Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

jelmervos schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:30:
[...]

Google Play: Silent Hours heeft "Disable the notification light", bedoel je dat?
Ja, zoiets maar helaas werkt dit niet op de G2 zie ik, hij werkt helaas niet. De maker gaf het al aan dat het waarschijnlijk niet werkt op een LG en dat blijkt helaas te kloppen. Het is ook geen erg probleem maar ik vind het wel handig om dingen automatisch aan en uit te schakelen / regelen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Ghost Ops schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:45:
Heeft iemand een idee wat de reden zou zijn dat mijn verbinding steeds blijft wegvallen op mijn g2?
Ik heb eigelijk net hetzeldfe, wel niet continue, maar als ik aan het bellen ben of gewoon tijdens gebruik
gebeurd het wel eens dat er plots een kruisje door de ontvangst staat, mobiel internet heeft dit nog vaker.

Ligt niet aan mijn gsm-verbinding, ligt puur aan de telefoon, heb ergens gelezen dat een andere RIL/Radio erop flashen helpt, maar garantie is dan jammer genoeg gebroken.

Die van mij moet er ook nog eens voor binnen, maar ik wacht nog even om te zien wat 4.4 brengt (tenzij het nog maanden duurt offcourse) kan goed zijn dat het dan ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53

Zorian

What the fox?

Wat mij opvalt is dat hij zeer regelmatig niet automatisch naar het mobiele netwerk overschakelt zodra ik WiFi uitschakel. Soms komt het na enkele minuten alsnog, maar vaak blijft het icoontje van 3g/H/4g gewoon weg totdat ik mobiele data uit/aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Bij mij doet hij ook wat quirky met het switchen tussen mobiele data en wifi. Het is niet dat het niet werkt, maar precies dat hij wat in de war is als ik wegloop van huis (en dus verwacht te switchen naar 3G vanaf Wifi) oid. Soms moet ik ook manueel wifi uitzetten, maar meestal gaat het wel goed.

Achja, je kunt niet alles hebben neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
in januari komt update 4.4 toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het eerste kwartaal van 2014 :) Januari hoort daar ook bij maar ik zou er niet op rekenen, houd maar rekening met maart, dan kan het niet te erg tegenvallen. Ik ben sowieso benieuwd of Android 4.4 wel een enorme meerwaarde heeft op de G2, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geruchten gingen al wat langer over de 4.4 update voor de internationale G2. Maar op 15 januari werd er een tweet gepost door LG Saudi Arabie dat de update inderdaad januari nog kwam. Vlak erna echter werd deze tweet terug gestrokken. Ondertusen heeft LG Italie ergens gezegd tegen z'n gebruikers dat het voor eind 1e kwartaal wordt. Dat kan dus januari, februari of maart worden (glas half vol of half leeg :p )

Kortom, het is nog steeds onduidelijk wanneer precies maar januari zie ik niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Vandaag terug gegaan met mijn donderdag aageschafte G2. Hij viel af en toe gewoon uit. Kreeg direct een nieuw toestel mee, maar daar zit er een kleine breuk bovenin het scherm :(
Krijg morgen mijn 3e toestel. Ben benieuwd of die wel naar behoren werkt.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Hoewel ik weinig verwacht van een headset die je bij een telefoon krijgt, is deze wel van erg slechte kwaliteit. Binnen ongeveer drie maanden kabelbreuk waardoor de remote niet meer werkt en als ik 'm in het toestel plug, dat pop-up menu onderin constant omhoog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:44

mambo No5

Bad Apple?

Dan heb je denk ik een maandagmorgenmodelletje; ik ben behoorlijk tevreden met het exemplaar wat bij mij meegeleverd is. Het is enkel jammer dat de draden zo stug zijn, maar voor de rest geen klachten van mijn kant. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
mambo No5 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:24:
Dan heb je denk ik een maandagmorgenmodelletje; ik ben behoorlijk tevreden met het exemplaar wat bij mij meegeleverd is. Het is enkel jammer dat de draden zo stug zijn, maar voor de rest geen klachten van mijn kant. :)
Ik ga kijken of hier garantie op zit. Overigens zijn het verder prima oordoppen. Geluid is niet denderend, maar het zijn wel in-ears met siliconen dopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Ops
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-09 16:18
Stidge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:57:
[...]

Je zult iets meer informatie moeten geven als je wilt dat we je kunnen helpen. Slecht mobiel netwerk in de buurt? Andere telefoons zelfde probleem? Slecht ontvangst in de kamer? Verbinding van 2G/3G/4G, wifi?
Het lag volgens mij grotendeels door 4g. Nu ik hem op alleen 3g heb gezet is het veel minder vaak dat mijn g2 zijn signaal weg valt. Ik heb er zelf geen last meer van nu. Moet wel zeggen signaal blokjes blijven maar 1 of 2 vaak... xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Framoes schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:29:
[...]

Ik ga kijken of hier garantie op zit. Overigens zijn het verder prima oordoppen. Geluid is niet denderend, maar het zijn wel in-ears met siliconen dopjes.
Je mag de mijne ook wel hebben, gebruik ze toch niet :)
Ghost Ops schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:45:
[...]

Het lag volgens mij grotendeels door 4g. Nu ik hem op alleen 3g heb gezet is het veel minder vaak dat mijn g2 zijn signaal weg valt. Ik heb er zelf geen last meer van nu. Moet wel zeggen signaal blokjes blijven maar 1 of 2 vaak... xd
Heb ik ook wel last van gehad. Toen nog volledig op 3G. Na een maand gebruik was het ineens weg zonder een update ofzo gedaan te hebben. Beetje krom maar ben er in ieder geval blij mee! Gebruik zelf KPN/Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws over KitKat. Volgens deze site http://www.mrmad.de/lg-g2...e-testphase-begonnen-2401 is de testfase begonnen maar zal hij iets afwijken van de Koreaanse versie. Iets beter zal hij worden voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Als ik op mijn vorige toestellen (Nexus 4 & Samsung S Plus & Samsung Ace) een foto had kon ik die bij snijden. Kan dat op mijn LG G2 ook? Ik kan het namelijk niet vinden.

PS: Stel ik dit in het goede topic, kwam niet echt wegwijs hier.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Uiteraard kan dat. Bij een geopende foto (bijvoorbeeld in de Gallery) op de optie knop (de drie horizontale streepjes onderin je beeld) drukken en voor bijsnijden kiezen.

Veel snijplezier! :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 17-09 20:55
PaT schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:29:
Uiteraard kan dat. Bij een geopende foto (bijvoorbeeld in de Gallery) op de optie knop (de drie horizontale streepjes onderin je beeld) drukken en voor bijsnijden kiezen.

Veel snijplezier! :)
_O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hallo, hoe plaats ik met de Smartphone een screenshot op deze site?
Ik heb een LG g2.
Er staat hierboven tussen de tekens geen plaatje plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

wilke77 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:37:
Ik heb een LG g2.
Druk eens op meer. ;)
Dit is overigens geen G2 vraag maar een algemene vraag over het responsive design van de website. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:37:
Ik heb een LG g2.
Via upload sites of sites als Twitter of Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Is het bij de G2 mogelijk om dat LG-logo op de voorkant weg te halen?
Vind dat zwarte vlak van de Nexus 5 echt mooi, de G2 heeft weer zo'n stom flitsend zilver LG-logo erop...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
MacorgaZ schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:50:
Vind dat zwarte vlak van de Nexus 5 echt mooi, de G2 heeft weer zo'n stom flitsend zilver LG-logo erop...
Ja, met een watervaste marker. Anders zal je er mee moeten leven.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoiz op 27-01-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
MacorgaZ schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:50:
Hoe wilde je dat gaan doen dan? Het zit onder het glas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
cordonbleu schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Hoe wilde je dat gaan doen dan? Het zit onder het glas...
Ah zonde, ik herinnerde me dat bij een andere telefoon het heel voorzichtig weg te halen was, gewoon zo'n soort inkt-logo helemaal op de buitenste laag zeg maar.
Bedankt voor de info :)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Bvelleko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:06:
[...]

Je mag de mijne ook wel hebben, gebruik ze toch niet :)
Heb besloten toch maar nieuwe in-ears aan te schaffen. Heb ik gelijk ook beter geluid.

Bedankt voor het aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Hebben meer mensen er ervaring mee dat de standaard datateller niet klopt? Als ik op mn telefoon kijk, heb ik 632 mb gebruikt, volgens Simyo zit ik al over de 1000mb die in mijn bundel zit.

Ik ga nu maar een andere data manager downloaden, maar jammer dat het blijkbaar dus weer nodig is :(

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik wil graag de widget op mijn lockscreen volledig uitgeklapt zien als ik hem aantap maar nu is hij eerst klein en moet ik eerst naar links of rechts swipen en dan weer terug om hem fullscreen te krijgen. Ik kan geen instelling vinden in de standaard instellingen, ook zie ik geen optie in de Xposed modules.
Is dit al iemand gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

arjanpvt schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:51:
Hebben meer mensen er ervaring mee dat de standaard datateller niet klopt? Als ik op mn telefoon kijk, heb ik 632 mb gebruikt, volgens Simyo zit ik al over de 1000mb die in mijn bundel zit.

Ik ga nu maar een andere data manager downloaden, maar jammer dat het blijkbaar dus weer nodig is :(
Heeft dat niet te maken met dat Simyo allicht afrondt op hele kb's? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

arjanpvt schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:51:
Zelfde hier met Simyo, al is het verschil bij jou wel heel groot.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Oh, negeer mijn vorige bericht maar :D
Het is mijn eerste maand bij Simyo, abonnement is ingegaan op 9 januari. Ik dacht dat het abonnement dan loopt van 9 januari tot 8 februari, maar het loopt t/m 31 januari. Daarom krijg ik ook maar mb's 22/31*1000mb = 710mb. Een dergelijk verschil van 60mb dat geloof ik wel.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krupoex
  • Laatst online: 23-10-2020
Beste Tweakers,

Ik ben al 3 maanden trotse bezitter van de LG G2.
Had er ook meteen die Quickwindow Cover van LG zelf erbij gehaald.

Er zit alleen een ijzeren randje bij dat raampje van die cover die krassen maakt op het scherm.
Die krassen zitten precies in de vorm van dat raampje.
In het begin begon de kras alleen maar aan de rechterkant, maar nu is te zien dat die kras zit ook helemaal rondom het raampje laat zien.

Ik heb dit gemeld bij LG en er foto's van doorgestuurd en wacht nog op antwoord van hun.

Ik ben benieuwd of andere mensen dit probleem ook ondervonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Krupoex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:13:
Beste Tweakers,

Ik ben al 3 maanden trotse bezitter van de LG G2.
Had er ook meteen die Quickwindow Cover van LG zelf erbij gehaald.

Er zit alleen een ijzeren randje bij dat raampje van die cover die krassen maakt op het scherm.
Die krassen zitten precies in de vorm van dat raampje.
In het begin begon de kras alleen maar aan de rechterkant, maar nu is te zien dat die kras zit ook helemaal rondom het raampje laat zien.

Ik heb dit gemeld bij LG en er foto's van doorgestuurd en wacht nog op antwoord van hun.

Ik ben benieuwd of andere mensen dit probleem ook ondervonden hebben.
Ja, een simpele zoektocht op Google leert dat dit een zeer bekend probleem is. Dit was ook de reden dat ik zelf geen quickwindow cover heb gehaald.
Als het goed is krijg je gewoon garantie hierop, dat is althans wat ik opmaak uit Google-zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krupoex
  • Laatst online: 23-10-2020
Zorean schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Ja, een simpele zoektocht op Google leert dat dit een zeer bekend probleem is. Dit was ook de reden dat ik zelf geen quickwindow cover heb gehaald.
Als het goed is krijg je gewoon garantie hierop, dat is althans wat ik opmaak uit Google-zoekresultaten.
Bron: ?

Kan ik die links naar LG sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Krupoex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:17:
[...]

Bron: ?

Kan ik die links naar LG sturen.
Bron: Zo ongeveer elk zoekresultaat op Google als je zoek op de naam + scratching o.i.d.
Ik denk trouwens dat je beter hier heen kan gaan voordat de mods boos worden. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 29-01-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Chaos-Zero schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:17:
Vandaag terug gegaan met mijn donderdag aageschafte G2. Hij viel af en toe gewoon uit. Kreeg direct een nieuw toestel mee, maar daar zit er een kleine breuk bovenin het scherm :(
Krijg morgen mijn 3e toestel. Ben benieuwd of die wel naar behoren werkt.
Ik heb de mijne nu 2 weken, en vandaag opeens tot 3 keer aan toe dat hij smiddags uit het niets begon met rebooten. Ik gebruikte hem geneens, lag voor me en opeens opnieuw starten.. Las op google dat dit vaker voorkomt, andere mensen hier ook ervaring mee? Heb niet de gmail als widget, gewoon alleen de klok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strata
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb onlangs een LG G2 32gb geimporteerd uit azie en nu merk ik dat ik geen 4G kan gebruiken met mijn Vodafone RED abbonement.
Bij 'network mode' in de settings staat ook alleen de opties GSM/WCDMA en geen LTE.
Nu heb ik via het XDA forum een methode gevonden om LTE aan te zetten dmv 3845#*802# in de dialer te toetsen, maar deze vervat weer als de telefon op stanby staat.
Zijn er meerderen hier tegenaan gelopen en is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

strata schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:55:
Ik heb onlangs een LG G2 32gb geimporteerd uit azie en nu merk ik dat ik geen 4G kan gebruiken met mijn Vodafone RED abbonement.
Bij 'network mode' in de settings staat ook alleen de opties GSM/WCDMA en geen LTE.
Nu heb ik via het XDA forum een methode gevonden om LTE aan te zetten dmv 3845#*802# in de dialer te toetsen, maar deze vervat weer als de telefon op stanby staat.
Zijn er meerderen hier tegenaan gelopen en is hier ook een oplossing voor?
Wellicht een EU firmware flashen zoals reeds is aangegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:14
Iemand die me kan zegge, hoe je de gastmodus kan uitzetten?
Het vinkje bij "gastmodus gebruiken" aan/uit vinken geeft geen resultaat, waardoor gastmodus actief blijft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, erg bijzonder. Ik heb het hier eens aangezet en later weer uit, ging probleemloos. Probeer hem anders eens uit te zetten en dan het toestel volledig uit en aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:14
Opstarten mocht niet helpen maar het toestel aan/uit heeft het probleem opgelost, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
Moris schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:56:
Iemand die me kan zegge, hoe je de gastmodus kan uitzetten?
Het vinkje bij "gastmodus gebruiken" aan/uit vinken geeft geen resultaat, waardoor gastmodus actief blijft :?
Normaal gezien ga je naar settings, dan lock screen settings en daar dan 'select screen lock' veranderen. Dit zou de hele guest mode moeten deactiveren, wel nadat je de guest mode manueel hebt uitgezet in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

En mijn LG doet sinds vanochtend niks meer.
Vanochtend wakker geworden, ff mn mail checken, maar knock on werkt niet.
Daarnaast kan ik hem ook niet aan krijgen met de power knop.
Een whatsapp erheen sturen hoor ik ook niet aankomen.
En het groene lampje blijft knipperen.

Iemand een idee?
Normaal zou ik de accu eruit halen maar dat kan niet.

Edit:
Hard reset gedaan, dat werkte.
Met behulp van dit filmpje
YouTube: How To Fix Crashed/Frozen/Not Responding - LG G2

[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 01-02-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 17-09 20:55
Hier sinds gisteren ook in het bezit van een G2, een witte :) Raar dat LG één van de weinigen is die op dit moment nog een geheel witte telefoon levert. Dat is ook één van de redenen dat ik deze verkopen heb boven de Nexus 5. Maar ook de erg goede accu en de relatief betere camera speelde een rol.

Het feit dat ik de Nexus 5 wel serieus overwoog heeft er wel voor gezorgd dat ik de LG gelijk van een andere rom heb voorzien. Er draait nu CM 11 op. Tot nu toe lijkt alles het te doen zoals het hoort, ook al is het nog een nightly build.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

tha_crazy schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:39:
Ik heb dit eigenlijk geregeld. Met heel lang de power knop indrukken krijg ik 'm dan weer aan de praat. Ik zal er wel vanaf komen zodra Kit Kat komt en ik een fatsoenlijke custom ROM er op zet ipv de 'bewerkte' officiele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Beste mede LG G2 bezitters,

sinds deze week heb ik een G2 in bezit en tot op heden ben ik best tevreden over de looks en feels van de G2. Veel beter dan de Huawei Ascend Mate. zie mijn vorig bericht waarom.

Maar ik loop weer tegen een oud bekend probleem aan, namelijk dat ik geen WhatsApp berichten / notificaties te horen krijgt als de telefoon in ruststand is.
Wel krijg ik berichten te horen als de G2 wordt opgeladen en in ruststand is.
Bij mijn weten heb ik de juiste instellingen bepaald.
Met email ben ik nog niet bekend met het zojuist genoemde probleem, daar heb ik de G2 te kort voor, maar zal denk ik wel hetzelfde euvel zijn die ik met de HAM ook had.

Voor internet maak ik alleen maar gebruik via WiFi.

Mijn vraag aan jullie mede bezitters is: hebben jullie dit probleem ook en hoe kan dit euvel oplossen met welke instellingen??
Te denken aan WhatsApp of de G2 zelf (misschien energie settings?). Eventueel mail settings zou ook fijn zijn. Ik maak gebruik van Outlook en die in de G2 zit als mailcliënt.

Ik kom er niet uit, heb al veel in de instellingen gezocht, waarschijnlijk zoveel dat ik een blinde vlek heb.
Maar op XDA vind ik ook een bericht over mijn genoemde probleem, maar helaas zonder oplossing.

Alvast bedankt voor het eventueel reageren.

[ Voor 22% gewijzigd door aliberto op 02-02-2014 12:33 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:27
aliberto schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:19:
Beste mede LG G2 bezitters,

sinds deze week heb ik een G2 in bezit en tot op heden ben ik best tevreden over de looks en feels van de G2. Veel beter dan de Huawei Ascend Mate. zie mijn vorig bericht waarom.

Maar ik loop weer tegen een oud bekend probleem aan, namelijk dat ik geen WhatsApp berichten te horen krijgt als de telefoon in ruststand is. Bij mijn weten heb ik de juiste instellingen bepaald.
Met email ben ik nog niet bekend met het zojuist genoemde probleem, daar heb ik de G2 te kort voor, maar zal denk ik wel hetzelfde euvel zijn die ik met de HAM ook had.

Voor internet maak ik alleen maar gebruik via WiFi.

Mijn vraag aan jullie mede bezitters is: hebben jullie dit probleem ook en hoe kan dit euvel oplossen met welke instellingen??
Te denken aan WhatsApp of de G2 zelf (misschien energie settings?). Eventueel mail settings zou ook fijn zijn. Ik maak gebruik van Outlook en die in de G2 zit als mailcliënt.

Ik kom er niet uit, heb al veel in de instellingen gezocht, waarschijnlijk zoveel dat ik een blinde vlek heb.
Maar op XDA vind ik ook een bericht over mijn genoemde probleem, maar helaas zonder oplossing.

Alvast bedankt voor het eventueel reageren.
Je heb ook de geavanceerde wifi instellingen gevonden?
Ik krijg direct notificaties van e-mail of whatsapp met deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i1226.photobucket.com/albums/ee405/testje321/Screenshot.png

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Mr_Blobby schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:38:
[...]
[afbeelding]
Bedankt voor het tonen van je instellingen.
Ik was net ook op de WhatsApp helpdesk pagina aan het kijken en daar werd me iets verteld als Google Hangouts aanmelden en afmelden. Bij mijn weten snap ik de link niet tussen die 2.
Ik gebruik zelf geen Hangouts, maar heb maar gedaan wat er stond in de FAQ van WhatsApp

Zojuist kwam ik door de FAQ erachter dat wat je me toonde met de afbeelding daar ook omschreven stond.
Bij toeval stond bij mij de Wi-Fi op altijd aan. Wel heb ik om te testen de Wi-Fi energie beheer op uit gezet, zodoende meer energie vretend, maar ben benieuwd of dit voor mij het probleem oplost...
Het antwoord met de eindresultaten heb je dus nog tegoed van me.

Ik heb mogelijk nog een paar instellingen te gaan. Morgen hoor je meer van me. Nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

aliberto schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Bedankt voor het tonen van je instellingen.
Ik was net ook op de WhatsApp helpdesk pagina aan het kijken en daar werd me iets verteld als Google Hangouts aanmelden en afmelden. Bij mijn weten snap ik de link niet tussen die 2.
Ik gebruik zelf geen Hangouts, maar heb maar gedaan wat er stond in de FAQ van WhatsApp

Zojuist kwam ik door de FAQ erachter dat wat je me toonde met de afbeelding daar ook omschreven stond.
Bij toeval stond bij mij de Wi-Fi op altijd aan. Wel heb ik om te testen de Wi-Fi energie beheer op uit gezet, zodoende meer energie vretend, maar ben benieuwd of dit voor mij het probleem oplost...
Het antwoord met de eindresultaten heb je dus nog tegoed van me.

Ik heb mogelijk nog een paar instellingen te gaan. Morgen hoor je meer van me. Nogmaals bedankt
Ik heb ook verhalen gehoord over routerproblemen. Daar kan het misschien ook door komen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Zelf sinds twee dagen de 32GB Black. Wat een heerlijk toestel. Batterij en scherm zijn vooral super. Nu op 68% en 9,5 uur verder bij normaal gebruik (whatsappen, browsen, facebook, spelletje, paar fotos). Staat trouwens wel een klein foutje in de TS. Volgens de tekst zit er een nanosim in, maar er zit toch echt een microsim in :) Is het trouwens mogelijk om zonder third party apps de kleur van de notificatieled in te stellen?

[ Voor 0% gewijzigd door MrMistral op 02-02-2014 20:14 . Reden: spelling ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
MrMistral schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:13:
.. Is het trouwens mogelijk om zonder third party apps de kleur van de notificatieled in te stellen?
Nee, je kan niet afwijken van de kleuren die zijn gekozen voor de verschillende notificaties.
Je kan wel per contactpersoon een kleur kiezen.
Daarnaast hebben veel apps zelf mogelijkheden om de kleur van de notificatieled aan te passen, zoals K-9 Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Ik heb zojuist deze harrie besteld, iemand tips voor bij het installeren?

http://www.aliexpress.com/snapshot/6011020916.html

Zat eerst te denken om de digitizer los te bestellen, maar die zit gelamineerd aan de lcd, dus om problemen te voorkomen maar de hele assembly besteld voor 82 euro.

Nu heb ik dus een goede lcd over met kapotte digitizer, zou ik deze kunnen aansturen op een of andere manier en hier een mooi display voor op mijn keyboard oid van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Mr_Blobby schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:30:
[...]
Nee, je kan niet afwijken van de kleuren die zijn gekozen voor de verschillende notificaties.
Je kan wel per contactpersoon een kleur kiezen.
Daarnaast hebben veel apps zelf mogelijkheden om de kleur van de notificatieled aan te passen, zoals K-9 Mail.
Dit kan dus wel. Ga bij de instellingen naar het tabblad 'weergave', scroll naar beneden naar 'notificatie led' en druk "lang" op de tekst (dus niet de toggle omzetten). Er opent nu een menu waar je de kleuren kan aanpassen. Werkt prima, alleen groupchats van WhatsApp blijven altijd wit knipperen. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
PaT schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:45:
[...]

Dit kan dus wel. Ga bij de instellingen naar het tabblad 'weergave', scroll naar beneden naar 'notificatie led' en druk "lang" op de tekst (dus niet de toggle omzetten). Er opent nu een menu waar je de kleuren kan aanpassen. Werkt prima, alleen groupchats van WhatsApp blijven altijd wit knipperen. Have fun!
Met lang ingedrukt houden op de tekst gebeurt er bij mij niets (ik draai D80210a-EUR-XX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb de 210e versie, maar deze functionaliteit heeft er vanaf het begin in gezeten. Overigens ontdek ik dat "lang" niet klopt, het is gewoon aantikken.Ik krijg dan dit menu:

led aanpassen

Daarnaast kan je bijvoorbeeld in WhatsApp zelf bij instellingen de LED kleur ook aanpassen.

[ Voor 42% gewijzigd door PaT op 03-02-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
PaT schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:45:
[...]

Ik kan in dat menu op geen enkele manier de kleur aanpassen hoor! Het enige wat daar kan is voor de individuele onderdelen het ledje aan of uit zetten. Dus ben benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
MrMistral schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:34:
[...]

Ik kan in dat menu op geen enkele manier de kleur aanpassen hoor! Het enige wat daar kan is voor de individuele onderdelen het ledje aan of uit zetten. Dus ben benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :+
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

MrMistral schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:34:
[...]

* PaT gaat zich in een hoekje lopen schamen....
Dat menu is inderdaad alleen maar voor aan/uit....

Maar in WhatsApp kan je WEL de kleur aanpassen

kleuren led notificatie whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je constant een klok in beeld die niet uit gaat op deze Phone?

Bij mijn Xperia S zat daar een optie in de alarm app , maar bij deze nieuwe zie ik die niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 18:20

BPP

Ik heb een vraagje. Ik heb vorige week mijn LG G2 ontvangen van eGlobal. Gelijk daarna een europese rom geflashd zodat ik wel (in de toekomst) 4G kan ontvangen. Alles lijkt goed te zijn gegaan, maar als ik mijn tele2 kaartje erin stop kan ik 4G niet selecteren want hij staat er niet tussen. Ik heb alleen de keuze tussen GSM/UMTS, Alleen UMTS en Alleen GSM. Maar wanneer ik mijn Telfort kaartje erin stop heb ik wel een extra optie met GSM/UMTS en LTE automatisch (of dergelijks), dit terwijl ze volgens mij allebei nog geen 4G hebben? Heb ik mijn rom verkeerd geflashed of hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
tha_crazy schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:39:
Vanochtend wakker geworden, ff mn mail checken, maar knock on werkt niet.
Daarnaast kan ik hem ook niet aan krijgen met de power knop.
Een whatsapp erheen sturen hoor ik ook niet aankomen.
En het groene lampje blijft knipperen.

Iemand een idee?
Normaal zou ik de accu eruit halen maar dat kan niet.

Edit:
Hard reset gedaan, dat werkte.
Met behulp van dit filmpje
YouTube: How To Fix Crashed/Frozen/Not Responding - LG G2
Raar, mijn g2 ging net ook niet meer aan. Dacht dat de batterij op was dus opnieuw aan het opladen, gaat hij opeens weer aan op 26%. AL mijn instellingen weg, alsof hij weer op de fabrieksinstellingen staat..

Gaat lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
BPP schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:45:
Ik heb een vraagje. Ik heb vorige week mijn LG G2 ontvangen van eGlobal. Gelijk daarna een europese rom geflashd zodat ik wel (in de toekomst) 4G kan ontvangen. Alles lijkt goed te zijn gegaan, maar als ik mijn tele2 kaartje erin stop kan ik 4G niet selecteren want hij staat er niet tussen. Ik heb alleen de keuze tussen GSM/UMTS, Alleen UMTS en Alleen GSM. Maar wanneer ik mijn Telfort kaartje erin stop heb ik wel een extra optie met GSM/UMTS en LTE automatisch (of dergelijks), dit terwijl ze volgens mij allebei nog geen 4G hebben? Heb ik mijn rom verkeerd geflashed of hoe komt dit?
Komt ondat je met Telfort op het KPN netwerk zit waar feitelijk wel 4G mogelijk is:) Tele2 heeft idd nog geen 4G actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
PaT schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:00:
[...]

* PaT gaat zich in een hoekje lopen schamen....
Dat menu is inderdaad alleen maar voor aan/uit....

Maar in WhatsApp kan je WEL de kleur aanpassen

[afbeelding]
Hahaha np!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt dus voor mij definitief de LG dus. Gisteren bij KPN geweest (in de winkel) en de betreffende verkoper vroeg direct waarom LG. Ik zei 32GB, goede batterij en de camera die goed is. Aldus de persoon van dienst geeft de camera hele slechte foto's. Hierdoor ben ik weer gaan twijfelen. Maar nu ik zo deze thread doorlees ga ik toch voor de G2. Ik vond hem al mooi, maar door jullie commentaar weet ik het zeker. Nog 2 weken wachten en dan mag ik vernieuwen. Hoe zit het met draadloos opladen? Kan dat nu wel of niet? En er zit gewoon een microsim in toch? ook bij de 32GB. Dank voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Denk de KPN-medewerker jou probeerde om te praten naar een ander toestel (toen jij over 32GB begon dacht hij waarschijnlijk 'kut wij verkopen alleen de 16GB'). Slechte camera? Ok, het is misschien niet de snelste camera of fantastisch met weinig licht, maar hij kan zeker hele mooie plaatjes schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Bestaat er een mogelijkheid om de stock android camera te gebruiken ipv de LG camera applicatie?
Die panoroma functie van android is subliem, ik snap niet waarom ze hun eigen app ontwerpen daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crankthisup schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:50:
Denk de KPN-medewerker jou probeerde om te praten naar een ander toestel (toen jij over 32GB begon dacht hij waarschijnlijk 'kut wij verkopen alleen de 16GB'). Slechte camera? Ok, het is misschien niet de snelste camera of fantastisch met weinig licht, maar hij kan zeker hele mooie plaatjes schieten.
Hij had de het toestel een week gehad en alle foto's waren schokkering. Kan natuurlijk aan de camera liggen of aan de verkoper van dienst. Toen ik dit hoorde had al een vermoeden dat het aan hem zou liggen. Ja die 32GB heeft KPN zelf niet. Gelukkig hebben andere toko's deze wel en natuurlijk ga ik hem daar bestellen. Mooi bij coolblue afhalen. Ik zei ook verder dat cameratechnisch je het niet kan vergelijken met een systeem / spiegelreflex camera. Heb jarenlang android gehad en sinds een jaar windows phone. De huidige WP's zijn gewoon niet goed genoeg. De 1020 heeft mooie cam, maar hardwarematig brengt hij te wenig. Kortom terug naar android icm met de LG G2! Ik ben overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:26
Camera heeft (of had, heb het toestel zelf niet meer dus misschien opgelost bij firmware updates?) vooral moeite in situaties met minder licht. Overdag maakte hij prachtige fotos (vond ze vaak mooier dan die van mijn Z1) maar 's avonds, of binnen, werd het snel minder.

Ook weer afhankelijk van waarvan je fotos maakt, als stilstaande objecten dan is er door de OIS icm langere sluitertijd nog steeds best prima te fotograferen. Maar bij bewegende objecten (mensen) wordt het dan al snel matiger.

Blijft een prachtig toestel die zeker geen 'hele slechte fotos' maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wilde ik horen! Bedankt voor jullie reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Laatst online: 20-07 17:47
m0ridin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:16:
Camera heeft (of had, heb het toestel zelf niet meer dus misschien opgelost bij firmware updates?) vooral moeite in situaties met minder licht. Overdag maakte hij prachtige fotos (vond ze vaak mooier dan die van mijn Z1) maar 's avonds, of binnen, werd het snel minder.

Ook weer afhankelijk van waarvan je fotos maakt, als stilstaande objecten dan is er door de OIS icm langere sluitertijd nog steeds best prima te fotograferen. Maar bij bewegende objecten (mensen) wordt het dan al snel matiger.

Blijft een prachtig toestel die zeker geen 'hele slechte fotos' maakt.
Kan je je voorstellen dat als ik zinnen lees als "Maar bij bewegende objecten (mensen) wordt het dan al snel matiger." of "zeker geen 'hele slechte fotos' maakt." het nogal pauper over bij me komt? We hebben het over de flagship van LG en niet een simpele middenmotor dacht ik zo.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

nielZify schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Kan je je voorstellen dat als ik zinnen lees als "Maar bij bewegende objecten (mensen) wordt het dan al snel matiger." of "zeker geen 'hele slechte fotos' maakt." het nogal pauper over bij me komt? We hebben het over de flagship van LG en niet een simpele middenmotor dacht ik zo.... :F
De camera zelf is tot heel veel in staat zeggen ze. Alleen de app voor de camera is nog te ruw en moet opgepoetst worden samen met de drivers voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Sinds vorig jaar november heb ik ook de LG G2. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het toestel, er is echter één ding waar ik me veel aan stoor en dat is het volgende:

Tijdens sommige telefoongesprekken kan de 'andere kant' mij opeens niet meer horen, dit gebeurd regelmatig en uiteraard zeer vervelend. Het is niet bij alle telefoongesprekken en op verschillende locaties.
In de eerste instantie dacht ik dat het probleem in het toestel zat, maar nadat het toestel omgeruild was bleef ik het probleem houden. Ook ligt het niet aan mijn provider Simyo (KPN netwerk), simkaart is nieuw en in andere toestellen heb ik geen problemen.
Ik gebruik ook de Quick Window Case van LG, maar dit heeft er volgens mij niet mee te maken.

Mijn vraag aan jullie is of deze problemen bekend voor komen en of deze zijn te verhelpen?
Als de problemen blijven zit ik er aan te denken om hem te verkopen en een nieuw toestel aan te schaffen, de kwaliteit van telefoongesprekken zijn voor mij erg belangrijk.

Bedankt voor het meedenken!

Groet Wigerus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:54:
Goedemorgen,

Sinds vorig jaar november heb ik ook de LG G2. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het toestel, er is echter één ding waar ik me veel aan stoor en dat is het volgende:

Tijdens sommige telefoongesprekken kan de 'andere kant' mij opeens niet meer horen, dit gebeurd regelmatig en uiteraard zeer vervelend. Het is niet bij alle telefoongesprekken en op verschillende locaties.
In de eerste instantie dacht ik dat het probleem in het toestel zat, maar nadat het toestel omgeruild was bleef ik het probleem houden. Ook ligt het niet aan mijn provider Simyo (KPN netwerk), simkaart is nieuw en in andere toestellen heb ik geen problemen.
Ik gebruik ook de Quick Window Case van LG, maar dit heeft er volgens mij niet mee te maken.

Mijn vraag aan jullie is of deze problemen bekend voor komen en of deze zijn te verhelpen?
Als de problemen blijven zit ik er aan te denken om hem te verkopen en een nieuw toestel aan te schaffen, de kwaliteit van telefoongesprekken zijn voor mij erg belangrijk.

Bedankt voor het meedenken!

Groet Wigerus
Ik heb hier geen last van.
Ik bel veel en word ook vaak gebeld. Ik heb dit probleem nog niet meegemaakt. Ik heb dit toestel nu ruim een maand. Ik heb een abonnement van T-Mobile. Hoop dat je het probleem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je je vinger niet voor de microfoon? Achter 1 van de 2 "speakergrillen" zit de microfoon, geen speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik hou mijn vinger niet voor de microfoon. Ik heb wel het idee dat de problemen vooral voorkomen nadat het gesprek een moment is stilgevallen (er wordt even niet gepraat), het lijkt er op dat de microfoon daarna van slag is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Misschien even wat klooien met die ruisonderdrukkingsfunctie in het instellingen menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Zojuist mijn LG G2 opgehaald icm met een verlenging bij hi :)

Nu alles instellen/rooten etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou dat rooten eerst even doen anders ben je waarschijnlijk je instellingen kwijt :)
Alles over rooten e.d. mag verder in [LG G2] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Nog 1 nachtje slapen dan is ie binnen.

Heb de LG G2 32gb besteld voor 26 per maand en 99e bij betaald.
Heb er zin in ! (Kom van een Galaxy SII)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:18:
Ik zou dat rooten eerst even doen anders ben je waarschijnlijk je instellingen kwijt :)
Nadat ik alle apps had geïnstalleerd Idd geroot voordat ik verder ging. Xposed erop en Nova launcher. Voorlopig wel uitgekloot erg fijne telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

janvanduschoten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:18:
Zover ik weet verlies je enkel tijd en de maagdelijkheid van je toestel als je root hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Hoiz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:37:
Misschien even wat klooien met die ruisonderdrukkingsfunctie in het instellingen menu?
Zelf heb ik ook het zelfde probleem. Er is weinig in te stellen met de ruisonderdrukking. Beide mogelijkheden boden bij mij in ieder geval geen oplossing.

Ook heb ik mijn toestel geroot en er een totaal andere ROM op gezet, daarmee bleef het probleem gewoon bestaan. Softwarematig zal het probleem dus niet kunnen zijn.

Persoonlijk heb ik er het meeste last van in rustige omgevingen, zonder veel achtergrondgeluid. Ondanks dat is het in drukke omgevingen ook regelmatig voorgekomen. Af en toe helpt het om van oor te wisselen, vaak niet. Op diverse manieren vasthouden lijkt ook geen verschil te maken.

Wat ik nog steeds curieus vind is dat het alleen bij mij (en dus nu ook wat anderen) voor te komen. Als ik vrienden gewoon laat bellen met mijn telefoon is het probleem niet reproduceerbaar.

Inmiddels overweeg ik om een BT headsetje te kopen zodat ik in ieder geval gewoon zonder zorgen kan bellen. Of ik verkoop het toestel gewoon en ga over naar een Nexus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Baelrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:05:

Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Bvelleko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:46:
[...]

Zelf heb ik ook het zelfde probleem. Er is weinig in te stellen met de ruisonderdrukking. Beide mogelijkheden boden bij mij in ieder geval geen oplossing.

Ook heb ik mijn toestel geroot en er een totaal andere ROM op gezet, daarmee bleef het probleem gewoon bestaan. Softwarematig zal het probleem dus niet kunnen zijn.

Persoonlijk heb ik er het meeste last van in rustige omgevingen, zonder veel achtergrondgeluid. Ondanks dat is het in drukke omgevingen ook regelmatig voorgekomen. Af en toe helpt het om van oor te wisselen, vaak niet. Op diverse manieren vasthouden lijkt ook geen verschil te maken.

Wat ik nog steeds curieus vind is dat het alleen bij mij (en dus nu ook wat anderen) voor te komen. Als ik vrienden gewoon laat bellen met mijn telefoon is het probleem niet reproduceerbaar.

Inmiddels overweeg ik om een BT headsetje te kopen zodat ik in ieder geval gewoon zonder zorgen kan bellen. Of ik verkoop het toestel gewoon en ga over naar een Nexus 5.
Een enkeltje garantie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Bvelleko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:46:
[...] Of ik verkoop het toestel gewoon en ga over naar een Nexus 5.
Een ander opzadelen met het probleem is niet zo netjes en de batterij van de Nexus 5 is niet bepaald je-van-het. Ik zou gewoon van je garantie gebruikmaken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Coolblue (brengt je naar pdashop.nl) ik bel niet zoveel en internet veel. Dus heb relatief weinig minuten, maar 1500 mb interwebz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Baelrog schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:05:

Dan weet je niet wat je mee maakt, want de LG g2 is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Zou ik nog wel kunnen doen hoewel ik niet het idee heb dat er echt een defect is.
Domokun schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:31:
[...]

Een ander opzadelen met het probleem is niet zo netjes en de batterij van de Nexus 5 is niet bepaald je-van-het. Ik zou gewoon van je garantie gebruikmaken inderdaad.
Het speelt vooralsnog alleen bij mij persoonlijk, verschillende andere mensen die ik heb laten bellen met mijn telefoon hadden nergens last van. Uiteraard zou ik nooit zomaar een telefoon verkopen zonder opgegeven reden, logischerwijs staat het vrij aan de koper om het uitgebreid te testen voor hij hem overneemt.

Overigens wel een goed punt om eens te kijken of dit onder garantie te fixen is. Was er iets te veel van overtuigd dat het aan mezelf lag en dus geen defect zou zijn. Ik hou jullie hier wel even op de hoogte van de vorderingen met de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:52
Ik had het microfoon probleem met mijn oude Xperia S. Een vriend van mij hoorde ik destijds contant over de nexus One.

Blijkt in beide gevallen kan je de telefoon niet laten rusten tussen oor en schouder. 2e microfoon wordt geblokt waardoor je heel ver weg klinkt en het geluid regelmatig weg valt. Waar de 2e microfoon zit op de G2 weet ik niet, ik heb er zelf nu geen last van maar je zou het na kunnen nakijken.

Probeer ook een zonder quickcover. Ik had eerst 1 van een b-merk en was ik niet altijd goed verstaanbaar, nu met mijn Diztronic case geen klachten meer gehoord (dacht ook dat dit aan de 2e microfoon lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Mr_Blobby schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:38:
[...]
[afbeelding]
Om nog even terug te komen op mijn eerder genoemde probleem met geen berichten ontvangen via WhatsApp en Mail met de LG G2.
Na een tijd uitproberen ben ik erachter gekomen dat in Wi-Fi geavanceerde instellingen voor mij : "Minimaliseer gebruik van de batterij wanneer de Wi-Fi aanstaat" uitgevinkt moet worden.

een ander App die mogelijk zou moeten helpen is PNF of wifi active

Voorlopig gebruik ik de instellingen in Android.
Want PNF werkte bij mij niet (ook al was ie goed geconfigureerd) toen "Minimaliseer gebruik van de batterij wanneer de Wi-Fi aanstaat" aangevinkt was.

Wel is het zo dat berichten die aankomen een vertraging van plusminus 5 minuten hebben.

Voor mij is het dus kiezen of delen, meer energie verbruik en berichten ontvangen of juist niets en zuiniger verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zo, ik heb ook een G2!
Meteen een vraag: hoe zet je de shuttersound uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je het toestel helemaal op stil zet dan is het geluid van de camera bij mij ook helemaal uit. Dus notificatiebalk omlaag en even de slider van het geluid naar links schuiven en dan foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Dus geen mogelijkheid om alleen de shuttersound uit te zetten? Wie zit er op dat geluid te wachten... Ik ga niet voor elke foto eerst het toestel helemaal op stil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
jroz2001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:33:
Dus geen mogelijkheid om alleen de shuttersound uit te zetten? Wie zit er op dat geluid te wachten... Ik ga niet voor elke foto eerst het toestel helemaal op stil zetten.
Bij mijn weten is dat verplicht bij de wet dat er geluid wordt afgespeeld, dit i.v.m. ongewenste foto's van een ander maken (privacy)

link: http://www.kieskeurig.nl/...plicht-op-cameratelefoons

Natuurlijk is het te omzeilen maar officieel moet het geluid van shutter worden afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Ja, maar wij leven niet in Azië en ook niet in de VS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
jroz2001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:44:
Ja, maar wij leven niet in Azië en ook niet in de VS...
Maar LG wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Spullen die in Nederland worden geleverd moeten aan de Nederlandse wetten voldoen, ongeacht waar het spul wordt gemaakt. Wil LG G2's leveren in Nederland dan moeten ze dus een shutter geluid hebben.
Uiteraard is dat ook wel weer te omzeilen, met root en even het shuttergeluidsbestand uit het [Media] mapje vissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
VySio schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:26:
Ik had het microfoon probleem met mijn oude Xperia S. Een vriend van mij hoorde ik destijds contant over de nexus One.

Blijkt in beide gevallen kan je de telefoon niet laten rusten tussen oor en schouder. 2e microfoon wordt geblokt waardoor je heel ver weg klinkt en het geluid regelmatig weg valt. Waar de 2e microfoon zit op de G2 weet ik niet, ik heb er zelf nu geen last van maar je zou het na kunnen nakijken.

Probeer ook een zonder quickcover. Ik had eerst 1 van een b-merk en was ik niet altijd goed verstaanbaar, nu met mijn Diztronic case geen klachten meer gehoord (dacht ook dat dit aan de 2e microfoon lag)
Tweede microfoon zit op de bovenrand van het toestel, centimeter of 3 van rechts af. Tenminste dat is wat ik er zo ver van heb gelezen.

Bedenk me net dat ik hem wel eens kan blokkeren met mijn oor, ga ik nog eens uitvoeriger testen voordat ik hem echt RMA stuur.

Een quickcover kan daar natuurlijk ook in de weg zitten.

Overigens al wel een RMA proces gestart bij de verkoper, ging allemaal vrij soepel. Kan het toestel inleveren zodra ik in de buurt ben, ticket is al per E-mail aan me bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

janvanduschoten schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:40:
Spullen die in Nederland worden geleverd moeten aan de Nederlandse wetten voldoen, ongeacht waar het spul wordt gemaakt. Wil LG G2's leveren in Nederland dan moeten ze dus een shutter geluid hebben.
Uiteraard is dat ook wel weer te omzeilen, met root en even het shuttergeluidsbestand uit het [Media] mapje vissen ;)
Was dat maar zo'n feest. :p Het geluid zit in de app zelf gebakken. ;)
Heb dat zelf ook al geprobeerd. Het enige dat wel hielp was een aangepaste LGcamera.apk te flashen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
In Europa is het niet verplicht. In creepy Aziatische landen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:17
Heb het idee dat de batterij een stuk slechter is geworden in vergelijking met de eerste weken gebruik. Geen idee of het aan mijn instellingen ligt (daar heb ik niets belangrijks aan veranderd, dus ik denk het niet) of dat de batterij daadwerkelijk slechter is geworden, maar dat zou wel héél erg snel zijn.
Pagina: 1 ... 13 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic