Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fox Sports in Nederland

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:59

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
Ik kreeg op Twitter dit als antwoord:
quote:
Ziggo biedt voor minder geld sowieso meer (live) sport en hogere internetsnelheden dan KPN. We praten met Fox over actie’s. ^SV

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Interessant wat KPN doet. Ziggo merkt terecht op dat zij ook al veel voetbal bieden, maar ze zullen hier toch niet heel blij mee zijn.

Ik heb inmiddels geen FS abonnement meer, en dat houd ik ook zo. Ik kan nu Engels en Spaans voetbal gratis kijken, alleen de Eredivisie moet ik opgeven (de rest interesseert me niet). Mocht Ziggo toch meegaan in de acties van KPN, dan zit er wellicht nog wel een goedkopere optie voor Eredivisie in het vat.

Dat zou het een stuk beter maken dan voorheen, waarbij je voor Engels, Spaans en Eredivisie een abonnement op zowel Sport 1 als FS moest hebben, voor zo'n 40 euro per maand. Goede ontwikkelingen :)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-04 11:45
quote:
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Ik kreeg op Twitter dit als antwoord:

[...]
Afdeling opzeggingen doet meer dan Twitter ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:59

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
Joster schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:32:
[...]

Afdeling opzeggingen doet meer dan Twitter ;)
Kan, maar wil niet opzeggen, tenzij Foxsports het heel bont maakt. Ben vooral geintresseerd in de US sports en die zenden zij uit.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-04 11:45
Hoeft ook niet, afdeling opzeggingen doet er alles aan jou binnen te houden..

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

Kan, maar wil niet opzeggen, tenzij Foxsports het heel bont maakt. Ben vooral geintresseerd in de US sports en die zenden zij uit.
Wat dat betreft is het wel weer minder dat het internationale pakket verdwijnt en je ~netzoveel kwijt zou zijn om beperkt wat US sporten binnen te krijgen.
edit: ik zie dat Fox Sports Compleet maar €12,50 is bij Vodafone ipv €15 ... (Internationaal los was €10) + die €1 2,50 nog natuurlijk voor FS1 O-)

apis29 wijzigde deze reactie 24-08-2016 19:27 (35%)

• Dionysiou
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-04 21:33
Ik heb een vraag, ik zit bij Tele2. Ik ben liefhebber van eredivisie voetbal. Sinds januari ben ik lid bij Tele2. Tot en met nu heb ik geen Fox Sports gehad i.v.m. stage in Oeganda (bewijs dmv praktijkovereenkomst).
Nu ben ik weer thuis, is de eredivisie begonnen en wil ik Fox Sports activeren, nu gaat Tele2 dit niet meer aanbieden.
Ik had gebeld om mijn abonnement om die reden kosteloos tussentijds te ontbinden. Tele2 zegt dat dit niet kan en dat ik pech heb. Ik moest namelijk een Fox Sports abonnement actief hebben op het moment dat de aankondiging gedaan was vanuit Tele2. Dit is oneerlijk. Hoe kan ik weten dat Tele2 als enigste kabelaanbieder besluit Fox Sports uit het pakket te gooien tijdens mijn contract? Dan had ik nooit een Tele2 abonnement genomen.
Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken c.q. afdwingen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
Dionysiou schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:53:
Ik heb een vraag, ik zit bij Tele2. Ik ben liefhebber van eredivisie voetbal. Sinds januari ben ik lid bij Tele2. Tot en met nu heb ik geen Fox Sports gehad i.v.m. stage in Oeganda (bewijs dmv praktijkovereenkomst).
Nu ben ik weer thuis, is de eredivisie begonnen en wil ik Fox Sports activeren, nu gaat Tele2 dit niet meer aanbieden.
Ik had gebeld om mijn abonnement om die reden kosteloos tussentijds te ontbinden. Tele2 zegt dat dit niet kan en dat ik pech heb. Ik moest namelijk een Fox Sports abonnement actief hebben op het moment dat de aankondiging gedaan was vanuit Tele2. Dit is oneerlijk. Hoe kan ik weten dat Tele2 als enigste kabelaanbieder besluit Fox Sports uit het pakket te gooien tijdens mijn contract? Dan had ik nooit een Tele2 abonnement genomen.
Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken c.q. afdwingen?
Ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan, maar sowieso kun je dat beter niet hier vragen. Dit topic gaat over FS, niet over contractzaken met Tele 2 :)

• Avioto
  • Laatst online: 25-04 14:51
Nou, seizoen is al weken aan de gang en Fox Sports GO is weer beschikbaar.
quote:
Uit onze gegevens blijkt dat je vorig jaar kijker was van FOX Sports GO. We hopen dat je genoten hebt van alle wedstrijden.

FOX Sports biedt jou een seizoen lang FOX Sports GO Eredivisie aan voor slechts € 159,95. Je kijkt dus t/m 31 juli 2017 live naar onder andere de Eredivisie, Jupiler League en samenvattingen uit de Bundesliga voor nog geen € 15,- per maand.

Met sportieve groet,
FOX Sports
Prijs voor alles is 200 euro. Prijs voor international is 120.

Ligt het aan mij of is dat onwijs duur? Vooral vergeleken met vorig jaar, en ze zijn de Premier League kwijt.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

My 2 cents:

Ik vind in zijn algemeenheid als gebruiker van het eerste uur dat FOXSPORTS gegroeid is als zender en men het goed brengt. Goed brengt als in de wijze van presentatie en grafische ondersteuning op beeldgebied. Enige vervelende aan de zender vind ik die talkshows met overbetaalde presentatoren en bijbehorende nietszeggende analisten. Vooral die Jan Joost van Gangelen vind ik een ongelofelijke egotripper in de trant van "Kijk mij...ik ben belangrijk...ik.."

De mens wikt maar God beschikt.

• Matizovic
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-04 20:09
Goedemorgen,

Welk pakket van Fox sports zouden jullie aanraden?
Ik wil namelijk vooral de Eredivisie kijken, Engels voetbal kijk ik al via Ziggo Sports (is meteen duidelijk bij welke provider ik zit ;)).
Nu kost FS Compleet de eerste twaalf maanden 19.95 per maand en daarna 24.95, FS Eredivisie is standaard 17.95.
Nu vraag ik mij het volgende af:

*FS Eredivisie biedt drie kanalen, tegenover zes van FS Compleet. Zijn die drie kanalen genoeg om alle wedstrijden te kunnen zien? De wedstrijden van Ajax zijn voor mij in ieder geval het belangrijkst :+

*Als ik FS Compleet neem, kan ik dan na afloop van het seizoen kosteloos opzeggen en weer een abonnement nemen (het liefst opnieuw met die kortingsprijs) tegen de tijd dat het voetbal weer begint?

*Waren er, voor zover jullie weten, de afgelopen jaren in het voorjaar speciale kortingsacties wat betreft FS? Natuurlijk is 19.95 al goedkoper dan normaal, echter kan er volgens mij nog wel meer van de prijs af (zie de prijs bij KPN). Ik kan me voorstellen dat ze mensen nog proberen over te halen om de seizoensontknoping via hun zender te bekijken of zoiets, vandaar mijn vraag.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, alvast bedankt! :)

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:24
Als je alleen Eredivisie kijkt dan heb je aan Fox Sports Eredivisie in elk geval genoeg, er komen nooit eredivisie wedstrijden op de andere 3 kanalen. Simpelweg omdat er nooit meer dan 3 wedstrijden tegelijk zijn.

Natuurlijk met uitzondering van de laatste 3 speelrondes, maar dan is er altijd nog Fox Sports Go wat je gratis erbij krijgt en dan kun je via internet de overige wedstrijden bekijken.

ik222 wijzigde deze reactie 03-02-2017 08:47 (46%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Die andere kanalen van Compleet zijn dus voor het 'niet-Eredivisie' voetbal wat ze hebben, bijvoorbeeld Duits en FA cup voetbal. Met Fox Sports Eredivisie heb je dus voor de Eredivisie genoeg. :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Matizovic
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-04 20:09
Dank, dan begin ik te neigen naar het eredivisiepakket...
Nog even kijken of er antwoorden komen op mijn andere vragen :+

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-04 20:55
Ik heb 3 Apple TV’s in huis, klopt het dat ik nu maar 1 Apple TV kan koppelen via mijn foxsports account?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
quote:
dutchgio schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:54:
Die andere kanalen van Compleet zijn dus voor het 'niet-Eredivisie' voetbal wat ze hebben, bijvoorbeeld Duits en FA cup voetbal. Met Fox Sports Eredivisie heb je dus voor de Eredivisie genoeg. :)
De FA cup hebben ze inmiddels ook niet meer, die heeft Ziggo nu.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Ik snap FS niet echt, waarom zenden ze niet op FS2 de internationale wedstrijden uit, maar enkel op FS4 en/of FS6?

Tevens had ik gelezen op TotaalTV dat ze hun indeling gingem veranderen:
- FS1 t/m FS3 voor eredivisie
- FS4 t/m FS6 voor internationaal

Het schijnt dat de rechten voor de Serie A aflopen dit seizoen bij Eurosport (ook voor Ligue 1?), met die erbij is het wel weer interessant om die andere kanalen erbij te pakken. Tevens was ik altijd tevreden bij FS omdat zij in tegenstelling van ES, wel alle wedstrijden uitzenden van die competitie.

Tja, als ze nu ook al de FA-cup missen (die doorgaans ook op BBC te bekijken is) kan je net zo goed het (compleet) abo goedkoper maken.. maar dat is helaas een stap te ver. ;)

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-04 16:09
quote:
dutchgio schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:21:
[...]

De FA cup hebben ze inmiddels ook niet meer, die heeft Ziggo nu.
Plus de Serie A :) https://www.totaaltv.nl/n...erhuist-naar-ziggo-sport/

Wat dat betreft doet Ziggo Sport het érg goed. Enige nadeel is dat ik nog gewoon 17,95 moet aftikken voor Fox Eredivisie...

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:24
Fox sports international is daarmee wel zo'n beetje alle voetbal rechten kwijt. Maar ik vind het prima, met Fox Sports Eredivisie + Ziggo Sport totaal heb ik nu zo'n beetje alles.

• apis29
  • Niet online
Ligue 1 en niet te vergeten 'de MLS' nog op Eurosport :+ . MLS leek veel belangrijker dan de Serie A afgelopen seizoen (of Ligue 1 zelfs); die hebben/hadden sowieso veel te veel rechten in bezit vergeleken met waar ze ruimte voor hebben om uit te zenden dus goed om te zien dat er wat vertrekt. Nu nog wat goede commentators bij Ziggo en het is het overwegen waard O-) (die bij Ajax - Sturm Graz zat is niet de standaard mag ik hopen?). Even een mobiel abo bij T-Mobile afsluiten en je kan Ziggo Sport Totaal voor €7,50 per maand krijgen (combikorting bij ook vast internet) plus dat je al Fox Sports kanaal 1 in het basispakket hebt dus eigenlijk geen FS abo hoeft af te sluiten.

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
apis29 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:08:
Ligue 1 en niet te vergeten 'de MLS' nog op Eurosport :+ . MLS leek veel belangrijker dan de Serie A afgelopen seizoen (of Ligue 1 zelfs); die hebben/hadden sowieso veel te veel rechten in bezit vergeleken met waar ze ruimte voor hebben om uit te zenden dus goed om te zien dat er wat vertrekt. Nu nog wat goede commentators bij Ziggo en het is het overwegen waard O-) (die bij Ajax - Sturm Graz zat is niet de standaard mag ik hopen?). Even een mobiel abo bij T-Mobile afsluiten en je kan Ziggo Sport Totaal voor €7,50 per maand krijgen (combikorting bij ook vast internet) plus dat je al Fox Sports kanaal 1 in het basispakket hebt dus eigenlijk geen FS abo hoeft af te sluiten.
Is er bekend hoelang de Ligue 1 en MLS rechten nog vastliggen?

Je kan ook gewoon Ziggo + Vodafone pakken. ;)
Helaas is FS nog altijd veel te duur bij Ziggo, al kijk ik toch (bijna) geen Nederlands voetbal meer.

• apis29
  • Niet online
MLS ligt t/m dit seizoen bij Eurosport lees ik (zie elders dat Serie A t/m 2018-19 bij Eurosport zou liggen). Ligue 1 ook alleen dit seizoen nog ...

Ik heb liever dat Fox de rechten op de KHL ijshockey competitie vastlegt (en veel meer amerikaanse college sporten). Voor voetbal zou ik het sowieso niet nemen, het is dat kanaal 1 in het basispakket zit (net als Eurosport 2).
Minpunt is wel dat er geen FS International pakket meer is bij T-Mobile maar alleen het totaalpakket waardoor je alsnog verplicht bent om Eredvisie erbij te nemen (alsnog een stuk goedkoper dan alleen Eredivisie bij Ziggo en vergelijkbaar met FS Internat. bij Ziggo; €12,50 voor FS Compleet dus bij T-Mobile).

M'n Eurosport Player abo is ook net afgelopen en gelukkig klopten m'n betaalgegevens niet meer dus kon het niet automatisch verlengd worden :w . Zoals ze om zijn gegaan met de Serie A en Ligue 1 rechten is het niet meer dan terecht wanneer ze die allebei kwijt zijn ... (al was reclame en commentaarvrij op de bonuskanalen op de player wel aardig, alleen de beeldkwaliteit niet).

En uiteraard heb ik liever glasvezel upload snelheden dan kabel download van 400 met een schamele 40M/b upload voor €85(!)

• foxgamer2019
  • Niet online
@apis29 Dat klopt toch niet (meer)? Of pas volgend seizoen?
https://www.nu.nl/media/5...tie-en-fa-cup-binnen.html

Ik heb die keuzes van Eurosport nooit echt begrepen, waarom koop je rechten als je deze vervolgens niet (volledig) gebruikt (dit geld ook voor non-voetbal)?

Nu FS enkel Duits voetbal heeft, blijft er niet veel over. Ziggo heeft tevens ook de NBA als ik mij niet vergist (sorry, niet echt mijn sport)?

Waarom de Community Shield vanavond niet op FS is, vind ik nogal vreemd, die hadden ze toch vorig jaar?

• apis29
  • Niet online
quote:
foxgamer2019 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:08:
@apis29 Dat klopt toch niet (meer)? Of pas volgend seizoen?
https://www.nu.nl/media/5...tie-en-fa-cup-binnen.html

Ik heb die keuzes van Eurosport nooit echt begrepen, waarom koop je rechten als je deze vervolgens niet (volledig) gebruikt (dit geld ook voor non-voetbal)?

Nu FS enkel Duits voetbal heeft, blijft er niet veel over. Ziggo heeft tevens ook de NBA als ik mij niet vergist (sorry, niet echt mijn sport)?

Waarom de Community Shield vanavond niet op FS is, vind ik nogal vreemd, die hadden ze toch vorig jaar?
Ja naar Ziggo gaat wel door dit seizoen, misschien hebben ze het afgekocht? Andere sporten idd ook maar beperkt uitgezonden, andere sport die ik volg gelukkig niet meer de rechten van en nu gewoon weer live en gratis op Youtube net als ervoor (en voor onbeperkte duur terugkijken).
Ze hadden/hebben vooral veel plannen voor de Player online en veel rechten gehamsterd maar misschien leggen ze nu nog meer focus op motor/autosport en wielrennen ipv voetbal.
MLS is niet eens HD beeld, echt vermoeiend om naar te kijken.

NBA idd op Ziggo maar tot April/de playoffs is het vooral veredeld demonstratie basketbal (dan is college basketbal leuker).

• foxgamer2019
  • Niet online
quote:
apis29 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 16:43:
[...]

Ja naar Ziggo gaat wel door dit seizoen, misschien hebben ze het afgekocht? Andere sporten idd ook maar beperkt uitgezonden, andere sport die ik volg gelukkig niet meer de rechten van en nu gewoon weer live en gratis op Youtube net als ervoor (en voor onbeperkte duur terugkijken).
Ze hadden/hebben vooral veel plannen voor de Player online en veel rechten gehamsterd maar misschien leggen ze nu nog meer focus op motor/autosport en wielrennen ipv voetbal.
MLS is niet eens HD beeld, echt vermoeiend om naar te kijken.

NBA idd op Ziggo maar tot April/de playoffs is het vooral veredeld demonstratie basketbal (dan is college basketbal leuker).
Hoe bedoel je met YT? Deed de Serie A dit een aantal seizoenen geleden?

Het is goed nieuws voor de voetballiefhebber ookal zendt Ziggo niet alles uit.
Vind het prima als ze nu de extra kanalen gebruiken, deze zijn inmiddels ook in HD. :)

Fox Sports kan beter het internationaal en nationaal voetbal samenvoegen. Het is ook echt belachelijk dat je de analyses niet kan zien als je bijvoorbeeld EL aan het kijken bent, enkel geluid krijg je te zien.

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 07-08-2018 11:29 (9%)

• apis29
  • Niet online
quote:
foxgamer2019 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Hoe bedoel je met YT? Deed de Serie A dit een aantal seizoenen geleden?

Het is goed nieuws voor de voetballiefhebber ookal zendt Ziggo niet alles uit.
Vind het prima als ze nu de extra kanalen gebruiken, deze zijn inmiddels ook in HD. :)

Fox Sports kan beter het internationaal en nationaal voetbal samenvoegen. Het is ook echt belachelijk dat je de analyses niet kan zien als je bijvoorbeeld EL aan het kijken bent, enkel geluid krijg je te zien.
'Een andere sport' ;) , was ge-geoblocked voor een jaartje of anderhalf/twee omdat Eurosport de [streaming] rechten had gekocht.
Maar had de Eurosport Player ook genomen om de voetbal jeugdtoernooien EK/WK te kunnen volgen en deze week blijkt maar weer eens dat je eigenlijk niet eraan ontkomt om de Player te moeten nemen. Niet echt belangrijk natuurlijk maar WK Onder 20 voor vrouwen bijv. is nu bezig en op tv komt er vrijwel niks van, op de Player worden alle wedstrijden uitgezonden op de bonuskanalen. Bij de Tour de France kon je ook zelf kiezen uit verschillende camerastreams, etc. etc. (bij tennis grand slams zelf de baan kiezen) ...

Bij Fox Sports is verder weinig nieuws te ontdekken over wat ze van plan zijn/ mee bezig zijn. Samenvoegen van Bundesliga met Eredvisie is 3 kanalen misschien te weinig voor als er veel eredvisiewedstrijden op zondag zijn maar de rest van de week kan wel wat opvulling gebruiken ja ...

apis29 wijzigde deze reactie 08-08-2018 02:42 (5%)

• foxgamer2019
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...oetbal-nog-niet-verkocht/

Dat verklaard dus een hoop, geen idee bij wie het uit gaat komen, maar hoop persoonlijk op Ziggo.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:07

Gynnad

* * *

quote:
foxgamer2019 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:24:
https://www.totaaltv.nl/n...oetbal-nog-niet-verkocht/

Dat verklaard dus een hoop, geen idee bij wie het uit gaat komen, maar hoop persoonlijk op Ziggo.
Niemand zit toch op wedstrijden uit de Ligue 1 te wachten, snap wel dat er nog geen boden zijn gedaan. Er zijn daar een paar leuke wedstrijden, Lyon, Monaco, Marseille en Paris maar dan houdt het ook echt wel op..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Heb mijn Fox Abo naar eredivisie gezet en Ziggo sport totaal gezet. De internationale heeft echt geen meerwaarde meer voor mij

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• apis29
  • Niet online
quote:
Gynnad schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:09:
[...]Niemand zit toch op wedstrijden uit de Ligue 1 te wachten, snap wel dat er nog geen boden zijn gedaan. Er zijn daar een paar leuke wedstrijden, Lyon, Monaco, Marseille en Paris maar dan houdt het ook echt wel op..
Is leuker dan naar de Serie A kijken :+ . Dat CR7 nu bij Juventus zit zal wel de voornaamste reden zijn dat Ziggo erop gesprongen is ...
Wel apart dat Eurosport op beiden de rechten niet meer heeft dit seizoen terwijl bij het aangaan duidelijk te lezen viel dat het tot en met seizoen 2018-19 was. Je zal maar net je Player abo met een jaar verlengd hebben :F (ik niet dus).

Serie A is echt oer- en oerslecht. Goed verdedigen is er ook allang niet meer bij dus het is een hoop heen-en- weer geren gecombineerd met slecht voetbal (Napoli hooguit uitgesloten). Een beetje als de Premier League dus :D (en tegenwoordig ook weer de Bundesliga O-) )

apis29 wijzigde deze reactie 10-08-2018 23:52 (46%)

• GrooV
  • Laatst online: 23:30
quote:
apis29 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:29:
[...]

Is leuker dan naar de Serie A kijken :+ . Dat CR7 nu bij Juventus zit zal wel de voornaamste reden zijn dat Ziggo erop gesprongen is ...
Wel apart dat Eurosport op beiden de rechten niet meer heeft dit seizoen terwijl bij het aangaan duidelijk te lezen viel dat het tot en met seizoen 2018-19 was. Je zal maar net je Player abo met een jaar verlengd hebben :F (ik niet dus).

Serie A is echt oer- en oerslecht. Goed verdedigen is er ook allang niet meer bij dus het is een hoop heen-en- weer geren gecombineerd met slecht voetbal (Napoli hooguit uitgesloten). Een beetje als de Premier League dus :D (en tegenwoordig ook weer de Bundesliga O-) )
Ik kijk vooral geen Serie A vanwege die oerlelijke stadions met een trimbaan om het veld heen

• apis29
  • Niet online
quote:
GrooV schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:51:
[...]

Ik kijk vooral geen Serie A vanwege die oerlelijke stadions met een trimbaan om het veld heen
Word inderdaad weer eens tijd dat ze een EK moeten organiseren ... (valt ook wel mee hoeveel teams zo'n stadion nog hebben. Napoli, Roma, Fiorentina iirc, Bologna is wat ik me zo kan bedenken. Edit: Fiorentina nog wel de vorm maar niet meer de baan. Zie dat ze al plannen hebben voor een nieuw stadion

apis29 wijzigde deze reactie 22-08-2018 19:31 (16%)

• kevertje1977
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-04 09:58
Sinds een paar maanden heb ik geen TV meer maar NLZiet.
Nu wil ik fox sports Go nemen maar dat kan niet blijkbaar?
Alternatief is om bij iemand anders fox als toevoeging te nemen op een tv-abbo?

http://pvoutput.org/list.jsp?id=46194&sid=42129

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:58
Wat doen ze bij Fox Sports nu? Er is om 18:30 een wedstrijd tussen Groningen en Twente in de beker maar dat zenden ze niet uit op Fox Sports 1. Wel samenvattingen van de dag ervoor.

Wat mij betreft had ik Fox Sports Eredivisie via Fox Sports Go maar dit wordt nog steeds niet aangeboden. Enige wat in de buurt komt is een abbonement bij CanalDigitaal Live TV app. Daarmee kan ik Fox Sports 1 kijken.

Dit werkt 9 van de 10 keer fijn maar nu denk ik, met deze constructie, wie je er in godsnaam mee helpt. Stomme kabelboeren.

Edit: zelfs via de illegale streams zijn ze afgestemd op Fox Sports 1 :P Terwijl ze de wedstrijd wel op Fox Sports 2 uitzenden.

polopolo150 wijzigde deze reactie 27-09-2018 18:47 (10%)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:20
Ze zullen gewoon geen zin hebben om tijdens de wedstrijd van kanaal te wisselen, op 1 zal AZ nog bezig zijn geweest toen deze wedstrijd begon. Ik zie het probleem dus niet

• polopolo150
Ik kan legaal niet hiernaar kijken via internet. :')
toolkist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:15:
op 1 zal AZ nog bezig zijn geweest toen deze wedstrijd begon.
Er is dus gewoon tot 20:45 geen wedstrijd op FS1. Utrecht wordt niet op kanaal 1 uitgezonden. Goed. Ik bedenk me nu dat als ze moeten verlengen dat ze een probleem hebben. Maar het punt is gewoon, geef Fox Sports Go weer terug aan de legale internet kijker. :P

polopolo150 wijzigde deze reactie 27-09-2018 19:39 (56%)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:20
polopolo150 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:23:
[...]

Ik kan legaal niet hiernaar kijken via internet. :')

[...]

Er is dus gewoon tot 20:45 geen wedstrijd op FS1. Utrecht wordt niet op kanaal 1 uitgezonden. Goed. Ik bedenk me nu dat als ze moeten verlengen dat ze een probleem hebben. Maar het punt is gewoon, geef Fox Sports Go weer terug aan de legale internet kijker. :P
AZ was bezig tot 18.45, toen was Groningen Twente al begonnen.
Overigens mis je niks want het is een draak van een wedstrijd (1e helft tenminste).
En je hebt Smiss rondlopen bij Twente volgens de commentator _/-\o_

toolkist wijzigde deze reactie 27-09-2018 19:53 (13%)

• polopolo150
toolkist schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:51:
[...]

AZ was bezig tot 18.45, toen was Groningen Twente al begonnen.
Ooh je zei AZ :P

Die is gewoon helemaal niet op FS1 geweest :P kan ook niet nagaan dat het überhaupt op tv is gekomen.

polopolo150 wijzigde deze reactie 27-09-2018 19:56 (13%)

• foxgamer2019
  • Niet online
Aangezien FS Europa League uitzendt en dit min-of-meer een algemeen topic is geworden voor het vergelijken van TV-aanbieders, dacht ik dat het hier wel op zijn plaats zou zijn: https://www.totaaltv.nl/n...e-voetbalstreamingdienst/

Met Ziggo Sport ben ik meer dan tevreden over de CL wedstrijden, op alle kanalen is wel een leuke wedstrijd te zien. In tegenstelling tot FS waar ik vooral op het begin van het toernooi de wedstrijden totaal niet interessant vindt. Wat ik ook raar vind is dat FS ervoor kiest om enkel de analyse uit te zenden op FS1, daar waar je dus weer een (volledig) abo. voor moet hebben.

Ik ben benieuwd wat de plannen zijn voor de UEFA, opzicht zou ik openstaan voor een leuk GO-abo. voor een paar euro (als het er komt), maar dan wel met goede beeldkwaliteit en Chromecast ondersteuning.

Wat vinden jullie? :)

• apis29
  • Niet online
Zolang er ook een audiospoor bij zit zonder commentaar is het misschien wel interessant ja :) .
Gerelateerd artikel ;) : https://www.totaaltv.nl/n...ef-goedkoop-verkrijgbaar/

"Nederlanders lopen soms te schelden dat het live kijken naar voetbalwedstrijden te duur is. Maar als naar de situatie in ons omringende landen wordt gekeken, blijkt juist dat Nederlanders relatief goedkoop voetbal kunnen kijken.
...
Voetbal in het buitenland kost meer

Kijken we naar België dan zien we dat voor niet alle kijkers een volledig live voetbalaanbod verkrijgbaar is. Een deel van het voetbal is exclusief bij Telenet te bekijken. Het andere deel kunnen alleen klanten van Proximus bekijken. In Duitsland heeft iedereen wel toegang tot het voetbalaanbod. Maar om alle wedstrijden te kunnen kijken, moeten meerdere abonnementen gekocht worden. Dit komt uiteindelijk op een bedrag van rond de 65 euro per maand uit. Voetbalkijken in het Verenigd Koninkrijk is zelfs nog duurder. Britten moeten maandelijks bijna 100 euro betalen om alle belangrijke competities te kunnen kijken."
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True