en "hopen" dat mijn club wordt uitgezonden. Dan maar via illegale streams.XBMC met Sportsdevil en gaan. Zo heb ik ook alle pre-season wedstrijden van Arsenal kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Anakha schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Je kunt prima live voetbal kijken zonder Fox, er is aanbod zat. Het overige aanbod is alleen niet legaal.
Maar kwalitatief ook niet bijzonder goed. Ik kijk liever op m'n tv in de woonkamer en daar heb ik wel wat voor over (stadionbezoek kost meer), maar dan moet er wel aanbod zijn en niet elke week maar hopen wat ze wel of niet gaan uitzenden.

Kom op, dit is 2013 he!
layzzzz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:20:
FOX Sports International is nog niet helemaal gereed als "product" Er komt in de komende weken meer informatie over.
Ik zou niet weten welke informatie dat dan zou moeten zijn. Als de contractuele beperking echt waar is dat ze maar een enkele wedstrijd om 16.00 mogen uitzenden, dan zal het niet echt tot een structurele verbetering gaan leiden.

Als het mobiele GO-platform een volwaardig alternatief is dan zou ik dat nog enigzins acceptabel vinden, maar echt duidelijke info staat daar niet over op de site.

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 16-08-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:49:
[...]

Dit dus.

Ik heb al jarenlang geen abbo op Eredivisie Live / Sport1 maar ben wel een voetballiefhebber. Ik weiger echter te betalen aan die geldapen. Ik kijk altijd de samenvattingen op zaterdagavond / zondagavond en live wedstrijden hoef ik ook niet te zien omdat ik ook tijd aan mijn gezin wil besteden in het weekend.
Ach, nog even dan hoef je zelfs dáár je gezin niet meer voor alleen te laten :/ . Dan proppen ze alle wedstrijden in een doelpunten-journaal van 8 minuten of zenden ze de samenvattingen op onmogelijke tijdstippen uit (maandag-avond ofzo). Hetzelfde gaat gebeuren met CL, als het contract van de NOS afloopt zal Fox ze volledig uit de markt bieden. Uiteindelijk zul je wel een abonnement moeten nemen, als je ook nog maar één minuut voetbal wilt zien, vrees ik ;w

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
naitsoezn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:28:
[...]

Ach, nog even dan hoef je zelfs dáár je gezin niet meer voor alleen te laten :/ . Dan proppen ze alle wedstrijden in een doelpunten-journaal van 8 minuten of zenden ze de samenvattingen op onmogelijke tijdstippen uit (maandag-avond ofzo). Hetzelfde gaat gebeuren met CL, als het contract van de NOS afloopt zal Fox ze volledig uit de markt bieden. Uiteindelijk zul je wel een abonnement moeten nemen, als je ook nog maar één minuut voetbal wilt zien, vrees ik ;w
Het lijkt mij een goede ontwikkeling dat er geen belastinggeld meer gebruikt wordt om goed commercieel exploiteerbare uitzendrechten van voetbalwedstrijden te bemachtigen. Ik zou het van harte toejuichen wanneer de NOS de miljoenen de de NOS nu overmaakt aan de UEFA in de schatkist laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zit even te kijken naar de uitzendingen op de Engelse TV, maar die lijken zo te zien ook niet alles live uit te zenden via hun betaalzenders.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MegaTronics schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:34:
Ik zit even te kijken naar de uitzendingen op de Engelse TV, maar die lijken zo te zien ook niet alles live uit te zenden via hun betaalzenders.
Precies weet ik het niet, Gambieter kan dit haarfijn uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 12:32
Via de satelliet is bijna elke wedstrijd wel ergens live te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 12:22
Wat helemaal belachelijk is dat een tv abonnement op Fox Sports (alles dus) bij UPC €20,- kost en een Go abonnement direct bij Fox €25,- terwijl ze hier naar mijn mening veel minder kosten aan hebben..
Ik vind het ronduit schandalig. Dat het allemaal duurder zou worden was van te voren bekend, maar ze moeten wel even realistisch wezen.
Dat het een kwestie van wennen is oké prima, maar doe het dan geleidelijk. Als je iets live moet zien en ervoor moet betalen ook prima, dat het dan duur is, is minder leuk voor de consument.
Maar dat je dan vervolgens totaal nog geen duidelijk hebt over de invulling.. Sorry hoor maar daar kan ik echt niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nogmaals, ik vind het geen probleem om teveel te betalen, maar ik verwacht wel dat ik alle wedstrijden kan zien, en niet wat de uitzender vind dat ik zou moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ok dit verandert het wel enigszins. Ik kijk nu op de website van Sky en inderdaad die zenden dezelfde wedstrijden uit dit weekend als Fox dit doet. Het lijkt er dus inderdaad op dat dit contractueel is en dat het dus niet had uitgemaakt of we de Premier League nog hadden kunnen volgen via Sport1.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In GB is de strijd losgebarsten tussen Sky vs British Telecom & VirginMedia. BT heeft de rechten op 38 wedstrijden, Sky rechten op een groter aantal, maar BT dan wel weer op een aantal toppers. Aangezien ik ga verhuizen ga ik me verdiepen in de aanbiedingen, maar dat duurt nog een paar weken ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:02
Het probleem is gewoon dat:
A ) Fox heel veel betaalt en dus overal op zal bezuinigen waar het kan en maximaal wil vangen
B ) Fox een buitenlandse partij is, en zich niet realiseert dat Nederlanders een apart volk zijn. Wij zijn eigen wijs, individueel ingesteld en kunnen niet met veranderingen om gaan. Daarnaast zijn we super zuinig en is het niet voor niets dat deze betaalde zenders in principe allemaal mislukt zijn.

In andere landen accepteren ze dit soort zaken wel of weten ze misschien niet beter. Maar Fox zal het nog moeilijk gaan krijgen met de Nederlanders.

Ik was zelf overigens toch al van plan te stoppen met EL. Wellicht af en toe een maand gratis zoals het de Nederlander betaamt :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249481

Slaapje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:48:
[...]

Ok dit verandert het wel enigszins. Ik kijk nu op de website van Sky en inderdaad die zenden dezelfde wedstrijden uit dit weekend als Fox dit doet. Het lijkt er dus inderdaad op dat dit contractueel is en dat het dus niet had uitgemaakt of we de Premier League nog hadden kunnen volgen via Sport1.
Fox heeft gewoon een contract waarin is opgenomen hoeveel en waneer iets amg uitgezonden worden, bij fox is dat een wedstrijd om 16:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Anoniem: 249481 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:53:
[...]

Fox heeft gewoon een contract waarin is opgenomen hoeveel en waneer iets amg uitgezonden worden, bij fox is dat een wedstrijd om 16:00 uur.
Dat is dan een erg slecht contract, want Sport 1 mocht het blijkbaar wel. De enige beperking die Sport 1 voor zover ik weet had is dat ze per seizoen een wedstrijd van een club niet mochten uitzenden. Buiten dat heb ik van Arsenal alles kunnen zien als ik dat wilde.

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 16-08-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:04:
Dat is dan een erg slecht contract, want Sport 1 mocht het blijkbaar wel.
Er is nu veel meer geld in omloop in de PL, de TV-rechten zijn een stuk duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:04:
[...]

Dat is dan een erg slecht contract, want Sport 1 mocht het blijkbaar wel. De enige beperking die Sport 1 voor zover ik weet had is dat ze per seizoen een wedstrijd van een club niet mochten uitzenden. Buiten dat heb ik van Arsenal alles kunnen zien als ik dat wilde.
Ook niet meer, sport 1 zou precies hetzelfde contract krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Het begint me een beetje duidelijk te worden dat het inderdaad geen bewuste keuze van Fox is, en dat ze blijkbaar het echt niet mogen en wel zouden doen als ze de contractuele mogelijkheid hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 16-08-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 07:11

MeNTaL_TO

The future is not set

BaszCore schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:42:
Wat helemaal belachelijk is dat een tv abonnement op Fox Sports (alles dus) bij UPC €20,- kost en een Go abonnement direct bij Fox €25,- terwijl ze hier naar mijn mening veel minder kosten aan hebben..
Ik vind het ronduit schandalig. Dat het allemaal duurder zou worden was van te voren bekend, maar ze moeten wel even realistisch wezen.
Dat het een kwestie van wennen is oké prima, maar doe het dan geleidelijk. Als je iets live moet zien en ervoor moet betalen ook prima, dat het dan duur is, is minder leuk voor de consument.
Maar dat je dan vervolgens totaal nog geen duidelijk hebt over de invulling.. Sorry hoor maar daar kan ik echt niet bij..
Dit is volgens mij omdat je online wel alle wedstrijden live kunt zien (tenminste, dat haal ik de post van Fox helpdesk)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op BBC News van gisteren had men het erover dat de omzet van de PL van £1.5 miljard > £3 miljard gaat dit seizoen, en dat er £2.5 miljard omzet is uit buitenlandse contracten. Dat komt uit dit soort uitzendingen, en dan zal men of meer moeten betalen of minder moeten afnemen.

Ik ben bang dat dit de prijs van de populariteit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:
Op BBC News van gisteren had men het erover dat de omzet van de PL van £1.5 miljard > £3 miljard gaat dit seizoen, en dat er £2.5 miljard omzet is uit buitenlandse contracten. Dat komt uit dit soort uitzendingen, en dan zal men of meer moeten betalen of minder moeten afnemen.

Prima, biedt mij dan de optie om meer te betalen voor meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Toevallig was ik dit ook net aan het opzoeken en kwam op de volgende site terecht waar de verdeling per club staat uitgelegd, Viel me best tegen nog wat het basis bedrag per club is (5.8 miljoen pond) http://www.tsmplug.com/ri...e-tv-money-deals-2014-15/
Vergeleken met de Bundesliga ook op die site en het verschil in tv deals ga je je bijna afvragen waar het geld blijft :*). Zal wel in het prijzengeld worden gestopt ... (vraag me dan dus af of Bundesliga ook prijzengeld erbovenop heeft)
De BBC betaalt alleen voor de samevattingen al 178 miljoen pond!

Dus idd "we" betalen (betaalden) in principe veel te weinig voor live voetbal/sport hier in Nederland. ESPN America is ook al opgeheven en de rechten worden nu per individuele sport verkocht. Waarschijnlijk neemt Sport 1 er een groot aantal over ...

Opbrengsten in Europa, top 5:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2jcyf42.jpg

http://www.tsmplug.com/ne...-money-distribution-2014/

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 16-08-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:33:
Dit is volgens mij omdat je online wel alle wedstrijden live kunt zien (tenminste, dat haal ik de post van Fox helpdesk)
Nee dat kan dus niet. Online aanbod is hetzelfde als wat op de tv is (deze info heb ik via een ander forum). Heb toevallig vanmorgen hetzelfde gevraagd aan de klantenservice, maar nog geen antwoord.
Kaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:34:
Prima, biedt mij dan de optie om meer te betalen voor meer :/
Inderdaad ja.
Misschien dat ik het niet goed begrijp hoor, maar als een zaak populair is, pas je toch je aanbod daar op aan? Wat is er met 'Geef het volk brood en spelen' gebeurd?

[ Voor 57% gewijzigd door Gunner op 16-08-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:30:
Misschien dat ik het niet goed begrijp hoor, maar als een zaak populair is, pas je toch je aanbod daar op aan? Wat is er met 'Geef het volk brood en spelen' gebeurd?
Dat werkt alleen als er concurrentie is. Bij een monopolie-positie (dwz de enige aanbieder) betekent populariteit juist hogere prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ben ik dan de enige positieve? Meer inkomsten voor de Nederlandse clubs en net als het gros van de Nederlandse (!) supporters kan ik mijn club wekelijks zien. De toppers uit andere competities kan ik ook zien. Het lijkt mij behoorlijk aan te sluiten bij het Nederlandse publiek. Bij Ziggo betaal ik daar dit jaar ook amper meer voor :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In andere landen hebben ze wel een AIO pakket, bijvoorbeeld in Duitsland bied Sky een compleet pakket aan voor de Bundesliga voor € 29.90 per maand waar je echt alle wedstrijden uit de 1e en 2e Bundesliga kunt zien. Je zou toch denken dat ze ook zoiets aan kunnen bieden in Nederland en Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
MegaTronics schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:12:
In andere landen hebben ze wel een AIO pakket, bijvoorbeeld in Duitsland bied Sky een compleet pakket aan voor de Bundesliga voor € 29.90 per maand waar je echt alle wedstrijden uit de 1e en 2e Bundesliga kunt zien. Je zou toch denken dat ze ook zoiets aan kunnen bieden in Nederland en Engeland?
Dat wordt toch ook aangeboden in in ieder geval Nederland? Voor ruim minder dan 20 euro kun je alle wedstrijden uit de eerste en tweede nationale competitie bekijken. Vergelijkbaar met Duitsland dus, maar ongeveer de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 02:17
ephymerous schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:00:
Ben ik dan de enige positieve? Meer inkomsten voor de Nederlandse clubs en net als het gros van de Nederlandse (!) supporters kan ik mijn club wekelijks zien. De toppers uit andere competities kan ik ook zien. Het lijkt mij behoorlijk aan te sluiten bij het Nederlandse publiek. Bij Ziggo betaal ik daar dit jaar ook amper meer voor :)
Het ligt denk ik ook aan je provider. Zoals je zegt ga jij bij Ziggo niet veel meer betalen en krijg je er enkele Engelse (en Italiaanse) live wedstrijden bij, maar bij UPC is het wel degelijk een achteruitgang. Ik betaalde vorig jaar nog geen €25 per maand voor Eredivisie Live & Sport1 en daarvoor kon ik alle Nederlandse wedstrijden live zien, bijna alle Engelse wedstrijden (ik volg graag Liverpool, en dat werd in 9/10 gevallen wel uitgezonden op 1 van de Sport1 kanalen) en als 'extra' (voor mij dan) kon ik elke Champions League wedstrijd zien die ik wilde (als de NOS niet de juiste keus voor een wedstrijd gemaakt had) en kon ik toppers uit andere landen (Barcelona - Madrid bijv) meepakken. Nu zou ik bij UPC ongeveer even veel geld kwijt zijn voor de Eredivisie & random wedstrijden uit Engeland. Italie interesseert me niet zoveel en Sport1 is te duur voor die paar wedstrijden CL & andere landen die ik wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bij Canal Digitaal krijg je standaard minder zenders voor hetzelfde geld als bij de kabelboeren. :(
argro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
Dat wordt toch ook aangeboden in in ieder geval Nederland? Voor ruim minder dan 20 euro kun je alle wedstrijden uit de eerste en tweede nationale competitie bekijken. Vergelijkbaar met Duitsland dus, maar ongeveer de helft goedkoper.
Via de satelliet krijg je alsnog niet alles te zien.

[ Voor 67% gewijzigd door MegaTronics op 16-08-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ephymerous schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:00:
Ben ik dan de enige positieve? Meer inkomsten voor de Nederlandse clubs en net als het gros van de Nederlandse (!) supporters kan ik mijn club wekelijks zien.
Voor Eredivisie verandert er in principe bar weinig. Als je een beetje gelezen had slaat de TS meer op FOX Sport International, welke t.o.v. Sport1 wel degelijk een hele grote achteruitgang is voor Nederlandse supporters van buitenlandse clubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Kaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Voor Eredivisie verandert er in principe bar weinig. Als je een beetje gelezen had slaat de TS meer op FOX Sport International, welke t.o.v. Sport1 wel degelijk een hele grote achteruitgang is voor Nederlandse supporters van buitenlandse clubs ;)
Waarbij die achteruitgang niet zozeer te wijten is aan de overgang van Sport1 naar Fox, maar vooral te wijten is aan de aan Fox opgelegde contractvoorwaarden die ook voor Sport1 gegolden zouden hebben als die de betreffende wedstrijden zouden hebben uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
argro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:50:
[...]
Waarbij die achteruitgang niet zozeer te wijten is aan de overgang van Sport1 naar Fox, maar vooral te wijten is aan de aan Fox opgelegde contractvoorwaarden die ook voor Sport1 gegolden zouden hebben als die de betreffende wedstrijden zouden hebben uitgezonden.
Heb je voor mij de bron en het bewijs dat de contractvoorwaarden voor Sport1 zouden gelden :?

Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze klagen nadat ze te horen krijgen dat ze voor competitie X moeten overstappen en dan vervolgens slechts 20% van het aanbod t.o.v. de vorige zender te zien krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Kaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:15:
[...]
en dan vervolgens slechts 20% van het aanbod t.o.v. de vorige zender te zien krijgen ;)
en geen International zender in HD.. (Waar Sport1 twee HD zenders had voor internationaal voetbal)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 411893 op 16-08-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Kaap schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:15:
[...]

Heb je voor mij de bron en het bewijs dat de contractvoorwaarden voor Sport1 zouden gelden :?
Bewijs is een groot woord, maar het is af te leiden uit wat andere zenders, waaronder die in Engeland zelf uitzenden, zoals in dit topic al is opgemerkt. Het programma van Fox sluit daar naadloos op aan. Het heeft er dus alle schijn van dat men niet meer mag uitzenden en dat geen sprake is van onwil op dat gebied. Er lijken dus andere voorwaarden te gelden dan vorig jaar, toen Sport1 nog de uitzendingen verzorgde.

20% is overigens flink overdreven. Zoals gezegd zendt Fox komend weekend 5 wedstrijden uit en volgend weekend 7. Ik kan mij niet heugen dat er weekenden waren dat Sport1 25 of zelfs 35 wedstrijden uit de PL uitzond.

[ Voor 17% gewijzigd door argro op 16-08-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 19:23

Steffie

Opaque

gambieter schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

In GB is de strijd losgebarsten tussen Sky vs British Telecom & VirginMedia. BT heeft de rechten op 38 wedstrijden, Sky rechten op een groter aantal, maar BT dan wel weer op een aantal toppers. Aangezien ik ga verhuizen ga ik me verdiepen in de aanbiedingen, maar dat duurt nog een paar weken ;)
Doet ESPN dit jaar ook nog wedstrijden? Die hadden de afgelopen jaren ook iedere week een wedstrijd die Sky niet uitzond. Gelukkig heb ik thuis Sky Sports, ESPN en BT Sport, dus geen problemen wat dat betreft. Maar Sky Sports kijkt toch altijd het fijnst.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Steffie schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:27:
[...]

Doet ESPN dit jaar ook nog wedstrijden? Die hadden de afgelopen jaren ook iedere week een wedstrijd die Sky niet uitzond. Gelukkig heb ik thuis Sky Sports, ESPN en BT Sport, dus geen problemen wat dat betreft. Maar Sky Sports kijkt toch altijd het fijnst.
ESPN America is juist gestopt in Europa als zender.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
argro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:21:
[...]
20% is overigens flink overdreven.
Klopt, ik leg het verkeerd uit en telde ook verkeerd ;)

Zaterdag:
16:00 Arsenal v Aston Villa
16:00 Norwich v Everton
16:00 Sunderland v Fulham
16:00 West Brom v Southampton
16:00 West Ham v Cardiff

Sport1 zou er normaliter 4 uitzenden: Sport1 voetbal, Sport1 HD, Sport1 Extra 1, Sport1 Extra 2. FOX Sport International zend slechts 1 wedstrijd uit. Op de andere zender krijg je een wedstrijd uit het Championship.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-08-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Maar daar geloof ik wel van dat het contractueel vast is gelegd aangezien Sky ook alleen 1 van die wedstrijden uitzendt morgen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat kan wel zo zijn, maar waarom? Waarom zou men willen dat 4 wedstrijden niet uitgezonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Neem aan dat dat te maken heeft met de uitzendrechten in de UK, wellicht dat Foxsports de stream van Sky krijgt en aangezien zij dus nu moeten concurreren met BT dat wij daardoor dus ook niet meer te zien krijgen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ook hier een groot Arsenal fan. :)

Zelf was ik erg geïnteresseerd in Fox (Sports) NL. Niet voor de eredivisie, maar voor de top-competities, lees PL. Ik was ook overtuigd dat dit beter bij me zou passen dan Sport1, zowel voor de prijs alsook aanbod.

Helaas kom ik nu (net als vele andere) (erg) bedrogen uit:
- Maar een zender, zonder HD-kwaliteit
- Praat-programma's
- Samenvattingen
- Onduidelijkheden over online-mogelijkheden
- etc.

De website van Fox Sports is ook erg onduidelijk: dit komt binnenkort beschikbaar, meer informatie volgt, .. :(

Bij Ziggo ben ik sowieso nu verplicht een totaal pakket de pakken (NL+Int), waar ik al helemaal niet op zit te wachten. Dan maar een Go-abbo.. huh? Nog niet beschikbaar? Binnenkort meer informatie? .. Goh, wat een verassing.. :S

Het liefst kijk ik alles op een legale manier..... Maar ... achja, gelukkig was ik nog (net) geen Sport1-abonnee, daar zit je dan nu zonder PL. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn twee internationale zenders en 3 nederlandse zenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik had altijd een Sport1-abonnement, maar nu er geen Premier League en Italiaans voetbal meer is heb ik toch niet echt zin meer om daar 15,50 per maand voor te betalen. Een Fox-abo wil ik ook niet, want.. tsja, de redenen zijn allemaal al genoemd.

Erg jammer dit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 07-07 02:17
Slaapje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:29:
Neem aan dat dat te maken heeft met de uitzendrechten in de UK, wellicht dat Foxsports de stream van Sky krijgt en aangezien zij dus nu moeten concurreren met BT dat wij daardoor dus ook niet meer te zien krijgen.
Hmm, volgens mij is het niet 1 op 1 de feed van Sky. Want morgen zend Fox wel (live, 13:45) Liverpool - Stoke uit terwijl dat in Engeland op BT Sports wordt uitgezonden en niet op Sky.

Edit:
Wat een gedoe met uitzendingen als je in Engeland woont:
http://www.premierleague....ivetv=on&view=.dateSeason
Lang niet alle wedstrijden live en je moet nog meerdere kanalen hebben ook, dan is Fox in NL beter en de situatie eerst met Sport1 was helemaal een luxe.

[ Voor 23% gewijzigd door RobbertC op 16-08-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:56

Phydomir

Dennis

Voor ons kijkers gaat het er met zo veel zenders in ieder geval niet op vooruit. Naast dat ik het zelf te duur vind kan je niets eens zelf bepalen wat je wilt zien. Dat lijkt mij anno 2013 nogal achterhaalt. Als de NBA voor $15,- per maand een abbo aanbied waarbij je iedere wedstrijd live of on demand kunt zien, dan moet dat toch ook in Nederland kunnen.

Zelf had ik een sport 1 abbo voornamelijk omdat daar ESPN America bij zat, nu die er niet meer is herinnerd dit topic mij er nog maar eens aan om het op te zeggen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 19:23

Steffie

Opaque

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

ESPN America is juist gestopt in Europa als zender.
ESPN UK is niet hetzelfde als ESPN America op BSkyB. ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:39
Het gaat mij niet eens zozeer om het aanbod, maar de website is echt dra-ma-tisch. Ze hadden gewoon de EL website over moeten nemen en een ander logotje er op moeten plakken. Dit is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
danslo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:35:
Het gaat mij niet eens zozeer om het aanbod, maar de website is echt dra-ma-tisch. Ze hadden gewoon de EL website over moeten nemen en een ander logotje er op moeten plakken. Dit is niks.
Zelf niet zo bekend met de EL website.

Maar na het lezen van alle comments had Sport1 gewoon een langer contract moeten hebben voor de PL. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollowGamer schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:16:
[...]

Zelf niet zo bekend met de EL website.

Maar na het lezen van alle comments had Sport1 gewoon een langer contract moeten hebben voor de PL. :/
Dat had niks uitgemaakt, er is aan iedereen hetzelfde contract aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het komt er dus eigenlijk op neer dat de situatie van Sport 1 vorig jaar waarschijnlijk niet meer terugkomt, en dat je verschillende abonnementen moet nemen om "alles" van de grote competities te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik zou het geen enkel probleem vinden om meer te betalen zodat ik keer ben van alle wedstrijden in de PL en dan voornamelijk Spurs, maar dan ook wel in HD om eerlijk te zijn. Nu keren we, in ieder geval bij ziggo, weer terug naar SD kwaliteit wat ik echt niet meer vind kunnen.

Wat is de kwaliteit eigenlijk van GO op de Xbox? Is dat wel HD?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 07-07 15:37
@Slaapje

Je gaat toch niet 12euro per wedstrijd betalen om em in HD te kunnen zien.

*edit

Waarom mogen onderstaande kanalen wel Norwich - Everton EN Arsenal - Villa laten zien?

Al Jazeera Sport +8
Al Jazeera Sport HD 2
SuperSport 7 (za)
SuperSport MaXimo
~ CAN: RDS 2
~ CYP: LTV Sports 2
~ INA: beIN Sport 2
~ ISL: Stöd 2 Sport 4
~ MEX: Planeta Fútbol / HD
~ SRB: SportKlub 3
~ UAE: Al Jazeera Sport.tv $
~ USA: NBC Sports Live Extra

[ Voor 70% gewijzigd door layzzzz op 17-08-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Zit bij Ziggo inbegrepen dus dat kost niets extra's voor mij. Ik heb het net geprobeerd en het beeld is wel iets scherper maar het gaat haperig dus dat is ook geen optie :N

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 16:31
FOX Sports is ook voor Eredivisie kijkers een achteruitgang. Het internet abonnement is fors in prijs gestegen(rond de 50-60%) en daarnaast krijg je ook nog eens minder te zien. Volgens mij is het TV abonnement ook minder aantrekkelijk dan dat van vorig jaar. Maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb vanwege het GO abonnement besloten dit jaar geen abonnement te nemen. Als iedereen dat doet dan zal FOX vanzelf wel inzien dat de prijs gewoon niet redelijk is voor wat je krijgt. De clubs zullen er geen hinder van ondervinden aangezien er toch al een contract is afgesloten met FOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24

iChaos

It's Lupus.

layzzzz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:56:
@Slaapje

Je gaat toch niet 12euro per wedstrijd betalen om em in HD te kunnen zien.

*edit

Waarom mogen onderstaande kanalen wel Norwich - Everton EN Arsenal - Villa laten zien?

Al Jazeera Sport +8
Al Jazeera Sport HD 2
SuperSport 7 (za)
SuperSport MaXimo
~ CAN: RDS 2
~ CYP: LTV Sports 2
~ INA: beIN Sport 2
~ ISL: Stöd 2 Sport 4
~ MEX: Planeta Fútbol / HD
~ SRB: SportKlub 3
~ UAE: Al Jazeera Sport.tv $
~ USA: NBC Sports Live Extra
Norwich - Everton kan ik kijken op Al Jazeera Sport 1, die op Hotbird zit. Al Jazeera Sport 5 tot 8 kan ik echter niet zien op Hotbird, omdat die schijnbaar alleen op de Badr-satelliet zit. Die HD-kanalen van Al Jazeera kan ik volgens mij wel ontvangen, maar de ontvanger ondersteunt het niet :( Maargoed, momenteel mag ik niet heel erg klagen. Ik ontvang hier:

Al Jazeera Sport 1/2/3/4
Sky Sport Deutschland
Sky Sport Austria
Sky Italia
Sky Calcio
Eurosport

Ik moet eens uitzoeken hoe ik Sky van UK kan ontvangen. Digiturk zou ik er ook nog graag bij hebben voor de Turkse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Dit slaag nergens meer op. Beeldkwaliteit van NEC-Zwolle (Fox3) is slechter dan de gemiddelde stream. Duurder, minder voetbal en ook nog eens mindere beeldkwaliteit. Het is dat Fox ongetwijfeld een lange adem heeft, anders had ik Sport 7 taferelen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Gump_ schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:11:
Dit slaag nergens meer op. Beeldkwaliteit van NEC-Zwolle (Fox3) is slechter dan de gemiddelde stream. Duurder, minder voetbal en ook nog eens mindere beeldkwaliteit. Het is dat Fox ongetwijfeld een lange adem heeft, anders had ik Sport 7 taferelen verwacht.
Fox levert zijn beelden in hd 1080 aan, ziggi en kpn weigeren dit door te zenden, kost volgens hun teveel capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:26:
FOX Sports is ook voor Eredivisie kijkers een achteruitgang. Het internet abonnement is fors in prijs gestegen(rond de 50-60%) en daarnaast krijg je ook nog eens minder te zien. Volgens mij is het TV abonnement ook minder aantrekkelijk dan dat van vorig jaar. Maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb vanwege het GO abonnement besloten dit jaar geen abonnement te nemen. Als iedereen dat doet dan zal FOX vanzelf wel inzien dat de prijs gewoon niet redelijk is voor wat je krijgt. De clubs zullen er geen hinder van ondervinden aangezien er toch al een contract is afgesloten met FOX.
Bij ziggo krijg je het tv abbo met gratis go erbij lijkt me zeer zeker niet onredelijk, de eikels moeten alleen nog even de hd feed ook doorgeven en niet downscale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Anoniem: 249481 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

Fox levert zijn beelden in hd 1080 aan, ziggi en kpn weigeren dit door te zenden, kost volgens hun teveel capaciteit.
Anoniem: 249481 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Bij ziggo krijg je het tv abbo met gratis go erbij lijkt me zeer zeker niet onredelijk, de eikels moeten alleen nog even de hd feed ook doorgeven en niet downscale.
Is er dan te weinig tijd geweest voor Ziggo en Fox om iets redelijk af te spreken? Of meerdere kanalen aan te bieden? Waarom kan het bij Sport1 dan wel? Of heeft dit ook een tijd(je) geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollowGamer schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

[...]

Is er dan te weinig tijd geweest voor Ziggo en Fox om iets redelijk af te spreken? Of meerdere kanalen aan te bieden? Waarom kan het bij Sport1 dan wel? Of heeft dit ook een tijd(je) geduurd?
Ook maar het grootste probleem zit hem in het feit dat sport1 altijd extra heeft betaald voor de doorgifte van hd omdat het bij het afsluiten van hun contract nog een redelijk exclusieve manier van tv kijken was en niet voor iedereen weg gelegd, in 2014 moeten ziggo en sport1 opnieuw met elkaar in onderhandeling en grote kans dat sport1 dan ook kapt met de hd toeslag.

fox sport stelt zich op het standpunt dat zenders in hd heel normaal zijn/de standaard en dat ze geen cent extra betalen, daarom neemt ziggo wel de hd feed af maar zenden ze sd uit met als smoes capaciteit.

Ik verwacht dat binnenkort alle zenders van fox sport gewoon in hd doorkomen want ziggo kan hier niet mee bezig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ik heb zaterdag een Fox Sports Go abonnement afgesloten (duurde abonnement €25,-). Zojuist heb ik de klantenservice van Fox al een mail gestuurd, als ik hier geen zinnig antwoord op krijg zeg ik het abonnement direct weer op en ga ik weer een tv abonnement nemen.

1. Je kan alleen de wedstrijden live kijken (uiteraard ook videos etc). Je hebt dus geen mogelijkheid gewoon de kanalen live te bekijken. Iets wat bij Sport1 wel kan met een Go abonnement (heb ik namelijk ook). Gisteren uiteraard Ajax - Feyenoord gekeken maar de hele voorbeschouwing dus gemist en kon pas vanaf ~12.20uur inschakelen online.
2. De kwaliteit van het beeld is dramatisch. Ik heb een Mac Mini aan mijn tv (40") hangen, 120 Mbit van UPC, alle apparaten met uitzondering van mobiele telefoons uitgelaten en de kwaliteit is ronduit dramatisch. Vaak genoeg springt het beeld gewoon naar de allerlaagste resolutie. Stel je de kwaliteit op zijn hoogst in (720p) dan stopt deze er regelmatig mee en blijft de stream oneindig lang bufferen.

Op een laptop/tablet ziet het er wel goed uit qua beeld maargoed dat komt natuurlijk doordat het beeldscherm een stuk kleiner is. Zelfs op mijn desktop met 24" full HD monitor is het beeld dramatisch.
Nee ik ben niet echt te spreken en dan zeker voor het bedrag van €25,- per maand, het is gewoon een dramatische dienstverlening.
Zoals ik al zei, ik wacht het antwoord af en anders ga ik weer terug naar TV abonnement. Dan maar voor lief nemen dat ik niet kan kijken als ik ergens anders ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
BaszCore schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:12:
Ik heb zaterdag een Fox Sports Go abonnement afgesloten (duurde abonnement €25,-). Zojuist heb ik de klantenservice van Fox al een mail gestuurd, als ik hier geen zinnig antwoord op krijg zeg ik het abonnement direct weer op en ga ik weer een tv abonnement nemen.

1. Je kan alleen de wedstrijden live kijken (uiteraard ook videos etc). Je hebt dus geen mogelijkheid gewoon de kanalen live te bekijken. Iets wat bij Sport1 wel kan met een Go abonnement (heb ik namelijk ook). Gisteren uiteraard Ajax - Feyenoord gekeken maar de hele voorbeschouwing dus gemist en kon pas vanaf ~12.20uur inschakelen online.
2. De kwaliteit van het beeld is dramatisch. Ik heb een Mac Mini aan mijn tv (40") hangen, 120 Mbit van UPC, alle apparaten met uitzondering van mobiele telefoons uitgelaten en de kwaliteit is ronduit dramatisch. Vaak genoeg springt het beeld gewoon naar de allerlaagste resolutie. Stel je de kwaliteit op zijn hoogst in (720p) dan stopt deze er regelmatig mee en blijft de stream oneindig lang bufferen.

Op een laptop/tablet ziet het er wel goed uit qua beeld maargoed dat komt natuurlijk doordat het beeldscherm een stuk kleiner is. Zelfs op mijn desktop met 24" full HD monitor is het beeld dramatisch.
Nee ik ben niet echt te spreken en dan zeker voor het bedrag van €25,- per maand, het is gewoon een dramatische dienstverlening.
Zoals ik al zei, ik wacht het antwoord af en anders ga ik weer terug naar TV abonnement. Dan maar voor lief nemen dat ik niet kan kijken als ik ergens anders ben..
Hallo BaszCore,

Bedankt voor de info. Ik ben namelijk ook geintresseerd in een Go-abbo, maar dan alleen de internationale-variant.

Zou je eventueel een screenshot kunnen sturen van de beeldkwaliteit?

Even een vraagje, stel er zijn meerdere wedstrijden op die dag.. kan je er dan tussen switchen? Of kan je maar een wedstrijd bekijken (die dan ook op het TV-kanaal wordt uitgezonden?)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
HollowGamer schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:13:
Hallo BaszCore,

Bedankt voor de info. Ik ben namelijk ook geintresseerd in een Go-abbo, maar dan alleen de internationale-variant.

Zou je eventueel een screenshot kunnen sturen van de beeldkwaliteit?

Even een vraagje, stel er zijn meerdere wedstrijden op die dag.. kan je er dan tussen switchen? Of kan je maar een wedstrijd bekijken (die dan ook op het TV-kanaal wordt uitgezonden?)?

Alvast bedankt.
Ik zou der nog eens goed over nadenken als ik jou was. Kwaliteit op laptop 13" en iPad is goed te doen, echter zodra het scherm groter wordt (24" full hd monitor en 40" full hd tv) is het gewoon regelmatig dramatisch. Ik ben gewend alles voetbal wedstrijden full hd te kijken op tv, natuurlijk ben je via internet afhankelijk van meerdere zaken maar dit is wel heel treurig (kwaliteit schommelt van redelijk naar uiterst slecht/grote blokken). Tevens kijkt het via Go ook niet vloeiend en stottert het beeld meer.
Screenshot maken heb ik deze week even weinig tijd voor.

Overigens is de website gewoon dermate naar in elkaar gezet dat het totaal niet duidelijk is wat je kan kijken en hoe. Kom er net achter door even te testen dat je vanuit de programmagids gewoon kan kijken.
Zo kan je dus wel de normale programmering bekijken, staat echter nergens aangegeven. Echter Sport1 heeft dit velen malen mooier opgelost door je bovenin een balk te geven waarin je zo kunt switchen van kanaal. Achteraf gezien had ik dus niet de klantenservice lastig hoeven te vallen met mijn 1e punt, ach weten ze in ieder geval dat het niet duidelijk is :X

Mijn advies is dus: vooral geen Go abonnement afsluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 13:29

Vos

AFCA

Meer mensen die bij het kanaal FOX Sport geen beeld hebben maar alleen geluid? Ziggo klant hier.

[ Voor 62% gewijzigd door argro op 19-08-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:00
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:
Meer mensen die bij het kanaal FOX Sport geen beeld hebben maar alleen geluid? Ziggo klant hier.
Hier ook Ziggo maar alles werkt correct

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Je bent niet enigste, zie http://allestoringen.nl/storing/ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 16:34
Wát een bagger. Die streams, kom op Ziggo. Dat móet in HD kunnen. Schrap maar wat analoge kanalen, die zijn toch al van baggerkwaliteit en bijna heel Nederland kijkt onderhand al digitaal. Op zulke momenten vind ik dat het goed is dat Ziggo concurrentie ondervindt van de glasvezelmarkt.

[ Voor 20% gewijzigd door BeefHazard op 19-08-2013 23:23 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 16:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Het HD-kanaal van Fox bij Ziggo (kanaal 11) werkt niet goed bij Panasonic TV's met ingebouwde CI+. Je krijgt dan alleen geluid en geen beeld. Wat een faal :')

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Zojuist Fox Sports gebeld over mijn Go abonnement. Uitgelegd wat mijn bevindingen zijn.
Voor de overige die niet weten hoe ik kijk en slecht beeld geeft:
UPC 120 Mbit internetlijntje, overal en alles aangesloten op gigabit lan, wireless g/n.
- Mac Mini, Google Chrome, Samsung 40" TV = slecht beeld (zacht uigedrukt).
- Desktop: Windows 7, Google Chrome, 24" Monitor = slecht beeld (wel beter als op tv maar nog steeds niet te om aan de gluren).
- MacBook Air 13" 2012 en Dell Latitude E6230 13" = redelijk tot goed beeld.
- iPad 1 = redelijk tot goed beeld.

Krijg nu mijn €25,- terug gestort, abonnement is stopgezet en loopt af volgens contract op 16-9-2013. Wat dat betreft dus een prima service en oplossing.
Vanavond weer tv abonnementen afsluiten, kan ik tenminste wel gewoon full hd en vloeiend wedstrijden kijken en als ik het dan eens niet kan zien, pech.. Dat was mijn reden om een Go abonnement af te sluiten, idee is leuk maar de uitvoering slecht.
Mocht je dus twijfelen om een go abonnement af te sluiten, zou ik der nog eens goed over nadenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
BaszCore schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:10:
Zojuist Fox Sports gebeld over mijn Go abonnement. Uitgelegd wat mijn bevindingen zijn.
Voor de overige die niet weten hoe ik kijk en slecht beeld geeft:
UPC 120 Mbit internetlijntje, overal en alles aangesloten op gigabit lan, wireless g/n.
- Mac Mini, Google Chrome, Samsung 40" TV = slecht beeld (zacht uigedrukt).
- Desktop: Windows 7, Google Chrome, 24" Monitor = slecht beeld (wel beter als op tv maar nog steeds niet te om aan de gluren).
- MacBook Air 13" 2012 en Dell Latitude E6230 13" = redelijk tot goed beeld.
- iPad 1 = redelijk tot goed beeld.

Krijg nu mijn €25,- terug gestort, abonnement is stopgezet en loopt af volgens contract op 16-9-2013. Wat dat betreft dus een prima service en oplossing.
Vanavond weer tv abonnementen afsluiten, kan ik tenminste wel gewoon full hd en vloeiend wedstrijden kijken en als ik het dan eens niet kan zien, pech.. Dat was mijn reden om een Go abonnement af te sluiten, idee is leuk maar de uitvoering slecht.
Mocht je dus twijfelen om een go abonnement af te sluiten, zou ik der nog eens goed over nadenken..
Helaas nog niet zelf geprobeerd. Ik wacht nog even af.. nog geen reactie van mailtje van Fox(Sports) Helpdesk.

Bij Ziggo krijg je btw. Go bij een 'gewoon' abo. Bij UPC niet (helaas)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
HollowGamer schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:13:
Helaas nog niet zelf geprobeerd. Ik wacht nog even af.. nog geen reactie van mailtje van Fox(Sports) Helpdesk.

Bij Ziggo krijg je btw. Go bij een 'gewoon' abo. Bij UPC niet (helaas)?
Nope, bij UPC niet. Wel eens geïnformeerd hoe dat zat maar dat was allemaal heel ingewikkeld en moeilijk verhaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja, alleen heeft UPC dan wel weer HD kanalen op de internationale zenders toch? Ziggo blijft lekker SD uitzenden, ongelofelijke bagger...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zag gisteren dat ze op de sateliet nu ook Fox Sport 1 en 2 in HD hebben en 3 in SD, plus dat Foxlife nu Fox channel is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Slaapje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:15:
Ja, alleen heeft UPC dan wel weer HD kanalen op de internationale zenders toch? Ziggo blijft lekker SD uitzenden, ongelofelijke bagger...
Bij UPC zijn alle Fox Sports kanalen HD ja. Zojuist even gekeken op de website voor de zekerheid.
Overigens is de prijs van €19,95 actieprijs voor de eerste 3 maanden, hierna €24,75. Nog altijd €0,20 goedkoper dan het duurste Go abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 13:29

Vos

AFCA

Wokschotel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:35:
[...]
Het HD-kanaal van Fox bij Ziggo (kanaal 11) werkt niet goed bij Panasonic TV's met ingebouwde CI+. Je krijgt dan alleen geluid en geen beeld. Wat een faal :')
Ah dat zijn mijn specs inderdaad... Naja via de Dreambox deed hij het wel zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-05 08:52
BaszCore schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Nope, bij UPC niet. Wel eens geïnformeerd hoe dat zat maar dat was allemaal heel ingewikkeld en moeilijk verhaal 8)7
Het zal waarschijnlijk iets zijn in de trend van "ik bestel het kabelabbo voor mezelf, en deel de kosten met een vriend die dan via GO kijkt".

Ik had (heb) het zelf helemaal goed voor elkaar. Ik heb eind vorig jaar het mobiele abbo gekocht: een jaar lang voor 4 tientjes. Nu komt het mooie: daar is gewoon mee in te loggen en te kijken op de "normale" website in 720p xD.

Waarschijnlijk is dat helaas eind dit jaar dus over, ik ga niet opeens € 150,- per jaar betalen...

De volgende grap word dan misschien Vodafone als de kwaliteit redelijk is (€ 3,50 per maand en alle data die je maakt gaat niet van je bundel af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 21:23
KPN gaat ook pas vanaf 2 september International uitzenden, streamen dan maar.
Erg jammer dat het ook naar Fox is gegaan (Engelse competitie), was altijd wel erg tevreden over sport1
Heb nog wel steeds sport1 voor formule1, dat is het enige wat vooruit is gegaan (behalve commentaar) dat ze alles traningen/kwalificaties uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Op de vraag waarom Ziggo dan geen HD doorgeeft krijg je doodleuk het antwoord: dit hebben we bewust gedaan. Hoe bedoel je een dooddoener...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zo net Fox Sports Go Int. besteld, 720p beeld. Dat is toch niet zo heel slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

iChaos schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:
[...]

Ik ontvang hier:

Al Jazeera Sport 1/2/3/4
Sky Sport Deutschland
Sky Sport Austria
Sky Italia
Sky Calcio
Eurosport
...
Is dat Free to Air of met een smartcard...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24

iChaos

It's Lupus.

Met smartcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Slaapje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:16:
Op de vraag waarom Ziggo dan geen HD doorgeeft krijg je doodleuk het antwoord: dit hebben we bewust gedaan. Hoe bedoel je een dooddoener...
Zal vast wel afgesproken zijn met Fox, het zal wel iets met geld te maken hebben.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste