Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb je met Cyanogen eigenlijk de mogelijkheid om vijf schermknoppen aan de onderkant in te stellen, en ook voor elk van die knoppen een langdrukhandeling, zoals b.v "lang op de recents-knop drukken wisselt naar de vorige applicatie"? Vanwege dit soort dingen zit ik op Cloudy + G3 TweaksBox, zou niet zonder willen...

[ Voor 14% gewijzigd door Cerberus_tm op 27-01-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

stom vraagje gents,
als je een foto mailt krijg je de optie om hem te verkleinen maar ik heb per ongeluk op "deze instelling behouden" gedrukt.
enig idee hoe ik weer dat keuzemenuutje krijg om de fotos wel of niet te verkleinen?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07 13:37
Cerberus_tm schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:07:
Heb je met Cyanogen eigenlijk de mogelijkheid om vijf schermknoppen aan de onderkant in te stellen, en ook voor elk van die knoppen een langdrukhandeling, zoals b.v "lang op de recents-knop drukken wisselt naar de vorige applicatie"? Vanwege dit soort dingen zit ik op Cloudy + G3 TweaksBox, zou niet zonder willen...
Gewoon xposed installeren?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ewivis schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:10:
[...]

Gewoon xposed installeren?
Zijn daar goede Xposed-modules voor? Ik heb er ooit verschillende geprobeerd, maar geen van alle werkte echt goed, behalve G3 TweakBox, die neem ik aan alleen werkt op ROM's die op stock-ROM van LG gebaseerd zijn. Of werken die andere modules juist wel op NIET-LG-ROM's?

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 27-01-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Cerberus_tm schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:15:
[...]

Zijn daar goede Xposed-modules voor? Ik heb er ooit verschillende geprobeerd, maar geen van alle werkte echt goed, behalve G3 TweakBox, die neem ik aan alleen werkt op ROM's die op stock-ROM van LG gebaseerd zijn. Of werken die andere modules juist wel op NIET-LG-ROM's?
Moet kunnen volgens mij in Gravity Box. Sterker nog, Blisspop heeft het standaard ingebouwd: recents knop ingedrukt houden switched tussen je laatst gebruikte app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ewivis schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:21:
[...]

Moet kunnen volgens mij in Gravity Box. Sterker nog, Blisspop heeft het standaard ingebouwd: recents knop ingedrukt houden switched tussen je laatst gebruikte app.
OK bij mij werkte die optie in Gravity Box geloof ik niet (of niet goed). Ik heb nu vijf knoppen met elk een langdrukfunctie, waarvan twee een (door mij gemaakte) Tasker-app openen. Maar dan hoop ik maar dat dat wel kan met Gravity Box in Cyanogen. Misschien moet ik het ooit een keer gaan testen. Maar ja, mijn telefoon werkt nu perfect, dus ik heb niet zo'n zin om weer alles om te gooien hehe.

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 28-01-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Cerberus_tm schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:05:
[...]

OK bij mij werkte die optie in Gravity Box geloof ik niet (of niet goed). Ik heb nu vijf knoppen met elk een langdrukfunctie, waarvan twee een (door mij gemaakte) Tasker-app openen. Maar dan hoop ik maar dat dat wel kan met Gravity Box in Cyanogen. Misschien moet ik het ooit een keer gaan testen. Maar ja, mijn telefoon werkt nu perfect, dus ik heb niet zo'n zin om weer alles om te gooien hehe.
Wat draaide je nu? Ik nu Blisspop 6.0.1 maar ben er niet zo tevreden mee nog... allemaal CM13 bugjes ;-) Maar wel goed genoeg als Daily driver overigens hoor, maar mis nog wel leuke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Graag verdere discussie in [LG G2] Rooten en Custom ROM's, daar is dat topic voor ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik antwoord toch maar even hier, anders weet ik niet of Ewivis dit ziet.
Ewivis schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:30:
[...]

Wat draaide je nu? Ik nu Blisspop 6.0.1 maar ben er niet zo tevreden mee nog... allemaal CM13 bugjes ;-) Maar wel goed genoeg als Daily driver overigens hoor, maar mis nog wel leuke features.
O, ik zit nog op Kitkat, de laatste Cloudy die Kitkat heeft (tegen de tijd dat Lollipop stabiel werd had ik geen zin om alles om te gooien, zag niet zo heel veel voordelen ook).

Overigens heeft het wisselen van taak op mijn LG G2 nog nooit soepel gewerkt (ook niet op stock). Ik druk op Recents, en moet twee seconden wachten voordat het scherm verschijnt, vermoedelijk omdat hij al die verrekte thumbnails in het geheugen moet laden (ik wil helemaal geen thumbnails, ik wil een lijst met iconen onder elkaar). Als ik vervolgens op een thumnbail druk duurt het weer minimaal een seconde voordat hij naar een andere app gaat.

En dat ligt niet aan het laden van de app, want als ik lang-druk op recents switcht de telefoon zonder enige vertraging onmiddelijk naar de vorige app, dus het kan wel gewoon.

Of ben ik de enige die hier last van heeft met een G2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 22:18
Ik heb een tweedehands LG G2 van een paar jaar oud. Nu heb ik deze gereset en geüpdate naar Android 5.0.2, maar het batterij verbruik in standby is echt enorm! Het is zo'n 6 tot 8% per uur als je er niks mee doet, na een nacht liggen was hij gewoon 60% kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EJZUidFBSYHesbkHvArg65ce/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hIzELOMoUl1LMINSNYro3C8F/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/22cyzd8e1EnKBjarWY4jiczg/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YFDeG3g3aDcFfGUFqfAN91tF/full.jpg

Nu blijkt dat het Android Systeem zelf bijna al dit verbruik veroorzaakt. Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Er zorgt een app voor dat je telefoon niet gaat slapen.

Tevens zie ik dat je Locatie aan hebt staan: zet die sowieso uit als je die niet nodig hebt.

Verder alle apps eraf halen die je niet nodig vind. Facebook bijvoorbeeld. Ga gewoon naar m.facebook.com in je Chrome-Browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:46
Yup, als je dat doet haal je echt 1 tot 2 procent per uur.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

DRuw schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:56:
stom vraagje gents,
als je een foto mailt krijg je de optie om hem te verkleinen maar ik heb per ongeluk op "deze instelling behouden" gedrukt.
enig idee hoe ik weer dat keuzemenuutje krijg om de fotos wel of niet te verkleinen?
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Welke mail-app gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Welke mail-cliënt gebruik je? Gmail? E-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 22:42

Bob

DRuw schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:56:
stom vraagje gents,
Een slecht antwoord is beter dan geen:
Ga naar settings -> apps -> <appnaam> -> clear cache, clear data

Dat zou alle instellingen van die app weer moeten clearen. Te veel dus, daarom dat ik zeg, slecht antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bob schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:51:
[...]

Een slecht antwoord is beter dan geen:
Ga naar settings -> apps -> <appnaam> -> clear cache, clear data

Dat zou alle instellingen van die app weer moeten clearen. Te veel dus, daarom dat ik zeg, slecht antwoord :)
Daarom wil ik weten welke mail-client hij gebruikt. Dan ga je gewoon daarheen en dan zeg je standaardwaarden wissen... Klaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bij de "gewone" e-mail app (dus niet de Gmail app) van de G2 kan je dit herstellen door in de e-mail app op de 3 puntjes te drukken -> Opties -> Algemene instellingen -> Beeldformaat veranderen -> Altijd vragen en voila...

Je kijkt makkelijk over de optie "Algemene instellingen" heen, dat lijkt net een titelbalk van dat menu met je accounts.

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 29-01-2016 11:05 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben wel een beetje klaar met Android. Mag vanaf vandaag verlengen en ik denk dat het toch weer een Apple word...

Heb toch verschillende rom's geprobeerd op mijn G2, maar er is altijd wel iets mis. Of batterij verbruik, of bluetooth wat raar doet... Ben beetje klaar met het gerommel met Rom's :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat probeer je met deze post te bereiken? Dat we je toch ompraten om op Android/LG te blijven? Of om te achterhalen welke custom rom wel goed werkt? Voor dat eerste mag je het helemaal zelf bepalen en in het tweede geval zit je in het verkeerde topic. Dat wordt namelijk in [LG G2] Rooten en Custom ROM's besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

PaT schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:03:
[...]

Bij de "gewone" e-mail app (dus niet de Gmail app) van de G2 kan je dit herstellen door in de e-mail app op de 3 puntjes te drukken -> Opties -> Algemene instellingen -> Beeldformaat veranderen -> Altijd vragen en voila...

Je kijkt makkelijk over de optie "Algemene instellingen" heen, dat lijkt net een titelbalk van dat menu met je accounts.
_/-\o_
Ik dacht dat die instelling voor voor het uiterlijk was }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Balance schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:06:
Ik heb een tweedehands LG G2 van een paar jaar oud. Nu heb ik deze gereset en geüpdate naar Android 5.0.2, maar het batterij verbruik in standby is echt enorm! Het is zo'n 6 tot 8% per uur als je er niks mee doet, na een nacht liggen was hij gewoon 60% kwijt.

...
Nu blijkt dat het Android Systeem zelf bijna al dit verbruik veroorzaakt. Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan oplossen?
Ik ben bang dat je wel root-toegang nodig hebt, maar dan kun je kijken welk onderdeel van Android precies jouw wakelocks veroorzaakt:
Google Play: Wakelock Detector [ROOT]
Normaliter gaan de meeste onderdelen op non-actief als je scherm uitstaat. Als dat niet gebeurt, gebruikt je telefoon veel stroom terwijl hij uitstaat. Een wakelock is wat er gebeurt als de software om de een of andere reden niet op non-actief gaat. Soms is een wakelock goed en noodzakelijk, wanneer je b.v. een Whatsapp-bericht binnenkrijgt moet de telefoon even een wakelock aanzetten om het binnen te halen en een pingel te geven, maar na zeer korte tijd moet de wakelock weer overgaan. Normaliter heeft je telefoon een paar procent van de tijd dat het scherm uitstaat een wakelock. Als het daarentegen 50% van de tijd is, is er iets mis en gebruikt hij veel stroom. Wakelock Detector laat je zien wat er allemaal gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Krijg vanavond ook een G2, een rode versie
8GB, wel 1 met een SD slot erin :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Cthulhu schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:29:
Krijg vanavond ook een G2, een rode versie
8GB, wel 1 met een SD slot erin :)
Weet je wel zeker dat het een G2 is en geen G2s of zoiets, of iets namaaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Cerberus_tm schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:42:
[...]

Weet je wel zeker dat het een G2 is en geen G2s of zoiets, of iets namaaks?
Voor zover ik weet niet, koop hem vanavond over van collega
Alles is beter dan de S3 mini die ik nu heb ;) Straks eerst ff Yorn X kaartje halen hier, woon in Portugal
http://www.yorn.net/tarifario/yorn-x/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Cthulhu schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Voor zover ik weet niet, koop hem vanavond over van collega
Alles is beter dan de S3 mini die ik nu heb ;) Straks eerst ff Yorn X kaartje halen hier, woon in Portugal
http://www.yorn.net/tarifario/yorn-x/index.htm
Ik vermoed dat het om een G2 Mini gaat, want volgens mij bestaat er geen echte G2 met zo weinig geheugen:
https://www.google.nl/sea...&ie=UTF-8#q=lg+G2+red+8GB

Ik denk dat je voor hetzelfde geld wel een betere telefoon kunt vinden. Een echte G2 kost waarschijnlijk ook niet veel meer tweedehands.

Uit een review:
Although it bears the same "G2" name as its big brother, the LG G2 Mini is watered down in every respect. Its screen has a disappointingly low resolution, its processor doesn't put up much of a fight and it has an 8- rather than 13-megapixel camera. Unless you crave 4G, the Motorola Moto G is a much better buy as it offers a better screen, the same processor and costs half the price.

[ Voor 6% gewijzigd door Cerberus_tm op 30-01-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja is de mini inderdaad :)
Is maar tijdelijk, als ik weer even in NL ben koop ik andere

[ Voor 54% gewijzigd door Cthulhu op 01-02-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:46
Hier hebben we inderdaad V&A voor

[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 01-02-2016 15:28 ]

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-07 15:17
Ik heb een klein probleempje. Wanneer ik een filmpje wil afspelen op me mobiel krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is. Via whatsapp en de galerij bijvoorbeeld. Youtube filmpjes spelen nog steeds wel af. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SurfBoy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:13:
Ik heb een klein probleempje. Wanneer ik een filmpje wil afspelen op me mobiel krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is. Via whatsapp en de galerij bijvoorbeeld. Youtube filmpjes spelen nog steeds wel af. Iemand hier een oplossing voor?
Welke 'foutmelding'???
Standaard waarden voor videoplayer resetten? Cache resetten van videoplayer?
Mx player downloaden en die eens proberen?

Oftewel, waar heb je er zelf al aan gedaan? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-07 15:17
Ewivis schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:17:
[...]

Welke 'foutmelding'???
Standaard waarden voor videoplayer resetten? Cache resetten van videoplayer?
Mx player downloaden en die eens proberen?

Oftewel, waar heb je er zelf al aan gedaan? :z
Het is al opgelost. Sorry voor het weinige proberen, had al wel wat zitten zoeken in de instellingen, maar kon daar niks vinden. Misschien over heen gekeken. Maar toen ik vandaag een filmpje wou afspelen kreeg ik ineens wel de vraag om een standaard app te installeren. Waarschijnlijk heb ik een app verwijderd die ik niet meer nodig had en die wel m'n filmpjes afspeelde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:03
Is het al bekend of Android 6.0 op de G2 komt? In oktober ging het er wel over, maar kan recent niets meer vinden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gynnad schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:32:
Is het al bekend of Android 6.0 op de G2 komt? In oktober ging het er wel over, maar kan recent niets meer vinden.
Ik heb de G2 als nieuwsitem aangemaakt in de Google nieuws & weer app, dus lees het dagelijks als er wat is ;)

Het laatste nieuws was dacht ik ;
http://www.lawyerherald.c...droid-6-0-marshmallow.htm

Om heel eerlijk te zijn, CM13 draait meer dan prima, de officiële update voegt voor mij niet veel meer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
janvanduschoten schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:15:
Om heel eerlijk te zijn, CM13 draait meer dan prima, de officiële update voegt voor mij niet veel meer toe.
Kan je met CM13 ook knock-on gebruiken (scherm aan/uit zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
silmaril8 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:27:
[...]

Knock on: ja
Knock off: ja op notificatiebalk of custom dubbeltap actie op je homelauncher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 09:55
En als je Nova Prime koopt heb je knock off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

silmaril8 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:27:
[...]

Bij Nova Prime kun je bij Gebaren en invoer> gebaren kiezen wat er moet gebeuren bij een dubbelklik. Bij mij start de app Google Play: Screen Off and Lock, scherm gaat uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Er zijn talloze manieren om je scherm uit te zetten, dat is niet zo belangrijk. Ik gebruik bijvoorbeeld deze Xposed-module, waarbij ik omhoog veeg vanaf de navigatiebalk:
http://repo.xposed.info/module/looklookson.swipeuptosleep
Je kunt via andere wegen ook instellen dat het scherm uitgaat als je lang op de thuisknop drukt, enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:51
janvanduschoten schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:07:
[...]

Bij Nova Prime kun je bij Gebaren en invoer> gebaren kiezen wat er moet gebeuren bij een dubbelklik. Bij mij start de app Google Play: Screen Off and Lock, scherm gaat uit :)
Dat is niet meer nodig bij de huidige versie, bij gebaren en invoer heb je nu de optie scherm vergrendelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mad-dog schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:36:
[...]

Dat is niet meer nodig bij de huidige versie, bij gebaren en invoer heb je nu de optie scherm vergrendelen :)
Ah, ik zie het nu ook. Uit automatisme zet ik steeds die app erop maar dat is nu dus ook niet meer nodig, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Eindelijk voor de 2e keer mijn D2 gefixed nu werkt alle software weer (vorige keer was mijn bootloader + alles kapotdood en geen zin om het te fixen)

Nu mag die telefoon opnieuw uit elkaar. Het scherm moet er beter op worden geplakt en de batterij MOET vervangen worden!

Nu weet ik alleen niet waar ik een kwalitatief goede batterij vandaan pluk. Gewoon van Ebay of niet?

http://www.ebay.com/itm/N...77995f:g:SuAAAOSwT~9WjjgB

Zoiets dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 09-05-2016 21:15 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ah mooi Replace Direct had ze ook :D Dan maar daar via gedaan en kan ik morgen nog de bolle accu vervangen :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Touchdomex schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:51:
Ah mooi Replace Direct had ze ook :D Dan maar daar via gedaan en kan ik morgen nog de bolle accu vervangen :X
Laat ff weten hoe de nieuwe batterij het doet, ben wel benieuwd :)
Bij mij nog niet nodig, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

janvanduschoten schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:28:
[...]

Laat ff weten hoe de nieuwe batterij het doet, ben wel benieuwd :)
Bij mij nog niet nodig, maar je weet maar nooit.
Ga ik zeker doen. Zolang die alleen niet meer bol staat ben ik tevreden stiekem :+

Nu is het een tijdbom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Ga ik zeker doen. Zolang die alleen niet meer bol staat ben ik tevreden stiekem :+

Nu is het een tijdbom :P
Laat ook maar :+ Scherm opnieuw gesloopd. Bestel wel een nieuwe op een begeven moment met frame. Heb nu een iPhone 4 met een whopping 8GB niet uitbreidbaar geheugen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 21:12

greatgonzo

schit-te-rend!

Maak al 1,5 jaar gebruik van de G2, met tevredenheid.
Alleen merk ik sinds een week dat hij super traag wordt. Ik heb niets bijzonders met het toestel gedaan, geen nieuwe apps erop gezet de laatste tijd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien alleen veel updates geinstalleerd in korte tijd (ben tijdje wifi-loos op vakantie geweest, dus Google Play installeerde in 2 dagen tijd ongeveer 20 updates van apps.

Iemand een verklaring? En wat zou kunnen helpen? Ik draai nog stock 4.4.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob

Bob

greatgonzo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:48:
Maak al 1,5 jaar gebruik van de G2, met tevredenheid.
Alleen merk ik sinds een week dat hij super traag wordt. Ik heb niets bijzonders met het toestel gedaan, geen nieuwe apps erop gezet de laatste tijd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien alleen veel updates geinstalleerd in korte tijd (ben tijdje wifi-loos op vakantie geweest, dus Google Play installeerde in 2 dagen tijd ongeveer 20 updates van apps.

Iemand een verklaring? En wat zou kunnen helpen? Ik draai nog stock 4.4.2
Ik zou ofwel een reset doen, ofwel reset + firmware upgrade want 4.4.2 begint oud te worden. Je ontbreekt een hoop security fixes.

Hoedanook, een reset helpt altijd wel. Sommige apps kunnen log worden wanneer hun cache groot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dit weekend heb ik alles geupdate, werkt fijn..

Nu heb ik één vraagje, een tijdje geleden had ik ineens de resterende oplaadtijd in beeld, als ik de oplader aansloot. Dit leek me eerder nieuwe functionaliteit van één of andere app te zijn, want ik had dit tot voor kort nooit. Zit dus niet standaard in de LG/Android software.

Nu ik dus alles opnieuw moet instellen, mis ik dit wel. Is dit bij android 5.0 wel standaard, of moet ik hiervoor een app installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@greatgonzo, welke versie van android is de laatste voor dit toestel? Nog steeds 5.0.2?
Wil misschien terug van CM 12.1 naar stock.

Dacht dat 5.1.1 zou uitkomen, of zelfs 6. Wacht wel ff tot die er is, vond de 5.0.2 erg laggy.

[ Voor 27% gewijzigd door Harmen op 30-05-2016 11:49 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Harmen schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:44:
@greatgonzo, welke versie van android is de laatste voor dit toestel? Nog steeds 5.0.2?
yup.. 5.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Harmen schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:44:

Dacht dat 5.1.1 zou uitkomen, of zelfs 6. Wacht wel ff tot die er is, vond de 5.0.2 erg laggy.
Voor 5.1.1 en 6.0(.1) kan je lang wachten. Die gaat niet komen voor de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Iemand ergens een oplossing gevonden voor langzaam opladen na de lollipop update?

Ik dacht eerst dat het wel meeviel, maar hij deed er vandaag wel erg langzaam over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrus26
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 17:13
Ondersteund de lg g2 ook mirrorlink kan dit nergens vinden in de gsm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

greatgonzo schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:34:
Iemand ergens een oplossing gevonden voor langzaam opladen na de lollipop update?

Ik dacht eerst dat het wel meeviel, maar hij deed er vandaag wel erg langzaam over
Mijn G2 laadt af en toe langzaam op, maar dan heeft dat steeds te maken met een kabel die niet goed steekt of stomweg stuk is. (katten ...) Op dit moment gebruik ik een nieuwe kabel en hij laadt weer snel op als altijd. Laatste officiele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dit soort berichten horen in het mobile aankoop adviesforum thuis, niet in het topic van de G2

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 24-07-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik heb momenteel een probleem met mijn LG G2, het scherm geeft maar af en toe licht, maar de knoppen blijven wel werken, met andere woorden het scherm blijft op zwart. Wanneer het scherm 'licht' geeft, en ik dus de mogelijkheid heb om iets te zien op het scherm, is dit meestal maar voor maximaal 0.5 tot 10 seconden.De telefoon is niet gevallen en er zitten ook geen scheuren in het scherm.

Iemand enig idee wat het probleem is en nog belangrijker hoe dit probleem op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Klinkt eerlijk gezegd als een proximity sensor die niet helemaal meer oke is. Je hebt niet toevallig een hoesje of screenprotector recent aangebracht die net voor die sensor zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
PaT schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:39:
Klinkt eerlijk gezegd als een proximity sensor die niet helemaal meer oke is. Je hebt niet toevallig een hoesje of screenprotector recent aangebracht die net voor die sensor zit?
Nee, zit geen hoesje / screenprotector op de telefoon. Is er een mogelijkheid om deze sensor uit te zetten? Want in principe zou deze met alleen de knop op de achterkant ook moeten kunnen werken? (scherm aan/uitzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nee, dat kan volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 15:17
Gynnad schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:35:
Ik heb momenteel een probleem met mijn LG G2, het scherm geeft maar af en toe licht, maar de knoppen blijven wel werken, met andere woorden het scherm blijft op zwart. Wanneer het scherm 'licht' geeft, en ik dus de mogelijkheid heb om iets te zien op het scherm, is dit meestal maar voor maximaal 0.5 tot 10 seconden.De telefoon is niet gevallen en er zitten ook geen scheuren in het scherm.

Iemand enig idee wat het probleem is en nog belangrijker hoe dit probleem op te lossen is?
Pro tip: Maak snel een backup voordat het scherm helemaal niet meer aan gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gynnad schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:35:

Welke ROM staat erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Pastapipo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:21:
[...]

Pro tip: Maak snel een backup voordat het scherm helemaal niet meer aan gaat. :+
Heb hem gisteren direct aan de PC gehangen en alles eraf gehaald wat ik eraf wou halen.
Het is allemaal standaard wat erop staat. Kan momenteel mijn contract alweer verlengen, dus zou eventueel een nieuwe telefoon kunnen doen. Maar had eigenlijk gedacht om SIM only te doen, aangezien het toestel goed bevalt (of beviel eigenlijk).

[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 27-07-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik denk eerder dat het je backlight is die de geest geeft. Je sensor kan je wel uitlezen met een testprogrammatje:

bellen: 3845#*802#

Ik denk dat hij daar wel ergens tussen staat. Ik kan het niet checken, heb Blisspop 6.4 erop staan ;-) Dus LG menu is niet aanwezig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivierrr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-03-2022
Mijn LG G2 heb ik nu 2,5 jaar en ik ben er nog steeds super fan van. Alleen ik begin mij echt meer en meer te storen aan mijn camera. Ik vind de foto's gewoon echt flets wanneer de lichtomstandigheden wat moeilijker worden en ook HDR presteert dan niet zo goed vind ik (steeds zo een waas over het scherm). Nu heb ik al een tijdje XCAM geflasht maar toch vind ik het nog steeds niet top. Eigenlijk heeft de LG G2 echt wel een goede sensor als je hem met andere smartphones vergelijkt dus upgraden lijkt me niet echt nodig maar over een maand vetrek ik voor een jaar naar het buitenland en mijn camera gaat wss overuren draaien. Iemand enig idee waaraan de wazige gloed en fletse foto's kunnen liggen (slechte processing)? Mss eens een andere cameramodule kopen of een andere app gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door olivierrr op 27-07-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De camera van de G2 is in low-light condities enz nooit een topper geweest. Ik betwijfel dan ook of je dat met een app kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
olivierrr schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:17:
Mijn LG G2 heb ik nu 2,5 jaar en ik ben er nog steeds super fan van. Alleen ik begin mij echt meer en meer te storen aan mijn camera. Ik vind de foto's gewoon echt flets wanneer de lichtomstandigheden wat moeilijker worden en ook HDR presteert dan niet zo goed vind ik (steeds zo een waas over het scherm). Nu heb ik al een tijdje XCAM geflasht maar toch vind ik het nog steeds niet top. Eigenlijk heeft de LG G2 echt wel een goede sensor als je hem met andere smartphones vergelijkt dus upgraden lijkt me niet echt nodig maar over een maand vetrek ik voor een jaar naar het buitenland en mijn camera gaat wss overuren draaien. Iemand enig idee waaraan de wazige gloed en fletse foto's kunnen liggen (slechte processing)? Mss eens een andere cameramodule kopen of een andere app gebruiken?
Ik heb daar ook wel last van, voornamelijk met foto's met zon. Krijg je beetje een waas erover. Ik maak altijd goed mn schermpje van mn camera schoon. Dan gaat het nog wel. Ik denk dat ik zelfs een ander achterkantje erop moet doen, dat het dan beter is. Maar geef eens wat voorbeelden?

Mijne kan nog best mooie foto's maken, mits genoeg licht enzo ;-)

Kat

Kijk naar bloem rechts, daar zie je dat het wat 'flets' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivierrr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-03-2022
Ewivis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Ik heb daar ook wel last van, voornamelijk met foto's met zon. Krijg je beetje een waas erover. Ik maak altijd goed mn schermpje van mn camera schoon. Dan gaat het nog wel. Ik denk dat ik zelfs een ander achterkantje erop moet doen, dat het dan beter is. Maar geef eens wat voorbeelden?

Mijne kan nog best mooie foto's maken, mits genoeg licht enzo ;-)

[afbeelding]

Kijk naar bloem rechts, daar zie je dat het wat 'flets' is...
Ja je lens moet idd goed proper zijn maar uit pijnlijk ongeluk heb ik al kunnen vaststellen dat fotograferen zonder lens (pijnlijke val) en ik had nog steeds een waas.
Die bloem op je mooie foto is idd precies wat ik bedoel met flets ;)
LG G2
Dat was wel echt een slechte foto maar toch, het is meer regel dan uitzondering in zo een lichtsituaties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LvW79Vi79X2Q3fSisafqDgvR/thumb.jpg
Nog een voorbeeld van flets en wat een gloed
Het zijn wel niet de beste situaties maar laat dat net de momenten zijn waar ik een goede camera nodig heb

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/cw3a8lqgn/20150214_153527.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/tsnb3s9nr/20160421_171452.jpg
Soms doet het wel goed maar toch zie je die gloed nog een heel klein beetje

[ Voor 10% gewijzigd door olivierrr op 28-07-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Haal je achterkant er eens af en probeer het dan nog es :) anders andere achterkant regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik loop tegen een raar probleem aan. Als ik een prepaid-kaartje van de Hema in het toestel stop, dan krijg ik de melding 'kaartfout'. Al Googlende lees ik dat dat een bekend probleem is met SIMs die op een ander netwerk roamen. Maar ik kan nergens een oplossing vinden.

Iemand tips hoe dit op te lossen is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455111

ik hoop dat het hier thuishoort, anders moet een mod het maar verplaatsen.

helaas is mijn g2 gevallen waardoor het scherm is gebroken, ook het touchgedeelte werkt niet meer.
ondertussen heb ik zelf al een andere telefoon, maar wou de g2 repareren voor mijn vriendin die nog met een oude galaxy s3 loopt

had hier in nederland 2 schermen gevonden, ik koop liever niet in het buitenland.
1. http://www.telefoon-onder...LUCpmYv5CdoYH4aAih98P8HAQ

2. http://www.telefoon-onder...KyJ_RXG_x6tD8kaAsw08P8HAQ

welke van de 2 kan ik het beste nemen. ben zelf best technisch aangelegd, en met een YouTube handleiding zou het wel moeten lukken lijkt me.
het is overigens wel de eerste keer voor mij.

alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
2de is enkel het glas, andere is glas + lcd. Ik heb al meerdere malen schermen van ebay oid gehaald, zijn geen topkwaliteit, maar kosten dan ook maar rond de 30 euro... Zelf er prima in te zetten.

Glas+ lcd is makkelijker. Glas alleen heb ik nog niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat bedoel je met de kwaliteit is minder?
is het glas minder sterk, of zitten er verkleuringen in?
glas minder sterk kan ik wel met leven, moet ze gewoon wat voorzichtiger zijn haha.
ik houd wel het liefst mijn eigen lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Glas breekt sneller en als je met lcd hebt is de helderheid minder en ze zijn meestal wat blauwig van kleur. Verder werken ze wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mijn eigen ervaring is dat met frame het makkelijkste is. Het scherm er weer netjes opplakken is best lastig maar de onderdelen overzetten van je oude op een nieuw frame is veel makkelijker.

en de onderdelen gewoon bestellen op ebay :+

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 06-09-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat het toch een beetje verschilt, maar als het veel makkelijker is doe ik dat wel gewoon.

Dit is een goede dan?
http://m.ebay.nl/itm/Full...-/221851878415?nav=SEARCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Anoniem: 455111 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:04:
Jammer dat het toch een beetje verschilt, maar als het veel makkelijker is doe ik dat wel gewoon.

Dit is een goede dan?
Lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 455111 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:04:

Dit is een goede dan?
Yup, moet er zelf eigenlijk ook nog eentje bestellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

vergeet ook de lijmfolie niet...
ik moet ook nog dat spul hebben want ik heb een 2e G2 (16Gb) en van mijn 1e is het scherm ook defect (maar werkt wonderlijk genoeg nog wel).
Verwisselen is niet moeilijk. 2 keer gedaan en gewoon YT volgen:)
Let er wel op dat in het midden een KORTE schroef zit en niet lukraak de schroeven terug erin frot want dan hou je een lichte plek over in het midden van je scherm.... kwam ik achter....crap.
succes en gewoon doen want 100eu+ betalen voor een 35 euro klusje wil iedereen wel voor je doen denk ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DRuw schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:00:
vergeet ook de lijmfolie niet...
ik moet ook nog dat spul hebben want ik heb een 2e G2 (16Gb) en van mijn 1e is het scherm ook defect (maar werkt wonderlijk genoeg nog wel).
Verwisselen is niet moeilijk. 2 keer gedaan en gewoon YT volgen:)
Let er wel op dat in het midden een KORTE schroef zit en niet lukraak de schroeven terug erin frot want dan hou je een lichte plek over in het midden van je scherm.... kwam ik achter....crap.
succes en gewoon doen want 100eu+ betalen voor een 35 euro klusje wil iedereen wel voor je doen denk ik:)
Die lijmfolie bedoel je als je het scherm alleen vervangt, zonder lcd en frame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Nee totaalpakketje. Zou ik sowieso altijd doen want volgens mij zit daar geen prijsverschil tussen en je hebt gelijk een mooi nieyw randje.
Zoek anders eerst ff een yt manual how to replace screen lg g2;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb sinds 28 sept ineens dat mijn email app mijn hotmail account niet meer syncht... Jullie ook toevallig? Account al 2x verwijdert en toegevoegd maar helpt niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb ergens gelezen dat de oude hotmail accounts overgezet zijn naar de outlook omgeving door Microsoft. Dat schijnt wat problemen te geven, zelfs bij de Windows Phone toestellen.

Sowieso vind ik de combinatie Android / Outlook niet zo'n fijne. Bij het bekijken van een andere map dan postvak in moest 9 van de 10 keer het account opnieuw (automatisch) ingesteld worden.
Ik heb nu maar de Outlook app geïnstalleerd. Dat is ook verre van perfect, maar ik kan in ieder geval al mijn mappen probleemloos bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ja het gaat mij om de notificaties die ik nu mis.
Inderdaad is sinds kort de boel omgezet dus het zou heel goed kunnen dat dat het probleem is!
Tnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Bluemail geinstalleerd.
Mooie app en werkt prima!
Nu update de standaard app ook ineens weer....?
Denk dat ik bij bluemail blijf hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dit is ook raar...
Ik heb 2 g2s. De ene is 32 gig en de andere 16.
Mijn 16 is het oudst en heb ik nieuw gekocht en nadat ik zag hoe relatief eenvoudig het.was om er een nieuw scherm op te zetten heb ik een defecte 32gig gekocht en daar een nieuw scherm op gezet voor dagelijks gebruik.
De 16 gig verder niet meer aangeraakt.
Nunwas van mijn 32 het scherm gebarsten en ik heb zojuist het 16gig scherm op mijn 32g gezet.
Alles ging goed maar nou viel het me op dat de 16gig niet meer aan ging.
Verder niet over nagedacht maar na de hele operatie wilde de achterkant er ook niet lekker op. Is de batterij aan dikker....???
Lijkt wel bol te staan (nee er zit niets klem ofzo).
Nou is het bekend van een note7 maar heeft iemand al van gekke issues met de g2 gehoord qua bol staan van batterijen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
DRuw schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:12:
Dit is ook raar...
Ik heb 2 g2s. De ene is 32 gig en de andere 16.
Mijn 16 is het oudst en heb ik nieuw gekocht en nadat ik zag hoe relatief eenvoudig het.was om er een nieuw scherm op te zetten heb ik een defecte 32gig gekocht en daar een nieuw scherm op gezet voor dagelijks gebruik.
De 16 gig verder niet meer aangeraakt.
Nunwas van mijn 32 het scherm gebarsten en ik heb zojuist het 16gig scherm op mijn 32g gezet.
Alles ging goed maar nou viel het me op dat de 16gig niet meer aan ging.
Verder niet over nagedacht maar na de hele operatie wilde de achterkant er ook niet lekker op. Is de batterij aan dikker....???
Lijkt wel bol te staan (nee er zit niets klem ofzo).
Nou is het bekend van een note7 maar heeft iemand al van gekke issues met de g2 gehoord qua bol staan van batterijen???
Ik heb ook maar weer es een LG G2 op marktplaats gekocht. Scherm bestellen en vervangen. Goede telefoon voor 50 euro ofzo... ;-)

Ik heb wel eens gezien bij een G2 waar ik het scherm wilde vervangen dat de accu bol was ja, maar weet niet of dat de originele was om eerlijk te zijn. Zelf weer accu besteld en ook vervangen.
Het komt gewoon voor, zeker na een paar jaar. Accu van mn vriendin (Xperia Z1 Compact) is ook niet goed meer, telefoon flikkert steeds uit. Deze ga ik ook vervangen. Schijnt ook vaker voor te komen.
Niks raars aan dus, is 'normaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18

Damian

Insane Obtrusion

Bolle batterijen komt inderdaad vaak voor. Iphone 5 hier met een batterij die niet meer past ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Mensen, ik heb advies nodig.

Ik ben het scherm van mijn g2 aan het vervangen, maar tijdens het uitelkaar halen is de accu verbogen.

Kan dit kwaad? Is het verstandig om een nieuwe accu te kopen, of kan ik het gewoon terug buigen en gaan met die banaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mole schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:55:
Mensen, ik heb advies nodig.

Ik ben het scherm van mijn g2 aan het vervangen, maar tijdens het uitelkaar halen is de accu verbogen.

Kan dit kwaad? Is het verstandig om een nieuwe accu te kopen, of kan ik het gewoon terug buigen en gaan met die banaan?
Ik zou de gok niet wagen en als die toch uit elkaar ligt gewoon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Touchdomex schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:15:
[...]

Ik zou de gok niet wagen en als die toch uit elkaar ligt gewoon vervangen.
Heb toch ff gekeken wat er zou gebeuren. Helaas werkt het nieuwe scherm niet. Voor controle alles nog eens in het oude scherm gemonteerd om te kijken of ik beeld zou krijgen en dat kreeg ik. Vervolgens nog eens in de nieuwe, en weer geen beeld.

Hij gaat wel aan, scherm geeft wel licht, maar geeft niets weer. Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nou mn collega laat net een flesje water (hard plastic) op mn mobiel vallen.. Scherm kapot.
Ik kan hem makkelijk zelf vervangen hoor, dat is het probleem niet, maar dan krijg je zo'n chinees scherm, minder fel enzo...
Ik ga 50 euro aan collega vragen voor de schade. Wel fair denk ik.
Ga ik met die nieuwe een nieuw scherm inbouwen, of ga ik een oneplus 3t halen? hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Ewivis schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:04:
Nou mn collega laat net een flesje water (hard plastic) op mn mobiel vallen.. Scherm kapot.
Ik kan hem makkelijk zelf vervangen hoor, dat is het probleem niet, maar dan krijg je zo'n chinees scherm, minder fel enzo...
Ik ga 50 euro aan collega vragen voor de schade. Wel fair denk ik.
Ga ik met die nieuwe een nieuw scherm inbouwen, of ga ik een oneplus 3t halen? hmmmm
Balen! Ik heb in zelfde situatie gezeten en ben voor een OP3 gegaan. Wel 2 keer nieuw schermpje gekocht (ebay), maar tot 2 keer toe defect. Oude scherm doet het wel nog dus aan installatie of andere onderdelen ligt het niet.

Ik zou toch even de aankondiging van de OP5 afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Mole schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:36:
[...]

Balen! Ik heb in zelfde situatie gezeten en ben voor een OP3 gegaan. Wel 2 keer nieuw schermpje gekocht (ebay), maar tot 2 keer toe defect. Oude scherm doet het wel nog dus aan installatie of andere onderdelen ligt het niet.

Ik zou toch even de aankondiging van de OP5 afwachten.
Ook zo, even wachten op de oneplus5 maar dan... Heb nog een G2 thuis liggen (16 GB :P ) Die maar even gebruiken. Heeft ook een vervangen scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb 2x mijn scherm vervangen en niets mis mee hoor.
Rest van de telefoon werd ook minder (bereik...) en zodoende ook de overstap gemaakt.
Wel naar een Honor 8 ipv OP3t.
Zat ook te twijfelen maar ik zag het prijsverschil niet terug en de Honor heeft wat mij betreft meer leuke functies die op de G2 lijken dan de OP3t.
Ook de OP5 zal vast innovatief zijn maar ook daarvan zal mijns inziens de prijs weer hoger liggen en dat heb ik er niet voor over.
Succes met de keuze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mole
Terug van lang weggeweest.

OP3 is defect en had mn oude g2 nog liggen.

Tot mijn grote verbazing is LOS16 beschikbaar en wow, werkt gewoon top. Ook moet was is vergeten hoe fijn het formaat van de G2 is!

Is er nog iemand die dit oude beestje gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:14
Mole schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:53:

Tot mijn grote verbazing is LOS16 beschikbaar en wow, werkt gewoon top. Ook moet was is vergeten hoe fijn het formaat van de G2 is!

Nee. Maar mijn vader zoekt nog een telefoon om zijn Windows Nokia te vervangen i.v.m. vervallen van Whatsapp ondersteuning. Dus als ik dit lees zou mijn oude G2 nog een optie zijn.

LOS16 is welke Android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:48:
[...]

LOS16 is welke Android versie?
Pie :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Ik gebruik hem niet direct. Heb hem klaar staan voor als mijn OP5 sneuvelt.
Inderdaad met LOS 16 erop. Nightly's erop, af en toe update ik hem.

Mooi apparaat is/was het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

Ik gebruik hem nog wel wekelijks, maar niet meer als daily driver.
Nog altijd een prima apparaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik gebruik hem nog dagelijks! Hij doet het op zich gewoon prima. Al vanaf het begin is die 2 GB werkgeheugen te weinig, maar er valt goed mee te leven. Ik heb wel last van een rare wakelock die niet te traceren is (Wakelock Detector geeft aan dat de telefoon lange tijd wakker is geweest, maar alle specifieke wakelocks die hij toont zijn heel kort.) En er zit al jaren een barst in het scherm. Maar eigenlijk verder allemaal nog prima.
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic