Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 19:55
Bij mij geen probleem Megapaul.
Ik kom terug op 500,12 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Had gehoopt dat met de laatste lg update van deze week google play music all access via bluetooth / koptelefoon ook weer goed zou werken. Maar helaas... nog steeds krijg ik random de melding "fout bij afspelen muziek".. En helaas ben ik niet de enige volgens dit draadje op xda...En dat is vrij irritant aangezien ik vaak in de trein zit te luisteren... Als ik xda mag geloven ligt het niet aan GPMAA maar aan de software van LG. Met 4.2 ging het wel goed, maar 4.4.2 dus niet...

Via de app cast to UPNP/DLNA streamen naar mijn versterker gaat gelukkig wel goed... Dit laatste is precies de reden dat ik GPMAA heb en bv niet spotify of Deezer, omdat ik van deze twee nog niet heb ontdekt hoe je deze zonder root kunt streamen via DLNA.

[ Voor 3% gewijzigd door rudy1702 op 02-05-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:04
Megapaul schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:07:
Ik heb een bug ondekt in de rekenmachine app. als ik 500,12 + 500.12 en dan = doe dan komt daar 1000,24 uit. Doe ik dan - 500,12 dan kom ik op 99523,88 uit. Dit komt omdat de komma verspringt zodra je het - teken heb ingedrukt. Hebben andere mensen ook deze bug?
niet op mijn N4 met een AOSP based custom rom..

[ Voor 79% gewijzigd door Prulleman op 02-05-2014 10:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:02:
27 mei, wordt de LG G3 bekend gemaakt, can't wait :)

Hoop op een 'mooie' behuizing, ander materiaal, matte finish en microSD-kaartslot... fingers crossed!
Hoop dat het de G2 qua screen-to-bezel-ratio overtreft of iig evenaart. Ik ben intussen helemaal verkocht aan de G2. Hands down het beste toestel wat ik in mijn handen heb gehad dus kan niet wachten op de G3 oOo

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:46
Bratzz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:12:
Bij mij geen probleem Megapaul.
Ik kom terug op 500,12 uit.
ook als je het zo doet?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bug gevonden denk ik, zouden jullie dit kunnen bevestigen?

Als je toestel op NL staat, nooit veranderd van taal, en je gaat naar gesproken tekst (instellingen>Algemeen>taal en instellingen>tekst to speech uitvoer) en je drukt dan op Luister naar voorbeeld dan krijg je een Nederlandse vrouw die voorleest. Echter als je de taal veranderd dan is Nederlands niet meer terug te krijgen.

Is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
Ik doe het precies op dezelfde manier en bij mij is de uitkomst 500,12
Mijn software versie is nu D80220d-466-92, i.p.v. EUR-XX
misschien dat de Taiwanezen beter kunnen rekenen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Europese stock rom en ook gewoon 500,12. Geen root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
rudy1702 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:24:
Had gehoopt dat met de laatste lg update van deze week google play music all access via bluetooth / koptelefoon ook weer goed zou werken. Maar helaas... nog steeds krijg ik random de melding "fout bij afspelen muziek".. En helaas ben ik niet de enige volgens dit draadje op xda...En dat is vrij irritant aangezien ik vaak in de trein zit te luisteren... Als ik xda mag geloven ligt het niet aan GPMAA maar aan de software van LG. Met 4.2 ging het wel goed, maar 4.4.2 dus niet...

Via de app cast to UPNP/DLNA streamen naar mijn versterker gaat gelukkig wel goed... Dit laatste is precies de reden dat ik GPMAA heb en bv niet spotify of Deezer, omdat ik van deze twee nog niet heb ontdekt hoe je deze zonder root kunt streamen via DLNA.
Dit probleem zou zich enkel stellen met All Access dan? Niet als je gewoon muziek op GPM upload/koopt en dit vervolgens streamt op apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Play: AllCast

probeer deze eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Qurius schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Dit probleem zou zich enkel stellen met All Access dan? Niet als je gewoon muziek op GPM upload/koopt en dit vervolgens streamt op apparaten?
Heb zelf geen muziek geupload naar GPMAA, dus kan het niet zeggen.

Maar het maakt niet uit of ik de muziek via GPMAA afspeel vanuit de cloud of dat ik het offline beschikbaar heb / gedownload heb naar mijn telefoon. Krijg in beide gevallen storingen (en zoals blijkt uit de link op xda hebben meer mensen er last van).
Streamen via GPMAA naar apparaten via WIFI gaat zoals gezegd wel goed..
Via All cast kun je toch niet (cloud) muziek van Spotify/Deezer/GPMAA afspelen, alleen toch mediabestanden die op je telefoon staan / in dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Ik heb een bug ondekt in de rekenmachine app. als ik 500,12 + 500.12 en dan = doe dan komt daar 1000,24 uit. Doe ik dan gelijk - 500,12 dan kom ik op 99523,88 uit. Dit komt omdat de komma verspringt zodra je het - teken heb ingedrukt. Hebben andere mensen ook deze bug?

Heb trouwens Cloudy Pro 2.1 draaien.
Ik heb het ook niet, kom gewoon op 500.12 uit.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39

mucuracat

YES

Via LG Support Tool update binnen te halen. Nu bezig

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Helaas is de bug dat het logo van quiet hours niet verdwijnt gebleven bij de laatste update. Quiet hours zelf lijkt wel te werken ( nog even verder testen om dat zeker te weten). Toch een raar bugje

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
werkt de knock on code al bij OTA fw updates?
Ziet er echt super handig uit: YouTube: How to set up Knock Code on the LG G Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

BPP

Geen probleem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:41:
werkt de knock on code al bij OTA fw updates?
Ziet er echt super handig uit: YouTube: How to set up Knock Code on the LG G Pro 2
Ja, ik heb Knock Code in D80220D-EUR-XX erbij gekregen.
Ik gebruik het echter niet, vind het niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:38:

Als je toestel op NL staat, nooit veranderd van taal, en je gaat naar gesproken tekst (instellingen>Algemeen>taal en instellingen>tekst to speech uitvoer) en je drukt dan op Luister naar voorbeeld dan krijg je een Nederlandse vrouw die voorleest. Echter als je de taal veranderd dan is Nederlands niet meer terug te krijgen.

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorhttp://www.true.nl/webhosting/ean schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:28:
[...]

Ik vind het super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Ik heb een bug ondekt in de rekenmachine app. als ik 500,12 + 500.12 en dan = doe dan komt daar 1000,24 uit. Doe ik dan gelijk - 500,12 dan kom ik op 99523,88 uit. Dit komt omdat de komma verspringt zodra je het - teken heb ingedrukt. Hebben andere mensen ook deze bug?

Heb trouwens Cloudy Pro 2.1 draaien.
De bug zat in de CloudyPro Rom. Ben nu weer terug naar stock gegaan.
Zorean schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:28:
[...]

Knock Code was ff wennen voor mij maar ik wil niks anders meer.
Het instellen van de Knock Code doe je op een bepaald gedeelte van het scherm.
Kwam er net achter dat je de Knock code om te ontgrendelen kan je overal op het kan scherm doen. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:38:

Ik heb het net ff voor je uitgetest ik krijg nadat ik de taal van Engels weer terug Naar Nederlands heb gezet gewoon weer het voorbeeld in het Nederlands te horen.

[ Voor 42% gewijzigd door Megapaul op 03-05-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Hoop dat het de G2 qua screen-to-bezel-ratio overtreft of iig evenaart. Ik ben intussen helemaal verkocht aan de G2. Hands down het beste toestel wat ik in mijn handen heb gehad dus kan niet wachten op de G3 oOo
Voor mij het mooiste, sterker nog.....m.i. is er momenteel geen mooier toestel. Dit jaar kan enkel de G3 dit nog overtreffen. Top dat LG zich omhoog heeft gekno(c)kt. (ha!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:12:
Ik heb het net ff voor je uitgetest ik krijg nadat ik de taal van Engels weer terug Naar Nederlands heb gezet gewoon weer het voorbeeld in het Nederlands te horen.
Bij Tekst to speech uitvoer(tty) toch?
ik heb Nederlands niet bij de taal instellingen staan.

Ik heb het ook over de taal van toestel zelf op NL,

dan de taal van tty veranderen, niet de taal bij spraakgestuurd typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:55:
[...]

Bij Tekst to speech uitvoer(tty) toch?
ik heb Nederlands niet bij de taal instellingen staan.

Ik heb het ook over de taal van toestel zelf op NL,

dan de taal van tty veranderen, niet de taal bij spraakgestuurd typen :)
Snap nu wat je bedoel, ik krijg nu ook geen nederlands terug.
Maar Nederland wordt nog steeds niet ondersteund toch? Kan het niet zo zijn dat ze alleen het voorbeeld bestandje in het Nederlands gedaan hebben, heb het verder niet uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou kunnen, gebruikte het niet, maar ben wel benieuwd of het een voorbeeld of volledig functionele bestand is, als volledig dan behoorlijke bug hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:39
Sinds ik knock code aan heb staan krijg ik aldoor van Cerberus emails dat er een foto gemaakt is omdat er 3x een foute code ingetoetst is (met name op de fiets) :S

Ik moet er sowieso nog even aan wennen, hij pakt het vaak niet in een keer. Ik geef het nog een paar dagen de kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13
Hier geen problemen met knockcode. Werkt feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
D80220B-SEA is nu beschikbaar voor mijn eglobal model. Iemand die al geïnstalleerd ?
Met of zonder audio bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:39
Weet iemand of je zónder root inmiddels de standaard notificatie weg kan krijgen wanneer je energiespaarstand aan hebt staan? Ik vind het niet erg als dit er staat wanneer het actief is, maar anders hoef ik het niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
dmod schreef op maandag 05 mei 2014 @ 07:56:
D80220B-SEA is nu beschikbaar voor mijn eglobal model. Iemand die al geïnstalleerd ?
Met of zonder audio bug ?
Volgens mij de audio bug pas weg vanaf firmware D80220C (vodafone croatia branded)
En D80220D-EUR-XX (europe open).

Mijn G2 komt ook van eglobal alleen daar stond standaard een rom uit Taiwan op.
Met deze rom had ik geen 4G optie. Met de Europese firmware wel.
Heb jij wel een 4G optie met de SEA firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
Megapaul schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:36:
[...]

Volgens mij de audio bug pas weg vanaf firmware D80220C (vodafone croatia branded)
En D80220D-EUR-XX (europe open).

Mijn G2 komt ook van eglobal alleen daar stond standaard een rom uit Taiwan op.
Met deze rom had ik geen 4G optie. Met de Europese firmware wel.
Heb jij wel een 4G optie met de SEA firmware?
Op mijn SEA firmware geen 4G optie, maar kan ermee leven om die via het verborgen menu te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:39

mucuracat

YES

dmod schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:06:
[...]

Op mijn SEA firmware geen 4G optie, maar kan ermee leven om die via het verborgen menu te activeren.
YouTube: How to enable 4g lte on LG G2

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
Werkt niet op de SEA firmware.
Wel met nr 3845#*802#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Vandaag eindelijk een NL witte 16gb G2 gekocht. Gelijk even geupdate (ota) naar kitkat en alle lg apps ook geupdate. Nu ermee spelen en ontdekken.
Eerste vraag: knock on code, die kan ik nergens in het menu (instellingen>Weergave>lockscreen>... toch?) vinden. Hoe komt dat?
Bij software versie staat nu: android 4.4.2 D80220b-EUR-XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:45:
Vandaag eindelijk een NL witte 16gb G2 gekocht. Gelijk even geupdate (ota) naar kitkat en alle lg apps ook geupdate. Nu ermee spelen en ontdekken.
Eerste vraag: knock on code, die kan ik nergens in het menu (instellingen>Weergave>lockscreen>... toch?) vinden. Hoe komt dat?
Bij software versie staat nu: android 4.4.2 D80220b-EUR-XX
Knock Code is er pas vanaf versie D80220D-EUR-XX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Zorian bedankt. En wanneer komt die 'ota'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unionemerald
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 15:04
Weet niet of je hem 'ota' al binnenkrijgt, maar via LG PC Suite haal je hem moeiteloos binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Allewijn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:06:
Zorian bedankt. En wanneer komt die 'ota'?
Die is al uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
dmod schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:24:
[...]

Werkt niet op de SEA firmware.
Wel met nr 3845#*802#
Werkt wel op mijn Eglobal D80220d-466-92.
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Waarom vindt hij hem dan niet als ik in het update center mijn G2 kijk?

En gelijk volgende vraag: hoe krijg je info op je lockscreen. Zoals wanneer ik een agenda melding krijg wanneer mijn G2 uit staat. Dan wil ik dat hij een geluidje geeft (dat doet hij wel) en dat dan ook voor een aantal seconden het scherm aan springt en de melding op het lockscreen/of een popup zichtbaar wordt zodat je dat direct ziet. Kan dat?

[ Voor 45% gewijzigd door Allewijn op 06-05-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allewijn, via je toestel is zoeken naar ota, via computer is andere route waar de update wel al op uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:17:
Allewijn, via je toestel is zoeken naar ota, via computer is andere route waar de update wel al op uit is.
Dankjewel. Dat begrijp ik, maar forumlid Zorian gaf aan dat die al uit was op mijn vraag wanneer die date 'ota' kwam. Maar dat blijkt dus nog niet zo te zijn voor mij NL G2?

En nog even terug op mijn vraag mbt notificatie alerts in lock screen. Is dat stock op de G2 niet mogelijk (icm knock code/pincode). Moet daar echt gezocht worden naar app alternatieven zoals ik hier lees?:
http://phandroid.com/2014...s-lock-screen-on-android/

Of jullie andere tips?

Edit: zojuist gevonden (handmatig). Ondanks dat hij op automatisch controleren op updates stond, had hij vandaag nog niets gechecked. Dus handmatig en toen gevonden. Gaat nu updaten...
Rest dus mijn vraag over notificatie meldingen (en oh wat zullen er nog meer komen, want wauwww wat een heerlijk toestel, maar zó veel in te stellen/mogelijkheden ivm iphones haha).

[ Voor 48% gewijzigd door Allewijn op 07-05-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik vind de update ook, moet ik hem dan weer opnieuw rooten?

Ik heb hem momenteel geroot met extra functies van xposed, raak ik deze dan kwijt enzo?

Stel het gaat niet goed, kan ik altijd backup terugzetten toch vanuit recovery of wordt deze ook overschreven met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ewivis schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:24:
Ik vind de update ook, moet ik hem dan weer opnieuw rooten?

Ik heb hem momenteel geroot met extra functies van xposed, raak ik deze dan kwijt enzo?

Stel het gaat niet goed, kan ik altijd backup terugzetten toch vanuit recovery of wordt deze ook overschreven met deze update?
Je moet je toestel inderdaad opnieuw rooten. Maar dat is zo gepiept. Na een reboot doet xposed gewoon zijn werk weer.
Als je via lg suite update kan je daarmee een back up maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Én daar is (los van mijn nu staande vraag over notificaties) de volgende vraag al weer ;-) ->

Ik wilde op de G2 gebruik maken van draadloze toegang, zodat ik op mijn pc via wifi het ingebouwde geheugen van de G2 kan benaderen om er bijv muziek naar toe te sturen.
Hiervoor heb ik draadloze opslag aan gezet, hij geeft dan aan dat ik naar \\192.168.36\\G2 in de verkenner moet.
Als ik dit doe op mijn (windows 7) pc, dan krijg ik geen verbinding. In chrome geeft hij aan 'de webpagina is niet gevonden', in verkenner geeft hij 'geen toegang tot....'
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Ik doe alles ook draadloos via wifi van pc naar telefoon dmv Airdroid.
Google Play: AirDroid - Best Device Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Megatron bedankt, maar wilde het werkend krijgen met de 'standaard LG app draadloze opslag'.
Uiteindelijk is het gelukt met een handleiding die ik hier vond: http://forums.androidcent...reless-storage-lg-g2.html

Enige verschil, tov de uitleg die je op je G2 scherm ziet is de backslash na het ip nummer, dat moet dus geen dubbele backslash zijn zoals op je scherm wordt aangegeven (sowieso zijn wel meer vertalingen/teksten in het Nederlands raar vertaald in android valt mij op. Dat is wat strakker 'abn' in iphones).
Maargoed het werkt dus. Gewoon in de windows verkenner \\192.168.1.36 invullen (althans in mijn geval).

Nu zit ik nog te popelen over de notificatie meldingen die ik niet krijg op het lockscreen. Erg vervelend, was dat zo gewend op mijn iPhone. Zo zie ik nu ook dat facebook géén meldingen geeft, niks niet.
Iemand?

[ Voor 14% gewijzigd door Allewijn op 07-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:33:
Megatron bedankt, maar wilde het werkend krijgen met de 'standaard LG app draadloze opslag'.
Uiteindelijk is het gelukt met een handleiding die ik hier vond: http://forums.androidcent...reless-storage-lg-g2.html

Enige verschil, tov de uitleg die je op je G2 scherm ziet is de backslash na het ip nummer, dat moet dus geen dubbele backslash zijn zoals op je scherm wordt aangegeven (sowieso zijn wel meer vertalingen/teksten in het Nederlands raar vertaald in android valt mij op. Dat is wat strakker 'abn' in iphones).
Maargoed het werkt dus. Gewoon in de windows verkenner \\192.168.1.36 invullen (althans in mijn geval).

Nu zit ik nog te popelen over de notificatie meldingen die ik niet krijg op het lockscreen. Erg vervelend, was dat zo gewend op mijn iPhone. Zo zie ik nu ook dat facebook géén meldingen geeft, niks niet.
Iemand?
heb je al in de play store gekeken?
een paar tips:
NiLS
DashClock
AcDisplay

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:15:
Én daar is (los van mijn nu staande vraag over notificaties) de volgende vraag al weer ;-) ->

Ik wilde op de G2 gebruik maken van draadloze toegang, zodat ik op mijn pc via wifi het ingebouwde geheugen van de G2 kan benaderen om er bijv muziek naar toe te sturen.
Hiervoor heb ik draadloze opslag aan gezet, hij geeft dan aan dat ik naar \\192.168.36\\G2 in de verkenner moet.
Als ik dit doe op mijn (windows 7) pc, dan krijg ik geen verbinding. In chrome geeft hij aan 'de webpagina is niet gevonden', in verkenner geeft hij 'geen toegang tot....'
Je moet toch OF naar het IP-nummer OF naar \\G2?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:33:
Nu zit ik nog te popelen over de notificatie meldingen die ik niet krijg op het lockscreen.
Play store staat vol met apps die dit kunnen/doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:48:
[...]

Je moet toch OF naar het IP-nummer OF naar \\G2?
Hoe het voor mij heeft gewerkt is om in de verkenner gewoon naar \\192.168.x.xx te gaan. Dan opent hij vanzelf een scherm waar je je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt kan (die op je G2 scherm aangegeven staan onder draadloze opslag). Dat werkte. Zoals hier omschreven: http://forums.androidcent...reless-storage-lg-g2.html

Maar enkel ''G2 daar in toetsen werkt ook zoals jij aan gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Prulleman schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:46:
[...]
heb je al in de play store gekeken?
een paar tips:
NiLS
DashClock
AcDisplay
Dankjewel, daar heb ik wel naar gekeken, want dat vermeldde ik ook in mijn topic bij de 'handleiding': http://phandroid.com/2014...s-lock-screen-on-android/

Maar ik vroeg dus of het ook kan zónder een exra 3rd party app?
Hoe worden jullie van notificaties (zoals een nieuwe email, een agendapunt, een fb bericht, een whatsapp, een sms, etc.) geïnformeerd als je G2 uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Als mijn G2 uit staat doet ie helemaal niets. Maar dat is met de meeste apparaten, als je ze uit zet doen ze niets meer? Ik zie het probleem niet van een 3rd party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 10:05

Bob

De update met knock code is nu ook OTA verkrijgbaar. Hoera, want die dwaze LG updater met zijn poort 9002 bleef maar crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Toch frappant dat ik hem hier niet binnenkrijg (origineel NL met B )...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Dankjewel, daar heb ik wel naar gekeken, want dat vermeldde ik ook in mijn topic bij de 'handleiding': http://phandroid.com/2014...s-lock-screen-on-android/
dat was me totaal duidelijk, aangzien dat weer een paar posts terug staat...
Hoe worden jullie van notificaties (zoals een nieuwe email, een agendapunt, een fb bericht, een whatsapp, een sms, etc.) geïnformeerd als je G2 uit staat?
Je hebt een notificatie led, met extra apps zoals lightflow kan je ook nog kleurtjes toekennen, om bepaalde zaken beter te herkennen

En anders moet je een app zoals eerder aangedragen proberen. (zeker voor screen on en lockscreen notificaties)

wat is de afkeer tegen extra apps? Het mooie van android (en ook de bijna aosp stock skin van LG) is vrij kaal, kan je mooi alles naar eigen wens inrichten. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

The Wizard schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:09:
Toch frappant dat ik hem hier niet binnenkrijg (origineel NL met B )...
Manueel gecheckt? (via settings/software) Ik had een EUR versie denk ik, misschien dat dat nog iets uitmaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Bob op 07-05-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:15:

Klopt, in Chrome werkt dat niet, in Explorer wel.
https://play.google.com/s...r.android.apps.sambadroid werkt ook zo, voor de custom Rommers zonder deze functie :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Waar heb jij uiteindelijk je G2 gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Prulleman schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:23:
Je hebt een notificatie led, met extra apps zoals lightflow kan je ook nog kleurtjes toekennen, om bepaalde zaken beter te herkennen

En anders moet je een app zoals eerder aangedragen proberen. (zeker voor screen on en lockscreen notificaties)

wat is de afkeer tegen extra apps? Het mooie van android (en ook de bijna aosp stock skin van LG) is vrij kaal, kan je mooi alles naar eigen wens inrichten. :)
Ik heb geen afkeer tegen extra apps (mits het goede apps zijn), maar vroeg me gewoon af of dit niet standaard al mogelijk was (net als op mijn iPhones). Jammer dat dat er bij Android dus niet op blijkt te zitten...
Ik had net even de gratis versie van SlideLock geprobeerd, volgens mij kan ik daar zeker wat mee, maar ik wil geen 'dubbele lockscreens'. Kan je SlideLock ook gebruiken icm bijv de knock-code of gewoon een pin paswoord of gezichtsherkenningsinloggen oid?

Nu komt dus eerst het SlideLock scherm (met eventueel wel netjes notificaties) maar daarna moet je ook nog op de 'LG manier' inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
EJPostema schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:53:
[...]

Je moet je toestel inderdaad opnieuw rooten. Maar dat is zo gepiept. Na een reboot doet xposed gewoon zijn werk weer.
Als je via lg suite update kan je daarmee een back up maken
En als je direct in je recovery screen komt nadat je aangegeven hebt dat je wilt updaten?

Ik kom er overigens ook niet meer uit :( restoren maar dan...

edit: Zelfs na restoren blijf ik terug komen in mijn recovery... hoe zorg ik dat mijn lg g2 weer opstart?

[ Voor 11% gewijzigd door Ewivis op 07-05-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb hier de D80220b-EUR-XX en ook hier geen OTA Update...

ik heb dit toestel nu bijna 6 maanden en het raakgevoeligheid lijkt iets achteruit te gaan naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Ewivis schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:38:
[...]

En als je direct in je recovery screen komt nadat je aangegeven hebt dat je wilt updaten?

Ik kom er overigens ook niet meer uit :( restoren maar dan...

edit: Zelfs na restoren blijf ik terug komen in mijn recovery... hoe zorg ik dat mijn lg g2 weer opstart?
Heb jij een custom recovery erop staan? kom je nog wel in download mode?
(download mode volume up ingedrukt houden en usb kabel inpluggen)

[ Voor 9% gewijzigd door Megapaul op 07-05-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Megapaul schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:29:
[...]

Heb jij een custom recovery erop staan? kom je nog wel in download mode?
(download mode volume up ingedrukt houden en usb kabel inpluggen)
Jup, Team Win recovery. Daar gaat hij steeds op terug. Dat had ik moeten aangeven zeker? :X

Volgens mij kan ik hem gewoon weer naar stock flashen right?

ala deze thread:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476

Als ik in download mode wil komen dan kom ik ook in de recovery...

fixed: in team win recovery het volgende te doen:

dd if=/dev/zero of=/dev/block/platform/msm_sdcc.1/by-name/fota

pfff dat was even schrikken :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Ewivis op 07-05-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
OnderstrOndertussen de betaalde versie van SlideLock gekocht want eigenlijk doet dit toch precies wat ik qua notificaties wilde in mijn lockscreen. Werkt perfect bedankt.

Iemand ervaring met miracast? Philips 55pfl7008>LG G2? krijg alleen maar een flickerend beeld. Hij geeft niet netjes rustig continue weer wat ik op mijn scherm zie. Werkt dus niet bruikbaar.

En een vraag over immersive mode in kitkat op de G2: als internet browser gebruik ik Chrome. Kan je dan de onderste touch toetsen weg halen? Die zitten me in de weg! Sowieso tik ik per ongeluk vaak op de home toets terwijl ik in een app iets tik. Is daar iets aan te doen?

[ Voor 31% gewijzigd door Allewijn op 08-05-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:22:
OnderstrOndertussen de betaalde versie van SlideLock gekocht want eigenlijk doet dit toch precies wat ik qua notificaties wilde in mijn lockscreen. Werkt perfect bedankt.

Iemand ervaring met miracast? Philips 55pfl7008>LG G2? krijg alleen maar een flickerend beeld. Hij geeft niet netjes rustig continue weer wat ik op mijn scherm zie. Werkt dus niet bruikbaar.

En een vraag over immersive mode in kitkat op de G2: als internet browser gebruik ik Chrome. Kan je dan de onderste touch toetsen weg halen? Die zitten me in de weg! Sowieso tik ik per ongeluk vaak op de home toets terwijl ik in een app iets tik. Is daar iets aan te doen?
Dat laatste met dat per ongeluk op de home tikken heb ik ook. Kom van een S3 af met hardware toetsen. Als ik in whatsapp tik en ik doe spatie dan tik ik ook wel eens per ongeluk op de home toets. Is denk ik niets aan te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Ewivis schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:06:
[...]

Dat laatste met dat per ongeluk op de home tikken heb ik ook. Kom van een S3 af met hardware toetsen. Als ik in whatsapp tik en ik doe spatie dan tik ik ook wel eens per ongeluk op de home toets. Is denk ik niets aan te doen..
Went wel denk ik. Ik heb nu meer dan twee jaar een smartphone met on screen buttons en heb daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmme
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Allewijn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:22:
Als je root hebt -> Xposed module + App settings . Een aanrader !!!
Kan je per app immersive mode mee regelen. Maar zelfs DPI en font size d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
wimmme schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:31:
[...]

Als je root hebt -> Xposed module + App settings . Een aanrader !!!
Kan je per app immersive mode mee regelen. Maar zelfs DPI en font size d:)b
Op dit moment is hij nog stock (weet nog amper wat 'root' is, haha kom van iOS/iPhone en net kennis gemaakt met Android). Ik zal me daar in verdiepen.
@ 'Ewivis' en 'Bob': Het zal idd ongetwijfeld wennen, maar heb het nu erg vaak als ik op de spatiebalk druk, dat ik dan per ongeluk de home button aanraak. Best vervelend. Die 'immersive mode' zou idd per app gewoon snel oproepbaar moeten zijn. Maar hoe haal je dan eigenlijk je home/back buttons tijdelijk terug?
Want als ik natuurlijk wél uit de app wil, dan heb ik die buttons wel weer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Allewijn schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Op dit moment is hij nog stock (weet nog amper wat 'root' is, haha kom van iOS/iPhone en net kennis gemaakt met Android). Ik zal me daar in verdiepen.
@ 'Ewivis' en 'Bob': Het zal idd ongetwijfeld wennen, maar heb het nu erg vaak als ik op de spatiebalk druk, dat ik dan per ongeluk de home button aanraak. Best vervelend. Die 'immersive mode' zou idd per app gewoon snel oproepbaar moeten zijn. Maar hoe haal je dan eigenlijk je home/back buttons tijdelijk terug?
Want als ik natuurlijk wél uit de app wil, dan heb ik die buttons wel weer nodig :)
Doen alsof je de niet zichtbare statusbalk naar beneden trekt. Da's trouwens een tooltip die de eerste keren dat je immersive mode gebruikt verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Bob schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Doen alsof je de niet zichtbare statusbalk naar beneden trekt. Da's trouwens een tooltip die de eerste keren dat je immersive mode gebruikt verschijnt.
oh dat is echt relaxt zeg! Ideaal dat Xposed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Eindelijk hier via OTA de update beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
Op dit moment twijfel ik nog of ik mijn S3 nog een jaartje hou maar mocht dat niet zo zijn dan is de G2 een belangrijke kandidaat.

Aan de gebruikers hier had ik daarom een vraag: hoe gaat de G2, en dan met name de software, om met de opslagruimte? Hou je veel over van die 16GB die je in de meest gangbare versie krijgt? Met abonnement is de 32GB versie vaak best een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

D-e-n schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:54:
Op dit moment twijfel ik nog of ik mijn S3 nog een jaartje hou maar mocht dat niet zo zijn dan is de G2 een belangrijke kandidaat.

Aan de gebruikers hier had ik daarom een vraag: hoe gaat de G2, en dan met name de software, om met de opslagruimte? Hou je veel over van die 16GB die je in de meest gangbare versie krijgt? Met abonnement is de 32GB versie vaak best een stuk duurder.
iets van een 10.5 GB vrij na factory reset. Crappy LG partitionering ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Ja ik ook. 10.74GB vrij na update naar kk4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Bob schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]

CooL! Heb ik nog niet gezien? Heb je een voorbeeldje van iets/een app die gebruik maakt van immersive mode?
Zou de internet browser ook te gebruiken zijn zonder de touch toetsen? In Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Allewijn schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:16:
[...]

CooL! Heb ik nog niet gezien? Heb je een voorbeeldje van iets/een app die gebruik maakt van immersive mode?
Zou de internet browser ook te gebruiken zijn zonder de touch toetsen? In Chrome?
YouTube, super hexagon en veel andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
D-e-n schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:54:

Met de 32GB versie heb je ongeveer 24,8 GB vrij na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 20:58
Vandaag even een dagje de telefoon thuis gelaten. Volgens batterij informatie heb ik nog 99% procent over:

Gebruik met batterij: 34 uren 5 min.
Verwachte gebruikstijd over: 3552 uren 56 minuten

Ik denk dat de claim van LG dat de G2 30 dagen standby meegaat wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
polli_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:02:
Vandaag even een dagje de telefoon thuis gelaten. Volgens batterij informatie heb ik nog 99% procent over:

Gebruik met batterij: 34 uren 5 min.
Verwachte gebruikstijd over: 3552 uren 56 minuten

Ik denk dat de claim van LG dat de G2 30 dagen standby meegaat wel klopt.
Data/Wi-Fi aan of uit? Vliegtuig modus?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Dat is wel heel netjes. Die van mij heeft 's nachts een drain van net geen 1% per uur met Wi-Fi en 3g aan (stock 80220b zonder root).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
mottert schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:19:
Dat is wel heel netjes. Die van mij heeft 's nachts een drain van net geen 1% per uur met Wi-Fi en 3g aan (stock 80220b zonder root).
Hoe kan je dat precies zien?
Ik zie wel bij instellingen>algemeen>batterij>accu-informatie een grafiek staan die op basis van recent 3 uur gebruikspatroon weergeeft hoe veel nog resterende is, maar niet hoe veel drain per uur standby ik heb?
Ik kan wel een beetje uit het grafiekje eea opmaken, zo zie ik bijv. dat ik gisteren om 24:00 naar bed ging/telefoonwekker instelde en hem in standby zette en dat hij vanaf dat moment, tot 09:00 vanochtend van 40% accu naar 37% accu is gelopen, wat dus 0,33 procent per uur zou betekenen (wifi, bluetooth en 3g aan).
(stock 80220d zonder root)

[ Voor 24% gewijzigd door Allewijn op 09-05-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Allewijn schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:17:
[...]

Ik zie wel bij instellingen>algemeen>batterij>accu-informatie een grafiek staan die op basis van recent 3 uur gebruikspatroon weergeeft hoe veel nog resterende is, maar niet hoe veel drain per uur standby ik heb?
Ik kan wel een beetje uit het grafiekje eea opmaken, zo zie ik bijv. dat ik gisteren om 24:00 naar bed ging/telefoonwekker instelde en hem in standby zette en dat hij vanaf dat moment, tot 09:00 vanochtend van 40% accu naar 37% accu is gelopen, wat dus 0,33 procent per uur zou betekenen (wifi, bluetooth en 3g aan).
dat is inderdaad de manier (percentage voor slapen-percentage na slapen/uren slaap = drain per uur inactief)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Allewijn schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:17:
[...]

wtf. En zijn er ondertussen accounts en stuff als google now aan het synchronizeren? Dat is wat ik haal als ik hem op airplane mode zet.

[ Voor 3% gewijzigd door Bob op 09-05-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Inderdaad via het grafiekje. Al zit ik waarschijnlijk wel op de 0.5% in plaats van 1% per uur. Google now heb ik uit maar er syncen wel drie e-mailaccounts en het weer eens per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

mottert schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:43:
Inderdaad via het grafiekje. Al zit ik waarschijnlijk wel op de 0.5% in plaats van 1% per uur. Google now heb ik uit maar er syncen wel drie e-mailaccounts en het weer eens per uur.
Zo is het niet moeilijk :) Eens per uur uit standby is niets voor een smartphone. Ik denk dat de mijne ongeveer 10 a 20 procent vd tijd bezig is met weetikwat allemaal te updaten, tracken en syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Waarom zou je dat willen als je ligt te slapen?

Edit: ik gebruik de nacht als referentie aangezien ik hem overdag intensief gebruik en uiteraard ook veel meer laat syncen.

[ Voor 57% gewijzigd door mottert op 09-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

mottert schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:47:
Waarom zou je dat willen als je ligt te slapen?

Edit: ik gebruik de nacht als referentie aangezien ik hem overdag intensief gebruik en uiteraard ook veel meer laat syncen.
Niet. Ik zet hem 's nachts meestal in airplane mode. Ik dacht dat je hem altijd zo instelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:33

Fordman

Fordman

Bij mij gaat het toestel wel op stil of trillen maar gaat niet weer terug op normaal. Toestel is helemaal stock en voorzien van de laatste update. Meer mensen met dit of vergelijkbaar probleem?
Timminator schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:54:
bij iemand ook dat de "stilte modus" na de update naar KitKat niet goed meer werkt? Voor de update ging telefoon altijd netjes om 23:00 op stil nu niet meer moet het nu elke keer handmatig doen. 's Ochtends weer op "normaal" gaan gebeurt dan weer wel.
Iemand trouwens ook last van onderstaande na inschakelen of opnieuw opstarten van het toestel?

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/v1yjvsinompeh2x/Screenshot_2014-05-09-19-08-55.png

[ Voor 14% gewijzigd door Fordman op 09-05-2014 19:15 . Reden: Vraag toegevoegd ]

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Timminator schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:54:
bij iemand ook dat de "stilte modus" na de update naar KitKat niet goed meer werkt? Voor de update ging telefoon altijd netjes om 23:00 op stil nu niet meer moet het nu elke keer handmatig doen. 's Ochtends weer op "normaal" gaan gebeurt dan weer wel.
Stond de omschakeling naar stilte modus al geprogrammeerd voor de update of daarna pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Na de Kitkat update is de gesprekskwaliteit van de telefoongesprekken nog slechter. Was al niet goed voor de update maar nu ben ik vaker slecht verstaanbaar en is handsfree nog duidelijker. Het gaat er hier om dat mensen mij vaak slecht verstaan en ik overduidelijk moet spreken. Zijn er mensen die na een factory reset een verbetering hebben kunnen waarnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
fwawer schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:56:
Na de Kitkat update is de gesprekskwaliteit van de telefoongesprekken nog slechter. Was al niet goed voor de update maar nu ben ik vaker slecht verstaanbaar en is handsfree nog duidelijker. Het gaat er hier om dat mensen mij vaak slecht verstaan en ik overduidelijk moet spreken. Zijn er mensen die na een factory reset een verbetering hebben kunnen waarnemen?
Heb ik ook last van, mijn s3 werkte beter aldus mensen aan de andere kant. Geen idee of het op te lossen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Even een tip: standaard zit Swype al op het toetsenbord van de g2. Ik had speciaal swiftkey voor geïnstalleerd maar die werkte gewoon niet fijn. Toen ik bij de settings van het standaard toetsenbord keek zag ik path invoer staan. Zet die aan een je hebt een zeer goede Swype!

Over de kwaliteit van het geluid bij bellen: KAK! Wat is dat slecht ivm mijn iPhone zeg. Hoe kan dat? Ik versta anderen echt slecht en ik meen dat ik ook niet zo helder aan hun kant van de lijn binnen kom. Op luidspreker modus is het al helemaal een rommeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 20:58
Prulleman schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:26:
[...]

Data/Wi-Fi aan of uit? Vliegtuig modus?
Data en WIFI stond uit maar verder geen vlieg tuig modus of stille modus.

[ Voor 12% gewijzigd door polli_ op 09-05-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Als ik naar instellingen > algemeen > opslagruimte > overig ga, zie ik daar een bestand '2014-01--22^01.lbf staan. Dit is de aankoop datum van mijn telefoon. Echter is dat bestand 5,61gb groot. Kan ik dit gewoon verwijderen denken jullie?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Allewijn schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 23:14:
Even een tip: standaard zit Swype al op het toetsenbord van de g2. Ik had speciaal swiftkey voor geïnstalleerd maar die werkte gewoon niet fijn. Toen ik bij de settings van het standaard toetsenbord keek zag ik path invoer staan. Zet die aan een je hebt een zeer goede Swype!

Over de kwaliteit van het geluid bij bellen: KAK! Wat is dat slecht ivm mijn iPhone zeg. Hoe kan dat? Ik versta anderen echt slecht en ik meen dat ik ook niet zo helder aan hun kant van de lijn binnen kom. Op luidspreker modus is het al helemaal een rommeltje.
Even een tip: dat is jouw mening. Mijn mening over SwiftKey is dat het voor mij het enige toetsenbord op een smartphone is die mij toestaat om als een blinde aap te typen en er als nog, in Engels en Nederlands door elkaar, foutloze zinnen van weet te maken. En bloedsnel.

Voor Android smartphones onderling weet ik het niet zeker, ik heb Xperia S standaard toetsenbord gehad die zo hard lagde dat het onbruikbaar was. Googles toetsenbord bevalt me ook niet zo goed als SwiftKey qua woordvoorspelling. Laten we niet eens beginnen over iPhone. Vergeleken met alles vond ik die van de G2 best bruikbaar, maar voor mij werkt SwiftKey net wat relaxter.

Ik heb overigens niet merkbaar last van slechte kwaliteit met bellen. Misschien heb ik een lagere standaard. Ik ben Skype via PC met goede headsets gewend en telefoons vallen daarbij sowieso in het niet, tenzij je oordopjes/mic gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Voor de gene die SwiftKey gebruiken; met de laatste bèta versie is de foutmelding; unfortunately the process com.google.process.gapps has stopped verholpen.

[ Voor 49% gewijzigd door Megapaul op 10-05-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Stidge schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 02:07:
[...]

Ik heb overigens niet merkbaar last van slechte kwaliteit met bellen. Misschien heb ik een lagere standaard. Ik ben Skype via PC met goede headsets gewend en telefoons vallen daarbij sowieso in het niet, tenzij je oordopjes/mic gebruikt.
Ik zal vandaag nog eens een aantal belletjes/tests doen naar diverse personen om definitief te vinden wat ik nu van de belkwaliteit vind. Op internet lees je overigens ook vele andere die over de slechte bel-kwaliteit klagen.
Heb jij bij de oproep instellingen 'spraakverbetering' aan of uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Heeft iemand trouwens wel eens de Antutu benchmarks bekeken van zijn LG G2?
Ik zelf vindt benchmark apps altijd wel interessant, vandaar getest op mijn G2 met nieuwste updates (kitkat), maar er kwam een score uit van 'maar' 28163.
Terwijl ik (vorige week, toen ik mijn G2 nog niet had en enthousiast allemaal reviews aan het lezen was) Antutu scores van 36000+ voorbij zag komen.
Nu blijkt dat volgens mij te zitten in het feit dat die benchmarks zijn gedaan op jelly bean, dus voor de G2 update naar kitkat. Bij kitkat schijnen de scores lager uit te vallen.
Wil iemand zijn/haar scores eens bekijken?
(niet dat het in real-life uitmaakt, want dat ding is gewoon bizar snel,maar ben gewoon benieuwd)

Edit: Na wat lezen zie ik dat kitkat ervoor heeft gezorgd dat het zogenaamde 'cheating' bij benchmarks uitgezet wordt. In Jellybean werden op sommige toestellen (de Note 3 was er koning in) tijdelijk de cpu snelheden verhoogd. Daardoor kreeg je 30000+ scores. Bij kitkat is dat niet meer, dus is het eerlijker vergelijken tussen alle toestellen.
Dus hoor graag jullie kitkat scores :-)

[ Voor 28% gewijzigd door Allewijn op 10-05-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:47
Heb een score van 28652 bij Antutu. LG G2 32GB.
Pagina: 1 ... 21 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic