Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb inmiddels geen FS abonnement meer, en dat houd ik ook zo. Ik kan nu Engels en Spaans voetbal gratis kijken, alleen de Eredivisie moet ik opgeven (de rest interesseert me niet). Mocht Ziggo toch meegaan in de acties van KPN, dan zit er wellicht nog wel een goedkopere optie voor Eredivisie in het vat.
Dat zou het een stuk beter maken dan voorheen, waarbij je voor Engels, Spaans en Eredivisie een abonnement op zowel Sport 1 als FS moest hebben, voor zo'n 40 euro per maand. Goede ontwikkelingen
Afdeling opzeggingen doet meer dan TwitterMeNTaL_TO schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:56:
[...]
Ik kreeg op Twitter dit als antwoord:
[...]
Kan, maar wil niet opzeggen, tenzij Foxsports het heel bont maakt. Ben vooral geintresseerd in de US sports en die zenden zij uit.Joster schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Afdeling opzeggingen doet meer dan Twitter
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat dat betreft is het wel weer minder dat het internationale pakket verdwijnt en je ~netzoveel kwijt zou zijn om beperkt wat US sporten binnen te krijgen.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
Kan, maar wil niet opzeggen, tenzij Foxsports het heel bont maakt. Ben vooral geintresseerd in de US sports en die zenden zij uit.
edit: ik zie dat Fox Sports Compleet maar €12,50 is bij Vodafone ipv €15 ... (Internationaal los was €10) + die €1 2,50 nog natuurlijk voor FS1

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 24-08-2016 19:27 ]
Nu ben ik weer thuis, is de eredivisie begonnen en wil ik Fox Sports activeren, nu gaat Tele2 dit niet meer aanbieden.
Ik had gebeld om mijn abonnement om die reden kosteloos tussentijds te ontbinden. Tele2 zegt dat dit niet kan en dat ik pech heb. Ik moest namelijk een Fox Sports abonnement actief hebben op het moment dat de aankondiging gedaan was vanuit Tele2. Dit is oneerlijk. Hoe kan ik weten dat Tele2 als enigste kabelaanbieder besluit Fox Sports uit het pakket te gooien tijdens mijn contract? Dan had ik nooit een Tele2 abonnement genomen.
Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken c.q. afdwingen?
Ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan, maar sowieso kun je dat beter niet hier vragen. Dit topic gaat over FS, niet over contractzaken met Tele 2Cheezborger schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:53:
Ik heb een vraag, ik zit bij Tele2. Ik ben liefhebber van eredivisie voetbal. Sinds januari ben ik lid bij Tele2. Tot en met nu heb ik geen Fox Sports gehad i.v.m. stage in Oeganda (bewijs dmv praktijkovereenkomst).
Nu ben ik weer thuis, is de eredivisie begonnen en wil ik Fox Sports activeren, nu gaat Tele2 dit niet meer aanbieden.
Ik had gebeld om mijn abonnement om die reden kosteloos tussentijds te ontbinden. Tele2 zegt dat dit niet kan en dat ik pech heb. Ik moest namelijk een Fox Sports abonnement actief hebben op het moment dat de aankondiging gedaan was vanuit Tele2. Dit is oneerlijk. Hoe kan ik weten dat Tele2 als enigste kabelaanbieder besluit Fox Sports uit het pakket te gooien tijdens mijn contract? Dan had ik nooit een Tele2 abonnement genomen.
Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken c.q. afdwingen?
Prijs voor alles is 200 euro. Prijs voor international is 120.Uit onze gegevens blijkt dat je vorig jaar kijker was van FOX Sports GO. We hopen dat je genoten hebt van alle wedstrijden.
FOX Sports biedt jou een seizoen lang FOX Sports GO Eredivisie aan voor slechts € 159,95. Je kijkt dus t/m 31 juli 2017 live naar onder andere de Eredivisie, Jupiler League en samenvattingen uit de Bundesliga voor nog geen € 15,- per maand.
Met sportieve groet,
FOX Sports
Ligt het aan mij of is dat onwijs duur? Vooral vergeleken met vorig jaar, en ze zijn de Premier League kwijt.
Steam/XBL: Avioto
Anoniem: 323791
Ik vind in zijn algemeenheid als gebruiker van het eerste uur dat FOXSPORTS gegroeid is als zender en men het goed brengt. Goed brengt als in de wijze van presentatie en grafische ondersteuning op beeldgebied. Enige vervelende aan de zender vind ik die talkshows met overbetaalde presentatoren en bijbehorende nietszeggende analisten. Vooral die Jan Joost van Gangelen vind ik een ongelofelijke egotripper in de trant van "Kijk mij...ik ben belangrijk...ik.."
Welk pakket van Fox sports zouden jullie aanraden?
Ik wil namelijk vooral de Eredivisie kijken, Engels voetbal kijk ik al via Ziggo Sports (is meteen duidelijk bij welke provider ik zit
Nu kost FS Compleet de eerste twaalf maanden 19.95 per maand en daarna 24.95, FS Eredivisie is standaard 17.95.
Nu vraag ik mij het volgende af:
*FS Eredivisie biedt drie kanalen, tegenover zes van FS Compleet. Zijn die drie kanalen genoeg om alle wedstrijden te kunnen zien? De wedstrijden van Ajax zijn voor mij in ieder geval het belangrijkst
*Als ik FS Compleet neem, kan ik dan na afloop van het seizoen kosteloos opzeggen en weer een abonnement nemen (het liefst opnieuw met die kortingsprijs) tegen de tijd dat het voetbal weer begint?
*Waren er, voor zover jullie weten, de afgelopen jaren in het voorjaar speciale kortingsacties wat betreft FS? Natuurlijk is 19.95 al goedkoper dan normaal, echter kan er volgens mij nog wel meer van de prijs af (zie de prijs bij KPN). Ik kan me voorstellen dat ze mensen nog proberen over te halen om de seizoensontknoping via hun zender te bekijken of zoiets, vandaar mijn vraag.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt!
Natuurlijk met uitzondering van de laatste 3 speelrondes, maar dan is er altijd nog Fox Sports Go wat je gratis erbij krijgt en dan kun je via internet de overige wedstrijden bekijken.
[ Voor 46% gewijzigd door ik222 op 03-02-2017 08:47 ]
Nog even kijken of er antwoorden komen op mijn andere vragen
De FA cup hebben ze inmiddels ook niet meer, die heeft Ziggo nu.dutchgio schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:54:
Die andere kanalen van Compleet zijn dus voor het 'niet-Eredivisie' voetbal wat ze hebben, bijvoorbeeld Duits en FA cup voetbal. Met Fox Sports Eredivisie heb je dus voor de Eredivisie genoeg.
Tevens had ik gelezen op TotaalTV dat ze hun indeling gingem veranderen:
- FS1 t/m FS3 voor eredivisie
- FS4 t/m FS6 voor internationaal
Het schijnt dat de rechten voor de Serie A aflopen dit seizoen bij Eurosport (ook voor Ligue 1?), met die erbij is het wel weer interessant om die andere kanalen erbij te pakken. Tevens was ik altijd tevreden bij FS omdat zij in tegenstelling van ES, wel alle wedstrijden uitzenden van die competitie.
Tja, als ze nu ook al de FA-cup missen (die doorgaans ook op BBC te bekijken is) kan je net zo goed het (compleet) abo goedkoper maken.. maar dat is helaas een stap te ver.
Plus de Serie Adutchgio schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:21:
[...]
De FA cup hebben ze inmiddels ook niet meer, die heeft Ziggo nu.
Wat dat betreft doet Ziggo Sport het érg goed. Enige nadeel is dat ik nog gewoon 17,95 moet aftikken voor Fox Eredivisie...

Is er bekend hoelang de Ligue 1 en MLS rechten nog vastliggen?apis29 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:08:
Ligue 1 en niet te vergeten 'de MLS' nog op Eurosport. MLS leek veel belangrijker dan de Serie A afgelopen seizoen (of Ligue 1 zelfs); die hebben/hadden sowieso veel te veel rechten in bezit vergeleken met waar ze ruimte voor hebben om uit te zenden dus goed om te zien dat er wat vertrekt. Nu nog wat goede commentators bij Ziggo en het is het overwegen waard
(die bij Ajax - Sturm Graz zat is niet de standaard mag ik hopen?). Even een mobiel abo bij T-Mobile afsluiten en je kan Ziggo Sport Totaal voor €7,50 per maand krijgen (combikorting bij ook vast internet) plus dat je al Fox Sports kanaal 1 in het basispakket hebt dus eigenlijk geen FS abo hoeft af te sluiten.
Je kan ook gewoon Ziggo + Vodafone pakken.
Helaas is FS nog altijd veel te duur bij Ziggo, al kijk ik toch (bijna) geen Nederlands voetbal meer.
Ik heb liever dat Fox de rechten op de KHL ijshockey competitie vastlegt (en veel meer amerikaanse college sporten). Voor voetbal zou ik het sowieso niet nemen, het is dat kanaal 1 in het basispakket zit (net als Eurosport 2).
Minpunt is wel dat er geen FS International pakket meer is bij T-Mobile maar alleen het totaalpakket waardoor je alsnog verplicht bent om Eredvisie erbij te nemen (alsnog een stuk goedkoper dan alleen Eredivisie bij Ziggo en vergelijkbaar met FS Internat. bij Ziggo; €12,50 voor FS Compleet dus bij T-Mobile).
M'n Eurosport Player abo is ook net afgelopen en gelukkig klopten m'n betaalgegevens niet meer dus kon het niet automatisch verlengd worden

En uiteraard heb ik liever glasvezel upload snelheden dan kabel download van 400 met een schamele 40M/b upload voor €85(!)
https://www.nu.nl/media/5...tie-en-fa-cup-binnen.html
Ik heb die keuzes van Eurosport nooit echt begrepen, waarom koop je rechten als je deze vervolgens niet (volledig) gebruikt (dit geld ook voor non-voetbal)?
Nu FS enkel Duits voetbal heeft, blijft er niet veel over. Ziggo heeft tevens ook de NBA als ik mij niet vergist (sorry, niet echt mijn sport)?
Waarom de Community Shield vanavond niet op FS is, vind ik nogal vreemd, die hadden ze toch vorig jaar?
Ja naar Ziggo gaat wel door dit seizoen, misschien hebben ze het afgekocht? Andere sporten idd ook maar beperkt uitgezonden, andere sport die ik volg gelukkig niet meer de rechten van en nu gewoon weer live en gratis op Youtube net als ervoor (en voor onbeperkte duur terugkijken).HollowGamer schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:08:
@apis29 Dat klopt toch niet (meer)? Of pas volgend seizoen?
https://www.nu.nl/media/5...tie-en-fa-cup-binnen.html
Ik heb die keuzes van Eurosport nooit echt begrepen, waarom koop je rechten als je deze vervolgens niet (volledig) gebruikt (dit geld ook voor non-voetbal)?
Nu FS enkel Duits voetbal heeft, blijft er niet veel over. Ziggo heeft tevens ook de NBA als ik mij niet vergist (sorry, niet echt mijn sport)?
Waarom de Community Shield vanavond niet op FS is, vind ik nogal vreemd, die hadden ze toch vorig jaar?
Ze hadden/hebben vooral veel plannen voor de Player online en veel rechten gehamsterd maar misschien leggen ze nu nog meer focus op motor/autosport en wielrennen ipv voetbal.
MLS is niet eens HD beeld, echt vermoeiend om naar te kijken.
NBA idd op Ziggo maar tot April/de playoffs is het vooral veredeld demonstratie basketbal (dan is college basketbal leuker).
Hoe bedoel je met YT? Deed de Serie A dit een aantal seizoenen geleden?apis29 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:43:
[...]
Ja naar Ziggo gaat wel door dit seizoen, misschien hebben ze het afgekocht? Andere sporten idd ook maar beperkt uitgezonden, andere sport die ik volg gelukkig niet meer de rechten van en nu gewoon weer live en gratis op Youtube net als ervoor (en voor onbeperkte duur terugkijken).
Ze hadden/hebben vooral veel plannen voor de Player online en veel rechten gehamsterd maar misschien leggen ze nu nog meer focus op motor/autosport en wielrennen ipv voetbal.
MLS is niet eens HD beeld, echt vermoeiend om naar te kijken.
NBA idd op Ziggo maar tot April/de playoffs is het vooral veredeld demonstratie basketbal (dan is college basketbal leuker).
Het is goed nieuws voor de voetballiefhebber ookal zendt Ziggo niet alles uit.
Vind het prima als ze nu de extra kanalen gebruiken, deze zijn inmiddels ook in HD.
Fox Sports kan beter het internationaal en nationaal voetbal samenvoegen. Het is ook echt belachelijk dat je de analyses niet kan zien als je bijvoorbeeld EL aan het kijken bent, enkel geluid krijg je te zien.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 07-08-2018 11:29 ]
'Een andere sport'HollowGamer schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:28:
[...]
Hoe bedoel je met YT? Deed de Serie A dit een aantal seizoenen geleden?
Het is goed nieuws voor de voetballiefhebber ookal zendt Ziggo niet alles uit.
Vind het prima als ze nu de extra kanalen gebruiken, deze zijn inmiddels ook in HD.
Fox Sports kan beter het internationaal en nationaal voetbal samenvoegen. Het is ook echt belachelijk dat je de analyses niet kan zien als je bijvoorbeeld EL aan het kijken bent, enkel geluid krijg je te zien.
Maar had de Eurosport Player ook genomen om de voetbal jeugdtoernooien EK/WK te kunnen volgen en deze week blijkt maar weer eens dat je eigenlijk niet eraan ontkomt om de Player te moeten nemen. Niet echt belangrijk natuurlijk maar WK Onder 20 voor vrouwen bijv. is nu bezig en op tv komt er vrijwel niks van, op de Player worden alle wedstrijden uitgezonden op de bonuskanalen. Bij de Tour de France kon je ook zelf kiezen uit verschillende camerastreams, etc. etc. (bij tennis grand slams zelf de baan kiezen) ...
Bij Fox Sports is verder weinig nieuws te ontdekken over wat ze van plan zijn/ mee bezig zijn. Samenvoegen van Bundesliga met Eredvisie is 3 kanalen misschien te weinig voor als er veel eredvisiewedstrijden op zondag zijn maar de rest van de week kan wel wat opvulling gebruiken ja ...
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 08-08-2018 02:42 ]
Dat verklaard dus een hoop, geen idee bij wie het uit gaat komen, maar hoop persoonlijk op Ziggo.
Niemand zit toch op wedstrijden uit de Ligue 1 te wachten, snap wel dat er nog geen boden zijn gedaan. Er zijn daar een paar leuke wedstrijden, Lyon, Monaco, Marseille en Paris maar dan houdt het ook echt wel op..HollowGamer schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:24:
https://www.totaaltv.nl/n...oetbal-nog-niet-verkocht/
Dat verklaard dus een hoop, geen idee bij wie het uit gaat komen, maar hoop persoonlijk op Ziggo.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is leuker dan naar de Serie A kijkenGynnad schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:09:
[...]Niemand zit toch op wedstrijden uit de Ligue 1 te wachten, snap wel dat er nog geen boden zijn gedaan. Er zijn daar een paar leuke wedstrijden, Lyon, Monaco, Marseille en Paris maar dan houdt het ook echt wel op..
Wel apart dat Eurosport op beiden de rechten niet meer heeft dit seizoen terwijl bij het aangaan duidelijk te lezen viel dat het tot en met seizoen 2018-19 was. Je zal maar net je Player abo met een jaar verlengd hebben

Serie A is echt oer- en oerslecht. Goed verdedigen is er ook allang niet meer bij dus het is een hoop heen-en- weer geren gecombineerd met slecht voetbal (Napoli hooguit uitgesloten). Een beetje als de Premier League dus

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 10-08-2018 23:52 ]
Ik kijk vooral geen Serie A vanwege die oerlelijke stadions met een trimbaan om het veld heenapis29 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:29:
[...]
Is leuker dan naar de Serie A kijken. Dat CR7 nu bij Juventus zit zal wel de voornaamste reden zijn dat Ziggo erop gesprongen is ...
Wel apart dat Eurosport op beiden de rechten niet meer heeft dit seizoen terwijl bij het aangaan duidelijk te lezen viel dat het tot en met seizoen 2018-19 was. Je zal maar net je Player abo met een jaar verlengd hebben(ik niet dus).
Serie A is echt oer- en oerslecht. Goed verdedigen is er ook allang niet meer bij dus het is een hoop heen-en- weer geren gecombineerd met slecht voetbal (Napoli hooguit uitgesloten). Een beetje als de Premier League dus(en tegenwoordig ook weer de Bundesliga
)
Word inderdaad weer eens tijd dat ze een EK moeten organiseren ... (valt ook wel mee hoeveel teams zo'n stadion nog hebben. Napoli, Roma, Fiorentina iirc, Bologna is wat ik me zo kan bedenken. Edit: Fiorentina nog wel de vorm maar niet meer de baan. Zie dat ze al plannen hebben voor een nieuw stadionGrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:51:
[...]
Ik kijk vooral geen Serie A vanwege die oerlelijke stadions met een trimbaan om het veld heen
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 22-08-2018 19:31 ]
Nu wil ik fox sports Go nemen maar dat kan niet blijkbaar?
Alternatief is om bij iemand anders fox als toevoeging te nemen op een tv-abbo?
Wat mij betreft had ik Fox Sports Eredivisie via Fox Sports Go maar dit wordt nog steeds niet aangeboden. Enige wat in de buurt komt is een abbonement bij CanalDigitaal Live TV app. Daarmee kan ik Fox Sports 1 kijken.
Dit werkt 9 van de 10 keer fijn maar nu denk ik, met deze constructie, wie je er in godsnaam mee helpt. Stomme kabelboeren.
Edit: zelfs via de illegale streams zijn ze afgestemd op Fox Sports 1
[ Voor 10% gewijzigd door polopolo150 op 27-09-2018 18:47 ]
Ik kan legaal niet hiernaar kijken via internet.toolkist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:15:
Ik zie het probleem dus niet
Er is dus gewoon tot 20:45 geen wedstrijd op FS1. Utrecht wordt niet op kanaal 1 uitgezonden. Goed. Ik bedenk me nu dat als ze moeten verlengen dat ze een probleem hebben. Maar het punt is gewoon, geef Fox Sports Go weer terug aan de legale internet kijker.toolkist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:15:
op 1 zal AZ nog bezig zijn geweest toen deze wedstrijd begon.
[ Voor 56% gewijzigd door polopolo150 op 27-09-2018 19:39 ]
AZ was bezig tot 18.45, toen was Groningen Twente al begonnen.polopolo150 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:23:
[...]
Ik kan legaal niet hiernaar kijken via internet.
[...]
Er is dus gewoon tot 20:45 geen wedstrijd op FS1. Utrecht wordt niet op kanaal 1 uitgezonden. Goed. Ik bedenk me nu dat als ze moeten verlengen dat ze een probleem hebben. Maar het punt is gewoon, geef Fox Sports Go weer terug aan de legale internet kijker.
Overigens mis je niks want het is een draak van een wedstrijd (1e helft tenminste).
En je hebt Smiss rondlopen bij Twente volgens de commentator
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 27-09-2018 19:53 ]
Ooh je zei AZtoolkist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:51:
[...]
AZ was bezig tot 18.45, toen was Groningen Twente al begonnen.
Die is gewoon helemaal niet op FS1 geweest
[ Voor 13% gewijzigd door polopolo150 op 27-09-2018 19:56 ]
Met Ziggo Sport ben ik meer dan tevreden over de CL wedstrijden, op alle kanalen is wel een leuke wedstrijd te zien. In tegenstelling tot FS waar ik vooral op het begin van het toernooi de wedstrijden totaal niet interessant vindt. Wat ik ook raar vind is dat FS ervoor kiest om enkel de analyse uit te zenden op FS1, daar waar je dus weer een (volledig) abo. voor moet hebben.
Ik ben benieuwd wat de plannen zijn voor de UEFA, opzicht zou ik openstaan voor een leuk GO-abo. voor een paar euro (als het er komt), maar dan wel met goede beeldkwaliteit en Chromecast ondersteuning.
Wat vinden jullie?
Gerelateerd artikel
"Nederlanders lopen soms te schelden dat het live kijken naar voetbalwedstrijden te duur is. Maar als naar de situatie in ons omringende landen wordt gekeken, blijkt juist dat Nederlanders relatief goedkoop voetbal kunnen kijken.
...
Voetbal in het buitenland kost meer
Kijken we naar België dan zien we dat voor niet alle kijkers een volledig live voetbalaanbod verkrijgbaar is. Een deel van het voetbal is exclusief bij Telenet te bekijken. Het andere deel kunnen alleen klanten van Proximus bekijken. In Duitsland heeft iedereen wel toegang tot het voetbalaanbod. Maar om alle wedstrijden te kunnen kijken, moeten meerdere abonnementen gekocht worden. Dit komt uiteindelijk op een bedrag van rond de 65 euro per maand uit. Voetbalkijken in het Verenigd Koninkrijk is zelfs nog duurder. Britten moeten maandelijks bijna 100 euro betalen om alle belangrijke competities te kunnen kijken."
Alles wat dit bedrijf doet is slecht in mijn ogen:
- Geen Go zonder ISP
- National en International aanbod verschilt. Zeker straks met de EL is dit weer enkel focus op NL clubs.
- Gekke constructies, waarin gelukkig Ziggo nog altijd niet in meegegaan. Hierbij laat ik het recente bericht van TotaalTV over duurder abo bij o.a. KPN nog even weg.
Helaas is er geen weg meer terug.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 27-07-2019 18:41 ]
* Ramzzz kijkt naar je nickname, en voelt een <nickchange request> opkomen.foxgamer2019schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:39:
Heerlijk toch? Zet je als KPN alles op een gratis FS1 voor je klanten mede als tegenhanger van ZS - waarbij je zo te lezen tevens ook geld op mag bijleggen, gaan ze bij FS alle top wedstrijden verplaatsen naar o.a. FS2.
Alles wat dit bedrijf doet is slecht in mijn ogen:
- Geen Go zonder ISP
- National en International aanbod verschilt. Zeker straks met de EL is dit weer enkel focus op NL clubs.
- Gekke constructies, waarin gelukkig Ziggo nog altijd niet in meegegaan. Hierbij laat ik het recente bericht van TotaalTV over duurder abo bij o.a. KPN nog even weg.
Helaas is er geen weg meer terug.
Ik erger me ook suf aan deze vervelende pesterijen - althans zo voelt het wel als (inmiddels trouwe) klant van KPN én Fox (via KPN).
Ik ga heroverwegen of ik het überhaupt nog de moeite en het geld waard vind.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vind de vos gewoon een mooi dier.Ramzzz schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:49:
[...]
* Ramzzz kijkt naar je nickname, en voelt een <nickchange request> opkomen.
Ik erger me ook suf aan deze vervelende pesterijen - althans zo voelt het wel als (inmiddels trouwe) klant van KPN én Fox (via KPN).
Ik ga heroverwegen of ik het überhaupt nog de moeite en het geld waard vind.
Klopt, maar denk dat dit steeds meer gaat komen. De ISP zijn nu zelf ook meer content aan het aanbieden en linear TV kijken wordt steeds minder interessant, dus snap ook wel dat ze minder voor die doorgifte willen betalen. Bij Ziggo en andere kleine aanbieders speelt dit nu ook al.
Tja, vandaag was niet echt een wedstrijd om te herinneren en voor mij blijft het belachelijk dat je 2 abo's moet nemen voor het hele pakket. Bij Ziggo krijg je gewoon alles en elke sport nemen ze serieus - FS interesseert buitenlandsvoetbal nauwelijks (meer). Snap dit ook wel weer V&A, maar waarom dat wel nog splitsen in 2 pakketten?
Achja, voor mij geen FS dit jaar, de prijs is gewoon te duur voor het geen wat je krijgt en de reclames veel te lang.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 27-07-2019 21:14 ]
KPN wordt gewoon door Fox Sports verplicht om FS1 in het standaard pakket op te nemen, niet andersomHollowGamer schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:39:
Heerlijk toch? Zet je als KPN alles op een gratis FS1 voor je klanten mede als tegenhanger van ZS - waarbij je zo te lezen tevens ook geld op mag bijleggen, gaan ze bij FS alle top wedstrijden verplaatsen naar o.a. FS2.
Bij T-Mobile was dit al het geval maar kregen we tot nu toe tenminste wel de top 3-5 op FS1. Nu komt KPN de boel weer verpesten

Twee pakketten verdwijnt nu toch ook? Geen FS Internationaal meer, enkel FS1 in het basispakket of gehele FS pakket. FS2 en 3 stelde doordeweeks al helemaal niks voor ...
https://www.foxsports.nl/1FOX Sports 1 is vernieuwd en bestaat uit een selectie van de beste FOX Sports-programma’s en live wedstrijden uit de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, KNVB Beker en UEFA Europa League. Gewoon, gratis voor onder andere alle KPN tv-klanten op kanaal 14 en T-Mobile tv-klanten op kanaal 15!
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 28-07-2019 11:55 ]
Zo heb ik niet begrepen, het is toch FS dat de programmering omgooit en verplaatst naar de andere zenders om zo iedereen een volledig pakket te laten betalen? Het is volgensmij door FS aan KPN voorgespiegeld dat door de constructie met FS1 sport op TV zou zijn en dat het dus uiteindelijk KPN ook iets zou opleveren. Dat wordt nu teniet gedaan.
Zo te zien ben ik inderdaad in de war, bij Ziggo is dit wel nog zo, mogelijk door die oude constructie:Twee pakketten verdwijnt nu toch ook? Geen FS Internationaal meer, enkel FS1 in het basispakket of gehele FS pakket. FS2 en 3 stelde doordeweeks al helemaal niks voor ...
https://www.ziggo.nl/tele...fox-sports-international/
Bij KPN is dat inderdaad niet meer, wel ga je 3 euro meer p.m. betalen per september:
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports.htm
Ik zit zelf bij T-Mobile waar dit al anderhalf jaar in het basispakket zit. En nu komt het bij KPN in het basispakket en wordt 'toevallig' de hele programmering omgegooid?HollowGamer schreef op zondag 28 juli 2019 @ 11:59:
[...]
Zo heb ik niet begrepen, het is toch FS dat de programmering omgooit en verplaatst naar de andere zenders om zo iedereen een volledig pakket te laten betalen? Het is volgensmij door FS aan KPN voorgespiegeld dat door de constructie met FS1 sport op TV zou zijn en dat het dus uiteindelijk KPN ook iets zou opleveren. Dat wordt nu teniet gedaan.
[...]
Zo te zien ben ik inderdaad in de war, bij Ziggo is dit wel nog zo, mogelijk door die oude constructie:
https://www.ziggo.nl/tele...fox-sports-international/
Bij KPN is dat inderdaad niet meer, wel ga je 3 euro meer p.m. betalen per september:
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports.htm
Het zal er vast mee samenhangen dat KPN zóveel klanten heeft dat ze het inderdaad misschien wel geld zou kosten als ze Ajax, Feyenoord en PSV op FS1 zouden blijven uitzenden en daardoor bijna niemand nog een FS Compleet abo zou gaan afnemen ... (vlgns mij verdient KPN ook wat bij het slijten van die abo's?).
Ik dacht dat KPN hier niet echt van op de hoogte was?apis29 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:04:
[...]
Ik zit zelf bij T-Mobile waar dit al anderhalf jaar in het basispakket zit. En nu komt het bij KPN in het basispakket en wordt 'toevallig' de hele programmering omgegooid?
Het zal er vast mee samenhangen dat KPN zóveel klanten heeft dat ze het inderdaad misschien wel geld zou kosten als ze Ajax, Feyenoord en PSV op FS1 zouden blijven uitzenden en daardoor bijna niemand nog een FS Compleet abo zou gaan afnemen ...
https://www.totaaltv.nl/n...ng-oplopend-tot-100-euro/[..] 'Maar al snel werd al duidelijk dat FOX Sports 1 een geheel andere invulling krijgt. FOX Sports zegt dat hierover geen overleg met distributeurs is geweest.
https://www.totaaltv.nl/n...eyenoord-op-fox-sports-1/
Of lees ik het verkeerd en is het inderdaad KPN dat hier op aangedrongen heeft om meer te verdienen aan FS? Want ook dit lees ik terug inderdaad op TTV.
Grrr kom op dit was juist de reden om voor tmobile te kiezen.
Ik begin er ook steeds meer in te geloven dat dit een ABC'tje is van KPN om meer FS abo's te verkopen.Crysania schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:24:
Ik heb tmobile glasvezel en zat net fox sports 1 te kijken wat hier al tijden in het standaard pakket zit. Zag net reclame voor de top 3 die allemaal dus op fs2 worden uitgezonden....
Grrr kom op dit was juist de reden om voor tmobile te kiezen.
Wat nog het erger maakt is dat jij hier gewoon aan meebetaald, T-Mobile rekent dit gewoon aan je door.
Zowel fox, als kpn hebben er baat bij om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen.HollowGamer schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
Ik begin er ook steeds meer in te geloven dat dit een ABC'tje is van KPN om meer FS abo's te verkopen.
Wat nog het erger maakt is dat jij hier gewoon aan meebetaald, T-Mobile rekent dit gewoon aan je door.
KPN is gewoon gruwelijk bij de neus genomen door Fox en dan ben je hoofdsponsor van de Eredivisie. Worden leuken evaluatiegesprekken vermoed ik zo tussen Fox en KPN
Dit kan KPN ook doen. Maar voor extra inkomen is dit besloten. Verder vind ik dit voor de KPN kijker eigenlijk wel een mooi extraatje. Voor degene die vroeger al Fox Sports 1 hadden vind ik het wel sneu. Vandaar ook dat KPN klanten teleurgesteld erop reageren want die top wedstrijden konden anderen eerst wel kijken. Toen de aankondiging van Fox Sports 1 in het basispakket van KPN kwam dacht ik ook van "ooh shit. KPN heeft eindelijk het antwoord op Ziggo Sport 14" maar dat is het achteraf gezien niet.
Ik ben benieuwd hoe dat het volgende seizoen zal gaan als het contract wordt opengebroken van Ziggo. Krijgen die klanten twee gratis premium sportkanalen? (Fox Sports 1 en Ziggo Sport) of meer?
Edit: de Go varianten kan ik wel gewoon inloggen! Dus kan in ieder geval iets kijken!
Edit 2: op de tv werkt het ook
[ Voor 25% gewijzigd door polopolo150 op 06-10-2019 03:22 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Koppensneller op 16-01-2020 16:34 ]
Afrikaanse uitzendingen? Daar denk ik in eerste instantie niet aan bij ESPN
Hmm ja en nee.Koppensneller schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 16:34:
Fox Sports is eigendom van Disney, net als ESPN.
ESPN in Europa is in handen van British Telecom. En BT heeft ervoor besloten om ESPN alleen in de UK uit te zenden. Althans dat was nou de hele reden dat ESPN America niet meer werd uitgezonden in continentaal Europa. Maar goed. Officieel is het van Disney ja. Hoe dat 100% qua Europese rechten zit anno 2020 weet ik ook niet goed.
[ Voor 54% gewijzigd door polopolo150 op 16-01-2020 16:37 ]
Zo nu ook Koreaanse honkbal uit de ESPN feed op Fox Sports. Nou vind ik het heel bijzonder dat dit ESPN dit uitzend want daar is het hartstikke vroeg in de ochtend in Amerika maar wat ik altijd mistte aan Fox Sports was sport in de ochtend. Iets wat bij een Sky Sports of BT Sport wel zo was.
Bij gebrek aan beter heb ik het nu aanstaan. Ik zie best goede honkbal op TV maar het commentaar is door middel van interviews met spelers mij aan het overtuigen hoe het is om in Korea te honkballen. Wou dat ze het puur met de beelden dit konden laten zien.
Bundesliga is ook weer terug. Het is mooi dat er weer iets te bekijken is op de Nederlandse sport kanalen.
Anoniem: 374460
Ik denk het niet. Denk dat Ziggo uiteindelijk wel gaat bezwijken onder de druk van hun klanten, anders gaan toch heel veel mensen overstappen. Tenzij Fox sports met een losse go-abonnement komt (waar ik zelf heel erg op hoop).HollowGamer schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:07:
Wat denken jullie? Gaan de kanalen van FOX/FS op zwart bij Ziggo? Het lijkt me meer een spel, maar bij andere zie je ze ook verdwijnen. Misschien hadden ze beter niet moeten stoppen met hun Go-abo zonder ISP.
Om je vraag volledig te beantwoorden. Ik denk dat Fox Sports wel z'n zin gaat krijgen dat Ziggo overstag gaat. Dit gaat ze echt klanten kosten als mensen niet hun club kunnen bekijken.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Geloof ik niets van. Stukje spierballenvertoon van ziggo om de druk op te voeren maar ze gaan gewoon overstag eind augustus. Had kpn vorig jaar niet net zoiets?Krisp schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:16:
Voorlalsnog lijkt het erop dat Ziggo Fox Sports per 31 augustus op zwart gaat zetten.
Teveel klanten van hen die de eredivisie willen zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 24-05-2020 14:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Of juist teveel klanten de geen Fox Sports hebben. Die rekensom kan Ziggo zelf maken. Daarbij heeft Ziggo nog een eigen sport kanaal als troef. Dat had KPN toentertijd niet. En Ziggo heeft nu het geluk dat er helemaal geen Nederlands voetbal is.Gunner schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:30:
[...]
Geloof ik niets van. Stukje spierballenvertoon van ziggo om de druk op te voeren maar ze gaan gewoon overstag eind augustus. Had kpn vorig jaar niet net zoiets?
In mijn ogen is de huidige situatie gewoon meer in het voordeel van Ziggo dan Fox.
Dat weet ik niet.Gunner schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:30:
[...]
Geloof ik niets van. Stukje spierballenvertoon van ziggo om de druk op te voeren maar ze gaan gewoon overstag eind augustus. Had kpn vorig jaar niet net zoiets?
Ten eerste kan Ziggo vrij goed inschatten wat het potentiële verlies is, dat is namelijk de groep die nu al Fox Sports afneemt. Die groep vertegenwoordigt een waarde, en wanneer die niet groter is dan 100 miljoen (bruto marge), dan is de rekensom al vrij snel gemaakt.
Ten tweede geldt dat voor een deel van die gebruikers overstappen helemaal geen realistische optie is. Ziggo heeft een aantal USP's:
- snelheid (KPN is in delen van NL gewoon traag)
- F1 (dat is bij KPN&co erg duur)
- de kabel an sich, voor oudere toestellen.
Als laatste voelt Ziggo voor de 80% van de gebruikers die geen voetbal kijkt, de hete adem in de nek van de concurrentie. T-Mobile heeft voor veel mensen een financieel veel aantrekkelijker aanbod. Dus te grote algemene prijsstijgingen kunnen ze zich ook niet veroorloven.
In het nieuwe voorstel zou Ziggo 5% van hun totale kabelomzet in 2019 richting Fox Sports moeten sturen. Ik voorzie wel een verschuiving in abonnee's, maar 5% minder omzet is echt heel veel.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Dat is allemaal ook zo. Ik bedoelde dat fox wel bakzeil gaat halen.DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:54:
[...]
Of juist teveel klanten de geen Fox Sports hebben. Die rekensom kan Ziggo zelf maken. Daarbij heeft Ziggo nog een eigen sport kanaal als troef. Dat had KPN toentertijd niet. En Ziggo heeft nu het geluk dat er helemaal geen Nederlands voetbal is.
In mijn ogen is de huidige situatie gewoon meer in het voordeel van Ziggo dan Fox.
Tele2 heeft FS toch ook niet meer in het pakket zitten? Ik kan mij niet echt voorstellen dat ze daarbij enorm veel klanten hebben verloren destijds als budget aanbieder.DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:54:
[...]
Of juist teveel klanten de geen Fox Sports hebben. Die rekensom kan Ziggo zelf maken. Daarbij heeft Ziggo nog een eigen sport kanaal als troef. Dat had KPN toentertijd niet. En Ziggo heeft nu het geluk dat er helemaal geen Nederlands voetbal is.
Een groot bedrijf als KPN (+ die andere allemaal) had dit ook gewoon moeten weigeren, jammer dan voor de Eredivisie, maar dan hadden ze maar niet met die vorige Amerikaanse eigenaar in zee moeten gaan want die willen alles terugverdienen + dikke winst maken. Het kost KPN veel geld en daardoor hebben zij ook veel content naar FS2 gepushed (ookal zeggen ze van niet) om de kosten terug te verdienen omdat zij daarvoor weer een X percentage van krijgen. Ik ben een groot sportliefhebber, maar een Spotify of Netflix korting was wellicht beter geweest om klanten te trekken?
Ziggo heeft voor rond de 10 euro Go met 6 kanalen (zit hier F1 Go ook bij?) en de meeste hebben/willen wel een Chromecast. FS heeft dit eruit gegooid en kost al gauw tegen de 30+ euro p.m. voor alles en je provider moet ook nog eens aangesloten bij hun zijn. Met de Eredivisie/KKD die steeds meer achteruit loopt in kwaliteit, Max Verstappen die aan fans wint, Duits-voetbal dat hier niet echt leeft (gebaseerd op kijkcijfers/eigen interesse) en eSports dat ze enkel uitzenden op Go, zie ik een ruk verdienmodel bij FS en mogen ze van mij lekker failliet gaan.
Het is gewoon belachelijk dat je als klant betaald voor iets dat je misschien helemaal niet afneemt, maar goed dat vind ik van de Thuiskopieheffing hetzelfde.
Maar inderdaad, na het verliezen van de PL is Fox sport hard achteruit gegaan (en dan niet qua kosten).
Ik vind het ook goed geslaagd moet ik zeggen tot op heden. Veel beter dan zonder in elk gevalpolopolo150 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:45:
Zit nu Dortmund - Bayern te kijken met daarin een geluidsband met publiek. Ik vind het wel geslaagd dat ze dit doen. Vind het veel minder armoedig om er naar te kijken.
Zoals ik ook in Buitenlands voetbal topic zei is het inderdaad niet gek al mag van mij dat spelers uitfluiten gedeelte wel achterwegen blijven.polopolo150 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:45:
Zit nu Dortmund - Bayern te kijken met daarin een geluidsband met publiek. Ik vind het wel geslaagd dat ze dit doen. Vind het veel minder armoedig om er naar te kijken.
Gaat niet gebeuren, is voor beiden niet in hun belang. Het gaat puur om de centjes, uiteindelijk komt er gewoon een deal. En ja, bij Ziggo is het veel te duur. Maar bij andere providers betaalt iedereen mee. (eigenlijk vind ik het standpunt van Ziggo wel het meest zuiver)Krisp schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:16:
Voorlalsnog lijkt het erop dat Ziggo Fox Sports per 31 augustus op zwart gaat zetten.
alles kan off-topic
https://www.foxsports.nl/...go-verlengen-samenwerkingFOX SPORTS EN ZIGGO VERLENGEN SAMENWERKING
FOX Sports en Ziggo hebben de samenwerking verlengd. De zenders blijven daarmee beschikbaar voor klanten van Ziggo. Bovendien wordt FOX Sports 1 tot eind 2020 gratis beschikbaar gesteld aan alle klanten met minimaal een Ziggo TV Start of TV Standard abonnement.
FOX Sports 1 tijdelijk gratis | Kanaal 421
Benieuwd wat er gebeurd vanaf 2021, lijkt erop dat ze het dan niet meer gratis aanbieden, wat dus betekend dat ze een andere constructie hebben dan bijv KPN. Denk dat partijen als KPN hier niet zo blij mee zijn..
Sowieso als voetballiefhebber heb je er ook niet super veel aan, aangezien Fox Sports de wedstrijden van de topclubs nu steeds vaker gaat uitzenden op FS2 en FS3.
Er is niet van te voren een schema beschikbaar wat ze waar gaan uitzenden toch? Dat wordt op wekelijkse basis gemaakt dacht ik..
En idd, de trend dat de wedstrijden van de topclubs op FS2 en FS3 werden uitgezonden was al ingezet, dat zal nu nog wel meer worden..
Nu komen we in een nieuwe hoofdstuk. Fox Sports is akkoord gegaan met een deal dat tientallen miljoenen lager ligt wat ze eerst wouden. Vermoedelijk blijft Ziggo nog steeds betalen per abonnee van een Fox Sports pakket. Tegelijk zegt het ACM dat voor andere providers dezelfde deal tijdens hun huidige contract mogelijk moet worden.
Ik ben best wel een mediafreak en geïnteresseerd in hoe het in die wereld eraan toe gaat. Er zijn wel meer bedrijven die hard-tegen-hard spelen. Zie bijvoorbeeld de Discovery kanalen verdwijnen bij Canal Digitaal. Ik denk dat wij wel meer gaan horen over dit soort praktijken. Om het bij Fox Sports te blijven. Wie weet dat providers nu ook minder gaan betalen om FS1 niet meer in het basispakket te hoeven hebben. Interessante dag voor mij moet ik zeggen.
Edit: Er is een nieuwe artikel verschenen waarin Ziggo de vlag uithangt dat niet iedere abonnee betaald aan Fox Sports. Fox Sports zegt "De overeenkomst tussen EMM en VodafoneZiggo is gebaseerd op hetzelfde onderliggend mechanisme van een vaste vergoeding, op basis waarvan we al meer dan vier jaar samenwerken met alle andere partijen in de markt. Over de financiële details daarvan mogen we geen mededelingen doen".
Eén van de twee wil gezichtsverlies voorkomen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 28-07-2020 20:52 ]

De amerikaanse fox sport en fox news zijn bij de fox corporation gebleven. Vanwege mededingings.DoeEensGek schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:51:
Vanaf 1 januari heet foxsports voortaan espn. Wat de reden hierachter is...
Disney is dus verplicht om de naam FOX uit te faseren binnen 10 jaar, disney is ook grotendeels eigenaar van ESPN, wat de keuze logisch maakt.
Nope, Disney heeft simpelweg de naam FOX niet gekocht.Jaguar645 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:54:
Dat past beter in de algehele Disney imperiumESPN is er voor de sport namelijk.
Oké gaat de zender fox dan ook van naam veranderen? Die op 11 ofzo zit.1x3xc-12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:55:
[...]
De amerikaanse fox sport en fox news zijn bij de fox corporation gebleven. Vanwege mededingings.
Disney is dus verplicht om de naam FOX uit te faseren binnen 10 jaar, disney is ook grotendeels eigenaar van ESPN, wat de keuze logisch maakt.
Dat zal uiteindelijk moeten gebeuren ja, mogelijk onder het ABC merk.DoeEensGek schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:03:
[...]
Oké gaat de zender fox dan ook van naam veranderen? Die op 11 ofzo zit.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |
Nope is niks meer te zien inderdaad.DoeEensGek schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:05:
Is espn1 geen open kanaal meer bij ziggo?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Benieuwd of dit bij kpn ook zo is? Of weer een wijziging van alleen ziggo?
Alleen bij Ziggo: https://www.totaaltv.nl/n...en-via-espn-1-is-voorbij/DoeEensGek schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:23:
[...]
Benieuwd of dit bij kpn ook zo is? Of weer een wijziging van alleen ziggo?
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Ze zijn gestopt met de Fox app voor de appleTV
Inmiddels is het ESPN en moet je de ESPN app gebruiken. Die werkt alleen met IOS13 en hoger.
Dat betekend dat ik op 2 ipad's in huis niet meer kan kijken en dus streamen naar de appleTV.
Is het zo lastig om de amerikaanse app uit te breiden naar Nederland ?
Is er geen mogelijkheid om via de app van je tv provider te streamen naar je tv?kevertje1977 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:52:
Ik vond bij toeval dit topic maar ik ben zwaar teleurgesteld in Fox/ESPN:
Ze zijn gestopt met de Fox app voor de appleTV
Inmiddels is het ESPN en moet je de ESPN app gebruiken. Die werkt alleen met IOS13 en hoger.
Dat betekend dat ik op 2 ipad's in huis niet meer kan kijken en dus streamen naar de appleTV.
Is het zo lastig om de amerikaanse app uit te breiden naar Nederland ?
Dat is een goeie, ik weet nog niet of budget-alles-in-1 een app heeft (KPN whitelabel provider)Anoniem: 374460 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Is er geen mogelijkheid om via de app van je tv provider te streamen naar je tv?
Heb zelf geen TV provider en gebruik NLZiet hier voor, enige optie is dus om CanaalDigitaal a 15 euro per maand te nemen wat ik overdreven vind omdat ik NLZiet weer fijner (en beter beeld) vind werken.
Bij Ziggo Sport kan dit dan weer wel, een GO abonnement voor 10 euro per maand (maandelijks opzegbaar)
[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 11-01-2021 08:59 ]
Hiervoor kan je de kpn itv app downloadenkevertje1977 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 05:28:
[...]
Dat is een goeie, ik weet nog niet of budget-alles-in-1 een app heeft (KPN whitelabel provider)
Exact dat. Ik heb het NLZIET al eens gevraagd maar die hadden nog geen plannen.GrooV schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:58:
Ik hoop dat we straks weer rechtstreeks een streaming abonnement kunnen afsluiten, desnoods icm Disney+
Heb zelf geen TV provider en gebruik NLZiet hier voor, enige optie is dus om CanaalDigitaal a 15 euro per maand te nemen wat ik overdreven vind omdat ik NLZiet weer fijner (en beter beeld) vind werken.
Bij Ziggo Sport kan dit dan weer wel, een GO abonnement voor 10 euro per maand (maandelijks opzegbaar)
Ik neem nu ESPN af via het KPN abbo van mijn vriendin. Maar die gaat per augustus er ook uit en dan kan ik dus geen Stream-Only abbo nemen.
Als je geen iOS 13 kan draaien dan heb je over Apple eigenlijk geen klagen, die ondersteunen heel erg lang. En als ik me niet vergis praten we dan over een Ipad mini 3 maximaal of een iPad van de vierde generatie (die al in 2012 uitkwam). Om meerdere redenen is het dan wellicht toch verstandiger om eens naar een verbeterde versie te kijken.kevertje1977 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:52:
Conclusie:
Op een Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) kan ik inloggen maar geen vervolgens geen stream bekijken. Erg vervelend als er net een wedstrijd gaat beginnen die je wilt kijken. Lenovo Tablet met Android 10 erop geprobeerd. Hetzelfde resultaat.
Dan maar op de telefoon proberen:
Op de S20 4G en S20 FE 5G kon ik niet eens inloggen.
Wedstrijd gemist.
Vandaag: kan ik overal inloggen en streams kijken.
Er is dus nog wel wat werk te verzetten door ESPN. De app is ook veel beperkte dan de Fox Sports app.
Hopelijk komt er snel verbetering.
PSN ID = Jorco
Ja, dat kan.cooper87 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:27:
Vraagje voor de Ziggo gebruikers, kunnen jullie de ESPN zenders via Ziggo Go bekijken? Ik heb geen coax kabel en gebruik alleen Ziggo Go via de Apple TV app en daar zie ik de zenders (nog) niet tussen staan. Gisteren gebeld naar Ziggo en die claimen dat je toch echt ESPN via Ziggo Go moet kunnen kijken, maar dat het abonnement nog niet volledig geactiveerd was. Vandaag zie ik de zenders echter nog steeds niet staan, dus vraag me af of dat verhaal wel klopt.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 14-01-2021 15:53 ]
Ik was echt blij, totdat ik het volgende las:
Wat is Ultra HD-HDR?
Ultra HD-HDR is een nieuwe term dir ESPN in Nederland introduceert. Maar wat is het eigenlijk? Het gaat niet om een 4K-signaal met een beeldresolutie van 3840 x 2160 pixels, oftewel 2160P. Het is ook geen vorm van een 2K signaal dat met een beeldresolutie van 2560 x 1440 pixels 1440P is. Volgens de specificaties die ESPN aan Totaal TV laat weten is Ultra HD-HDR een Full HD-signaal met een beeldresolutie van 1920 x 1080 pixels die ‘progressive’ in beeld worden gebracht, 1080P dus. Hieraan worden enkele technieken toegevoegd. Dit zijn HDR HLG in combinatie met Wide Color Gamut (WCG). Dit alles levert zeker een beter beeld en betere kijkervaring op in vergelijk met de huidige uitzendingen in HD 1080i maar is niet vergelijkbaar met 4K dat met een hogere beeldresolutie en meer pixels een tot vier keer beter beeld als Full HD kan leveren.
Dat vind ik best een vorm van misleiding. 1080P verkopen als Ultra HD, alleen door er HDR aan toe te voegen. Waarom niet gewoon direct native 4K.
Vraag me ook af of providers dit gaan doorzetten.
nieuws: ESPN gaat eredivisiewedstrijden in 1080p en met hdr uitzenden
"Ultra HD-HDR" lijkt me inderdaad misleiding, het is gewoon HD-HDR of 1080p HDR.