Een paar weken geleden ben ik na lange tijd weer eens in Planetside 2 gestapt, gedurende de weken verstreken ben ik steeds meer gaan spelen. Damn wat vermaak ik me, het is zo verbeterd sinds de laatste keren dat ik speelde. Ik kan niet echt pinpointen waarop, maar het voelt gewoon lekker aan.
Gister middag een squad gejoined en een episch grote battle mee gemaakt. Gisteravond nog ff gaan spelen, er was een alert voor het cappen van alle 9 bio labs. Ik was gespawned op Indar dus daar maar gebleven. Ik heb lekker de sneaky infiltrator gespeeld, met me SMG, silencer, advanced lasor, soft point ammo en zo kleine basis in sneaken stuff hacken, prox mines dumpen. Heerlijk

Het blijft een heerlijk gevoel om zo'n toren in te komen zonder dat je gezien word, een anti air turret te hacken er in te gaan zitten en 3 enemy aircraft uit te schakelen die komen landen om te repairen voordat ze je door hebben

Daarna naar beneden lopen om in een anti vehicle turret 2 lightnings uit te schakelen. Die infiltrator is toch echt een heerlijke class.
Wel een vraagje aan de wat meer ervaren spelers, ik zag dat nano weave nu small arms fire reduction is, ipv increased HP. Is dit nog steeds zo goed? Ik heb iig maar vast een paar ranks, gezien ik bijna nooit claymores tegen kom, en die me toch meestal one shotten. Dus dat kleine beetje health wat ik overhou als ik het wel zou overleven is ook niet efficient, mocht ik iemand met een gun tegen komen.
Kan iemand me ook wat vertellen over sidearms, ik heb nu de manticore, maar ik zag dat er ook een nieuwe esp was, het lijkt een beetje op de heavy hitter die de NC al een vanaf het begin hadden, maja je hebt ook de n44. Ik speel meestal als infi, met me smg. Soms wil ik in grote battles ook wel gaan snipen, maar upclose en personal vind ik veel toffer en geeft een grotere kick. Silence is dan wel key om niet op de minimap te komen.
Ik speel Vanu, omdat, Vanu. Op Miller.