[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Deze nieuwe patch is eindelijk beschikbaar hier voor PS4. Iemand al ervaringen mee?

De PC versie heeft ook een update gekregen trouwens: Cloaked Sunderers (yes!), Striker buff (hoognodig) en burst wapens buff (eindelijk na 3 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de burst wapens al geauraxiumed :( Wat voor buff heeft de striker gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:08:
Ik had de burst wapens al geauraxiumed :( Wat voor buff heeft de striker gekregen?
Wees blij dat je die wapens al hebt, ze zijn ineens 5x duurder geworden en ik had ze daarvoor alleen aangeschaft voor mijn TR main karakter :(

Voor Striker buff details, check de link: Voornamelijk speed buffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

PS4 patch heeft in mijn ogen alleen maar erger gemaakt nr1 bug de spawn bug zit nog steeds in en zijn weer new bug bij gekomen

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 10-08-2015 00:16 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Zojuist hebben ze een behoorlijk spectaculaire nieuwe feature aangekondigd: resource harvesting & construction building. Planetside 2 goes Command & Conquer! De eerste gebouwen die zijn aangekondigd zullen medium turrets zijn.

Ik moet zeggen dat ik Enemy Territory: Quake Wars altijd wel kon waarderen, ook een shooter met RTS/base building elementen.

Iemand heeft trouwens al in de game files zitten graven en dit promo filmpje ervan gemaakt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heel gaaf,.. maar dat wordt zoveel balancing gezeik in de aankomende maanden!

• Rolfski
Ircghost schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:33:
Heel gaaf,.. maar dat wordt zoveel balancing gezeik in de aankomende maanden!
Bij hun andere game H1Z1 blijkt het inderdaad een enorm gedoe om het goed te krijgen. Aan de andere kant kunnen ze die ervaring wel mooi gebruiken en toepassen natuurlijk. Zelfde engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik wil dit spel ook spelen maar ik denk dat ik dit op de pc ga doen.
Zit niet zoveel op de PS4 en ik suck met shooters op console dusja... :p
Is er ergens een Tweakers outfit want heb wel wat hulp nodig want ik vind dit een vreselijk ingewikkeld spel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Benosa schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:26:
Ik wil dit spel ook spelen maar ik denk dat ik dit op de pc ga doen.
Zit niet zoveel op de PS4 en ik suck met shooters op console dusja... :p
Is er ergens een Tweakers outfit want heb wel wat hulp nodig want ik vind dit een vreselijk ingewikkeld spel xD
Check ff het starter topic, behalve hele handige info (waaronder gratis goodies) kan je ook zien bij welke outfits de Tweakers hier spelen.

Maar, idd als je zowel PC als PS4 hebt is PC de betere ervaring. Uitzondering is de moeilijkheidsgraad, die ligt bij PS4 lager omdat het net uit is op dat platform. Op PC ga je dus zwaardere tegenstanders krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Rolfski schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 02:37:
[...]

Check ff het starter topic, behalve hele handige info (waaronder gratis goodies) kan je ook zien bij welke outfits de Tweakers hier spelen.

Maar, idd als je zowel PC als PS4 hebt is PC de betere ervaring. Uitzondering is de moeilijkheidsgraad, die ligt bij PS4 lager omdat het net uit is op dat platform. Op PC ga je dus zwaardere tegenstanders krijgen.
Heb net een invite gevraagd bij BRTD, lijkt me leuke outfit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Benosa schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:02:
[...]

Heb net een invite gevraagd bij BRTD, lijkt me leuke outfit :-)
Prima outfit, iig zeker een van de meer actievere op Miller server. Zeg igg maar dat je via mij komt, dan komt het wel goed :)
Wat is je ingame naam? Zet ik hem ff in het starter topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Rolfski schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:48:
[...]

Prima outfit, iig zeker een van de meer actievere op Miller server. Zeg igg maar dat je via mij komt, dan komt het wel goed :)
Wat is je ingame naam? Zet ik hem ff in het starter topic.
Heb jouw naam niet genoemd maar heb wel gezegd dat ik iemand kende binnen BRTD vanop tweakers ;-)
Mijn ingame naam is Valdourian. TR op Miller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit dus ook bij BRTD, erg leuke groep! Altijd wel mensen online en goede sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ircghost schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:46:
Ik zit dus ook bij BRTD, erg leuke groep! Altijd wel mensen online en goede sfeer.
Ik kan niet wachten om samen te spelen!
Nu nog hopen dat ze mijn apply accepteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

In principe wordt iedereen geaccepteerd! Je moet vooral gewoon willen spelen en geen troll zijn. De eerste weken is er een aanwezigheidsplicht anders stopt je recruit periode. Daarna wordt natuurlijk wel verwacht dat je gewoon mee speelt van tijd tot tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Nieuwe patch uit plus double XP voor iedereen het dit weekend :)
De PS4 versie heeft vd week ook een patch gekregen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
In het kader van het driejarig bestaan heeft lillbabs weer een hele mooie video gemaakt moet ik zeggen:

In deze anniversary stream kan je overigens interessante nieuwe ideeën mbt base building en resource harvesting voorbij zien komen, die de game strategischer moeten gaan maken. Ook zie je een aantal bases die op de schop gaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 12:30
Zijn er nog Tweakers die PS2 spelen op Miller? Eventuele GoT-outfits zullen tegen deze tijd al wel uitgestorven zijn. Sinds gister is trouwens die construction update gereleased, iets wat de gameplay drastisch zal veranderen om zo meer variatie te krijgen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Jup ik speel TR met BRTD, een erg leuke groep mensen :). Altijd wel een paar mensen, maar de grote OP op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ok, die zijn nog actief? Dan zal ik mijn ventje ook weer eens afstoffen en eens beleefd informeren of ik mee mag doen. Die construction mogelijkheden (hoera, ANTs! *O* ) lijken me wel wat.

[ Voor 18% gewijzigd door Okars op 04-05-2016 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 12:30
Aha toch nog mensen! Zitten jullie allebei TR? Ik heb helaas alleen een NC character.

Construction is voor mij nog wel wennen, het maken van mijn eigen basis is iig nog niet gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
De Command & Conquerside patch is echt geweldig. Je hebt ineens ongelofelijke gevechten op plekken waar je normaal nooit komt en vooral voor outfits is dit superleuk om een verschil te maken. Of het nu gaat om een bases plat te gooien en cores te stelen of om er zelf een te maken en te verdedigen, in beide gevallen kan je met een goed ingespeeld team een hele hoop bereiken in het veld.

Deze hilarische video geeft fantastisch weer hoeveel deze nieuwe update toevoegt, gewoon compleet nieuwe gameplay! Ik heb hem dan ook in het startertopic gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Dit is ook weer een briljante, door spelers gemaakte trailer moet ik zeggen. Het geeft veel beter weer wat je aan heftigheid kan verwachten in deze game met de nieuwe update dan de officiële trailers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfury
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-07 07:27
Yup op Miller TheItchVS samen met Dignity of War [DIG] er zijn daar meer Nederlanders maar we zijn de minderheid :P
Grootste VS outfit op Miller :)

ts.dignityofwar.com:9988

[ Voor 23% gewijzigd door dfury op 14-06-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 15:48
Vandaag op de ps4 gezet. Kijken of het nog te doen is als noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Sosua schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:14:
Vandaag op de ps4 gezet. Kijken of het nog te doen is als noob.
Ik kwam recent bij Planetside 2 terecht doormiddel van deze videos:

YouTube: Planetside 2 Free to Play - 001 - The Tutorial and Our First Big Bat...

Er zijn nog 2 andere videos in de serie die je een hele goede intro geven tot Planetside 2. Ik heb een aantal jaar geleden de game geprobeerd en gaf het na een uurtje op. Ik zag alleen maar chaos, had geen idee waar ik naar toe moest en werd voornamelijk aan gort geschoten of omver gereden door vriendelijke tanks. Na deze youtube videos was het allemaal een stuk makkelijker. Ben nu level 22, heb een flink aantal upgrades al en heb super veel plezier. Ik speel voornamelijk medic / Engineer, maar kan zelfs als heavy flink huishouden soms.

De voertuigen laat ik nog een beetje links liggen, alhoewel ik soms met een ANT op pad ga om basissen van anderen te bevoorraden. Beeld me dan in dat ik de C&C harvester ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfury
https://twitter.com/WrelPlays/status/776243988030291972

Dat wordt lachen met een paar Nebula's in de BIO, ZOE erover en rammen maar.

ZOE krijgt een BUFF eindelijk!

Made heavy changes to ZOE today. Had a fun conversation about possible replacements, but made more sense to fix it in the end.

YouTube: The Skillsuit Chronicles, Episode 1: RIP ZOE [Planetside 2]

[ Voor 20% gewijzigd door dfury op 19-09-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Blue2k schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:35:
[...]

Ik kwam recent bij Planetside 2 terecht doormiddel van deze videos:

YouTube: Planetside 2 Free to Play - 001 - The Tutorial and Our First Big Bat...

Er zijn nog 2 andere videos in de serie die je een hele goede intro geven tot Planetside 2. Ik heb een aantal jaar geleden de game geprobeerd en gaf het na een uurtje op. Ik zag alleen maar chaos, had geen idee waar ik naar toe moest en werd voornamelijk aan gort geschoten of omver gereden door vriendelijke tanks. Na deze youtube videos was het allemaal een stuk makkelijker.
Op topic starter pagina staan ook 2 goede tutorials trouwens als je geen zin hebt om een uur naar tutorials te kijken :)

Deze laatste video van Lillbabs is weer om te smullen trouwens. Geeft een leuk voorproefje wat je allemaal kan doen als outfit ongein maar is vooral een fantastische schets van de fabulous Vanu.

Hoe bevalt de laatste constructie update trouwens? Dat je nu kan spawnen in player bases is een grote stap vooruit mijns inziens. Het probleem is alleen dat relatief nog weinig spelers die gebouwen hebben unlocked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfski
Heeft iemand toevallig de dev stream van gisteren gezien? De veranderingen in continent locking klinken veelbelovend: Meer recht toe, recht aan waar een alert pas afgaat als een partij genoeg gebied en 2 hive cores heeft verzekerd. Gedurende een uur moet die factie dan zijn verovering verdedigen tegen de andere twee partijen en pas daarna gaat het content op slot dmv gewelddadige explosies van bovenaf.
Iedereen wordt dan beloond naar verhouding van Alert participatie (dmv implants/Iso4) en gratis spelers kunnen nu ook cosmetics winnen!

Met een beetje geluk kan je deze week het nieuwe systeem al testen op de test server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfury
ASP en een kapotte Census API dus geen Recursion nu al een week bah :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 15:25
Topic is een beetje dood maar wilde toch even melden dat ik zojuist een mail heb gekregen van Daybreak Games met de melding dat ze op 13-12 om 19:00 uur (onze tijd) een nieuwe game gaan aankondigen.

Ik ben benieuwd maar ook een beetje bang dat dit wel eens ten koste zou kunnen gaan van PS2. We zullen zien..

edit: De uitnodiging is niet gericht aan mijn account maar aan een van mijn PS2 characters.

[ Voor 13% gewijzigd door BrainBugs op 11-12-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:18
DirectX11 wordt langzamerhand geïmplementeerd in Planetside 2 en eindelijk zien we flinke FPS stijgingen! Nu nog op de test servers, maar binnenkort ook live. Mocht je al lang niet meer gespeeld hebben is dit misschien wel het beste moment om terug te komen.

Bron: http://forums.daybreakgam...9-pts-update-dx11.251467/

YouTube: Planetside 2: DX11 First Impressions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02

Kreeg helemaal zin in PS2 door dit filmpje dus kwam hier even kijken of het nog een beetje gespeeld werd, maar zo te zien is het hier aardig dood?

Heb PS1 helemaal plat gespeeld, maar deel 2 wist mij niet te pakken in het eerste jaar. Daarna nooit meer geprobeerd, maar ik vind de nieuwe ontwikkelingen er wel erg tof uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 11:18
Update gaat naar de live servers op 26 februari. Zo te zien is de update nogal gefocust op Outfits, en als een "lone wolf" ga ik waarschijnlijk weinig merken van de nieuwe content.

Echter vind ik het wel mooi om te zien dat de ontwikkelaars weer echt moeite stoppen in deze game. Ben ook betrokken geweest in de playtest s achter de schermen, en ze luisteren echt goed naar de community feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeega kick, maar na de hele BF 2042 'ervaring' ben ik direct terug gegaan naar de oude deeltjes (aanbieding op steam), maaaar heb ik dus ook Planetside 2 weer opgepakt 'for teh lulz'.

Ik had serieus niet verwacht dat deze game nog steeds actief gespeeld wordt, er is naar mijn gevoel flink wat veranderd (ik speelde hoofdzakelijk in Sony tijdperk), maar grappig dat het nog steeds prima speelbaar is :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste