[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 06:06:
[...]

Er zijn 2 oorzaken voor de gigantische vertragingen. Ten eerste het lattice/link systeem dat ze achteraf hebben ingevoerd en ten tweede de totale performance optimalisatie. Voor beiden moesten alle continenten, inclusief Hossin totaal omgebouwd worden. Hossin kan je overigens nog steeds spelen op de test server.
Nexus officieel nog niet maar ik heb het al wel kunnen spelen in een match tegen WASP en kan je verklappen dat het zeer vet is:

[video]
Ahzo, nog een geluk bij een geluk dan dat ik pas 1 jaar na release met de game begin: the best is yet to come! :)
Nu hoop ik dat alles in een soort stroomversnelling komt... 2 van de 3 lattices zijn al geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 14:28
Speel zelf ook al een tijdje op Miller als NC, ingame naam Fienuxx BR30. Heb veel plezier als Infiltrator met een bolt action sniper rifle. Misschien een tip voor andere die dit graag doen, keybind je HUD on/off, als je dan inzoomt en je zet je HUD uit heb je je hele scherm ingezoomt en spot je veel sneller enemies (dit voelt eigenlijk een beetje als een exploit).

Volgens de startpost moet dit een medetweaker geweest zijn die ik gekilled heb >:). Die stond helemaal bovenaan toen ik op tab drukte, dus dat voelde goed. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LLjIcBx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
NVM, laadde niet voor mij.

[ Voor 58% gewijzigd door Blaming op 10-01-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog per ongeluk over Roflsky gereden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:56:
Pff, je zal der niet al teveel spijt van hebben verwacht ik :P

Vond het trouwens een geweldige operatie deze avond. Dit was de allereerste keer dat een Miller TR alliance een air wing heeft gebruikt, en naar zulke maatstaven ging het errug goed. Als air voelden we echt dat we een zeer waardevolle toevoeging waren voor de grondtroepen. We hebben het overigens nog aardig uitgehouden, met 27% wereld pop op een gegeven moment :D Is weer eens wat anders dan constante overpop, en ik speel veel liever met ietsje underpop ben ik al achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Alle namen staan erbij in het starter topic. Was inderdaad wel een leuke, epische operatie gisteren met al die samenwerkende outfits aan beide zijden.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:56:
Was inderdaad wel een grappig moment. Zware gevechten op de Esamir brug bij Bridge Ward, ik probeer een soepele flanking manoeuvre over de brug riggel te maken, donder er pardoes vanaf en wordt gelijk overreden door Sevk in een Vanguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrel heeft zonet een grote bijna 20 min durende New Player Walkthrough geupload.

Kga hem straks ook eens bekijken maar in de comments zegt men al dat het zeer goed is!

Ik stel voor om vanaf nu naar deze video te verwijzen wanneer jullie nieuwe mensen voor Planetside 2 willen sprokkelen. :)
(Ik ga de video bv. in mijn signature hier zetten.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Had hem al gezien inderdaad. Staat inmiddels in het starter topic. Ik heb alle nieuwe namen er trouwens ook bij gezet. Bonuspunten voor wie een Tweaker afknalt! (En gratis goodies voor wie Sevk afknalt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Rolfski schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:47:
Had hem al gezien inderdaad. Staat inmiddels in het starter topic. Ik heb alle nieuwe namen er trouwens ook bij gezet. Bonuspunten voor wie een Tweaker afknalt! (En gratis goodies voor wie Sevk afknalt.)
Hehe, toevallig vanmiddag nog Sevk afgeknalt :P Hier bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JAs5Cx0.png
Jammer genoeg had ik al een keer zo'n werkende code gehad, dus we gaan vrolijk verder. Vanaf nu is het mij (Thisuren ingame) afknallen voor een gratis camo en medic helm. Ben meestal vanaf het eind van de middag tot s'avonds 11 uur wel ergens op Auraxis te vinden. Kijk naar GOON-tags, daar zal ik wel ergens bij in de buurt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Zo vandaag ook maar eens op aanraden van asgaro planetside 2 weer eens geinstalleerd, heb aan de beta mee geholpen maar ben niet verder gegaan na release ivm performance problemen, moet zeggen hij
draait perfect nu.

Moet wel mijn draai nog vinden en ook mooi dat ik op mijn squad kan spawnen dit was er in beta nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:29:
Zo vandaag ook maar eens op aanraden van asgaro planetside 2 weer eens geinstalleerd, heb aan de beta mee geholpen maar ben niet verder gegaan na release ivm performance problemen, moet zeggen hij
draait perfect nu.

Moet wel mijn draai nog vinden en ook mooi dat ik op mijn squad kan spawnen dit was er in beta nog niet.
Welcome back, sir. :)

Er is blijkbaar veel veranderd sinds de Beta. Als je eens tijd teveel hebt en een kopje koffie neemt, kan je hier al de patch notes van het afgelopen 1ste jaar Planetside 2 vinden: https://forums.station.so...ews-and-announcements.19/ :P

Maar het interessante is wat er in de komende maanden nog zal aankomen.
Al die zaken vindt u hier: https://forums.station.so...ex.php?forums/roadmap.59/
Wanneer er een maand vooraan de titel staat, mag je er van verzekerd zijn dat SOE vrij zeker is dat het in die maand aankomt. Dat is een nieuw systeem dat ze sinds kort volgen en alle topics werden daarop aangepast.

Er zijn namelijk wat grote zaken uitgesteld omdat ze eerst de performance wilden fixen, en ook het invoeren van het Lattice systeem (= de lijnstructuur op de in-game map) moest op alle 3 de continents worden ingevoerd. Op 2 van de 3 is dit intussen gedaan.

Om echt veel fun te hebben is het uiteraard aangeraden om 's avonds en 's nachts CET time te spelen. Dan zit het meeste volk erop. Hier vind je real-time population stats: http://steamcharts.com/app/218230
(Uiteraard zijn de aantallen daar lang niet correct want de game is ook zonder Steam speelbaar, maar het geeft een idee van de pieken.)
Let ook op de boost die de game kreeg in november 2013 volgens die site. Komt dus door die grote Performance Updates en doordat er ook wat Double XP events waren door de One Year Anniversary. :)

En even mn post quoten van op video: Makers Planetside 2 kijken terug op 2013 want hier zal die meer gelezen worden en heeft die meer nut.
Ik haal persoonlijk meer voldoening uit deze game dan ik haal uit andere shooters van deze tijd. :)
Ik ben wel pas begin november vorig jaar met deze game begonnen. Misschien word ik het ook moe over pakweg 6 maand maar tot dusver is dit niet het geval.

Ik snap dat mensen sommige zaken missen zoals achievements, een grote keuze aan wapens en een soort "end-game".

Zelf geef ik daar niet om: ik ben iemand die al shooters speelde van voordat achievements en een grote keuze aan wapens te vinden waren. Ik speel shooters puur om te schieten en de tactiek; niet om de "RPG style" extra's.
Het niet hebben van een echte "end-game" kan ik echter wel nog als argument inkomen, maar daar wordt aan gewerkt. :)

Conclusie: ik kijk naar de unieke zaken die deze game biedt die géén enkele andere shooter biedt. En heb er gigantische fun mee:
- massive battles: dit zorgt voor zo epische gevoelens dat ik nooit eerder voelde bij een game.
- letterlijke honderden teammates die samenwerken om een base te veroveren.
- friendly fire staat aan, zodat mensen niet kogels spammen zonder na te denken.
- ontzettend veel communicatie opties waardoor ik regelmatig coordinatie zie onder een groep mensen die elkaar totaal niet kennen.
- mooie graphics en setting.
- day/night cycle! Het is ONGELOFELIJK mooi om by night te spelen: overal zie je muzzle flash en opflitsende objecten. Heel mooi.
- basissen veroveren is niet gewoon kwestie van een flagje te cappen zoals in Battlefield. Veroveren betekent in verschillende fases een base overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Gisteravond laat echt een briljante Alert gehad. Het grootste deel van de tijd stonden we underpopped en alle zeilen bijzettend onze 4 biolabs te verdedigen. Max crash na max crash afgeslagen, continu in volgeladen Galaxies van hot naar haar vliegen om branden te blussen. Echt zenuwslopend gewoon.

In de laatste 11 minuten kaapte de VS Mani biolab voor onze neus weg en zag het er er naar uit dat we dan toch uiteindelijk de Alert gingen verliezen. Als laatste redmiddel besloot ik om met mijn platoon een nepaanval op Ymir biolab te doen, alle VS daarheen te lokken en dan in de allerlaatste minuten supersnel het hele platoon terug naar Mani biolab verplaatsen en in een alles-of-niets blitz proberen het terug te kapen voordat de VS echt konden reageren.

En ja hoor, met minder dan 30 seconden op de klok en heftig vechtend tegen haastige tegenaanvallen pakten we Mani biolab terug en wonnen we de Alert alsnog op het nippertje. Echt een thriller gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-03 13:30
Jaer288 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:16:
Speel zelf ook al een tijdje op Miller als NC, ingame naam Fienuxx BR30. Heb veel plezier als Infiltrator met een bolt action sniper rifle. Misschien een tip voor andere die dit graag doen, keybind je HUD on/off, als je dan inzoomt en je zet je HUD uit heb je je hele scherm ingezoomt en spot je veel sneller enemies (dit voelt eigenlijk een beetje als een exploit).

Volgens de startpost moet dit een medetweaker geweest zijn die ik gekilled heb >:). Die stond helemaal bovenaan toen ik op tab drukte, dus dat voelde goed. [afbeelding]
Dat ben ik ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de mensen die in een Outfit zitten, hoe staat het ervoor met jullie Outfits? Tijdje terug vernam ik dat toch een groot aantal Outfits het moeilijk kregen. Bij WASP zijn er toch redelijk wat mensen vertrokken, maar zelfs voor OMFG kregen we nog steeds redelijk wat members. De laatste weken krijgen we zelfs steeds meer en meer probationers.

Geld dit ook voor andere Outfits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
FU heeft de laatste tijd weer een paar open platoons gedraaid, dat wordt ongeveer elke keer gedaan als het aantal actieve spelers daalt. Werkt tot nu toe altijd goed, we hebben nu weer een lading nieuwe en actieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
BRTD is tot nu toe redelijk stabiel gebleven (de outfit bestaat al meer dan 10 jaar), zelfs toen de game 3 maanden op zijn gat lag tijdens de performance optimalisatie. We zijn het laatste half jaar welk vaker open platoons gaan draaien, toch de beste manier om leden te werven.

Bekende Youtubers zoals Anderzel en Robert Stoneman (de man vd PS2 spotjes) in je outfit werkt ook goed voor ledenaanwas trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door Rolfski op 13-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat er nog best wat aandacht is voor Planetside 2. Ik speel VS op Miller in een kleine Outfit, MayContainNuts [NUTS], mag ook wel aan de TS toegevoegd worden. Mijn in-game name is gArf. We zijn meestal met 3 man online, Chal en Igster in een Magrider en ik cirkel erboven in een Scythe. 'Bekende' namen afknallen is ook een soort 'meta-game' :-)

Ik hoop dat dit jaar de development zich toch wat meer richt op het toevoegen van continents en een global lattice. Dat is een stuk gameplay die ik nog het meeste mis t.o.v. Planetside 1. De mogelijkheid om de andere empires van een continent te booten gaf altijd erg veel voldoening. Ook mogen de Sanctuaries van mij terugkeren.

Computer-generated-alerts houden ons nog wel even bezig, maar het wordt wel een beetje saai soms, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekende namen afknallen is inderdaad een van de dingen die leuk is als je al een tijdje BR100 bent.

Een base cappen voelt nog steeds nutteloos, zelfs een continent cappen is niet meer zo leuk sinds er die 75% grens is toegevoegd. Ik hoop dat ze ooit alle resources van de 3 continenten op een hoop gooien en dat dan door 3 delen, het is nogal vervelend dat je continent moet hoppen om resources te krijgen indien je die niet op de huidige continent krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Toch altijd wel lachen als populaire BF Youtubers terugkeren naar de game en een hele goeie tijd hebben die ze nergens anders meemaken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen, wordt de laatste tijd wat moe van PS2. Loop nu een maand lang onze Armour gameplay in de juiste richting te trappen. Dit weekend weer als infanterie rond gelopen, en de lol is weer terug. Op de een of andere manier blijft dit spel leuk met de juiste afwisseling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Rolfski schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 05:51:
Toch altijd wel lachen als populaire BF Youtubers terugkeren naar de game en een hele goeie tijd hebben die ze nergens anders meemaken:

[video]
BF4 is echter wel heel goed in het duidelijk maken van alle goede dingen in Planetside 2. Elke keer als ik PS2 even zat begin te worden start ik BF4 op en weet ik niet hoe snel ik weer PS2 moet opstarten :D.

Verder krijgt amerish de beste bases tot nu toe, zit een ondergronds tunnelsysteem bij een oude mijn en er werd gezegd dat een aantal andere bases ook ondergrondse stukken hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Weer paar weken niet gespeeld, blame Dark Souls :P .

Ik ben wel erg blij dat dit een F2P game is, zodat ik tussen games door altijd wat te spelen heb, meeste items welke ik wil heb ik inmiddels toch al, dus heb lekker mijn abo opgezegd.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:56:
Even een vraagje voor de mensen die in een Outfit zitten, hoe staat het ervoor met jullie Outfits? Tijdje terug vernam ik dat toch een groot aantal Outfits het moeilijk kregen. Bij WASP zijn er toch redelijk wat mensen vertrokken, maar zelfs voor OMFG kregen we nog steeds redelijk wat members. De laatste weken krijgen we zelfs steeds meer en meer probationers.

Geld dit ook voor andere Outfits?
Niet echt problemen. Er zijn een paar members die minder actief zijn of members die gestopt zijn in de laatste dagen, maar we hebben een steady 70 members wel. Onze recruitment is ook niet open, want veel meer dan 70/80 willen we ook niet, ondanks dat wel heel veel mensen ons willen joinen. We accepteren op dit moment alleen spelers die aanbevolen worden door 1 van onze members.

We hebben over de tijd een vaste groep mensen kunnen creeëren, waarvan iedereen van iedereen wel redelijk goed weet hoe hun speelstyle is. Ook proberen we onze outfit leuk te houden door onze grenzen iedere keer opnieuw te verleggen. Tijdens ops gaan we ook over het algemeen niet voor makkelijke targets, maar voor de grootste uitdaging, terwijl overdag gewoon vrijuit gespeeld kan worden door iedereen. Er zijn nog genoeg vlakken waarop we ons kunnen verbeteren, dus dat houdt het de uitdaging erin, en daardoor blijft voor de meeste dan ook de interesse om te blijven spelen.

Voor de duidelijkheid, ik zit in INI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

dafuq.. ik ben net gebanned for cheating :S...

Al is het ergens een compliment, het is natuurlijk wel zwaar kut. Vooral aangezien ik er veel lol in heb en er ook nog eens SC aan heb gespendeerd.. :(

Net een supportticket aangemaakt met een nieuw account (je mag je oude niet eens meer in) en nu maar hopen dat ik de situatie kan resolven.. heb dit echt nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen? Voor zover ik weet leiden hackusations bijna nooit tot bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ik heb geen enkel idee, ben dan ook echt heel erg benieuwd naar wat ze voordragen..

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ik tegoed weet hoe de mana turret werk, daar krijg ik namelijk soms kills mee door te schieten en dan hard naar beneden te trekken.. maar dat is puur geluk natuurlijk.

Verder heb ik enorme gemiddelde scores en kd van rond de 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
Ircghost schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:01:
ik heb geen enkel idee, ben dan ook echt heel erg benieuwd naar wat ze voordragen..

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ik tegoed weet hoe de mana turret werk, daar krijg ik namelijk soms kills mee door te schieten en dan hard naar beneden te trekken.. maar dat is puur geluk natuurlijk.

Verder heb ik enorme gemiddelde scores en kd van rond de 1.
Ik ben ook gebanned geweest voor een nog steeds vrij onbekende reden, inclusief een paar andere in m'n outfit. Via via is het allemaal uiteindelijk wel weer goed gekomen.

Zonder namen te noemen kan je beter direct contact zoeken met hogere SOE employees, ipv een customer support ticket. De gozer die mij hielp met m'n ticket ontkende zelfs dat ik gebanned was waardoor het een maand duurde voordat ik weer kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zal eerst even kijken hoe de support loopt, en anders probeer ik het via employees van soe .. hoe heb je contact verkregen met die man? (mag via DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
Check je inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

kutzooi.. blijkbaar denken ze dat ik een exploit of andere software had draaien :(.. ik had dus per ongeluk Arma 3 in de achtergrond aanstaan.. kan mij voorstellen dat ze denken dat dit rare software is.

Gvd, nu dus maar uitgelegd dat ik dit aanhad etc. Hopelijk zien ze in dat ik niet aan liegen ben en kan ik weer doorspelen. Anders ben ik denk ik wel klaar met ps2.. onterecht mijn acount en geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Double XP dit weekend 8)

Iemand de nieuwe ESF wapens al uitvoerig getest? Ik vind die nieuwe engagement radar errug handig in dogfights moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Ook begonnen in deze game. Eerst was het even wennen na al die uren BF3 en BF4, maar eenmaal in de grote gevechten is het echt: Wauuuwww

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
RoyK schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:39:
Ook begonnen in deze game. Eerst was het even wennen na al die uren BF3 en BF4, maar eenmaal in de grote gevechten is het echt: Wauuuwww
Yay! Nog een Tweaker erbij, veel plezier :)

@Rolfski Tot nu toe alleen de Coyotes gekocht, vind ze wel interessant, maar ze zij wat underpowered. Hornets zijn op elke manier minder goed als lolpods, en ook nog eens minder leuk om te gebruiken. Vooral tegen air zijn lolpods erg leuk, maar Hornets zijn bijna onmogelijk te gebruiken tegen air. Locust zijn ook bagger naar mijn mening, het enige voordeel is een groter magazijn, maar ik heb liever de Needler. Engagement radar heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 15:40

Sevyx

Facta non verba!

Nog nooit gepost in dit topic volgens mij. Speel al een tijdje planetside 2, vind het prima vermaak vooral als je met een clubje op teamspeak zit. Speel vooral op de Ceres server ben daar een level 31 NC. Kan me vooral goed vermaken met de reaver! :D

Ingame name is: Sevyx

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een gigantisch gevecht gehad tussen Bridge Ward en The Octagon. Duurde 2 uur lang! Zijn er nog anderen geweest die dit ook hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ook ik ben maar is verder gegaan na een jaar afwezigheid, Maar wauw wat hebben die devs hun bezig gehouden met wat ze zeiden.. Mijn eerste 12 euro hebben ze gisteren iniedergeval gehad. Ik zal zeker vaker Planetside afwisselen met BF4 :)

Speel voornamelijk op woodman Als TR en Vanu, mijn TR is me main character maar beleef meer plezier met Vanu heel raar de wapens liggen mij gewoon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:34
@Sevk, nee, zag wel dat er veel actie was.

Er was gister ook een enorme veldslag tussen TR en Vanu bij Eisa Tech Plant (Miller/Esamir), als ik me niet vergis. Geweldig als men elkaar met 50+ vs 50+ man bestookt in botte WW1-stijl. Volgens mij is het het percentage server population dat op dat moment vaak de doorslag geeft. Had zoals wel vaker het gevoel dat compleet TR en Vanu zich op die plek richtten. En bijna geen lag, mooi man.

Rond Northpoint Station (lastig te verdedigen!) en Mani Bio Lab is het trouwens ook altijd feest door die eenzame lattice-route daar.

Het viel me dit weekend op dat er erg veel Sunderers rondreden. Mensen die wilden profiteren van de dubbele XP? De standaard 2xp beloning voor elke spawn is net te weinig, 4xp begint er meer op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wel grappig gister, wij stonden met een club tanks te wachten totdat Bridge Ward gecapped was, zodat we ook die kant opkomen. Maar de render range was zo bar slecht dat als je vijf meter verplaatste er opeens 5 tanks voor je neus staan. Dus wij wachten, en opeens een grote armour push 100M van ons af. Waarschijnlijk hadden ze ons ook niet gezien, want we hadden ze compleet afgemaakt zonder ook maar een tank in de squad te verliezen. (We hadden wel wat backup van infanterie en dergelijke :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:18:
Gister een gigantisch gevecht gehad tussen Bridge Ward en The Octagon. Duurde 2 uur lang! Zijn er nog anderen geweest die dit ook hebben meegemaakt?
Ja wij waren een tijdje vooral in bridge ward aanwezig. Was wel ok, maar heb het persoonlijk nooit zo op die mega zergs met tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WASP was aan het roamen met 4-5 tanks. Dus viel op zich wel mee. :P Maar bridgeward zelf stond vol met NC tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:18:
VS als party crashers op het gevecht tussen NC en TR in de Octagon.

En nee, er is geen pack tussen VS en TR, we hebben hetzelfde met de TR gedaan:

Dit was overigens casual play, vandaar dat er zoveel gepraat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Een paar weken geleden ben ik na lange tijd weer eens in Planetside 2 gestapt, gedurende de weken verstreken ben ik steeds meer gaan spelen. Damn wat vermaak ik me, het is zo verbeterd sinds de laatste keren dat ik speelde. Ik kan niet echt pinpointen waarop, maar het voelt gewoon lekker aan.

Gister middag een squad gejoined en een episch grote battle mee gemaakt. Gisteravond nog ff gaan spelen, er was een alert voor het cappen van alle 9 bio labs. Ik was gespawned op Indar dus daar maar gebleven. Ik heb lekker de sneaky infiltrator gespeeld, met me SMG, silencer, advanced lasor, soft point ammo en zo kleine basis in sneaken stuff hacken, prox mines dumpen. Heerlijk :) Het blijft een heerlijk gevoel om zo'n toren in te komen zonder dat je gezien word, een anti air turret te hacken er in te gaan zitten en 3 enemy aircraft uit te schakelen die komen landen om te repairen voordat ze je door hebben :) Daarna naar beneden lopen om in een anti vehicle turret 2 lightnings uit te schakelen. Die infiltrator is toch echt een heerlijke class.

Wel een vraagje aan de wat meer ervaren spelers, ik zag dat nano weave nu small arms fire reduction is, ipv increased HP. Is dit nog steeds zo goed? Ik heb iig maar vast een paar ranks, gezien ik bijna nooit claymores tegen kom, en die me toch meestal one shotten. Dus dat kleine beetje health wat ik overhou als ik het wel zou overleven is ook niet efficient, mocht ik iemand met een gun tegen komen.

Kan iemand me ook wat vertellen over sidearms, ik heb nu de manticore, maar ik zag dat er ook een nieuwe esp was, het lijkt een beetje op de heavy hitter die de NC al een vanaf het begin hadden, maja je hebt ook de n44. Ik speel meestal als infi, met me smg. Soms wil ik in grote battles ook wel gaan snipen, maar upclose en personal vind ik veel toffer en geeft een grotere kick. Silence is dan wel key om niet op de minimap te komen.

Ik speel Vanu, omdat, Vanu. Op Miller.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

RoyK schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:39:
Inderdaad he, vooral de over de top lighting effecten zijn erg gaaf. Het spel draait bij mij met de maand soepeler en soepeler. Had net een gevecht waar ongeveer 70 man bij betrokken maar hij blijft strak 59 (fps limiter) draaien, wat echt heerlijk speelt.

Ik blijf enthousiaster worden met PS2, vooral omdat de devs veel beter communiceren naar de community. BF4 is technisch veel beter maar begint zon afknapper te worden door de constante ellende met bugs.

Ben overigens ook (op Miller) gewisseld van Terran naar Vanu. Wel leuk om eens met hightech wapens te schieten en de underdog te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Pindamann op 21-01-2014 17:29 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
BF4 technisch veel beter? Zou wel eens willen zien hoe BF4's engine de grootschalige gevechten als in PS2 aankan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

pica schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:
BF4 technisch veel beter? Zou wel eens willen zien hoe BF4's engine de grootschalige gevechten als in PS2 aankan.
BF4 is anders dan PS2. Ik denk dat BF4 strakker speelt en de map is veel dynamischer. De map in PS2 is erg statisch, niets kan stuk, zelfs geen deuren die open of dicht kunnen.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Beide games zijn in mijn ogen technische hoogstandjes. Honderden schietende spelers op een scherm en dan toch soepel spelen en er mooi uitzien, is technisch gezien een mijlpaal die weinig games kunnen nadoen.
ye-roon schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:23:
Wel een vraagje aan de wat meer ervaren spelers, ik zag dat nano weave nu small arms fire reduction is, ipv increased HP. Is dit nog steeds zo goed? Ik heb iig maar vast een paar ranks, gezien ik bijna nooit claymores tegen kom, en die me toch meestal one shotten. Dus dat kleine beetje health wat ik overhou als ik het wel zou overleven is ook niet efficient, mocht ik iemand met een gun tegen komen.

Kan iemand me ook wat vertellen over sidearms, ik heb nu de manticore, maar ik zag dat er ook een nieuwe esp was, het lijkt een beetje op de heavy hitter die de NC al een vanaf het begin hadden, maja je hebt ook de n44. Ik speel meestal als infi, met me smg.
Nanoweave is nog steeds een goede optie voor CQB infils. Voor sniper infils kan je nu beter ammovest kiezen omdat nanoweave je niet meer beschermt tegen headshots.

Mbt tot pistool advies: Voor CQB infils de Commissioner (best optie voor pistol/knife combo's), voor lange afstand snipers Desperado, Reapeter of Underboss (korte TTK in paniek situaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Thanks!

Maar nanoweave armor werkt dus niet voor headshots? Alleen bodyshots?

Ik was ook van plan om m'n sniper variantje te upgraden. Maar voorheen was er de V10, maar ik zie dat nu ook de paralex er is. Die heb ik getest in de range. OMG die rechamber tijd, je kan echt zoooooooooooooo snel schieten, tis bijna een semi auto. Ben er nog niet uit welke ik beter vind :) Als ik die n44 of die 357 unlock, dan ga ik daar denk wel me station cash tegen aan gooien, dan heb ik ze tenminste op alle classes en alle facties. Kheb er toch nog genoeg van.

Klopt het trouwens dat de Heavy Assault de langzaamste movement speed heeft van alle infantry, die nog is extra langzaam word als dat schild aan is? Soms heb ik echt zo van: LOOP. DOOR. Wat is trouwens een handige rocket launcher? Die rakketten van de eerste vallen als een baksteen naar beneden :) Ik speel Vanu :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
ye-roon schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:14:
Klopt het trouwens dat de Heavy Assault de langzaamste movement speed heeft van alle infantry, die nog is extra langzaam word als dat schild aan is? Soms heb ik echt zo van: LOOP. DOOR. Wat is trouwens een handige rocket launcher? Die rakketten van de eerste vallen als een baksteen naar beneden :) Ik speel Vanu :)
De drop is best goed te compenseren als je een beetje oefent. Voor short-range is de Decimator uitermate ideaal. Doet namelijk meer damage dan de S1. Long-range is de Lancer. Vereist wat oefening om hem in cover op te laden en op het laatste moment op een tank richten, maar is dan wel echt effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
ye-roon schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:14:
Thanks!

Maar nanoweave armor werkt dus niet voor headshots? Alleen bodyshots?

Ik was ook van plan om m'n sniper variantje te upgraden. Maar voorheen was er de V10, maar ik zie dat nu ook de paralex er is. Die heb ik getest in de range. OMG die rechamber tijd, je kan echt zoooooooooooooo snel schieten, tis bijna een semi auto. Ben er nog niet uit welke ik beter vind :) Als ik die n44 of die 357 unlock, dan ga ik daar denk wel me station cash tegen aan gooien, dan heb ik ze tenminste op alle classes en alle facties. Kheb er toch nog genoeg van.

Nano weave beschermt inderdaad alleen nog maar tegen kogels (geen explosieven) die bodyshot zijn.

De Parallax VX3 is gemaakt voor lange afstand snipen (40 rpm, 1 headshot kill tot 300m, hoge bullet speed). Als je echter snel wilt schieten kan je echter beter de Ghost scout rifle pakken (55 rpm, 1 headshot kill tot 150m, lagere bullet speed). Dat is zo'n beetje de M40 uit BF4.

Voor de aanschap van de Commissioner/Underboss zou ik ff een 50% aanbieding afwachten trouwens. Zo slecht is de Beamer niet.

En heavy assaults lopen alleen langzamer met schild aan. Zonder zijn ze net zo snel als de rest.
Handige launchers om te hebben zijn de Nemesis VSH9 (Fire and Forget lock-on AA, dumpfire AV/AI), Decimator (dumpfire CQB anti-max/AI//AV), Annihilator (F&F lock-on AA/AV) en de Lancer (lange afstand dumpfire & guided AV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Hoe zit dat met dat SOE?
Ik wil opnieuw beginnen maar heb een station account aangemaakt (via SOE). Omdat je dan een aantal rewards krijgt, als ik het goed heb begrepen. Echter kan ik er volgens niet mee inloggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Moet je planetside2.com hebben en niet planetside2.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Iemand al wat gemerkt van de nieuwe spawn patch? Ik verwacht een behoorlijke impact op team play: Meer battle bus/Galaxy taktieken, meer gecombineerde vehicle/infantry oorlogsvoering, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Rolfski schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:37:
Iemand al wat gemerkt van de nieuwe spawn patch? Ik verwacht een behoorlijke impact op team play: Meer battle bus/Galaxy taktieken, meer gecombineerde vehicle/infantry oorlogsvoering, etc.
Ik zat gister in een squad die een Galaxy boven een vijandelijke basis aan het circelen was. Daardoor kon je constant blijven droppen.
In dit geval kon je constant in de death pit droppen overigens, maar het voegt weer een extra dimensie toe.

Sinds de omfg patches speel ik weer actief ps2 omdat het spel op maximale settings goed draait. Al een paar nachtelijke gevechten meegemaakt die er schitterend uitzien. Bij daglicht is het weer genieten van de scherpe textures.

Zijn er trouwens anderen die soms compleet verblind worden door bepaalde lichteffecten? Die over de top verlichting is schitterend, maar niet altijd even praktisch.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Gisteren een multiple outfit ops gedaan met de TR alliantie op Miller (TRAC). Zo'n Galaxy is toch wel verdomde handig als spawn point. Op een gegeven moment hadden we 12 squad leaders van meerdere outfits in een enkele Galaxy verzameld en dropten we in een klap mbv spawn beacons 144 man op het slagveld. Behoorlijk indrukwekkend moet ik zeggen.

Lichteffecten heb ik eerlijk gezegd weinig last van. Alleen de overbelichting van de NV scope op Esamir vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Geen zin om BF4 te kopen, en besloten PS2 te proberen. Nog ff wennen aan... alles, en nog een beetje het hoe en wat uitvinden, maar tot nu toe wel erg vet! vooral die echt grote veldslagen :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Unigo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:38:
Geen zin om BF4 te kopen, en besloten PS2 te proberen. Nog ff wennen aan... alles, en nog een beetje het hoe en wat uitvinden, maar tot nu toe wel erg vet! vooral die echt grote veldslagen :)
Voor een F2P titel is PS2 echt heel erg goed, het is alleen nogsteeds volop in ontwikkeling. De meeste bugs zijn wel weg, maar ze zijn nog zo hard aan de gameplay aan het sleutelen. Echt niet normaal. Wel goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gisteravond weer geïnstalleerd, na een jaar afwezigheid denk ik.
Er is een hoop gewijzigd sinds de beta zeg.

Wat ik vooral een gemis vind, is dat mijn wapen als Heavy geen lock-on heeft.
Toen heb ik gekeken naar een nieuw wapen, maar dat geintje kostte 2000 certs?
Na een avondje (ik geef het toe..) aanprutsen had ik precies 33 certs.

De ~50 die ik had bij het inloggen, heb ik aan een spawn upgrade voor de Sunderer gespendeerd en een aantal 1 cert upgrades.

Is er een goede beginners guide die aangeraden kan worden?

promwarm, TR @ Miller

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:43

Foamy

Fulltime prutser

wb :)

Certs krijg je vanzelf binnen. Kijk gewoon even wat je wilt bereiken qua speelstijl en wapens. op basis daarvan gewoon kijken welke certs je nodig hebt en welke volgorde van halen het handigste is.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik vind aanklooien met een Sunderer sowieso erg tof. De XP vliegt je om de oren als je een goede locatie hebt geselecteerd. Vanaf dan wordt het lastiger. Meestal spawn ik een Engineer.

Sowieso is er ontzettend veel gewijzigd aan de Sunderer:
• De bestuurder kan niet meer schieten, dat kon eerst toch wel?
• Hoe kan ik als bestuurder naar de schietpositie gaan, dat was eerst hotkey 2 of 3 volgens mij?
• Je kunt niet meer deployen in de buurt van een andere Sunderer (ok, kan ik inkomen)
• Je kunt niet meer deployen als je te dichtbij een basis bent?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
PromWarMachine schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:27:
Ik heb meestal op een avond spelen tussen de 100-200 certs, dus het is wel even sparen. Ik moet zeggen dat ik de meeste wapens die ik heb allemaal met Station Cash heb gekocht, maar goed.

Beginners guide? join een outfit. Ik heb bemerkt dat het spel heeel anders is op het moment dat je een outfit joined, daarnaast is het leuker en gaat het allemaal sneller. Ik speel zelf ook op Miller, maar dan als NC (WASP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
EDIT: Rolfski legt het veel uitgebreider uit hieronder ;)

Ben het het helemaal eens met Cardinal overigens, in een goede outfit zitten altijd mensen die je willen helpen ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Thisuren op 04-02-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
PromWarMachine schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:27:
Gisteravond weer geïnstalleerd, na een jaar afwezigheid denk ik.
Er is een hoop gewijzigd sinds de beta zeg.

De ~50 die ik had bij het inloggen, heb ik aan een spawn upgrade voor de Sunderer gespendeerd en een aantal 1 cert upgrades.

Is er een goede beginners guide die aangeraden kan worden?

promwarm, TR @ Miller
1000 certs voor de duurste wapens in deze game (gouden patser versies niet meegerekend). De G2A Grounder kost echter maar 250 certs en is zeker een aanrader omdat je kan locken op air terwijl je nog steeds unlocked kan schieten op de rest. 250 certs kan je in principe in een enkele sessie bij elkaar spelen.

Voor beginnersguide: Check het starter topic! Bordervol handige info, een supergoede video tutorial en bovendien 1000 gratis Station Cash en gratis wapens (klik referentielink) en decals :9
PromWarMachine schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:34:
Ik vind aanklooien met een Sunderer sowieso erg tof. De XP vliegt je om de oren als je een goede locatie hebt geselecteerd. Vanaf dan wordt het lastiger. Meestal spawn ik een Engineer.

Sowieso is er ontzettend veel gewijzigd aan de Sunderer:
• De bestuurder kan niet meer schieten, dat kon eerst toch wel?
• Hoe kan ik als bestuurder naar de schietpositie gaan, dat was eerst hotkey 2 of 3 volgens mij?
• Je kunt niet meer deployen in de buurt van een andere Sunderer (ok, kan ik inkomen)
• Je kunt niet meer deployen als je te dichtbij een basis bent?
De bestuurder kon nooit schieten maar je kan plaats verwisselen met F1-F12. Een basis heeft nu een no-deploy zone (rood op de kaart) en je kan niet in de witte cirkel van een andere Sunderer deployen. Als je echter blijft rijden kunnen squad maatjes wel spawnen nu (geldt ook voor Galaxy)!

Ik heb je naam trouwens in het starter topic gezet zodat je met anderen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Laatst online: 17-09 14:03

Gmount

Ecorunner lid

Ik zie de laatste tijd wel eens sunderers rijden terwijl ze deployed zijn, is dat gewoon een grafisch foutje of kunnen ze dan ook spawnen?

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Gmount schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:20:
Ik zie de laatste tijd wel eens sunderers rijden terwijl ze deployed zijn, is dat gewoon een grafisch foutje of kunnen ze dan ook spawnen?
Squad maatjes kunnen nu spawnen op Sunderers en Galaxies, ongeacht of ze deployed zijn. Da's een belangijke verandering die niet alleen squad cohesie meer prominent maakt, gecombineerde land/lucht oorlogsvoering wordt er ook veel belangijker door. Statische verdediging en het opblazen van een enkele gedeployde Sunderer helpt immers niet meer. Je zal er nu zelf met voertuigen op uit moeten om de vijand te verdrijven. Het gevolg is meer tank-/ luchtslagen en zgn battle buses/Galaxies.

De AMS module is overigens geintegreerd nu zodat je iets anders op dat slot erbij kan gebruiken. Tesamen met de nu veel betere Baselisk kannonen betekent dat Sunderers veel sterker zijn geworden op het slachtveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:07
Gmount schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:20:
Dat is een grafisch foutje. Maar wat rolfski zegt klopt ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Rolfski schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:39:
[...]

De AMS module is overigens geintegreerd nu zodat je iets anders op dat slot erbij kan gebruiken. Tesamen met de nu veel betere Baselisk kannonen betekent dat Sunderers veel sterker zijn geworden op het slachtveld.
Alleen jammer dat iedereen nu met GSD rond rijdt omdat de andere 2 opties nog al.. nutteloos zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
chiIIed schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:25:
[...]

Alleen jammer dat iedereen nu met GSD rond rijdt omdat de andere 2 opties nog al.. nutteloos zijn..
Ben ik niet helemaal met je eens. Diffuser heeft alleen zin rondom grote facilities. In een open veld battle bus configuratie heb je meer aan smoke screen en fire suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Elke facility waar een gate zit. Handig om te flanken waar je anders niet had kunnen komen. Voor een dedicated battlebus zou smoke de beste optie zijn imo.

Editje: Zonet de gausrifle geauraxiumed *O* . Wat een pokke ding. Enorme recoil die naar rechtsboven trekt. CoF is waardeloos. Bah. Nu de Ar carnage maar is uitproberen. Gr-22 ook al auraxiumed. Hipfire death machine :Y

[ Voor 41% gewijzigd door chiIIed op 06-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Dan rijd je echter wel gelijk door de voordeur naar binnen, en als de verdedigers ook maar een klein beetje hun best doen is dat een stuk riskanter ;) Het geeft in ieder geval een hele hoop meer opties en daar ben ik niet tegen

Gauss SAW vind ik juist heerlijk, moeilijker om te (leren) gebruiken, maar als je het eenmaal onder de knie hebt istie echt de 'God SAW'.
Zelf heb ik ook Auraxium op de TR hipfire death machine, de MSW-R. De Chaingun was toch een grotere uitdaging, daarmee moet je echt heel anders gaan spelen dan met de andere LMG, maar man, wat istie toch heerlijk. Ik zit nu tegen de 3000 kills daarmee :P
De laatste tijd ren ik weer het meeste rond met de default LMG voor TR, de CARV. Erg goed omdattie gewoon heel veelzijdig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
De T9 Carv S is eigenlijk een hele solide allrounder geworden sinds de laatste balans patch en lang niet meer de Carv Shit die het ooit was. Ivgl met de T9 Carv heeft ie veel snellere reload tijden, veel minder en veel beter te managen recoil, betere burst en je kan er nuttige atachments voor krijgen die de T9 Carv niet heeft zoals soft point ammo, 2x reflex, compensator en extended mags.

En qua dps doe je nog steeds voldoende schade om op korte afstand je duels te winnen. Echt een aanraad LMG voor alle afstanden en hij kan het zelfs opnemen nu tegen de generfde maar ooit zo uber SVA-88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Matthias94 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:43:
Dan rijd je echter wel gelijk door de voordeur naar binnen, en als de verdedigers ook maar een klein beetje hun best doen is dat een stuk riskanter ;) Het geeft in ieder geval een hele hoop meer opties en daar ben ik niet tegen

Gauss SAW vind ik juist heerlijk, moeilijker om te (leren) gebruiken, maar als je het eenmaal onder de knie hebt istie echt de 'God SAW'.
Zelf heb ik ook Auraxium op de TR hipfire death machine, de MSW-R. De Chaingun was toch een grotere uitdaging, daarmee moet je echt heel anders gaan spelen dan met de andere LMG, maar man, wat istie toch heerlijk. Ik zit nu tegen de 3000 kills daarmee :P
De laatste tijd ren ik weer het meeste rond met de default LMG voor TR, de CARV. Erg goed omdattie gewoon heel veelzijdig is.
Had eerder in gedachte dat je een verlaten basis doorkruist waardoor je achter de frontlinie komt :9

Godsaw heb ik nog niet in gecert wat wel de bedoeling is. Maar ik bedoelde de gauss rifle van de medic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
chiIIed schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:35:
[...]

Had eerder in gedachte dat je een verlaten basis doorkruist waardoor je achter de frontlinie komt :9

Godsaw heb ik nog niet in gecert wat wel de bedoeling is. Maar ik bedoelde de gauss rifle van de medic :P
Ah, ok, medic ding heb ik nog nooit geprobeerd voor NC, of in ieder geval niet bewust ;)
Rolfski schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:21:
De T9 Carv S is eigenlijk een hele solide allrounder geworden sinds de laatste balans patch en lang niet meer de Carv Shit die het ooit was. Ivgl met de T9 Carv heeft ie veel snellere reload tijden, veel minder en veel beter te managen recoil, betere burst en je kan er nuttige atachments voor krijgen die de T9 Carv niet heeft zoals soft point ammo, 2x reflex, compensator en extended mags.

En qua dps doe je nog steeds voldoende schade om op korte afstand je duels te winnen. Echt een aanraad LMG voor alle afstanden en hij kan het zelfs opnemen nu tegen de generfde maar ooit zo uber SVA-88.
Dan ga ik die ook eens proberen als ik eraan denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
lovely. Heb mijn nvidia drivers geupdate en nu zegt ie dat mijn videokaart niet compatibel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Das raar. Geldt dit alleen voor deze game en heb je al op de Nvidia forums gechecked of er meer zijn met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen al zin in Amerish? Ik wel!

Merk wel dat ik ondertussen minder speel. Ik doe nog steeds aan PL en SL, maar ben ondertussen weer meer richting de Infantry gegaan. Was wel weer wennen, maar ondertussen weer terug op het oude niveau :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
De nieuwe Amerish heb ik al uitgebreid getest in pickup scrims op de test server. Zitten een paar hele coole bases bij moet ik zeggen.

Pickup matches zijn trouwens wel aan te raden Je speelt iedere zaterdag om 23:00 infanterie partijtjes ( 2 squads vs 2 squads, geen maxes, tanks, etc.) in random teams op de test server met spelers van andere servers. Sommigen daarvan behoren tot de beste speleres in deze game, dus het niveau ligt heel hoog en een perfecte manier dus om je schietkunsten te verfijnen. Een teammate van mij organiseert het trouwens: http://ps2-pickup.enjin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Pickup is zeker aan te raden inderdaad. Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan en heb heel veel lol gehad. Omdat het infanterie-only is zijn het hele andere gevechten dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Iemand gisteren nog meegedaan met de Miller (NC) vs Connery (TR) pickup server clash op het Hossin continent, PTS? Ik kon er helaas niet bij zijn maar het zag er tof uit op Twitch (wedstrijd begint na 32 min) moet ik zeggen, 96 vs 96 lijkt me errug vermakelijk. Erg lachen dat ze ook nog ff 2 VS squads (van iedere server 1 outfit) in de strijd gooiden om de beide servers het wat moelijker te maken.

Goed dat Miller gewonnen heeft trouwens :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Rolfski op 23-02-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Logging in.
Crash.
Repeat 7 times.

Heb het een uur geprobeerd toen maar opgegeven.

Bijna niemand van de outfit kon inloggen en de gene die erdoor kwamen werden vaak vrijwel onmiddelijk gedisconnect. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

Geen problemen gehad. Eigenlijke onze hele outfit kon inloggen, op 1 persoon na ofzo.

blub

• Thisuren
Foamy schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:22:
Geen problemen gehad. Eigenlijke onze hele outfit kon inloggen, op 1 persoon na ofzo.
Dan speel je zeker niet op Miller? Vrijwel elke avond lange login tijden. Als ik het op een andere server probeer, log ik bijna direct in.

Ow jah, update :9~ Iedereen was eerst nogal sceptisch over die TRAP, maar man, man, wat is dat een heerlijk ding zeg. Zelf vond ik al dat we niet nog een bolt-action nodig hadden en dit wapen geeft je heel veel flexibiliteit op zowel close als medium range. En long range kun je natuurlijk altijd een beetje pingen met de semi-auto mode. Ik gebruik de 3-round burst toch het meest, vooral omdat ik meestal niet zo ver weg loop ;) Design van elk van de 3 wapens is overigens geweldig, ik wil dat meer wapens er zo uit gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb de die Trap-M1 tot nu toe alleen in de VR room getest maar het viel me wel op hoe snel je er tegenstanders mee kan neerleggen op hele korte afstanden in 3 burst mode als je er een lasersight op plakt en hem gebruikt als een veredelde shotgun. Op langere afstanden in 2 burst mode was ik iets minder onder de indruk maar alles bij elkaar opgeteld heb je toch een heel veelzijdig wapen in handen waarmee je in iedere situatie uit de voeten kan. En veelzijdigheid bij wapens hecht ik veel waarde aan in dit spel.

Ik ben ook errug blij met die nieuwe 3-camo's-voor-de-prijs-van-1 regeling moet zeggen. Ineens drie keer zoveel mogelijkheden om je spulletjes te pimpen en tel daarbij op het extra load-out slot en die extra gun en camo die je uit de vragenlijst krijgt en dan heb je toch wel een patch te pakken waar ik errug blij van wordt. _/-\o_
Voor de Nvidia mensen: PhysX schijnt ook weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie waren bij het Miller Alliance gevecht ding van vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Rolfski schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:12:
Ik heb de die Trap-M1 tot nu toe alleen in de VR room getest maar het viel me wel op hoe snel je er tegenstanders mee kan neerleggen op hele korte afstanden in 3 burst mode als je er een lasersight op plakt en hem gebruikt als een veredelde shotgun. Op langere afstanden in 2 burst mode was ik iets minder onder de indruk maar alles bij elkaar opgeteld heb je toch een heel veelzijdig wapen in handen waarmee je in iedere situatie uit de voeten kan. En veelzijdigheid bij wapens hecht ik veel waarde aan in dit spel.

Ik ben ook errug blij met die nieuwe 3-camo's-voor-de-prijs-van-1 regeling moet zeggen. Ineens drie keer zoveel mogelijkheden om je spulletjes te pimpen en tel daarbij op het extra load-out slot en die extra gun en camo die je uit de vragenlijst krijgt en dan heb je toch wel een patch te pakken waar ik errug blij van wordt. _/-\o_
TRAP is inderdaad voor close tot medium, werkt heel goed als je gewoon in een squad meerent maar ook als je in je eentje een beetje rond rent in het open veld :P

Die gratis spullen zijn wel heel aardig van SOE inderdaad, die camo had ik nog niet, maar alle wapens al wel :S

PhysX scheen trouwens een foutje te zijn. In de notes voor de hotfix van vandaag stond dat het nog niet klaar was voor primetime. Op Reddit zag ik ook een aantal screenshots/videos van stukken gebouw, rotsen of bomen die uit de grond kwamen vliegen, dus ik snap t wel :P
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 00:03:
Wie van jullie waren bij het Miller Alliance gevecht ding van vanavond?
Ja, ik was der bij, wij zaten voornamelijk rond de centrale berg van de Ascent, hele harde gevechten daar :D Coordinatie bij TR was alleen niet wat het geweest is, heeft ons toch een paar basissen gekost. Toch vond ik het een geweldig event, dit moet echt vaker georganiseerd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze eerste stap was Crux omdat het zo'n rot basis is om te nemen, maar redelijk makkelijk om te verdedigen. Daardood hoefden we ons eigenlijk niet druk te maken om Auraxicom Substation en die hele link. Konden we ons daarna lekker op de berg focussen :D

Ben al niet een fan van Platoon Leading, maar gister was het wel heer erg Mapside allemaal. Wel leuk om constant iedereen te moeten delegeren, vooral wetend dat er aan de andere kant iemand twee keer zo hard bezig was en met veel meer ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08 13:50
Ik zal ook even posten. Ik speel onder de naam Froggenstein op Ceres als NC. Ik ben lid van de Global Bullet Xchange http://www.gbx-outfit.com. We zijn zo een van de grootste NC groepen op Ceres en zijn ondertussen aan het uitbouwen richting andere games. Iedereen die voicechat en waypoints kan volgen is welkom. Fantastisch spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
SierraPapa schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:04:
Ik zal ook even posten. Ik speel onder de naam Froggenstein op Ceres als NC. Ik ben lid van de Global Bullet Xchange http://www.gbx-outfit.com.
Ik heb je en je outfit in het starter topic gezet. @Blaming: Moet ik je naam naar BRTD verschuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

Matthias94 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:42:Dan speel je zeker niet op Miller? Vrijwel elke avond lange login tijden. Als ik het op een andere server probeer, log ik bijna direct in.
Jawel, dagelijks. Lekker rondknallen met mn Outift, XDT. Had de laatste tijd alleen zo nu en dan vastlopers en haperingen.. Waarschijnlijk een videodriver issue :( Gisteravond wat mogelijke fixes uitgeprobeert, eens kijken of het nu beter draait :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Heeft er iemand een leuke outfit in de woodman server?

Ik heb dit spel nog niet zoveel gespeeld, maar die keren dat er echt werd samengewerkt was het echt heel erg leuk.. Met een outfit wordt dat denk ik wat makkelijker. Ik zit bij de terran republic.

Eeeeeeen ik ben zojuist toevallig uitgenodigd in een outfit :D

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 06-03-2014 21:18 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Nieuwe video van Robert Stoneman. Rolfsky heeft zijn 1 seconde fame :-)
YouTube: PlanetSide 2: War Correspondent - Episode 6 [Official Video]

En een compilatie van leuke moment binnen Deathwatch gaming.
YouTube: Planetside 2 - DWG Compilation #7

Amerish is trouwens een gaaf continent geworden met al die ondergrondse bases en tunnels. Ben benieuwd of Hossin de verwachtingen waar kan maken. Op PTS moet er in ieder geval nog een hoop aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik ben beroemd, yes! Jammer trouwens dat ze de humor uit het origineel hebben geknipt, dat was echt een hilarish moment, toevallig opgenomen. Robert Stoneman zit trouwens in mijn outfit, ik zie hem alleen nooit spelen.

Maar Amerish voorbij streven zal echt een uitdaging worden qua base design. Ik verwacht dat ze het huidige Hossin, dat al 7 maanden geleden op PTS werd gezet, hiervoor compleet op de schop gaan gooien.

[ Voor 5% gewijzigd door Rolfski op 07-03-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
Rolfski schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:12:

Volgens mij hebben ze PhysX alweer uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb mijzelf ook maar eens gewaagd aan Planetside 2 en ik moet zeggen, het bevalt me heel goed. Het speelt heel relax. Maar in mijn eentje kan ik vrij weinig doen, en nadat ik wat filmpjes heb gezien, ook hier vraag ik me af waar die full scale battles zijn.. Is hier niet iets van een Tweakers Posse? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de tweakers verspreid zijn over flink wat outfits. :P Hangt een beetje van je faction af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
The Great HooD schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:54:
Ik heb mijzelf ook maar eens gewaagd aan Planetside 2 en ik moet zeggen, het bevalt me heel goed. Het speelt heel relax. Maar in mijn eentje kan ik vrij weinig doen, en nadat ik wat filmpjes heb gezien, ook hier vraag ik me af waar die full scale battles zijn.. Is hier niet iets van een Tweakers Posse? :P
Er is een niet uitgewerkt plan om een keer een Tweakers gelegenheidsoutfit te creëren maar vooralsnog ben je het beste af mbt full scale battles door een reguliere outfit te joinen. In het starter topic staat een overzicht van outfits waar de Tweakers rondhangen.
Je kan er ook allerlei handige beginner info vinden waaronder een uitstekende starter tutorial video van Wrel die uitlegt hoe je als solo speler de vetste battles kan vinden op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Iemand van Cobalt of Ceres nog betrokken geweest bij de Server Smash van de week?
Ik vind het wel mooi, die 96 vs 96 wedstrijdjes (mits de PTS server stabiel blijft). Totale oorlog, zoals de game bedoeld is De.volgende EU match is de 29ste: Ceres vs Miller 8) Meer info kan je hier vinden (ff account aanmaken).

Community Clash van de week tussen twee hoog gerankte TR Miller teams was trouwens ook wel aardig: http://www.ps2commclash.com/index.html

Heeft iedereen al zijn vragenlijstjes al ingevuld, die je recht geven op een gun, boost en camo per karakter?
Ik vroeg me af of het niet makkelijk zo te regelen is dat je al die guns permanent unlockt voor al je karakters door iedere keer een tijdelijk karakter aan te maken, vragenlijst anders invullen, karakter verwijderen en weer een nieuw karakter aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

wat vinden jullie van het nieuwe missiesysteem?
ik vind hem nog vrij wispelturig en het is irritant als je niet kunt zien hoe lang nog voor de capture als je niet bij de juiste facility bent. Ik heb ook het idee dat de performance iets omlaag is gegaan sinds de laatste update. (en mijn gtx 275 zit op het randje met low/medium settings)

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Je kunt het nog nauwelijks een missie systeem noemen, het is meer de grondverf voor aankomende uitbreidingen naar een echt missie syteem die uiteindelijk de hele battleflow in de game beter moet gaan stroomlijnen (minder zergs, beter teamwerk, etc.) Devs geven het ook zelf toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
64bit client :( :(.

Hele game is unstable en unplayable met een heerlijke hoeveelheid random crashes. Zal wel weer 2 maanden duren voordat het stabiel is. De donderdag was sowieso al onspeelbaar vanwege patchday wat ze dan 's nachts moeten hotfixen en als het wel werkt dan crashen de servers om de haverklap :') :').

En natuurlijk werken de vehicle cooldown-timers wel _/-\o_, zodat je geen vehicle kan pullen omdat je bang bent dat de boel crashed op het moment dat je Sunderer spawned :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

ik had gister ook weer zo'n Multi second (eerder minuut) freeze, dan maar weer ctr+alt+del. Er wordt gezegd dat een slechte verbinding langere freezes geeft :?

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor pingtijden jullie hebben, ik heb meestal rond de 50 ms maar soms is het een poosje 100+ :( sneller dan deze glasvezel zal het voorlopig wel niet worden ;w

@Rolfski: Ik weet dat het de basis is, maar ze hebben iig nog flink wat te doen, zou mooi zijn als je het uit kon zetten oid.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste