Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Ik haal 31420 bij Antutu met de G2, 21186 met de nexus 4 en 20058 met de Gpad, allemaal op paranoid android 4.4.2. Allemaal zonder de softbuttons, met scoren ze een paar procent hoger.

[ Voor 44% gewijzigd door Bastard op 10-05-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 15:13
27051 met antutu.

[Edit]
32013 met nieuwe dorimanx 4.6 kernel.
[Edit]

[ Voor 63% gewijzigd door Nilco op 10-05-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:02
27850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Heb sinds vandaag de G2, wat me opviel is, waar is LG's eigen voice mate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:06
Ttje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:06:
Bij applicaties

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Hij staat er helaas niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ttje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:16:
[...]

Hij staat er helaas niet bij..
Je zal het vast gedaan hebben, maar ook met het 'vergrootglas' gezocht binnen je apps? Hier staat ie er namelijk ook gewoon tussen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

PaT schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:06:
[...]

Je zal het vast gedaan hebben, maar ook met het 'vergrootglas' gezocht binnen je apps? Hier staat ie er namelijk ook gewoon tussen.
Al gedaan inderdaad. Hij staat er ook niet als ik mn vinger op de homebutton hou en omhoog sleep, dan zie ik alleen quickmemo en google now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Hey

Ik heb sinds een dag een LG G2, man wat een lekkere telefoon voor die prijs (310 door cashback). Veel beter dan mijn xperia S met stotterend whatsapp en ongeveer 8 uur batterij als ik hem gebruik zoals ik zou willen (2 uur browsen in de trein dagelijks).

Maar ik heb een vraag. Als ik naar het scherm kijk kan ik verticale lijntjes over het scherm zien lopen, dit heb ik niet gezien in reviews en volgens mij ook niet op de G2 in de Saturn maar dit heb ik nog niet weer gecheckt. Ik zie de lijntjes redelijk duidelijk lopen onder elke hoek en belichting. Als ik de telefoon gebruik heb ik er geen last van maar ze zijn duidelijk aanwezig op een witte achtergrond.

De vraag is dus: Hoort dit?

[ Voor 10% gewijzigd door Flaat op 10-05-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Heb ik ook, maar was mij nog niet opgevallen eigenlijk :9 dus ook niet boeiend....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Flaat schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:10:
Hey

Ik heb sinds een dag een LG G2, man wat een lekkere telefoon voor die prijs (310 door cashback). Veel beter dan mijn xperia S met stotterend whatsapp en ongeveer 8 uur batterij als ik hem gebruik zoals ik zou willen (2 uur browsen in de trein dagelijks).

Maar ik heb een vraag. Als ik naar het scherm kijk kan ik verticale lijntjes over het scherm zien lopen, dit heb ik niet gezien in reviews en volgens mij ook niet op de G2 in de Saturn maar dit heb ik nog niet weer gecheckt. Ik zie de lijntjes redelijk duidelijk lopen onder elke hoek en belichting. Als ik de telefoon gebruik heb ik er geen last van maar ze zijn duidelijk aanwezig op een witte achtergrond.

De vraag is dus: Hoort dit?
Heb ik ook, heb hem ook sinds vandaag, zal wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, dat hoort bij het touch gedeelte. Elke telefoon heeft ze wel, maar bij de 1 zijn ze beter zichtbaar dan bij de ander.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Ttje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:23:
[...]

Al gedaan inderdaad. Hij staat er ook niet als ik mn vinger op de homebutton hou en omhoog sleep, dan zie ik alleen quickmemo en google now...
Daar staat het sowieso niet. Is je telefoon geupdate naar Kitkat? Zoniet, zou het misschien daar aan kunnen liggen? Kan me niet meer herinneren of Voice Mate in 4.2.2 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

dahakon schreef op zondag 11 mei 2014 @ 06:50:
[...]

Daar staat het sowieso niet. Is je telefoon geupdate naar Kitkat? Zoniet, zou het misschien daar aan kunnen liggen? Kan me niet meer herinneren of Voice Mate in 4.2.2 zat.
Heb hem meteen naar KitKat geupdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Ttje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 08:56:
[...]

Heb hem meteen naar KitKat geupdated.
En als je naar Update Center (onder over de telefoon) gaat en daar bij LG applicaties kijkt of hij er tussen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

mottert schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:51:
[...]

En als je naar Update Center (onder over de telefoon) gaat en daar bij LG applicaties kijkt of hij er tussen staat?
Ook daar staat hij niet bij.
Bij LG's eigen smartworld ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ondertussen heb ik de G2 sinds de 6e van deze maand en sinds die tijd erg veel met het apparaat aan het 'spelen'. Tot nu toe heb ik hem steeds alleen opgeladen als hij (zo goed als) leeg was en dus niet elke nacht (tijdens slapen) sowieso aan de oplader gehangen.

Wat is jullie ervaring met het batterijgebruik van de G2 (icm alle updates/kitkat)?
Na de laatste/huidige oplaadcyclustot 100% heb ik hem hem vrij intensief gebruikt, dus veel 'screen on time', bestaande uit voornamelijk filmpjes bekijken van youtube, internetten, emailen, bellen, smsen, whatsappen, facebooken, muziek afspelen, etc. Dit zowel over wifi als over 3G.
Ik heb Bluetooth, Wifi altijd aan staan. Locatievoorzieningen staat op hoge nauwkeurigheid. Andere zaken als NFC, Draadloze opslag, Hotspot,etc heb ik uit staan.
Brightness staat op Auto en 50% als drempelwaarde.

Het batterijverbruik wordt mooi weergegeven in een grafiek (Instellingen>Algemeen>Batterij>Accu Informatie).
Ik zie dat ik de G2 26 uur en 52 minuten op deze acculading heb gebruikt.
Ik zie dat van die 26 uur en 52 minuten, het toestel 4 uur en 48 minuten heeft aangestaan (weergave).
Ik zie dat ik nog 6% over heb.
Ik zie dat 'weergave' de grootste stroomverbruiker was met 41%.

Dit lijkt mij netjes, maar had het idee (uit reviews) dat dit nog veel langer/extremer kon.
Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Allewijn schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:48:

Wat is jullie ervaring met het batterijgebruik van de G2 (icm alle updates/kitkat)?
Na de laatste/huidige oplaadcyclustot 100% heb ik hem hem vrij intensief gebruikt, dus veel 'screen on time', bestaande uit voornamelijk filmpjes bekijken van youtube, internetten, emailen, bellen, smsen, whatsappen, facebooken, muziek afspelen, etc. Dit zowel over wifi als over 3G.
Ik heb Bluetooth, Wifi altijd aan staan. Locatievoorzieningen staat op hoge nauwkeurigheid. Andere zaken als NFC, Draadloze opslag, Hotspot,etc heb ik uit staan.

Dit lijkt mij netjes, maar had het idee (uit reviews) dat dit nog veel langer/extremer kon.
Wat is jullie ervaring?
Ongeveer met dezelfde instellingen en toepassingen van jou redde ik, vorig jaar, ongeveer 5 uur onscreen-time. Afgelopen paar maanden red ik rond de 4 uur.

Moet nog alleen even uitzoeken of dit komt door applicaties of dat de capaciteit van mijn batterij vermindert.

(enigste applicatie die ik laatst geïnstalleerd had waren, scoupy, playstation en mcdonalds.

Maar ik denk dat alles boven de 4 uur onsceen-time, boven het gemiddelde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Het is allemaal afhankelijk van wat je ermee doet. Ook reviews zijn geen weerspiegeling van dagelijks gebruik. Bijna vijf uur screen on time lijkt mij gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:06:
Waarom zou je die sowieso willen gebruiken? Is enkel in het Engels en als je dan toch al in het Engels tegen je G2 wil praten, dan is Google Now volgens mij de betere keus. Die zit er ook op. Hoewel je dan je toestel meen ik ook op Engels in moet stellen om het te laten werken.

Persoonlijk vind ik het helemaal niet werken. Dat heeft te maken met Nederlandse klanken. Dus als je bijvoorbeeld iemand wil bellen en dan zeggen 'Ok Google...' 'Call Maarten'.
Die naam klinkt dan weer te Nederlands en het werkt allemaal maar halfzacht. Met een paar toetsklikken ben je veel sneller.
Het voorlezen van een binnen gekomen sms/whatsapp lijkt me dan wel handig, bijv over de BT-carkit tijdens het rijden, maar ik weet nog niet hoe dat moet/of dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:48:
Ondertussen heb ik de G2 sinds de 6e van deze maand en sinds die tijd erg veel met het apparaat aan het 'spelen'. Tot nu toe heb ik hem steeds alleen opgeladen als hij (zo goed als) leeg was en dus niet elke nacht (tijdens slapen) sowieso aan de oplader gehangen.

Het batterijverbruik wordt mooi weergegeven in een grafiek (Instellingen>Algemeen>Batterij>Accu Informatie).
Ik zie dat ik de G2 26 uur en 52 minuten op deze acculading heb gebruikt.
Ik zie dat van die 26 uur en 52 minuten, het toestel 4 uur en 48 minuten heeft aangestaan (weergave).
Ik zie dat ik nog 6% over heb.
Ik zie dat 'weergave' de grootste stroomverbruiker was met 41%.

Wat is jullie ervaring?
Het is toch beter de batterij op te laden als ie nog wat vol zit kreeg ik laatst te horen. Als je hem heletijd heletijd leeg laat lopen en dan weer oplaad krijgt de batterij telkens een klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Normaal gesproken is een lading tussen de 50 en 80% het beste (ongeveer). Kijk maar eens naar de hybrides van Toyota, door de lading niet lager dan 60% en niet hoger dan 80% te houden, is de ladingscycli enorm toegenomen (ik dacht ongeveer een factor 100).

Voor een telefoon is dit niet zo heel belangrijk, de meeste gebruikers hebben naar 2/3 jaar een ander toestel en met dagelijks op/ontladen heb je hooguit 10 tot 15% verloren. Een batterij vervangen is bij de meeste toestellen niet zo moeilijk.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:38
Ttje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:32:
[...]

Het is toch beter de batterij op te laden als ie nog wat vol zit kreeg ik laatst te horen. Als je hem heletijd heletijd leeg laat lopen en dan weer oplaad krijgt de batterij telkens een klap.
Dat klopt. Het is volgens vele deskundigen ( internet staat er ook vol mee ) beter om het toestel op te laden als de batterij nog 20 of 15% is in plaats van >10%. Natuurlijk is het voor een keer niet erg, maar het is slecht voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
The Wizard schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:40:
Een batterij vervangen is bij de meeste toestellen niet zo moeilijk.
De batterij is bij de G2 officieel niet vervangbaar. Maar de Koreaanse versie schijnt wel een vervangbare batterij te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:33
Klopt. Maar bij de internationale versie kan je de achterkant er ook afhalen en zodoende de batterij vervangen. Is alleen wel iets meer werk en vereist iets deskundigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar er vanuit gaande dat er batterijen beschikbaar zijn is dat dan wel een pré voor de levensduur van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
D-e-n schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:12:
Maar er vanuit gaande dat er batterijen beschikbaar zijn is dat dan wel een pré voor de levensduur van de telefoon.
http://tanstartrade.ca/in...uct_info&products_id=1708

Beschikbaarheid is op zich niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Is de terug knop te verplaatsen naar rechts? Of moet ik daarvoor een rom downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
zlpsycho schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:19:
Is de terug knop te verplaatsen naar rechts? Of moet ik daarvoor een rom downloaden?
In het settings menu, onder de tab scherm/display, heb je een optie van front touch buttons, of hoe het ook in het Nederlands genoemd wordt, met verschillende opties voor de menu-knoppen. Daaronder ook de optie om de terug-knop links of rechts te plaatsen en de optie om een extra knop voor quickmemo of 'notificatiebalk naar beneden trekken' knop toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik vraag me ook af of die icoontjes aan te passen zijn van de balk onderin. Bij sommige apps/games worden het puntjes en vind ik toch wel een stuk mooier staan.
Iemand een idee of dat kan?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Uiteraard kan dat, maar niet zonder root voor zover ik weet. Mocht je er verder over willen discussiëren dan kan dat in [LG G2] Rooten en Custom ROM's :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
En om je nog verder dat topic in te lokken, je kan zelfs Immersive Mode inschakelen met een custom rom, waardoor die hele balk met puntjes zelfs verdwijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Stidge schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:24:
En om je nog verder dat topic in te lokken, je kan zelfs Immersive Mode inschakelen met een custom rom, waardoor die hele balk met puntjes zelfs verdwijnt ;)
Ik ga me straks even inlezen >:)
Thanks beiden voor de tips :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk

1.5 week geleden m'n G2 bij Dynafix aangeboden. Vandaag een mail dat de reparatie uit is gevoerd (heb verder geen mail of zo ontvangen). Afspraak gemaakt met de koerier en klaar. Toen ging een lampje branden want als het middels de koerier retour komt dan valt de reparatie buiten de garantie.

Toch even de servicebon bekeken want dan krijg je een prijsopgaaf en is de volgende zet aan de klant.

Staat er op de bon dat ie onherstelbaar(??) retour is en dat er 54,- aan onderzoekskosten opgehoest mag worden. Kosten waren bekend dus daar zal ik niet flauw over doen.

Zo zag ie eruit:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/6f4eir.jpg

Ik ben wel zo ongelooflijk over de zeik nu. Hoezo onherstelbaar??!! 1 val, recht op het glas (onbeschadigd).....dat kan toch niet.

Overigens had ik al een schadeformulier van de inboedelverzekering ontvangen maar toch....ondanks dat ik geen techneut ben vind ik het toch erg raar.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Voor zover ik het kan zien is het scherm gewoon keduuk en dat kunnen ze gewoon vervangen.

Beetje onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een andere jongen (paar pag's terug) die hetzelfde had, was gerepareerd.

Ik heb hier ook zeer mijn twijfels bij. En dat moet dan een erkend servicebedrijf zijn? Dynafix staat nou niet echt goed bekend maar zij dienen de kennis te hebben dus daar vertrouw ik vervolgens op.

Dit lijkt mij absoluut niet onherstelbaar. Op de servicebon staan uiteraard geen details vermeld, godver de godver.

Edit, gevonden:
Micheeels schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:59:
[...]

Ik leunde per ongeluk met mijn elleboog op het scherm. Aan de buitenkant was niks te zien, maar het scherm gaf hetzelfde weer als jouw scherm nu doet. Heb de telefoon toen opgestuurd, hoefde daarbij geen oorzaak aan te geven. Ik verwachtte inderdaad ook dat ik een offerte zou krijgen voor reparatie, maar hij werd kosteloos onder garantie gerepareerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Inderdaad uitermate vreemd. Je zou verwachten dat als er een nieuw LCD in geplaatst wordt, het weer zou moeten kunnen werken. Als ze alleen 54 euro aan onderzoekskosten hebben, dan lijkt het er dus niet op dat ze dat uberhaupt geprobeerd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies!

Op de bon staat dat het niet onder garantie valt. Als het onder garantie valt dan berekent Dynafix zeker een x bedrag door aan LG of werkt dat niet zo? In dit geval moet er meer moeite worden gedaan en krijg ik het gevoel dat ze middels deze weg even snel geld willen vangen voor iets waarvan ik al in twijfel trek of er wel een deskundig onderzoek uit is gevoerd...

En daar ben je dan afhankelijk van....zucht.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
Iemand enig idee of deze goed werkt met vodafone 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

zlpsycho schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:55:
Iemand enig idee of deze goed werkt met vodafone 4G?
Natuurlijk werkt het, het is meer de vraag of je in het zeer beperkte dekkingsgebied van Vodafone valt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/6f4eir.jpg

Antwoord van Touchfix gekregen:
- Wij werken uitsluitend met originele onderdelen
- Jouw LCD is gebroken
- Dit is uiteraard te repararen.
- Deze melding uit Dynafix is meestal na weigering van de reparatie, dan krijg je deze melding.'
Eigen regeltjes van Dynafix:
Indien uw toestel buiten de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, krijgt u van ons een prijsopgave toegestuurd waarop u kunt reageren. U kunt dan kiezen om:

(1) het toestel te laten repareren tegen het vooropgestelde bedrag
(2) het toestel onhersteld retour gestuurd te krijgen met eventuele onderzoekskosten
(3) afstand te doen van het toestel zonder kosten zodat wij het voor u milieuvriendelijk verwerken.
Uiteraard heb ik 0,0 gehoord :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

ik heb hem ook ff gehaald in mijn pauze:):)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:55:
Deel 2

Antwoord van Touchfix gekregen:

[...]

Eigen regeltjes van Dynafix:

[...]

Uiteraard heb ik 0,0 gehoord :(
Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af. Heb je na de val nog geprobeerd om je telefoon via on-screen phone te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Hoor ik nu eerlijk gezegd ook voor het eerst. Wat is/ doet dat? :)

Met het roteren aan kon ik met wat kust en vliegwerk het meeste nog wel zien. Na knock on was het rechterdeel van het scherm nl. nog eventjes goed, de strepen kwamen wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:41:
Nee. Hoor ik nu eerlijk gezegd ook voor het eerst. Wat is/ doet dat? :)

Met het roteren aan kon ik met wat kust en vliegwerk het meeste nog wel zien. Na knock on was het rechterdeel van het scherm nl. nog eventjes goed, de strepen kwamen wat later.
Het is een klein programmatje van LG waarmee je je telefoon volledig kunt gebruiken op je gewone computerscherm, met uitzondering van het afspelen van video. Je kunt dus alle menu's doorbladeren, dingen aanpassen etc etc. Heel erg handig wanneer je last hebt van een gebroken glas/digitizer en misschien ook wel met een kapot LCD (dat laatste weet ik dus niet zeker, daarom vroeg ik er naar).

http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-D802

De video toont een oudere versie, die iets anders bediend werd. IIRC, kun je met de LG G2 gewoon het programma opstarten op de pc en dan je telefoon zien te vinden via Wifi, Bluetooth of USB-kabel.

[ Voor 16% gewijzigd door dahakon op 13-05-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Ik krijg zojuist een update voor de G2 binnen (heb al 4.4.2). Hebben jullie deze ook!
Info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Sparks.nl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:05:
Ik krijg zojuist een update voor de G2 binnen (heb al 4.4.2). Hebben jullie deze ook!
Info?
Waarschijnlijk is dat 80220D-EUR-XX? Die is er al een tijdje. Heb hier 80220D-EUR-XX en geen nieuwe updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
Ik heb hele goede ervaringen met touchfix. Heb mijn iPad kennis laten maken met het laminaat. 2 dagen later helemaal als nieuw weer kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
Zorian schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:06:
[...]

Waarschijnlijk is dat 80220D-EUR-XX? Die is er al een tijdje. Heb hier 80220D-EUR-XX en geen nieuwe updates.
Inderdaad, dat is hem. En het is een soundfix merk ik meteen.
Die irritante brom in alle muziek is nu weg.
Niet dat het geluid ooit top zal worden...

Edit: Build KOT49I.D80220d

[ Voor 3% gewijzigd door Sparks.nl op 13-05-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Sparks.nl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Inderdaad, dat is hem. En het is een soundfix merk ik meteen.
Die irritante brom in alle muziek is nu weg.
Niet dat het geluid ooit top zal worden...
Ik heb die brom nooit gehad en vind het geluid briljant goed klinken. Ik heb het idee dat het per toestel verschilt, evenals dat het veel uit lijkt te maken welke oordopjes je pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
Zorian schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:33:
[...]

Ik heb die brom nooit gehad en vind het geluid briljant goed klinken. Ik heb het idee dat het per toestel verschilt, evenals dat het veel uit lijkt te maken welke oordopjes je pakt.
Ik heb verschillende high end apparatuur aan de G2 gehad van Senheisser (waaronder de HD800 en mijn px-100) en een Beyer Dynamic. Dopjes ook trouwens. Alles was slecht.
Ik gebruik Poweramp tegenwoordig, dat scheelt wel iets.

Edit: tekst aangepast

[ Voor 12% gewijzigd door Sparks.nl op 13-05-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:06
Sparks.nl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:35:
[...]

Ik heb verschillende high end apparatuur aan de G2 gehad van Senheisser (waaronder 1000+ koptelefoon) en Beyer Dynamic.
Dopjes ook trouwens. Alles was slecht.
Peroonlijk vindt ik het geluid redelijk, mijn HTC One (M7) heeft echt beter geluid zowel voor muziek als spraak.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Weten jullie of er een manier is on die 4.2.2 te pushen ergens?
Ik heb hem gisteren gehaald en wil hem eerst updaten voor ik instellingen aanpas...
Edit : laat maar! Hij is 520 mb aan het binnenhalen... Dat moet hem wel zin;)

[ Voor 21% gewijzigd door DRuw op 14-05-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx hiervoor dahakon!
smartje74 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:14:
[...]

Ik heb hele goede ervaringen met touchfix. Heb mijn iPad kennis laten maken met het laminaat. 2 dagen later helemaal als nieuw weer kunnen ophalen.
Touchfix was 1 van de 2 andere shops die ik had gemaild. Ik had er een foto van het scherm bijgedaan en er werd gelijk vermeld dat het lcd dient te worden vervangen en klaar. Idem voor VistaRepair (daar 160,- tegenover 190,- bij Touchfix, beiden zeggen originele onderdelen te gebruiken).

Vandaar dat ik zeer in twijfel trek wat er voor onderzoek bij Dynafix is uitgevoerd. Ik hoopte dat het onder garantie zou vallen, dat was de enige reden dat ik naar Dynafix ging. Overigens las ik dat gevallen buiten garantie tegen kostprijs worden gerepareerd. Dan de vraag wat ze als kostprijs hanteren...ik ben nog in afwachting van hun antwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
Zorian schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:56:
[...]

Natuurlijk werkt het, het is meer de vraag of je in het zeer beperkte dekkingsgebied van Vodafone valt. ;)
yes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
  • Laatst online: 16-09 08:22
Kennis laten maken :')

Maar on-topic ik vind het geluid van het toestel top. Weet niet welk toestel beter klinkt dan? Geluid is hetzelfde als op mn ipod nano 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: m'n toestel is geweigerd bij Dynafix omdat deze geroot is. Regels zijn leuk en aardig maar erg flauw wat dat heeft geen drol met het defecte scherm te maken.

Dan is het betalen van 55,- aan onderzoekskosten m.i. ook grote onzin.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 10:05

Bob

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:46:
Update: m'n toestel is geweigerd bij Dynafix omdat deze geroot is. Regels zijn leuk en aardig maar erg flauw wat dat heeft geen drol met het defecte scherm te maken.

Dan is het betalen van 55,- aan onderzoekskosten m.i. ook grote onzin.
Haha wat een lamzakken. Nemen die zichzelf serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ongelooflijk ja. Had net al naar ze gemaild of m'n G2 onder garantie zou worden gemaakt als de originele software erop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:11:
Echt ongelooflijk ja. Had net al naar ze gemaild of m'n G2 onder garantie zou worden gemaakt als de originele software erop stond.
nieuws: Garantie telefoons mag niet vervallen bij root of jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Sparks.nl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:35:
[...]

Ik heb verschillende high end apparatuur aan de G2 gehad van Senheisser (waaronder de HD800 en mijn px-100) en een Beyer Dynamic. Dopjes ook trouwens. Alles was slecht.
Ik gebruik Poweramp tegenwoordig, dat scheelt wel iets.

Edit: tekst aangepast
Uhm. Het geluid van de G2 is juist erg goed. Dan heb ik het niet over het geluid via de speakers, maar via de hoofdtelefoonuitgang. Gebruik zelf de Sony XBA-4, maar ook getest met de Shure SE846 en de Sennheiser HD650. De HTC M7 en M8 klinken juist dof vind ik met Beats aan en met Beats uit klinkt het leeg.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie, thnx. Ben ik benieuwd of dit nieuwsbericht in de tussentijd gevolgen heeft gehad in de garantiebepalingen van de fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met full body invisible shield protectors op de g2?
Zie:
http://www.ebay.nl/itm/LG...ash=item20d9a48ca0&_uhb=1

Ik wil nml hem graag het liefst zonder hoes bij me dragen. Dan past hij tenminste in mijn broekzak. Maar krassen op zowel voor als achterzijde sijn natuurlijk wel zonde.
Of zouden er (originele) achterkanten te koop zijn voor de (witte) G2? Want met wat moeite is de achterkant er nml zf te klikken. Zou mooi zijn als je die kan vervangen. Dan gebruik ik alleen een screenprotector en kan ik de achterkant wisselen als die erg gekrast raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

voor dat 10tje zou ik het wel proberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
En ja hoor, de originele achterkanten ook al gevonden:
http://www.ebay.com/itm/121284260971

Dus hij mag krassen. Voor twee tientjes een nieuwe hopla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:33

Fordman

Fordman

Ben opzoek naar een flip case voor de G2 die het toestel rondom goed beschermd. Ik had de Xccess leather flip case maar deze is in het harde kunststof gescheurd. Nu bood deze aan de bovenkant van waar het toestel inklikt geen bescherming. Heeft er iemand van jullie misschien een tip voor een goede flip case waar het toestel het liefst geheel in vastklikt?

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

Fordman schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:24:
Ben opzoek naar een flip case voor de G2 die het toestel rondom goed beschermd. Ik had de Xccess leather flip case maar deze is in het harde kunststof gescheurd. Nu bood deze aan de bovenkant van waar het toestel inklikt geen bescherming. Heeft er iemand van jullie misschien een tip voor een goede flip case waar het toestel het liefst geheel in vastklikt?
Lijkt mij meer een vraag voor in het accessoires topic.

Accessoires voor de LG G2

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms data-problemen met 4G. (Base Belgie)
Bij het gebruik van 4G met goede dekking valt internet precies uit, het toestel zelf geeft dit echter niet aan (data-pijlen pinken, genoeg streepjes en 4G-icoon).
Dit gebeurt bvb tijdens spotify streamen, muziek stopt en internet is weg.

Als ik de vliegtuigmodus op en afzet werkt het weer.

Heeft nog iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Wie weet hoe het zit met de melding 'langzaam laden'? Ik las dat je die melding krijgt als je geen 1.8Ah+ lader ivm de juiste dikte kabel (24/28awg) zoals de originele gebruikt.

Maar als ik bijv een heel simpel 750Mah ladertje met een héél dun kabeltje gebruik, laad hij ook op en ik zie geen melding dat dit 'langzaam laden' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:00:
Wie weet hoe het zit met de melding 'langzaam laden'? Ik las dat je die melding krijgt als je geen 1.8Ah+ lader ivm de juiste dikte kabel (24/28awg) zoals de originele gebruikt.

Maar als ik bijv een heel simpel 750Mah ladertje met een héél dun kabeltje gebruik, laad hij ook op en ik zie geen melding dat dit 'langzaam laden' is.
Volgens mij krijg je die melding alleen wanneer hij 'detecteert' dat hij in een computer o.i.d. zit. Als hij enkel kan laden krijg je die melding niet. Kan hij meer, krijg je de melding wel.
Dat vermoed ik althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:33

Fordman

Fordman

Bedankt, ik was niet op de hoogte van dat topic.
IkWilbert schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 02:35:
[...]

Lijkt mij meer een vraag voor in het accessoires topic.

Accessoires voor de LG G2

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
Ik wou het volgende delen met de nieuwe LG gebruikers.

LG 50GB Promotion FAQ
November 27, 2013 23:12
LG 50GB Promotion FAQs

What are the offer details?

Any new Box user will receive a free 50GB account when they download and log into Box for Android on any LG Android device. Existing Box users will receive the upgrade when they log into Box for Android on their device.
The offer is valid from through 9/30/14.

How do I get my 50GB?

If you’re brand new to Box, you’ll need to download the app from your Android device. Open the app once the download is complete, and sign up for a free Box account. After the sign up is complete, log into your account from the device. Your upgrade should be complete and you’ll see a confirmation message.
If you already have an older version of the Box app on your Android device, you just need to sign into your account on your device and the upgrade should be complete. Note that this promotion is only for free Box Personal accounts; if you are a Business, Enterprise or paid Personal customer you do not qualify for this promotion.
So how long will I get the 50GB? Will my account ever be downgraded to 5GB?

Once you get your 50GB Box account, you’ll never be downgraded. The limited part of this promotion is that you only have until September 30, 2014 to get the upgrade; once you have it, the space is yours for the life of the account.

https://support.box.com/h...128-LG-50GB-Promotion-FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Klinkt goed maar je mist wel een aantal functies dan begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

Sinds vandaag ook in bezit van een G2. Eerste indruk is super!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Zijn er hier nog meer mensen die de G2 hebben i.c.m. een LG Quickview?
Door het raampje is mijn scherm bekrast. Je ziet precies de omlijsting van raampje in het scherm zitten.
En dat al na een paar weken!! Het vreemde is is dat ik ook echt niemand over deze klacht heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemr90
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 21:24
Bajan schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:17:
Door het raampje is mijn scherm bekrast. Je ziet precies de omlijsting van raampje in het scherm zitten.
En dat al na een paar weken!! Het vreemde is is dat ik ook echt niemand over deze klacht heb gehoord.
Ik had het al wel ergens gelezen dat de QuickWindow Cover voor beschadigingen zorgden aan je scherm en dan inderdaad voor een omlijsting zorgde, dus zorgde er eerst voor dat ik display folie over het scherm heb geplaatst en dan pas de QuickWindow Cover in gebruik nam, een beetje dubbelop maar wel safer voor je G2.

Nu we het toch over QuickWindow hebben, heeft er iemand ThirdParty apps zoals een apk van whatsapp die compitabel is met die cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Ik heb de Quickview case van Nillkin en heb geen krassen of patroon van het raampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

mottert schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:52:
[...]

Ik heb de Quickview case van Nillkin en heb geen krassen of patroon van het raampje.
maar daar mis ik een gaatje boven links naast de luidspreker. In orginele cover wel aanwezig.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Na een week in gebruik,viel het me al op dat er krassen waren ontstaan. Ik heb er toen een screenprotector opgeplakt, en na een paar dagen was de screenprotector ook al flink beschadigd. Best slecht voor een officieel LG hoesje. Ik ben benieuwd hoe de after sales is van Cool Bleu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
mucuracat schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:29:
[...]

maar daar mis ik een gaatje boven links naast de luidspreker. In orginele cover wel aanwezig.
Ik weet niet precies waar je die voor gebruikt, maar de Nillkin doet alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Weet iemand of de internetbrowser (die van lg of die van chrome) in immersive mode kan werken?
Zou graag full screen websites willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat kan wel met root en de apps Xposed module en App settings (app opzoeken>Fullscreen >Immersive). Zonder root is het dacht ik niet mogelijk.
Verder over rooten praten kan in bijbehorende topic, zie topicwaarschuwing hieronder :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Laatst online: 19-09 14:46
Sinds van de week een LG G2 van een mede tweaker overgenomen. Wat een apparaat, prachtig. Leuke upgrade vanaf een Nexus 4. Direct in een case gegaan. Wat me vandaag echter opviel is dat het beschermglaasje van de camera lens snel krast. Zag eerder in dit topic ook al iemand die hier last van had en hem ter reparatie aangeboden had. Zijn er mensen die een andere oplossing verzonnen hebben. Ik ben van plan een screenprotector op maat te knippen oid. Iemand andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik denk dat je beste bescherming is om een hoesje te gebruiken zodat de lens niet direct een tafel oid raakt. Een screenprotector erover plakken zal de fotokwaliteit drastisch verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
Als je op Google zoekt zie je meerdere mensen met dit probleem. Heb 'm zelf ook gehad maar daarom pas gebruikt toen ik er een screenprotector op had geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Qurius schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:30:
Ik denk dat je beste bescherming is om een hoesje te gebruiken zodat de lens niet direct een tafel oid raakt. Een screenprotector erover plakken zal de fotokwaliteit drastisch verlagen.
Zoals ik al zei, is direct in een case gegaan, een Spigen Slim Armor.
Heb nergens kunnen vinden of het in een later stadium mogelijk is het raampje te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Heb de G2 nu een week.
Ik vind dat de behuizing erg kraakt, en als ik op de zijkant tik hoor ik een soort van trilling. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ttje schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:59:
Heb de G2 nu een week.
Ik vind dat de behuizing erg kraakt, en als ik op de zijkant tik hoor ik een soort van trilling. Hebben jullie dit ook?
De behuizing kraakt totaal niet, en die trilling is normaal. Dat heeft elk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: die van jou niet ;)

Die van mij kraakt ook, maar niet bij normaal gebruik dus voor mij niet storend. Als je echter eenmaal weet dat het erin zit dan blijf je het in gedachten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:59:
Heb de G2 nu een week.
Heb je de achterkant er al eens af gehaald? YouTube staan filmpjes hoe dat kan. Je kan er dan bijv een stukje papier op maat op leggen en dan de achterkant terug plaatsen. Schijnt gekraak, waar sommige last van hebben, weg te zijn.
Mijne kraakt een hele klein beetje. Eigenlijk alleen hoorbaar/goedkoper aandoenende als hem tordeert.

Even andere vraag:
Ik heb soms last dat de knock on (dus tik-tik op het scherm) niet in één keer werkt ala het toestel wat langer in standby heeft gestaan. Dan met je soms meerdere keren kloppen om het scherm aan te krijgen. Als hij nog niet lang standby heeft gestaan, dus bij bij steeds aan/uit testen, werkt het wel 100%
Dus enkel als hij "langer" standby heeft gestaan. Maar wat nou precies "langer" is, is nog niet duidelijk voor mij, maar bijv een uur...
Anderen ook deze ervaring of weten hoe te verhelpen?
Ps: heeft kitkat en alle updates.

[ Voor 33% gewijzigd door Allewijn op 18-05-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Allewijn schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Heb je de achterkant er al eens af gehaald? YouTube staan filmpjes hoe dat kan. Je kan er dan bijv een stukje papier op maat op leggen en dan de achterkant terug plaatsen. Schijnt gekraak, waar sommige last van hebben, weg te zijn.
Mijne kraakt een hele klein beetje. Eigenlijk alleen hoorbaar/goedkoper aandoenende als hem tordeert.

Even andere vraag:
Ik heb soms last dat de knock on (dus tik-tik op het scherm) niet in één keer werkt ala het toestel wat langer in standby heeft gestaan. Dan met je soms meerdere keren kloppen om het scherm aan te krijgen. Als hij nog niet lang standby heeft gestaan, dus bij bij steeds aan/uit testen, werkt het wel 100%
Dus enkel als hij "langer" standby heeft gestaan. Maar wat nou precies "langer" is, is nog niet duidelijk voor mij, maar bijv een uur...
Da's bij iedereen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik idd ook ja. Omdat dit mij stoorde en omdat m'n G2 soms werd ontgrendeld terwijl deze in m'n broekzak zat heb ik er nu enkel een pincode opzitten. Overigens kreeg ik het idee dat knock on sneller werkte als ik dat in de fictieve statusbar deed.

Dus helaas 1 selling point minder voor mij aangezien je knock off in een launcher als Nova kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Even andere vraag:
Komt waarschijnlijk door 'deep sleep'. Daar gaat je toestel automatisch in als je langere tijd niets doet om batterij te besparen. Met als nadeel dat hij er eenmalig ietsje langer over doet om weer 'wakker' te worden t.o.v. als je hem niet zo lang geleden nog vergrendeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Zorian schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:53:
[...]

Komt waarschijnlijk door 'deep sleep'. Daar gaat je toestel automatisch in als je langere tijd niets doet om batterij te besparen. Met als nadeel dat hij er eenmalig ietsje langer over doet om weer 'wakker' te worden t.o.v. als je hem niet zo lang geleden nog vergrendeld hebt.
Aha, duidelijk! Dankjewel voor je uitleg.
Fijn dat ik niet de 'enige' ben. Jammer dat de knock on feature dus niet vlekkeloos werkt.
Hoe lang duurt het voordat de G2 in 'deep sleep' gaat? Is dat nog in te stellen?
Knock on/Knock of werkt op Kitkat echt super snel en 100% als je het achter elkaar test. Echt een fijne feature (ik heb het icm NiLS floating panel notificaties widget, dus knock-knock, toestel spring aan en toont standaard lock screen, wat in mijn geval het standaard lockscreen met de mogelijkheid tot invoeren van cijfermatige pincode is, waarbij het gedeelte boven het pin-toetsenblokje de ruimte heeft voor de notificatie widget, waar ik dus netjes net zoals bij iPhones mijn notificaties zie, dan pincode intoetsen om door te gaan).
Jammer dat het niet zo soepel gaat als het toestel dus wat langer uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatste update zijn er niets anders dan fouten. Continue data-roaming errors als je een Wi-Fi netwerk verlaat en weer teruggaat naar 3g of 4g. Ook al wis je de melding dan komt hij weer. Gisteren zelfs een bug dat het geluid voor muziek afspelen uit de bovenspeaker kwam dus vrijwel geen volume. Normaal komt de muziek uit de speaker aan de onderkant. Telefoon opnieuw opgestart en hij deed het weer normaal. Knock knock werkt ook niet altijd goed. Van een goede telefoon weet zo een update het flink te verkloten zeg.

http://forums.androidcent...tions-t-mobile-lg-g2.html
Meer mensen dus deze irritante melding.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op maandag 19 mei 2014 @ 02:25:
[...]

Aha, duidelijk! Dankjewel voor je uitleg.
Fijn dat ik niet de 'enige' ben. Jammer dat de knock on feature dus niet vlekkeloos werkt.
Hoe lang duurt het voordat de G2 in 'deep sleep' gaat? Is dat nog in te stellen?
Knock on/Knock of werkt op Kitkat echt super snel en 100% als je het achter elkaar test. Echt een fijne feature (ik heb het icm NiLS floating panel notificaties widget, dus knock-knock, toestel spring aan en toont standaard lock screen, wat in mijn geval het standaard lockscreen met de mogelijkheid tot invoeren van cijfermatige pincode is, waarbij het gedeelte boven het pin-toetsenblokje de ruimte heeft voor de notificatie widget, waar ik dus netjes net zoals bij iPhones mijn notificaties zie, dan pincode intoetsen om door te gaan).
Jammer dat het niet zo soepel gaat als het toestel dus wat langer uit staat.
Ik durf niet te zeggen hoe lang dat duurt, maar ik vermoed dat dit circa een half uur a een uur zal zijn nadat het toestel niks meer te doen heeft.
Dat is niet in te stellen, aangezien het een standaard feature is van Android.
Heb het zelf ook, maar ik kan er persoonlijk niet mee zitten. Dan maar een 2e of 3e keer tikken. Het bespaart wel enorm veel accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Allewijn: een telefoon die niet of bijna nooit in deep sleep gaat is een telefoon waar iets mis mee is. De huidige batterijen zijn niet goed genoeg om dan meer dan een dag juice te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Hey mensen, ik heb nu mijn G2 een kleine 3 maand. Helaas is hij van het weekend op de grond gevallen en dikke barsten in touchscreen scherm. Ik hoorde dat het LCD scherm en de touchscreen 1 unit zijn. Dus je moet beiden vervangen *duurder*. Ik ben wel altijd dik tevreden geweest over de telefoon, dus wil hem repareren ipv terug naar mijn oude galaxy S2.

Heeft er iemand ervaring met een bedrijfje of winkel (regio Zwolle) waarbij dit betaalbaar kan? Ik ben al de stad in geweest en ze vragen er ong 140-160 euro voor. Misschien heeft iemand een goedkoper alternatief :)

Graag hoor ik het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Baelrog schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:33:
Hey mensen, ik heb nu mijn G2 een kleine 3 maand. Helaas is hij van het weekend op de grond gevallen en dikke barsten in touchscreen scherm. Ik hoorde dat het LCD scherm en de touchscreen 1 unit zijn. Dus je moet beiden vervangen *duurder*. Ik ben wel altijd dik tevreden geweest over de telefoon, dus wil hem repareren ipv terug naar mijn oude galaxy S2.

Heeft er iemand ervaring met een bedrijfje of winkel (regio Zwolle) waarbij dit betaalbaar kan? Ik ben al de stad in geweest en ze vragen er ong 140-160 euro voor. Misschien heeft iemand een goedkoper alternatief :)

Graag hoor ik het !
Heb je al contact met je verzekering opgenomen?
Ik mag (via de inboedel) mijn oude lg optimus l9 kosteloos laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Je zou het zelf kunnen proberen. Via Ebay zijn er onderdelen te verkrijgen.

http://www.ebay.com/sch/i...w=lg+g2+digitizer&_sop=12

Of je daar zin en/of vertrouwen in hebt is een tweede...
Pagina: 1 ... 22 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic