[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-03 13:30
Ik denk dat activity een belangrijkere statistiek is dan de hoeveelheid members in het algemeen als je outfits wilt beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
Klopt, aantal members zegt weinig, bovendien zou ik ook eerst gewoon even op de server spelen, kom je er vaak vanzelf wel achter welke outfits je zou willen joinen.

Vanavond trouwens een prachtig gevecht gehad in mani biolab op miller, met Goon en FU (excuus als ik een outfit vergeten ben) op het laatste moment gecapt, hadden iets van drie seconden over op de klok van het biolab alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Blaming schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:37:
Klopt, aantal members zegt weinig, bovendien zou ik ook eerst gewoon even op de server spelen, kom je er vaak vanzelf wel achter welke outfits je zou willen joinen.
GOON heeft ook 340 members, maar we gaan uit ons dak als we meer dan 3 squads op een avond hebben :P
Vanavond trouwens een prachtig gevecht gehad in mani biolab op miller, met Goon en FU (excuus als ik een outfit vergeten ben) op het laatste moment gecapt, hadden iets van drie seconden over op de klok van het biolab alert.
Was inderdaad heel mooi op het laatste moment nog ff gecapped. Leuk is dan ook om de /yell-chat te zien exploderen :D

Overigens een heel interessant topic op Reddit: http://www.reddit.com/r/P...dev_team_ask_us_anything/
Vraag maar raak aan het dev team en ze zullen proberen te antwoorden. Dat noem ik nog eens een betrokken dev team _/-\o_ Echt geweldig om te zien dat ze heel open willen zijn over wat ze met het spel willen gaan doen. Moet je overigens zelf allemaal maar lezen, er staat nu al teveel om op te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Mee eens dat ledenaantallen weinig zegt als je niet regelmatig je bestand opschoont, uiteindelijk draait het om in-game aantallen en bij Devil Dogs kon ik door-de-weeks altijd wel rekenen op een full platoon. Tegenwoordig is dat vaak een miezerig squadje.

Die reddit geeft wel goed inzicht al wordt je er wel moedeloos van hoe lang alles duurt qua development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij WASP begonnen we ook veel leden te verliezen door een combinatie van dingen. Uiteindelijk hadden we moeite om rond augustus / september twee squads op te hoesten. Maar na veel werk zijn we terug gegaan naar gemiddeld een volledig platoon tijdens de geplande sessies.

Helaas begint de animo weer wat af te zakken omdat we al maanden geen nieuwe content hebben gehad, geen balance patches en dergelijke. OMFG was hard nodig, maar nu mag het balans wel weer terug komen, en Amerish lattice bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. misschien wat laat, maar zet mij ook maar op de lijst voor events met mede-tweakers

ingame name: Aphotix
server: Miller
outfit: BRTD

Lijkt me leuk om weer eens wat vaker bekende namen te zien op het veld ipv het gevoel dat je bots aan het doden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Staat erbij.

Mbt de gratis camo code wedstrijd: PirE is door niemand voor 1 dec met beeldbewijs afgeschoten dus ik heb nu een prijs op me zelf gezet! Dus knal je Rolfsky (BRTD) op Miller als eerste af voor 16 dec met beeldbewijs, dan win je de zombie camo set. Hint: Ik speel meestal of einde middag of tussen negen en heel laat (na middennacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als jullie nou op Woodman komen xD..

Ben trouwens benieuwd wat er gebeurd als een server uitsterft.. wat moet je dan met al je certs en SC aanschaffingen..

[ Voor 64% gewijzigd door Ircghost op 03-12-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan komt er waarschijnlijk een server merge en kan je gewoon op die characters blijven spelen op een andere server naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:37:
Helaas begint de animo weer wat af te zakken omdat we al maanden geen nieuwe content hebben gehad, geen balance patches en dergelijke. OMFG was hard nodig, maar nu mag het balans wel weer terug komen, en Amerish lattice bijvoorbeeld.
Stoor me vooral aan het gebrek aan balance patches.

Wat ook niet helpt is de speelwijze van een aantal outfits van de andere factie's, maar daar heb je redeploy voor.

[ Voor 20% gewijzigd door PirE op 03-12-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:12:
[...]

Stoor me vooral aan het gebrek aan balance patches.

Wat ook niet helpt is de speelwijze van een aantal outfits van de andere factie's, maar daar heb je redeploy voor.
Er zijn zeker wat punten waar WASP aan moet werken, maar over het algemeen ben ik wel tevreden over wat we kunnen. We zitten tenslotte vast aan het idiote idee dat op alles van de NC een shotgun moet. Onze MAX is gewoon gelimiteerd aan close quarters en daar vallen helaas veel van de tactieken op terug omdat je meestal gewoon in no time wiped als je geen MAX bij je hebt.

Het is alleen brak dat we constant tegen dubbele nummers vechten, die dan meestal gelijk een Fracture of ZOE MAX meenemen. Sta je dan met je Aegis shield totdat ze eindelijk bij de deur zijn.

Maar ik zit vooral te wachten op de Harrasser nerf. Als er iets is wat me irriteert, dan is het de huidige versie van de Harrasser.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:21:
[...]

We zitten tenslotte vast aan het idiote idee dat op alles van de NC een shotgun moet. Onze MAX is gewoon gelimiteerd aan close quarters en daar vallen helaas veel van de tactieken op terug omdat je meestal gewoon in no time wiped als je geen MAX bij je hebt.
Ik kan jou dan zeker de Mattocks met slugs aanbevelen. Sneller in het doden van infantry op ~40 meter dan mutilators of cosmos MAXs alleen niet zo goed in suppression aangezien je maar een aantal schoten kunt doen voordat je moet herladen. Daar kun je dan weer goed het schild voor gebruiken om te herladen of een andere MAX in jou squad het voortouw laten nemen.

Het is zeker niet perfect, maar wel redelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:28:
[...]

Ik kan jou dan zeker de Mattocks met slugs aanbevelen. Sneller in het doden van infantry op ~40 meter dan mutilators of cosmos MAXs alleen niet zo goed in suppression aangezien je maar een aantal schoten kunt doen voordat je moet herladen. Daar kun je dan weer goed het schild voor gebruiken om te herladen of een andere MAX in jou squad het voortouw laten nemen.

Het is zeker niet perfect, maar wel redelijk te doen.
Nee klopt, Mattocks worden ook flink aangeraden bij WASP. Helemaal met Slugs. Speel zelf alleen niet al te veel MAX en steek m'n certs op het moment ergens anders in. Probleem is nog wel, zelfs met Mattocks maakt de Fracture je gewoon af, en de ZOE heeft genoeg snelheid om toch een redelijk moeilijk doelwit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb ook liever dat de fracture wat minder sterk wordt. Ik vind het persoonlijk erg onbetrouwbaar om te gebruiken maar blijkbaar is het in de statistics toch te goed voor een AV wapen.

ZOE is een verhaal apart, maar daar zijn al veranderingen voor aangekondigd ( op een timer zetten en activatietijd toe te voegen ).

Wanneer deze verandering zullen plaatsvinden weet ik alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat de balans patch deze maand nog komt. Maar ik probeer niet te zeggen dat NC compleet underpowered is, helemaal niet. Onze MAX kan solo hele squads wipen ALS ze redelijk dichtbij zijn. En daar zit het probleem met de NC, onze gear is voor specifieke situaties terwijl de gear van TR en VS toch wat breder toepasbaar is op het moment. Helpt ook niet dat Ravens binnen een week een nerf kregen, maar de Fractures ondertussen al een aantal maanden alles kapot schieten. Het stapelt allemaal een beetje op en begint dan te irriteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Mooi idee Rolfski, verdient een upvote. Zelf zit ik inderdaad ook vooral te wachten op de intercontinental lattice, het constante heen en weer cappen op de huidige continenten zonder een bepaald doel begint toch wel wat te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Rolfski schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:32:
Staat erbij.

Mbt de gratis camo code wedstrijd: PirE is door niemand voor 1 dec met beeldbewijs afgeschoten dus ik heb nu een prijs op me zelf gezet! Dus knal je Rolfsky (BRTD) op Miller als eerste af voor 16 dec met beeldbewijs, dan win je de zombie camo set. Hint: Ik speel meestal of einde middag of tussen negen en heel laat (na middennacht).
Plaatje ook goed of moet het echt een filmpje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Matthias94 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:48:
Mooi idee Rolfski, verdient een upvote. Zelf zit ik inderdaad ook vooral te wachten op de intercontinental lattice, het constante heen en weer cappen op de huidige continenten zonder een bepaald doel begint toch wel wat te vervelen.
Je bedoelt mijn voorstel op reddit om de game meer inhoud en diepte te geven als Hossin uitkomt? Thks, goed om te zien dat het behoorlijk wat upvotes krijgt, dan weet ik iig zeker dat de devs het lezen.
dr34m3dd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:57:
[...]
Plaatje ook goed of moet het echt een filmpje zijn?
Plaatje/screenshot is ook goed.

Nog een hint: Wat vroeger op de dag/avond speel ik meestal solo of in public platoons. Later op de avond (na 10/11) speel ik meestal met BRTD. Dus als je die gasten een Gal drop ziet doen dan heb je een grote kans dat ik er ook tussen zit. We zoeken meestal riskante of strategisch belangrijke (mbt Alerts) gevechten op, dus je hebt een goede kans om mij af te knallen dan. Ik speel meestal medic of Max trouwens. Camo's die ik meestal draag zijn Rock Lichen (Esamir) Indar dry bush (Esamir, indoor) en Indar scrub (Indar and Amerish outdoor). Ik draag altijd een composite helm.

En nog een hint: Niets staat je in de weg dat wanneer je een BRTD speler ziet om hem ff te vragen of Rolfsky online is en waar die uithangt. Je kan ook gewoon ff in-game vrienden met mij worden natuurlijk, kan je altijd checken of ik online ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Rolfski op 08-12-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan! Klik hier.

Staat helemaal onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diLLa88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-03 13:30

Nieuwe outfit video gemaakt door Raumance. Geeft goed beeld wat wij doorgaans doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Kill bevestigd! Hij stond ook op mijn kill board:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hAM8YI5.png

Gefeliciteerd! Code is in je PM.

Toegegeven, het is niet mijn meest favoriete camo en helm maar je kan het iig op al je karakters toepassen en meedoen is belangrijker dan winnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:24:
[...]

Kill bevestigd! Hij stond ook op mijn kill board:

[afbeelding]

Gefeliciteerd! Code is in je PM.

Toegegeven, het is niet mijn meest favoriete camo en helm maar je kan het iig op al je karakters toepassen en meedoen is belangrijker dan winnen toch?
Inderdaad! Daarom gaat de bounty nu op mijn hoofd. Eerste de beste die mij weet af te maken en een screenshot levert krijgt dan de code. Ik speel meestal een aantal dagen per week, maar dan wel gelijk met m'n outfit. Dus als je WASP ziet, dan zit ik er meestal wel bij. Veel geluk!

Ingame name: Sevk
Outfit: WASP
Tijden: 20:00 tot 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

diLLa88 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:29:
[video]

Nieuwe outfit video gemaakt door Raumance. Geeft goed beeld wat wij doorgaans doen.
Lekker filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
We kunnen binnenkort sneeuwpoppen afknallen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZS06Z9l.png

Ik heb er zojuist een paar afgeknald op de test server, 1000 XP per sneeuwpop :9

Er zitten meer veranderingen aan te komen. Naast aankomende balans updates kan je hier een overzicht vinden van andere zaken.

Ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral het aankomende missie en achievements systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ongelooflijk lange lijst met balans veranderingen in de nieuwe patch lijst vandaag (meer dan 10000 woorden): https://forums.station.so...-cet.162621/#post-2329947

Lang verhaal kort: Bijna alles wordt generft, vooral TR komt er slecht vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wow dat zijn een hoop veranderingen, wel netjes dat ze de nanoweave armor certs teruggeven. Ik ben benieuwd of dit nu voor een tijdje einde ballancing tweaks zal zijn.. ik vind het lastig om constant tactieken aan te passen omdat de info steeds veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Rolfski schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:38:
Ongelooflijk lange lijst met balans veranderingen in de nieuwe patch lijst vandaag (meer dan 10000 woorden): https://forums.station.so...-cet.162621/#post-2329947

Lang verhaal kort: Bijna alles wordt generft, vooral TR komt er slecht vanaf.
Ach, TR/VS kunnen ook gewoon blij zijn dat ze maandenlang mochten spelen met een aantal verschrikkelijk OP set-ups.

Ik speel geen flavour-of-the-month dus al die nerfs doen me niks (nouja C4 radius nerf ;().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De c4 is wel kut ja, had daar juist extra ingeinvesteerd om max'en te killen.. is al lastig genoeg, maar met de mindere schade en kleine radius wordt het wel heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
De TR Rotary nerf en algemene rotary nerfs zitten me no het meest dwars. Ik weet niet waar ze het vandaan haalden, maar TR Rotary was naar vrijwel ieders mening niet beter dan de VS/NC versies, toch generfd. En blijkbaar mag je niet accuraat schieten met je ESF, en heeft SOE liever dat iedereen met lolpods blijft farmen. Elke infanterie speler wil sowieso liever gedood worden door lolpods dan door een skill vereisend wapen... Kuch, kuch
Basilisk ziet er overigens nog wat interessanter uit nu, je zult moeten burstschieten om dingen op afstand te raken, mooi mooi. Vond zelf dat ding altijd zo bagger aanvoelen, kijken of dat nu anders is... Als de servers weer online zijn... zucht... Dan maar naar bed :P

Owjah, wie stemt er voor Tweakers Ops op live server? Gewoon NC, zoals gestemd en even een server uitzoeken waar iedereen een nieuw character maakt en we een Tweakers outfit maken voor eventuele toekomstige Ops'. Waarschijnlijk ook wel handig om ergens een Teamspeak server/channel te regelen. Misschien kunnen we de algemene ps-ts gebruiken, zal wel even aan Osteh vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Yay, heb al een gouden sneeuwpop neergeknald. Denk dat rondrijden in een harasser de snelste manier is om ze te vinden, ze zijn namelijk niet heel groot, wit en zitten meestal tussen een aantal bomen. Nogal lastig te zien met een ESF dus.

Verwijderd

Matthias94 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:22:
De TR Rotary nerf en algemene rotary nerfs zitten me no het meest dwars. Ik weet niet waar ze het vandaan haalden, maar TR Rotary was naar vrijwel ieders mening niet beter dan de VS/NC versies, toch generfd. En blijkbaar mag je niet accuraat schieten met je ESF, en heeft SOE liever dat iedereen met lolpods blijft farmen.

Owjah, wie stemt er voor Tweakers Ops op live server?.
Ja de algemene rotary nerf en M18 nerf kon ik ook niet plaatsen. Het koste al zo veel bullets bij de mossie om infantry te doden, nu is het nog erger. Het was daarentegen wel bij de scythe nogal oneerlijk, daar was echt makkelijk mee te farmen, waar de infantry dus weinig kon tegen doen.

Tweakers Ops lijkt mij leuk, kan eigenlijk op elke dag behalve aankomende vrijdag en zaterdag. Dan is er namelijk o.a. de BRTD ops op Miller, er worden ongeveer 1,5 a 2 platoons verwacht.

• Rolfski
Blaming schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:21:
Yay, heb al een gouden sneeuwpop neergeknald.
Wat levert een gouden sneeuwpop precies op?

• Blaming
gouden sneeuwpop die je op je voertuigen kan zetten als hood ornament. En dubbel zoveel XP omdat je eerst de gouden laag wegschiet en daarna de sneeuwpop zelf kan neerschieten.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik heb het spel net gedownload en een account aangemaakt.
Ik heb een character gemaakt op Miller bij de Vanu.
Kent iemand een be/nl outfit die ik kan joinen? of op een andere server/faction mss, dan maak ik wel nieuwe character aan. Ik ben toch nog maar BR1 :D

Verwijderd

Ken niet echt NL outfits, tenminste heb niet echt een dedicated NL outfit gezien.

En heerlijk die harrassers nu! Mensen die nogsteeds recht op een vanguard afrijden :D Gratis certs nu.

• Valdourian
Ok, een tip voor een goede outfit dan? Ik ben nog maar net begonnen dus noob-friendly please :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Weet niet zeker of de vanu's public platoons/squad draaien op miller, maar mochten ze dat doen dan zou ik gewoon wat van die squads uit proberen. Zie je vanzelf welke outfits actiever zijn.
Battle bus met 2x basilisk is trouwens extreem sterk op het moment, air heeft geen enkele kans meer en armor is ook heel makkelijk op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benosa schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:55:
Ok, een tip voor een goede outfit dan? Ik ben nog maar net begonnen dus noob-friendly please :D
Er staan een aantal outfits in the eerste post, daar zou je wat info van kunnen halen. Voor de rest zie ik DWG, DIG, ISK wel veel voorbij komen als ik tegen de Vanu speel, maar geen idee welke nou echt noob friendly zijn. Ik ben helaas alleen goed voor NC vragen. :P

Gister heerlijk met een armour squad gespeeld, harrassers ingezet om te kijken hoe effectief ze zijn. Bleek dat ze nu meer een support role hebben gekregen. Zolang er meatshields zijn (Vanguards) kunnen ze wel roamen en flanken. Maar op het moment dat de focus op hun komt te liggen zijn ze zo weg. Dit heeft wel als gevolg dat de Lightning zijn oude rol heeft terug gekregen en dus een sterkere positie heeft op het slagveld. Met een combinatie van alle drie hebben we gister gigantisch veel afgemaakt, Vanguards die vooral op voertuigen richten, skyguards die de lucht vrijhielden en HE / HEAT lightnings die de infantry onder de duim hielden.

Helaas wel redelijk wat bugs, de AV Mana turret is nogsteeds lekker onzichtbaar op long range en sniped tanks even hard. Onze air squad kon niks omdat lock ons alles kapot maakten. En liberators worden blijkbaar aan gort geschoten door de nieuwe basilisk. Armour zelf had niet al te veel last van de basilisk, maar wel van de AV Mana turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dus op welke server registreren we nou met de nc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:47:
Er staan een aantal outfits in the eerste post, daar zou je wat info van kunnen halen. Voor de rest zie ik DWG, DIG, ISK wel veel voorbij komen als ik tegen de Vanu speel, maar geen idee welke nou echt noob friendly zijn. Ik ben helaas alleen goed voor NC vragen. :P
Tenzij je een volledige bord voor je kop hebt in FPS games, kun je DIG, BURP en EMLD beter mijden. DIGT (een afsplitsing van DIG) is daarentegen wel tactisch. DWHQ en VC zijn gecoordineerd/casual. Beiden zijn aan te bevelen. ISK en DWG zijn wat meer hardcore. Als je gewoon voor de fun gaat is RPS (outfit van Rock Paper Shotgun) misschien nog wel iets, maar verwacht geen hoog-tactisch teamplay. Daarnaast zijn er nog een aantal Duits en Frans sprekende outfits.

Er zijn mij geen dedicated Nederlandse outfits voor VS/Miller bekend.

Ik zit zelf in DWG (Deathwatch gaming). Requirement is BR20+ op dit moment. In december draaien wij geregeld open squads. Wij zijn infrantry-focused en hebben op goede dagen 2 volle squads. Kijk eventueel eens op http://www.deathwatchgaming.com. je kunt (mits BR20+) eventueel ook als trial member meespelen op uitnodiging. Je hebt dan wel teamspeak nodig.

In-game ben ik overigens 'SkyAero' (VS/Miller). Je mag me altijd toevoegen als 'friend' en eventueel vragen stellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Skyaero op 21-12-2013 09:27 . Reden: spelfout in url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ircghost schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:57:
Dus op welke server registreren we nou met de nc?
Miller is de drukste EU server dus ik zou voor die gaan maar als mensen problemen hebben om tegen hun outfit te spelen, pak dan Woodman of Cobalt. Heb helaas geen karakter slots meer over (nog wel een outfitloos VS karakter op Miller) :-(
Teamspeak is geen probleem. Ik zou gewoon de NC room pakken van de Planetside Universe community .
aeronautics schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:04:
Ik zit zelf in DWG (Deathwatch gaming).
In-game ben ik overigens 'SkyAero' (VS/Miller).
Ik heb je naam/in-game naam en outfit in het starter topic gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:47:
[...]

Miller is de drukste EU server dus ik zou voor die gaan maar als mensen problemen hebben om tegen hun outfit te spelen, pak dan Woodman of Cobalt. Heb helaas geen karakter slots meer over (nog wel een outfitloos VS karakter op Miller) :-(
Teamspeak is geen probleem. Ik zou gewoon de NC room pakken van de Planetside Universe community .

[...]

Ik heb je naam/in-game naam en outfit in het starter topic gezet.
Als we miller pakken, heb ik al een character klaar staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

laten we vooral gewoon een keuze maken :p. Ik stel voor Miller NC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:16

DataGhost

iPL dev

Ik heb al een NC op Cobalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:19:
[...]

Als we miller pakken, heb ik al een character klaar staan :D
Same here :D. Heb ook nog characterslots open dus ik kan evt wel een nieuwe aanmaken.

Het is misschien ook wel makkelijk als wat mensen een beetje certed karakters hebben zodat je ook wat fatsoenlijke voertuigen kan spawnen. Het lijkt me niet handig als we met 10 BR1s rondlopen die niet eens een AMS-Sundy kunnen pullen :D. Tevens heb ik de komende weken vakantie dus ik heb tijd genoeg :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
Ik zal dan ook een character maken. Heb tot dusver alleen TR chars :).

Edit: Ben alleen de komende 2 weken in Zweden met redelijk gaar internet daar dus zal waarschijnlijk pas na de vakantie worden.

[ Voor 48% gewijzigd door Kolhrafn op 20-12-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ok dan ga ik nu account aanmaken, Miller NC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Heel misschien dat ik ook aanhaak. Doet me pijn om een karakter weg te gooien en mijn BRTD TR maatjes af te knallen op Miller maar een Tweakers outfit is wel lachen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Kun je niet extra slot kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
een tweaker outfit? Ik wil wel joinen dan :p
Op Miller NC juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Rolfski schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 02:58:
Heel misschien dat ik ook aanhaak. Doet me pijn om een karakter weg te gooien en mijn BRTD TR maatjes af te knallen op Miller maar een Tweakers outfit is wel lachen natuurlijk.
Het is echt niet zo dat ik als NC elke dag BRTD-mensen tegenkom. Gebeurd regelmatig dat ik sommige outfit-tags weken niet zie. Soms kom je bepaalde outfits dagen achter elkaar tegen en de week erop zie je 1 of 2 man van die outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Benosa schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:34:
een tweaker outfit? Ik wil wel joinen dan :p
Op Miller NC juist?
Voor af en toe ja. Meesten hier hebben al een outfit die ze niet graag zullen verlaten, dus de Tweakers outfit zal gewoon voor af en toe een eventje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Matthias94 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:24:
[...]

Voor af en toe ja. Meesten hier hebben al een outfit die ze niet graag zullen verlaten, dus de Tweakers outfit zal gewoon voor af en toe een eventje zijn.
Same here, ik dacht ook dat die Tweakers Ops gewoon een 1-time event is. Mocht het leuk zijn dan kunnen we het altijd een keer herhalen maar dan als TR of VS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Goed, ik heb nu ook maar een Miller-char aangemaakt, Tionres. In een kleine 2 uur heb ik 'm naar BR8 gejaagd en ik heb ongeveer alles wat ik nodig heb behalve m'n bouncing betty's (ik speel normaal infil). Wel leuk om eens lang long-range te spelen, ik speel normaal te dichtbij (voor een infil). M'n K/D was op een gegeven moment gewoon 32 :+ en toen ik soort van in close combat gedwongen werd zakte 'ie wel weer naar 6 mja.

Anyway, ik wil best wel eens meedoen, een [GoT] voor m'n naam is dan wel geinig :) Normaal speel ik op Cobalt, ook NC, daar heet ik gewoon DataGhost en ik ben nog outfitloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo ik ben klaar voor MLG :D.

Afbeeldingslocatie: http://i863.photobucket.com/albums/ab198/SteveBudin/nounounou_zps51404422.jpg

Wat een droplul is dat _O- _O-. Het ging nog even door maar hij wou het filmpje niet op reddit posten -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
PirE schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:37:
Zo ik ben klaar voor MLG :D.

[afbeelding]

Wat een droplul is dat _O- _O-. Het ging nog even door maar hij wou het filmpje niet op reddit posten -O-.
Haha, heerlijk. Ik heb ook een keer een hele discussie met hem gehad over hoe hij met z'n troepen aantallen omgaat. Samenvatting: "I like zerging". Command chat is ook echt niet uit te houden als hij erin zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik kijk wel ff of ik een slot koop of anders een laag karakter kill.
PirE schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:55:
[...]
Het is echt niet zo dat ik als NC elke dag BRTD-mensen tegenkom. Gebeurd regelmatig dat ik sommige outfit-tags weken niet zie. Soms kom je bepaalde outfits dagen achter elkaar tegen en de week erop zie je 1 of 2 man van die outfit.
Ik speel zeker de helft van mijn tijd solo en geloof het of niet maar BRTD kom ik echt ALTIJD tegen. Alsof ze dezelfde neus voor gevechten hebben als ik. Geen probleem overigens hoor. Iedereen is het er wel over eens dat een Tweakers outfit niet je eigen outfit vervangt.
DataGhost schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:38:
Goed, ik heb nu ook maar een Miller-char aangemaakt, Tionres. Normaal speel ik op Cobalt, ook NC, daar heet ik gewoon DataGhost en ik ben nog outfitloos.
Staat erbij in het starter topic.
Matthias94 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:15:
[...]
Haha, heerlijk. Ik heb ook een keer een hele discussie met hem gehad over hoe hij met z'n troepen aantallen omgaat. Samenvatting: "I like zerging". Command chat is ook echt niet uit te houden als hij erin zit :S
Breek me de bek niet open over die gast. Het aantal keren dat we als TR een Alert hebben verloren door zijn incompetentie is niet te tellen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn team killing en stat padding praktijken. Binnen de TR alliantie op Miller zijn we helemaal klaar met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Hm, is er eigenlijk nog iets fatsoenlijks te doen tegen teamkilling? Ik ben gisteren echt ontzettend kwaad geworden op iemand (ben z'n nick alweer vergeten mja), ik was helemaal naar een amp station gelopen en was er redelijk precies op het moment dat we een connected region ermee kregen. De rest was al onderweg met tanks enz, dus ik ren naar binnen om de eerste shield generator te slopen. Komt die gast aan met z'n reaver, pleurt 'm neer, schiet vervolgens mij dood (echt een hele clip) terwijl ik de generator aan het overloaden was en doet het vervolgens zelf :/ bij alle vier generators natuurlijk want he, sunderers waren er nog niet. Per ongeluk was het ook niet, hij was BR60+ volgens mij, in ieder geval een stuk hoger dan ik (26)
Rolfski schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:12:
[...]

Staat erbij in het starter topic.

[ Voor 11% gewijzigd door DataGhost op 22-12-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:12:

Ik speel zeker de helft van mijn tijd solo en geloof het of niet maar BRTD kom ik echt ALTIJD tegen. Alsof ze dezelfde neus voor gevechten hebben als ik. Geen probleem overigens hoor. Iedereen is het er wel over eens dat een Tweakers outfit niet je eigen outfit vervangt.
Ik zit er niet mee om BRTD members te doden op mijn vanu of NC alts hoor ;)
Als je niet op dezelfde comms zit terwijl je een andere factie speelt is het geen probleem.
Het is alleen wel aardig als je niet vehicles vernietigd of andere dingen wat resources kost.

Ik heb trouwens al een NC character op Miller. Stumperd BR30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
DataGhost schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:21:
Hm, is er eigenlijk nog iets fatsoenlijks te doen tegen teamkilling? Ik ben gisteren echt ontzettend kwaad geworden op iemand (ben z'n nick alweer vergeten mja), ik was helemaal naar een amp station gelopen en was er redelijk precies op het moment dat we een connected region ermee kregen. De rest was al onderweg met tanks enz, dus ik ren naar binnen om de eerste shield generator te slopen. Komt die gast aan met z'n reaver, pleurt 'm neer, schiet vervolgens mij dood (echt een hele clip) terwijl ik de generator aan het overloaden was en doet het vervolgens zelf :/ bij alle vier generators natuurlijk want he, sunderers waren er nog niet. Per ongeluk was het ook niet, hij was BR60+ volgens mij, in ieder geval een stuk hoger dan ik (26)
Er valt weinig tegen te doen... Met double XP geeft zo'n gen best veel XP en dan is de verleiding om iemand te teamkilling een stuk groter voor veel mensen. Soms gooi ik er een tell tegenaan met de vraag waarom maar daar heb ik nog nooit een antwoord op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Had dat laatst ook eens ja, onbegrijpelijk dat dit soort lijers bestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Oh wow, gisteren een 75v75-ish battle gehad, Maki Biolab defenden, duurde gewoon 2 uur (ik joinde ongeveer 10 minuten na het begin van een biolab alert) totdat we 'm uiteindelijk verloren, jezus wat een slachtpartij was dat. Hartstikke druk, je kon je bijna niet omdraaien of je had al een gun in je gezicht. Mooiste stuk, vond ik dan, was toen ik cloaked (infil) dat gebouwtje tussen de aircraft terminal en control point C binnenrende. Er stonden echt veel enemies, ik flikkerde er een bouncing betty tussen, direct een granaat erachteraan *ergens heen lekker boeiend*, schoot er een in z'n nek en vast nog iets tot ik zelf overhoop werd geschoten. Het bleef maar bliepen met XP, ik had iets van 8 kills in 5 seconden :D

Is er ergens ook nog iets te zien van battle stats ofzo? Toen ik eenmaal dood was kon ik er niet meer spawnen dus het scoreboard was kwijt en toen ik er daarna weer heen rende stond ik op 0 punten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

op de website van ps2 staan playerstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Afbeeldingslocatie: http://hades.dataghost.com/~dataghost/13120074k.jpg
Dat was een beetje beschamend. Hadden ze dat alert niet wat eerder kunnen laten starten ofzo :/
foto want screenshot maken werkte niet, later opeens wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb wel eens meegemaakt dat de servers down gingen in de laatste 5 min van een alert.

Geen issue wat mij betreft. Die alerts worden automatisch gegenereerd en hoeven ze wat mij betreft geen rekening mee te houden. Vooral niet als ze van te voren hebben aangekondigd hoe laat precies de servers down gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Is er iemand premium member hier? Er is een ware soap opera aan de gang nu waar SOE's baas John Smedley zelf terugkomt van het zwaar bekritiseerde oorspronkelijke plan:
  1. Originele aankondiging (ipv 500 SC mag je iedere maand 1 item uitzoeken).
  2. Reactie op kritiek door John Smedley .
  3. Aankondiging dat de plannen worden terug gedraaid.
Lang verhaal kort: Het hele idee is nu dat je iedere maand die 500 SC moet claimen om er aanspraak op te maken maar dat je in ruil daarvoor automatisch premium member bent voor alle SOE games (Everquest, DC Universe Online, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
En een laatste bericht van Smedley: http://www.reddit.com/r/P...mments/1unhw1/philosophy/
Ik mag hem wel :P

Ik had de credit gegeens zo verkeerd gevonden nadat ik de 2de post had gelezen, leek me een best goed oplossing om voor elk SOE spel 1 item per maand uit te mogen kiezen. En dan ook nog eens met volledige membership voor alle SOE games voor dezelfde prijs als nu. Helaas, helaas, ik ben ProSieben, dus ik heb er niet heel veel aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Als het goed is krijgen we ooit een keer de 10% korting als PSG users, Prosieben kennende kan dat echter nog wel een jaartje duren.
Verder is er trouwens vrijdagavond een gezamenlijke OP van in ieder geval de NC en TR op miller, hopelijk krijgen we de TVA ook nog mee :). Zou in ieder geval heel leuk kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik ben mijn account kwijt geraakt, ik had een account vanaf de Closed beta en daarna lang niet meer gespeeld. Nu kan hij mijn email niet meer vinden, dus kan ik lekker alles opnieuw unlocken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:11:
Ik ben mijn account kwijt geraakt, ik had een account vanaf de Closed beta en daarna lang niet meer gespeeld. Nu kan hij mijn email niet meer vinden, dus kan ik lekker alles opnieuw unlocken.
Kzag net je post in het BF4 topic over maken van nieuw account, en wil nog even dit zeggen:

Maak geen ProSiebenSat account aan maar een SOE account. Dit heeft redelijk wat voordelen. Edit: voordelen met betrekking tot kortingen indien je ooit geld zou willen spenderen.
Ben zelf niet zeker dewelke, maar ik kon nog aan m'n oude Beta account waardoor ik sowieso bij SOE zit.

@ anderen: kan iemand hem zeggen hoe dit moet? Ik dacht dat er in de startpost info stond hoe dit moest, maar kan het niet direct vinden...
Misschien is het zelfs al gepatcht om het niet meer mogelijk te maken...

Edit: anyway, dus eigenlijk niet zo erg.

En betreffende het kiezen van een EU server: ik speel zelf op Miller. Toen ik begon november 2013 was dit duidelijk de meest populaire EU server. (Werd ook in forumtopics op andere sites zo gezegd)
Als ik nu http://sirisian.com/plane...ezone=2&allfactions=false bekijk is precies Cobalt het meest actief, maar misschien is dit enkel op dit moment.

Kunnen anderen hier uitsluitsel over geven?

Als je dringende vragen hebt, zou ik aanraden om te posten op http://steamcommunity.com/app/218230/discussions/
(Zelfs al zou je niet via Steam spelen)
Kans is veel groter dat je daar snel antwoord krijgt. Dit topic is namelijk niet echt meer actief. :-/ Edit: it's still alive :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Als ik af en toe op m'n alts op andere servers speel, maar ik toch echt wel een verschil met Miller. Miller voelt toch wat moeilijker aan en outfits/public platoons lijken beter georganiseerd. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies allemaal zit, omdat ik toch het meeste TR/Miller speel. In ieder geval is er altijd wat te doen op Miller en met de alliances die tegen mekaar opvechten heb je vrijwel elke avond geweldige gevechten.

Ik heb ook erg veel zin in vrijdag, wordt een mooie 'Clash Of The Titans' :P De outfit aantallen zien er in ieder geval al heel goed uit. Zelf ga ik vliegen met de TRAC air wing, eens zien hoe dat gaat met wat meer ESFs/Libs

En er zijn volgens mij altijd wel mensen die reageren in dit topic, als er maar ergens op te reageren valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Pykow schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:11:
Gewoon ff contact opnemen met SOE customer support, die kunnen je gegevens resetten/terughalen als je je email nog weet. Maak desnoods fff een tijdelijk account aan zodat je een support ticket kan aanmaken.

Voor iedereen overigens die langer dan 6 maanden niet heeft gespeeld: Vergeet niet om op een recruiter link te klikken om je gratis goodies te claimen.

En inderdaad is dit topic wel degelijk actief, het is bij mijn weten de enige Planeside 2 community waar je gewoon Nederlands kan ouwehoeren.

Goed nieuws overigens voor het komend jaar: Ze zijn nu van plan om de game wekelijks te patchen/verbeteren. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Rolfski op 08-01-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Rolfski schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:47:
Goed nieuws overigens voor het komend jaar: Ze zijn nu van plan om de game wekelijks te patchen/verbeteren. _/-\o_
Niet alleen patchen, het moeten volledige game updates worden, elke week. Dus dat is elke week iets nieuws om uit te proberen :P Vind zelf dat SOE nu echt de goede kant op gaat, de communicatie is de afgelopen tijd echt heel goed te noemen. Eerst al de AMA op Reddit en de level designers die hun vooruitgang laten zien (en zelfs eentje die het streamde) en nu Smedley die zo open is/wil worden over de financiën. Ik blijf nog wel ff m'n membership verlengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Klinkt in ieder geval heel goed, op amerish komt trouwens een ondergrondse basis :).
Vond deze link op reddit: http://instagram.com/p/i7J-d-wU-F/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthias94 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:08:
[...]

Niet alleen patchen, het moeten volledige game updates worden, elke week. Dus dat is elke week iets nieuws om uit te proberen :P Vind zelf dat SOE nu echt de goede kant op gaat, de communicatie is de afgelopen tijd echt heel goed te noemen. Eerst al de AMA op Reddit en de level designers die hun vooruitgang laten zien (en zelfs eentje die het streamde) en nu Smedley die zo open is/wil worden over de financiën. Ik blijf nog wel ff m'n membership verlengen ;)
Ik ben pas sinds begin november 2013 met deze game begonnen (net voor de Performance Update er aankwam) en ik moet zeggen, dat ik bijna nog nooit zo'n activiteit van een developer heb gezien! Enigste die wat in de beurt komt is Valve, maar hoewel die veel patches uitbrengen voor hun games, posten die ook niet zoveel als SOE dus doet in de forums en Reddit en Twitter.

Echt topwerk van SOE. :)

Btw, ik heb in het BF4 topic getracht wat mensen te overtuigen om deze game een kans te geven. Ik dacht, je weet maar nooit. Want BF4 is een redelijke mess zie ik overal, en Planetside 2 is eigenlijk het enigste deftige alternatief.
https://gathering.tweaker...message/41556954#41556954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:37:
[...]

Ik ben pas sinds begin november 2013 met deze game begonnen (net voor de Performance Update er aankwam) en ik moet zeggen, dat ik bijna nog nooit zo'n activiteit van een developer heb gezien! Enigste die wat in de beurt komt is Valve, maar hoewel die veel patches uitbrengen voor hun games, posten die ook niet zoveel als SOE dus doet in de forums en Reddit en Twitter.

Echt topwerk van SOE. :)

Btw, ik heb in het BF4 topic getracht wat mensen te overtuigen om deze game een kans te geven. Ik dacht, je weet maar nooit. Want BF4 is een redelijke mess zie ik overal, en Planetside 2 is eigenlijk het enigste deftige alternatief.
https://gathering.tweaker...message/41556954#41556954
Zozo, je hebt aardig doorgespammed daar :P Nou maar hopen dat dit topic nog wat actiever wordt met nieuwe spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthias94 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:16:
[...]

Zozo, je hebt aardig doorgespammed daar :P Nou maar hopen dat dit topic nog wat actiever wordt met nieuwe spelers ;)
Euh... it was for the glory of spandex! :+
Enjah, kvind gewoon dat deze game zoveel meer aandacht verdient.

De playerbase is overigens al wat toegenomen door die Performance Updates, zie http://steamcharts.com/app/218230

Ik hoop dat wanneer de game ook naar de PS4 komt, de PC versie ook nog wat populairder wordt maar dat zal wel! Op zich heb ik geen problemen met de huidige populariteit van de game, maar ik voel dat teveel mensen nog nooit van de game misschien gehoord hebben of geprobeerd...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthias94 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:44:
Ik heb ook erg veel zin in vrijdag, wordt een mooie 'Clash Of The Titans' :P De outfit aantallen zien er in ieder geval al heel goed uit. Zelf ga ik vliegen met de TRAC air wing, eens zien hoe dat gaat met wat meer ESFs/Libs
Ik zorg wel dat er wat NC skyguards zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Ik zorg wel dat er wat NC skyguards zijn :+
Haha, ik verwacht WASP ook wel tegen te komen in de lucht ;)

@Asgaro/Oragsa En in het BF4 topic zie je inderdaad dat veel mensen nauwelijks een idee hebben van Planetside. SOE zou je een bonus moeten geven voor al die Tweakers die straks binnen komen stromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Blijkbaar had ik dus via planetside2.com me eigen moeten aanmelden en dan was er niets aan de hand. ik speel wel nog even door met me nieuwe account, want ik wil eerst weten of het wel zo verbeterd is dan dat de meeste zeggen.

Eerste indruk, menu is stuk beter geworden en FPS ook.
Daarnaast was instant action niet echt ideaal te noemen, die zat precies boven een rots, ik kon deze gewoon niet ontwijken en ik kon er voor geen mogelijkheid vanaf met me combat medic class :P

Daarnaast is het erg handig voor nieuwe spelers, dat er een tutorial aanwezig is, dan leer je toch even de basis puntjes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:07
Zo. Aan het installeren, vanavond maar is even kijken hoe het is. Tijden geleden in Wasp gezeten benieuwd of ik er nog in zit^^

En wat is dit prosieben geneuzel? Scheelt dat ik een beta account heb.

[ Voor 22% gewijzigd door chiIIed op 09-01-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Pykow schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:07:
Blijkbaar had ik dus via planetside2.com me eigen moeten aanmelden en dan was er niets aan de hand. ik speel wel nog even door met me nieuwe account, want ik wil eerst weten of het wel zo verbeterd is dan dat de meeste zeggen.

Daarnaast was instant action niet echt ideaal te noemen, die zat precies boven een rots, ik kon deze gewoon niet ontwijken en ik kon er voor geen mogelijkheid vanaf met me combat medic class :P

Daarnaast is het erg handig voor nieuwe spelers, dat er een tutorial aanwezig is, dan leer je toch even de basis puntjes.
Klopt, .com is SOE accounts en .eu is Pro7 accounts. Instant action houd ik inderdaad ook niet zo van, het is meer om vlakbij een gevecht te komen en dan maar gelijk opnieuw te spawnen omdat je of gelijk afgeschoten wordt, of op lastig plekken landt :/
chiIIed schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:59:
Zo. Aan het installeren, vanavond maar is even kijken hoe het is. Tijden geleden in Wasp gezeten benieuwd of ik er nog in zit^^

En wat is dit prosieben geneuzel? Scheelt dat ik een beta account heb.
Pff, nog zo'n lastig insect erbij, alsof we er nog niet genoeg hadden :P Leuk dat je PS2 weer eens uitprobeert!

In ander nieuws, de eerste van de wekelijkse patches is nu aan de gang, 3 uur downtime (15:00-18:00). Ik hoop dat ze een manier vinden om dat wat in te korten, want elke week 3 uur downtime kan toch aardig vervelend worden.

[ Voor 77% gewijzigd door Thisuren op 09-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:34
Speelde ongeveer een jaar geleden PS2, nu weer teruggekeerd. Het voelt nog steeds een tikkie zinloos qua objectives/einddoel, wat de reden was dat ik destijds ermee kapte, maar het is toch wel weer een erg goed potje knallen! En het ziet er prachtig uit. Heb wel het idee dat het spel tegenwoordig grafisch iets zwaarder is geworden, want mijn 5770 moet aardig aan de bak met redelijk wat settings op Low. Haal wel goede fps, iets van 50-60.

Sommige wapens van tegenstanders lijken een beetje overpowered (ik speel als TR). Die gauss rifles en bolt drivers (of zoiets) zijn achterlijk krachtig en nauwkeurig van grote afstanden, of ligt het aan mij?

[ Voor 19% gewijzigd door Randfiguur op 09-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Randfiguur schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:37:
Speelde ongeveer een jaar geleden PS2, nu weer teruggekeerd. Het voelt nog steeds een tikkie zinloos qua objectives/einddoel, wat de reden was dat ik destijds ermee kapte, maar het is toch wel weer een erg goed potje knallen! En het ziet er prachtig uit. Heb wel het idee dat het spel tegenwoordig grafisch iets zwaarder is geworden, want mijn 5770 moet aardig aan de bak met redelijk wat settings op Low. Haal wel goede fps, iets van 50-60.

Sommige wapens van tegenstanders lijken een beetje overpowered (ik speel als TR). Die gauss rifles en bolt drivers (of zoiets) zijn achterlijk krachtig en nauwkeurig van grote afstanden, of ligt het aan mij?
Verschillende einddoelen is één van de vele dingen waar ze op het moment mee bezig zijn. Op het moment heb je de alerts om je een beetje het gevoel te geven dat je iets wint.

En ja, de Gauss SAW wordt niet voor niets de 'God SAW' genoemd :P In goed handen en met de goede attachments is die errug goed op range, mede door z'n hoge damage. Dat is één van de kenmerken van NC, wapens doen meer damage. Voor TR hebben we echter hoge RoF en meer kogels in je clip. De Bolt Driver is de default sniper voor NC, wat een bolt action is, in tegenstelling tot de TR en VS die een semi-auto hebben.

Op welke server speel je trouwens en met welke ingame naam? Is altijd leuk om het lijstje bij te houden in het starterstopic (hint naar andere Tweakers die er nog niet in staan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
Ik speel op Miller / Esamir, playername TriggaHugga. Als PS2 aanslaat en ik zin krijg om in teamverband te spelen, laat ik het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ik kan niet inloggen? Als ik op login druk, blijft hij hangen op Logging In...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

chiIIed schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:12:
Ik kan niet inloggen? Als ik op login druk, blijft hij hangen op Logging In...
Je moet even wachten dan. Na een paar minuten kom je er wel in. Of opnieuw proberen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Gundogan schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Je moet even wachten dan. Na een paar minuten kom je er wel in. Of opnieuw proberen.
Klopt, gebeurt na elke update als je weer voor de eerste keer inlogged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 02:24:
[...]
Euh... it was for the glory of spandex! :+
Enjah, kvind gewoon dat deze game zoveel meer aandacht verdient.
Jammer alleen dat de admins daar je verhaal compleet hebben weggemod. Een hoop geneuzel daar trouwens over BF4.
Randfiguur schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:37:
Speelde ongeveer een jaar geleden PS2, nu weer teruggekeerd. Het voelt nog steeds een tikkie zinloos qua objectives/einddoel, wat de reden was dat ik destijds ermee kapte, maar het is toch wel weer een erg goed potje knallen!
Meer doel aan het spel geven is een van de belangrijkste zaken waar ze nu mee bezig zijn. Verwacht de komende tijd:
  1. Meer evenementen met winnaars en verliezers: Meer Alert vormen, World Domination Series (factie oorlog), server evenementen, evenementen georganiseerd door de community.
  2. Een achievement systeem (beetje a la BF).
  3. Een missie systeem die er voor zorgt dat je altijd een concreet doel hebt.
  4. Een nieuwe resource systeem: Vechten om resources wordt veel belangrijker.
  5. Meer continenten die aan elkaar gelinkt worden zodat je stukje bij beetje de hele planeet kan veroveren.
Ik heb je naam trouwens in het starter topic gezet. Altijd handig als we binnenkort eens als een (tijdelijke) Tweakers outfit gaan opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:07:

Idd, die tutorial is achteraf nog toegevoegd, maar ik vind dat die nog iets uitgebreider mocht.

Als je naar de in-game map gaat vind je bovenaan ook nog een knop naar een text tutorial die alles over de map icoontjes uitlegt.
Eerlijk gezegd mochten ze dat ook met een filmpje doen want ik denk dat vele mensen dit niet gaan bekijken, en zich gaan blind staren op die map. "wtf is dit allemaal?!" B)

Wat ik nieuwkomers eigenlijk zou aanraden:

- Speel de game eerst wat uurtjes om is met alles kennis te maken, en neem ook ganse menu eens door.

- Daarna, bekijk alle video's in deze Youtube playlist: YouTube: Be Less Derp @ Planetside 2
Is iemand die al zeer lang PS2 speelt en nog steeds speelt. Zijn tutorial video's gaan telkens over aparte hoofdstukjes en zijn relatief kort; Daardoor kan je bv. 3 filmpjes per avond doornemen tot je rond bent.
Hij steekt er graag grappige stuff in. Persoonlijk had ik daar niets op tegen: maakt het nog aangenaam en niet zo "schools".

Nog iemand die degelijke vids maakt is Wrel. Is denk ik de bekendste PS2 player op Youtube.
YouTube: Wrel

Op de officiële site zijn er ook tutorials te vinden, alleen zijn deze redelijk outdated heb ik gemerkt:
https://www.planetside2.com/game-tutorials

Daarnaast vond ik deze artikels/sites ook leerrijk:
http://en.planetside2.eu/...etside-2-faq-t538351.html

http://www.mordorhq.com/s...88c26703b739b486e8a582304

http://wiki.planetside-universe.com/ps/Portal:Main

http://planetside.wikia.com/wiki/PlanetSide_2_Wiki

http://www.reddit.com/r/P...new_player_tips_and_hints

http://www.planetside-universe.com/showthread.php?t=53498

Uiteraard is er zeer veel overlapping van informatie tussen deze sites, maar zo leer je zeker alles snel.

Dusja, de game heeft zeker en vast een learning curve. Stijler dan van CoD naar Battlefield.
Maar als je dus op zoek bent naar een nieuwe uitdaging, en naast bv. Battlefield soms is iets anders wilt spelen met massive battles, is dit je game. :)

Matthias94 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:41:
[...]

Klopt, .com is SOE accounts en .eu is Pro7 accounts. Instant action houd ik inderdaad ook niet zo van, het is meer om vlakbij een gevecht te komen en dan maar gelijk opnieuw te spawnen omdat je of gelijk afgeschoten wordt, of op lastig plekken landt :/
Ik gebruik het ook nauwelijks. In het begin deed ik het omdat ik niet beter wist, maar das nu wel anders... >:)

Nu ga ik gewoon eerst naar mijn map, kijk ik naar de hotspots, en ga ik naar die die het meest interessant lijkt. En uiteraard direct ook een squad joinen, waardoor je soms in een platoon belandt waar echt gecoordineerd wordt. Altijd tof!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:09:
[...]

Jammer alleen dat de admins daar je verhaal compleet hebben weggemod. Een hoop geneuzel daar trouwens over BF4.

[...]

Meer doel aan het spel geven is een van de belangrijkste zaken waar ze nu mee bezig zijn. Verwacht de komende tijd:
  1. Meer evenementen met winnaars en verliezers: Meer Alert vormen, World Domination Series (factie oorlog), server evenementen, evenementen georganiseerd door de community.
  2. Een achievement systeem (beetje a la BF).
  3. Een missie systeem die er voor zorgt dat je altijd een concreet doel hebt.
  4. Een nieuwe resource systeem: Vechten om resources wordt veel belangrijker.
  5. Meer continenten die aan elkaar gelinkt worden zodat je stukje bij beetje de hele planeet kan veroveren.
Ik heb je naam trouwens in het starter topic gezet. Altijd handig als we binnenkort eens als een (tijdelijke) Tweakers outfit gaan opereren.
Achja was wel te verwachten.
Maar ik stak er expliciet veel screenshots bij: als ik gewoon een plain text verhaal zou gezet hebben, ben ik vrij zeker dat veel mensen er zouden overkijken. Ik moest het wat aankleden. ;)

Daarnaast heb ik de posts hier op mijn PC opgeslaan offline. Dan is al dat typwerk niet voor niets geweest en ik zal het mss hier in dit topic gewoon kopieren één deze dagen. :)

Idd, al die features komen eraan. En het feit dat ze nu wekelijks gaan patchen klinkt veelbelovend!

Btw, voeg me ook maar toe in de startpost: username Asgaro op server Miller.

Zit momenteel niet in een outfit. Ik was eerlijk gezegd van plan een bekende outfit te joinen van zodra ik weer kan gamen (na mn exames eind januari).
Ik weet de naam niet meer maar ze zijn vrij populair op Miller en gebruiken regelmatig voice chat. Onbekenden kunnen gewoon in de platoons zitten en mee doen met de reeds-leden. Daarna proberen ze dan mensen te recruten met de enige voorwaarde dat je luistert naar waar je moet gaan met de squad.
FourTwoZero (of FourTwoFour of gelijkaardig) is iemand van die faction, moest iemand hem kennen. Die persoon zie ik veel als leader in-game.
Maar uiteraard zie ik een Tweakers faction ook wel zitten.

Matthias94 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:04:
[...]

Haha, ik verwacht WASP ook wel tegen te komen in de lucht ;)

@Asgaro/Oragsa En in het BF4 topic zie je inderdaad dat veel mensen nauwelijks een idee hebben van Planetside. SOE zou je een bonus moeten geven voor al die Tweakers die straks binnen komen stromen
Hehe. Ik heb op Neogaf en Reddit ook al wat mensen trachten te sprokkelen.
Niet echt beginnen forceren natuurlijk, maar veel mensen weten niet dat PS2 echt Battlefield-achtig is en das jammer. SOE zou wat meer moeten doen met marketing, maar dat komt er wel als de Playstation 4 versie verschijnt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Net even een avondje gespeeld. Kan het zijn dat de gr-22 is generfed? Raak er op afstand helemaal niks meer mee waar ik dat voorheen wel kon.

Was wel weer even wennen. ook maar weer is kijken of ik een outfit kan joinen of met andere samen kan spelen, in je eentje is het gewoon meh.

Edit: Heb er ook een hoofdpijn aan overgehouden, denk dat het komt omdat de FoV niet hoger dan 74 kan. Is even initweaken.

[ Voor 18% gewijzigd door chiIIed op 09-01-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
chiIIed schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:11:
Net even een avondje gespeeld. Kan het zijn dat de gr-22 is generfed? Raak er op afstand helemaal niks meer mee waar ik dat voorheen wel kon.

Was wel weer even wennen. ook maar weer is kijken of ik een outfit kan joinen of met andere samen kan spelen, in je eentje is het gewoon meh.

Edit: Heb er ook een hoofdpijn aan overgehouden, denk dat het komt omdat de FoV niet hoger dan 74 kan. Is even initweaken.
Let op: FoV in Planetside is verticaal, niet horizontaal zoals gebruikelijk is. Mijn VFoV staat op 64, dat komt ongeveer overeen met 95 FoV horizontaal. Valt [url=hier]http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php[/url] uit te rekenen.

Dit spel komt echt het beste tot z'n recht als je met een outfit speelt, helemaal waar.

NC wapens heb ik overigens niet zo veel verstand van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Matthias94 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Let op: FoV in Planetside is verticaal, niet horizontaal zoals gebruikelijk is. Mijn VFoV staat op 64, dat komt ongeveer overeen met 95 FoV horizontaal. Valt [url=hier]http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php[/url] uit te rekenen.

Dit spel komt echt het beste tot z'n recht als je met een outfit speelt, helemaal waar.

NC wapens heb ik overigens niet zo veel verstand van :P
Kwam het inderdaad tegen, heb nu mijn FoV terug geschroeft naar 65. Zie het morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
Hmmm, nieuwe officiële PS2 trailer van SOE, gewoon, voor 2014 :P : YouTube: PlanetSide 2: What's Next
Had toch wat meer verwacht van SOE qua camera en epic shots, de community is al een stuk verder :P Zie bijvoorbeeld dit filmpje: YouTube: Planetside 2 - Cosmic Retrospective

[ Voor 42% gewijzigd door Thisuren op 09-01-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthias94 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:45:
Hmmm, nieuwe officiële PS2 trailer van SOE, gewoon, voor 2014 :P : YouTube: PlanetSide 2: What's Next
Had toch wat meer verwacht van SOE qua camera en epic shots, de community is al een stuk verder :P Zie bijvoorbeeld dit filmpje: YouTube: Planetside 2 - Cosmic Retrospective
Die 2de is inderdaad zeer nice gedaan.

Btw, hoe zit dat eigenlijk met die Swamp? Ik dacht dat die al ver af was en enkele maanden geleden al is op de Test Server is geweest? Kan dit? (dacht dat ik dat ergens gelezen had)

'k vind het wel grappig dat SOE al vele zaken grotendeels af heeft, maar om een of andere reden er toch in slagen die zaken uit te stellen voor release. :P
Dit wordt bv. ook episch (en zie ik nu pas voor het eerst):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
chiIIed schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:11:
Kan kloppen. Er is zojuist een gigantische balans patch geweest waarin de meeste wapens zijn generfd. Uit de patch notes (10.000+ woorden):
"GR-22
This weapon has received the standard assault rifle hip-fire reduction. Recoil has also been increased to better match its rate of fire.
• Vertical recoil increased from 0.22 to 0.25
• Min horizontal recoil increased from 0.225 to 0.25
• Hip fire accuracy reduced, but still better than AR standard:
- Crouch: 1.0 to 1.125
- Crouch walk: 1.5 to 1.75
- Running: 2.0 to 2.25
"
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:27:
[...]

Die 2de is inderdaad zeer nice gedaan.

Btw, hoe zit dat eigenlijk met die Swamp? Ik dacht dat die al ver af was en enkele maanden geleden al is op de Test Server is geweest? Kan dit? (dacht dat ik dat ergens gelezen had)

'k vind het wel grappig dat SOE al vele zaken grotendeels af heeft, maar om een of andere reden er toch in slagen die zaken uit te stellen voor release. :P
Dit wordt bv. ook episch (en zie ik nu pas voor het eerst):

[video]
Er zijn 2 oorzaken voor de gigantische vertragingen. Ten eerste het lattice/link systeem dat ze achteraf hebben ingevoerd en ten tweede de totale performance optimalisatie. Voor beiden moesten alle continenten, inclusief Hossin totaal omgebouwd worden. Hossin kan je overigens nog steeds spelen op de test server.
Nexus officieel nog niet maar ik heb het al wel kunnen spelen in een match tegen WASP en kan je verklappen dat het zeer vet is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbod geld trouwens nog steeds, als iemand mij weet af te maken dan krijgt diegene een code voor een Amoeba camo + Medic Death mask voor alle facties. Maak hiervan wel een screenshot of video.

Ik rij deze vrijdag / zaterdag waarschijnlijk gezellig met een groepje WASP members in Vanguards, dus kans genoeg! (Wel op Miller)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 11:15 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste