1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Blijkbaar werkt die code meer dan 1 keer kon hem ook nog activerenbjorntju schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:59:
Heb nog een PS4 beta key die ik niet gebruik. First come, first serve!:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Smedley heeft er een handje van beloftes te maken die hij niet kan waarmaken natuurlijk. Maar het verschil is wel dat hij zich deze keer heeft gecommitteerd aan zowel een doel als een harde datum. Dus hij weet dat hij hier genadeloos op afgerekend gaat worden.Anoniem: 535998 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:19:
Carrot on a stick. Flinke korrel zout nemen met alles wat Smedley zegt.
Anoniem: 535998
Ik ben ondertussen flink van het "eerst zien dan geloven" kamp.Rolfski schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:07:
[...]
Smedley heeft er een handje van beloftes te maken die hij niet kan waarmaken natuurlijk. Maar het verschil is wel dat hij zich deze keer heeft gecommitteerd aan zowel een doel als een harde datum. Dus hij weet dat hij hier genadeloos op afgerekend gaat worden.
Ik geef je totaal geen ongelijk maar je moet toegeven dat het wel goed voelt om na tijden weer eens wat naar uit te kijken te hebben met deze game. Laatste keer was wanneer, Hossin release bijna een jaar geleden?Anoniem: 535998 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:18:
[...]
Ik ben ondertussen flink van het "eerst zien dan geloven" kamp.
Als PL zit je nu een beetje gefrustreerd naar de map te kijken. Op Esamir en Indar is het nog het ergst, de choke point basissen zijn gewoon kansloos om aan te vallen. En dan merk je gewoon dat lattice op z'n plaat gaat. Het ondersteunt gewoon niet de mechanics die SOE heeft veranderd. Lattice werkte goed vanwege het logistiek dat je nodig had om een lane switch te doen en vanwege de resources / resource flow. Je kon effectief een factie leegzuigen terwijl zij hun restanten aan resources in vehicles gooide om een link terug te krijgen.
En nu? Waarom pak je nu een basis? Goed voor de farm. Waarom vermijd je bepaalde gevechten? Vanwege de farm. Waarom proactief spelen wanneer je gewoon gelijk in een gevecht kan springen?
Ik hoop van wel. Maar stiekem denk ik: "Too little, too late". De mensen die een reet om objectives gaven zijn vertrokken. Misschien komen ze terug, maar het is straks meer dan een jaar later. Een jaar waarin de leaders een burn out hebben gekregen, de community alleen nog voor certs speelt en het niveau ongelofelijk gedaald is. Ik weet niet of meta en alles dit nog gaat veranderen.Rolfski schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:09:
Die zaken die jij nu noemt is exact de reden waarom ik op dit moment weinig met mijn outfit speel en meer solo met alt karakters. Maar de richting die ze nu willen inslaan zou het wel weer interessanter moeten maken voor outfits.
Anoniem: 424588
Het zal wel mooi worden wanneer die nieuwe resource revamp komt. Minder MAXes en outfit bases. Alhoewel we met minder man op de basis staan weten we toch wel de basis op onze naam te zetten. Dit geeft ons een groot genoegen.
Ook het volgende gebeurt ons vaak. (vooral tijdens serversmashes). http://nanitesystemscomics.com/comic/54
En dat gebeuren met Smedly over alles wat we nog kunnen krijgen, het kan me niet snel genoeg gaan.
Morgenavond ook weer een Serversmash. Ditmaals Cobalt tegen Miller. Ik zal er wel weer bij zitten als dedicated infiltrator (ja ik ben soms de enige die het speelt maar gisteren hadden we er minstens 3 in een squad. Als "Expert" in hacken (ja ik heb vaker een sunderer uit een terminal gehaald wanneer een groot gevecht aan de gang was) en spotten ben ik vaak degene die infil blijft, de rest wordt meestal heavy of medic)
Gister weer een geweldige alert. TR had Hossin cap. Die hebben dus een nieuwe definitie aan MAX spam gegeven.
WASP weet gelukkig nog wel base caps binnen te slepen, desondanks onze lage nummers nu. Beste was een 96+ vs 96+ gevecht waar we met z'n zessen bovenaan stonden
Het is eigenlijk een remake van een zeer succesvolle Eve Online trailer. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen, niet waar?
Haha ik was er bij die avond, bij ELMERolfski schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:19:
Mooi gemaakte fan video dit en prima promotie voor de game:
[video]
Het is eigenlijk een remake van een zeer succesvolle Eve Online trailer. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen, niet waar?
Outfit leader (Kamitor) is trouwens een NL'er
[ Voor 18% gewijzigd door Ch3ckmate op 27-05-2015 10:40 ]
Verrassend dat ze deze maand al met de PS4 versie uitkomen! Ik had eerlijk gezegd nog een open beta verwacht.
Bedankt, gebruikt!SirSela schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:02:
Hier nog een PS4 closed beta key voor de liefhebber:
Members only: planetside PS4 closed beta
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Iemand hem al gespeeld?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hIy8Tnlbe-Q]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

weet iemand of membership van PS2 op PS4 zelfde is als op PS2 ? dat je zelfde dingen krijgt als je lid word
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Zou wel het geval moeten zijn.Motaro schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:08:
hoi
weet iemand of membership van PS2 op PS4 zelfde is als op PS2 ? dat je zelfde dingen krijgt als je lid word
Altijd welkom om bij BRTD in te haken voor SS als we nog plek over hebben.Anoniem: 535998 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:03:
Bah bah bah, ik wil weer es mee doen met SS. Maar de WASP leden hebben er geen zin meer in. Hoop toch weer eens een squad te krijgen voor SS.
BedanktRolfski schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:48:
[...]
Altijd welkom om bij BRTD in te haken voor SS als we nog plek over hebben.
Jullie spelen dus voornamelijk op donderdagavond of niet?Rolfski schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:48:
[...]
Altijd welkom om bij BRTD in te haken voor SS als we nog plek over hebben.
ik zit dus vs op miller! vanavond potje?TimoVeld schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:27:
Begint dit spel weer een beetje te leven? Wil hem best weer een keer aan slingeren namelijk. Goed mee vermaakt een tijd terug.
We spelen altijd maar donderdag wat serieuzer. Altijd welkom om in onze Mumble aan te haken en als gast mee te spelen. Onze deur staat altijd open en we ontvangen vaak gasten van andere outfits en facties.Ircghost schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:02:
[...]
Jullie spelen dus voornamelijk op donderdagavond of niet?
Donderdag sowieso, vaak ook maandag en altijd op trainingsavonden. Voor de rest hangt het er gewoon vanaf wie online is. Dagelijks meestal wel rond prime time. Speel eerlijk gezegd weinig met de outfit op dit moment maar vooral solo met allerlei karakters op verschillende servers. Ik heb in totaal 10 karaktersAnoniem: 535998 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:46:
Hoeveel operations draait BRTD deze dagen? WASP heeft een hele tijd 2 per week gedaan, maar we gaan al weer richting de 3 met een langzaam opbouwende stroom van nieuw bloed.
[ Voor 17% gewijzigd door Rolfski op 30-06-2015 17:34 ]
Spelen jullie vanavond nog? Zo ja waar?Rolfski schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:45:
[...]
We spelen altijd maar donderdag wat serieuzer. Altijd welkom om in onze Mumble aan te haken en als gast mee te spelen. Onze deur staat altijd open en we ontvangen vaak gasten van andere outfits en facties.
oke bedankt
eens kijken hoe dit spel gaat leven op PS4 dan misschien jaar lidmaatschap kopen had ik eerst op PC ook
had geluk met naam met PS2 op PS4 mijn naam die ik op PC ook gebruik was nog niet in gebruik sovietwarbear
[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 30-06-2015 22:15 ]
Leuk om te horenIrcghost schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:25:
@Rolfsky, heb net de hele avond met BRDT gespeeld. Erg leuke lui, ga zo officieel applyen.
Wat is je TR Miller naam: IrcghostTR? Zet ik je ff in het startertopic.
Gelanceerd op de PS4 de vorige week. Zorgt uiteraard voor de nodige opwinding en en veel luitjes vinden dit een mooie aanleiding om de game weer eens te checken.TimoVeld schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:27:
Begint dit spel weer een beetje te leven? Wil hem best weer een keer aan slingeren namelijk. Goed mee vermaakt een tijd terug.
Eerste review is binnen trouwens, Eurogamer vindt de game net zo frustrerend en briljant tegelijkertijd als de PC versie (kreeg toen een 9 van ze) en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
[ Voor 36% gewijzigd door Rolfski op 01-07-2015 01:08 ]
Indeed! De ander mag wegRolfski schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:54:
[...]
Leuk om te horen![]()
Wat is je TR Miller naam: IrcghostTR? Zet ik je ff in het startertopic.
Ik ben deze week weinig in mijn PC hol te vinden denk ik. Ietsjes te warm daar. Vanaf volgende week zal ik wel een keer aanhaken.
Al gedaan, Ik heb je VS karakter laten staan trouwens. Neem aan dat je daar af en toe ook mee speelt.
FF wachten op de aankomende patch volgende week, daar zitten heel wat team features in. In het begin wordt er sowieso veel minder samengespeeld.Bramster schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:49:
Heb een tijd geleden op de PC gespeeld, maar aangezien ik liever op de bank hang nu begonnen op de PS4. Het is wel weer vermakelijk maar ik mis toch echt wel het sociale aspect van de game, er zijn nog geen outfits en squads vinden is ook niet echt te doen...
Ben sowieso nogal nieuw wat betreft console, raak echt niets
Yes thanks, mijn VS naam is trouwens IrcghostSC!Rolfski schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:48:
[...]
Al gedaan, Ik heb je VS karakter laten staan trouwens. Neem aan dat je daar af en toe ook mee speelt.
Gefixt, er schijnen trouwens nu al gastjes rond te lopen op de PS4 servers die al BR 70+ zijn. Dan moet je echt met een TV en een koelkast op de toilet gaan zitten.Ircghost schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Yes thanks, mijn VS naam is trouwens IrcghostSC!Niet IrcghostVS
Jezus dat hebben ze snel gedaan dan.. zeker flink wezen farmen ergens. Ik ben na 5 uur eindelijk battlerank 11, en dat gaat nog behoorlijk makkelijkRolfski schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:40:
[...]
Gefixt, er schijnen trouwens nu al gastjes rond te lopen op de PS4 servers die al BR 70+ zijn. Dan moet je echt met een TV en een koelkast op de toilet gaan zitten.
weet iemand waarom ik op PS4 bij TR geen TGM-50 LMG kan vinden heb wel aantal ander LMG maar die niet op PS4 maar op PC versie heb ik hem wel
gemiddeld gezien zit de VS zo rond de 22%, TR 34% en NC 44%
zonder abbo kun je gewoon hetzelfde krijgen afaik, kost alleen wat meer moeite
Misschien onder een ander submenutje? Ik had begrepen dat dit soort opties wat meer verborgen zaten in de PS4. Anders moet je hem wellicht eerst unlocken of komt die pas beschikbaar in een aankomende update.Motaro schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:12:
hoi
weet iemand waarom ik op PS4 bij TR geen TGM-50 LMG kan vinden heb wel aantal ander LMG maar die niet op PS4 maar op PC versie heb ik hem wel
Zijn er die inmiddels al veel samen spelen?
Ik zou zeggen voeg me psn naam maar toe maar toe en dan eens kijken of we een flinke groep kunnen mobiliseren
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Haha jeetje wat klote! Kon je niet herstellen met behulp van support?merlin1201 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:42:
Ik moet zeggen dat ik me toch goed vermaak met de ps4 versie.. alleen jammer dat mijn dochter per ongeluk mijn karakter wiste lvl 17.. jammer dus overnieuw deze x maar ff een maand abbotje genomen.
Zijn er die inmiddels al veel samen spelen?
Ik zou zeggen voeg me psn naam maar toe maar toe en dan eens kijken of we een flinke groep kunnen mobiliseren
na beetje zoeken kom ik er achter dat heel vaal gun''s niet in game zitten die pas later er in gaan komen wand max hebben ook nog niet al gun en M60 Bulldog zit ook nog niet in gameRolfski schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:46:
[...]
Misschien onder een ander submenutje? Ik had begrepen dat dit soort opties wat meer verborgen zaten in de PS4. Anders moet je hem wellicht eerst unlocken of komt die pas beschikbaar in een aankomende update.
maar veder speelt na paar bug en raar menu best lekker op PS4
ff een review voor wat er de laatste 2 maanden is gebeurd:Rolfski schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 05:32:
Wauw, deze aankondiging van CEO Smedley klinkt te goed om waar te zijn! Ze gaan eindelijk de meta/end game fixen in een "2.0" release die in september al moet uitkomen! Nieuwe devs worden aangetrokken, outfits kunnen zelf resources harvesten om een eigen basis te bouwen, bases/resources veroveren gaat betekenis krijgen, er wordt een nieuwe spelmodus toegevoegd, roadmap wordt weer actief, etc.
Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Maar toch hoop ik dat ze het flikken en dat deze game meer dan 2,5 jaar na lancering eindelijk zijn beloften gaat waarmaken!
june game update, anti materiel rifle in 2 game updates en 7 hotfixes.
Bovenal zie ik geen verandering met hoe het hiervoor was.New ES MBT/Harasser Weapons is al 3 maanden in development. Dan heb ik niet het idee dat er veel mee gebeurd. Dat een sunderer deployment inhibitor wat ingewikkelder is kan ik me goed voorstellen, dat mag/moet uitgebreid getest worden voordat het live gaat. Maar 3 wapens? We hebben alleen nog maar 3 modellen gezien.
Als je dan zegt dat je een endgame gaat maken en, quote:
Dan verwacht ik ook dat ik daar dan wel wat van te zien krijg. Tot nu toe niets dus.All of this will be done in a fully transparent manner in which we actually put our internal design docs out there for your comment and feedback.
In de laatste maand voor de deadline dan misschien?We'll be making announcements about the 2.0 release in the near-term future with a lot more specifics.
what more to say..we're also going to be adding another game mode to Planetside 2 for the first time. You can expect to be seeing that in the upcoming week on Live servers
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
De devs zitten zelf trouwens vooral op reddit. Voor actuele ontwikkelingen, vooral ook mbt de community kan je beter daar terechtGmount schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:27:
Ik volg vooral het officiele forum waar alles hoort te staan
[ Voor 39% gewijzigd door Rolfski op 08-07-2015 19:00 ]
mee eens best leuk en hoop door dit dat ook meer games komen naar PC versie als PS4 versie zo dat game meer leven krijgt
@Rolfski
vraagje op PS2 forum heb jij onder je naam Allaccess en PS4 logo onder je naam staan hoe krijg je dit ? als ik in log op forum met mijn PSN heb ik dat niet
zegt dat sunder 29meter van mijn af zit en ik kom 2km+- veder op in ander base met sunder terecht en laad tijd op SP4 zijn al niet snel maar met dit is echt erg
YouTube: PlanetSide 2 sunder spawn bug
AllAccess icon, omdat ik een tijdje een membership heb gehad. PS4 logo omdat ik me ooit heb aangemeld voor de PS4 closed beta. Ik log in met mijn accountnaam trouwens, niet met PSN.Motaro schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:00:
@Rolfski
vraagje op PS2 forum heb jij onder je naam Allaccess en PS4 logo onder je naam staan hoe krijg je dit ? als ik in log op forum met mijn PSN heb ik dat niet
Over bugs gesproken, bij Gamespot storen ze zich er erg aan: 7/10 (de PC versie kreeg een 9/10)
Dit soort waarderingen geldt over de hele review linie trouwens (IGN 7,6/10 op PS4, 9/10 op PC). De PS4 versie heeft nog een hoop werk nodig en scoort daardoor lager dan PC reviews van destijds. Terwijl de orginele PC versie toch ongelofelijk barebones was, zelfs ivglm de huidige PS4 versie.
[ Voor 9% gewijzigd door Rolfski op 10-07-2015 14:17 ]
klopt heb die review ook gezien maar heb wel goede hoop dat wel goed komt alleen hoop dat niet lang duurt anders gaan veel gamer's weg en kans op die terug komen is klein
Ik log dus NIET in met mijn PSN maar met mijn DBG account en mijn membership was op mijn PC account.Motaro schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:43:
oke dat raar ik log zelf ook in onder mijn PSN en heb ook closed beta gehad op PS4 en heb membership op PS4 ook voor jaar en heb niet zal wel bug zijn
As I know you’re all very interested in the status of our next Game Update for PS2onPS4, I wanted to provide a brief update summary.
This is our first true game update since launch, so the scope of the changes will be much larger than the two preivous updates. The size of the download will be roughly the same as our previous patch (approx 2GB); btw, we’re working to reduce this in future updates. Our intention was to release GU1 this week, but given the number of additions/changes going in, we wanted to spend more time polishing everything up before we submit to Sony for approval. At this point, we are very close to finalizing the build and hope to submit within the next few days. At which point, we will just need to wait on approval before publishing to the Live US and EU servers.
Below is the high-level list of what is going into Game Update 1. It’s likely that we will include more changes/additions prior to publishing to the servers, and will re-post and updated list once we’re closer to going live. We’re likely going to release a GU1 *preview* video sometime mid-next week that showcases many of the changes in-game
New Features:
•Outfits: Similar to clans or guilds, join up with your friends and leave your mark on Auraxis.◦Custom naming and character name tags, unlimited members with ranks, message of the day, and a dedicated voice chat channel
◦Setting an outfit decal lets Outfits leave their mark in game and share their affiliation. Outfits that have the highest combined score after a base is captured will have their decal displayed on banners around the base and on the map region information panel.
•New Player Directives◦Directives are much like achievements; with goals, scoring and rewards. These the New Player Directives are very helpful for new players getting started and learning the ropes. Once all have been completed successfully, players will receive a reward.
•Teleport to any continent/Koltyr instance that your friends are on.◦To improve the ability for players to find their on-line friends in-game, there is now a “Warp to…” button in the Social>>Friends menu. You just need to select a player from your friends list and click “Warp to <continent>”, and you will be teleported to the continent, or Koltyr instance they are located on.
New Weapon:
•NS-AM7 Archer (Engineer)◦The Archer anti-material rifle was developed by Nanite System to counter the heavily armored MAX, providing an effective option at range for dealing with the unique threat of the exo-suits
◦Gold and Black variants.
Depot Additions:
•Advanced Intel Bundle II gives access to weapons before they are available through loadouts◦NC:◾C85 Canister-H
◾Enforcer ML65-H
◾NC6S Gauss SAW S
◦VS:◾Saron HRB-H
◾Proton II PPA-H
◾Flare VE6
◦TR:◾P525 Marauder-H
◾G20 Vulcan-H
◾T16 Rhino
Misc Additions/Improvements:
•The complete squad list will now be displayed next to the mini-map.
•Game Communications ticker◦We’ve added a new messaging mechanism to the title screen, which allows us to provide various types of messaging; message of the day, game update information, server status, etc.
•Numerous UI optimizations◦We’ve made several improvements to the UI screens to reduce sluggishness and increase overall performance.
•Koltyr should now remain daytime indefinitely.
•Additional player-requested controller layouts◦New layouts added to Ground Vehicles and Aircraft Controls.
•Map Optimizations◦The delay in loading the map should be greatly reduced in most cases.
•Vehicle Controls Improvements◦Fixed an issue with slow vehicle acceleration and top speed.
◦Changed the sensitivity settings to have more granularity.
•Additional character delete confirmation functionality has been added.
•A logout confirmation has been added.
Bug fixes:
•Squad Deploy should now be functioning properly.
•Additional tuning to improve the audio quality of Voice Chat.
•Fixed issue where some players would suddenly be unable to use Voice Chat and the only solution was creating a new character. This should be resolved now.
•Fixed issue where warp notifications would not clear after leaving the queue.
•Fixed an issue (very rarely) where Galaxy and Infantry load out UI’s would be displayed simultaneously.
•Fixed issue where cycling between Squad and Friends tabs could result in PSN Online ID strings remaining on-screen.
•Fix for the NC version of the Advanced Intel bundle.
•Fixed an issue where membership rewards were displaying incorrectly in the UI.◦Daily passive cert gain is now granting the proper amount (48), but the UI may still indicate 24.
•Fixed a bug where the Lumine Edge glow effect would appear off-set into the blade when activated.
•Fixed an issue where purchasing a utility on one class would result in it appearing unlocked on another, even though it was not.
•Fixes to a few incorrect map icons.
•Fixed an issue where the BR 15 cert reset screen lists “Leave Koltyr”, even if on another continent.
•Fixed a UI bug where the zone queue would overlap text in the top right corner.
•Fixed an issue where overloading/saving generators did not work for all players.
•Fixed issue where the loading screen/character select music would continue to play after spawning into the game.
•Fixed an issue where the game would hang if the user timed out due to inactivity while on the PSN Store overlay.
•Medic icon should now only show to medics when a player needs healing.
•Fixed a graphical glitch that would occur during character creation.
•Various cosmetic fixes to interior structures.
•Fixed an issue where players would occasionally spawn under the world and fall to their death after zoning/redeploying/etc.
•Misc terrain collision and geometry fixes across all continents.
•Various performance optimizations/improvements.
•Misc client crash fixes.
•Rendering improvements to reduce character/vehicle popping during heavy battles
De PC versie heeft ook een update gekregen trouwens: Cloaked Sunderers (yes!), Striker buff (hoognodig) en burst wapens buff (eindelijk na 3 jaar).
Wees blij dat je die wapens al hebt, ze zijn ineens 5x duurder geworden en ik had ze daarvoor alleen aangeschaft voor mijn TR main karakterAnoniem: 535998 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:08:
Ik had de burst wapens al geauraxiumedWat voor buff heeft de striker gekregen?
Voor Striker buff details, check de link: Voornamelijk speed buffs
[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 10-08-2015 00:16 ]
Ik moet zeggen dat ik Enemy Territory: Quake Wars altijd wel kon waarderen, ook een shooter met RTS/base building elementen.
Iemand heeft trouwens al in de game files zitten graven en dit promo filmpje ervan gemaakt:
Bij hun andere game H1Z1 blijkt het inderdaad een enorm gedoe om het goed te krijgen. Aan de andere kant kunnen ze die ervaring wel mooi gebruiken en toepassen natuurlijk. Zelfde engine.Ircghost schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:33:
Heel gaaf,.. maar dat wordt zoveel balancing gezeik in de aankomende maanden!
Zit niet zoveel op de PS4 en ik suck met shooters op console dusja...
Is er ergens een Tweakers outfit want heb wel wat hulp nodig want ik vind dit een vreselijk ingewikkeld spel xD
Check ff het starter topic, behalve hele handige info (waaronder gratis goodies) kan je ook zien bij welke outfits de Tweakers hier spelen.Benosa schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:26:
Ik wil dit spel ook spelen maar ik denk dat ik dit op de pc ga doen.
Zit niet zoveel op de PS4 en ik suck met shooters op console dusja...
Is er ergens een Tweakers outfit want heb wel wat hulp nodig want ik vind dit een vreselijk ingewikkeld spel xD
Maar, idd als je zowel PC als PS4 hebt is PC de betere ervaring. Uitzondering is de moeilijkheidsgraad, die ligt bij PS4 lager omdat het net uit is op dat platform. Op PC ga je dus zwaardere tegenstanders krijgen.
Heb net een invite gevraagd bij BRTD, lijkt me leuke outfit :-)Rolfski schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 02:37:
[...]
Check ff het starter topic, behalve hele handige info (waaronder gratis goodies) kan je ook zien bij welke outfits de Tweakers hier spelen.
Maar, idd als je zowel PC als PS4 hebt is PC de betere ervaring. Uitzondering is de moeilijkheidsgraad, die ligt bij PS4 lager omdat het net uit is op dat platform. Op PC ga je dus zwaardere tegenstanders krijgen.
Prima outfit, iig zeker een van de meer actievere op Miller server. Zeg igg maar dat je via mij komt, dan komt het wel goedBenosa schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:02:
[...]
Heb net een invite gevraagd bij BRTD, lijkt me leuke outfit :-)
Wat is je ingame naam? Zet ik hem ff in het starter topic.
Heb jouw naam niet genoemd maar heb wel gezegd dat ik iemand kende binnen BRTD vanop tweakers ;-)Rolfski schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:48:
[...]
Prima outfit, iig zeker een van de meer actievere op Miller server. Zeg igg maar dat je via mij komt, dan komt het wel goed![]()
Wat is je ingame naam? Zet ik hem ff in het starter topic.
Mijn ingame naam is Valdourian. TR op Miller.
Ik kan niet wachten om samen te spelen!Ircghost schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:46:
Ik zit dus ook bij BRTD, erg leuke groep! Altijd wel mensen online en goede sfeer.
Nu nog hopen dat ze mijn apply accepteren :-)
De PS4 versie heeft vd week ook een patch gekregen trouwens.
In deze anniversary stream kan je overigens interessante nieuwe ideeën mbt base building en resource harvesting voorbij zien komen, die de game strategischer moeten gaan maken. Ook zie je een aantal bases die op de schop gaan:

[ Voor 18% gewijzigd door Okars op 04-05-2016 08:35 ]
Construction is voor mij nog wel wennen, het maken van mijn eigen basis is iig nog niet gelukt
Deze hilarische video geeft fantastisch weer hoeveel deze nieuwe update toevoegt, gewoon compleet nieuwe gameplay! Ik heb hem dan ook in het startertopic gezet
Grootste VS outfit op Miller
ts.dignityofwar.com:9988
[ Voor 23% gewijzigd door dfury op 14-06-2016 09:55 ]
Ik kwam recent bij Planetside 2 terecht doormiddel van deze videos:Sosua schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:14:
Vandaag op de ps4 gezet. Kijken of het nog te doen is als noob.
YouTube: Planetside 2 Free to Play - 001 - The Tutorial and Our First Big Bat...
Er zijn nog 2 andere videos in de serie die je een hele goede intro geven tot Planetside 2. Ik heb een aantal jaar geleden de game geprobeerd en gaf het na een uurtje op. Ik zag alleen maar chaos, had geen idee waar ik naar toe moest en werd voornamelijk aan gort geschoten of omver gereden door vriendelijke tanks. Na deze youtube videos was het allemaal een stuk makkelijker. Ben nu level 22, heb een flink aantal upgrades al en heb super veel plezier. Ik speel voornamelijk medic / Engineer, maar kan zelfs als heavy flink huishouden soms.
De voertuigen laat ik nog een beetje links liggen, alhoewel ik soms met een ANT op pad ga om basissen van anderen te bevoorraden. Beeld me dan in dat ik de C&C harvester ben
Dat wordt lachen met een paar Nebula's in de BIO, ZOE erover en rammen maar.
ZOE krijgt een BUFF eindelijk!
Made heavy changes to ZOE today. Had a fun conversation about possible replacements, but made more sense to fix it in the end.
YouTube: The Skillsuit Chronicles, Episode 1: RIP ZOE [Planetside 2]
[ Voor 20% gewijzigd door dfury op 19-09-2016 18:20 ]
Op topic starter pagina staan ook 2 goede tutorials trouwens als je geen zin hebt om een uur naar tutorials te kijkenBlue2k schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:35:
[...]
Ik kwam recent bij Planetside 2 terecht doormiddel van deze videos:
YouTube: Planetside 2 Free to Play - 001 - The Tutorial and Our First Big Bat...
Er zijn nog 2 andere videos in de serie die je een hele goede intro geven tot Planetside 2. Ik heb een aantal jaar geleden de game geprobeerd en gaf het na een uurtje op. Ik zag alleen maar chaos, had geen idee waar ik naar toe moest en werd voornamelijk aan gort geschoten of omver gereden door vriendelijke tanks. Na deze youtube videos was het allemaal een stuk makkelijker.
Deze laatste video van Lillbabs is weer om te smullen trouwens. Geeft een leuk voorproefje wat je allemaal kan doen als outfit ongein maar is vooral een fantastische schets van de fabulous Vanu.
Hoe bevalt de laatste constructie update trouwens? Dat je nu kan spawnen in player bases is een grote stap vooruit mijns inziens. Het probleem is alleen dat relatief nog weinig spelers die gebouwen hebben unlocked.
Iedereen wordt dan beloond naar verhouding van Alert participatie (dmv implants/Iso4) en gratis spelers kunnen nu ook cosmetics winnen!
Met een beetje geluk kan je deze week het nieuwe systeem al testen op de test server.
Ik ben benieuwd maar ook een beetje bang dat dit wel eens ten koste zou kunnen gaan van PS2. We zullen zien..
edit: De uitnodiging is niet gericht aan mijn account maar aan een van mijn PS2 characters.
[ Voor 13% gewijzigd door BrainBugs op 11-12-2018 16:18 ]
Bron: http://forums.daybreakgam...9-pts-update-dx11.251467/
YouTube: Planetside 2: DX11 First Impressions
Kreeg helemaal zin in PS2 door dit filmpje dus kwam hier even kijken of het nog een beetje gespeeld werd, maar zo te zien is het hier aardig dood?
Heb PS1 helemaal plat gespeeld, maar deel 2 wist mij niet te pakken in het eerste jaar. Daarna nooit meer geprobeerd, maar ik vind de nieuwe ontwikkelingen er wel erg tof uit zien.
Echter vind ik het wel mooi om te zien dat de ontwikkelaars weer echt moeite stoppen in deze game. Ben ook betrokken geweest in de playtest s achter de schermen, en ze luisteren echt goed naar de community feedback
Ik had serieus niet verwacht dat deze game nog steeds actief gespeeld wordt, er is naar mijn gevoel flink wat veranderd (ik speelde hoofdzakelijk in Sony tijdperk), maar grappig dat het nog steeds prima speelbaar is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.