Nee, bij mij voelt het allemaal heel stevig aan en is het absoluut niet in te drukken.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:44:
[...]
De achterkant is m.i. niet top en bij mij kan je deze in het midden iets indrukken. Bij wat harder plastic was dat niet het geval geweest. Dat hebben andere toestellen ook...hoop ik? Verder is het bijna alleen maar scherm en vind ik de rest (zijkanten, volumeknoppen achterzijde) prima.
Mijn lg g2 heeft dat ook, maar aangezien ik een hoesje gebruik merk ik er niks van.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:44:
[...]
De achterkant is m.i. niet top en bij mij kan je deze in het midden iets indrukken. Bij wat harder plastic was dat niet het geval geweest. Dat hebben andere toestellen ook...hoop ik? Verder is het bijna alleen maar scherm en vind ik de rest (zijkanten, volumeknoppen achterzijde) prima.
PSN: TheKrish
Het enige plastic geluid wat ik hoor is als ik de vol- en vol+ indruk. Verder kraakt er niets en is alles stevig en solide.
edit:
Als ik hard druk in het midden dan inderdaad buigt en kraakt het een beetje.
Als ik hard druk in het midden dan inderdaad buigt en kraakt het een beetje.
[ Voor 28% gewijzigd door Nilco op 31-03-2014 19:01 ]
Harder plastic betekend ook dat het eerder breekt/scheurt. Dit is wat flexibeler en kan dus meer klappen en vervorming opvangen. Is bewust gedaan.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Het is ook niet storend. Bij de volumeknoppen hoor ik weer niets, grappig die kleine verschillen.
Tijdens een gesprek verstond ik de andere kant vanmiddag heel zachtjes....blijkt dat je de grille stabiel tegen je gehooringang moet houden want het geluid wordt behoorlijk verminderd als je de telefoon al iets beweegt.
Tijdens een gesprek verstond ik de andere kant vanmiddag heel zachtjes....blijkt dat je de grille stabiel tegen je gehooringang moet houden want het geluid wordt behoorlijk verminderd als je de telefoon al iets beweegt.

Persoonlijk record bij normaal gebruik. Batterij was op 10% toen de lader erin ging
Dit houdt in:
Surfen
Muziek luisteren (weet niet meer precies hoe lang, maar minimaal 2 uurtjes)
Spelletje (bc playground)
Serie gekeken (1 aflevering van 40/45 min)
Whatsappen (zeer regelmatig)
2 gesprekken van max 10 min per gesprek.
Blijft me toch elke keer verbazen.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 31-03-2014 22:03 ]
PSN: MrMistral
Ah goeie, vergeten te bekijkenStidge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:14:
Wat is je screen-on tijd?

Sinds vandaag een G2, ben benieuwd wie ook een lege accu had out of de box?
Bij alle drie de g2's hier in huis was de accu nog dik boven de 70%.
Bij mij was de batterij praktisch leeg toen ik mijn toestel ontving.Tichelmanm schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:42:
Sinds vandaag een G2, ben benieuwd wie ook een lege accu had out of de box?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Vandaag mijn LG G2 binnen en hier liep ik ook tegenaan met aviate.
Heel erg bedankt
De behuizing is inmiddels gaan kraken (bij de knoppen aan de achterzijde, als je hem indrukt)westergas schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:17:
[...]
Bouwkwaliteit is echt niets op aan te merken.

Ik ben er nog niet uit of ik hem op ga sturen of zelf aan ga lopen prutsen...het is niet super storend maar toch...
[ Voor 9% gewijzigd door westergas op 02-04-2014 07:11 ]
Kennis heeft er ook last van, schijnt bij sommigen met de tijd te kunnen gebeuren.westergas schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:10:
[...]
De behuizing is inmiddels gaan kraken (bij de knoppen aan de achterzijde, als je hem indrukt)![]()
Ik ben er nog niet uit of ik hem op ga sturen of zelf aan ga lopen prutsen...het is niet super storend maar toch...
Alle telefoons die ik heb gehad waren van "plastic" (nokia, siemens, samsung, LG) en ze kraakten allemaal. De 1 wat meer dan de ander maar kraken deden ze.
Inmiddels een aantal dagen verder lijkt het alsof KitKat gesettled is en is het batterijverbruik weer prima te noemen. Voor "Android-systeem" wordt een respectabele 7% door de accu verbruikt. Dat is beduidend beter dan de > 30% die de eerste dagen met KitKat slurpte.aliberto schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:59:
[...]
Op jouw vraag geef ik z.s.m. antwoord, ik laat de telefoon helemaal leeglopen bij normaal gebruik en laat mijn bevindingen dan aan je weten, Wordt vervolgt.
Ik ben dus weer tevreden
Zit er nu sterk aan te denken om dit toestel aan te schaffen, maar iets wat erg belangrijk is, is de kwaliteit van de foto's en video's die hij kan schieten. Met de foto's lijkt het wel goed te zitten als ik een beetje google op sample shots. Video heb ik een aantal filmpjes van bekeken, maar zie daar vaak dat de camera constant probeert te focusses, waardoor het beeld er erg onrustig uitziet. Nu zijn heel veel van die filmpjes van review examplaren, maar vroeg me af of dit probleem er nog inzit (ook wel bekend als breathing focus)?
Ik weet exact wat je bedoelt, en ik kan wel van alles erover zeggen maar ik ben zo vrij voor je geweest ff snel een filmpje te maken , zegt immers meer dan een hele lap tekst.Walkman schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:42:
Zit er nu sterk aan te denken om dit toestel aan te schaffen, maar iets wat erg belangrijk is, is de kwaliteit van de foto's en video's die hij kan schieten. Met de foto's lijkt het wel goed te zitten als ik een beetje google op sample shots. Video heb ik een aantal filmpjes van bekeken, maar zie daar vaak dat de camera constant probeert te focusses, waardoor het beeld er erg onrustig uitziet. Nu zijn heel veel van die filmpjes van review examplaren, maar vroeg me af of dit probleem er nog inzit (ook wel bekend als breathing focus)?
http://tinypic.com/player...52g7d%3E&s=8#.Uz1UVqh_t8E
Bedankt voor het filmpje. Ziet er erg onrustig uit als ik het vergelijk met de telefoon die ik nu heb. Erg jammer dat dat issue nog steeds niet opgelost lijkt te zijn (toch wel een reden om deze dan niet aan te schaffen). Las wel dat er een app, Focal, is die dat op zou moeten lossen, maar heb daar verder niet al te veel over gevonden. Daarnaast las ik ook dat je tijdens het filmen kan focussen door op het scherm te tikken en ik vroeg me af of dat nog uitmaakt.nielZify schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:34:
[...]
Ik weet exact wat je bedoelt, en ik kan wel van alles erover zeggen maar ik ben zo vrij voor je geweest ff snel een filmpje te maken , zegt immers meer dan een hele lap tekst.![]()
http://tinypic.com/player...52g7d%3E&s=8#.Uz1UVqh_t8E
Een telefoon kopen om zijn filmeigenschappen....
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Aangezien dat een functie is die ik veel gebruik is dat voor mij een belangrijke eigenschap. De telefoon die ik op het moment heb toont niet zulke vreemde vervormingen als de video's van de G2 laten zien. Het zou dus een stap achteruit op dat gebied betekenen die ik niet bereid ben te nemen.Henkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:00:
[ Voor 3% gewijzigd door Walkman op 04-04-2014 09:24 ]
Een telefoon om mee te internetten..Henkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:00:
<het is een smartphone, dus ja, dat kan ook belangrijk zijn>
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Mag ik ff, wat mijn ervaring met de G2 wat filmen betreft is dat hij het geweldig doet, en ja..ik gebruik de camera veel en ken geen beter toestel. Ff googlen dan kom je meer positieve reacties tegen in tegenstelling tot de directe concurrenten van Sony en HTC, veel blabla en niet aan de verwachtingen voldaan!
Hebben jullie de slowmotion-functie al wel eens gebruikt?

Verwijderd
Als je bereidt bent te rooten is dit wel een oplossing.Walkman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:08:
[...]
Bedankt voor het filmpje. Ziet er erg onrustig uit als ik het vergelijk met de telefoon die ik nu heb. Erg jammer dat dat issue nog steeds niet opgelost lijkt te zijn (toch wel een reden om deze dan niet aan te schaffen). Las wel dat er een app, Focal, is die dat op zou moeten lossen, maar heb daar verder niet al te veel over gevonden. Daarnaast las ik ook dat je tijdens het filmen kan focussen door op het scherm te tikken en ik vroeg me af of dat nog uitmaakt.
Uit de changelog:
Ook leuk:CAF pumping/breathing significantly reduced for stable frames.
Hier staat wel een mooi voorbeeld filmpje opgenomen in 4k, of het ook echt praktisch is weet ik niet maar het kan ook geen kwaad om te hebbenNEW Anti-shaking Video setting
NEW 4kUHD and 120fps video recording modes
NEW Increased Panorama resolution (up to ~20K x 3K & 20MB)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 16:32 ]
Slowmotion-functie?peedee schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:59:
Mag ik ff, wat mijn ervaring met de G2 wat filmen betreft is dat hij het geweldig doet, en ja..ik gebruik de camera veel en ken geen beter toestel. Ff googlen dan kom je meer positieve reacties tegen in tegenstelling tot de directe concurrenten van Sony en HTC, veel blabla en niet aan de verwachtingen voldaan!
Ik geloof dat er heel veel mensen tevreden zijn met die camera (en hij maakt zeker mooie foto's), maar mij valt die constante autofocus bij filmpjes op Youtube heel erg op en vindt dat storend en dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk..peedee schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:59:
Ik heb sinds de upgrade naar kitkat op mijn toestel een ruis in mijn linker koptelefoon (meerdere geprobeerd en het komt op allemaal terug). Op verschillende fora heb ik meer mensen met dit probleem gezien alleen nog geen oplossing voor het probleem gezien. Weet iemand hier wel misschien een oplossing voor dit probleem?
Nope nog geen oplossing helaasray1618 schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:43:
Ik heb sinds de upgrade naar kitkat op mijn toestel een ruis in mijn linker koptelefoon (meerdere geprobeerd en het komt op allemaal terug). Op verschillende fora heb ik meer mensen met dit probleem gezien alleen nog geen oplossing voor het probleem gezien. Weet iemand hier wel misschien een oplossing voor dit probleem?
Er is een hele simpele oplossing, ik gebruik een bluetooth headset van Sony en daar heb ik geen enkele last van ruis, is misschien een beetje bizarre oplossing maar het is er eentje om te overwegen want die ruis is echt bloedirritant...
Ik heb inmiddels dit bericht van de LG support:
'Het door u geschetste probleem is helaas een niet op zichzelf staand probleem.'
'Mocht dit niet werken dan kunt u nog overwegen een fabrieksreset uit te voeren en opnieiuw een andere Player te installeren.' (dit had bij mij geen effect)
'LG werkt samen met Android momenteel aan een oplossing voor bovenstaand probleem.'
Lg heeft zelf op het moment dus ook nog geen oplossing. Als het nog lang duurt ga ik misschien ook maar terug naar 4.2 want het is inderdaad behoorlijk irritant en weet niet of ik mijn telefoon wel wil rooten, want ben voor de rest iig met de software wel tevreden over hoe het nu werkt.
'Het door u geschetste probleem is helaas een niet op zichzelf staand probleem.'
'Mocht dit niet werken dan kunt u nog overwegen een fabrieksreset uit te voeren en opnieiuw een andere Player te installeren.' (dit had bij mij geen effect)
'LG werkt samen met Android momenteel aan een oplossing voor bovenstaand probleem.'
Lg heeft zelf op het moment dus ook nog geen oplossing. Als het nog lang duurt ga ik misschien ook maar terug naar 4.2 want het is inderdaad behoorlijk irritant en weet niet of ik mijn telefoon wel wil rooten, want ben voor de rest iig met de software wel tevreden over hoe het nu werkt.
Het gekke aan de ondervonden ruis is dat het dus duidelijk niet bij iedereen gebeurt die 4.4.2 heeft geinstalleerd. Dat maakt het trouble-shooten ook niet bepaald gemakkelijker natuurlijk.
Ik luister redelijk wat muziek op mijn G2 (ongeveer een uurtje per dag) en ik heb geen enkel probleem met ruis. Zowel met de bijgeleverde QuadBeats als met de Sony MDR-1R geen ruis.dahakon schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:17:
Het gekke aan de ondervonden ruis is dat het dus duidelijk niet bij iedereen gebeurt die 4.4.2 heeft geinstalleerd. Dat maakt het trouble-shooten ook niet bepaald gemakkelijker natuurlijk.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Verwijderd
Ik draai ook kitkat 4.4.2 maar ik heb in het geheel geen last van ruis,niet met mijn Grado 325i en ook niet met de standaard mee geleverde oordoppen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 17:25 ]
Ik moet zeggen dat mij de storing ook opvalt, maar 't per headset verschilt in hoeverre 't hoorbaar is. Bij m'n Denon D-2000 hoor ik niets, bij m'n HEMA no-name hoor ik wel wat interferentie en met de bijgeleverde oordoppen van LG weer veel minder.. Erg vaag om te horen in ieder geval.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Verwijderd
Ik ga dat ruis gedoe ook eens testen.
Edit:
Géén ruis hier,overigens ik heb deG2 nog maar pas en had het geluid nog niet getest en ik moet zeggen ,prima geluid.
Ik heb het eerst getest met Sony-Ericsson oortjes omdat ik de originele maagdelijk wou houden(ik gebruik nooit oortjes maar omdat dit issue hier voorbij kwam wou ik het testen) en met een mogelijke doorverkoop op het oog.
Daarna toch de originele gepakt nadat ik had gezien dat er nog een zakje reserve dopjes aanwezig zijn.
Mijn bevindingen:
Radio ontvangst: Beter met de originele dan die van Sony,hoewel afgestemd op een zender MNM 89.0 die hier normaal binnen knalt niet zo goed(bij scannen word die zelfs niet gezien.)
Muziek vanaf geheugen: Perfect zonder ruis
Naar mijn gevoel was het geluid van opgeslagen muziek) beter(via Sony) Dus de hardware is wel in orde.
Edit:
Géén ruis hier,overigens ik heb deG2 nog maar pas en had het geluid nog niet getest en ik moet zeggen ,prima geluid.
Ik heb het eerst getest met Sony-Ericsson oortjes omdat ik de originele maagdelijk wou houden(ik gebruik nooit oortjes maar omdat dit issue hier voorbij kwam wou ik het testen) en met een mogelijke doorverkoop op het oog.
Daarna toch de originele gepakt nadat ik had gezien dat er nog een zakje reserve dopjes aanwezig zijn.
Mijn bevindingen:
Radio ontvangst: Beter met de originele dan die van Sony,hoewel afgestemd op een zender MNM 89.0 die hier normaal binnen knalt niet zo goed(bij scannen word die zelfs niet gezien.)
Naar mijn gevoel was het geluid van opgeslagen muziek) beter(via Sony) Dus de hardware is wel in orde.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 17:37 ]
Ben er moedeloos van geworden..
Heb nog niet zoveel ervaring met rooten en roms, maar het rooten wat gelukt alleen geen volledige root.
Had met FreeGee volgens mij cwm en twrp erop, omdat het elke keer niet goed ging als ik ze probeerde te installeren.
G2 blijft hangen bij LG logo. Kom nog wel in twrp maar meer ook niet.
Wat kan ik doen?
Heb nog niet zoveel ervaring met rooten en roms, maar het rooten wat gelukt alleen geen volledige root.
Had met FreeGee volgens mij cwm en twrp erop, omdat het elke keer niet goed ging als ik ze probeerde te installeren.
G2 blijft hangen bij LG logo. Kom nog wel in twrp maar meer ook niet.
Wat kan ik doen?
[ Voor 1% gewijzigd door eastmaceroni op 07-04-2014 22:41 . Reden: Ander forum ]
In het juiste topic plaatsen: [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier gebruik ik hem via Bluetooth op de autoradio van mijn C3. Ook geen last van ruis of rare bijgeluiden. Is het alleen op de analoge jack port van het toestel?
Ja, alleen op de analoge jack.Damian schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:23:
Hier gebruik ik hem via Bluetooth op de autoradio van mijn C3. Ook geen last van ruis of rare bijgeluiden. Is het alleen op de analoge jack port van het toestel?
Hmm, ik heb ook last van de ruis. Mijn audiojack was kapot, hij herkende de koptelefoons helemaal niet meer, dus ik had hem opgestuurd, en LG heeft hem gemaakt, maar inderdaad nog steeds de ruis.
Nu heb ik wel een probleempje, LG heeft tijdens de reparatie een factory reset uitgevoerd. Ik had uiteraard een back-up gemaakt, waarvan er 1 op een USB staat. Als ik die middels een OTG kabel aansluit en bij LG back up wil herstellen krijg ik: 'Geen ruimte genoeg op MicroSD.' Op de USB zelf zit nog 3GB aan storage en op de interne SD van mijn G2 zit nog 10GB. Ik snap deze melding dan ook niet.
Nou heb ik er ook op mijn PC gezet, maar die is voor LG onvindbaar. Als ik de reservekopie van mijn USB wil selecteren, kan dat niet: het is niet de juiste file. Iemand een oplossing?
Nu heb ik wel een probleempje, LG heeft tijdens de reparatie een factory reset uitgevoerd. Ik had uiteraard een back-up gemaakt, waarvan er 1 op een USB staat. Als ik die middels een OTG kabel aansluit en bij LG back up wil herstellen krijg ik: 'Geen ruimte genoeg op MicroSD.' Op de USB zelf zit nog 3GB aan storage en op de interne SD van mijn G2 zit nog 10GB. Ik snap deze melding dan ook niet.
Nou heb ik er ook op mijn PC gezet, maar die is voor LG onvindbaar. Als ik de reservekopie van mijn USB wil selecteren, kan dat niet: het is niet de juiste file. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Ik ga dat ruis gedoe ook eens testen.
Edit:
Mijn bevindingen:
Naar mijn gevoel was het geluid van opgeslagen muziek) beter(via Sony) Dus de hardware is wel in ord
Edit:
Mijn bevindingen:
Naar mijn gevoel was het geluid van opgeslagen muziek) beter(via Sony) Dus de hardware is wel in ord
Dat is het juiste woord inderdaad. Maar ik heb zelf onlangs een headsetje van €250 aangeschaft dus die ga ik niet zomaar vervangen door een bluetooth variantmartijnm71 schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:18:
Er is een hele simpele oplossing, ik gebruik een bluetooth headset van Sony en daar heb ik geen enkele last van ruis, is misschien een beetje bizarre oplossing maar het is er eentje om te overwegen want die ruis is echt bloedirritant...
Wat misschien nog het vermelden waard is, dat de ruis echt van het een op andere moment ontstond. Supervreemd.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 08-04-2014 18:07 ]
€250 voor een headsetje!! Dan ben je echt een audiofiel. 😄 Terug gaan naar JB 4.2.2 en je hebt weer goed geluid.
Verwijderd
Hier geen probleem,zie 2 posts hierboven,vind ik toch nog wat goed aan 4.4.2MEGATRON schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:24:
€250 voor een headsetje!! Dan ben je echt een audiofiel. 😄 Terug gaan naar JB 4.2.2 en je hebt weer goed geluid.
Bij mij kwam het probleem met linker kanaal ook van het ene op het andere moment. Dus dat kan bij jou ook nog komen. Ik hoop het niet voor je maar...
Ja klopt, nog geen moment spijt gehad hoor haha! Maar is gewoon even aankijken hoe lang ik mijn geduld kan bewaren nu...MEGATRON schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:24:
Trouwens, bij mij is het rechts en niet links zoals bij velen. Apart.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 08-04-2014 20:55 ]
Dubbelpost
[ Voor 97% gewijzigd door MrMistral op 08-04-2014 20:54 ]
Verwijderd
Gisteravond het topic doorgespit en problemen met ruis bij muziek luisteren gevonden maar niet over continue ruis bij bellen. Ik heb sinds een kleine 2 weken de LG G2 en vind het een fantastisch toestel. Alleen kraakte hij tijdens bellen met oortje. Gisteren hebben ze het toestel omgeruild. Het is helaas met dit toestel erger: continu ruis tijdens bellen met oortje en ook af en toe kraken. Alle updates zijn uitgevoerd, telefoon paar keer opnieuw gestart. Ander merk oortje geprobeerd maar het blijft zo. Heeft iemand een tip wat te doen? En mocht je die hebben zou je dan duidelijk kunnen omschrijven hoe ik bij eventuele instellingen kan komen? Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Hier hebben we Mobile Aankoopadviesforum voor
[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 10-04-2014 12:58 ]
*knip*
[ Voor 105% gewijzigd door janvanduschoten op 10-04-2014 13:10 ]
Kan iemand me vertellen hoe ik apps van het lock screen verwijder als ik het patroon unlock gebruik en naar rechts schuif?
Toevoegen lukt probleemloos. De camera app verwijderen lukt ook.
De zelf toegevoegde apps krijg ik echter niet meer weg.
Iemand?
Ik heb voorlopig maar een andere unlock methode ingesteld.
Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Sparks.nl op 10-04-2014 20:38 ]
Ga naar instellingen--> Weergave-->Lockscreen-->SneltoetsenSparks.nl schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:37:
Kan iemand me vertellen hoe ik apps van het lock screen verwijder als ik het patroon unlock gebruik en naar rechts schuif?
Iemand?
Vervolgens kan je per app een applicatie selecteren, inclusief "Verwijder Snelkoppeling"
[ Voor 8% gewijzigd door ReinTheMan op 11-04-2014 11:22 ]
Ik ben aan het overwegen om deze telefoon bij mijn abonnementsoverstap te willen nemen. Ik kan alleen geen concrete on-screen tijd vinden met intensief gebruik van het toestel. Bij googlen zie ik wel vaak "om de dag opladen" etc. maar ik vind dus nergens een tijd in uren.
Mijn huidige HTC One X haalt maar de 3 uur, en ik wil dus graag een toestel die bij intensief gebruik minimaal 8 uur on-screen tijd kan halen. Haalt de G2 dit? Onder intensief gebruik versta ik dus o.a. zware games spelen.
Mijn huidige HTC One X haalt maar de 3 uur, en ik wil dus graag een toestel die bij intensief gebruik minimaal 8 uur on-screen tijd kan halen. Haalt de G2 dit? Onder intensief gebruik versta ik dus o.a. zware games spelen.
Is gewoon op google te vinden hoor. Maar om de twee dagen opladen moet je prima redden, ik doe het alleen nooit.
Ik heb de G2 en de accu die erin zit is de beste die ik ooit heb gehad, maar 8 uur gebruiken ga je echt niet halen zeker niet als je ook nog eens zwaar gaat gamen. Met een andere telefoon ook niet.msnguy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:27:
Ik ben aan het overwegen om deze telefoon bij mijn abonnementsoverstap te willen nemen. Ik kan alleen geen concrete on-screen tijd vinden met intensief gebruik van het toestel. Bij googlen zie ik wel vaak "om de dag opladen" etc. maar ik vind dus nergens een tijd in uren.
Klopt, dat is een utopie. 6 uur met normaal gebruik is te halen, met gamen erbij zit je tussen 4 en 5. En dat zijn goede waarden.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Bedankt voor je reactie.ReinTheMan schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:20:
[...]
Ga naar instellingen--> Weergave-->Lockscreen-->Sneltoetsen
Vervolgens kan je per app een applicatie selecteren, inclusief "Verwijder Snelkoppeling"
Als het lockscreen op schuiven staat werkt dit inderdaad. Als ik hem echter op patroon zet werkt dit niet (de optie ontbreekt dan ineens).
Aangezien de apps uniek zijn per type scherm slot zijn ze nog steeds aanwezig onder het type patroon.
Heb je enig idee hoe je ze daar verwijderd?
Edit: Ik heb het toch voor elkaar gekregen!
Als je naar een app toe schuift (van links naar rechts je vinger bewegen) en je ziet de app staan dan kan je lang op de bovenste kopregel van de app je vinger zetten, vervolgens komt er een vuilnisbak te voorschijn en daar kan je de app naar toe schuiven. Pff lekker gebruiksvriendelijk...
[ Voor 22% gewijzigd door Sparks.nl op 12-04-2014 10:20 ]
Gisteren moest ik in Ramsel zijn (tussen Heist op den Berg en Aarschot) en had géén (0,0) GSM ontvangst. Verleden week géén ontvangst in de Makro Deurne. Bij mij thuis (Zoersel) 1 tot 2 streepjes van de 5. Prima smart Phone die zowat alles aankan, alleen kan je er niet 100% op vertrouwen dat je kunt bellen of gebeld worden..... Hopelijk wordt daar (eventueel softwarematig) nog iets aan gedaan.
Kan zijn dat je provider daar geen of beperkte dekking heeft. Zijn ook niet echt randstad plaatsen. 😉
Ik heb een G2 en een Nexus 5. Het ontvangst met de Nexus 5 is wel een stuk beter, zit soms wel 5 tot 10 dBm verschil in.
Hey , ik heb gisteren een G2 aangeschaft. Maar heb heel vaak slecht bereik... Ik weet niet of het aan mijn netwerk (Base) ligt of aan het toestel...
Ik heb ook last van slecht bereik, maar dat ligt aan het gebouw waar ik werk. Het bereik hier is bar slecht.
Ik heb ook regelmatig dat tijdens het bellen, de telefoon stopt met bellen. Dit heb ik ook echt alleen op werk. Waarschijnlijk komt dat door het slechte bereik... Ik heb nu de lg al bijna 6 maanden en ik vind het een super toestel. Vooral de IR remote vind ik een super functionaliteit.
Ik ben overgestapt van de Iphone 5 naar de Lg. Toch mis ik soms IOS.
voor iedereen die nog twijfelt zou ik de G2 aanraden gezien de prijs kwaliteit verhouding.
Op snelheid gebied merk je weinig als je kijkt naar de nieuwe htc en S5. voor dat bedrag heb je 2x een Lg g2.
Ik heb ook regelmatig dat tijdens het bellen, de telefoon stopt met bellen. Dit heb ik ook echt alleen op werk. Waarschijnlijk komt dat door het slechte bereik... Ik heb nu de lg al bijna 6 maanden en ik vind het een super toestel. Vooral de IR remote vind ik een super functionaliteit.
voor iedereen die nog twijfelt zou ik de G2 aanraden gezien de prijs kwaliteit verhouding.
Op snelheid gebied merk je weinig als je kijkt naar de nieuwe htc en S5. voor dat bedrag heb je 2x een Lg g2.
Op de nokia 6300 had ik altijd bereik, 5 streepjes zelfs meestal thuis...HaskoF schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:27:
Ik heb ook last van slecht bereik, maar dat ligt aan het gebouw waar ik werk. Het bereik hier is bar slecht.
maar met de g2 is dit niet het geval
De Nokia 6300 heeft dan ook geen 3G/4G. Als je op je G2 op 2G verbind zal je waarschijnlijk dezelfde waarden krijgen.Kaya10 schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:37:
[...]
Op de nokia 6300 had ik altijd bereik, 5 streepjes zelfs meestal thuis...
maar met de g2 is dit niet het geval
Tot nu toz heb geen gebruik gemaakt van het 3g netwerk.. alleen 2g..Hoiz schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:45:
[...]
De Nokia 6300 heeft dan ook geen 3G/4G. Als je op je G2 op 2G verbind zal je waarschijnlijk dezelfde waarden krijgen.
Heb hier meestal edge
Zo te zien heeft de radio wisselende prestaties per toestel. Persoonlijk heb ik vaak beter/meer bereik met mijn G2 dan iemand anders met een S4 of HTC One (M7), alleen een Nokia Lumia 920 doet het beter. Allemaal op de zelfde provider.
Wat ik wel tegen vind vallen is de GPS accuratie. Tijdens sportactiviteiten wordt mijn snelheid niet goed bijgehouden, dat wisselt heel sterk. Gebeurt ook weleens dat als ik stil sta hij aangeeft dat ik te snel ga. Daarnaast kan ik inmiddels ook een halve kilomerter over water lopen.
Al met al moet ik toch stellen dat de G2 imho steken laat vallen. Ze vallen niet direct op maar kunnen wel erg storend zijn.
Wat ik wel tegen vind vallen is de GPS accuratie. Tijdens sportactiviteiten wordt mijn snelheid niet goed bijgehouden, dat wisselt heel sterk. Gebeurt ook weleens dat als ik stil sta hij aangeeft dat ik te snel ga. Daarnaast kan ik inmiddels ook een halve kilomerter over water lopen.
Al met al moet ik toch stellen dat de G2 imho steken laat vallen. Ze vallen niet direct op maar kunnen wel erg storend zijn.
Ziet er uit als een productiefout, dat het zo gemakkelijk krast. Het is in ieder geval niet normaal.
Stomme vraag, maar zit het beschermplasticje er nog op?
Heb er naar mijn weten het normale plasticje eraf gehaald, die was duidelijk zichtbaar. Zal nog eens goed kijken maar denk dat er geen plastic op zitThe Wizard schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:44:
Stomme vraag, maar zit het beschermplasticje er nog op?
Zijn er al meer mensen die het dpi hebben aangepast? Heb er vanochtend even mee gespeeld en staat nu op 380. Echt super nice
Waarschijnlijk moet je LG geroot zijn om dat te kunnen doen?EJPostema schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:58:
Zijn er al meer mensen die het dpi hebben aangepast? Heb er vanochtend even mee gespeeld en staat nu op 380. Echt super nice
Wat voor verschil is er nu met de oude situatie?
[ Voor 7% gewijzigd door HaskoF op 16-04-2014 09:15 ]
Ja middels exposed framework en app settingsEJPostema schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:58:
Voor sommige apps 320, 380 of stock.
Klopt, voordeel is meer ruimte op je scherm aangezien icoontjes en text kleiner wordenHaskoF schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:14:
[...]
Waarschijnlijk moet je LG geroot zijn om dat te kunnen doen?
Wat voor verschil is er nu met de oude situatie?
[ Voor 33% gewijzigd door TheGrillmeister op 16-04-2014 09:20 ]
Hoeft niet per se via xposed. Je kan via een app de standaard DPI aanpassen. Dus dan heeft alles die DPI.Tichelmanm schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:17:
[...]
Ja middels exposed framework en app settings
Voor sommige apps 320, 380 of stock.
[...]
Klopt, voordeel is meer ruimte op je scherm aangezien icoontjes en text kleiner worden
Je zult via xposed wel de camera terug op stock moeten zetten.
Maar voordeel is idd meer ruimte omdat alles iets kleiner wordt. Ik vind dat de telefoon veel beter uit de verf komt dan met de standaard dpi instelling. Nu heb je echt voordeel van het grote full HD scherm imho.
Verdere discussie op DPI e.d. horen thuis in het rooten topic aangezien er root voor nodig is;)
Ik heb screenshots in het topic gepost zodat je kunt zien wat het verschil in met de stock DPI janvanduschoten in "[LG G2] Rooten en Custom ROM's"
Hier graag weer ontopic
Ik heb screenshots in het topic gepost zodat je kunt zien wat het verschil in met de stock DPI janvanduschoten in "[LG G2] Rooten en Custom ROM's"
Hier graag weer ontopic
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Net reactie van mijn mail naar LG gehad met betrekking tot krassen op de camera lens.
Toestel kan te reparatie worden aangeboden bij de dealer en wordt gerepareed bij Teleplan
(nu nog stock flashen
)
Toestel kan te reparatie worden aangeboden bij de dealer en wordt gerepareed bij Teleplan
(nu nog stock flashen
Heren het lijkt dat na de upgrade van kitkat mijn batterij iets minder lang meegaat.
Ik heb SYNC en locatie uitstaan.
Helderheid staat op auto 40%
ik haal einde van de dag 17 uur en batterij is rond de 22%
Ik heb een screen on time van 2.34 uur.
Ik lees dat sommige 2 tot 3 dagen met hun telefoon doen... hebben jullie misschien tips
Ik heb SYNC en locatie uitstaan.
Helderheid staat op auto 40%
ik haal einde van de dag 17 uur en batterij is rond de 22%
Ik heb een screen on time van 2.34 uur.
Ik lees dat sommige 2 tot 3 dagen met hun telefoon doen... hebben jullie misschien tips
[ Voor 5% gewijzigd door HaskoF op 16-04-2014 11:59 ]
@HaskoF
Dat heb ik ook gemerkt met kitkat. Alles draait soepeler/smoother maar batterij gaat minder lang mee.
Dat heb ik ook gemerkt met kitkat. Alles draait soepeler/smoother maar batterij gaat minder lang mee.
In de release note stond:
battery life extended.
Ik merk daar heel weinig van .. Vind ik toch wel jammer. Accuduur was juist een van de sterke punten van de G2.
battery life extended.
Ik merk daar heel weinig van .. Vind ik toch wel jammer. Accuduur was juist een van de sterke punten van de G2.
Dit is dus onmogelijk bij mij... Of mijn batterij is gewoon dood.MrMistral schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:02:
[afbeelding]
Persoonlijk record bij normaal gebruik. Batterij was op 10% toen de lader erin ging![]()
![]()
Dit houdt in:
Surfen
Muziek luisteren (weet niet meer precies hoe lang, maar minimaal 2 uurtjes)
Spelletje (bc playground)
Serie gekeken (1 aflevering van 40/45 min)
Whatsappen (zeer regelmatig)
2 gesprekken van max 10 min per gesprek.
Blijft me toch elke keer verbazen.
Ik gebruik de G2 nu al bijna 6 maanden...
Er staat geen screen on time bij.
Wat mij vooral op valt is dat chrome best veel batterij vraagt. Voor de rest valt het allemaal wel mee.
Als bovenstaand, een half uur heeft gesurft en een half uur een spelletje heeft gespeeld, heeft hij dus een screen time van 2 uur. Dan haal je makkelijk 33 uur op een accu
Wat mij vooral op valt is dat chrome best veel batterij vraagt. Voor de rest valt het allemaal wel mee.
Als bovenstaand, een half uur heeft gesurft en een half uur een spelletje heeft gespeeld, heeft hij dus een screen time van 2 uur. Dan haal je makkelijk 33 uur op een accu
Ik gebruik Mahdi ROM. Kijk regelmatig series, bijna nooit games. Haal altijd iets van 8+ uur screen on time, over 1-2 dagen. Natuurlijk, als je hem een week standby laat staan kan je niet óók nog zo lang screen on time hebben ;p.
HAha ik keek net op de garantie termijn voor de LG en:
Uitzondering : Voor de batterij geldt een garantieperiode van 6 maanden.
Volgens mij heb je in de eu 2 jaar garantie op electronica. Wat is dat nou weer voor onzin 6 maanden garantie op batterij.
[ Voor 4% gewijzigd door Nilco op 16-04-2014 14:01 ]
Net nagekeken je hebt ook volgens de EU wet maar 6 maanden garantie op de accu.MEGATRON schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:00:
Volgens mij heb je in de eu 2 jaar garantie op electronica. Wat is dat nou weer voor onzin 6 maanden garantie op batterij.
gaat natuurlijk om slijtage, volgens mij kan je nog wel wat voor elkaar krijgen als je accu na bv 1 jaar helemaal opgezwollen is.
Das lekker. Je kan de batterij zelf niet vervangen dus als die na 7 maanden kapot is kan je je phone weggooien. Of heel duur door een bedrijf laten vervangen.
[ Voor 17% gewijzigd door Nilco op 16-04-2014 14:22 ]
psst... of je doet het heel stiekem zelf....
http://www.spareslg.com/b...-lg-d802-eac62058701.html (plaatje klopt volgens mij niet)
YouTube: LG G2 (D802) How to remove the backcover / Disassembly of the back cover
is niet het enige device met een "vaste accu"
http://www.spareslg.com/b...-lg-d802-eac62058701.html (plaatje klopt volgens mij niet)
YouTube: LG G2 (D802) How to remove the backcover / Disassembly of the back cover
is niet het enige device met een "vaste accu"
Ik heb geen probleem met de batterij duur hoor na de kitkat update. Het enige wat bij mij problemen oplevert is de ruis in de oordopjes waarvan ik echt hoop dat ze dat snel fixen. Screen on time is redelijk hoor denk ik. Het volgende is bij mij ter vergelijking zo'n beetje normaal gebruik, hou me niet in ofzo:

Met 3G aan?MrMistral schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:28:
Ik heb geen probleem met de batterij duur hoor na de kitkat update. Het enige wat bij mij problemen oplevert is de ruis in de oordopjes waarvan ik echt hoop dat ze dat snel fixen. Screen on time is redelijk hoor denk ik. Het volgende is bij mij ter vergelijking zo'n beetje normaal gebruik, hou me niet in ofzo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik koppel mijn G2 met bluetooth aan mijn auto. Nu kies ik dan in de auto de telefoon als muziekbron. Mijn telefoon zegt dan heel lief "geen liedjes gevonden" Nu wil hij waarschijnlijk met de native muziek app muziek gaan afspelen. Hoe kan ik het zo instellen dat hij dan Spotify aanslingert? Als Spotify eenmaal draait werkt alles prima namenlijk. Maar moet nu elke keer de telefoon uit mijn zak halen om Spotify aan te slingeren.
2 jaar toch? Want is het niet verwisselbaardHaskoF schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:53:
HAha ik keek net op de garantie termijn voor de LG en:
Ik lees net op nieuws: Google zet Camera-app in Play Store met functie voor nep-bokeh over de Google Camera-app.
Zou deze beter zijn dan de LG camera app?
Mazda MX-30
Die panorama applicatie van google (photosphere) is in ieder geval een stuk beter naar mijn meningnathalia schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:56:
Ik lees net op nieuws: Google zet Camera-app in Play Store met functie voor nep-bokeh over de Google Camera-app.
Verder heeft die google camera heel weinig opties, maar doet hetgeen hij moet doen.
[ Voor 9% gewijzigd door beOnt op 17-04-2014 09:03 ]
Probeer hem even zelf en test of jij hem beter vindt 
Kost niets, alleen wat moeite.
Ik heb hem er zelf ook op gezet om te testen maar nog niets gedaan.
Kost niets, alleen wat moeite.
Ik heb hem er zelf ook op gezet om te testen maar nog niets gedaan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Vandaag mijn G2 meegekregen. Kwam met Android 4.2, wat ik echt een rotzooi vond qua skin. Via 5(!) updates eindelijk 4.4.2 erop gekregen, maar de skin blijft een drama. Zoveel ruimte op het scherm dat gewoon verkeerd gebruikt wordt: vooral het notificatiescherm is redelijk "Android 2.3 based". Buiten de ROM (welke ik nu vervangen heb door CyanogenMod) is het op het eerste oog een prima toestel!
Daarom heb ik een combinatie van Nova Launcher en Xposed voor de Nexus look. Helemaal goed
Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic