Ik snap waarom ze willen voorkomen dat je het juist niet kan uitzetten. Het missie systeem wordt hun belangrijkste battle flow instrument, dwz zergs voorkomen, zorgen dat pops in balans zijn, goeie gevechten garanderen, etc. Het laatste wat je wil is dat (nieuwe) spelers wordt aangeraden om dit vooral uit te zetten.[b][message=42029653,noline]G
@Rolfski: Ik weet dat het de basis is, maar ze hebben iig nog flink wat te doen, zou mooi zijn als je het uit kon zetten oid.
heb de laatste tijd iets bizar, speel sinds kort op een pc die ik net heb gekocht, het wifi bereik hierop is niet optimaal maar zeker ook niet slecht, toch is planetside 2 het enige spel dat constant zieklagged. voorheen op m'n laptopje had ik hier toch wat minder last van...iemand enig idee? kunnen kabels voor voeding, scherm, kb etc mss storingen geven?
of zijn er nog mensen die de laatste tijd veel lagg ondervinden (woodman)
of zijn er nog mensen die de laatste tijd veel lagg ondervinden (woodman)
[ Voor 9% gewijzigd door Ch3ckmate op 10-04-2014 22:42 ]
Op welke server speel je? Er zijn de laatste tijd wat issues geconstateerd die zorgen voor hoge pings op Europese servers. Devs zijn op de hoogte en zitter er achteraan overigens.
Verwijderd
Goede dag menesen. ben gister begonnen met planetside 2, en ik vind het wel een cool spel om te spelen. maar kan geen nederlanders vinden die dit spel ook spelen. en mij lijkt het wel leuk om met een paar nederlanders te spelen. en mooiste zou zijn om bij een nl squad te komen of zo iets
mij maakt niet uit welke server jullie zitten ben pas begonnen dus ik kan verwisselen
Add me op steam om x samen te kunne game:qwix0316
mij maakt niet uit welke server jullie zitten ben pas begonnen dus ik kan verwisselen
Add me op steam om x samen te kunne game:qwix0316
Hi qwikxnl, check het starter topic. Alle Nedelanders in dit forum staan er in plus wat handige tips (voor gratis goodies enzo). Als je wat meer info geeft (server, factie, outfit, ingame name) zet ik jou er ook bij.
Verwijderd
Rolfski, ik ben begonnen in jou server, hebje al toegevoegd misschien dat we x een game samen kunnen spelen. want ik zie dat het erg lastig is om aan een outfit ofzo iets te komen. game name:TweatyNL
ik speel trouwens op ceres als NC bij FACS,(af en toe join ik GBX) name: Gmount
en op miller VS name: double0
en op miller VS name: double0
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Geen probleem, heb je een outfit invite gestuurd, wel aub ff eerst aanmelden op de website.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:09:
Rolfski, ik ben begonnen in jou server, hebje al toegevoegd misschien dat we x een game samen kunnen spelen. want ik zie dat het erg lastig is om aan een outfit ofzo iets te komen. game name:TweatyNL
Alle namen heb ik er trouwens bij gezet nu.
Ff off-topic: SOE heeft deze week een zombie survival game aangekondigd die de Planetside 2 engine gebruikt, H1Z1. Je zou hem binnenkort (4-6 weken) al kunnen spelen. Alle info vind je hier: http://www.reddit.com/r/h1z1/
[ Voor 22% gewijzigd door Rolfski op 14-04-2014 21:52 ]
Volg deze stappen en het moet helemaal goedkomen. Loop je tegen problemen aan, laat ff weten in pm.
Capture status for the current facility will now always show when a player is in the facility area regardless of whether that facility is the player’s current mission.
ben wel benieuwd hoe stabiel deze 64 bit versie is, had gister nog een freeze van enkele minuten
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Ze hebben hem al weer teruggedraaid vanwege problemen maar je kan hem echter nog steeds handmatig forceren in 64 bit. Bedenk wel dat Mumble overlay (veel gebruikt door outfits) op dit moment 64 bits DX9 games niet ondersteund.
Hoe gebruik je nou die 64 bit client? Staat wel in mn mapje maar hij gebruikt hem niet
volgens mij doet hij automatisch 64 bit als je pc dat kan. hij stond inderdaad een poosje uit maar in de laatste update hebben ze hem weer aangezet toch? ik mis inderdaad de mumble overlay nu.
Voor degenen die planetside 1 hebben gespeeld, wil ik even melden dat planetside 1 vanaf 29 april eindelijk volledig f2p is. Het spel heeft echter geen ondersteuning, dus je kan een bug of een cheater tegen komen, maar niet meer dan we al gewend waren. Grafisch zal het niet meekomen met games van nu, maar over indie games, team fortress of WoW hoor je ook niet echt over graphics klagen.
Voor wie het nog niet kent, kan nu kennis maken met het oorspronkelijke spel. (planetside 2 is nu ongeveer 1,5 jaar uit) Planetside 1 is een MMOFPS met veel vrijheid en grootschalige gevechten.
Net als een MMO heb je een grote wereld, je levelt, hebt inventory en een klassenvrij certificatensysteem. En ten opzichte van shooters kun je hier met honderden mensen spelen, waar 1 basis haast de grote heeft van een standaard fps map. Je hebt voertuigen/vliegtuigen, wapens die echt verschillen per 3 facties. Daarnaast kent het veel meer strategische diepgang.
En voor de veteranen: geef het nog een kans om terug te gaan naar de 'Good old times'. Info te vinden op: https://forums.station.so.../planetside-discussion.21
*einde schaamteloze reclame*
Voor wie het nog niet kent, kan nu kennis maken met het oorspronkelijke spel. (planetside 2 is nu ongeveer 1,5 jaar uit) Planetside 1 is een MMOFPS met veel vrijheid en grootschalige gevechten.
Net als een MMO heb je een grote wereld, je levelt, hebt inventory en een klassenvrij certificatensysteem. En ten opzichte van shooters kun je hier met honderden mensen spelen, waar 1 basis haast de grote heeft van een standaard fps map. Je hebt voertuigen/vliegtuigen, wapens die echt verschillen per 3 facties. Daarnaast kent het veel meer strategische diepgang.
En voor de veteranen: geef het nog een kans om terug te gaan naar de 'Good old times'. Info te vinden op: https://forums.station.so.../planetside-discussion.21
*einde schaamteloze reclame*
[ Voor 32% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 03-05-2014 12:18 . Reden: tekst iets uitgebreid ]
Ik heb Planetside 1 de afgelopen dagen gespeeld. Toen het spel uitkwam in 2003 kon het mij niet echt bekoren maar nu moet ik zeggen zitten er vele interessante elementen in die het echt diepgang geven.
Een shooter zou ik het niet echt willen noemen, daarvoor is de gun play gewoon te mager. Eerder een strategische actie MMO: Risk met echte poppetjes.
Een shooter zou ik het niet echt willen noemen, daarvoor is de gun play gewoon te mager. Eerder een strategische actie MMO: Risk met echte poppetjes.
Het heeft inderdaad meer MMO, RTS en RPG kenmerken dan een standaard shooter.
Zelf wel wat open world achtige gameplay zoals GTA.. wil je een vijandelijke tank carjacken dan kan dat.
De grap is ook dat je niet verplicht bent om met geweren te spelen. Er zijn genoeg andere rollen
- Ondersteuning gericht
- Op voertuigen gericht.
- Op strategie gericht.
- Sneaky cloakers die backstabben of zaken hacken.
Ik vind de gunplay in PS2 weer te mager, in principe shiet alles kogels.
Waar is de special assault met de grenade launcher en rocklet.
Dat basissen resources (NTU) hebben en dat er een voertuig (ANT) is waarmee je dit moet halen.
Komt uit de resource gatheres van RTS games. Maar hier levert het spannende gameplay op.
Wanneer je basis under siege is, en jij via een luchtdrop toch probeert een ant binnen te krijgen.
p.s. wat is je planetside 1 naam en empire. Ik ben dudewheresmybfr / wheresmymaxsuit en vele alts op NC/VS.
Zelf wel wat open world achtige gameplay zoals GTA.. wil je een vijandelijke tank carjacken dan kan dat.
De grap is ook dat je niet verplicht bent om met geweren te spelen. Er zijn genoeg andere rollen
- Ondersteuning gericht
- Op voertuigen gericht.
- Op strategie gericht.
- Sneaky cloakers die backstabben of zaken hacken.
Ik vind de gunplay in PS2 weer te mager, in principe shiet alles kogels.
Waar is de special assault met de grenade launcher en rocklet.
Dat basissen resources (NTU) hebben en dat er een voertuig (ANT) is waarmee je dit moet halen.
Komt uit de resource gatheres van RTS games. Maar hier levert het spannende gameplay op.
Wanneer je basis under siege is, en jij via een luchtdrop toch probeert een ant binnen te krijgen.
p.s. wat is je planetside 1 naam en empire. Ik ben dudewheresmybfr / wheresmymaxsuit en vele alts op NC/VS.
[ Voor 6% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 03-05-2014 14:34 ]
Mijn naam in PS1 is Rolfski (TR), RolfskiNC en binnenkort ook RolfskiVS. Mijn BRTD outfit is ook nog steeds operationeel daar trouwens.
Mbt de magere gunplay van PS1 bedoel ik niet zozeer de variatie overigens (die overigens niet zo bijster groot is gezien het beperkte aantal guns die je niet eens kan customizen). Ik bedoel de pure schietmechanieken: ADS en hipfire, recoil, COF, bullet speed en bullet drop, bullet/hit detectie, damage multipliers, net code, schieten tijdens bewegen, positional audio, etc. Het voelt hopeloos achterhaald wanneer je PS2 speelt. Hetzelfde geldt voor voertuigen besturen overigens.
Dat neemt niet weg dat de rest wel interessant is. Ben benieuwd of deze game een community in stand kan blijven houden die groot genoeg is om het spel leuk te maken.
Mbt de magere gunplay van PS1 bedoel ik niet zozeer de variatie overigens (die overigens niet zo bijster groot is gezien het beperkte aantal guns die je niet eens kan customizen). Ik bedoel de pure schietmechanieken: ADS en hipfire, recoil, COF, bullet speed en bullet drop, bullet/hit detectie, damage multipliers, net code, schieten tijdens bewegen, positional audio, etc. Het voelt hopeloos achterhaald wanneer je PS2 speelt. Hetzelfde geldt voor voertuigen besturen overigens.
Dat neemt niet weg dat de rest wel interessant is. Ben benieuwd of deze game een community in stand kan blijven houden die groot genoeg is om het spel leuk te maken.
Iemand al serieus aan de gang geweest met de nieuwe implants? Gaat een tijdje in zitten voordat je ze allemaal hebt verzameld maar er zitten zeker aardige tussen, zoals safe fall 3 waarbij je zo'n beetje van de hoogste canyon kan springen.
De mogelijkheden met dit systeem gaan verder dan implants trouwens. In een recent interview zei Higby dat Planetside 2 met implants feitelijk een loot en crafting systeem heeft gekregen dat hen in staat om je in de toekomst zeldzame 1.6X scopes te laten maken of rewards uit te delen voor allerlij evenementen.
De mogelijkheden met dit systeem gaan verder dan implants trouwens. In een recent interview zei Higby dat Planetside 2 met implants feitelijk een loot en crafting systeem heeft gekregen dat hen in staat om je in de toekomst zeldzame 1.6X scopes te laten maken of rewards uit te delen voor allerlij evenementen.
Het lijkt er een beetje op dat ze het Team Fortress 2 model achterna willen gaan. Waar ik heel erg bang voor was, was dat dit de eerste stap richting een pay2win model ging, maar dat valt gelukkig heel erg mee. De drops van implants en chargers zijn zodanig frequent, dat je vrij stel naar level 2 implants kunt, en voldoende energie hebt om er continue mee rond te lopen.
Ik heb zelf nog niet echt DE implant gevonden voor mijn medic.
Ik heb zelf nog niet echt DE implant gevonden voor mijn medic.
Verwijderd
Ik zie dat er maar weinig gereageerd wordt op dit topic de laatste tijd. Dus even een reactie posten om hem weer naar boven te halen.
ik heb een paar dagen geleden meegedaan aan een serversmash van PS2. wat een heerlijk gevoel. Echt goed squadwork. Helaas was de leider te veel bezig met het micromanagen van zijn squad dan naar het hele plaatje te kijken waardoor we eigenlijk verloren.
Een serversmash op planetside is eigenlijk een dat er een aantal spelers (2 platoons/96 spelers) van de servers met elkaar de strijd aangaan gedurende 2 uur. Er doen maar 2 servers meet aan elke wedstrijd (en zijn 3 facties om te spelen. Er zijn steeds andere variaties van gamemodes welke gespeeld worden op de server. een paar voorbeelden zijn: King of the hill (wie de meeste basissen onder controle heeft op de berg aan het einde van het spel wint), Territory Control (iedere server krijgt een basis (Amp station/Biolab/Techplant) en moeten proberen een aantal basissen te veroveren. maar alleen bepaalde basissen op de lanen zijn punten waard. Dus soms heeft het geen nut om de rest van de map te veroveren) en er is Domination. wat simpel gezegd gewoon het veroveren van de map als doel heeft.
De server waarop de gevechten plaatsvinden is de testserver. Deze server is wel in America gesitueerd waardoor er meestal een hoge "ping" aanwezig is maar dat mag de pret niet bederven. Op deze server krijg je een hoog aantal certs om mee te beginnen omdat je hiermee eigenlijk alles makkelijk kan "testen" maar je kunt ook meteen je beste loadout aanschaffen om mee te doen met de serversmash.
Om mee te kunnen doen moet je wel aangesloten zijn bij een Outfit welke actief meedoet aan de serversmash. Deze outfits kom je meestal ook tegen tijdens de primetime uren van de server waarop je speelt.
De serversmash wordt ook live uitgezonden via Twitch. Dit kun je bekijken wanneer je helaas niet mee kan doen met de serversmash zelf. Ook zijn opnames van vorige wedstrijden te bekijken.
ik heb een paar dagen geleden meegedaan aan een serversmash van PS2. wat een heerlijk gevoel. Echt goed squadwork. Helaas was de leider te veel bezig met het micromanagen van zijn squad dan naar het hele plaatje te kijken waardoor we eigenlijk verloren.
Een serversmash op planetside is eigenlijk een dat er een aantal spelers (2 platoons/96 spelers) van de servers met elkaar de strijd aangaan gedurende 2 uur. Er doen maar 2 servers meet aan elke wedstrijd (en zijn 3 facties om te spelen. Er zijn steeds andere variaties van gamemodes welke gespeeld worden op de server. een paar voorbeelden zijn: King of the hill (wie de meeste basissen onder controle heeft op de berg aan het einde van het spel wint), Territory Control (iedere server krijgt een basis (Amp station/Biolab/Techplant) en moeten proberen een aantal basissen te veroveren. maar alleen bepaalde basissen op de lanen zijn punten waard. Dus soms heeft het geen nut om de rest van de map te veroveren) en er is Domination. wat simpel gezegd gewoon het veroveren van de map als doel heeft.
De server waarop de gevechten plaatsvinden is de testserver. Deze server is wel in America gesitueerd waardoor er meestal een hoge "ping" aanwezig is maar dat mag de pret niet bederven. Op deze server krijg je een hoog aantal certs om mee te beginnen omdat je hiermee eigenlijk alles makkelijk kan "testen" maar je kunt ook meteen je beste loadout aanschaffen om mee te doen met de serversmash.
Om mee te kunnen doen moet je wel aangesloten zijn bij een Outfit welke actief meedoet aan de serversmash. Deze outfits kom je meestal ook tegen tijdens de primetime uren van de server waarop je speelt.
De serversmash wordt ook live uitgezonden via Twitch. Dit kun je bekijken wanneer je helaas niet mee kan doen met de serversmash zelf. Ook zijn opnames van vorige wedstrijden te bekijken.
Ik wist eigenlijk niet dat ze dat op de testserver deden. Ik heb laatst wel meegedaan aan een paar spelletjes op een leeg stukje van de map. Bijvoorbeeld: vernietig de enemy sunderer, waarbij ze beide aan een andere kant van de facility stonden. Daarna nog een poosje knife only, was best leuk en nuttig voor mij aangezien ik daar altijd te laat mee ben. Herinner me ook iets van een knife update op de roadmap, ben benieuwd.
Deze maand (hopelijk) ook eindelijk continent locking en hossin naar de live server!
Deze maand (hopelijk) ook eindelijk continent locking en hossin naar de live server!
Verwijderd
Hier is BTW een linkje naar de twitch waar het uitgezonden wordt. http://www.twitch.tv/inicast#/inicast. Ik had meegedaan aan de laatste serversmash van de Ceres server. Deze is gespeeld op 07-06 volgens mij. Binnenkort komt de volgende er alweer aan. Ik weet niet op welke server jij zit en kan dus niets zeggen over de outfits die in jouw server meedoen. Van Ceres af doen de volgende outfits volgens mij mee, maar ik kan er ook een paar missen RMIS (Red Mist(TR)), BAWC (Broken Arrow(TR)) TFDN (The Foundation(VS)), en van de NC ben ik effe vergeten ook omdat ik het van GBX(Global Bullet Xchange(NC) niet zeker weet.
ServerSmashes zijn helemaal geweldig. Groots, bruut, het beste wat deze game te bieden heeft. Ze zijn ontstaan toen een ex-outfit maat van mij, Dotz0r, begon met P2pickup (kleinschalige infanterie) matches op de test server, die ook zeer aan te raden zijn.
Inmiddels is het uitgegroeid naar 240 vs 240, server tegen server spektakel. Meer info kan je hier (ff account aanmaken) en hier vinden. Een van de eerstvolgende ServerSmashes trouwens gaat bepalen wat de nieuwe naam van de gefuseerde servers Mattherson en Waterson gaat worden in een gevecht tussen die twee.
Ik ben E3 nu aan het volgen maar het nieuws rondom de PS4 versie van deze game is ronduit teleurstellend. Weer uitstel. Ze zijn nu al blij als ze hem dit jaar nog op PS4 kunnen gaan uitbrengen terwijl dit oorspronkelijk gepland stond als een platform launch titel.
Inmiddels is het uitgegroeid naar 240 vs 240, server tegen server spektakel. Meer info kan je hier (ff account aanmaken) en hier vinden. Een van de eerstvolgende ServerSmashes trouwens gaat bepalen wat de nieuwe naam van de gefuseerde servers Mattherson en Waterson gaat worden in een gevecht tussen die twee.
Ik ben E3 nu aan het volgen maar het nieuws rondom de PS4 versie van deze game is ronduit teleurstellend. Weer uitstel. Ze zijn nu al blij als ze hem dit jaar nog op PS4 kunnen gaan uitbrengen terwijl dit oorspronkelijk gepland stond als een platform launch titel.
Weet iemand wanneer ze de physics weer gaan activeren?
Voorlopig niet, ze schijnen veel te buggy te zijn.Bart1983 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:58:
Weet iemand wanneer ze de physics weer gaan activeren?
De lijdensweg is eindelijk voorbij! Alle Pro7 accounts worden per 1 juli omgezet naar een SOE (all access) account: http://www.reddit.com/r/P..._for_prosieben_customers/
Geen region lock meer en de Europese Pro7 spelers van SOE games hebben eindelijk toegang tot PlayerStudio helmpjes en cosmetische goederen:
Je hebt overigens 3 maanden de tijd je Pro7 account te switchen naar SOE. Daarna ben je je karakters kwijt.
Geen region lock meer en de Europese Pro7 spelers van SOE games hebben eindelijk toegang tot PlayerStudio helmpjes en cosmetische goederen:
Je hebt overigens 3 maanden de tijd je Pro7 account te switchen naar SOE. Daarna ben je je karakters kwijt.
[ Voor 36% gewijzigd door Rolfski op 18-06-2014 14:09 ]
Klinkt alsof Ps2 steeds dichterbij een release versie komt (bij wijze van...) dus ga er maar weer eens aan beginnen
Nu is het een prima tijd om de game weer op te pakken, aangezien behoorlijk veel nieuwe essentiële features aanstaande zijn. Volgende week komt eindelijk het vierde continent Hossin uit en daarmee een systeem om continenten te "locken" door ze te veroveren. Ook krijgen we dan een systeem dat outfits in staat stelt om in-game te rekruteren en ook hele coole feature is dat outfits nu hun eigen stempel op een basis krijgen als die door hen veroverd is.Brutal1ty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:01:
Klinkt alsof Ps2 steeds dichterbij een release versie komt (bij wijze van...) dus ga er maar weer eens aan beginnen
Tank battles gaan ook een stuk leuker worden omdat turrets gestabiliseerd worden, ofwel schieten terwijl je rijdt.
Verwijderd
Hoe bedoel je cityhoppen, met een zerg meet van basis naar basis gaan, want dat gebeurd gewoon nog steeds, maar als je lid bent van een actieve outfit is het ook mogelijk om samen kleinere gevechten te krijgen.himlims_ schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:53:
is er inmiddels iets verbeterd aan de gameplay? is is de gehele game nog steeds city hoppen?
Natuurlijk zal er ook meer gezerged worden tijdens alerts, maar ja wie wil nou geen gratis extra certs. Ook hangt de mate van zergen af van de server waar je op speelt.
Er is ook laatst nog een update geweesd om de turrets op de tanks te stabiliseren, maar dit moet ikzelf nog meemaken (zelf zit ik in een wat meer infantry based outfit dus wordt er bijna alleen met sunderers gereden en met galaxy's gevlogen).
Ook is er een tijdje geleden een crossbow bijgekomen welke volgens mij in de sidearm slot zit. En natuurlijk zijn er nog wat meer dingen toegevoegd wat de gameplay verandert, maar ik kan alleen maar vertellen wat als ik weet hoelang het is geweesd.
Ligt eraan wanneer je voor het laatst gespeeld hebt. Als dat sinds de lancering is geweest kun je gerust stellen dat de gameplay oneindig veel beter is nu. Voornamelijk door bases redesigns, respawn regels, lattice systeem, GUI veranderingen, optimalisaties, wapen balans verbeteringen, missie systeem (nog in ontwikkeling), verovering regels, meta elementen zoals alerts, etc.himlims_ schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:53:
is er inmiddels iets verbeterd aan de gameplay? is is de gehele game nog steeds city hoppen?
Gevechten zijn daardoor veel groter en vetter en ook is het makkelijker om ze te vinden nu. Gevechten zijn nu ook wat voorspelbaarder geworden. Dat heeft als voordeel dat je als verdediger je beter kan voorbereiden en daardoor het meer de moeite loont om te verdedigen. Het nadeel is dan weer dat het wat van de verassing en strategie weghaalt.
Misschien moet ik deze game ook maar is proberen. Hoe zit het met P2W? Kan daar namelijk weinig over vinden. In de OT staat wel dat het geen P2W is maar niet echt waarom. Kan iemand dit voor mij verduidelijken voordat ik de game download?
PSN: Brwmaster
... try it yourself maybe?Br3wmaster schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
Misschien moet ik deze game ook maar is proberen. Hoe zit het met P2W? Kan daar namelijk weinig over vinden. In de OT staat wel dat het geen P2W is maar niet echt waarom. Kan iemand dit voor mij verduidelijken voordat ik de game download?
Maar omdat de devs claimen dat alle unlockables geen upgrades maar 'sidegrades' zijn. Dat is het.
Ik heb het OT ge-updated met info waarom het niet P2W is. Het komt er op neer dat je alles behalve cosmetics gewoon zelf kan vrijspelen in een redelijke tijd (dus niet eens grind-to-win) en bovendien zijn nieuwe wapens in deze game side-grades, geen upgrades t.o.v. de uitstekende standaard wapens.Br3wmaster schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:44:
Ik heb overigens ook wat nieuwe PS4 info over deze game in OT gezet. Opvallend is dat devs claimen dat ie er op de console zelfs beter gaat uitzien en toch 1080p/ 60fps gaat draaien (tvgl, Destiny verschijnt als 1080p/30 fps op PS4).
Geloof er geen zak van aangezien zelfs vele PC's nog kraken bij 100x100 battles etcRolfski schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:37:
[...]
Ik heb het OT ge-updated met info waarom het niet P2W is. Het komt er op neer dat je alles behalve cosmetics gewoon zelf kan vrijspelen in een redelijke tijd (dus niet eens grind-to-win) en bovendien zijn nieuwe wapens in deze game side-grades, geen upgrades t.o.v. de uitstekende standaard wapens.
Ik heb overigens ook wat nieuwe PS4 info over deze game in OT gezet. Opvallend is dat devs claimen dat ie er op de console zelfs beter gaat uitzien en toch 1080p/ 60fps gaat draaien (tvgl, Destiny verschijnt als 1080p/30 fps op PS4).
In theorie moet het wel mogelijk zijn met 8 cores en mogelijkheid om direct op de hardware te programmeren (geen DX geneuzel). Grafisch is dit bovendien niet eens zo'n zware game en je kan je helemaal toespitsen op een enkele graphics kaart.
Super dank voor de info. Vanavond downloaden en knallen maarRolfski schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:37:
[...]
Ik heb het OT ge-updated met info waarom het niet P2W is. Het komt er op neer dat je alles behalve cosmetics gewoon zelf kan vrijspelen in een redelijke tijd (dus niet eens grind-to-win) en bovendien zijn nieuwe wapens in deze game side-grades, geen upgrades t.o.v. de uitstekende standaard wapens.
Hey van mij mag het hoorRolfski schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:45:
In theorie moet het wel mogelijk zijn met 8 cores en mogelijkheid om direct op de hardware te programmeren (geen DX geneuzel). Grafisch is dit bovendien niet eens zo'n zware game en je kan je helemaal toespitsen op een enkele graphics kaart.
Ik heb me ernstig vermaakt met Ps2 een aantal maanden terug (ga binnekort maar weer eens
Verwijderd
Als je nu gaat beginnen kan je het zien als P2C (Pay to Compete) aangaande sommige handige wapens gekocht kunnen worden. Maar zoals gezegd werd kun je wel snel goed meekomen als je net begint dit ook omdat de meeste eerste lagere upgrades maar een paar certs kosten.(suit/medic gun/scope/repair gun)
Aan te raden is om als medic rond te gaan lopen en de meeste mensen "reviven", vooral wanneer er gevochten wordt in een biolab kun je daar je winst halen omdat hier veel mensen neergemaaid worden. (reviven is nu rechtermuisklik, heerlijk dat je iedereen kan reviven in een mensenmassa.
Aan te raden is om als medic rond te gaan lopen en de meeste mensen "reviven", vooral wanneer er gevochten wordt in een biolab kun je daar je winst halen omdat hier veel mensen neergemaaid worden. (reviven is nu rechtermuisklik, heerlijk dat je iedereen kan reviven in een mensenmassa.
Van 't weekend even gespeeld maar wel leuk spelletje
. Hoop dat ik binnenkort wat meer tijd heb om mij er in te verdiepen. Welke server/side spelen jullie?
Check het starter topic. Daarin staat onder welke naam, factie en server de Tweakers spelen, plus nog een hele hoop handige tips (gratis goodies en zo).Br3wmaster schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:13:
Welke server/side spelen jullie?
Ik kan je overigens aanraden om voor iedere factie een karakter op verschillende servers te maken, dus VS voor Miller, TR voor Woodman, etc.. Dan kan je zowel de factie als de server testen.
[ Voor 6% gewijzigd door Rolfski op 24-06-2014 12:17 ]
Omg wat slecht dat ik daar overheen gekeken heb. Had de TS namelijk wel gelezen .. laten we het maar op een na 't weekend dip houdenRolfski schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:16:
[...]
Check het starter topic. Daarin staat onder welke naam, factie en server de Tweakers spelen, plus nog een hele hoop handige tips (gratis goodies en zo).
Ik kan je overigens aanraden om voor iedere factie een karakter op verschillende servers te maken, dus VS voor Miller, TR voor Woodman, etc.. Dan kan je zowel de factie als de server testen.
Hossin is fantastisch moet ik zeggen, Vietnam in space. Met die mist en bomen kan je allerlei tactische trucjes uithalen zoals high altitude Galaxy dropping terwijl je voor het oog onzichtbaar blijft, of achtervolgers in je ESF afschudden door de bomen in te duiken.
Je eigen outfit tag op je basis is ook errug cool. Het maakt gevechten veel persoonlijker:
- "They're attacking OUR techplant!"
- "Does it have our name on it? It does? Ok guys, everybody redeploy."
Je eigen outfit tag op je basis is ook errug cool. Het maakt gevechten veel persoonlijker:
Verwijderd
Ach is natuurlijk altijd wel leuk om je outfit pic te zien op een basis. Maar de outfit waar ik in zit zal dat niet zoveel krijgen. Dit mede doordat we altijd van hot naar her gaan als een van onze basissen wordt aangevallen. Vooral als we zien dat onze broeders in de penarie zitten. (we zijn meestal met 2-2,5 squads bezig, maar met een call to arms zitten we zo met meer dan een platoon).
Ook doen we mee aan de eerste push van sommige aanvallen zodat onze broeders sneller naar de volgende basis gaan. Indien het veilig genoeg is verlaten we de basis op naar het volgende gevecht. Dus je zit nooit echt stil (gebeurt nog wel maar dan is de basis ook nodig).
Ook doen we mee aan de eerste push van sommige aanvallen zodat onze broeders sneller naar de volgende basis gaan. Indien het veilig genoeg is verlaten we de basis op naar het volgende gevecht. Dus je zit nooit echt stil (gebeurt nog wel maar dan is de basis ook nodig).
Verwijderd
Steam heeft nu ook een aantal PS2 bundles, op zich wel interessant.
http://store.steampowered.com/app/218230/
http://store.steampowered.com/app/218230/
Mijn outfit gaat meestal ook van hot naar her maar vaak weten we toch wel een basis mee te pikken.
Die Steam aanbieding is zeker interessant. Helaas heb ik een hoop spullen al maar anders zeker een goede aanschaf.
Als je trouwens wil dat Tweakers je in-game kunnen herkennen en afknallen
, geef dan ff je gegevens door, dan zet ik je in het starter topic:
Die Steam aanbieding is zeker interessant. Helaas heb ik een hoop spullen al maar anders zeker een goede aanschaf.
Als je trouwens wil dat Tweakers je in-game kunnen herkennen en afknallen
- in-game naam
- server
- factie
- outfit naam
- outfit tag
- outfit url
Verwijderd
Dat mag van mij wel
Pariahterrus
Ceres
Terran Republic
Red Mist
RMIS
redmistoutfit.com
Vanavond had ik de keuze om of te scrimmen of samenwerken met TTRO.
Keuze was al gemaakt voor de scrim. Dat is ook gewoon veel uitdagender. Met deze scims zijn we ook de laatste tijd mee begonnen en proberen ook andere outfits van Ceres erbij te betrekken
Pariahterrus
Ceres
Terran Republic
Red Mist
RMIS
redmistoutfit.com
Vanavond had ik de keuze om of te scrimmen of samenwerken met TTRO.
Keuze was al gemaakt voor de scrim. Dat is ook gewoon veel uitdagender. Met deze scims zijn we ook de laatste tijd mee begonnen en proberen ook andere outfits van Ceres erbij te betrekken
Weet iemand wanneer Hossin eindelijk eens naar de niet test servers gaat?Rolfski schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:51:
Hossin is fantastisch moet ik zeggen, Vietnam in space. Met die mist en bomen kan je allerlei tactische trucjes uithalen zoals high altitude Galaxy dropping terwijl je voor het oog onzichtbaar blijft, of achtervolgers in je ESF afschudden door de bomen in te duiken.
Ja, ik heb er net al op gespeeldBart1983 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 08:03:
[...]
Weet iemand wanneer Hossin eindelijk eens naar de niet test servers gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 28-06-2014 10:57 ]
Staat erbijVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:06:
Dat mag van mij wel
Space Vietnam Hossin is echt te wreed. Beste infanterie gevechten ooit!
Gratis NS-11A Platinum (Medic AR) met de code: SummerReward
Ik moest wel inloggen op de SOE-site om hem te claimen, in-game (in depot) kreeg ik elke keer een error.
Ik moest wel inloggen op de SOE-site om hem te claimen, in-game (in depot) kreeg ik elke keer een error.
Wist mijn PSG-wachtwoord niet meer en het duurde erg lang voor ik een resetlink kreeg. Hoop dat de migratie naar SOE voor iedereen soepel verloopt, anders lopen vooral nieuwere spelers nog weg ook.
[ Voor 55% gewijzigd door Randfiguur op 02-07-2014 21:10 ]
Verwijderd
Bij mij duurde het ook redelijk lang om te migreren dit vooral omdat de testserver al totaal naar SOE is geïntegreerd en we daar wilden trainen. Na het migreren moest er ook de SOE versie ven de testserver op mijn pc staan.
Helaas weet ik niet wat je in een bepaald documentje moest veranderen ( omdat ze nagenoeg identiek zijn kan je d.m.v. het verwijderen van wat tekst in een document je environment van prosieben naar SOE zetten en dus niet 8GB aan documenten opnieuw downoaden)
Helaas weet ik niet wat je in een bepaald documentje moest veranderen ( omdat ze nagenoeg identiek zijn kan je d.m.v. het verwijderen van wat tekst in een document je environment van prosieben naar SOE zetten en dus niet 8GB aan documenten opnieuw downoaden)
Hier is een handleiding, ik zal hem in de starter topic zetten:[b][message=42498504,noline]
Zo, deze gaat in de bookmarks. Ga zo sinds een jaartje ongeveer weer een spelen! erg benieuwd hoe het nu in elkaar steekt. (hopelijk weet ik mijn accountnaam nog)
Gewoon ff aansluiten bij een outfit, zit je er zo weer in.DennisM6 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:18:
Zo, deze gaat in de bookmarks. Ga zo sinds een jaartje ongeveer weer een spelen! erg benieuwd hoe het nu in elkaar steekt. (hopelijk weet ik mijn accountnaam nog)
Trouwens weer een erg mooi fan filmpje van deze game zojuist uitgekomen. Prachtig gefilmd gewoon:
Jammer dat hij met zijn muis heeft gefilmd bij camera bewegende shots. Zitten mooie shots tussen, maar ik ben er niet weg ven.
Wauw. Die video geeft de indruk dat het spelen van PS2 een bijna religieuze ervaring is, terwijl ik de afgelopen twee weken slechts wanhopig een K/D-ratio van 1 probeerde te krijgen
. Thank God voor de Prowler! Nu weer als Light Assault bases cappen en achter elkaar neergemaaid worden om die religieuze ervaring ook te krijgen!
Die admin cam waar de maker toegang toe heeft gekregen van de devs schijnt een bitch te zijn om te bedienen, ik vond het niet storend iig.vinom schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:02:
Jammer dat hij met zijn muis heeft gefilmd bij camera bewegende shots. Zitten mooie shots tussen, maar ik ben er niet weg ven.
Deze fan made strips van Nanite Systems Comics zijn trouwens ook altijd wel de moeite waard:

Overigens gaan de devs nu bijna iedere dag streamen zoals blijkt uit dit schema (tijden zijn in PDT, 9 uur later dan onze tijd). De stream van hoofdontwikkelaar Matt Higby zelf, waarin ie bespreekt wat er aan zit te komen, is mogelijk wel interessant.
Haha, van mijn oude outfit maat. Zaten altijd al een paar spelers in die voor mooie videos zorgden.Rolfski schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:14:
[...]
Gewoon ff aansluiten bij een outfit, zit je er zo weer in.
Trouwens weer een erg mooi fan filmpje van deze game zojuist uitgekomen. Prachtig gefilmd gewoon:
[video]
Misschien binnenkort weer oppakken... speel het al een jaar ofzo niet meer.
Europese server merges zitten eraan te komen! https://twitter.com/dcarey7761/status/486874060706439168
Ik voorspel Miller + Woodman en Cobalt + Ceres.
Woo, topic is weer actief!! Ben zelf de hele tijd nog bezig geweest in game. Er is toch iets met PlanetSide 2 dat je vasthoud, zelfs nu ik al een tijdje BR100 ben. Tussendoor speel ik ook wel andere spellen, zoals van de Steam sales, maar s'avonds is het toch altijd weer PlanetSide 2 met de Goon Brigade 
Erg veel leuk toevoegingen de laatste tijd zoals anderen zeiden inderdaad. Hossin is geweldig, zowel voor vliegen als voor infantry en door continent locking heb je vrijwel altijd wel gevechten op niet-Indar
Outfit base capture is ook zo'n mooie, tijdens het gevecht zitten een aantal altijd af en toe naar het scoreboard te kijken en te speculeren of wij de capture zouden krijgen, en iedere keer als dat zo is gaat er een klein gejuich op in TeamSpeak. Het is toch ook wel leuk om op de kaart te kijken en dan een aantal basissen met Goon Brigade erop zien staan 
Verder ben ik ook ontzettend blij met de interactie vanuit SOE met de community op het moment, vooral DCarey verdient een enorme pluim voor z'n vele posts op Reddit. Ik hoop dat hij het heel lang uithoudt als de nieuwe producer for PS2,
Ik kijk ook nog steeds ontzettend uit naar de Resource Revamp, die nu toch wel erg dichtbij begint te komen. Vooral de latere fases met onder andere resource harvesting en facility power zouden enorm veel impact op gameplay moeten krijgen.
Ook nog onzettend blij dat ik eindelijk van ProSieben af ben, als dank voor dat (en de laatste game updates en de interactie) heb ik gelijk heel wat SC gespendeerd aan cosmetics. De eerste F2P game waar ik ooit geld aan uit heb besteed, en ik heb er nog steeds geen spijt van, ondanks dat de zooi die ik koop nutteloos is
Die 'Memories' video is toch wel één van de beste PS2 videos die ik ooit gezien heb hoor. Prachtig hoe ze je een beetje inzicht in de lore geven en ook geweldige voice acting. Daarnaast natuurlijk de prachtige beelden en de Mass Effect 3 soundtrack en het complete pakketje is briljant te noemen
Als laatste nog een (vind ik
) hele mooie video die een outfit mate (met wat hulp) gemaakt heeft voor G00N:
Erg veel leuk toevoegingen de laatste tijd zoals anderen zeiden inderdaad. Hossin is geweldig, zowel voor vliegen als voor infantry en door continent locking heb je vrijwel altijd wel gevechten op niet-Indar
Verder ben ik ook ontzettend blij met de interactie vanuit SOE met de community op het moment, vooral DCarey verdient een enorme pluim voor z'n vele posts op Reddit. Ik hoop dat hij het heel lang uithoudt als de nieuwe producer for PS2,
Ik kijk ook nog steeds ontzettend uit naar de Resource Revamp, die nu toch wel erg dichtbij begint te komen. Vooral de latere fases met onder andere resource harvesting en facility power zouden enorm veel impact op gameplay moeten krijgen.
Ook nog onzettend blij dat ik eindelijk van ProSieben af ben, als dank voor dat (en de laatste game updates en de interactie) heb ik gelijk heel wat SC gespendeerd aan cosmetics. De eerste F2P game waar ik ooit geld aan uit heb besteed, en ik heb er nog steeds geen spijt van, ondanks dat de zooi die ik koop nutteloos is
Die 'Memories' video is toch wel één van de beste PS2 videos die ik ooit gezien heb hoor. Prachtig hoe ze je een beetje inzicht in de lore geven en ook geweldige voice acting. Daarnaast natuurlijk de prachtige beelden en de Mass Effect 3 soundtrack en het complete pakketje is briljant te noemen
Als laatste nog een (vind ik
[ Voor 24% gewijzigd door Thisuren op 10-07-2014 22:40 ]
Verwijderd
De server merges over welke servers bij elkaar gaan is vastgesteld, en ze zijn zoals je voorspelde.Rolfski schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:30:
Europese server merges zitten eraan te komen! https://twitter.com/dcarey7761/status/486874060706439168
https://forums.station.so...ean-server-merges.193741/
En het zullen MergeSmashes worden, net als Matherson en Waterson.
Maar ja, nu krijg ik wel al mijn alts op dezelfde server.
Over ServerSmashes gesproken, is er iemand die zaterdag as meedoet met de Miller-Woodman ServerSmash (dit is geen MergeSmash) op Hossin? Ik ga zelf een BRTD squad aanvoeren voor Miller en het goede nieuws is dat we op een aparte wedstrijdserver gaan spelen.
Ligt het aan mij of zijn de servers van sony down? De launcher reageert niet na een tijdje wordt deze zwart en geeft hij 'unknown error occured' aan, ook kan ik niet op de sites van planetside komen..
Ik weet niet exact wat er aan de hand is, maar ze zijn hun DNS-servers vergeten te vernieuwen(?)SerpentNL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 02:41:
Ligt het aan mij of zijn de servers van sony down? De launcher reageert niet na een tijdje wordt deze zwart en geeft hij 'unknown error occured' aan, ook kan ik niet op de sites van planetside komen..
In ieder geval, dat zag ik op Reddit. Kan er zelf wel inkomen na een paar keer proberen.
Op Reddit stond ook dat het misschien wel 48 uur kon duren voordat alles weer oké was
denk ik dan...
Ah bedankt, ik las ook al iets met de servers maar kon niet echt iets concreets vinden. Ik ben namelijk weer net weer begonnen met spelen dus was nogal knorrig dat ik er ineens niet in kon komen ^^KennyPlox schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 02:48:
[...]
Ik weet niet exact wat er aan de hand is, maar ze zijn hun DNS-servers vergeten te vernieuwen(?)
In ieder geval, dat zag ik op Reddit. Kan er zelf wel inkomen na een paar keer proberen.
Op Reddit stond ook dat het misschien wel 48 uur kon duren voordat alles weer oké was
Reddit is sowieso de beste manier om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws omtrent deze game. De devs komen daar vaker dan op hun eigen forums.
Verwijderd
je kunt gewoon spelen, er was iets met de Dns servers
eerst moet je je dns flushen
ipconfig/flushdns in de cmd.
daarna moet je de adressen toevoegen zoals in de volgende thread is aangegeven
http://www.reddit.com/r/P...ingame_server_for_people/
Veel succes allemaal
Edit: Het kan zijn dat je dat bestandje niet kan wijzigen, dan moet je jezelf toestemming geven via eigenschappen en daarna beveiliging zover ik me dat kan herinneren.
eerst moet je je dns flushen
ipconfig/flushdns in de cmd.
daarna moet je de adressen toevoegen zoals in de volgende thread is aangegeven
http://www.reddit.com/r/P...ingame_server_for_people/
Veel succes allemaal
Edit: Het kan zijn dat je dat bestandje niet kan wijzigen, dan moet je jezelf toestemming geven via eigenschappen en daarna beveiliging zover ik me dat kan herinneren.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 10:23 ]
Aaaaaand Miller won! Het was echt een leuke wedstrijd, fantastisch om mee te doen. Ik kan iedereen een 240 tegen 240 ServerSmash wedstrijdje van harte aanraden. Volstrekt uniek en geen Battlefield 32 tegen 32 Conquest potje die daar ooit tegen op kan boksen.
[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 19-07-2014 23:45 ]
Verwijderd
En 2 augustus (minder dan 2 weken) 280 vs 280 (edit 240 vs 240 kan ook maar 280 accounts per server worden uitgegeven /edit) Ceres tegen Cobalt. Total map domination op Esamir. Dit wordt gigantisch. En ik vraag me af of de resource update er dan al is.
i.p.v. vehicle, air en infantry resources krijg je nu maar 1 enkele resource namelijk: Nanites. als je +/- 1/3 van de map hebt krijg je per minuut ongeveer 60 nanites (heb het op Hossin PTS beleefd) met welke je je equipment kunt aanvullen. Ook heb je geen opslag meer van 40 granaten etc maar moet telkens aangevuld worden, dit kun je op automatisch zetten. Van wat ik weet zijn empire specific tanks 540 nanites en empire specific fighters 420. Het maximale aantal nanites is 900.
i.p.v. vehicle, air en infantry resources krijg je nu maar 1 enkele resource namelijk: Nanites. als je +/- 1/3 van de map hebt krijg je per minuut ongeveer 60 nanites (heb het op Hossin PTS beleefd) met welke je je equipment kunt aanvullen. Ook heb je geen opslag meer van 40 granaten etc maar moet telkens aangevuld worden, dit kun je op automatisch zetten. Van wat ik weet zijn empire specific tanks 540 nanites en empire specific fighters 420. Het maximale aantal nanites is 900.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 13:37 ]
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen na een jaartje rust ongeveer. Dit spel is echt in positieve zin veranderd zeg. Gauw weer een outfit vinden om mee te knallen.
Skyguard in de aanbieding voor 350 SC. misschien maar even halen. Altijd handig
Hoop wel dat de L100 HE nog een keer in de aanbieding komt, die wil ik namelijk ook wel hebben..
Hoop wel dat de L100 HE nog een keer in de aanbieding komt, die wil ik namelijk ook wel hebben..
denk ik dan...
Verwijderd
Ik koop nooit iets wat je voor normale certs ook kan verkrijgen. Het kan wel een shortcut zijn maar ik vind het eerder een beetje verspilling. (camo's zijn wat beter naar mijn mening omdat je dan wat minder snel gezien kan worden, en laatst waren ze in de aanbieding voor 250 SC elk.)
Aan een skyguard heb je alleen wat als er vijandig lucht is en die blijven we wat eerder weg als ze weten dat je er bent.
Aan een skyguard heb je alleen wat als er vijandig lucht is en die blijven we wat eerder weg als ze weten dat je er bent.
Skyguard is vooral een afschrikmiddel. Soms zie ik veel air, pull een skyguard en na 1 clip is alle air wegKennyPlox schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:10:
Skyguard in de aanbieding voor 350 SC. misschien maar even halen. Altijd handig
HE Lightning heb je meer aan. Gewoon even 1,000 certs sparen en dan unlocken met certs, die 1,000 certs verdien je makkelijk terug met dat ding. Pro-tip probeer naast de spawnsundy te mikken, zodat je kan blijven farmen. Voeg vooral niks toe aan het gevecht. Doe dat heel lang en je k/d hoog genoeg voor de betere outfits
Skyguards zijn een must-have als team wapen. Als solo speler is het hooguit nice-to-have.
Check ff het openingstopic.Daarin vind je tips om outfits te vinden en kan je zien in welke outfits Tweakers spelen.Rudolf schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:03:
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen na een jaartje rust ongeveer. Dit spel is echt in positieve zin veranderd zeg. Gauw weer een outfit vinden om mee te knallen.
Er zitten wel wat nieuwigheidjes in die mij nog niet bekend zijn. Zie af en toe een blauwe bolvormige gloed. Geen idee wat het doet.
Verwijderd
Als je een screenshot er van maakt en het post kunnen we je misschien helpen. somminge dingen kunnen gewoon normaal lijken terwijl het wel anders voor jou kan zijn.Rudolf schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:15:
Er zitten wel wat nieuwigheidjes in die mij nog niet bekend zijn. Zie af en toe een blauwe bolvormige gloed. Geen idee wat het doet.
Denk dat hij het schild bedoeld wat je kunt plaatsen. Ik snap het ook niet want volgens mij vliegen de kogels daar gewoon doorheen.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:18:
[...]
Als je een screenshot er van maakt en het post kunnen we je misschien helpen. somminge dingen kunnen gewoon normaal lijken terwijl het wel anders voor jou kan zijn.
Healability van de medic geeft health in een bepaalde radius.Bart1983 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:32:
[...]
Denk dat hij het schild bedoeld wat je kunt plaatsen. Ik snap het ook niet want volgens mij vliegen de kogels daar gewoon doorheen.
Shieldgenerator van de medic geeft shieldenergie binnen de dome. Normaal heb je een delay voordat je shield terugkomt, met dit ding krijg je gelijk een klein beetje shield terug als je in de dome staat. Ik zie persoonlijk het nut niet, die domes trekken vooral granaten en rockets aan.
Verwijderd
En dan vooral mijn EMP granaten, want waar een bubble is zijn vijanden. En meestal zitten ze daar om the regenereren, dus een EMP maakt het ze allemaal wat moeilijker. En de regenerator is vernietigd (SOE waarom geef je me geen punten voor het vernetigen van equipment met EMP, met andere wapens krijg je het wel).PirE schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:31:
[...]
Healability van de medic geeft health in een bepaalde radius.
Shieldgenerator van de medic geeft shieldenergie binnen de dome. Normaal heb je een delay voordat je shield terugkomt, met dit ding krijg je gelijk een klein beetje shield terug als je in de dome staat. Ik zie persoonlijk het nut niet, die domes trekken vooral granaten en rockets aan.
Ook moet je motion spotters in de gaten houden, deze geven de richting aan waar je heen loopt en waar je kijkt. kostbare info dus welke je niet aan de vijand wil geven. Deze apparaten zien er hetzelfde uit als de shield regenerator maar dan kome er 4 lichtstralen uit als een lasersight en is dus ook moeilijker te vinden.
Ik zit dus even de Miller line-up te bekijken voor MergeSmash maar een aantal outfits zegt me echt helemaal niks en ik heb toch echt 1000 uur op Miller gespeeld
. Bijvoorbeeld NoDi
en GZC (al is dat air en ik doe echt helemaal niks met air).

No Desire zijn vrij nieuw, weet ik ook niet al te veel van al schijnen ze een afsplitsing te zijn van een oudere VS outfit. GZC is ook al vrij oud volgens mij, al kan ik niet veel over hun speelstijl zeggen. Ze praten wel vaker mee in command dan sommige bekendere TR outfits, dus daar krijgen ze pluspunten voor van mij. Ik denk dat het nog een vrij lastige match gaat worden, maar zelf heb ik er wel vertrouwen in, al hoop ik dat de andere leiders tegen wat gescheld/geschreeuw kunnen
[ Voor 8% gewijzigd door Thisuren op 26-07-2014 00:07 ]
Er is vrij veel te doen geweest om de selectie voor de Woodman Mergermatch (ik was bij de meeting) aangezien het een loterij was welke outfit mee mocht doen en niet wie de "beste", "oudste" of "meest prominente" outfit was.
Ja, was inderdaad wat drama over. Toch hebben we gewoon gestemd voor de random optie, vooral omdat de 'beste' outfit kiezen waarschijnlijk nog meer drama zou geven. Tis een beetje jammer dat Woodman maar 240/288 kan brengen. Met 480 zou het al een veel minder probleem zijn.
Iedereen al een gratis helmpje gescoord? Vandaag is geloof ik zo'n beetje de laatste kans dat je die kan krijgen door de devs te helpen het nieuwe directives systeem te testen op de test server.
Mweh, hoef ik niet. Ik heb al een leuke helm gekocht met SC
blub
weet iemand wanneer de volgende update met nanite resources nu komt? ik dacht dat hij gepland stond voor juli. De valkyrie staat iig voor deze maand op de roadmap, ben benieuwd! Voor september staat er dan plotseling weer een hele hoop, waaronder 2 fases van de missies
gaat ze niet lukken gok ik

Het nieuwe resources verhaal staat al gereed op de publieke test server dus ik neem aan dat die volgende week met grote directives patch komt.Gmount schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:20:
weet iemand wanneer de volgende update met nanite resources nu komt? ik dacht dat hij gepland stond voor juli.
Met dank aan onze bloedeigen Tweaker Matthias94 (Thisuren, GOON) voor de top 3 tijdsinvestering om alle karakters the levelen voor deze match! Zo'n beetje de grootste FPS match in de geschiedenis van video gaming trouwens.
Weet niet of het aan de update lag, maar zag gisteren de gekste glitch tot nu toe in PS2: een reusachtige (3 meter grote) gecloakte infiltrator die te midden van 10 vijanden een muur in sloop. De enkele bullets die ik afschoot nadat ik van mijn schrik was bijgekomen registerden ook nog.
Anyway, ik was benieuwd naar enkele meningen. Wat vinden mensen in outfits en squads eigenlijk van lone wolfs zoals ondergetekende, die maar wat doen in hun jacht op certs? In feite leiden we de vijand lekker af en maken we ze zichtbaar, zodat jullie je tactische ding kunnen doen, waar of niet?
En dan nog iets: waarom belast PS2 mijn pc zo zwaar na het afsluiten? Mijn hdd blijft rustig 5 minuten aan het ratelen nadat de game heb gesloten. Heb maar 4GB RAM, ligt het daar aan?
Wat ik ook minder vindt en misschien gerelateerd is, is dat mijn pc praktisch onbruikbaar wordt als een patch wordt geïnstalleerd (en dat is best vaak). Zal wel iets met compressie en grote bestanden te maken hebben, maar het is bloedirritant.
Anyway, ik was benieuwd naar enkele meningen. Wat vinden mensen in outfits en squads eigenlijk van lone wolfs zoals ondergetekende, die maar wat doen in hun jacht op certs? In feite leiden we de vijand lekker af en maken we ze zichtbaar, zodat jullie je tactische ding kunnen doen, waar of niet?
En dan nog iets: waarom belast PS2 mijn pc zo zwaar na het afsluiten? Mijn hdd blijft rustig 5 minuten aan het ratelen nadat de game heb gesloten. Heb maar 4GB RAM, ligt het daar aan?
Wat ik ook minder vindt en misschien gerelateerd is, is dat mijn pc praktisch onbruikbaar wordt als een patch wordt geïnstalleerd (en dat is best vaak). Zal wel iets met compressie en grote bestanden te maken hebben, maar het is bloedirritant.
Danku danku, graag gedaanRolfski schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 03:45:
Met dank aan onze bloedeigen Tweaker Matthias94 (Thisuren, GOON) voor de top 3 tijdsinvestering om alle karakters the levelen voor deze match! Zo'n beetje de grootste FPS match in de geschiedenis van video gaming trouwens.
Heb zelf ook in de match meegespeeld en dat was echt geweldig. Ondanks dat het vrij close leek op de stream, vielen ons toch wel wat dingen op trouwens. Als ons platoon een kamer binnenvield, kwamen we door elke mogelijke ingang om de vijand helemaal in te sluiten en van elke mogelijke hoek te beschieten. Als wij daarentegen opgesteld waren in een kamer, kwamen er eerst af en toe een paar eenzame spelers naar binnen druppelen, waarna we één grote groep heel duidelijk op de minimap naar één deur zagen lopen waardoor we ze allemaal in één keer af konden slachten. Dat zijn toch van die dingnen die zeker met last-second secures heel wat uitmaken en waardoor wij naar mijn mening ook wat meer succes hadden. Natuurlijk hielp onze geweldige air force ook heel erg, om de hele tijd je Galaxy achter de hand te hebben is een groot voordeel, in tegenstelling tot Woodman's Galaxies die soms zelfs al werden neergeschoten voor ze aankwamen.
Verwijderd
Zover ik weet is Planetside 2 best wel geheugen intensief. Bij mij wordt er al minimaal 3 gig gebrijkt. En lone wolfs worden door veel mensen die ik ken als kanonnenvoer gezien. Er zitten meestal maar weinig lone wolfs tussen die echt boven de massa uitsteken. Wat ik als NC op Miller soms zie is een groep mensen die een voor een door een killzone rennen inplaats van een flank te gebruiken. Oftewel, gratis certs voor de tegenpartij.Randfiguur schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:19:
Weet niet of het aan de update lag, maar zag gisteren de gekste glitch tot nu toe in PS2: een reusachtige (3 meter grote) gecloakte infiltrator die te midden van 10 vijanden een muur in sloop. De enkele bullets die ik afschoot nadat ik van mijn schrik was bijgekomen registerden ook nog.
Ik ken aardig wat goede spelers die van tijd tot tijd lone wolven, ter afwisseling van hun outfit play. Je ziet ze wekelijks aan het werk op de Planetside 2 stream bv.
Maar tactisch/strategisch heb je er geen drol aan en je zal er geen Alert mee winnen, vooral niet als ze onervaren zijn.
Als je niet ervaren bent in dit spel zou ik sowieso lone-wolven voorlopig niet aanraden. Je gaat gewoonweg veel vaker dood, leert het spel veel minder snel, je mist een compleet nieuwe ervaring en heel belangrijk deel van het spel en je vergaart gewoon veel minder certs.
Maar tactisch/strategisch heb je er geen drol aan en je zal er geen Alert mee winnen, vooral niet als ze onervaren zijn.
Als je niet ervaren bent in dit spel zou ik sowieso lone-wolven voorlopig niet aanraden. Je gaat gewoonweg veel vaker dood, leert het spel veel minder snel, je mist een compleet nieuwe ervaring en heel belangrijk deel van het spel en je vergaart gewoon veel minder certs.
[ Voor 4% gewijzigd door Rolfski op 07-08-2014 03:14 ]
Ervaren lonewolfs zijn nuttig in basissen met 1-12 spelers. Zij kunnen namelijk een cap forceren of juist voorkomen. 2 of 3 lonewolfs die weten wat ze doen zijn nuttiger dan een zerg van 12 man.
Maar in een zerg of als sniper ergens in de middle of knowwhere ben je gewoon gratis certs. Mij hoor je daar overigens niet over klagen, ik ben dol op gratis certs :-)
Ik vind de nieuwe resource system trouwens fantastisch. Is een grote verbetering ten opzichte wat het was. En de refund van 3,000 certs uit de timers kwam ook erg gelegen om wat nieuwe wapens te unlocken.
Maar in een zerg of als sniper ergens in de middle of knowwhere ben je gewoon gratis certs. Mij hoor je daar overigens niet over klagen, ik ben dol op gratis certs :-)
Ik vind de nieuwe resource system trouwens fantastisch. Is een grote verbetering ten opzichte wat het was. En de refund van 3,000 certs uit de timers kwam ook erg gelegen om wat nieuwe wapens te unlocken.