Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[LG G2] Ervaringen en Discussie

LG heeft zijn nieuwste high-end-smartphone aangekondigd: de LG G2. Het toestel beschikt over
een 5,2"-paneel met een resolutie van 1920x1080 pixels en wordt aangedreven door Qualcomms Snapdragon 800-soc. Opvallend is dat alle fysieke knoppen aan de achterkant zitten.

LG heeft de merknaam Optimus voor zijn nieuwe vlaggenschip laten vallen; de telefoon heeft simpelweg LG G2. Opvallend aan de behuizing is dat de volumeknoppen en aan-uitknop niet aan de zijkant zitten, zoals gebruikelijk, maar aan de achterzijde, onder de camera. Volgens LG is dit omdat mensen hun wijsvinger automatisch op die plek laten rusten als ze een telefoon vasthouden.Om ervoor te zorgen dat de telefoon makkelijk aangezet kan worden als deze op tafel ligt, en de aan-uitknop dus bedekt wordt, kan het toestel aangezet worden door tweemaal op het touchscreen te tikken.

Het scherm dat LG in de G2 gebruikt werd enkele weken geleden al aangekondigd. Het paneel heeft een diagonaal van 5,2" en een resolutie van 1920x1080 pixels. De Zuid-Koreaanse fabrikant claimt dat er geen ander scherm bestaat met zulke smalle randen aan de lange zijdes; de bezel zou aan beide kanten slechts 2,3mm bedragen. Inclusief de behuizing is de bezel 2,65mm breed. Volgens LG bestaat het scherm uit minder lagen dan gebruikelijk en blokkeert de lijm die de lagen verbindt minder licht. Hierdoor zou de maximale helderheid van het scherm 535 nits bedragen.

Dankzij een feature die GRAM genoemd wordt zou het scherm minder energie gebruiken. Hierdoor wordt het scherm niet constant ververst als een statisch beeld weergegeven wordt; in plaats daarvan wordt de inhoud van de framebuffer bewaard in een klein stukje geheugen dat met het scherm verbonden is. Zo hoeft de gpu minder werk te verzetten.

Ondanks het riante scherm is de G2 niet veel groter dan 5"-smartphones: hij meet 139mm lang, 71mm breed en 8,9mm dik. Daarmee is hij grofweg even groot als de Sony Xperia Z en wat groter dan Samsungs Galaxy S4. De achterzijde is niet verwijderbaar en de 3000mAh-accu kan daarom ook niet vervangen worden. Het toestel maakt gebruikt van de nano-sim, geïntroduceerd met de iPhone 5.

De smartphone is uitgerust met Qualcomms Snapdragon 800-soc. Dit is de snelste chip die Qualcomm momenteel in zijn portfolio heeft en bestaat uit vier Krait 400-kernen op 2,3GHz, gecombineerd met een Adreno 330-gpu. LG heeft de soc gekoppeld aan 2GB werkgeheugen. Het toestel heeft verder ondersteuning voor bluetooth 4.0, wifi b/g/n/ac en kan overweg met de huidige lte-netwerken, maar ook met de lte-advanced standaard, die momenteel alleen nog in Zuid-Korea beschikbaar is.

De telefoon draait Android 4.2.2, aangevuld met LG's eigen skin. In tegenstelling tot eerdere toestellen, maakt LG geen gebruik meer van knoppen onder het scherm, maar van dezelfde virtuele knoppen die Google ook gebruikt op zijn Nexus-apparaten. Opvallend daarbij is dat de rechterknop niet gereserveerd is voor multitasking, maar voor een virtuele menu-knop. Om het multitasking-overzicht te openen moeten gebruikers de home-knop lang ingedrukt houden.

De G2 zal uitkomen in varianten met 16GB en 32GB aan opslagcapaciteit en LG belooft dat het toestel binnen acht weken in de Benelux verkrijgbaar zal zijn. Adviesprijzen zijn €549,00 en €599,00 voor 16GB en 32GB.

[LG G2] Accessoires
[LG G2] Ervaringen en Discussie
[LG G2] Levertijden en Prijzen
[LG G2] Rooten en Custom ROM's

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aQLLee2vMFk]
Specificaties:
LG G2
CPU ChipsetQualcomm Snapdragon 800
CPU snelheid2,26GHz
GPU chipsetAdreno 330
GPU snelheidonbekend
Intern geheugen16GB 10GB voor user
32GB 26GB voor user
Werkgeheugen2GB
GPS Glonass-ondersteuningJa
Flash geheugenNiet mogelijk
Scherm5,2" 1920x1080 pixels
Camera achterkant13.0MP AutoFocus
Camera voorkant2.1MP 1080P
Fysieke cameraknopNee
GSM-frequenties850, 900, 1800, 1900 MHz
LTE-bandenBand 1, 3, 5, 7, 8 & 20
NL'se LTE-supportJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)3000mAh
Afmetingen 139.0 x 71,9 x 8.9 mm
Gewicht 143 gram
Adviesprijs€549,00 / €599,00
BijzonderhedenInfraroodsensor
NotificatieledjeVoorkant en achterkant
LG.com specs*klik*
TopicLG L2
LG G2
Prijzen:
LG G2 16GB Wit: pricewatch: LG G2 16GB Wit
LG G2 16GB Zwart: pricewatch: LG G2 16GB Zwart

LG G2 32GB Wit:
LG G2 32GB Zwart:

Dit topic is bedoeld om te discussieren over accessoires voor de LG G2...
Flipcovers, batterypacks, hoesjes, screenprotectors, dockingstations enzovoort enzovoort

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:56
Wie o Wie heeft er mooie covers gevonden voor de witte kleur?

Ik ben op zoek naar een cover die toch goed beschermd (liefst zacht) en niet je teveel gelijk 2x zo dik maakt, dus goede protectie en lekker dun.

Op amazon staan er een paar, maar helaas zijn hun dus niet internationaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 19:44
Amazon.de heeft wel de neiging vrijwel altijd naar Nederland te verzenden, maar heb nog geen specifieke hoesjes gezocht. Zodra ik daadwerkelijk een G2 heb ga ik wel eens echt kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand een stevig hoesje voor de G2 gevonden? Liefst een waar je 'm makkelijk in kunt stoppen en weer uit kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hoesje van leer of echt zo'n TPU-case? Universele hoesjes zijn er zat, winkel in! LG G2 formaat, geen idee...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ja het liefst van dik leer ofzo. Gister in de winkel gekeken, o.a. Mediamarkt en phone house maar universele hoesjes zijn er niet in het formaat van de G2.

Edit: Kom net de Krusell Luna Pouch 3XL tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 18-10-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Payton schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:18:
Amazon.de heeft wel de neiging vrijwel altijd naar Nederland te verzenden, maar heb nog geen specifieke hoesjes gezocht. Zodra ik daadwerkelijk een G2 heb ga ik wel eens echt kijken ;-)
Zal is even kijken, want amazon heeft mooie, slanke maar sterke hoesjes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edit: Ze verkopen niet meer de Europese T-mobile versie.

[ Voor 110% gewijzigd door Ferio op 30-10-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:11

tha_crazy

Mafketel

Die quick-cover he.
Is die een beetje vocht-afstotend?

Zoek nog een manier om em iets meer waterdicht te maken voor in m'n motorjack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Volgens mij zit er een gapend gat in dus dat lijkt me niet zo te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 22:22
Iemand toevallig recentelijk een pouch aangeschaft die wél past? Ik ben een aantal winkels afgegaan en echt elke verkoper sprak lof uit over de telefoon, maar als ik dan zeg dat ik 'r al een heb en een hoesje zoek dat wel past, ben ik snel klaar..

In ieder geval die slim case besteld, maar verzenden duurt nog wel even. Ben benieuwd of ik er aan kan wennen, sommige cases vallen echt dik uit, en ik heb liever volledige bedekking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoiz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:08:
Iemand toevallig recentelijk een pouch aangeschaft die wél past? Ik ben een aantal winkels afgegaan en echt elke verkoper sprak lof uit over de telefoon, maar als ik dan zeg dat ik 'r al een heb en een hoesje zoek dat wel past, ben ik snel klaar..

In ieder geval die slim case besteld, maar verzenden duurt nog wel even. Ben benieuwd of ik er aan kan wennen, sommige cases vallen echt dik uit, en ik heb liever volledige bedekking..
Als je die van mij bedoeld... Op XDA developers is iedereen er erg tevreden mee, vele hebben ook al andere hoesjes gebruikt en zeggen dat deze toch veruit de beste is. Hij bedekt alles goed en je kan ook het scherm naar beneden leggen, zonder dat het scherm de oppervlakte aanraakt, maar toch is hij echt erg dun voor een hoes.

Ik ben er erg tevreden mee, een stuk beter dan al die troep die in de winkels liggen en 1/10 van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 09:53
Ik gebruik nu deze case:

http://www.ebay.com/itm/M...&var=&hash=item3a866b6ae8

Zit perfect. Had ook nog een andere case besteld maar die past raar genoeg niet om de G2. Is wel specifiek voor de G2 gemaakt:

http://www.ebay.com/itm/390674364869

Lijkt wel of die gemaakt is voor een dunnere versie van de G2. Heb nog een filmpje gemaakt en naar de verkoper gestuurd...

YouTube: Case for lg g2

Ik weet dat de Aziatische versie van de G2 een micro-sd slot heeft en een verwijderbare accu. Misschien dat daarom deze case niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
BigSurf schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:05:

Lijkt wel of die gemaakt is voor een dunnere versie van de G2. Heb nog een filmpje gemaakt en naar de verkoper gestuurd...
De Europese versie wijkt af van de Amerikaanse (e.d) versies en hetzelfde geldt voor de carriers.

De één is dunner dan de ander.

Let dus goed op met wat je koopt!

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 30-10-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ferio schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:40:
[...]

De Europese versie wijkt af van de Amerikaanse (e.d) versies en hetzelfde geldt voor de carriers.

De één is dunner dan de ander.

Let dus goed op met wat je koopt!
Inderdaad. Wel lijkt het er op dat de AT&T versie nogal gelijk is aan het onze. Maar pin me er niet op vast. :+

Ik wacht wel even af wat die case doet. Ik ben normaal nooit zo van de cases omdat die mijn mobiel zo onnodig dik maken.. Maar nu er toch nauwelijks pouches beschikbaar zijn, kan ik net zo goed overstag gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoiz op 30-10-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoiz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:18:
[...]

Inderdaad. Wel lijkt het er op dat de AT&T versie nogal gelijk is aan het onze. Maar pin me er niet op vast. :+

Ik wacht wel even af wat die case doet. Ik ben normaal nooit zo van de cases omdat die mijn mobiel zo onnodig dik maken.. Maar nu er toch nauwelijks pouches beschikbaar zijn, kan ik net zo goed overstag gaan.
Weet je dat zeker? Ik bij veel hoesjes onderstaand..

* Carrier: AT&T, International, GSM, Unlocked / Not compatible with Verizon, T-Mobile, and Sprint

Ik zou http://forum.xda-developers.com/lg-g2/accessories in de gaten houden. Hier testen veel mensen cases/hoesjes & screen protectors voor de G2. Veel handige informatie. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Ferio op 31-10-2013 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ferio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:30:
[...]

Weet je dat zeker? Ik bij veel hoesjes onderstaand..

* Carrier: AT&T, International, GSM, Unlocked / Not compatible with Verizon, T-Mobile, and Sprint

Ik zou http://forum.xda-developers.com/lg-g2/accessories in de gaten houden. Hier testen veel mensen cases/hoesjes & screen protectors voor de G2. Veel handige informatie. :)
Dat is toch wat ik zeg? AT&T is gelijk aan de internationale voor zover ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoiz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:22:
[...]

Dat is toch wat ik zeg? AT&T is gelijk aan de internationale voor zover ik zie.
Ah zo.. ik had t-mobile in mn achterhoofd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:31
Als ik het internet moet geloven zijn dit goeie hoesjes.

http://tpu-cases.com/inde...ath=46_98&products_id=363

Deze sluiten beter aan dan de Spigens hoesjes. (en bovenstaande is stukken goedkoper)
Heeft iemand al ervaringen met screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html

Zat al een tijdje te zoeken naar zo'n oplossing. Voor 11 euro in huis. Ga het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:04:
Als ik het internet moet geloven zijn dit goeie hoesjes.

Deze sluiten beter aan dan de Spigens hoesjes. (en bovenstaande is stukken goedkoper)
Heeft iemand al ervaringen met screenprotectors?
Beetje dik vergeleken met die voorheen gepost is ,of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
BigSurf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:43:
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html

Zat al een tijdje te zoeken naar zo'n oplossing. Voor 11 euro in huis. Ga het doen!
http://dx.com/s/Mini%2bMicroSD%2bCard%2bReader?PriceSort=up

Zonde van je geld... je hebt ze al voor 1 a 2 dollar met gratis verzending en werken perfect... heb er zelf ook één.. :)

Je moet er alleen max 2 weken op wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 04-11-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Ferio schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:06:
[...]
http://dx.com/s/Mini%2bMicroSD%2bCard%2bReader?PriceSort=up

Zonde van je geld... je hebt ze al voor 1 a 2 dollar met gratis verzending en werken perfect... heb er zelf ook één.. :)

Je moet er alleen max 2 weken op wachten.
Dat is iets anders. Hier heb je nog een los kabeltje voor nodig (micro-usb naar female usb). Dit is een all-in-one oplossing.
Ik heb ook het kabeltje met een usb stick maar dat is geen mooie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
BigSurf schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:25:
[...]

Dat is iets anders. Hier heb je nog een los kabeltje voor nodig (micro-usb naar female usb). Dit is een all-in-one oplossing.
Ik heb ook het kabeltje met een usb stick maar dat is geen mooie oplossing.
Ik zal thuis is kijken welke ik heb, want ik heb op deze site soortgelijk gekocht in die link van 11 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Gevonden op dx (bedankt voor de tip!):

http://dx.com/p/c310-otg-...-i9300-i9220-n7100-174106

[ Voor 8% gewijzigd door BigSurf op 04-11-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
die zwarte vind ik toch mooier, iets duurder maar stukken mooier.
en heeft iemand al ervaring met screenprotectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Heb bij m'n tijdelijke hoes een stel gekregen. Ik zou alleen niet weten waarom ik ze zou willen gebruiken... In dat gorilla glass moet je een aardige wanprestatie leveren om daar krassen in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Die eerder genoemde Ringke case ontvangen, maar die past dus écht niet. Het lijkt alsof mijn toestel net één milimeter te breed of dik is waardoor de case met het randje er niet helemaal omheen raakt. Weet iemand anders toevallig een erg dunne case die helemaal om het toestel heen gaat zoals die? Die Ringke was wel echt ideaal, minimale dikte, van plastic en het bedekte het hele toestel, wat zuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Nadat ik op 1 Oktober een nieuwe G2 heb gekocht en die precies 4 weken later uit mijn handen liet glijden en daarbij de telefoon onherstelbaar heb verkloot was het volgens mij een goed idee om voor G2 nummer twee een echte hoes te kopen.

Na wat zoekwerk kwam ik bij twee hoesjes uit die aan mijn eisen voldeden, de Otterbox en de Ballistic SG Maxx case, uiteindelijk voor de Ballistic gekozen maar die was lastig te krijgen in Nederland. Maar goed ze hebben Ebay niets voor niets uitgevonden en gisteren kwam de postbode langs met een pakje uit Engeland.

Afbeeldingslocatie: http://www.happybirthdaytoyou.com/bmcdigital/BALLISTIC-SHELLGEL-LG-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.happybirthdaytoyou.com/bmcdigital/BALLISTIC-SHELLGEL-LG-2.jpg

En ik moet eerlijk zeggen ik vind hem superfijn, toestel vanaf bovenbeenhoogte op een houten vloer laten op de hoek van het toestel laten vallen en er gebeurt helemaal niets.

Nadeel is dat het toestel er behoorlijk wat dikker van wordt, dubbel zo dik ongeveer, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk wel fijn vind, ik kan het toestel beter vasthouden en je hebt gewoon meer grip op de zijkant.

Enige wat ik niet heb aangebracht is de meegeleverde screenprotector die voelt aan als het plastic van een boterhamtrommel en ik irriteerde me er meer aan dan dat ie nut had.

Kortom voorlopig ben ik er blij mee :)

En voor de geintreseerden hier de Ebay link: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649

[ Voor 3% gewijzigd door martijnm71 op 16-11-2013 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Nieuwe case ontvangen. Voor een case die je hele telefoon bedekt (dus ook bovenkant en onderkant) is hij wel extreem dun waardoor je telefoon er niet erg veel dikker van wordt. Ik kan hem iedereen aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghengel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-02-2022
Hoiz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:
Nieuwe case ontvangen. Voor een case die je hele telefoon bedekt (dus ook bovenkant en onderkant) is hij wel extreem dun waardoor je telefoon er niet erg veel dikker van wordt. Ik kan hem iedereen aanraden. :)
Waar heb je deze gekocht? Bij tpu-cases.com zelf? Op hun site geven ze aan niet naar alle landen te verzenden (Italië, Griekenland), maar verzenden ze wel naar Nederland?
Ik zie via Google geen andere verkopers. Alleen Amazon (http://www.amazon.com/Diz...nt-T-Mobile/dp/B00EZCFT8W), maar daar wordt aangegeven dat er niet naar Nederland wordt verzonden.

• Hoiz
ghengel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:25:
[...]

Waar heb je deze gekocht? Bij tpu-cases.com zelf? Op hun site geven ze aan niet naar alle landen te verzenden (Italië, Griekenland), maar verzenden ze wel naar Nederland?
Ik zie via Google geen andere verkopers. Alleen Amazon (http://www.amazon.com/Diz...nt-T-Mobile/dp/B00EZCFT8W), maar daar wordt aangegeven dat er niet naar Nederland wordt verzonden.
Ja ze zenden naar Nederland. Geloof dat P&P zo'n 5 USD was. Je krijgt er een trackingcode bij en hij was geloof ik binnen een week al op de mat.

Ik zou de case gewoon via tpu-cases.com kopen, zodat je niet het risico loopt om eentje te kopen die niet past. Dat is mij al te vaak overkomen, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
heeft iemand al ervaring met temperted glass screen protectors?
ik heb hier 2 liggen van Glass-M . (de nano)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Ziet er goed uit! Jammer dat 'ie er niet in wit lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Payton schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:23:
[...]

Nee is 'ie ook niet. Daar was die Ringke case juist mooi voor, maar die past dus weer net niet.

Weer een nieuwe case besteld die ook past. Nillkin V series flipcover voor LG G2. Deze is er wel in het wit. :P

Flipcover functie werkt hierbij, maar ik heb het gevoel dat het wel van je batterij slurpt omdat hij telkens het scherm activeert zodra het contact los gaat. Al is het contact verder wel gewoon goed en werkt het naar behoren.

Afbeeldingslocatie: http://www.casesinthebox.com/images/v/201310/nillkin-v-series-side-flip-leather-case-for-lg-g2-d802-with-view-window-black_p20131018092754202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Dus feitelijk geen batterijslurpage? Hoe werkt dat eigenlijk met de normale Quick Window cover? Gaat 't scherm aan als je de cover opendoet? Iig thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-12-2024
Is iemand een hoesje tegengekomen waarmee je deze telefoon draadloos kunt opladen? Het is zo goed verstopt dat ik het niet kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Geen zin bijna 50 euro af te tikken voor zo'n originele, bovendien wist ik ook niet of zoiets mij zou gaan bevallen.

Er zitten twee magneetjes aan beide weerszijden van dat view ding, zodra die op het scherm komen gaat hij in die modus dat je alleen de klok ziet.
Fopstra schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:21:
Is iemand een hoesje tegengekomen waarmee je deze telefoon draadloos kunt opladen? Het is zo goed verstopt dat ik het niet kan vinden :)
Ja, deze: http://www.ebay.nl/itm/Un...ash=item2330b7a2cc&_uhb=1

Kan gewoon onder je hoesje zegmaar. Maar het probleem is dat deze telefoon eigenlijk een snellader nodig heeft omdat de batterij zo groot is, ik geloof dat die Qi charge dingetjes niet eens 1mA(?) doorvoeren. Sowieso weet ik niet of het wel werkt onder een hoesje? Vond het mij wat te duur om zo'n ding samen met een Qi charge pad aan te schaffen om het uit te testen. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Hoiz op 02-12-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Bedankt voor je link, zoiets was ik nog niet tegengekomen.
Hier ligt al een QI Charger (ook van ebay.com), dus het leek me wel handig, maar ik zie dat je nog steeds je micro usb aansluiting gebruikt. Het is dus enkel een omweg en niet echt handiger.
De Nexus 7 kan draadloos laden en dat is toch wel fijn. Kan de micro usb aansluiting ook niet kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Alleen de Amerikaanse Verizon versie beschikt over QI charging. Wat dat betreft wel een groot minpuntje, ik had zelf ook wel eens dat wireless charging willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Ik snap sowieso niet dat er verschillende versies van toestellen moeten zijn. En ja ... wireless charging is fijn en wanneer je een QI charger op ebay besteld hoeft het ook niet duur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301367

Payton schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:23:
[...]

Dit.. Ik heb een witte G2 gekocht maar kan tot op heden geen witte hoesjes vinden. Ik ben op zoek naar een case als die van Diztronic, maar dan dus in wit. Iemand al wat moois gevonden?

EDIT: Alleen de Spigen case, maar deze vind ik persoonlijk erg lelijk..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 301367 op 03-12-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Witte cases zijn erg schaars. en trust me, ik heb veel gezocht naar degelijke cases. :')

Je zou eventueel hier http://www.incipio.com/ca...cases-sprint-tmobile.html kunnen kijken, die hebben alleszins kleuren. Op eBay zijn ze wel een stuk goedkoper, maar dan moet je wel even zoeken welke wel en welke niet op de Nederlandse versie past, daar neem ik verder geen verantwoordelijkheid voor. Ik denk dat er behalve die hierboven en de diztronic niet heel veel andere dunne cases beschikbaar zijn. Anders moet je het xda subforum even doorlezen, het is toch nog redelijk drukbezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301367

Mooi ding, helaas niet meer op voorraad..

Voor mensen die op zoek zijn de officiële LG Quickview cover, Wehkamp verkoopt hem voor een redelijk lage prijs zo te zien:

http://www.wehkamp.nl/ele...Rmax=7000&F=3,1,4,17&SM=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghengel
Ik heb, net zoals Hoiz, deze case gekocht: http://tpu-cases.com/inde...ath=46_98&products_id=363 incl. de verzendkosten vanuit Amerika kostte hij EUR 11,91. De verzendtijd was iets meer dan een week. Hieronder mijn review.

Ik heb niet heel veel ervaring met andere cases, maar had hiervoor een HTC Sensation met TPU-case en die was ietsjes dikker, maar voelde iets zachter. Ik ben het met Hoiz eens dat deze Diztronic een hele mooie case is. Ik had hem misschien ietsjes dunner verwacht omdat Hoiz zei dat deze "extreem dun" was. Hij is zeker niet dik en denk ook niet dat het dunner kan (en toch nog bescherming bieden), maar je moet geen case verwachten die super dun is (bij wijzen van spreke zo dun als een screenprotector). Volgens de schuifmaat is de achterkant van de case zo'n 1,7mm dik. De gehele telefoon wordt in totaal zo'n 11mm dik.

Verder past deze perfect om het europese model. Mooi strak en voelt solide aan. De case is niet heel zacht. Ik denk dus dat hij bij een val niet heel veel zal doen tegen schokken enz. maar het zal hopelijk wel het verschil maken tussen een barst in het scherm of niet. De hoes gaat een klein stukje over de (toch al dunne) bezel. Dit is exact genoeg om een goed omsloten case te hebben en dat het scherm toch nog geheel bruikbaar is.

Al met al vind ik het een zeer mooie case. Ook het mat zwarte uiterlijk kan ik erg waarderen. Laat ook geen vingerafdrukken achter (al maakt mij dat persoonlijk weer minder uit).

Ik heb overigens ook deze besteld: http://dx.com/p/nillkin-p...note-3-n9000-black-258444
Ik heb geen idee of deze past op het europese model (al staat erbij dat het voor de LG G2 D802 en D802 staat voor het europese model). Ook heb ik geen idee hoe hij verder is. Aangezien ik hem pas vorige week heb besteld en mijn ervaring met dx.com is dat de verzendtijden erg wisselend zijn (het kan zomaar 2 maanden duren), zal het nog wel even duren voor ik hem in huis heb. Maar voor 7,90 dollar vond ik dit wel het proberen waard. Ik heb bij dx.com nog veel meer besteld (kabels enz.), dus heb deze er ook maar meteen bij gedaan.

Zodra hij in huis is zal ik er iets over vertellen. Ik heb bewust niet voor een andere gekozen, omdat deze een sluiting heeft (kleine metalen stripje aan de zijkant). Het meest gehoorde commentaar op de originele (of origineel lijkende) Window covers is dat deze uit zichzelf open klappen. Ben benieuwd, al denk ik dat de Diztronic mijn standaard case zal worden. Ik heb de telefoon namelijk meestal in mijn broekzak en dat gaat met de Diztronic case nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Het schijnt dat de Fresh versie problemen heeft met de smart functie. Ben benieuwd hoe hij je zal bevallen.

De Diztronic is niet super dun nee, maar voor een rubber (ish) case vond ik hem dat wel. Als je iets dunners zoekt kom je al snel bij een plastic case uit, en die heb ik nog niet echt weten te vinden (op die cases die je bovenkant en onderkant niet bedekken na dan).

Iemand hier trouwens ervaring met van die MHL adapters? Of ja, ik bedoel simpelweg een middeltje om mijn smartphone op de TV te kunnen aansluiten. Liefst iets goedkoops, dat dan weer wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-05 15:05
Hoiz schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:25:
[...]

Weer een nieuwe case besteld die ook past. Nillkin V series flipcover voor LG G2. Deze is er wel in het wit. :P

Flipcover functie werkt hierbij, maar ik heb het gevoel dat het wel van je batterij slurpt omdat hij telkens het scherm activeert zodra het contact los gaat. Al is het contact verder wel gewoon goed en werkt het naar behoren.

[afbeelding]
Heb dezelfde sinds vandaag binnen voor €20 incl verzending (http://www.gsmpunt.nl/acc...eren-flip-case-zwart.html Goede site trouwens). Vind het persoonlijk erg mooi en Quickwindow ziet er leuk uit. Extra batterij zal wel meevallen denk ik. Het scherm gaat aan wanneer de cover open gaat, maar dan ga je de telefoon ook gebruiken. Zodra je hem dicht klapt gaat hij na 10 seconden weer uit.

Ervaring tot nu toe heel goed, voelt best stevig en het magneetje is ideaal! Mijn vriendin heeft een S3 flipcover zonder magneet maar die sluit niet altijd even goed.

YouTube: Nillkin Fresh Leather Quick Windows per LG G2 da batista70phone
Hier een filmpje, uitvoering die ik heb is niet bruinig maar echt zwart leer kleur

Weet iemand of je ook widgets of andere instellingen kan aanpassen bij quickwindow?

[ Voor 21% gewijzigd door VySio op 05-12-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
waarom nemen jullie dan niet de originele quickcover? of is de slechter dan de nilkin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Aggressor schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:57:
waarom nemen jullie dan niet de originele quickcover? of is de slechter dan de nilkin?
De mijne kostte mij misschien net 7 euro. boven de vijftien euro zou ik sowieso de LG cover kopen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghengel
Aggressor schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:57:
Ik heb geen ervaringen met de originele quickcover en heb deze ook nooit om een G2 gezien, dus kan er niet veel over zeggen. Maar sommige reviews op youtube en blogs geven als nadeel dat de originele quickcover uit zichzelf open gaat, of juist niet goed wil sluiten (zeker na langer gebruik). Dit komt doordat het origineel geen magneetje heeft dat de cover dicht houd. Deze klap je gewoon over je scherm en dat was het. Ik heb er daarom voor 7,90 Dollar inclusief verzendkosten (Dat is nog niet eens 6 euro) eentje gekocht. Het zal nog wel even duren voordat deze binnen komt. Dus kan over deze ook nog geen zinnig woord zeggen, anders dan dat ik dit wel het proberen waard vond.

Met andere woorden: Waarom geen originele? Deze Nilkin is spotgoedkoop en heeft nog een magneetje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Hoiz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:15:
[...]

De mijne kostte mij misschien net 7 euro. boven de vijftien euro zou ik sowieso de LG cover kopen, ja.
Zoals Ghengel zei: Prijs en het magneetje.
De zwarte van LG komt incl verzending ongeveer op €35.- uit. Ik dacht eerst ook, wat maakt die €15 nog uit.
Maar het magneetje gaf daarin de doorslag.

Ik moet wel zeggen dat ik die van LG net wat luxer er uit vind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-05 09:55
Ik heb de originele LG cover... Ziet er mooi uit, maar functioneel is het niet super inderdaad. Het rubber scharnier is na lang openhouden die kant op gevormd waardoor hij niet meteen goed sluit. Als hij lang dicht heeft gelegen is het precies andersom. Ook heb ik het idee dat het scherm rond de window fijne krasjes krijgt door stof. Dit is wel het allergrootste faalpunt van dergelijke hoesjes vind ik. Daarbij is de LG cover fors aan de prijs.

Heb ook een lederen hoesje waar hij geheel inschuift. Ik denk dat ik daar binnenkort weer gebruik van ga maken. Is veel betere bescherming als je hem in je broekzak draagt. Bij de flipcovers zijn ook alle openingen onbeschermd tegen stof en andere meuk in je broekzak.

[ Voor 23% gewijzigd door GeeEs op 08-12-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Zou je eens met je schuifmaat willen meten hoe breed je G2 met die case is alsjeblieft?
Ik heb nog een klein beetje ruimte in mijn universele carholder en zoek een case die ik om mijn toestel kan laten zitten.

Edit: lama heb m gewoon besteld, denk dat het wel gaat.
Trouwens ook nog deze OTG cardreader besteld.
Voor €2,18 de gok wel waard dacht ik zo

[ Voor 30% gewijzigd door Bornin op 10-12-2013 10:59 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558377

Mooie telefoon, die G2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Jaa echt wel, en ik hoop echt dat lg snel met update 4.4 komt.
Hopelijk gaan de verkoopcijfers dan wat omhoog.

http://www.meenova.com/ is echt een handig ding, en superklein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Volgens de site is de LG G2 niet eens compatible. Waarom blijft iedereen dat linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Hoiz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
Volgens de site is de LG G2 niet eens compatible. Waarom blijft iedereen dat linken?
Misschien omdat ie gewoon compatible is?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Oh, eroverheenoverheen gelezen. Ik zie het al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghengel
Bornin schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:10:
[...]

Zou je eens met je schuifmaat willen meten hoe breed je G2 met die case is alsjeblieft?
Ik heb nog een klein beetje ruimte in mijn universele carholder en zoek een case die ik om mijn toestel kan laten zitten.

Edit: lama heb m gewoon besteld, denk dat het wel gaat.
Trouwens ook nog deze OTG cardreader besteld.
Voor €2,18 de gok wel waard dacht ik zo
Toch maar even een antwoord: Iets minder dan 7,4cm.
Ik vind het wel een goede (en terechte) vraag, want in mijn universele houder past hij nog maar net. Deze houder heeft wel een redelijke laag schuimrubber (of wat het ook is) aan de zijkanten wat er af zou kunnen, maar dat hoeft gelukkig niet. Aangezien het hoesje stroef is en de houder ook, heb je eigenlijk wel een aantal mm nodig om de telefoon er lekker in/uit te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
ghengel schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:50:
[...]

Toch maar even een antwoord: Iets minder dan 7,4cm.
Ik vind het wel een goede (en terechte) vraag, want in mijn universele houder past hij nog maar net. Deze houder heeft wel een redelijke laag schuimrubber (of wat het ook is) aan de zijkanten wat er af zou kunnen, maar dat hoeft gelukkig niet. Aangezien het hoesje stroef is en de houder ook, heb je eigenlijk wel een aantal mm nodig om de telefoon er lekker in/uit te kunnen halen.
Aha tnx, dat gaat inderdaad net passen. Ik heb trouwens deze carholder http://www.halfords.nl/pr...ip-universele-houder.html

Als je je ff inschrijft voor de halfords nieuwsbrief krijg je een kortings coupon voor 5 euro _/-\o_

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 16:34
Ik heb mijn G2 via eglobal besteld, weet iemand of de behuizing ervan hetzelfde is als het europeese model? Ik heb net wel een aantal mooie hoesjes voorbij zien komen, maar weet niet goed van welk model ik nu uit moet gaan.
Alvast bedankt!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:30
arjanpvt schreef op zondag 15 december 2013 @ 01:58:
Ik heb mijn G2 via eglobal besteld, weet iemand of de behuizing ervan hetzelfde is als het europeese model? Ik heb net wel een aantal mooie hoesjes voorbij zien komen, maar weet niet goed van welk model ik nu uit moet gaan.
Alvast bedankt!
Op de doos start welke versie je hebt.
Hoogstwaarschijnlijk een D802 want die heb ik gekregen via eglobal.
Hier staan de verschillende versies: Wikipedia: LG G2
De Zuid Koreaanse en de US Verizon zijn afwijkende modellen.
De rest is volgens mij qua uiterlijk hetzelfde.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Whoeha ga door met de tips en adviezen.Iedereen bedankt ! _/-\o_ Heeft mij nu al geholpen en behoed voor een "dure" koop van een cover in combi met de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:12

Zorian

What the fox?

Heb deze ook besteld, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Afgelopen weekend ook even wat spullen besteld:Alles bij elkaar inclusief gratis verzenden zo'n 6 euro :)
Nu alleen wachten tot de spullen binnen komen (hopelijk nog dit jaar, maar ik reken er niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 16:34
Wow, dat zijn nog eens prijzen! Dezelfde hoesjes heb ik voor het 5-voudige bij nederlandse webshops gezien, sommigen met ook nog eens 3-5 euro verzendkosten..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Mr_Blobby schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:02:
Afgelopen weekend ook even wat spullen besteld:Alles bij elkaar inclusief gratis verzenden zo'n 6 euro :)
Nu alleen wachten tot de spullen binnen komen (hopelijk nog dit jaar, maar ik reken er niet op).
Otg kabel besteld. Tnx man ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Zorean schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:26:
[...]

ook ik heb deze inmiddels besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 18:40

Arny

Heerst!

edklavertje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:41:
[...]

ook ik heb deze inmiddels besteld ;)
En ik ook. Op 7 december en hij is nog steeds Amerika niet uit :(

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Arny schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:13:
[...]

Das gek, ik op 10 december en orderstatus is al sinds zaterdag

Your item was processed through our ISC CHICAGO IL (USPS) facility on December 14, 2013 at 4:02 pm. The item is currently in transit to the destination.

Ik verwacht m eerdaags wel binnen

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 18:40

Arny

Heerst!

Bornin schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:59:
[...]

Das gek, ik op 10 december en orderstatus is al sinds zaterdag

Your item was processed through our ISC CHICAGO IL (USPS) facility on December 14, 2013 at 4:02 pm. The item is currently in transit to the destination.

Ik verwacht m eerdaags wel binnen
Hoera, hij is zojuist bezorgd. :) Mooi hoesje inderdaad.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Net deze binnengekregen: http://dx.com/p/rock-prot...white-264716#.UrmC3vRDtQ0 . Past prima, lekker soepel. Heeft alleen geen magneetje om de boel dicht te houden. Maar het display gaat pas aan als 'ie echt open is, en niet als het klepje een beetje verschuift. Dat lijkt me wel vertrouwd.

Mocht er iemand foto's willen hoor ik 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Arny schreef op woensdag 18 december 2013 @ 17:13:
[...]

Helaas door de feestdagen nog in de States.........geduld dus 8)7

Binnen ! past mooi om de G2. Vind het alleen jammer dat er geen screen protector bijzit maar he voor 11 euro heb je toch een mooie case :)

[ Voor 21% gewijzigd door edklavertje op 31-12-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Ik heb inmiddels alles binnen wat ik via eBay besteld had (sneller dan ik had verwacht):

X Line Soft TPU Gel Silicone Case Cover Skin:
Deze past goed en is van een soort rubberachtig, soepel materiaal.

Fashion Sexy S-Line Back Skin Case Cover:
Deze is van hetzelfde materiaal, maar een ander "profiel'.

Ultra Slim Quicksand Matte Frosted Bumper Case Cover:
Deze cover voelt goed ruw aan en is meer een hardcase dan flexibel.
De andere 2 hoesjes voelen echt goedkoop rubberachtig en "lomper" aan.
Deze is zeer dun en licht en laat ik nu continue om mijn telefoon.
De onder en bovenkant zijn niet beschermd, maar de hoeken wel.
Een aanrader.

OTG Host Adapter Cable Micro USB 2.0:
Deze doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Payton schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:50:
Net deze binnengekregen: http://dx.com/p/rock-prot...white-264716#.UrmC3vRDtQ0 . Past prima, lekker soepel. Heeft alleen geen magneetje om de boel dicht te houden. Maar het display gaat pas aan als 'ie echt open is, en niet als het klepje een beetje verschuift. Dat lijkt me wel vertrouwd.

Mocht er iemand foto's willen hoor ik 't wel.
In die kleine balkjes naast de smartview zitten aan beide kanten een magneetje om het scherm te laten weten dat het moet locken. Maar het is idd bekend dat ding (ik geloof dat hij Rock nogwat heet?) slecht sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
nog iemand een tip voor screenprotectors voor de G2 ?

Gevonden voor 3,00 eurie incl verzendkosten :)

[ Voor 32% gewijzigd door edklavertje op 04-01-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik heb er nog liggen, voor een vergoeding van de verzendkosten wil ik ze best naar je sturen. Of ze goed zijn is een tweede. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:12

Zorian

What the fox?

Zorean schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:26:
[...]

Zo, hij is eindelijk binnen. :+ Was er op het eerste gezicht direct erg blij mee. Erg fijn materiaal om aan te raken, de gladheid is nu totaal verdwenen maar hij voelt nog wel glad. Anders glad dus, een soort glad waarbij je niet het idee hebt dat ie zo uit je vingers kan glippen.
Hij sluit ook zeer goed om het toestel heen, past uitstekend en de uitsparingen voor de aansluitingen, microfoons en IR-blaster zijn ook perfect. Bovendien weegt het hoesje echt zo goed als niets, vederlicht maar ik denk dat hij wel bescherming biedt bij een val desondanks.

Kan hem zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Iemand ervaring met de look a like Quick Window case http://www.ebay.nl/itm/LG...-Cover-Case-/111171623623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Neem anders gewoon de Nillkin? die heeft zich al enigzins bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
wie oh wie heeft ervaring met autohouders voor lg g2 met (dunne) case of is dit onmogelijk en moet de case er altijd af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Hoiz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Goeie; en besteld _/-\o_ moet alleen nog wel ruim 3 weken geduld hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
edklavertje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:52:
wie oh wie heeft ervaring met autohouders voor lg g2 met (dunne) case of is dit onmogelijk en moet de case er altijd af ?
Bornin in "Accessoires voor de LG G2" Past

[ Voor 12% gewijzigd door Bornin op 10-01-2014 14:14 . Reden: Rant verwijderd :) ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
edklavertje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Goeie; en besteld _/-\o_ moet alleen nog wel ruim 3 weken geduld hebben |:(
Hij is bij sommige Nederlandse webshops en marktplaats ook te koop tegen een meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Iemand toevallig ervaring met plastic folie die ik op de achterkant kan plakken zodat de telefoon niet beschadig bij het neerleggen op een tafel? Enigste reden dat ik een case gebruik is namelijk daarom..

http://www.ebay.com/itm/X...-G2-Verizon-/221311546591

Zoiets dus.. maar dan iets waar iemand ervaren mee is. Wil geen lijmresidu overhouden enzo. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Hoiz op 10-01-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 09:23
Hoiz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Ik heb de Nillkin, binnen 1 week viel het leer er op het rechter randje af. Is dus nu hard grijs plastic. Best wel slechte kwaliteit... Ik heb het eigenlijk bij elk Nillkin hoesje binnen paar maanden zien gebeuren maar dit was wel heel snel. Hij is verder heel goed behandeld.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Makkelijk schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:32:
[...]

Ik heb de Nillkin, binnen 1 week viel het leer er op het rechter randje af. Is dus nu hard grijs plastic. Best wel slechte kwaliteit... Ik heb het eigenlijk bij elk Nillkin hoesje binnen paar maanden zien gebeuren maar dit was wel heel snel. Hij is verder heel goed behandeld.
Zelfde bij mij, plastic afsluitrandje laat los. Heb vorige week ook de Diztronic ( http://tpu-cases.com/inde...ath=46_98&products_id=363) besteld, €12.50 incl verzending via Paypal. Zal nog wel 2 week duren.

Vind quickwindow er leuk uitzien maar gebruik het nooit. Daarentegen had ik altijd een vierkanten randje op mijn scherm van het raampje (na even schoonmaken, zelfs met alleen de vingers, is het dan ook weer weg). Bij mij werkte de Qmote ook niet heel goed en vond ik hem toch iets té bulky van uiterlijk.

Ben benieuwd naar de Diztronic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-04 08:17
Iemand ooit hier besteld die weet of er verschil is tussen gratis verzenden via Hong Kong Post en Hong Kong Post registered airmail (€1,45)?

http://dx-box.com/sgp-lg-g2-case-slim-armor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ja, dat zit hem erin dat het een aangetekend is, en het andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-04 08:17
En weet iemand of dx-box een beetje betrouwbaar is? De case kost bij Spigen zelf namelijk bijna $25,- dus dan is nog geen $11,- wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 09:50
Ik heb zelf een Slim Armor in het wit gekocht (een echte, 20€), maar gebruik hem nu niet meer omdat ik vind dat de telefoon er te 'bulky' door wordt.
Ik gebruik hem nu zonder hoesje, neem wel het risico dat er iets mee gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik kan nergens online een goeie Docking station vinden voor deze Phone.

Iemand links naar NL stores die wel docks voor deze Phone verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Framoes schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:37:
En weet iemand of dx-box een beetje betrouwbaar is? De case kost bij Spigen zelf namelijk bijna $25,- dus dan is nog geen $11,- wel erg goedkoop.
Nee, die kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand al eens ergens een mooie alu backcover/case tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38
Heb deze stevige en lederen bescherm flipcover

Afbeeldingslocatie: http://media.cellularline.com/filemanager/img/media/catalogo_2013/flap_essential/FLAPESSENLGG2BK_285.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Zit zelf naar iets te kijken wat niet mokers dik is, ben op vakantie mijn Diztronic case kwijt geraakt.. zit nu naar deze te kijken. Zou zoiets echt dunner zijn dan bijvoorbeeld een diztronic? iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heb dit hoesje in gebruik met mijn nieuwe LG G2.
http://www.incipio.com/ca...lg-g2-sprint-tmobile.html

Bevalt prima, ziet er mooi uit met de cyaan + grijze kleur combinatie. Absoluut niet te bulky.

Afbeeldingslocatie: http://dbky5wl4i40xj.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/600x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/g/lge-218-cyn_b.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Freich op 01-02-2014 21:29 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38
Heb je hier ook nog een screen protector bij gekozen of is het glas van voldoende kwaliteit/krasvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Het glas is vooral heel goed vetvrij!!! Zou er geen plastic opplakken.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heb geen protector, als ik ooit gebruikssporen krijg vind ik dat niet meer zo erg tegen die tijd. Weegt niet op tegen het veel fijnere gebruik zónder.

Het is Gorilla Glass 2, lijkt me wel prima ;)
Op mijn Galaxy S1 had ik wel krasjes na een lange tijd, was Gorilla 1.

[ Voor 28% gewijzigd door Freich op 03-02-2014 21:25 ]

3 Inches of Bloodsport!

Pagina: 1 2 Laatste