Als je toevallig op Miller speelt als NC kan ik je als biased persoon WASP aanraden.Nightcrowy schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:08:
Gisteren voor het eerst ff gespeeld, kwam gelijk in een groot gevecht terecht, episch hoor!!
Straks eerst eens een toffe outfit zoeken want werd gelijk duidelijk dat ik in mijn eentje geen goede bijdrage kan leveren aan zo'n battle.
Eerste indrukken zijn wel awsome hoor!!
Baal dat ik net 120 euro heb uit gegeven aan bf4....
Ik heb de game via het linkje gedownload en las iets over een bepaalde manier om steam te koppelen, kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dit moet?
Alvast bedankt!!
Geen idee wat dat betekend (biased....) maar toch bedankt voor het aanbod haha
Zal strakjes nog even mijn ign posten voor je, dan zie ik de uitnodiging graag tegemoet hoor, thanx again!!
Zal strakjes nog even mijn ign posten voor je, dan zie ik de uitnodiging graag tegemoet hoor, thanx again!!
Welkom en goed om te horen dat het beviel. Welk linkje bedoel je precies, dit gratis welkomst goodies linkje in het starter topic?Nightcrowy schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:08:
Ik heb de game via het linkje gedownload en las iets over een bepaalde manier om steam te koppelen, kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dit moet?
Alvast bedankt!!
Dat linkje is bedoeld om een SOE/Planetside account aan te maken. Je kan het spel verder gewoon downloaden en installeren via Steam of via de officiële Planetside 2 website. In dat laatste geval heb je niets met Steam te maken en staat het spel ook niet in je Steam verzameling.
Mbt tot outfit selectie kan ik je ten zeerste aanraden om ff de beginner tips/outfit guide in het starter topic door te nemen. Ga je echt profijt van hebben (sneller levellen en gratis goodies bv).
Ik heb alles aandachtig doorgenomen, is erg duidelijk en veel info, super!!
Ik heb me reeds aangemeld op de site van WASP, want ik wilde graag met NC aan de slag en de site ziet er goed uit en nog belangrijker hun insteek in het spel en hun organisatie zien er zeer prof uit hoor.
Ik zoek altijd graag een club op die aandacht besteed aan nieuwe spelers en deze willen opleiden e.d. dus ga nu mijn applicatie maar eens rustig invullen, nu al nerveus haha....
Ander ding waar ik nog niet goed uitben is wat nu het beste (goedkoopste) is om te nemen, 6 maanden abbo of gewoon losse gamecards kopen, iemand advies hierover?
Oh ja mijn ign is NightPsycho geworden
Ik heb me reeds aangemeld op de site van WASP, want ik wilde graag met NC aan de slag en de site ziet er goed uit en nog belangrijker hun insteek in het spel en hun organisatie zien er zeer prof uit hoor.
Ik zoek altijd graag een club op die aandacht besteed aan nieuwe spelers en deze willen opleiden e.d. dus ga nu mijn applicatie maar eens rustig invullen, nu al nerveus haha....
Ander ding waar ik nog niet goed uitben is wat nu het beste (goedkoopste) is om te nemen, 6 maanden abbo of gewoon losse gamecards kopen, iemand advies hierover?
Op dit moment kun je het beste niet investeren en gewoon eens een maand gaan spelen en kijken of je het echt wat vind, mocht je het nou nog steeds leuk vinden na veel uurtjes deze maand dan kun je eens gaan kijken of investeren de moeite waard is
.
En wat je moet kopen.. ligt eraan wat je wilt. Ik heb geïnvesteerd in losse gamecards zodat ik wat StationCash (SC) heb zodat ik niet uren hoef te grinden om sommige handige turrets en dergelijke te verkrijgen.
En wat je moet kopen.. ligt eraan wat je wilt. Ik heb geïnvesteerd in losse gamecards zodat ik wat StationCash (SC) heb zodat ik niet uren hoef te grinden om sommige handige turrets en dergelijke te verkrijgen.
Gister was weer combined ops van WASP en Conz. Jammer genoeg zat ik niet in de squad van Conz maar kon nog wel met een klein aantal in een platoon wat bijdrage leveren. Leuk gevecht gehad bij een tech plant met een heerlijke galaxy drop.
Voor de rest ook nog een beetje PirE wezen stalken haha.
Het was een goed dagje om medic te zijn met al die rezz grenades!
Voor de rest ook nog een beetje PirE wezen stalken haha.
Het was een goed dagje om medic te zijn met al die rezz grenades!
Van het weekend weer sinds maanden een uurtje ofzo gespeeld, ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben over hoeveel performance ze eruit hebben weten te persen! Laagste FPS wat ik gister had was 70 met alle instellingen op het hoogst, tijdens een druk gevecht, terwijl dat voorheen ergens tussen de 15-25 zou zijn geweest.
Was wel weer erg leuk moet ik zeggen. Voordeel van zo'n f2p model is dat je op elk moment er weer in kan springen. Ik ben toch al vrij hoog BR waardoor de XP bonussen niet zoveel boeien.
Was wel weer erg leuk moet ik zeggen. Voordeel van zo'n f2p model is dat je op elk moment er weer in kan springen. Ik ben toch al vrij hoog BR waardoor de XP bonussen niet zoveel boeien.
Membership heeft als voordeel dat je sneller XP en dus certs krijgt, die certs kan je weer gebruiken om spullen te unlocken. Met ingame cash kan je alleen wapens/cosmetics unlocken maar je zal wel moeten spelen als je die wapens wilt verbeteren. Vizieren/ammotype/magazijngrootte etc. kan je niet met geld kopen dat moet je echt met certs doen.Nightcrowy schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:49:
Ik heb alles aandachtig doorgenomen, is erg duidelijk en veel info, super!!
Je kan ook gewoon een 1 maand membership nemen (al krijg je dan maar een 10% bonus dacht ik) en later upgraden als het spel je bevalt. Je krijgt dan gelijk 500 SC waar je een 7 dagen XP-boost van kan kopen. Zet die boost woensdag op je karakter en speel dan veel tijdens de double XP-periode (loopt van woensdag tot en met zondag) om zo sneller te levellen en veel certs te pakken. Investeer je 1e certs in je medic- of repairtool en ga dan gewoon healen/repairen voor XP.
Speel eerst gewoon ff. Je hoeft geen cent te investeren in deze game om toch een even leuke tijd te hebben.Nightcrowy schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:49:
Pas als je zeker weet dat je het voor langere tijd gaat spelen kan je besluiten om te investeren.
Zes maanden abbo is zeker meer waar voor je geld (zie starter topic, 60 dollar investering levert 200 dollar aan spulletjes op) als je weet dat je dit over een half jaar nog speelt.
Anders zou ik geen game cards kopen maar wachten op een double/triple SC aanbieding (rond Kerst sowieso, wellicht eerder).
Is de repairtool al gefixed dan? Voor zover ik weet heeft het upgraden van dat ding geen nut.PirE schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:19:
[...]
Membership heeft als voordeel dat je sneller XP en dus certs krijgt, die certs kan je weer gebruiken om spullen te unlocken. Met ingame cash kan je alleen wapens/cosmetics unlocken maar je zal wel moeten spelen als je die wapens wilt verbeteren. Vizieren/ammotype/magazijngrootte etc. kan je niet met geld kopen dat moet je echt met certs doen.
Je kan ook gewoon een 1 maand membership nemen (al krijg je dan maar een 10% bonus dacht ik) en later upgraden als het spel je bevalt. Je krijgt dan gelijk 500 SC waar je een 7 dagen XP-boost van kan kopen. Zet die boost woensdag op je karakter en speel dan veel tijdens de double XP-periode (loopt van woensdag tot en met zondag) om zo sneller te levellen en veel certs te pakken. Investeer je 1e certs in je medic- of repairtool en ga dan gewoon healen/repairen voor XP.
Investeren in de revivetool en een/twee revivegrenades zijn zeker de moeite waard. Vooral met biolab een revivegrenade gooien als er net 6 neergaan geeft veel exp!
Verwijderd
Persoonlijk zou ik aanraden om een focus te leggen op welke klasse / voertuigen je het liefst speelt, in plaats van wat de meeste certs geeft. En speel het eerst een tijdje voordat je er geld in steekt. Misschien vindt je NC toch niet al te fijn, en dan is het jammer dat je bijvoorbeeld al wapens voor NC hebt gekocht.
Ik voeg je vanavond wel even toe, dan kan ik je eventueel ook wel helpen met vragen o.i.d. Of ik zie je wel verschijnen bij WASP!
Die gigantische galaxy drop op Eisa Tech gister was echt een hel om in te squad leaden. Met de bugs, render range en alles had je gewoon geen overzicht wat er gebeurde en was het moeilijk om in te schatten waar je nou moest verdedigen.
Ik voeg je vanavond wel even toe, dan kan ik je eventueel ook wel helpen met vragen o.i.d. Of ik zie je wel verschijnen bij WASP!
Die gigantische galaxy drop op Eisa Tech gister was echt een hel om in te squad leaden. Met de bugs, render range en alles had je gewoon geen overzicht wat er gebeurde en was het moeilijk om in te schatten waar je nou moest verdedigen.
Maar de certs waren wel om op te rapen! En onze commander was heel erg blij hahaVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:59:
Persoonlijk zou ik aanraden om een focus te leggen op welke klasse / voertuigen je het liefst speelt, in plaats van wat de meeste certs geeft. En speel het eerst een tijdje voordat je er geld in steekt. Misschien vindt je NC toch niet al te fijn, en dan is het jammer dat je bijvoorbeeld al wapens voor NC hebt gekocht.
Verwijderd
Niet alleen de commander, ik denk dat ook elke medic heel erg blij was.dr34m3dd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:02:
[...]
Maar de certs waren wel om op te rapen! En onze commander was heel erg blij haha
Super advies mensen, ik heb net ff heerlijk gespeeld, kleine battles gewonnen voor nc, man wat een topspel!!
Ik ga voor de abbo van 6 maanden net na overleg met het thuisfront, maar laat me dat nou niet lukken via SOE, ik krijg geen optie voor paypal namelijk, iemand advies hoe ik het makkelijkste een abbo kan afsluiten?
Sevk, ik ben eerst even gaan spelen, kon het niet laten, dus zal morgenochtend pas mijn formuliertje invullen denk ik of vanavond vroeg eventjes.... Zou het tof vinden om vanavond al wat teamwork te kunnen verrichten, zat net wel in squads maar die zeiden niets, apart wel haha....
Ik ga voor de abbo van 6 maanden net na overleg met het thuisfront, maar laat me dat nou niet lukken via SOE, ik krijg geen optie voor paypal namelijk, iemand advies hoe ik het makkelijkste een abbo kan afsluiten?
Sevk, ik ben eerst even gaan spelen, kon het niet laten, dus zal morgenochtend pas mijn formuliertje invullen denk ik of vanavond vroeg eventjes.... Zou het tof vinden om vanavond al wat teamwork te kunnen verrichten, zat net wel in squads maar die zeiden niets, apart wel haha....
Verwijderd
Ik zal je wel even een friend request sturen als ik je vanavond online zie, dan kan ik je waarschijnlijk wel gewoon in een squad van ons krijgen. Kan je beetje een gevoel krijgen van hoe WASP speelt.
-edit: Het is dan wel handig dat je alvast Teamspeak installeert, tenminste als je dat nog niet hebt.
-edit: Het is dan wel handig dat je alvast Teamspeak installeert, tenminste als je dat nog niet hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 16:14 ]
Das raar bij mij wordt die abbo gewoon van mijn paypal afgeschreven. Ik neem aan dat je een SOE account hebt en geen ProSieben toch? Als je een ProSieben account hebt gelijk alles uit je handen laten vallen, je verlies voor lief nemen en een nieuw NC karakter aanmaken met een SOE account. Geloof me, een SOE account is tien keer beter.Nightcrowy schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:30:
Anders moet je ff contact opnemen met hun customer support.
[ Voor 6% gewijzigd door Rolfski op 18-11-2013 17:07 ]
Verwijderd
Hm, ik heb ook al eens naar een abbo gekeken, maar ik krijg namelijk ook geen Paypal optie bij SOE. Alleen SC kan ik afnemen met Paypal, een abbo kan blijkbaar alleen met Creditcard.Rolfski schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:06:
[...]
Das raar bij mij wordt die abbo gewoon van mijn paypal afgeschreven. Ik neem aan dat je een SOE account hebt en geen ProSieben toch? Als je een ProSieben account hebt gelijk alles uit je handen laten vallen, je verlies voor lief nemen en een nieuw NC karakter aanmaken met een SOE account. Geloof me, een SOE account is tien keer beter.
Anders moet je ff contact opnemen met hun customer support.
Ik heb het netjes via soe gedaan zoals je al eerder melde maar ik heb geloof ik het bedrag op euro gezet misschien dat dat nog iets uitmaakt. Ik kijk nog wel even dan.
Klopt inderdaad, ik heb me vergist. Je kan niet met Paypal betalen. Maar misschien zijn er toch mogelijkheden zoals directe overschrijving als je ff contact opneemt met customer support.
Even kort, ik heb een direct debet (automatische incasso) betaling gedaan via de shop. Dat is de 2de keuze naast de keuze om met creditcard te betalen. Ging gewoon goed en direct geregeld ingame.
Oh en ik ben aangenomen bij WASP!!!!!!!!! Yeah! !!!!!!!!
Performance patch is geweldig! In plaats van 35fps bij een warpgate nu 90fps
, gpu bound. (hangt natuurlijk van de drukte af).
Ze hebben wel echt een hoop veranderd zeg, ook de interface is een stuk meer fancy geworden. Ik merk eigenlijk niet zoveel van de performace increase, maar mooi dat het voor jullie wel werkt! Ik zat al op 50fps meestal dus misschien dat het daar aan ligt..
Gefeliciteerd, see you on the battlefield! (ik heb zo'n vaag vermoeden dat je de [BRTD] tag regelmatig tegen het lijf gaat lopen)Nightcrowy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:20:
Wat zeggen jullie anders er eens van om met alle tweakers eens samen te spelen?
Ja dat is natuurlijk harstikke leuk in theorie, maar we spelen op verschillende servers jammer genoeg. Tenminste.. sommige van ons.
Nick en ik spelen bijvoorbeeld op Woodland..
Kunnen met z'n allen een nieuwe account maken op een server of dergelijke?Ircghost schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:45:
Ja dat is natuurlijk harstikke leuk in theorie, maar we spelen op verschillende servers jammer genoeg. Tenminste.. sommige van ons.
Poll maken welke faction en welke server enzo?
Evenementen, zoals die Zombie nacht laatst door ProSieben, zijn een goede gelegenheid om samen te spelen. Een tijdje geleden hadden we ook een Miller (NC) vs Woodman (TR) vs Cobalt & Ceres (VS) evenement. Zo populair dat de server crashte.
Ik weet dat er iig weer een evenement zit aan te komen van ProSieben.
Ik weet dat er iig weer een evenement zit aan te komen van ProSieben.
Verwijderd
Anders gaan we een nachtje op de PTS. Kost wel wat meer ruimte en ergernis. Maar alle nieuwe characters krijgen daar volgens mij een lading certs, kunnen we gelijk aan de slag met wat we willen.
De eerste versie van Performance Update 2 staat net op de PTS, dus er komen ook weer playtests aan. Dat lijkt me een mooie gelegenheid 
Public Test Server, staan de nieuwste updates op om massaal te testen.
Klopt, een nieuw character krijgt 100.000 certs op de PTS. Wees gerust, het is op voordat je er erg in hebtVerwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:58:
Anders gaan we een nachtje op de PTS. Kost wel wat meer ruimte en ergernis. Maar alle nieuwe characters krijgen daar volgens mij een lading certs, kunnen we gelijk aan de slag met wat we willen.
[ Voor 69% gewijzigd door Thisuren op 20-11-2013 09:47 ]
ga dit spel ook maar eens proberen welke server zitten de meesten van jullie dan maak ik daar een account aan (ook welke faction etc..? )
Nice, ga ik eens aanmaken danMatthias94 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:43:
De eerste versie van Performance Update 2 staat net op de PTS, dus er komen ook weer playtests aan. Dat lijkt me een mooie gelegenheid
[...]
Public Test Server, staan de nieuwste updates op om massaal te testen.
[...]
Klopt, een nieuw character krijgt 100.000 certs op de PTS. Wees gerust, het is op voordat je er erg in hebt
De meesten hier zitten volgens mij op Miller, en dat is ook gelijk de drukste EU server (dat is een groot voordeel overigens!). Zelf speel ik als TR, net als enkele anderen hier, maar er zijn ook wat terroristen en spandex-dragenden onder de TweakersMrHarry schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:17:
ga dit spel ook maar eens proberen welke server zitten de meesten van jullie dan maak ik daar een account aan (ook welke faction etc..? )
Zoals iemand al eerder voorstelde kunnen we daar wel een poll voor maken.Ircghost schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:17:
[...]
Nice, ga ik eens aanmaken dan. Welke factie kiezen we dan voor?
[ Voor 15% gewijzigd door Thisuren op 20-11-2013 12:34 ]
Wat dachten jullie trouwens ook nog van een playerlist in de OP als de topicstarter daar zin in heeft om het te maken?
Verjaardag vandaag en dubbel XP t/m zondag!
Als je een Playstation 4 of een Nvidia Titan kaart wilt scoren moet je ff inloggen op hun live stream:

Als je een Playstation 4 of een Nvidia Titan kaart wilt scoren moet je ff inloggen op hun live stream:

Prima plan. Geef je ingame naam/server/factie/outfit maar door en ik zet het in het starter topic. Ik heb de mijne er al bij gezet.dr34m3dd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
Wat dachten jullie trouwens ook nog van een playerlist in de OP als de topicstarter daar zin in heeft om het te maken?
[ Voor 32% gewijzigd door Rolfski op 20-11-2013 17:42 ]
Via DM of hier?
Ik geef het alvast even zo:
IrcghostVS / Woodland / VS / Geen
Ik geef het alvast even zo:
IrcghostVS / Woodland / VS / Geen
Ik heb een hoop namen er al bij gezet. Als je je eigen naam in het starter topic wilt zien zodat anderen je in-game kunnen vinden om samen te spelen of elkaar af te knallen, geef ff door.
Ik moet zeggen, ben al redelijk wat Tweakers tegen gekomen op Miller. Altijd lachen om iemand om te leggen en dan een tell in het Nederlands te krijgen of je ff wilt ophouden.
Ik moet zeggen, ben al redelijk wat Tweakers tegen gekomen op Miller. Altijd lachen om iemand om te leggen en dan een tell in het Nederlands te krijgen of je ff wilt ophouden.
[ Voor 42% gewijzigd door Rolfski op 21-11-2013 09:57 ]
Ik kijk sowieso altijd uit naar Nederlandse naming omdan iets grappigs te zeggen
Hey hey stop eens met mij te quoten ahahaha.Rolfski schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:52:
Ik heb een hoop namen er al bij gezet. Als je je eigen naam in het starter topic wilt zien zodat anderen je in-game kunnen vinden om samen te spelen of elkaar af te knallen, geef ff door.
ik lig meestal al voordat ik om me heen kan kijken
NightPsycho / NC / W.A.S.P. / Miller
NightPsycho / NC / W.A.S.P. / Miller
Haha, net 180k score/hr gehaald door wat leuke dingetjes te doen
Hoe flik je dat dan?
Ik had heeeeel veeel rez grenades opgeslagen. Toen brak er een bio lab fight uit en met wat vrienden die op een plek gingen waar ze continue werden afgeknalt kon ik precies vanaf mijn resupply unit grenades naar hun toe gooien
Haha heel lekker
Afgelopen dagen een paar duizend certs gescoord met double XP + 3 dagen Hyperboost (100%)
Heeft iemend nog die verjaardagsbundel gekocht? Vandaag de laatste verkoopdag.
Als je trouwens nog een gratis "Rum" of "Cola" decal wilt scoren moet je hier zijn.
Als je trouwens nog een gratis "Rum" of "Cola" decal wilt scoren moet je hier zijn.
Gisteren gekocht. Met de deposit van mijn maandelijkse 500SC vanwege membership had ik net genoeg om hem te kopen.Rolfski schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:34:
Afgelopen dagen een paar duizend certs gescoord met double XP + 3 dagen Hyperboost (100%)![]()
Heb hem ook gekocht. De laatste keer dat die boost apart te koop was, koste die 5000SC, nu heb je diezelfde boost, maar dan met nog heel wat zooi erbij voor 4000SC, mooie deal vond ik
.
Met die Hyperboost aan krijg je inderdaad een heleboel xp binnen, dan ook nog membership boost erbij en je zit op 500 ipv 100 xp per kill, dat tikt aardig aan
Met die Hyperboost aan krijg je inderdaad een heleboel xp binnen, dan ook nog membership boost erbij en je zit op 500 ipv 100 xp per kill, dat tikt aardig aan
De verjaardagsbundel is op zich geen slechte deal maar als je moet kiezen waaraan je geld uit te geven dan is 6 maanden premium de betere investering. Zie starter topic, als je regelmatig speelt krijg je er gewoon meer voor terug.
http://ini-elite.co.uk/
Als je TR bent op Miller en competitief ingesteld bent, zijn wij (INI Elite) altijd op zoek naar nieuwe goede spelers.
Enige vereisten: BR van minimaal 40 en verplichte certifications voor je main-class. Voicecomms is ook vereist.
We opereren altijd in relatief kleine platoons (meestal 2 of 3 squads), en aimen vooral voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Rolfski postte paar paginas terug al onze match tegen Future Crew, wat misschien wel de beste Amerikaanse outfit is op dit moment (misschien op NUC na).
Dus als je interesse hebt en denkt dat je goed genoeg bent, ben je welkom om te applyen op onze website. We hebben wel een relatief streng selectieproces met een trialperiode van soms wel 2-3 maanden.
Stream zelf ook regelmatig sinds de nieuwe update op http://www.twitch.tv/dillatv als je misschien geïnterreseerd bent om is te kijken hoe wij opereren.
Het is op tweakers niet de bedoeling dat je voor clans mensen probeert te hosselen
Ircghost schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
Het is op tweakers niet de bedoeling dat je voor clans mensen probeert te hosselen

Kan ook erg veel kwaad natuurlijk.
Ik hoor niets meer over het samenspelen?? Of ben ik te ongeduldig haha....
Zitten er meer Nederlanders bij INI? Ik kan jullie eventueel in het starter topic zetten, hoef je ook niet meer te ronselen.
Ik zeg ook niet dat heel veel kwaad kan, staat alleen duidelijk in de T.net FAQ/forumbeleid. Sterker nog, ik zou graag wat delen zien waar het wel mag.. just informing you on the rules
UBL zekerdiLLa88 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:21:
[video]
http://ini-elite.co.uk/
Als je TR bent op Miller en competitief ingesteld bent, zijn wij (INI Elite) altijd op zoek naar nieuwe goede spelers.
Enige vereisten: BR van minimaal 40 en verplichte certifications voor je main-class. Voicecomms is ook vereist.
We opereren altijd in relatief kleine platoons (meestal 2 of 3 squads), en aimen vooral voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Rolfski postte paar paginas terug al onze match tegen Future Crew, wat misschien wel de beste Amerikaanse outfit is op dit moment (misschien op NUC na).
Dus als je interesse hebt en denkt dat je goed genoeg bent, ben je welkom om te applyen op onze website. We hebben wel een relatief streng selectieproces met een trialperiode van soms wel 2-3 maanden.
Stream zelf ook regelmatig sinds de nieuwe update op http://www.twitch.tv/dillatv als je misschien geïnterreseerd bent om is te kijken hoe wij opereren.
just kidding btw
Hmm, nog 2 trials. Dus in totaal 3 nederlanders. Niet echt een grote groep nederlanders dus. Je mag toevoegen als je wil, maar hoeft niet per se hoor.Rolfski schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:43:
[...]
Zitten er meer Nederlanders bij INI? Ik kan jullie eventueel in het starter topic zetten, hoef je ook niet meer te ronselen.
@ PirE haha
@ Ircghost zal er in het vervolg op letten, maar gezien de kleine hoeveelheid outfits die echt serieus bestaan in planetside, zal de spam niet bijzonder groot zijn vermoed ik (ga er vanuit dat die regel voornamelijk tegen spam bedoeld is).
[ Voor 29% gewijzigd door diLLa88 op 25-11-2013 20:20 ]
Binnen BRTD dragen wij INI altijd een warm hart toe dus ik zet het er wel bij. Wat is je in-game naam, dan zet ik die ook er ook bij.
@ PirE: Jouw in-game naam en outfit moet ik ook nog ff in het starter topic zetten. Altijd leuk als Tweakers elkaar tegenkomen op het slagveld.
@ PirE: Jouw in-game naam en outfit moet ik ook nog ff in het starter topic zetten. Altijd leuk als Tweakers elkaar tegenkomen op het slagveld.
Tjah hij wilt gewoon alle pro spelers zoals PirE, en mij uit NC halen

Aantal outfits is hier inderdaad niet zo grootdiLLa88 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:17:
[...]
@ Ircghost zal er in het vervolg op letten, maar gezien de kleine hoeveelheid outfits die echt serieus bestaan in planetside, zal de spam niet bijzonder groot zijn vermoed ik (ga er vanuit dat die regel voornamelijk tegen spam bedoeld is).
diLLa is mijn username.Rolfski schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:41:
Binnen BRTD dragen wij INI altijd een warm hart toe dus ik zet het er wel bij. Wat is je in-game naam, dan zet ik die ook er ook bij.
Zo, vandaag de serverupdate gehad, en naar wat ik kan zien is de lagg verdwenen, mooi dus.
Ik vind de gevechten op Miller overigens een heel stuk beter de laatste week ongeveer. Waarschijnlijk de combinatie van veteranen die terugkomen voor OMFG en het dubbel xp-weekend, maar bij TR zie ik toch echt wel een stuk betere samenwerking tussen de outfits, zowel tijdens prime-time als daarbuiten. Blijkt toch dat iedereen een zetje nodig had van Mordus
Nou maar hopen dat dat zo door blijft gaan.
Maar als we dat willen doen, moeten we natuurlijk ff zorgen dat er een event van de grond komt op de PTS, zodat wij niet de enigen zijn daar... Zelf ben ik wel geïnteresseerd in een groot gevecht rond Frey Amp, die is volledig veranderd. Misschien iets om te proberen zoiets via Reddit te hypen?
Ik vind de gevechten op Miller overigens een heel stuk beter de laatste week ongeveer. Waarschijnlijk de combinatie van veteranen die terugkomen voor OMFG en het dubbel xp-weekend, maar bij TR zie ik toch echt wel een stuk betere samenwerking tussen de outfits, zowel tijdens prime-time als daarbuiten. Blijkt toch dat iedereen een zetje nodig had van Mordus
Net double-xp gehad natuurlijk, dus niemand had tijd om hier te posten tussen het cert-grinden doorNightcrowy schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:22:
Ik hoor niets meer over het samenspelen?? Of ben ik te ongeduldig haha....
Miller, NC, Wasp, PirE (PirE)Rolfski schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:41:
Vandaag voor het eerst als medic gespeeld, je verdiend wel snel certs maar het is niks voor mij. Heb nu wel dik 8 uur als medic rondgelopen op een totaal van 600 uur logged
Zeker geen Mordus verhaal alleen dit.Matthias94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:26: Blijkt toch dat iedereen een zetje nodig had van MordusNou maar hopen dat dat zo door blijft gaan.
Alle namen staan trouwens nu erbij in het starter topic. Misschien moeten we een prijs op elkaars hoofd gaan zetten? Lijkt me lachen. Ik heb nog een camo code over voor iemand die PirE afknalt met video bewijs
[ Voor 4% gewijzigd door Rolfski op 25-11-2013 23:49 ]
Niet zo jaloers he Rolfski, is wel echt mordus die de eigenaar is nu
. (JK).
Mijn VOIP ingame werkt trouwens niet meer sinds de OMFG patch, leiden van een squad/platoon wordt daardoor wel veel leuker. Vooral als dan de helft niet snapt dat er iets als TS bestaat waar we opzitten.
Mijn VOIP ingame werkt trouwens niet meer sinds de OMFG patch, leiden van een squad/platoon wordt daardoor wel veel leuker. Vooral als dan de helft niet snapt dat er iets als TS bestaat waar we opzitten.
Mordus is "eigenaar" van wat dan, van jou? Hoe onzeker kan je zijn dan? Bij mijn weten is ie gewoon een FU clan afgevaardigde met wat machtigingen en zeker geen "eigenaar" van ook maar iets of iemand.
Blaming wat is je ingame naam/outfit? Ik laat Mordus wel ff contact met je opnemen om je helder uit te leggen hoe beperkt zijn "volmacht" is.
Blaming wat is je ingame naam/outfit? Ik laat Mordus wel ff contact met je opnemen om je helder uit te leggen hoe beperkt zijn "volmacht" is.
[ Voor 73% gewijzigd door Rolfski op 26-11-2013 05:21 ]
Verwijderd
Telt een team kill ook?Rolfski schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:42:
[...]
Zeker geen Mordus verhaal alleen dit.
Alle namen staan trouwens nu erbij in het starter topic. Misschien moeten we een prijs op elkaars hoofd gaan zetten? Lijkt me lachen. Ik heb nog een camo code over voor iemand die PirE afknalt met video bewijs.
Je kan mij ook in de topicstart zetten, zie sig.
Ik speel niet supervaak meer maar ben wel weer van plan iets meer te gaan spelen sinds de optimalisatie patch. Ben nu ook overgeswitched van F naar ISK omdat de meeste Furious spelers gestopt zijn met PS2 en degene die wel nog actief spelen naar ISK zijn geswitched.
Vorige week nog geC4t door PirE. Ik denk dat ik dat op twitch heb staan, zal vanavond even kijken of ik dat kan terugvinden :-) . (/edit gevonden: http://www.twitch.tv/picadorf/b/482107218 en dan op 3:06:38 )
/edit
http://www.twitch.tv/picadorf
Is mijn twitch kanaal trouwens voor de geïnteresseerden, hier stream ik alles op wat ik speel :-) .
Ik speel niet supervaak meer maar ben wel weer van plan iets meer te gaan spelen sinds de optimalisatie patch. Ben nu ook overgeswitched van F naar ISK omdat de meeste Furious spelers gestopt zijn met PS2 en degene die wel nog actief spelen naar ISK zijn geswitched.
Vorige week nog geC4t door PirE. Ik denk dat ik dat op twitch heb staan, zal vanavond even kijken of ik dat kan terugvinden :-) . (/edit gevonden: http://www.twitch.tv/picadorf/b/482107218 en dan op 3:06:38 )
/edit
http://www.twitch.tv/picadorf
Is mijn twitch kanaal trouwens voor de geïnteresseerden, hier stream ik alles op wat ik speel :-) .
[ Voor 20% gewijzigd door pica op 26-11-2013 18:38 ]
Dat bedoelde ik ook niet, maar hij is wel degene die het in gang gezet heeft, die met verschillende outfit-leiders is gaan praten over een alliance. Dat bedoelde ik met een zetje
Blaming schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:43:
Niet zo jaloers he Rolfski, is wel echt mordus die de eigenaar is nu. (JK).
JK staat over het algemeen voor 'joking', niet zo serieus nemen dusRolfski schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 01:35:
Mordus is "eigenaar" van wat dan, van jou? Hoe onzeker kan je zijn dan? Bij mijn weten is ie gewoon een FU clan afgevaardigde met wat machtigingen en zeker geen "eigenaar" van ook maar iets of iemand.
Geld teamkill ook?Rolfski schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:42:
[...]
Zeker geen Mordus verhaal alleen dit.
Alle namen staan trouwens nu erbij in het starter topic. Misschien moeten we een prijs op elkaars hoofd gaan zetten? Lijkt me lachen. Ik heb nog een camo code over voor iemand die PirE afknalt met video bewijs.
en ik maar hopen dat mijn mede NC-strijders hun leven zouden geven om ervoor te zorgen dat die dat camo nooit wordt uitgegeven
No worries! Ik rezz je daarna wel weer!PirE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:09:
[...]
[...]
en ik maar hopen dat mijn mede NC-strijders hun leven zouden geven om ervoor te zorgen dat die dat camo nooit wordt uitgegeven.
Teamkill geldt natuurlijk niet.
Wist overigens niet dat JK voor joking stond, dacht dat ie het serieus bedoelde.
Zoals ik zei, geen Mordus verhaal dit. Verschillende leiders waren al langer in gesprek voor een TRAM doorstart, dus zeker niet alleen door Mordus in gang gezet al heeft ie wel een actieve rol op zich genomen. Ik heb zelf bij zo'n meeting gezeten.Matthias94 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:03:
Dat bedoelde ik ook niet, maar hij is wel degene die het in gang gezet heeft, die met verschillende outfit-leiders is gaan praten over een alliance. Dat bedoelde ik met een zetje
Wist overigens niet dat JK voor joking stond, dacht dat ie het serieus bedoelde.
[ Voor 91% gewijzigd door Rolfski op 26-11-2013 17:02 ]
Ah, ok, wist niet dat het al langer gaande was. De eerste keer dat ik ervan hoorde was toen Mordus mij vroeg SumpyCat erbij te halen, en die vertelde dat Mordus bezig was met vergaderen met anderen.Rolfski schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:51:
[...]
Zoals ik zei, geen Mordus verhaal dit. Verschillende leiders waren al langer in gesprek voor een TRAM doorstart, dus zeker niet alleen door Mordus in gang gezet al heeft ie wel een actieve rol op zich genomen. Ik heb zelf bij zo'n meeting gezeten.
Net nog even opgezocht, het betekent 'Just Kidding', nou ja, close enoughWist overigens niet dat JK voor joking stond, dacht dat ie het serieus bedoelde.

Dat moet ik maar hun teamspeak infiltraten en met mijn alt hem dan maar gaan opzoeken :3
Soms vergeet je trouwens hoe goed deze game eruit kan zien. Gelukkig zijn er adembenemende video's zoals deze waar je niets anders van kan doen dan watertanden. Heb hem gelijk in het starter topic gezet:
De camo code die je kan winnen door PirE af te knallen met beeldbewijs is trouwens een ongebruikte code van de Zombie nacht (Amoeba camo + medic death mask voor alle facties). Als het goed is zou die code nog moeten werken. Je hebt t/m 30 november de tijd. Daarna ga ik een andere speler aanwijzen die je moet afknallen.
De camo code die je kan winnen door PirE af te knallen met beeldbewijs is trouwens een ongebruikte code van de Zombie nacht (Amoeba camo + medic death mask voor alle facties). Als het goed is zou die code nog moeten werken. Je hebt t/m 30 november de tijd. Daarna ga ik een andere speler aanwijzen die je moet afknallen.
[ Voor 39% gewijzigd door Rolfski op 26-11-2013 18:24 ]
Nope, bedoelde het niet zo serieus. Anders had ik natuurlijk mezelf (pennywisethedancingclown) voorgedragen als eigenaarRolfski schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:51:
Zoals ik zei, geen Mordus verhaal dit. Verschillende leiders waren al langer in gesprek voor een TRAM doorstart, dus zeker niet alleen door Mordus in gang gezet al heeft ie wel een actieve rol op zich genomen. Ik heb zelf bij zo'n meeting gezeten.
Mocht iemand trouwens ervaring hebben met een verpeste VOIP in de game, zou graag een oplossing horen. Zeer vervelend om nu ook maar iets meer te doen dan zergling spelen.
Een niet werkende VOIP had ik ook eerst last van. Reinstall heeft het verholpen toen. Ook kan het geen kwaad om je audio VOIP instellingen te checken: Ik heb wel eens een keer meegemaakt dat ie de microfoon op het verkeerde USB apparaat had gezet. Anders ff contact opnemen met SOE customer support, die helpen over het algemeen erg snel.
Wat is je outfit/ingame naam trouwens? Zet ik je in het starter topic.
Wat is je outfit/ingame naam trouwens? Zet ik je in het starter topic.
Wow, nice!Rolfski schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:14:
Soms vergeet je trouwens hoe goed deze game eruit kan zien. Gelukkig zijn er adembenemende video's zoals deze waar je niets anders van kan doen dan watertanden. Heb hem gelijk in het starter topic gezet:
[video]
Namen staan erbij, iedereen die staat in het starter topic kan mogelijk het volgende "slachtoffer" worden als PirE niet wordt afgeschoten voor 1 december met beeld bewijs en niemand het camo pack wint.
Over evenementen gesproken: Als het je een leuke wedstrijd lijkt om te zien welke server factie het meeste vehikels/tanks op een scherm kan toveren (winnende factie krijgt een vehicle bundle van SOE/Pro7) dan moet je dit topic ff upvoten.
Ik ben trouwens in gesprek met Pro7 om een ander ideetje uitgevoerd te krijgen als een officieel EU evenement. Ze waren onder de indruk van deze community en misschien hebben ze onze hulp nodig dus ik hou je op de hoogte.
Over evenementen gesproken: Als het je een leuke wedstrijd lijkt om te zien welke server factie het meeste vehikels/tanks op een scherm kan toveren (winnende factie krijgt een vehicle bundle van SOE/Pro7) dan moet je dit topic ff upvoten.
Ik ben trouwens in gesprek met Pro7 om een ander ideetje uitgevoerd te krijgen als een officieel EU evenement. Ze waren onder de indruk van deze community en misschien hebben ze onze hulp nodig dus ik hou je op de hoogte.
Rolfski zat jij trouwens gisteren op de Star Citizen twitch chat aan te kloten? Zag een paar Rolfski voorbij komen + message deleted
Klopt ja, lol. Mijn chat bericht werd gekilled omdat ik in hoofdletters de game naar Amsterdam probeerde te halen.
De verrotte voice chat zou trouwens te maken kunnen hebben met de server issues die momenteel spelen. Pro7 is nu aan het inventariseren en meer spelers schijnen er last van te hebben.
De verrotte voice chat zou trouwens te maken kunnen hebben met de server issues die momenteel spelen. Pro7 is nu aan het inventariseren en meer spelers schijnen er last van te hebben.
[ Voor 58% gewijzigd door Rolfski op 27-11-2013 21:25 ]
Nou.. blijkbaar is mijn outfit op de server woodman (kotv) bezig om training te geven aan beide tegenstanders zodat wanneer onze zerg eraan komt met ze ten minste iets kunnen doen
Haha lekker zelfverzekerd
Verwijderd
Meestal is het de kunst om goed terrein uit te zoeken, te focussen op de spawn solutions en zelf vooral inbunkeren in een locatie waar zij moeilijk kunnen komen. Een bottleneck en dergelijke. Meestal makkelijker gezegd dan gedaan.Arnlith schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:44:
Nou.. blijkbaar is mijn outfit op de server woodman (kotv) bezig om training te geven aan beide tegenstanders zodat wanneer onze zerg eraan komt met ze ten minste iets kunnen doen
Ik heb ooit een artikel geschreven hoe je het beste zergs kan bestrijden: http://themittani.com/fea...-control-how-exploit-zerg
Het uit de pre-lattice en -Striker tijd maar sommige principes gelden nog steeds.
Vandaag trouwens de PS4 gelanceerd. Iemand van plan dit spel op de console te gaan spelen als het uitkomt voor PS4?
Het uit de pre-lattice en -Striker tijd maar sommige principes gelden nog steeds.
Vandaag trouwens de PS4 gelanceerd. Iemand van plan dit spel op de console te gaan spelen als het uitkomt voor PS4?
Leuk stukje!
Nee, ik speel geen fps-shooters op een console.Rolfski schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:27:
Ik heb ooit een artikel geschreven hoe je het beste zergs kan bestrijden: http://themittani.com/fea...-control-how-exploit-zerg
Dat dus, mijn outfit/faction domineert al 2 maanden de verschillende alerts. Ook daarbuiten staat de vs ruim voorVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:49:
[...]
Meestal is het de kunst om goed terrein uit te zoeken, te focussen op de spawn solutions en zelf vooral inbunkeren in een locatie waar zij moeilijk kunnen komen. Een bottleneck en dergelijke. Meestal makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoge population server dan?Arnlith schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:44:
[...]
Dat dus, mijn outfit/faction domineert al 2 maanden de verschillende alerts. Ook daarbuiten staat de vs ruim voor
Ik zit nu al enige tijd bij de Devil Dogs op een amerikaanse server en ik heb zelfs hier het gevoel dat activiteit wat afneemt.
Klopt ja, ik speel af en toe ook mee met de 666th Devil Dogs (onder de naam Rolfski) als de Europese servers slapen. Het valt me echt op dat deze vele malen grotere Amerikaanse outfit vaak een lagere activiteit heeft dan mijn behoorlijk actieve maar veel kleinere, Europese BRTD outfit.drumstickNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:50:
Ik zit nu al enige tijd bij de Devil Dogs op een amerikaanse server en ik heb zelfs hier het gevoel dat activiteit wat afneemt.
Dank, ben eigenlijk meer trots op dit artikel over de toekomst van Planetside 2. Het was een van de meest gelezen artikelen ooit op die site. Prima site trouwens, zeker als je van Eve Online houdt.Ircghost schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:18:
Leuk stukje!