Hey, een newbie hier die wat vragen heeft.
Ik heb Planetside 2 wel even gespeeld toen die in Beta was, maar omdat ik nog andere games te spelen had, heb ik deze game altijd maar blijven uitstellen. Daarnaast had ik als CPU toen een Intel Q6600 op 3.0 Ghz terwijl ik nu een Intel i5 3570K op 4.2 Ghz heb. Kheb gelezen dat deze game vooral CPU bound is dus dit helpt wel.
Dusja, nu is eindelijk de tijd aangebroken om er mee te beginnen. Ook heb ik gelezen dat ze grondig aan het werken zijn aan performance, en hopelijk zal dit direct ook zorgen voor een grote influx van nieuwe mensen in de komende weken/maanden.
Heb ook gelezen dat als je de Beta speelde, je je SOE account mag blijven gebruiken waardoor je zonder problemen de Steam versie kunt spelen. Das mooi meegenomen.
Maar ik heb wat
vragen. Je raadt het misschien al:
over server, empire, class, outfit.
Server:
Als ik
http://sirisian.com/plane...ezone=2&allfactions=false bekijk, lijkt Cobalt de meest populaire EU server. Klopt dit?
Zijn er nog andere criteria waar ik op moet letten waardoor Cobalt bv. niet de beste keuze is?
Ik heb gelezen dat op Miller relatief veel hardcore spelers zitten, waardoor ik best deze server mijd.
Empire:
Ik heb de tutorial video bekeken op de officiële PS2 site.
Als ik het goed begrijp liggen de verschillen - naast de history van elk empire - vooral in het gedrag van de wapens. Klopt dit?
TR: lijkt vooral LMG's te hebben met veel ammo.
NS: lijken vooral wapens met relatief weinig recoil te hebben en doen ook wat minder damage.
VS: lijken wapens met meer recoil te hebben, en packen wat meer punch.
Ik ga bij NS starten en als ik die Empire beu wordt, stap ik over naar VS. TR ligt me niet echt wegens LMG's... In Battlefield games speel ik bv. ook het liefst met assault rifles, carbines en SMG's.
Class:
Hier kon ik snel mijn favorieten vinden: Light Assault en Combat Medic.
Met welke van deze 2 klassen zou ik het beste - wetende dat ik een noob ben - starten?
Outfit:
Ik heb gelezen dat als je solo speelt, de game relatief snel saai wordt. Klopt dit?
Ik ben meestal iemand die MP games speelt zonder enige afhankelijkheid van een clan. Zo voel ik me niet verplicht om met bepaalde mensen en op bepaalde servers te spelen, of op bepaalde uren.
Graag zou ik die totale vrijheid behouden... maar als het echt nodig is, dan de vraag: zijn er Outfits die totaal geen regels opleggen en waarmee je kan spelen wanneer je maar wilt?
[
Voor 3% gewijzigd door
Asgaro op 02-11-2013 17:40
]