Mahdi ROM er op gegooid. Is écht AOSP. Moest alleen de CPU governer veranderen (batterij ging nogal hard op bij standaard setting), en nu meer dan prima toestel. LG skin is zo oerlelijk, ik heb het nog geen 2 dagen volgehouden.
Ben daarom aan het twijfelen aan deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2719020Stidge schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:20:
Mahdi ROM er op gegooid. Is écht AOSP. Moest alleen de CPU governer veranderen (batterij ging nogal hard op bij standaard setting), en nu meer dan prima toestel. LG skin is zo oerlelijk, ik heb het nog geen 2 dagen volgehouden.
Is alleen nog tamelijk 'nieuw'
Ik zou voor die van Mahdi of een andere AOSP ROM met meer dan stock android gaan. Heb je ook lockscreen notifications, lockscreen target sliders en een hele hoop andere leuke features.wimmme schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:52:
[...]
Ben daarom aan het twijfelen aan deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2719020
Is alleen nog tamelijk 'nieuw'
Voor custom-rom praat is er een ander draadje mensen.
In ander nieuws, de AT&T versie van de LG G2 heeft eindelijk zijn Kitkat update (wat voor ons niet zo heel erg belangrijk is) waarin Knock Code direct geintegreerd is (wat wel weer interessant is). Nu dus nog wachten hoe LG Knock Code voor de EU G2's gaat uitrollen. Het zou deze maand moeten gebeuren.
In ander nieuws, de AT&T versie van de LG G2 heeft eindelijk zijn Kitkat update (wat voor ons niet zo heel erg belangrijk is) waarin Knock Code direct geintegreerd is (wat wel weer interessant is). Nu dus nog wachten hoe LG Knock Code voor de EU G2's gaat uitrollen. Het zou deze maand moeten gebeuren.
Ik hoop niet dat die Knock-code inhoud dat we weer een complete rom moeten flashen en alles opnieuw moeten instaleren. Laten we hopen dat een dev een apk of een recovery-flashable zipfile maakt van alleen die knock-code.
Welke stock EUR rom zitten jullie inmiddels? Ik heb een GlobalCentral 32 GB variant en wil 'm upgraden naar EUR-rom 4.4.2.
D80220B of D80220C?
D80220B of D80220C?
Ik heb 80220C en die loopt als een trein.
Ik zou vermoeden dat ze de knock-code software toevoegen via de update center voor app updates, maar zekerheid hebben we later pas natuurlijk.MEGATRON schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:50:
Ik hoop niet dat die Knock-code inhoud dat we weer een complete rom moeten flashen en alles opnieuw moeten instaleren. Laten we hopen dat een dev een apk of een recovery-flashable zipfile maakt van alleen die knock-code.
Inmiddels de 4.4.2 ROM succesvol geïnstalleerd. Draait prima! Nu denk ik alleen een probleempje te hebben. Om uit te sluiten dat het niet aan mijn telefoon ligt leg ik het hier even voor:
Het lijkt erop dat de microfoon slechter opneemt. In WhatsApp klinkt het geluid blikkeriger als voorheen. Ik heb hier ook nog een stock 4.2.2 G2 (16gb) liggen en deze geeft veel helderder opname bij WhatsApp. Bekent probleem? Driver issue?
Het lijkt erop dat de microfoon slechter opneemt. In WhatsApp klinkt het geluid blikkeriger als voorheen. Ik heb hier ook nog een stock 4.2.2 G2 (16gb) liggen en deze geeft veel helderder opname bij WhatsApp. Bekent probleem? Driver issue?
Is er al meer duidelijkheid over de ruis die sommigen horen bij muziek afspelen, na de update naar 4.4.2?
Ik luister namelijk erg vaak muziek op m'n telefoon en die ruis zou voor mij echt een probleem zijn.
Ik luister namelijk erg vaak muziek op m'n telefoon en die ruis zou voor mij echt een probleem zijn.
Framoes schreef op zondag 20 april 2014 @ 09:23:
Is er al meer duidelijkheid over de ruis die sommigen horen bij muziek afspelen, na de update naar 4.4.2?
Nice! Voor 30 april dus
PSN: MrMistral
Thanks! Had op xda gezocht, maar dit topic niet kunnen vinden.
Verwijderd
Vannacht viel m'n G2 plat op het scherm (op laminaat). Dit is het fijne resultaat, lekker balen dus.
Heeft iemand ervaring met garantie/ terugsturen naar LG?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 17:16 ]
Dit bedrijf staat goed bekend http://www.reparo.nl/smartphone/lg/d802-g2.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:22:
![]()
![]()
![]()
Vannacht viel m'n G2 plat op het scherm (op laminaat). Dit is het fijne resultaat, lekker balen dus.
Leuk bedragje wel...pffffft.
Verwijderd
Thnx. Is wel pittig ja, euro of 165-180 kwam ik eerder tegen. Ook lees ik wat wisselende berichten over aanspraak maken op een inboedelverzekering. Bij m'n schoonzus werd een aardig bedrag vergoed toen ze haar telefoon in de wc had laten vallen.
Bij een neefje van mij werd zijn telefoon uit zijn hand gedrukt door een vriendje, hij kreeg toen idd een bedrag van de wa verzekering van zijn vriend, min eigen risico. Maar beter iets dan niets.
Tip: kontroleer ook de andere (voorkant) functies. Hij had zijn frontkamera ook defect namelijk. Nu kan dat bedrijf veel, maar niet op stel en sprong ook een kameramodule vervangen.
Het scherm was perfect gemonteerd. Niet te zien dat het vervangen was. Alleen werkt zijn frontkamera nu niet meer. Het was een Nexus 5 bytheway.
Na bestelling van het scherm werd er een afspraak gemaakt en kon hij na een uurtje ofzo zijn telefoon gerepareerd weer ophalen. Een soort klaar terwijl je wacht dus.
Sucses met de reparatie.
Tip: kontroleer ook de andere (voorkant) functies. Hij had zijn frontkamera ook defect namelijk. Nu kan dat bedrijf veel, maar niet op stel en sprong ook een kameramodule vervangen.
Het scherm was perfect gemonteerd. Niet te zien dat het vervangen was. Alleen werkt zijn frontkamera nu niet meer. Het was een Nexus 5 bytheway.
Na bestelling van het scherm werd er een afspraak gemaakt en kon hij na een uurtje ofzo zijn telefoon gerepareerd weer ophalen. Een soort klaar terwijl je wacht dus.
Sucses met de reparatie.
Het valt mij op dat mijn G2 heel vaak op 3G/H blijft staan en niet de switch naar 4G maakt.
Als ik mijn data op 2G/3G zet en dan weer terug naar 2G/3G/4G dan pakt hij wel gelijk 4G.
Ervaren andere LG G2 gebruikers hetzelfde?
Ik heb Vodafone als netwerk.
Als ik mijn data op 2G/3G zet en dan weer terug naar 2G/3G/4G dan pakt hij wel gelijk 4G.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik zit bijna nooit meer op 3g, altijd 4g. Maar ik zit bij Hi (KPN) en die beweren landelijke dekking te hebben. Misschien is vodafone nog niet zover? en dat hij daarom switchedMegapaul schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:10:
Het valt mij op dat mijn G2 heel vaak op 3G/H blijft staan en niet de switch naar 4G maakt.
Vodafone heeft extreem beperkte 4G dekking in Nederland, daarom. Alleen KPN/Hi heeft echt landelijke dekking.Megapaul schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:10:
Vodafone heeft inderdaad nog geen landelijke 4G dekking. In Hoorn (NH) is er 4G dekking van Vodafone. Maar dan nog moet ik eerst van data verbinding switchen wil ik het toestel op 4G krijgen.Zorean schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:45:
[...]
Vodafone heeft extreem beperkte 4G dekking in Nederland, daarom. Alleen KPN/Hi heeft echt landelijke dekking.
Ik las wel op XDA over Amerikaanse LG G2 van Verizon die 4G problemen had. Maar niks over de Internationale versie.
Ik denk dat dat toch echt bij Vodafone zelf ligt, ik heb geen enkel probleem met 4G bij Hi. In heel Nederland 4G, en hij switched direct.Megapaul schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:02:
[...]
Vodafone heeft inderdaad nog geen landelijke 4G dekking. In Hoorn (NH) is er 4G dekking van Vodafone. Maar dan nog moet ik eerst van data verbinding switchen wil ik het toestel op 4G krijgen.
Ik las wel op XDA over Amerikaanse LG G2 van Verizon die 4G problemen had. Maar niks over de Internationale versie.
Ik zou even geduld hebben. Heb dit soort verhalen toendertijd ook wel bij hi gehoord. Als 4G er net is kan dit wel gebeuren of als ze eigen één of twee zendmasten te weinig hebben voor een goede dekkingMegapaul schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:02:
[...]
Vodafone heeft inderdaad nog geen landelijke 4G dekking. In Hoorn (NH) is er 4G dekking van Vodafone. Maar dan nog moet ik eerst van data verbinding switchen wil ik het toestel op 4G krijgen.
Ik heb ook KPN en ook hier springt hij zeldzaam van 4G af. Het gebeurt eigenlijk alleen als de 4G dekking wel heel erg zwak wordt, dat hij terugvalt op 3G. Het is, zoals hierboven dus ook al aangegeven, waarschijnlijk Vodafone die de veroorzaker is, of anders gezegd, het niet al te breed uitgerolde 4G netwerk van Vodafone.
Is er al meer nieuws aangaande de firmware-update voor de D802 met daarin knock-code.
Ik zie wel dat vodafone al een update heeft uitgebracht dan zou je denken dat LG de providerloze versie ook al vrij zou geven.
Ik zie wel dat vodafone al een update heeft uitgebracht dan zou je denken dat LG de providerloze versie ook al vrij zou geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Nilco op 25-04-2014 11:31 ]
Lastig, maar voor dat bedrag kan je het 2 keer zelf proberen. Bestel gewoon een scherm via ebay/aliexpress als je een klein beetje handig bent.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:22:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Blijkbaar is de update beschikbaar?
http://forum.xda-develope...?p=52226870&postcount=418
Nog mensen hier die de update gehad hebben? Ben daar namelijk op aan het wachten om naar KK te updaten.
EDIT: kitkat maar erop gezet, kon niet meer wachten
Nog mensen hier die de update gehad hebben? Ben daar namelijk op aan het wachten om naar KK te updaten.
EDIT: kitkat maar erop gezet, kon niet meer wachten
[ Voor 11% gewijzigd door Qurius op 27-04-2014 13:19 ]
Verwijderd
Ik heb nog niks hier.Qurius schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:40:
Blijkbaar is de update beschikbaar?
Hoe gebruiken de mensen met een alternatieve launcher de knock functie? De knock on werkt nog wel goed maar de knock off niet?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik gebruik knock off via de statusbalk. Geen idee of dat standaard is of dat het via Xposed is gegaan.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Er is een app 'screen off' die downloaden en in veel launchers kan je dan via gestures die app startenHenkie schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:18:
Hoe gebruiken de mensen met een alternatieve launcher de knock functie? De knock on werkt nog wel goed maar de knock off niet?
Ik weet niet hoe het bij LG zit, maar toen het scherm van mijn Galaxy Nexus er zo uit zag heeft Samsung het gewoon onder garantie gerepareerd.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:22:
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Hoe was het bij jou gekomen dan? Ik dacht er aan mijzelf voor de domme te houden maar dan zal je net zien dat ze bij het voorafgaande 'onderzoek' ontdekken dat het enkel door valschade kan zijn ontstaan.
speel het dan via je verzekering.... een toestel met duidelijke valschade gaan ze echt niet zomaar repareren...
Ik heb een keer via mijn verzekering valschade vergoedt gekregen. Dit verschilt per verzekeraar en ik zou je voorwaardes doornemen. Ik kreeg het bedrag van toen 160 vergoed.
Ik leunde per ongeluk met mijn elleboog op het scherm. Aan de buitenkant was niks te zien, maar het scherm gaf hetzelfde weer als jouw scherm nu doet. Heb de telefoon toen opgestuurd, hoefde daarbij geen oorzaak aan te geven. Ik verwachtte inderdaad ook dat ik een offerte zou krijgen voor reparatie, maar hij werd kosteloos onder garantie gerepareerd.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:35:
Hoe was het bij jou gekomen dan? Ik dacht er aan mijzelf voor de domme te houden maar dan zal je net zien dat ze bij het voorafgaande 'onderzoek' ontdekken dat het enkel door valschade kan zijn ontstaan.
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe telefoon te kopen. Ik leun meer naar de LG G2 op dit moment omdat hij zo'n goede batterij heeft. Wel blijft de stock feel en look van Nexus 5 in mijn achterhoofd. Mijn vraag is of de LG G2 een goede telefoon is voor 2014? Ik ben bang een nieuwe telefoon die beter is mis te lopen met deze aanschaf.
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe telefoon te kopen. Ik leun meer naar de LG G2 op dit moment omdat hij zo'n goede batterij heeft. Wel blijft de stock feel en look van Nexus 5 in mijn achterhoofd. Mijn vraag is of de LG G2 een goede telefoon is voor 2014? Ik ben bang een nieuwe telefoon die beter is mis te lopen met deze aanschaf.
Batterij gaat idd erg lang mee en je kan altijd een Android Kitkat theme installeren samen met een andere launcher.
Staan gewoon in de Playstore.
Staan gewoon in de Playstore.
Beste prijs kwaliteit verhouding!!. Zo'n goed toestel voor dit bedrag kan je niet vinden. Ik zou zeggen zonder twijfel koop de LG.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:41:
Hallo mensen,
Ik ben ook zeer tevreden met deze telefoon. Qua hardware geweldig. En qua batterij denk ik een van de beste. Zeker in deze prijs klasse. Voor beter betaal je 150 euro meer!
Gaat de lg g2 in de loop der tijd niet trager reageren?HaskoF schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:20:
[...]
Beste prijs kwaliteit verhouding!!. Zo'n goed toestel voor dit bedrag kan je niet vinden. Ik zou zeggen zonder twijfel koop de LG.
Ik wil er zeker 2 jaar mee doen. Lg was eerder toch bagger?
Ik zou nog even wachten wat de LG G3 gaat doen, tevens gaat de LG G2 dan nog meer omlaag in prijs. Grote kans dat de G2 over 2 maanden nog maar 300 euro kostVerwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:41:
Hallo mensen,
Verwijderd
Zoiets zou top zijn. Heeft Dynafix de reparatie verder goed uitgevoerd?Micheeels schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:59:
[...]
Ik leunde per ongeluk met mijn elleboog op het scherm. Aan de buitenkant was niks te zien, maar het scherm gaf hetzelfde weer als jouw scherm nu doet. Heb de telefoon toen opgestuurd, hoefde daarbij geen oorzaak aan te geven. Ik verwachtte inderdaad ook dat ik een offerte zou krijgen voor reparatie, maar hij werd kosteloos onder garantie gerepareerd.
Ik had de tussenpersoon vorige week al gemaild, mag hij kijken of het onder de inboedelverzekering valt.Prulleman schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:12:
speel het dan via je verzekering.... een toestel met duidelijke valschade gaan ze echt niet zomaar repareren...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 11:40 ]
Verwijderd
Ik heb de update via de lgnmobile support tool. Ik kreeg na een week last van hissend geluid na nummers en soms tijdens. Ook merkte ik dat het geluid zelf al schel werd/afgeknepen. Ik kan de kitkat update voorlopig afraden als je van muziek luisteren houd.
Dit had ik op alle koptelefoons (inclusief de bijgeleverde) en speaker. Heel raar.
Op XDA staat dat meer mensen met NL toestel er last van hebben. De fix betekend garantie kwijt door een Vodaphone 20b (Duitsland) erop te zetten. Dat vertik ik dus heb LG gemaild.
grappige anecdote ik had ze gemaild met de vraag of dit bekend was met Kitkat voordat het uitkwam, was hun antwoord het is nog niet uit dus dat kunnen we niet weten. haha. Had gehoopt dat ze stiekem een extra test gingen doen hierop. Helaas.
Dit had ik op alle koptelefoons (inclusief de bijgeleverde) en speaker. Heel raar.
Op XDA staat dat meer mensen met NL toestel er last van hebben. De fix betekend garantie kwijt door een Vodaphone 20b (Duitsland) erop te zetten. Dat vertik ik dus heb LG gemaild.
grappige anecdote ik had ze gemaild met de vraag of dit bekend was met Kitkat voordat het uitkwam, was hun antwoord het is nog niet uit dus dat kunnen we niet weten. haha. Had gehoopt dat ze stiekem een extra test gingen doen hierop. Helaas.
Verwijderd
Dat doen alle telefoons, zelfs Apple.wilke77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:54:
[...]
Gaat de lg g2 in de loop der tijd niet trager reageren?
Gewoon schoon beginnen als dat gebeurd. Factory reset, alles opnieuw instaleren(zonder backups terug te zetten, althans de traagheid kan dan terugkomen). Wel met synchronisatie van je gmail en contactpersonen althans.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 12:08 ]
Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn. toestel is razendsnel.wilke77 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:54:
[...]
Gaat de lg g2 in de loop der tijd niet trager reageren?
voor de rest stel ik voor dat je wat reviews nakijkt, krijg je de meest objectieve beschrijving.
LG heeft al een fix uitgestuurd, die zou normaal gezien weldra ook onze toestellen moeten bereiken (het gaat gefaseerd namelijk). De vodafone oplossing stamt gewoon van het feit dat die Vodafone ROMS altijd als eerste de fixes krijgen (ze kregen ook als eerste KitKat bvb). Ik verwacht het eigenlijk binnen de komende 5-10 dagen. Op een franse Twitter was blijkbaar iets gezegd van dat het vóór eind April geklaard zou zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:46:
Ik heb de update via de lgnmobile support tool. Ik kreeg na een week last van hissend geluid na nummers en soms tijdens. Ook merkte ik dat het geluid zelf al schel werd/afgeknepen. Ik kan de kitkat update voorlopig afraden als je van muziek luisteren houd.
Ik heb er ook last van, hoewel slechts met sommige headphones, met anderen heb ik er geen of minder last van.
[ Voor 63% gewijzigd door Qurius op 29-04-2014 12:12 ]
Heb hem nu sinds 1 november draaien en geen lag, geen haperingen, ding gaat nog steeds als de spreekwoordelijke brandweer.Qurius schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:56:
[...]
Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn. toestel is razendsnel.
voor de rest stel ik voor dat je wat reviews nakijkt, krijg je de meest objectieve beschrijving.
Verwijderd
Fijn dat je dit zegt! Ik zit echt serieus na te denken deze te kopen. De stock android versie van de nexus 5 zorgt er echter voor dat ik er 2 keer over na moet denken..HaskoF schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:20:
[...]
Beste prijs kwaliteit verhouding!!. Zo'n goed toestel voor dit bedrag kan je niet vinden. Ik zou zeggen zonder twijfel koop de LG.
hardware technisch is de lg g2 gewoon beter. WIl je een kale schil, kun je zo een andere launcher installeren /rooten en xposed of een custom romVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:47:
[...]
Fijn dat je dit zegt! Ik zit echt serieus na te denken deze te kopen. De stock android versie van de nexus 5 zorgt er echter voor dat ik er 2 keer over na moet denken..
Verwijderd
Er is m.i. helemaal niks mis met de LG skin. Stock Android is echt niet de heilige graal of zo
De G2 is een plaatje om te zien en idd hardware technisch ook beter.
Ik heb er na eventjes de LG skin gebruikt te hebben meteen een AOSP rom er op gegooid. Zeg maar stock android, maar dan met extra features die je wél wilt. Ik ben alleen de betere camera software kwijt, maar die gebruik ik niet zo vaak. Dus, sinds ik door had dat dat kon, was er voor mij geen keuze meer. 30% grotere batterij en beter, groter scherm. Software kan je veranderen, de hardware (en met name de batterij van de Nexus 5), niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:47:
[...]
Fijn dat je dit zegt! Ik zit echt serieus na te denken deze te kopen. De stock android versie van de nexus 5 zorgt er echter voor dat ik er 2 keer over na moet denken..
Dat valt dan toch te compenseren met :Stidge schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:14:
[...]
Ik heb er na eventjes de LG skin gebruikt te hebben meteen een AOSP rom er op gegooid. Zeg maar stock android, maar dan met extra features die je wél wilt. Ik ben alleen de betere camera software kwijt, maar die gebruik ik niet zo vaak. Dus, sinds ik door had dat dat kon, was er voor mij geen keuze meer. 30% grotere batterij en beter, groter scherm. Software kan je veranderen, de hardware (en met name de batterij van de Nexus 5), niet.
Google Play: Google Camera
Het lijkt er op dat as-we-speak die update binnenkomt op mijn G2. Even handmatig gecheckt op updates.Qurius schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:56:
[...]
LG heeft al een fix uitgestuurd, die zou normaal gezien weldra ook onze toestellen moeten bereiken (het gaat gefaseerd namelijk). De vodafone oplossing stamt gewoon van het feit dat die Vodafone ROMS altijd als eerste de fixes krijgen (ze kregen ook als eerste KitKat bvb). Ik verwacht het eigenlijk binnen de komende 5-10 dagen. Op een franse Twitter was blijkbaar iets gezegd van dat het vóór eind April geklaard zou zijn.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Zou je na de update willen kijken welke software versie erop staat.PaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:39:
[...]
Het lijkt er op dat as-we-speak die update binnenkomt op mijn G2. Even handmatig gecheckt op updates.
Aangezien ik een eglobal toestel heb en deze update niet standaard binnen krijg.
De update heet v20d-APR-09-2014 en het softwarenummer is daarmee op D80220d-EUR-XX gekomen.Megapaul schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:52:
[...]
Zou je na de update willen kijken welke software versie erop staat.
Aangezien ik een eglobal toestel heb en deze update niet standaard binnen krijg.
Ik ben benieuwd of stille modus nu weer helemaal goed werkt. Die wilde soms niet aan of uit gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 30-04-2014 10:55 ]
Geen Knock-code in deze versie ? (Onder Instellingen -> lockscreen -> scherm slot ?PaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:55:
[...]
De update heet v20d-APR-09-2014 en het softwarenummer is daarmee op D80220d-EUR-XX gekomen.
Ik ben benieuwd of stille modus nu weer helemaal goed werkt. Die wilde soms niet aan of uit gaan.
Nope, alleen nog maar pincode mogelijkwimmme schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:05:
[...]
Geen Knock-code in deze versie ? (Onder Instellingen -> lockscreen -> scherm slot ?
Wel Knock code dus...eerst mijn oude pin invoeren helpt

[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 30-04-2014 11:46 ]
Allright, that's more like itPaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:40:
[...]
Nope, alleen nog maar pincode mogelijk
Wel Knock code dus...eerst mijn oude pin invoeren helpt
[afbeelding]
Dankje om het even na te kijken, zien of ik hier iets binnenkrijg via de support tool ...
Of er mss al iets flashbaars bestaat, want zou niet graag recovery of root kwijtspelen
Ik kreeg hem overigens "gewoon" over-the-air binnen. 42 mb groot
Is het 'his' geluid bij het luisteren van muziek via oortjes/koptelefoon verholpen met deze update?
Dat weet ik niet, omdat ik daar helemaal geen last van had.
zou je deze link willen openen http://csmg.lgmobile.com:...model_check2.jsp?esn=IMEIPaT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:51:
Ik kreeg hem overigens "gewoon" over-the-air binnen. 42 mb groot
IMEI weghalen en daar je imei nr invoeren. dan krijg je vervolgens een link.
zou je deze link willen geven dan kunnen we namelijk de KDZ file rechtstreeks van de lg server downloaden.
[ Voor 16% gewijzigd door Megapaul op 30-04-2014 14:19 . Reden: verbetering link, thx mr_blobby ]
Die link heb je verkeerd gekopieerd (inclusief puntjes).Megapaul schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]
zou je deze link willen openen http://csmg.lgmobile.com:9002/csmg/b...2.jsp?esn=IMEI
zou je deze link willen geven dan kunnen we namelijk de KDZ file rechtstreeks van de lg server downloaden.![]()
Moet zijn:
http://csmg.lgmobile.com:...model_check2.jsp?esn=IMEI
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Ik heb exact dezelfde update ondertussen ook binnen gekregen. Mijn toestel is 100% stock en komt van Amazon.de.
De "hiss" in de audio-jack is bij mij nu compleet opgelost, zoals verwacht. Ik had het eerst zeer duidelijk, nu dus niet meer.
EDIT: OTA
+ ik heb nu ook fullscreen album-art tijdens het afspelen van muziek via Play Music
+ knock code
+ bluetooth lijkt veel energiezuiniger te zijn geworden.
De "hiss" in de audio-jack is bij mij nu compleet opgelost, zoals verwacht. Ik had het eerst zeer duidelijk, nu dus niet meer.
+ ik heb nu ook fullscreen album-art tijdens het afspelen van muziek via Play Music
+ knock code
[ Voor 25% gewijzigd door Qurius op 30-04-2014 15:05 ]
Yay! Zo gelijk proberen via de update tool. OTA geeft ie nog niets aan helaas bij mij.Qurius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:45:
Ik heb exact dezelfde update ondertussen ook binnen gekregen. Mijn toestel is 100% stock en komt van Amazon.de.
hierzoMegapaul schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:03:
[...]
zou je deze link willen openen http://csmg.lgmobile.com:...model_check2.jsp?esn=IMEI
zou je deze link willen geven dan kunnen we namelijk de KDZ file rechtstreeks van de lg server downloaden.![]()
Dat komt door de ondersteuning van Bluetooth Low Energy vanaf Android 4.4.Qurius schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:45:
+ knock code
Ook binnen nu via de update tool
Hiss lijkt bij mij ook verdwenen
Heb de kdz file (1,6 gb) gedownload. Is dit de normale grootte van de firmware? En kan iemand mij vertellen of ik deze op mijn niet gerootte stock kitkat lg rom kan installeren?
Thanks
Deze kan je via de LG flashtool installeren.fwawer schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:17:
[...]
Heb de kdz file (1,6 gb) gedownload. Is dit de normale grootte van de firmware? En kan iemand mij vertellen of ik deze op mijn niet gerootte stock kitkat lg rom kan installeren?
Eerst je gegevens backuppen. Daarna facory reset via menu. Rom flashen daarna factory reset via power button + vol down.
Volg deze uitleg
[ Voor 42% gewijzigd door Megapaul op 01-05-2014 02:01 ]
Al meer mensen de nieuwe update binnen? Dan weet ik of ik de eerste update kan doen en direct deze er achteraan. Die ruis zou voor mij echt een probleem zijn, aangezien ik heel veel muziek luister op m'n g2.
Dank je!Megapaul schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:31:
[...]
Deze kan je via de LG flashtool installeren.
Eerst je gegevens backuppen. Daarna facory reset via menu. Rom flashen daarna factory reset via power button + vol down.
Volg deze uitleg
Hier zojuist de update ook even binnen getrokken via de PC suite; de storingen in de audio zijn als zo even snel luister weg.

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Inderdaad! Nu heb ik aan het eind van de dag nog 80% batterij over in plaats van 75%!!
Het blijft een heerlijk toestel. Jammer dat mijn scherm zo krasgevoelig is gebleken (inmiddels protectortje er op) en dat de behuizing toch wel eens een kraakje heeft. Qua bouwkwaliteit haalt LG het met dit toestel nog niet vergeleken met bijvoorbeeld een Nokia Lumia 925 of een HTC One
Ik draaide 80220C met root en custom recovery. Heb de update gedaan via LG mobile support tool. Alles (apps en data) staat nog gewoon op de telefoon. Met IOroot25 gelijk weer geroot. Nog geen factoryreset gedaan. Kijk eerst even paar dagen aan hoe het zit met lag, drains, etc. Knockcode werkt wel erg prettig moet ik zeggen.
Besteld van amazon.de, en zojuist de update OTA kunnen downloaden.
Die knock code is wel erg handig, die ga ik gebruiken als lock.
Je kan dus gewoon als het scherm uit staat je code in tikken en dan gaat hij direct aan.
Die knock code is wel erg handig, die ga ik gebruiken als lock.
Je kan dus gewoon als het scherm uit staat je code in tikken en dan gaat hij direct aan.
Over bouwkwaliteit gesproken, de letter 'G' van het LG logo achterop het toestel, is bij mij er af. Weet ook niet waar het is gebleven.PaT schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:16:
[...]
Inderdaad! Nu heb ik aan het eind van de dag nog 80% batterij over in plaats van 75%!!
Het blijft een heerlijk toestel. Jammer dat mijn scherm zo krasgevoelig is gebleken (inmiddels protectortje er op) en dat de behuizing toch wel eens een kraakje heeft. Qua bouwkwaliteit haalt LG het met dit toestel nog niet vergeleken met bijvoorbeeld een Nokia Lumia 925 of een HTC One
27 mei, wordt de LG G3 bekend gemaakt, can't wait 
Hoop op een 'mooie' behuizing, ander materiaal, matte finish en microSD-kaartslot... fingers crossed!
Hoop op een 'mooie' behuizing, ander materiaal, matte finish en microSD-kaartslot... fingers crossed!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Werkt niet bij mij.Deze kan je via de LG flashtool installeren.
Volg deze uitleg
Na te klikken op de pop up "Upgrade Start" zou je het keuzescherm moeten krijgen om land (Korea) en taal te kiezen.
Bij mij komt echter het volgende scherm in de plaats;

Verder kom ik niet, heb alle stappen gevolgd zoals beschreven.
Iemand dit al voor gehad ?
In mijn geval is het eerder 'nog 80% over in plaats van 0%'.PaT schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:16:
[...]

De pc mag geen verbinding hebben met internet.Bratzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:39:
[...]
Werkt niet bij mij.
Na te klikken op de pop up "Upgrade Start" zou je het keuzescherm moeten krijgen om land (Korea) en taal te kiezen.
Bij mij komt echter het volgende scherm in de plaats;
[afbeelding]
Verder kom ik niet, heb alle stappen gevolgd zoals beschreven.
Iemand dit al voor gehad ?
Dan zou het moeten lukken.
Lukt ook niet.Megapaul schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:02:
[...]
De pc mag geen verbinding hebben met internet.
Dan zou het moeten lukken.
Controleer je internetverbinding zegt hij dan .

Je moet offline flashen. Je zal dus je hostfile in windows moeten aanpassen en een server moeten draaien.
Hier een goede uitleg.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476
Hier een goede uitleg.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476
Megatron, ik heb deze link gevolgd maar er zijn bijna 500 pagina's om te lezen.
Daar is geen beginnen aan !
Ik heb dan de tut gevolgd op pagina 1 welke ik een hele boterham vond maar uiteindelijk is het via deze methode gelukt om naar D80220d te upgraden.
Alvast bedankt voor deze link.
Vraag mij wel af waarom het bij mij niet gaat om te flashen op de meer eenvoudige manier die hierboven staat beschreven.
Daar is geen beginnen aan !
Ik heb dan de tut gevolgd op pagina 1 welke ik een hele boterham vond maar uiteindelijk is het via deze methode gelukt om naar D80220d te upgraden.
Alvast bedankt voor deze link.
Vraag mij wel af waarom het bij mij niet gaat om te flashen op de meer eenvoudige manier die hierboven staat beschreven.
Volgende week ga ik mijzelf een Android toestel aanschaffen (na tig iPhones versleten te hebben en nu toe te zijn aan iets anders, omdat de iPhone 6 mij weinig nieuwe 'gimmicks' lijkt te gaan bieden...)
Deze week heerlijk reviews aan het bekijken van diverse Android toestellen.
Na alle reviews/vergelijkingen ben ik er uit dat het óf een HTC One M8 óf een LG G2 16GB wordt.
Complimenten hierbij voor de videoreviews van tweakers zelf. Ze steken goed/professioneel in elkaar en 'Wout Funnekotter' vindt ik prettig om naar te luisteren, bijv hier: video: Eerste kennismaking met HTC One (M8) en hier video: HTC One (M8)
Nu zitten de HTC One M8 en de LG G2 16GB nog al ver van elkaar verwijderd qua prijs. Qua prestaties zijn ze aardig gelijk. Dat grote prijsverschil zit hem denk ik vooral in de behuizing/bouwkwaliteit en daar gaat mijn vraag dan ook over:
Ik heb beide toestellen in mijn handen gehad en de geborsteld stalen/aluminium behuizing van de HTC One M8 is gewoon geweldig. Ding voelt super robuust aan (en dat ben ik ook gewend bij mijn iPhones).
De LG G2 voelt plastic-achtig aan en is dat dan ook. De voorkant spreekt mij wel aan (groter scherm en geweldig smalle bezels), maar de achterkant is echt niet fraai, zowel niet qua gebruikt materiaal als qua belettering die er allemaal op staat...
Daarbij lijkt mij overigens dat de zwarte versie nog wat goedkoper en vinger-vet-gevoeliger lijkt dan de witte versie.
Hoe is jullie ervaring met de kwaliteit van de behuizing? Eventueel op te lossen met een andere achterkant/hoes? En de keuze voor een witte of een zwarte (los van persoonlijke kleur-voorkeur)?
Na alle reviews/vergelijkingen ben ik er uit dat het óf een HTC One M8 óf een LG G2 16GB wordt.
Complimenten hierbij voor de videoreviews van tweakers zelf. Ze steken goed/professioneel in elkaar en 'Wout Funnekotter' vindt ik prettig om naar te luisteren, bijv hier: video: Eerste kennismaking met HTC One (M8) en hier video: HTC One (M8)
Nu zitten de HTC One M8 en de LG G2 16GB nog al ver van elkaar verwijderd qua prijs. Qua prestaties zijn ze aardig gelijk. Dat grote prijsverschil zit hem denk ik vooral in de behuizing/bouwkwaliteit en daar gaat mijn vraag dan ook over:
Ik heb beide toestellen in mijn handen gehad en de geborsteld stalen/aluminium behuizing van de HTC One M8 is gewoon geweldig. Ding voelt super robuust aan (en dat ben ik ook gewend bij mijn iPhones).
De LG G2 voelt plastic-achtig aan en is dat dan ook. De voorkant spreekt mij wel aan (groter scherm en geweldig smalle bezels), maar de achterkant is echt niet fraai, zowel niet qua gebruikt materiaal als qua belettering die er allemaal op staat...
Daarbij lijkt mij overigens dat de zwarte versie nog wat goedkoper en vinger-vet-gevoeliger lijkt dan de witte versie.
Hoe is jullie ervaring met de kwaliteit van de behuizing? Eventueel op te lossen met een andere achterkant/hoes? En de keuze voor een witte of een zwarte (los van persoonlijke kleur-voorkeur)?
[ Voor 17% gewijzigd door Allewijn op 01-05-2014 16:23 ]
Je vergelijkt een huidig vlaggenschip wat net uit is met het nu nog geldende vlaggenschip welke maanden geleden is geïntroduceerd. Het zijn beide goede toestellen, maar toch wel van van een heel ander kaliber.
Wacht dan nog drie weekjes op de aankondiging van de LG G3 en vergelijk dan nog eens
De achterkant van de LG G2 is trouwens niet te verwijderen, dus dat zou een hoesje moeten worden.
Wacht dan nog drie weekjes op de aankondiging van de LG G3 en vergelijk dan nog eens
De achterkant van de LG G2 is trouwens niet te verwijderen, dus dat zou een hoesje moeten worden.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je het geld er voor over hebt dan kan je voor de HTC gaan.........
Echter vind ik zelf dat kleine beetje snelheidsverschil niet 200€ meer waardig.
De Lg g2 is een top toestel en ik zou zonder al veel na te denken voor de LG gaan.
Tenzij je echt veel waarde hecht aan de behuizing....
Omdat jij, uitgaande van een eerder screenie die je gepost hebt, een 80220A ROM hebt, ipv de in Nederland gangbare 80220B ROM, die nu dus een upgrade naar 80220D heeft gekregen. Wellicht dat de A-ROM later nog een update naar D krijgt, of een eventueel latere E ROM.Bratzz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:14:
*vraagt zich af hoe vaak mensen naar de achterkant van hun telefoon kijken*
G2 is baas. Snel, kitkat, scherm, knock, accuduur enz enz.
M8 is langer, maar de HTC skin is voor mij storender dan de vrij neutrale skin van LG.
En ondertussen de prijs.. Goedkoop dingetje!
G2 is baas. Snel, kitkat, scherm, knock, accuduur enz enz.
M8 is langer, maar de HTC skin is voor mij storender dan de vrij neutrale skin van LG.
En ondertussen de prijs.. Goedkoop dingetje!
[ Voor 9% gewijzigd door Henkie op 01-05-2014 17:52 ]
De batterijduur is sinds de laatste update NOG beter geworden. Begint echt crazy te worden hoe lang dit ding meegaat.
Ik heb de rode G2. Die heeft een wat meer rubberige achterkant met textuur. Prima. Verder kijk je 99% van de tijd naar je scherm, niet naar de achterkant van je telefoon. Hij ligt lekker in de hand. In sommige broekzakken vind ik hem al te hoog, als je bukt of zit, met oordopjes ingeplugd dan zit het soms net niet lekker. De HTC is nóg een flink stuk langer. Houd daar dus serieus rekening mee. Bovendien de prijs. Je kan in principe een G2 kopen, hem zo idioot behandelen als je wilt, kapot laten vallen o.i.d. en er nóg een kopen voor de zelfde prijs als één HTC.Allewijn schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:19:
Volgende week ga ik mijzelf een Android toestel aanschaffen (na tig iPhones versleten te hebben en nu toe te zijn aan iets anders, omdat de iPhone 6 mij weinig nieuwe 'gimmicks' lijkt te gaan bieden...)
Je gaat echter niet de zelfde kwaliteit speakers krijgen als bij de HTC en inderdaad, plastic kan een nadeel zijn maar ook een voordeel. Het is maar naar welk type schade je kijkt.
Ik heb reeds besloten met mijn portemonnee en niet zozeer gebaseerd op uiterlijk/bouwmateriaal. De g2 stak er met kop en schouders boven uit. Dikke accu, groot scherm en razend snel. Voor een spotprijs.
Ja, dat die over the air update niet voor iedereen op hetzelfde moment wordt uitgerold kan ik volledig inkomen, maar met de R&D test tool zou het normaal toch moeten lukken ?dahakon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:05:
[...]
Omdat jij, uitgaande van een eerder screenie die je gepost hebt, een 80220A ROM hebt, ipv de in Nederland gangbare 80220B ROM, die nu dus een upgrade naar 80220D heeft gekregen. Wellicht dat de A-ROM later nog een update naar D krijgt, of een eventueel latere E ROM.
ik krijg wel een update via de laptop, maar dat klaagt ie dat ik te weinig ruimte heb.
ik zou 43833832GB vrij moeten maken op de telefoon. Lijkt me beetje veel dus werkt niet...
ik zou 43833832GB vrij moeten maken op de telefoon. Lijkt me beetje veel dus werkt niet...
Iedereen bedankt voor de zeer bruikbare reacties (Joene, CLB, HaskoF, Stidge).Stidge schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:21:
[...]
Ik heb de rode G2. Die heeft een wat meer rubberige achterkant met textuur. Prima. Verder kijk je 99% van de tijd naar je scherm, niet naar de achterkant van je telefoon. Hij ligt lekker in de hand. In sommige broekzakken vind ik hem al te hoog, als je bukt of zit, met oordopjes ingeplugd dan zit het soms net niet lekker. De HTC is nóg een flink stuk langer. Houd daar dus serieus rekening mee. Bovendien de prijs. Je kan in principe een G2 kopen, hem zo idioot behandelen als je wilt, kapot laten vallen o.i.d. en er nóg een kopen voor de zelfde prijs als één HTC.
Je gaat echter niet de zelfde kwaliteit speakers krijgen als bij de HTC en inderdaad, plastic kan een nadeel zijn maar ook een voordeel. Het is maar naar welk type schade je kijkt.
Ik heb reeds besloten met mijn portemonnee en niet zozeer gebaseerd op uiterlijk/bouwmateriaal. De g2 stak er met kop en schouders boven uit. Dikke accu, groot scherm en razend snel. Voor een spotprijs.
Ik heb zojuist voor een tientje een dummy htc m8 gekocht. Die steek ik gewoon ff aantal dagen in mijn zak. Kan ik goed beoordelen of die alu achterkant niet krast en of hij niet te hoog is en ook het gewich. Als dat niet bevalt dan kies ik voor de lg. (Ik heb nml nog nooit een groot toestel gehad, iphone 4s als laatste) Want voor de huidige prijs is dat idd gewoon de slimme keus!
Misschien krast het niet na een week, maar krassen doet het toch wel. Op mijn werk heb ik m'n G2 vaak op m'n bureau liggen, dan sraaibik er rondjes mee haha. Slijtageplekken onder op de achterkant.. Kan me er totaal niet aan storen..
Succes in ieder geval met je keuze!
Succes in ieder geval met je keuze!
Ik heb een bug ondekt in de rekenmachine app. als ik 500,12 + 500.12 en dan = doe dan komt daar 1000,24 uit. Doe ik dan gelijk - 500,12 dan kom ik op 99523,88 uit. Dit komt omdat de komma verspringt zodra je het - teken heb ingedrukt. Hebben andere mensen ook deze bug?
Heb trouwens Cloudy Pro 2.1 draaien.
Heb trouwens Cloudy Pro 2.1 draaien.
[ Voor 8% gewijzigd door Megapaul op 02-05-2014 11:39 ]
Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic