Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Stidge schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 03:56:
In Europa is het niet verplicht. In creepy Aziatische landen wel.
Er zijn in het westen anders genoeg creeps die stiekum foto's maken op strafbare wijze. Ik weet niet zeker of het in Nederland/Europa verplicht is om een shuttersound te moeten hebben, maar het wezenlijke verschil is dat in sommige Aziatische landen het strafbaar is om (ook als persoon dus) een shuttersound weg te halen.
Micheeels schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:18:
Heb het idee dat de batterij een stuk slechter is geworden in vergelijking met de eerste weken gebruik. Geen idee of het aan mijn instellingen ligt (daar heb ik niets belangrijks aan veranderd, dus ik denk het niet) of dat de batterij daadwerkelijk slechter is geworden, maar dat zou wel héél erg snel zijn.
Wellicht moet je eens naar je apps gaan kijken. Soms willen sommige apps opeens veel meer energie verbruiken dan ervoor. Het kan ook zijn dat een google-service weer eens raar aan het doen is. Zou ook niet voor het eerst zijn. Er is natuurlijk altijd de kans dat je wel heel erg veel pech hebt en een veel te vroeg stervende accu hebt, maar het is verstandiger eerst andere dingen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Dat vind ik heel moeilijk om te geloven. Ik zou het eerder zoeken in toegevoegde app's of aangepaste instellingen.

Wat hhet bellen betreft, hier vooralsnog geen klachten. Sterker nog, ik vind het opvallend helder en neutraal klinken. Bijna jammer dat ik niet zo veel meer bel ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
jroz2001 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:33:
Dus geen mogelijkheid om alleen de shuttersound uit te zetten? Wie zit er op dat geluid te wachten... Ik ga niet voor elke foto eerst het toestel helemaal op stil zetten.
Ik gebruik tasker om de telefoon automatisch naar geluid op stil te laten switchen wanneer de camera wordt geopend. Heb er zo geen omkijken meer naar :) Geen root nodig ook.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bvelleko schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:50:
[...]

Tweede microfoon zit op de bovenrand van het toestel, centimeter of 3 van rechts af. Tenminste dat is wat ik er zo ver van heb gelezen.

Bedenk me net dat ik hem wel eens kan blokkeren met mijn oor, ga ik nog eens uitvoeriger testen voordat ik hem echt RMA stuur.

Een quickcover kan daar natuurlijk ook in de weg zitten.

Overigens al wel een RMA proces gestart bij de verkoper, ging allemaal vrij soepel. Kan het toestel inleveren zodra ik in de buurt ben, ticket is al per E-mail aan me bevestigd.
Ik zal het eens een tijdje proberen zonder de quickcover, wellicht dat dit helpt!

Blijkbaar zijn er meerdere mensen die hier last van hebben, op de Engelse supportpagina van T-Mobile staat het volgende:

When talking using the device and not a headset or on speakerphone, the top and bottom microphones work at the same time. The two-microphone feature is designed to limit background noise and send only your voice.
When you talk using the receiver without putting it to your ear, depending on the position of your mouth from the microphone, (e.g. when you raise the G2 from the mouth by 45 degrees), your voice will enter the top microphone and be recognized as a surrounding noise. This position may cause the other caller not to hear your voice.

Oplossing:
Verify that you are holding the bottom of the device close to your voice, allowing the bottom microphone to send only your voice.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik de functie "draadloze opslag" best vaak, is een erg handige feature vind ik. Ik krijg het aleen voor elkaar in Explorer en niet in Chrome wat ik het meeste gebruik. Hoe doen jullie dat? Doe ik iets verkeerd of werkt het gewoon niet goed in Chrome?

Het werkt dus niet als ik \\G2 of het ip adres in de balk zet, bij Explorer wel.

Edit: \\G2 werkt hier thuis ook niet in Explorer, het IP adres wel :?

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 10-02-2014 11:01 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Chrome kan geen windows-shares openen, de Windows Verkenner wel. IE "dus" ook, die zitten nogal met elkaar verweven. Dat \\G2 het niet doet heeft te maken met de DNS-server van je routertje, of die wel of niet de (vermoedelijk NetBIOS) naam van de G2 overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb nu een aantal dagen deze telefoon en ben zeer tevreden.
Maar is er een mogelijkheid om uit te zetten dat het volume automatisch omlaag gaat zodra je headphones inplugt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Ik zal het eens een tijdje proberen zonder de quickcover, wellicht dat dit helpt!
Ik gebruik mijn telefoon 'naakt'. Volgens mij heeft Wigerus wel een quickcover.
Blijkbaar zijn er meerdere mensen die hier last van hebben, op de Engelse supportpagina van T-Mobile staat het volgende:

When talking using the device and not a headset or on speakerphone, the top and bottom microphones work at the same time. The two-microphone feature is designed to limit background noise and send only your voice.
When you talk using the receiver without putting it to your ear, depending on the position of your mouth from the microphone, (e.g. when you raise the G2 from the mouth by 45 degrees), your voice will enter the top microphone and be recognized as a surrounding noise. This position may cause the other caller not to hear your voice.

Oplossing:
Verify that you are holding the bottom of the device close to your voice, allowing the bottom microphone to send only your voice.
Dan zou een quickcover toch soweiso niet uit mogen maken?

Ik heb er blijkbaar voornamelijk last van als ik met mijn oor de andere microfoon blokkeer. Sowieso vind ik het een beetje onnatuurlijke houding om je telefoon zo dicht bij je mond te houden.

Telefoon gaat deze week nog weg voor RMA, eens kijken wat er gebeurt als hij weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Iemand ervaring met schermreparatie van G2? Nog geen week in bezit en een slecht zichtbare barst na een onschuldige val, maar wel met dood stuk digitizer :( Goed.. shit happens.

Ik zie (op onder andere marktplaats) dat schermreparaties van rond de 200 euro worden aangeboden. Dat zal waarschijnlijk dan niet om een origineel scherm gaan. Nu heb ik geen zin in een gerepareerde G2 waar de pasvorm van scherm bijvoorbeeld niet 100% overeenkomt waardoor ik een krakende body/stofhappende telefoon krijg. Iemand die ervaring heeft met een reparatie adres of advies kan geven?

Zelf repareren ga ik niet aan beginnen vanwege bovenstaande verschijnselen die ik dan verwacht ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
Tja, weet van o.a. familie dat deze zaak goed is: http://www.reparo.nl/
Zie alleen (nog) geen scherm reparatie voor de LG G2 staan, maar je zou kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11

mucuracat

YES

Tutti-frutti schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:13:
Iemand ervaring met schermreparatie van G2? Nog geen week in bezit en een slecht zichtbare barst na een onschuldige val, maar wel met dood stuk digitizer :( Goed.. shit happens.

Ik zie (op onder andere marktplaats) dat schermreparaties van rond de 200 euro worden aangeboden. Dat zal waarschijnlijk dan niet om een origineel scherm gaan. Nu heb ik geen zin in een gerepareerde G2 waar de pasvorm van scherm bijvoorbeeld niet 100% overeenkomt waardoor ik een krakende body/stofhappende telefoon krijg. Iemand die ervaring heeft met een reparatie adres of advies kan geven?

Zelf repareren ga ik niet aan beginnen vanwege bovenstaande verschijnselen die ik dan verwacht ;)
Kan goedkoper..

http://www.spareslg.com/l...-lg-d802-acq86917701.html

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

JantjeKoud schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:06:
Tja, weet van o.a. familie dat deze zaak goed is: http://www.reparo.nl/
Zie alleen (nog) geen scherm reparatie voor de LG G2 staan, maar je zou kunnen bellen.
Bedankt. Helaas niet om de hoek, maar zou altijd op kunnen sturen. Ik zet hem in ieder geval op m'n lijstje :)
Als ik alleen een scherm zocht was het relevant, maar bedankt ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Tutti-frutti schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:58:
[...]

Bedankt. Helaas niet om de hoek, maar zou altijd op kunnen sturen. Ik zet hem in ieder geval op m'n lijstje :)

[...]

Als ik alleen een scherm zocht was het relevant, maar bedankt ;)
Er staat Display and Touch.. Ik dacht dat ze met touch de digitizer bedoelen.
Kijk maar naar de witte versie.. Is duidelijker te zien.
http://www.spareslg.com/l...2-branco-acq86917702.html

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Payton schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:11:
Chrome kan geen windows-shares openen, de Windows Verkenner wel. IE "dus" ook, die zitten nogal met elkaar verweven. Dat \\G2 het niet doet heeft te maken met de DNS-server van je routertje, of die wel of niet de (vermoedelijk NetBIOS) naam van de G2 overneemt.
Bedankt :) Ik heb de pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND (Duits model), is het dan "gewoon " een instelling in de router of zit het er gewoon wel of niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

Zorian

What the fox?

janvanduschoten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:34:
[...]

Bedankt :) Ik heb de pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND (Duits model), is het dan "gewoon " een instelling in de router of zit het er gewoon wel of niet in?
Dit heeft te maken met Windows zelf. ;) \\G2 is gewoon een alternatief voor bijvoorbeeld \\192.168.1.19 (als dat het IP van je telefoon zou wezen). Dit zijn gewoon netwerkshares zoals elke andere computer in het netwerk, dus vandaar dat je deze vanzelfsprekend met Windows Explorer dient te openen aangezien het geen website is. ;)

De reden dat het (soms) wel werkt in IE is omdat IE wat 'soepeler' ermee om gaat, aangezien het een onderdeel van Windows zelf is.

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 10-02-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik bedoelde de herkenning van het "adres" \\G2 ipv het IP. G2 is net wat makkelijker te typen dan het IP adres. Ik ben al blij dat het zo makkelijk werkt maar als het nog makkelijker kan, graag :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

janvanduschoten schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:59:
Ik bedoelde de herkenning van het "adres" \\G2 ipv het IP. G2 is net wat makkelijker te typen dan het IP adres. Ik ben al blij dat het zo makkelijk werkt maar als het nog makkelijker kan, graag :Y
Ah, excusez-moi. Daar ben ik zelf ook nog niet achter. De ene keer werkt \\G2 wel, de andere keer weer niet. Waar het aan ligt, geen idee.
Ik heb eenzelfde probleem met de router zelf. Normaal gesproken kom je bij de instellingen via http://router.asus.com maar dat wil ook niet altijd lukken waardoor ik alsnog http://192.168.1.1 moet gebruiken. Klinkt ergens wel als een DNS probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door Zorian op 10-02-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Las net dat er een mini versie aan zit te komen op Engadget. Nog niets bekend of de specs hetzelfde zullen zijn, maar voor degenen die de huidige versie te groot vinden is het mooi nieuws.

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
Zorean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:00:
[...]

Ah, excusez-moi. Daar ben ik zelf ook nog niet achter. De ene keer werkt \\G2 wel, de andere keer weer niet. Waar het aan ligt, geen idee.
Ik heb eenzelfde probleem met de router zelf. Normaal gesproken kom je bij de instellingen via http://router.asus.com maar dat wil ook niet altijd lukken waardoor ik alsnog http://192.168.1.1 moet gebruiken. Klinkt ergens wel als een DNS probleem.
Dat denk ik ook. Als je een vast ip aan je telefoon geeft zou het beter moeten gaan.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb een dingetje met de G2 dat me irriteerd. De notificatieled doet het niet als er een nieuwe mail via Gmail binnenkomt en ook bij Whatsapp gaar er niets branden. Hij is geroot ter info.
Ik heb in het scherm Weergave>Notificatie LED alles aangevinkt staan. Hij werkt wel als ik het toestel aanzet, bij het laden, gemist gesprek en agenda afspraken.
Ik heb inmiddels al Lightflow geprobeerd zonder succes. Nu ook de Xposed module Xposed LED control, doet ook niets.
Omdat ik toch bezig was ook nog de G2 teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dat helpt helaas ook niet.

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

janvanduschoten schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:23:
Ik heb een dingetje met de G2 dat me irriteerd. De notificatieled doet het niet als er een nieuwe mail via Gmail binnenkomt en ook bij Whatsapp gaar er niets branden. Hij is geroot ter info.
Ik heb in het scherm Weergave>Notificatie LED alles aangevinkt staan. Hij werkt wel als ik het toestel aanzet, bij het laden, gemist gesprek en agenda afspraken.
Ik heb inmiddels al Lightflow geprobeerd zonder succes. Nu ook de Xposed module Xposed LED control, doet ook niets.
Omdat ik toch bezig was ook nog de G2 teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dat helpt helaas ook niet.

Na het terugzetten van fabrieksinstellingen, heb je toen een gehele backup terug gezet, of ook gekeken of het zonder apps met bv alleen gmail werkt? Met tap-unlock licht hij wel op? Lijkt me ook niet dat een bepaalde kleur van de led faalt, want volgens mij is hij met afspraken wit, netzoals gmail en whatsapp meldingen.

4015Wp west (Dordrecht)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb alles opnieuw ingesteld, ik was wat slordig met de back-up :') Hij deed het toen gelijk niet, dat had ik gelijk getest voordat ik alles in ging stellen.
Met tap-unlock licht hij wel blauw/wit op. Ook als ik een gemiste oproep heb knippert hij keurig groen. Alles werkt dus behalve die van whatsapp en Gmail.
Ik ben een beetje door mijn ideeën heen :)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

janvanduschoten schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:00:
Ik heb alles opnieuw ingesteld, ik was wat slordig met de back-up :') Hij deed het toen gelijk niet, dat had ik gelijk getest voordat ik alles in ging stellen.
Met tap-unlock licht hij wel blauw/wit op. Ook als ik een gemiste oproep heb knippert hij keurig groen. Alles werkt dus behalve die van whatsapp en Gmail.
Ik ben een beetje door mijn ideeën heen :)
Maar nu ik zelf test.. bij mij licht hij ook niet op. Ik heb led volledig uitstaan (met de knop in de notificatiebalk), maar hij licht wel op bij tappen en nieuwe sms, maar blijft dan niet knipperen. Maar ik stuur mezelf dus net een email en daarbij licht hij dus ook niet op. Zal met whatsapp dan waarschijnlijk ook wel zijn.

Edit: Maarr... als ik alles ingschakel gaat hij wel wit/blauw knipperen bij een nieuwe gmail email.. Zou dus gewoon moeten werken ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Tutti-frutti op 13-02-2014 11:13 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Dan is het wachten op een update voor onder andere deze bug waar jullie het over hebben.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, dan zit het misschien toch ergens in het root verhaal, ik ga toch maar eens in die richting zoeken. Het is geen noodzaak maar nu ik weet dat het niet werkt irriteer ik me er aan :P
Alvast bedankt voor het testen :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Hebben mensen hier ook last van het probleem dat hij soms wifi netwerken lijkt te vergeten. Ik had dit met mijn Sony Xperia S ook al. Lijkt android probleem te zijn. Ik moet dan af en toe het wifi wachtwoord ineens weer invoeren omdat hij die vergeten lijkt te zijn.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Nog nooit last van gehad, met welke android telefoon dan ook. Alle Wifi-netwerken die ik ingevoerd hebben ze altijd onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dahakon schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 06:13:
Nog nooit last van gehad, met welke android telefoon dan ook. Alle Wifi-netwerken die ik ingevoerd hebben ze altijd onthouden.
Hier hetzelfde, ook nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Hopelijk blijft de batterij even goed bij android 4.4.
Deze week mijn telefoon vrij weinig gebruikt (2h), resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P8T5170l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Damian schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:15:
Hebben mensen hier ook last van het probleem dat hij soms wifi netwerken lijkt te vergeten. Ik had dit met mijn Sony Xperia S ook al. Lijkt android probleem te zijn. Ik moet dan af en toe het wifi wachtwoord ineens weer invoeren omdat hij die vergeten lijkt te zijn.
Ik heb het ook 1x in de zoveel maanden op mijn Samsung S4.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:14
Ik zit met het volgende probleem :(

De LG G2 wordt via de bluetooth carkit "Volkswagen RNS-310" perfect gekoppeld via rSAP.
Iedere keer wanneer ik de wagen verlaat, blijft mijn simkaart op de LG uitgeschakeld, waardoor je steeds opnieuw de simkaart in de Lg G2 met de pin-code moet activeren.

Iets wat ik met andere Android smartphones niet eerder had :?
http://www.android-rsap.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21
Moris schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:12:
Ik zit met het volgende probleem :(

De LG G2 wordt via de bluetooth carkit "Volkswagen RNS-310" perfect gekoppeld via rSAP.
Iedere keer wanneer ik de wagen verlaat, blijft mijn simkaart op de LG uitgeschakeld, waardoor je steeds opnieuw de simkaart in de Lg G2 met de pin-code moet activeren.

Iets wat ik met andere Android smartphones niet eerder had :?
http://www.android-rsap.com/
Klopt. Had ik ook... Je moet in de instellingen van de carkit niet premium mode selecteren maar gewoon. Dan neemt de auto niet je simkaart over en heb je ook een dataverbinding op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
BigSurf schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:22:
Klopt. Had ik ook... Je moet in de instellingen van de carkit niet premium mode selecteren maar gewoon. Dan neemt de auto niet je simkaart over en heb je ook een dataverbinding op je telefoon.
Deze optie is niet beschikbaar of in/uit te schakelen in de Premium carkit :(
Tijdens het verbinden vraagt de LG G2 via een pop-up om de externe simmodus te activeren met een ja of neen, waarbij ik uiteraard voor neen kies. Hierbij heb je nog de mogelijkheid om externe simmodus met een vinkje steeds geactiveerd te laten, helaas geen vinkje voor een normale verbinding :(

Het vreemnde is!
Wanneer ik na het verwijderen van mijn profiel, kies voor geen externe simmodus (geen geheugenvinkje mogelijk) werkt alles normaal zoals ik het wens en kan ik via de LG smsjes sturen en een dataverbinding tot stand brengen. Helaas wordt deze keuze niet onthouden/vastgelegd en moet ik dit bij het instappen van de wagen steeds herhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
ok. Ik heb de RNS315 premium carkit. Misschien dat dat scheelt.. Ik zal zo even kijken welke instelling ik veranderd heb. Bij mij werkt het nu perfect, ook muziek afspelen via bluetooth e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
BigSurf schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:06:
ok. Ik heb de RNS315 premium carkit. Misschien dat dat scheelt.. Ik zal zo even kijken welke instelling ik veranderd heb. Bij mij werkt het nu perfect, ook muziek afspelen via bluetooth e.d.
Mijn fout, ik bezit geen RNS310, maar wel een RNS315 met Premium Carkit.
Heb intussen het probleem omzeild, door de pin-code van de simkaart in de LG G2 uit te schakelen, wat wel onveilig is!!!
Om toch nog enige beveiliging op de LG G2 te hebben, heb ik het lock-screen beveiligd met een code.

Resultaat is dat de LG via, externe sim-modus gekoppeld wordt met de Premium Carkit en bij het verlaten van de wagen, de simkaart in de LG niet meer achter de pin-code vraagt, waarbij automatisch de simkaart wordt geactiveerd, net wat ik dus wilde :)

Enige minpunt is dat de sim-kaart in de LG G2 geen pin-code meer heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Da's sowieso meer 'beveiliging' in dat het voorkomt dat iemand je foto's checkt op een feestje ofzo, als je telefoon gejat wordt heb je er niets aan. pin-code voor je SIM is ook maar zo-zo gezien de meeste dieven als eerste je SIM eruit trekken, gezien je die gewoon kunt deactiveren via je provider.

De 'best mogelijke' beveiliging (imo) is een Cerberus oid die embedded in je ROM zit.

Ik wil je zorgen slechts wat nuanceren, meer niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Qurius op 16-02-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Moris schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:03:
[...]
Enige minpunt is dat de sim-kaart in de LG G2 geen pin-code meer heeft :?
Bij mij werkt het ook inclusief pincode op de simkaart. Herinner me ook dat je bij de instellingen niet Premium maar Handsfree moet kiezen, heb je dat geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:23:

Probleem is opgelost, het had inderdaad met het rooten of zoiets te maken. Ik heb er nu een andere ROM op gezet en alles werkt weer zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 22:30

tha_crazy

Mafketel

Heb sinds kort aardig wat problemen met het touchscreen.
Grootste probleem is eigenlijk dat die vaak niet reageert, dan moet ik via de knop aan de achterkant even het scherm uitzetten en weer aanzetten.
En wat me zojuist opvalt is dat als ik rechtsboven de telefoon druk (naast de speaker).
Dan tikt die ergens halverwege het scherm in.

Iemand dit soort zaken ook al meegemaakt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
tha_crazy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:53:
Heb sinds kort aardig wat problemen met het touchscreen.
Grootste probleem is eigenlijk dat die vaak niet reageert, dan moet ik via de knop aan de achterkant even het scherm uitzetten en weer aanzetten.
En wat me zojuist opvalt is dat als ik rechtsboven de telefoon druk (naast de speaker).
Dan tikt die ergens halverwege het scherm in.

Iemand dit soort zaken ook al meegemaakt toevallig?
aanzetten met de knock knock werkt niet altijd even goed idd, uitzetten twee keer tikken op de notificatiebalk werkt bij mij in 99,9% van de gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 22:30

tha_crazy

Mafketel

martijnm71 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:06:
[...]

aanzetten met de knock knock werkt niet altijd even goed idd, uitzetten twee keer tikken op de notificatiebalk werkt bij mij in 99,9% van de gevallen
nee, dat knock knock is het probleem niet.
Maar wat wel een probleem is dat het hele scherm gewoon unresponsive is op zo een moment waarna ik hem dan dus met de aan/uit knop uit moet zetten, en dan is het probleem even verholpen.
Het andere probleem is dus gewoon dat ik naast het touchscreen tik en hij een touch registreerd in het midden, of hele lijnen trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
dat lijkt me niet helemaal normaal, gevalletje terug naar de winkel gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
LG G2 mini bekendgemaakt...

Wie die gaat kopen is vrij gek in zn hoofd haha.
4,7'' met een 960x540 scherm, Snapdragon 400 quadcore-chipset, WTF LG :s

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-02-2014 09:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:05:
LG G2 mini bekendgemaakt...

Wie die gaat kopen is vrij gek in zn hoofd haha.
4,7'' met een 960x540 scherm, Snapdragon 400 quadcore-chipset, WTF LG :s
Het leukste van alles? Hij draait op Android 4.4, net als de G Pro 2. En de G2 heeft nog vrolijk 4.2.2. :')
Mja, aan de andere kant, dit betekent wel dat 4.4(.2) binnenkort ook op de G2 te vinden zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, want hij is nog niet op de markt te vinden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:10:
Inderdaad, want hij is nog niet op de markt te vinden :)
Maar het betekent wél dat de ROM af is. :) Immers, voor de G Pro 2 is hij er ook al.

Daarnaast, meanwhile in France:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aAdaQMll.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Wie weet wanneer de opvolger van de LG G2 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niemand die het hier gaat zeggen :) Maar er wordt gesproken over mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
wilke77 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:15:
Wie weet wanneer de opvolger van de LG G2 komt?
Binnenkort is het MWC, volgt vast meer info uit.

Overigens lijkt volgende week kitkat te komen voor de g2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, volgens de geruchten waarschijnlijk tijdens MWC zie ik, ben benieuwd :)

http://www.phonearena.com...-KitKat-next-week_id52766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
EJPostema schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Binnenkort is het MWC, volgt vast meer info uit.

Overigens lijkt volgende week kitkat te komen voor de g2
Bedankt, ik ga het in de gaten houden. :) hoop dat ze met een toestel komen wat nog beter is als de Samsung s5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
BigSurf schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:41:
Bij mij werkt het ook inclusief pincode op de simkaart. Herinner me ook dat je bij de instellingen niet Premium maar Handsfree moet kiezen, heb je dat geprobeerd?
Denk toch dat we beiden met een verschillende carkit onder de passagierszetel zitten, want deze functie is bij me niet te bespeuren. Hoe dan ook met de pincode op de simkaart uit, werkt alles nu wel naar behoren en ga het hier ook bij laten.
Nog eens bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Vraagje: krast bij iemand van jullie het scherm van de G2 ook zo snel?

Het in en uit het hoesje halen is al genoeg. Ik heb er 2 geprobeerd, waaronder de originele hoes van LG.
Vandaag weer een (diepe) kras terwijl het toestel niet gebruikt werd. Overdag gebruik ik namelijk die van de zaak en ligt de LG in de la in zijn hoesje.

Een extra probleem is het dat beschermfolie bijna niet aan te brengen is wegens het afgeronde scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb ook al de nodige krassen. Een beschermfolie is onderweg om erger te voorkomen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nope, heb hem sinds december en ik gooi en smijt ermee, maar nog steeds geen enkele kras. Zelfs niet als ik een complete sleutelbos bij mijn telefoon in de zak stop.
Ook op de behuizing niets te zien, hij is nog helemaal 100% puntgaaf zoals hij uit de doos kwam en ik ga er niet bepaald zachtzinnig mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik draag hem standaard in een broekzak, zonder enige bescherming. Totaal geen last van krassen tot nu toe.

• mucuracat

mucuracat

YES

Vreemd; Een gooit er mee en geen kras, ander zo voorzichtig en toch krassen..
Verschil in versie nummers??? foutje in productie van glas?

Bij mij ook diepe krassen op de plekken waar smartcover wel zou moet beschermen. :?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik draag hem in mijn broekzak zonder screenprotector of wat dan ook op het scherm en er is geen enkel krasje te zien.Ik heb alleen een case er omheen om van de gladde achterkant af te zijn, meer niet.

• Zorian

Zorian

What the fox?

mucuracat schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:09:
Vreemd; Een gooit er mee en geen kras, ander zo voorzichtig en toch krassen..
Verschil in versie nummers??? foutje in productie van glas?

Bij mij ook diepe krassen op de plekken waar smartcover wel zou moet beschermen. :?
Wat ik heb geleerd: Juist wanneer je voorzichtig doet en er zuinig op bent krijg je veel krassen.

• EJPostema
Kijken jullie wel goed dan?
Op het eerste gezicht heb ik ook geen krassen, maar maak ik het scherm helemaal vet vrij en hou hem onder bepaalde hoeken in het licht zie ik wel degelijk hele kleine dunne krasjes.
Niks om je zorgen om te maken want ze vallen sowieso niet op als het scherm aan is, maar ze zijn er wel

• Zorian

Zorian

What the fox?

EJPostema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:26:
Op het eerste gezicht heb ik ook geen krassen, maar maak ik het scherm helemaal vet vrij en hou hem onder bepaalde hoeken in het licht zie ik wel degelijk hele kleine dunne krasjes.
Niks om je zorgen om te maken want ze vallen sowieso niet op als het scherm aan is, maar ze zijn er wel
Ik heb vanmiddag nog eens heel nauwkeurig gekeken bij fel daglicht en een schoongeveegd scherm, maar het enige wat ik zie zijn die lijnen van de digitizer onder het glas. Geen enkele kras of oneffenheid te bespeuren at all.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Ik heb ook geen krasjes of wat dan ook. Ik heb hem dan ook alleen maar in mijn broekzak zitten zonder iets ernaast

De behuizing lijkt wel snel te beschadigen (of hij is gewoon moeilijk schoon te krijgen) de bovenkant welke niet wordt beschermd door de case glimt al bijna niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoiz op 20-02-2014 22:06 ]

• dahakon
EJPostema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:26:
Echt helemaal geen krasjes. Ik vraag me verder ook een beetje af waar je het vetvrij mee maakt. Je schoonmaakaktie zelf kan namelijk ook best wel eens de oorzaak zijn van de kleine dunne krasjes.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
Als het hele oppervlakkige krasjes zijn die alleen zichtbaar zijn onder een bepaalde hoek in het licht, dan zijn dit waarschijnlijk krasjes in de oleophobic coating van het gorilla glass. Deze laag is nu eenmaal wat gevoeliger voor krasjes dan ongecoat glas. Op den duur krijg je dus bijna altijd wel minuscule en oppervlakkige krasjes. Voor diepere krassen is echter ook maar slechts 1 zandkorreltje genoeg om een mooie diepe kras te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
De update naar KK kan nu niet lang meer op zich laten wacht gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Mid march volgens de beschrijving van het YouTube filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk een update die alles gaat verbeteren.

Ik heb nu met 4.2 al weinig tot geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
http://www.phonearena.com...-KitKat-next-week_id52766

Ik hou mijn update-software volgende week voor de zekerheid toch maar even goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Ik heb eens een vraag aan jullie met betrekking tot linkshandigen en navigatie toetsen in landschap modus. Ik hou meestal de G2 vast met mijn rechterhand en typ met mijn linkerhand.
Als de G2 in Landschap modus is dan zitten de navigatie toetsen aan de rechterkant, voor mij als linkspoot is het een onnatuurlijke actie. Nu is mijn vraag
Kan ik de navigatie menu/toetsen die rechts zitten standaard links plaatsen?

Met navigatie toetsen bedoel ik:
Terug
Home
Opties

Je kan de navigatie toetsen wel naar eigen wensen selecteren alleen de locatie bij mijn weten niet.

Indien niet mogelijk jammer, maar valt in ieder geval te proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door aliberto op 21-02-2014 23:25 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heszar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03-2024
Ik heb mijn LG G2 nu al bijna half jaar, in het begin had ik wel eens problemen met geluid en hier e daar vastloop, maar de afgelopen week werd het steeds erger, ik heb twee dagen achter elkaar problemen met mijn telefoon gehad en zo aantal belangrijke telefoontjes gemist.

Probleem omschrijving:
Eens in zoveel tijd gaat mijn G2 erg laggy en mijn geluid/ tril doet het dan ook niet , dus als ik gebeld word gaat die niet af(je ziet het wel op scherm verschijnen), ik heb van alles geprobeerd, enige oplossing is dat ik hem dan restart.

Ik was erg tevreden met mijn telefoon maar de laatste tijd heb ik geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

aliberto schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:18:
Ik heb eens een vraag aan jullie met betrekking tot linkshandigen en navigatie toetsen in landschap modus. Ik hou meestal de G2 vast met mijn rechterhand en typ met mijn linkerhand.
Als de G2 in Landschap modus is dan zitten de navigatie toetsen aan de rechterkant, voor mij als linkspoot is het een onnatuurlijke actie. Nu is mijn vraag
Kan ik de navigatie menu/toetsen die rechts zitten standaard links plaatsen?

Met navigatie toetsen bedoel ik:
Terug
Home
Opties

Je kan de navigatie toetsen wel naar eigen wensen selecteren alleen de locatie bij mijn weten niet.

Indien niet mogelijk jammer, maar valt in ieder geval te proberen.
Dat kan in systeeminstellingen > Weergave > Touchtoetsen voorzijde

Knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Nu online
Ik zit er over na te denken om mijn G2 te ruilen (of te verkopen) voor een Nexus 5 omdat a) 16GB te weinig is voor mij; b) liever firmware updates heb vanuit Google en c) ik niet zo fan ben van skins.

Nu weet ik de verschillen tussen de twee maar vroeg me af wat jullie mening is. Wellicht dat hier mensen zijn die juist van de N5 afkomen of mensen die er ook over na aan het denken zijn om te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
heszar schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:41:
Probleem omschrijving:
Eens in zoveel tijd gaat mijn G2 erg laggy en mijn geluid/ tril doet het dan ook niet , dus als ik gebeld word gaat die niet af(je ziet het wel op scherm verschijnen), ik heb van alles geprobeerd, enige oplossing is dat ik hem dan restart.

Ik was erg tevreden met mijn telefoon maar de laatste tijd heb ik geen vertrouwen meer in.
Is er niet een app die die problemen veroorzaakt? Factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Anteros schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:27:
Ik zit er over na te denken om mijn G2 te ruilen (of te verkopen) voor een Nexus 5 omdat a) 16GB te weinig is voor mij; b) liever firmware updates heb vanuit Google en c) ik niet zo fan ben van skins.

Nu weet ik de verschillen tussen de twee maar vroeg me af wat jullie mening is. Wellicht dat hier mensen zijn die juist van de N5 afkomen of mensen die er ook over na aan het denken zijn om te switchen?
Ik zou de erg goede batterij van de G2 wel missen. Daar kun je met de N5 echt niet tegenop. Misschien ga je de erg goede camera in goed licht missen, maar volgens mij is de N5 daar nou ook geen stumpert in. In slecht licht doen ze voor elkaar volgens mij niet onder.

Wat updates betreft en skins betreft geef ik je gelijk, daarbij kan geen enkel "extern" toestel opboksen tegen een Nexus. Echter lost CM dat voor mij allemaal op. Ik vind het nu een héérlijk toestel. Maar goed, dat duurt alsnog altijd net even wat langer dan bij een Nexus natuurlijk. En de kans op bugs is alsnog groter dan bij een Nexus.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je er zelf nog geen CM op hebt gezet. Puur om te kijken hoe je het vindt. Je vraagt er steeds naar in het topic, men is positief (waaronder ik), maar je lijkt er verder niets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Nu online
@Rossi46: Dank je voor je antwoord. Waarom ik terughoudend ben om CM11 (of een andere ROM) erop te zetten:
a) Rooten waardoor je garantie-issues kan krijgen en waardoor auto-update niet meer werkt
b) Unrooten kan root-traces achterlaten waardoor je nog steeds garantie-issues kan krijgen
c) Ik lees veel over CM11 maar het schijnt dat CM11 'vol' bugs zit. Onverklaarbare reboots, apps die af en toe crashen, etc. Niet bij iedereen, maar echt stabiel schijnt het niet te zijn
d) 'Risico' om een alternatieve bootloader te installeren (bricken)
e) Geen tijd/zin om te klooien met ROMs (ben 37 en die tijd heb ik wel een beetje gehad :P)
f) Stabiliteit vind ik erg belangrijk. Geen zin om een hobby-telefoon te hebben
g) Audiokwaliteit vind ik belangrijk en again, naar het schijnt, is dat met CM11 een stuk minder dan met de originele ROM

Ik geef toe, het is allemaal theoretisch voor mij want ik heb niet echt custom ROM ervaring. Ik moet afgaan op wat anderen ervaren.

Maar goed, misschien moet ik de stap toch maar wagen... denk ik.... :P. Ik blijf overigens nog wel bij mijn post, ik blijf nog steeds overwegen om een switch te maken. En ja, verlies van de accucapaciteit en goede camera is wel jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ze hebben allebei voor- en nadelen hoor, vergis je daar niet in. Een vriendin van mij heeft de Nexus 5 en die kan onmogelijk tippen aan de batterijduur van de LG G2, de camera van de G2 is ook een stuk beter volgens mij (hoewel die van de N5 totaal niet slecht is).

Wat betreft skins en updates enzo... de LG Skin valt imo nog goed mee en is toch niet zo ingrijpend of vervelend?
De G2 is kwa hardware stukken beter, terwijl de N5 qua software misschien iets beter of -anders- is. Veel LG apps gebruik ik dagelijks eerlijk gezegd (de ingebouwde stilte modus, de camera-app met alle opties, de Q-apps notitie app, enz)

[ Voor 40% gewijzigd door Qurius op 22-02-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heszar
dahakon schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:33:
[...]
Is er niet een app die die problemen veroorzaakt? Factory reset geprobeerd?
Ik zou niet weten welke apps voor problemen zorgen, ik ben van mijn sensation overgestapt en geen nieuwe apps geïnstalleerd op mijn LG.
Factorry reset ook al een keer uitgevoerd maar probleem keert weer terug.

Voor de rest wel erg tevreden met de camera, beeld en look & feel van de toestel, maar die skin, ik moest er heel erg aan wennen in het begin (inclusief dit rare bugje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

heszar schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:32:
[...]

Ik zou niet weten welke apps voor problemen zorgen, ik ben van mijn sensation overgestapt en geen nieuwe apps geïnstalleerd op mijn LG.

Voor de rest wel erg tevreden met de camera, beeld en look & feel van de toestel, maar die skin, ik moest er heel erg aan wennen in het begin (inclusief dit rare bugje).
Je kan proberen de firmware opnieuw te flashen met behulp van de handleiding die ik in het rooting gedeelte van dit toestel heb geschreven om te zien of dat helpt. Optie 2 is gewoon aanspraak maken op de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
janvanduschoten schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:01:
[...]

Dat kan in systeeminstellingen > Weergave > Touchtoetsen voorzijde

[afbeelding]
Bedankt voor je reactie,

maar volgens mij begrijp je mijn vraagstelling niet helemaal.
Ik zal de vraag anders formuleren:
Als de telefoon overdwars is (horizontaal) dan zie je de navigatie toetsen bij de LG logo aan de onderkant / rechterkant van de toestel.
Als ik de telefoon 180 graden draai, blijven de navigatieknoppen blijven aan de rechterkant staan.

Mijn vraag is dan, kan ik deze navigatieknoppen naar de luidspreker (linker) gedeelte verplaatsen, zodat het voor een linkshandige makkelijker te navigeren is?

[ Voor 6% gewijzigd door aliberto op 23-02-2014 16:06 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
heszar schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:32:

Zoals Zorean al aangaf, kan het misschien een gevalletje garantie zijn. Maar ik zou eerst morgen even opletten of LG iets aangeeft aangaande de Kitkat update voor de G2. Er zijn geruchten dat deze vanaf komende week al beschikbaar zou komen, ander zou het mid-maart kunnen worden, maar wellicht zou het je vreemde problemen op lossen als Kitkat geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:34
KitKat wordt op dit moment uitgerold in de US voor AT&T gebruikers. http://www.phonedog.com/2...-updates-now-rolling-out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heszar
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik ook maar even de update eerst afwacht, in de tussentijd wel even contact opgenomen met LG, kijken of het bekende probleem is.
Wat heel erg vervelend is dat ik hem niet kan reproduceren, dus completly random geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 11:59

Arny

Heerst!

Als ik naar de review van de S5 op Tweakers kijk, dan ik niet anders zeggen dat we en hele goede koop hebben gedaan met de G2.
Geen beter scherm, geen betere batterij, niet echt betere processor en grotere behuizing. En op die gimmicks zit ik ook niet te wachten. Ik vind de ingebouwde afstandsbediening al mooi genoeg :)

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
Arny schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:01:
Als ik naar de review van de S5 op Tweakers kijk, dan ik niet anders zeggen dat we en hele goede koop hebben gedaan met de G2.
Geen beter scherm, geen betere batterij, niet echt betere processor en grotere behuizing. En op die gimmicks zit ik ook niet te wachten. Ik vind de ingebouwde afstandsbediening al mooi genoeg :)
Sterker nog, G2 heeft een scherm die 0.1" groter is dan die van de S5 maar alsnog is de G2 kleiner dan de S5.

Innovatie, LG maakt super smalle bezels en Samsung doet niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Een hartlslagmeter is nou ook niet bepaald revolutionair. Er zijn apps die het kunnen, zolang er maar een functionele led-flitser op je telefoon zit. Ik zou de G2 zonder enige twijfel boven de Galaxy S5 verkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Laatst online: 15-09 09:40
Nog meer mensen last van enorm veel kleine krasjes op het scherm? Zag het net pas voor het eerst maar dit is wel echt onvoorstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ja en nee. Wel krassen, niet ontzettend veel. Om erger te voorkomen gaat er binnenkort een screenprotector op.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik heb vandaag mijn eerste krasje te pakken. :D Moest hem daarvoor wel snoeihard op de grond laten stuiteren, waarbij hij de halve cabine van de auto door stuiterde, van alles raakte en uiteindelijk in een lading zandkorrels op de vloermat terecht kwam. Die zandkorrels deden het hem, al het gestuiter en het raken van allerhande objecten zoals metaal en hard plastic maakte niks uit.
Het krasje is wel extreem minuscuul en ondiep, je moet echt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
PaT schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:25:
Ja en nee. Wel krassen, niet ontzettend veel. Om erger te voorkomen gaat er binnenkort een screenprotector op.
Ik heb deze glazen beschermer. Is net of je op het originele scherm werkt. Het enige is dat de rand van scherm iets afloopt waardoor de protector niet helemaal aansluit. Maakt in gebruik verder niet uit.

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=291040955906

Explosion-proof zoals in de beschrijving staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
BigSurf schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:09:
[...]

Ik heb deze glazen beschermer. Is net of je op het originele scherm werkt. Het enige is dat de rand van scherm iets afloopt waardoor de protector niet helemaal aansluit. Maakt in gebruik verder niet uit.

Heb je er al een kogel op afgevuurd? :P Maar zonder gekheid, wat is voordeel hier ten opzichte van de normale?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat KitKat eigenlijk geupdate worden? Via telefoon of computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:44

mambo No5

Bad Apple?

Neem aan dat 't gewoon een ota update zal zijn. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mambo No5 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 04:29:
Neem aan dat 't gewoon een ota update zal zijn. :)
Gewoon via de telefoon zelf dus.

Das wel erg handig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
MrMistral schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:48:
[...]
Heb je er al een kogel op afgevuurd? :P Maar zonder gekheid, wat is voordeel hier ten opzichte van de normale?
Hiervoor had ik een normale (plastic) protector maar daar zag je duidelijk vingerafdrukken en het aanraken van het scherm voelde anders. Met deze glazen beschermer is het of je op het originele scherm werkt. Heb deze ook gekocht en in gebruik voor iPhone en Moto G. Wel belangrijk is dat je 'm in 1 keer goed plaatst dus in een vochtige omgeving zonder al teveel stofjes in de lucht (bijvoorbeeld net na het douchen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10-2023

Dus deze vult het hele scherm niet? Maar de protector plakt toch helemaal op het scherm of raakt deze het scherm niet aan aan de zijkanten waar het scherm afbuigt? Ik bedoel is de protector ietsjes kleiner dan het scherm vanwege het gekromde glas van de LG G2?

Het is niet zo dat als je deze in je broekzak steekt dat er opeens een protector in jouw broekzak zit en niets meer op de smartphone zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VCnf3jG.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uzsnz3F.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yDRsBz7.png

Mijn batterij na het switchen naar een AOSP custom rom. Wow.

[ Voor 21% gewijzigd door The Unbelievabl op 26-02-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijke keuzes

Nexus 5
+ 50 euro goedkoper
+ stock rom
+ firmware updates
+ mooier (persoonlijke mening uiteraard)
+ iets hanteerbaarder (? denk ik)

- scherm iets minder
- camera iets minder (gebruik ik zelden)

LG G2
+ scherm
+ batterij & nogmaals, batterij.
+ sommige feautures die toch mooi geïntegreerd zitten in de LG G2

- lelijke skin
- updates ... Beetje vaag

Nummer 3: afwachten tot er een nieuwe LG G2 komt, maar dan kan ik even gemakkeiljk altijd wachten op een nieuw toestel ... En eer de nieuwe LG G2 aan 400 euro komt te staan zijn we ook weer een eindje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:32:
Moeilijke keuzes

Nexus 5
+ 50 euro goedkoper
+ stock rom
+ firmware updates
+ mooier (persoonlijke mening uiteraard)
+ iets hanteerbaarder (? denk ik)

- scherm iets minder
- camera iets minder (gebruik ik zelden)

LG G2
+ scherm
+ batterij & nogmaals, batterij.
+ sommige feautures die toch mooi geïntegreerd zitten in de LG G2

- lelijke skin
- updates ... Beetje vaag

Nummer 3: afwachten tot er een nieuwe LG G2 komt, maar dan kan ik even gemakkeiljk altijd wachten op een nieuw toestel ... En eer de nieuwe LG G2 aan 400 euro komt te staan zijn we ook weer een eindje verder.
Dit was ook een groot twijfelpunt voor mij. Ik zou zelf voor de LG G2 gaan, software is te veranderen maar de hardware niet. De prijs is geen verschil aangezien bijvoorbeeld http://www.eglobalcentral...-free-unlocked-black.html net zo goedkoop is als een Nexus 5 (heb hem daar ook gekocht). Als de standaard rom op de LG niet bevalt kan je er altijd nog een andere op zetten, dat kan met de batterij van de Nexus 5 niet. Vormgeving van het toetsel is subjectief maar ik vind de Nexus 5 inderdaad ook iets mooier maar de bezels zijn weer dunner van de LG. De knoppen aan de achterkant + Knock On is even goed imho als een knop aan de zijkant. Ik betrap me er ook vaak op dat ik een iPad ook zo aan wil doen of de S4 van een familielid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:34
The Unbelievabl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:05:

Mijn batterij na het switchen naar een AOSP custom rom. Wow.
Wow! Dat is echt absurd lang. Hoe lang haalde jij met stock?
Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic