Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
HollowGamer schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:42:
Zo net Fox Sports Go Int. besteld, 720p beeld. Dat is toch niet zo heel slecht..
In principe is dat niet heel slecht 720p nee, echter als ik thuis het beeld vast zette op 720p haperde de stream. Zette ik hem op automatisch dan keek ik regelmatig in 1 van de laagste resolutie, nou dan kan je net zo goed niet kijken want je kan toch niet meer zien wie er aan de bal is.
Nu weer fijn 1080p op de tv, kijkt toch een stuk prettiger.

Voor de zuinige medemens die bij UPC zit en alles wilt kijken (Fox Sports en Sport1):
Combipakket nemen van Fox Sports Eredivisie & Sport1 voor €25,- en dan los Fox Sports International á €12,- nemen.
Je hebt ook Fox Sports Eredivisie & International voor €25,- en dan kost Sport1 €15,- op deze manier kan je toch weer €3,- per maand besparen.
Gaat in principe nergens om maar het is toch weer €36,- op jaarbasis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat kost je een aardig bedrag per maand extra om die zenders te kunnen zien.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:36

alienfruit

the alien you never expected

Ik kan lekker gratis PL wedstrijden kijken. Omdat BT sports de meeste wedstrijden heeft. En krijg ik mooi gratis bij mijn BT telefoonlijn. Hendig :D Op www.btsport.com kan je het online kijken. Misschien kan je ook een online abonnement krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
alienfruit schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:42:
Ik kan lekker gratis PL wedstrijden kijken. Omdat BT sports de meeste wedstrijden heeft. En krijg ik mooi gratis bij mijn BT telefoonlijn. Hendig :D Op www.btsport.com kan je het online kijken. Misschien kan je ook een online abonnement krijgen?
Het is nogal offtopic, aangezien we daar in Nederland niets aan hebben. Ze zullen vast een IP-restrictie hebben op hun dienst, dat is vrij standaard.

Overigens zend BT maar echt een marginaal aantal wedstrijden uit per jaar.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 08:27
Vandaag GEEN Arsenal op FOX Sports ze zenden 4u de Spurs uit, wie wil daar nou naar kijken :/

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11
_/-\o_ heel goed.

To dare is to do

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Het is natuurlijk gewoon schandalig dat ik 12,- per maand betaal en mijn eigen club niet eens kan zien :/ Alle redenen hiervoor zijn wel al bekend, maar toch, anno 2013 vind ik het gewoon nog steeds niet kunnen...

Ik kijk hem vanmiddag wel via internet, en nee, niet bij Fox Go voor een tientje per wedstrijd :')

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:41
Kaap schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:20:
Het is natuurlijk gewoon schandalig dat ik 12,- per maand betaal en mijn eigen club niet eens kan zien :/ Alle redenen hiervoor zijn wel al bekend, maar toch, anno 2013 vind ik het gewoon nog steeds niet kunnen...
Schandalig is een beetje een groot woord. Voor zover ik kan nagaan is in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet opgenomen dat iedereen te allen tijde de wedstrijden van zijn eigen club moet kunnen zien. Zoals je zelf al aangeeft is dit alles het gevolg van de contracten die de Premier League heeft afgesloten. Afspraken waar jouw eigen club dus mede debet aan is. Ik zou zeggen, schrijf een brief aan jouw eigen club (met een afschrift aan Amnesty International) en doe je beklag over het inhumane situatie waarin met jou heeft terecht doen komen...

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• JeroenNietDoen
argro schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:47:
[...]
Schandalig is een beetje een groot woord. Voor zover ik kan nagaan is in het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens niet opgenomen dat iedereen te allen tijde de wedstrijden van zijn eigen club moet kunnen zien. Zoals je zelf al aangeeft is dit alles het gevolg van de contracten die de Premier League heeft afgesloten. Afspraken waar jouw eigen club dus mede debet aan is. Ik zou zeggen, schrijf een brief aan jouw eigen club (met een afschrift aan Amnesty International) en doe je beklag over het inhumane situatie waarin met jou heeft terecht doen komen...
:')

De redenen zijn mijn bekend, maar ik mag het toch gewoon absurd vinden dat anno 2013 nog steeds niet alles aangeboden kan worden via tv? Wat is daar verkeerd aan in een tijdperk met video on demand en honderden tv zenders...

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-09-2013 14:13 ]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Inderdaad, Spurs wordt wel uitgezonden, Arsenal niet.. :S

Ik had trouwens bij Go verwacht dat de wedstrijd gewoon kon kijken, ook al wordt deze niet uitgezonden op TV.

Wat een slappe analyse trouwens.. Pastoor? Is er niet iemand met echt voetbal verstand beschikbaar? :/

[ Voor 65% gewijzigd door HollowGamer op 14-09-2013 14:43 ]

• Slaapje
Kaap schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:09:
[...]

:')

De redenen zijn mijn bekend, maar ik mag het toch gewoon absurd vinden dat anno 2013 nog steeds niet alles aangeboden kan worden via tv? Wat is daar verkeerd aan in een tijdperk met video on demand en honderden tv zenders...
Ik geef je groot gelijk dat je klaagt, het is toch van de zotte dat dit niet mogelijk is op een normale manier? Nu moet je, neem ik aan, naar een lage kwaliteit stream gaan zitten kijken. Belachelijk.

To dare is to do

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:08:
[...]
Ik geef je groot gelijk dat je klaagt, het is toch van de zotte dat dit niet mogelijk is op een normale manier? Nu moet je, neem ik aan, naar een lage kwaliteit stream gaan zitten kijken. Belachelijk.
Kwaliteit van deze illegale stream gaat nog wel, best goed, maar ik zou liever op de bank hangen naar mijn 50" tv loeren terwijl het signaal op HD binnenkomt :9~

• Slaapje
Troost je, ik zit hier Spurs ook in SD te kijken omdat Ziggo het nog steeds niet nodig vindt om het in HD door te geven. 8)7

To dare is to do

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:50
Zit Spurs in HD te kijken vanwege Ziggo, maar dan niet op m'n TV. Ik weet niet wat ik liever heb, GO en SD of geen GO en HD.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Spurs via Ziggo is helaas in sd kwaliteit. Maar beter dan een stream dat wel.

Tomorrow is not today!

• Slaapje
Ja, alleen als ik het via GO afspeel op m'n Xbox dan hapert het een klein beetje, dus dat vind ik ook weer geen optie.

To dare is to do

• HollowGamer
  • Niet online
Slaapje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:30:
Ja, alleen als ik het via GO afspeel op m'n Xbox dan hapert het een klein beetje, dus dat vind ik ook weer geen optie.
Het hapert voor mij alleen op het begin, daarna gaat het afspelen goed. Na 35min. begint het weer te haperen, maar ook dat lost zich redelijk snel op.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als ze nou eens wat meer kanalen regelen, in HD uitzenden (ziggo) en die SBS commentatoren niet meer gebruiken, dan wordt het misschien nog wel wat.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:17

iChaos

It's Lupus.

Is Al Jazeera Sport geen optie voor jullie? Zit op Hotbird op de satelliet, en de eerste reseller die ik kan vinden in Nederland geeft JSC Sports 1 t/m 8 en JSC Sports HD voor 99,00 per jaar. Dat is echt een scherpe prijs wanneer je ziet wat er allemaal wordt uitgezonden: Spaanse competitie, Engelse, Italiaanse, Franse.

Zit nu ook naar de Italiaanse FOX Sports Plus te kijken, en die zenden nu Ajax - Zwolle uit (20e minuut zitten ze nu). Vraag me af waarom ze hem zo laat uitzenden, doe dan Twente - PSV die nu toch live bezig is. Maarja, beter dan niks. Maar ik snap er sowieso niks van, want ze zenden op de Italiaanse FOX Sports nu Everton - Chelsea uit, terwijl AC Milan ook aan het voetballen is nu -.- Ook zo veranderlijk als de pest dus, voor betrouwbare uitzendingen van Italiaans voetbal moet je niet bij FOX zijn denk ik.

• HollowGamer
  • Niet online
iChaos schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:55:
Is Al Jazeera Sport geen optie voor jullie? Zit op Hotbird op de satelliet, en de eerste reseller die ik kan vinden in Nederland geeft JSC Sports 1 t/m 8 en JSC Sports HD voor 99,00 per jaar. Dat is echt een scherpe prijs wanneer je ziet wat er allemaal wordt uitgezonden: Spaanse competitie, Engelse, Italiaanse, Franse.

Zit nu ook naar de Italiaanse FOX Sports Plus te kijken, en die zenden nu Ajax - Zwolle uit (20e minuut zitten ze nu). Vraag me af waarom ze hem zo laat uitzenden, doe dan Twente - PSV die nu toch live bezig is. Maarja, beter dan niks. Maar ik snap er sowieso niks van, want ze zenden op de Italiaanse FOX Sports nu Everton - Chelsea uit, terwijl AC Milan ook aan het voetballen is nu -.- Ook zo veranderlijk als de pest dus, voor betrouwbare uitzendingen van Italiaans voetbal moet je niet bij FOX zijn denk ik.
Dit lijkt me erg interessant, alleen zou ik dan wel ergens online een woordenboek erbij moeten houden. Ik ben deze taal niet machtig. :P

En een satelliet heeft ook niet iedereen, tenminste ik niet. >:)

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Al Jazeera heeft bij de uitzendingen van wedstrijden uit Europa een apart audiospoor met een Brit als commentator ;) Tevens bieden ze ook streams aan op hun website (die gewoon Engels is). Wellicht dat je daar een 1-maand proefabonnement kunt nemen ofzo. Heb daar zelf geen ervaringen mee, maar het wedstrijdaanbod vind ik doorgaans prima bij Al Jazeera/JSC Sports (daar vallen hun sportzenders onder).

[ Voor 55% gewijzigd door iChaos op 14-09-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 08:27
@iChaos,

Als er in november nog niks verbeterd is ga ik ook een schotel nemen. Dankjewel voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
@iChaos: Bedankt voor de info. Ik zou wel even willen weten hoeveel alles bij elkaar kost (schotel(s), decoder(?), etc.) Als je het goed vind stuur ik nog even een PM. :)

Het is eigenlijk belachelijk dat Fox Sports zo'n slechte service heeft. Zelf heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en dat is inmiddels al een maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Is goed hoor, PM me maar even, dan kan ik alles uitleggen ;)

Anoniem: 323791

BaszCore schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:08:

[knip]
Gaat in principe nergens om maar het is toch weer €36,- op jaarbasis 8)7
Ja,en? Je doet alsof je verplicht wordt dit pakket af te nemen.

Punt wat ik probeer te maken is dat men in Nederland nog altijd teveel denkt dat men anno 2013 voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Weet je wat men bijvoorbeeld in de UK betaalt als men ongeveer hetzelfde pakket neemt maar dan via SKY?

Je weet dat we nu eenmaal in een maatschappij zitten waar winstbejag een groot goed is.
Als ik het allemaal ondanks alle aanbod toch teveel geld vind,dan neem ik het gewoon niet af.

Ook al is het iets waar ik graag naar kijk. Dan maar je ertoe zetten bepaalde dingen niet te krijgen wanneer jij het wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-06 13:35
Gisteren geen Arsenal op FOX maar gelukkig hebben wij alle zenders en konden we op SkySports kijken :D
Niet alleen in Engeland hebben ze SkySports maar ook in Duitsland :o
Misschien is het beter om Fox sports te vervangen met SkySports ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Heb gister gewoon Arsenal op Fox Internationaal gezien hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:51:
Heb gister gewoon Arsenal op Fox Internationaal gezien hoor? :?
Me too, het werd onduidelijk vermeld in de TV-gids, maar het was op kanaal 4. Via de app kon ik wel goed vinden.

De Arsenal stream ging goed, de Man Utd. tegen Man City stream (andersom?) was erg slecht. Constante happeringen.. :@

Abo is nu opgezegd, ik kan nu nog tot 23-10 kijken. Let dus op! Abo wordt automatisch verlengt elke maand, ook al betaal je met iDeal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:20
Is bij jullie ook het stadiongeluid van de Engelse wedstrijden enorm laag. Zo komt de sfeer niet echt over :( Bij Eredivisie wedstrijden is het wel normaal. Ik heb UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Is iemand die weet of met Fox Sports Internationaal i.c..m KPN je ook Fox Sports GO kan activeren? Ze adverteren er volop mee, maar als ik het probeer te activeren zie ik alleen maar iets staan over de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Ik ben blij met m'n gratis NFL go abo :) als ik dit zo lees allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bundesliga trouwens vanaf komend seizoen ook op FOX Sport International. Erg blij mee :Y

Spaanse Liga rechten verlopen trouwens na dit seizoen, ik hoop dat dat ook naar FOX komt. Alles op 1 zender is wel lekker handig :Y

[ Voor 43% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-02-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er iets bekend of ze iets gaan doen met NHL, die heeft Fox US namelijk wel. Niet dat ik al niet blij ben met NFL en vooral MLB, maar NBA en/of NHL zouden het nog completen maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Voor de gebruikers van FOX Sports: is de dienst inmiddels wat beter? Kun je op FOX Sports GO alle wedstrijden zien waarmee geadverteerd wordt op de site van FOX, en hoe is de kwaliteit van de streams? (aannemende dat je thuis een prima 5MB/s internetverbinding hebt en gewoon kijkt via een LAN-kabel)

Nu de Bundesliga er ook in zal zitten volgend jaar vind ik die 11,95 voor International wel interessant, maar dan moeten wel alle wedstrijden te zien zijn op GO. Hoe zijn de ervaringen met FOX Sports en dan GO in het bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
Ben een zeer tevreden abonnee van Fox Sports International. Ook Fox Sports GO werkt gewoon perfect met alle wedstrijden. Fox Sports 6 en hoger is altijd via Go te zien en bij UPC komt vanaf April (door de fusie met Ziggo) ook Fox Sports 6 via de decoder binnen. Met kerst en oud/nieuw had je gewoon 11 kanalen via de Go app/website zodat je alle wedstrijden live kon zien. Kwaliteit is gewoon netjes 720p en loopt perfect.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

En hoe zit dat met bijvoorbeeld de Barclays Premier League? Heb je nog steeds die ongein dat je soms een wedstrijd niet kunt zien omdat ze te weinig kanalen hebben? (Los van die 4-uur-regeling van zaterdag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
iChaos schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:05:
En hoe zit dat met bijvoorbeeld de Barclays Premier League? Heb je nog steeds die ongein dat je soms een wedstrijd niet kunt zien omdat ze te weinig kanalen hebben? (Los van die 4-uur-regeling van zaterdag) :)
Niet elke wedstrijd is te zien. Neem bijvoorbeeld Sport1, daar was de wedstrijd Valancia - ... van gisteren niet te zien.
Zelfde geld ook voor Fox Sports. De grotere clubs krijgen voorrang, maar over het algemeen is alles wel te volgen op FS. Behalve inderdaad op zaterdag.

Wil je echt zeker weten dat je alles kunt zien, dan ben je overgeleverd aan de schotel (HD 1080p) of (zoals tegenwoordig) IPTV (720P~, maar meestal minder kwaliteit). Hoewel ik graag zou willen zien dat de kosten van IPTV omlaag gaan in de toekomst.. je betaalt immers meer voor je internet verbinding.

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 16-02-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

De schotel hangt hier heel lang :) Maar ik ben aan het orienteren op het op kamers gaan, en daar is het geen optie meer om 2 schotels met 2 LNBs per stuk op te hangen :p

Misschien binnenkort eens een maand FS proberen, en anders vasthouden aan mijn buitenlandse IPTV met proxy (3 euro per maand, maar de kwaliteit schommelt soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ben er opzich ook wel tevreden over. De kwaliteit is goed, veel kanalen en de meeste wedstrijden van de Premier League worden gewoon uitgezonden. Althans, ik volg doorgaans de grote clubs en ik heb niet het idee dat ik iets mis. Kwaliteit van Go is ook erg goed en werkt ook perfect buitenshuis. Je hebt alleen je logingegevens en internet nodig. Laatst was het bij Ajax - Feyenoord wel erg slecht, waarschijnlijk door de populariteit van de stream. Maargoed, dat was de eerste keer dat ik problemen ervaarde.

Fijn dat de Bundesliga komt. Hopelijk Spanje straks ook. Ik heb nu geen Sport 1 meer omdat ik 40 euro per maand voor voetbal aftikken wel erg veel vindt. Die ~25 voor Fox Sports (Eredivisie+buitenland) vind ik duur zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:29:
Bundesliga trouwens vanaf komend seizoen ook op FOX Sport International. Erg blij mee :Y

Spaanse Liga rechten verlopen trouwens na dit seizoen, ik hoop dat dat ook naar FOX komt. Alles op 1 zender is wel lekker handig :Y
Nu alleen die sbs6 commentatoren nog op laten bokken en die van Sport1 binnenhalen.
Kurt Westerman en Leo Driesen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
toolkist schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:41:
[...]

Nu alleen die sbs6 commentatoren nog op laten bokken en die van Sport1 binnenhalen.
Niets ervan, alleen al champions league is een reden voor sport1 !

@RoD; daarom heb ik momenteel alleen sport 1, champions league en weekends ff een wedstrijdje van spaanse top 3 meepikken.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 16-02-2015 21:51 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:50
Wat mij betreft mag Theo Reitsma zsm eruit. Die kan een wedstrijd helemaal doodmaken met alleen zijn stem.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
RoD schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:29:
Ik ben er opzich ook wel tevreden over. De kwaliteit is goed, veel kanalen en de meeste wedstrijden van de Premier League worden gewoon uitgezonden. Althans, ik volg doorgaans de grote clubs en ik heb niet het idee dat ik iets mis. Kwaliteit van Go is ook erg goed en werkt ook perfect buitenshuis. Je hebt alleen je logingegevens en internet nodig. Laatst was het bij Ajax - Feyenoord wel erg slecht, waarschijnlijk door de populariteit van de stream. Maargoed, dat was de eerste keer dat ik problemen ervaarde.

Fijn dat de Bundesliga komt. Hopelijk Spanje straks ook. Ik heb nu geen Sport 1 meer omdat ik 40 euro per maand voor voetbal aftikken wel erg veel vindt. Die ~25 voor Fox Sports (Eredivisie+buitenland) vind ik duur zat.
Nou ik vind die 25 euro al te veel:
- (nog) geen Duits-voetbal
- Alleen Engels (EPL) en weinig andere competities, wordt de Championship bijvoorbeeld nergens uitgezonden?
- Serie A is zo slecht
- Eredivisie is leuk, maar echt te duur voor wat je soms krijgt voorgeschoteld.

Nee, ik zal het alleen op INT GO houden, al ben ik bang voor een prijsverhoging volgendjaar (wegens Bundesliga).
Tevens lees ik op TotaalTV dat ze hiermee meer rechten hebben binnengekregen. O.a. van België en andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kan me voorstellen dat je die 25 euro teveel vindt, dat vind ik zelf eigenlijk ook. :P Ik zeg het tegen het einde van het seizoen op en wacht dan op een actie dat je de eerste drie maanden 50% korting krijgt, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Kaap schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:29:

Moeten ze ook meteen de rechten op Sierd meekopen, die kan de Spaanse competitie natuurlijk van commentaar voorzien als de beste. ;)
Maar ik verwacht dat Sport1 wel verlengt, anders houden ze niks over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 646537

Fox Sports is toch betaalzender?? of niet soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
MeNTaL_TO schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:19:
Is er iets bekend of ze iets gaan doen met NHL, die heeft Fox US namelijk wel. Niet dat ik al niet blij ben met NFL en vooral MLB, maar NBA en/of NHL zouden het nog completen maken.
Van mij mag het, zolang ze maar geen zooi gaan blackouten. Sport1 zendt nu ook al af en toe wat wedstrijden uit en daar gebeurt het ook niet. Maar dat zou voor mij echt een dooddoener zijn als NBA League Pass gebruiker waar je omgerekend iets van 15 euro per maand voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Robkazoe schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:23:
[...]

Van mij mag het, zolang ze maar geen zooi gaan blackouten. Sport1 zendt nu ook al af en toe wat wedstrijden uit en daar gebeurt het ook niet. Maar dat zou voor mij echt een dooddoener zijn als NBA League Pass gebruiker waar je omgerekend iets van 15 euro per maand voor betaald.
Voor blackouts zijn ook weer truukjes tegen (bijvoordeel van un-blockus).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:32:
[...]

Voor blackouts zijn ook weer truukjes tegen (bijvoordeel van un-blockus).
Cool, dus betaal ik eerst 15 euro om alle wedstrijden te kijken. Vervolgens komt Fox Sports langs en Blackout de boel en mag ik voordezelfde wedstrijden opeens 15 euro + 3 euro betalen. Klinkt als een goede deal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15
toolkist schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:41:
[...]

Of nog liever bij Premiership wedstrijden gewoon deskundig Engels commentaar op het 2e spoor in plaats van de huidige cliché brakerts. Begreep alleen dat dat om een rechtentechnische reden niet meer mag :(

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Robkazoe schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:44:
[...]

Cool, dus betaal ik eerst 15 euro om alle wedstrijden te kijken. Vervolgens komt Fox Sports langs en Blackout de boel en mag ik voordezelfde wedstrijden opeens 15 euro + 3 euro betalen. Klinkt als een goede deal. :/
Moet niet, maar dan moet je niet hier klagen maar bij de NBA over de blackouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chocovla schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:45:
[...]

Of nog liever bij Premiership wedstrijden gewoon deskundig Engels commentaar op het 2e spoor in plaats van de huidige cliché brakerts. Begreep alleen dat dat om een rechtentechnische reden niet meer mag :(
Alles mag (opeens) niet meer. Het was zo fijn met Sport1:
- Alle Engelse wedstrijden, ook op zaterdag
- Switch kanalen
- Engelse audio
- Weinig tot vrij basic reclame.

Bij Fox wordt ik echt helemaal gek van Second Love.. :(
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:19:
[...]

Moet niet, maar dan moet je niet hier klagen maar bij de NBA over de blackouts.
Dit kunnen we hier toch niet krijgen? We hebben daarvoor toch een wet voor die dit blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:25:
[...]

Als Sport1 nu de Engelse wedstrijden had gehad, hadden ze ook de nieuwe regels moeten volgen, en dus beperkt uitzenden.

Het is enorm kut, maar niet de schuld van FOX Sport, maar van enkele clubs uit Engeland die denken dat doordat elke wedstrijd uitgezonden werd overal, mensen op zaterdagmiddag liever in de pub zaten dan in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-06 01:03
BeefHazard schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:49:
Wat mij betreft mag Theo Reitsma zsm eruit. Die kan een wedstrijd helemaal doodmaken met alleen zijn stem.
Pfff, gelukkig ben ik dus toch niet de enige.
Vind het echt schandalig dat hij nog commentaar mag leveren over voetbalwedstrijden.
Vooral als hij weer is een wedstrijd van PSV mag bij wonen..

Narsingh, ja Narsingh, Goal van Narsingh!
Ohnee het is toch Locadia, of is het nou Wijnaldum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655981

psvunited schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Pfff, gelukkig ben ik dus toch niet de enige.
Vind het echt schandalig dat hij nog commentaar mag leveren over voetbalwedstrijden.
Vooral als hij weer is een wedstrijd van PSV mag bij wonen..

Narsingh, ja Narsingh, Goal van Narsingh!
Ohnee het is toch Locadia, of is het nou Wijnaldum?
Haha klopt helemaal. Wat ook zo irritant is, niet alleen bij Fox Sports, is dat al die oud voetballers die niet kunnen lullen analist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Regi Blinker bijvoorbeeld. Of je moet Feyenoord supporter zijn, of 30+ jaren oud om te weten wie dat nou eigenlijk was :P

Maar goed, tis nog altijd beter dan Youri Mulder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655981

Kaap schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:00:
Regi Blinker bijvoorbeeld. Of je moet Feyenoord supporter zijn, of 30+ jaren oud om te weten wie dat nou eigenlijk was :P

Maar goed, tis nog altijd beter dan Youri Mulder :+
Waterreus of Mulder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:31
Robkazoe schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:23:
[...]

€15 per maand zou ik een mooi bedrag vinden, maar het is maar net wat je allemaal wil zien. Ik kijk erg graag NFL/CFB en de NFL Game Pass kost je $200 als je ook de playoffs + Super Bowl wil zien. Aangezien het NFL seizoen maar 5 maanden lang is is dit $40 per maand. Tenzij je ook graag alle pre-season en draft dingen wil bekijken, maar dat gaat me wat ver. Ik ben geen NBA liefhebber/kenner, maar dat zal daar niet anders zijn gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
The Realone schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:24:
[...]

€15 per maand zou ik een mooi bedrag vinden, maar het is maar net wat je allemaal wil zien. Ik kijk erg graag NFL/CFB en de NFL Game Pass kost je $200 als je ook de playoffs + Super Bowl wil zien. Aangezien het NFL seizoen maar 5 maanden lang is is dit $40 per maand. Tenzij je ook graag alle pre-season en draft dingen wil bekijken, maar dat gaat me wat ver. Ik ben geen NBA liefhebber/kenner, maar dat zal daar niet anders zijn gok ik?
NBA heeft 82 wedstrijden + playoffs + preseaon wedstrijden en duurt iets langer. Reguliere seizoen duurt 5,5 maand van eind oktober tot en met halverwege april. Preseaons begint meestal begin oktober. Finales worden meestal in juni gespeeld. Bedrag is dus ongeveer hetzelfde maar je krijgt in dat opzicht gewoon meer waar voor je geld.

NFL heeft gewoon als nadeel dat het maar een beperkt aantal wedstrijden zijn. En dat is ook wel weer te begrijpen want de ziekenboeg van een NFL team zal exploderen als ze het dubbele aantal wedstrijden zouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:31
Robkazoe schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:28:
[...]
NFL heeft gewoon als nadeel dat het maar een beperkt aantal wedstrijden zijn. En dat is ook wel weer te begrijpen want de ziekenboeg van een NFL team zal exploderen als ze het dubbele aantal wedstrijden zouden spelen.
Een NFL game duurt dan wel gemiddeld weer een klein uur langer dan NBA. Of dat nu echt een plus is valt te betwijfelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:10

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:16:
[...]

...
- Alleen Engels (EPL) en weinig andere competities, wordt de Championship bijvoorbeeld nergens uitgezonden?
...
Er komen ook Championship wedstrijden op Fox Sports. Echter weet ik de regelmaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MeNTaL_TO schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:19:
Lekker post kick. :+
NHL komt vanaf zaterdag op FOX Sports. :)
FOX Sports zendt vanaf komend weekend de National Hockey League (NHL) rechtstreeks uit in Nederland. De eerste uitzending van ’s werelds belangrijkste ijshockeycompetitie staat gepland op zaterdag 21 maart vanaf 21.00 uur. De huidige kampioen L.A. Kings neemt het dan op tegen Vancouver Canucks.

Iedere week zendt FOX Sports vijf NHL-duels uit. De uitzendingen zijn voorzien van het originele Amerikaanse commentaar. NHL maakt deel uit van FOX Sports International (FOX Sports 2, 4 en 6).

Het programma op FOX Sports:
Zaterdag 21 maart om 21.00 uur: LA Kings-Vancouver Canucks
Dinsdag 24 maart om 23.55 uur: New York Rangers-LA Kings
Vrijdag(nacht) 27 maart om 01.00 uur: Minnesota Wild-Calgary Flames
Zaterdag 28 maart om 18.00 uur New York Islanders-Anaheim Ducks

De NHL is vanaf zaterdag rechtstreeks te zien op FOX Sports International en via FOX Sports GO.
http://foxsports.nl/nieuw...l-live-op-fox-sports.html

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:10
HollowGamer schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:25:
[...]

- Switch kanalen
- Engelse audio
- Weinig tot vrij basic reclame.

Bij Fox wordt ik echt helemaal gek van Second Love.. :(

[...]

Dit kunnen we hier toch niet krijgen? We hebben daarvoor toch een wet voor die dit blokkeert?
Je vergeet de Burger king softijs-reclame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
iBugged schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:46:
[...]

Altijd dezelfde reclames inderdaad. :o

Nu zet ik het geluid uit en wacht tien minuten totdat de reclames voorbij zijn.
Dat is het fijne van voetbalwedstrijden, die beginnen (99%) altijd op dezelfde tijd(en). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06 10:50
iBugged schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:46:
[...]

Die is juist lachen! Deuntje blijft wel bizar lang nadreunen in je hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu Advocaat trainer is geworden van Sunderland is er een 3de NL trainer. Gaan we vast terugzien in het schema van Fox Sport :')

* JeroenNietDoen hoopt dat er zo snel mogelijk een paar ontslagen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Arsenal werd toch gewoon uitgezonden vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Rivanov schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:40:
[...]

Lekker post kick. :+
NHL komt vanaf zaterdag op FOX Sports. :)
Nog geen bericht over NFL? Misschien dit seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Even een reminder voor diegene die FOX Sports International hebben. Vanaf komend seizoen verhuist de Premier League naar Sport 1/Ziggo Sport.

Gisteren mijn FOX Sports International abo opgezegd met ingang vanaf 1 Juni. Laatste speeldag Premier League is 15 Mei.

Ben zelf wel blij terug naar Sport 1 te gaan. Kan ik tenminste ook de Champions League zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:45:
Even een reminder voor diegene die FOX Sports International hebben. Vanaf komend seizoen verhuist de Premier League naar Sport 1/Ziggo Sport.

Gisteren mijn FOX Sports International abo opgezegd met ingang vanaf 1 Juni. Laatste speeldag Premier League is 15 Mei.

Ben zelf wel blij terug naar Sport 1 te gaan. Kan ik tenminste ook de Champions League zien.
Voor de Eredivisie hoef je niet bij Fox Sports te blijven, buiten de 'toppers', zijn de samenvattingen voldoende, Duits-voetbal ben ik ook geen fan van.
Met de Spaanse + CL + F1 is het allemaal toch wat leuker. Ook is er minder reclame volgens mij op Ziggo. :)
Verder vind ik bij FS allemaal zo gemaakt, niemand mag lachen, en de programma's als die van 'Kees' en eretribune vind ik gewoon ergelijk. :P

Ze kunnen beter samengaan, al heb ik niks met Fox en had ik die liever niet in NL gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 16-04-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goeie tip, ik ga mijn abo ook opzeggen.

Volgend seizoen dan maar een abo op Sport 1, en dan maar zonder Eredivisie. Ik heb geen zin om 18 euro te betalen alleen voor de Nederlandse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik neem aan dat 'Fox Sports Go Eredivisie' beperkter is dan gewoon Fox Sports Go?
Verder dan Kies hieronder het FOX Sports GO abonnement dat het beste bij jou past en kijk direct live via jouw pc, laptop, tablet, smartphone of Smart TV kom ik niet, 'eronder' staat helemaal niks :+ .
Enige opties zijn FSG Eredivisie of via tv provider verder ...

Inmiddels al gevonden. Bij Vodafone krijg je nl. geen GO bij een tv abo op Fox Sports; maar het NHL aanbod valt toch wel zwaar tegen zie ik dus dat zal 'em niet worden.

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 17-04-2016 01:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Jep, was erg blij toen dit tijd geleden bekend werd gemaakt.. ga ik namelijk ook doen. Heb al jaren abonnement op zowel Sport 1 (nu Ziggo Sport Totaal) en Fox Sports International. Je zag sinds dit seizoen al de neerwaartse spiraal bij FS International door geen studio meer te hanteren bij Engels voetbal en niemand meer op locatie.

Heb FS International puur en alleen voor Engels voetbal dus ben blij dat het weer terug is op het oude nest bij Ziggo Sports zodat ik weer klaar ben met 1 abonnement. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 17-04-2016 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:12
Ben er ook blij mee! Nu alle 3 de pakketten :/
International heb ik alleen voor Engels voetbal.
Commentatoren van Ziggo sport vind ik ook beter, kan natuurlijk ook komen doordat ik dit pakket al jaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ziggo Sport heeft ook altijd twee audiotracks. De Nederlandse en originele (Engels, Spaans etc).
Vroeger met Engels voetbal was dat heerlijk.. kon je gewoon de wedstrijden met origineel Engels commentaar bekijken. Dit hebben ze nog steeds tijdens overige sporten maar ik meen me te herinneren dat dit niet meer mocht vanuit de rechthebbende van de TV rechten van Engels voetbal? Maar hoop dat dit bij Ziggo Sport gewoon weer aan de orde is, want dat vond ik altijd heerlijk. Lekkere pot Engels voetbal met het heerlijke Engelse commentaar erbij. :)

Met NBA doe ik ook altijd origineel Amerikaans commentaar.. om het sfeertje compleet te maken. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 17-04-2016 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:13:
Ziggo Sport heeft ook altijd twee audiotracks. De Nederlandse en originele (Engels, Spaans etc).
Vroeger met Engels voetbal was dat heerlijk.. kon je gewoon de wedstrijden met origineel Engels commentaar bekijken. Dit hebben ze nog steeds tijdens overige sporten maar ik meen me te herinneren dat dit niet meer mocht vanuit de rechthebbende van de TV rechten van Engels voetbal? Maar hoop dat dit bij Ziggo Sport gewoon weer aan de orde is, want dat vond ik altijd heerlijk. Lekkere pot Engels voetbal met het heerlijke Engelse commentaar erbij. :)

Met NBA doe ik ook altijd origineel Amerikaans commentaar.. om het sfeertje compleet te maken. 8)
Dit mag helaas niet meer, komt doordat ze bang zijn dat 'cafés/pubs' dan kiezen voor goedkopere buitenlandse providers en daardoor mensen niet meer naar het stadium komen. Belachelijk eigenlijk, zeker als je als buitenlander naar een ander land komt, anno 2016 hebben de providers nog steeds alle macht helaas.

Iemand btw. bekend of Ziggo nu al zijn zenders gaat upgraden naar HD? Zit niet echt te wachten op SD-kwaliteit bij meerdere PL wedstrijden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mwa volgens mij zenden ze toch maar 2 wedstrijden tegelijk uit en dat kan dan op Select en Voetbal en beiden zijn gewoon HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Even een positieve noot: Het streamen vanuit de FOX app naar mijn Chromcasts gaat echt uitstekend. Werkt heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:43:
Mwa volgens mij zenden ze toch maar 2 wedstrijden tegelijk uit en dat kan dan op Select en Voetbal en beiden zijn gewoon HD.
Niet op zondag. ;)

Vind trouwens wel vreemd bij Ziggo.. Ze hebben de Spaanse-rechten, maar zenden niet alle wedstrijden uit, zoals die vandaag om 12.00u.
Laten we hopen dat ze toch alle wedstrijden laten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PWM schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:06:
Even een positieve noot: Het streamen vanuit de FOX app naar mijn Chromcasts gaat echt uitstekend. Werkt heel fijn.
Eens! Dat werkt prima, maar helaas is de beeld kwaliteit wel minder dan je van een normale tv uitzending gewend bent. (minder scherp en te lage frame rate, ik ervaar het als storend op mijn HD ready (!) tv. )

[ Voor 11% gewijzigd door Ankona op 17-04-2016 20:31 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
HollowGamer schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:26:
[...]

Niet op zondag. ;)

Vind trouwens wel vreemd bij Ziggo.. Ze hebben de Spaanse-rechten, maar zenden niet alle wedstrijden uit, zoals die vandaag om 12.00u.
Laten we hopen dat ze toch alle wedstrijden laten zien. :)
Minimaal 5 wedstrijden per weekend dus.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W1ITDLu.png

En Jan van Halst stapt over van Fox Sports naar Ziggo Sport. :)
En Wim Kieft exclusief verbonden aan Ziggo.. dus niet meer bij Voetbal Inside aan tafel?!
Van Halst en Kieft exclusief op Ziggo Sport

Jan van Halst en Wim Kieft zijn met ingang van het nieuwe voetbalseizoen exclusief als analist verbonden aan Ziggo Sport. Dit betekent dat Van Halst en Kieft niet meer op andere zenders te zien zijn. Van Halst komt over van FOX Sports en is met Kieft met name te zien in uitzendingen rondom de Engelse Premier League en de Spaanse Primera División. Daarnaast nemen zij op Ziggo Sport Totaal ook de analyses tijdens UEFA Champions League-avonden voor hun rekening.
http://www.ziggosporttota...usief-op-ziggo-sport.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:12
Rivanov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:44:

En Wim Kieft exclusief verbonden aan Ziggo.. dus niet meer bij Voetbal Inside aan tafel?!
Klopt, Wim niet meer aanwezig vertelde ze in een vorige uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jammer. Dan maar hopen dat hij vaak aanschuift bij Engelse wedstrijden. :)
Vind zijn analyses altijd lekker droog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:44:
[...]
Minimaal 5 wedstrijden per weekend dus.

En Jan van Halst stapt over van Fox Sports naar Ziggo Sport. :)
Mooi, alleen online platform waarbij Silverlight wordt gebruikt ben ik niet zo kapot.. hopelijk schakelen ze snel over op HTML5. Geef dit aan omdat ze waarschijnlijk die gaan gebruiken bij meerdere wedstrijden. ;)

Opzicht is Jan van Halst prima, als de rest maar daar blijft, zoals die Bruggink die eigenlijk alleen open deuren .. :P

Klopt schijnbaar dat Wim Kieft niet meer mag aanschuiven volgend seizoen, jammer dat het maandag bij VI maar mondjesmaat werd verteld..

Ben echter wel geschrokken dat nog steeds niet de andere kanalen van HD-kwaliteit zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Dit kwam voorbij op Ibood, FOX Sports GO Abonnement
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Misschien dat sommige mensen er iets aan hebben.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HollowGamer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:37:
[...]

Mooi, alleen online platform waarbij Silverlight wordt gebruikt ben ik niet zo kapot.. hopelijk schakelen ze snel over op HTML5. Geef dit aan omdat ze waarschijnlijk die gaan gebruiken bij meerdere wedstrijden. ;)

Opzicht is Jan van Halst prima, als de rest maar daar blijft, zoals die Bruggink die eigenlijk alleen open deuren .. :P

Klopt schijnbaar dat Wim Kieft niet meer mag aanschuiven volgend seizoen, jammer dat het maandag bij VI maar mondjesmaat werd verteld..

Ben echter wel geschrokken dat nog steeds niet de andere kanalen van HD-kwaliteit zijn. :X
Google Chrome heeft HTML5 player bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:44:
[...]

Google Chrome heeft HTML5 player bij Ziggo.
Serieus? :?
Gebruik FF misschien ligt het hieraan.. zal het eens checken. :)
hellsau schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:41:
Koop niks meer bij ibood (zie topics), dan maar iets duurder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hellsau schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:41:
Zo interessant is het niet. Resterende wedstrijden zijn nog maar één maandje. Fox Sports Go kost normaal rond de 8 a 9 euro per maand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Off topic: Premier League zit niet standaard in Go, zit dat bij deze wel?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens de afbeelding wel:

Afbeeldingslocatie: http://img.ibood.com/56211/large/fox-sports-go.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-06 17:00
Je krijgt het Internationaal en Eredivisie paket. Dus alle zenders. Ook NHL kan je kijken. Nu zijn de Play-offs dus ik heb de iBood deal ook gekocht ;).

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Laatst online: 08:21
Het is mogelijk om je Fox sports go te koppelen aan apparaten, bij een maat heb ik bijvoorbeeld aan zijn samsung smart tv gekoppeld.

In het rijtje met gekoppelde apparaten staat ook apple tv, heeft iemand enig idee hoe dit werkt?
Er is namelijk geen fox sports go app in de store te vinden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/piwYoGD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, Premier League is afgelopen dus wat mij betreft kan m'n abonnement op Fox Sports International opgezegd worden. Of komen ze nog met iets spectaculairs waardoor ik toch m'n abonnement wil houden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:22:
Zo, Premier League is afgelopen dus wat mij betreft kan m'n abonnement op Fox Sports International opgezegd worden. Of komen ze nog met iets spectaculairs waardoor ik toch m'n abonnement wil houden? :+
Wat voetbal toernooien in het buitenland, niet erg hoogstaand volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:30
kipneck schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:23:
Er is namelijk geen fox sports go app in de store te vinden.
[afbeelding]
Nu wel sinds de laatste update.

[ Voor 11% gewijzigd door ZiSE op 20-05-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rivanov schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:22:
Idd reeds opgezegd. Zal wel een aderlating zijn voor ze dat de PL weg is.

Eind juli maar eens Ziggo Sport aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb ook al jarenlang Sport1/Ziggo Sport dus ik ben er sowieso blij mee dat al mijn favorieten sporten gewoon netjes bijelkaar staan in één abonnement, zoals vroeger. :)

Straks maar eens Ziggo bellen om Fox Sports International te beëindigen.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 20-05-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:30:
Heb ook al jarenlang Sport1/Ziggo Sport dus ik ben er sowieso blij mee dat al mijn favorieten sporten gewoon netjes bijelkaar staan in één abonnement, zoals vroeger. :)

Straks maar eens Ziggo bellen om Fox Sports International te beëindigen.
Alleen zijn de kanalen van Ziggo Sport Totaal nog steeds niet in HD. :/

Eredivisie is helaas niet voor mij voldoende om bij FS te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HollowGamer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Alleen zijn de kanalen van Ziggo Sport Totaal nog steeds niet in HD. :/

Eredivisie is helaas niet voor mij voldoende om bij FS te blijven.
Select en Voetbal zijn HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Select en Voetbal zijn HD.
En wat nu als er 3> wedstrijden tegelijk zijn? :P
Ze hebben namelijk ook de rechten voor Spaans.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste