Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Overigens haalde ik gisteren wel heel weinig, 05:00u uit de lader, en 17:00u was hij alweer leeg, leek iets niet helemaal lekker te gaan. Had ook maar 1:30h screentime. Ben benieuwd of het eenmalig was of dat er een applicatie gek loopt te doen..
Ik denk niet dat het cynisch bedoeld is. 24 uur met een screen-on time van bijna 9 uur... Hoe veel screen-on time heb jij met die 32 uur?mambo No5 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 04:25:
Absurt lang, huh? Ik zit hier al op 32 uur en heb qua verwachting van android nog 28 te gaan, dat is bij elkaar opgeteld toch wel iets meer dan 1 dag/24 uur..Denk dat z'n post een beetje cynisch bedoelt is.

Van mij is 2 uur actief geweest en sinds gisterochtend van de lader. Nu 60% batterij over. Zou dus theoretisch met mijn huidige verbruik 5 uur screen on time moeten kunnen krijgen.
Die afbeelding had ik vanmorgen ook even., druk op de backtoets en hij ging naar de website waar ik heen wilde. Heel vaag allemaalBPP schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
Ik heb een vraagje. Sinds gisteravond krijg ik op mijn LG G2 deze melding. Op volgende drukken helpt niet, want hij kan niet inloggen. Het rare is dat ik gewoon via mijn telefoon op gmail kan en apps kan installeren via de play store. Is dit een storing dat iemand bekend voorkomt?
[afbeelding]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat heb ik gek genoeg ook zo nu en dan. En dan blijft hij maar komen als je opnieuw probeert. Ik gebruik Chrome beta en krijg het alleen daar tot nu toe.BPP schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
Ik heb een vraagje. Sinds gisteravond krijg ik op mijn LG G2 deze melding. Op volgende drukken helpt niet, want hij kan niet inloggen. Het rare is dat ik gewoon via mijn telefoon op gmail kan en apps kan installeren via de play store. Is dit een storing dat iemand bekend voorkomt?
[afbeelding]
Ik heb sinds vanochtend ook deze melding in Chrome. GMail en Playstore werken idd normaal.BPP schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
[afbeelding]
De Franse provider sfr rolt de kitkat update voor de G2 blijkbaar 3 maart (volgende week maandag) uit.
Nu maar hopen dat hij hier ook OTA beschikbaar komt volgende week.
Die miliseconden interesseren mij nietPaT schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:53:
Op basis van die film van CLB ben ik al druk aan het verzinnen wat ik met al die miliseconden extra ga doen in mijn leven
jakob558 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:09:
Volgens mij is dat absurt lang. Ik haal net een dag, met 5hr screentime ongeveer. Hoeveel screen ontime heb jij na 32 uur gebruik?
Overigens haalde ik gisteren wel heel weinig, 05:00u uit de lader, en 17:00u was hij alweer leeg, leek iets niet helemaal lekker te gaan. Had ook maar 1:30h screentime. Ben benieuwd of het eenmalig was of dat er een applicatie gek loopt te doen..
Die screen-on time heb ik inderdaad over het hoofd gezien, ik zit nu op zo'n 2,5 uur. Als je 9 uur screen on hebt is 1 dag wel weer heel erg netjes.Micheeels schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:58:
[...]
Ik denk niet dat het cynisch bedoeld is. 24 uur met een screen-on time van bijna 9 uur... Hoe veel screen-on time heb jij met die 32 uur?
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
- Google maps:
- Open maps
- Zoek een plaats (bv Amsterdam)
- Slide de bottom-bar (Met het auto-tje) een beetje naar boven en til je vinger op tijdens het sliden
- Je zit dan een erg trage, schokkerige en af en toe stilstaande slide van de bottom-bar (herhaal als het niet meteen lukt)
- Op Youtube is er een filmpje over van een Rus (kan het nu niet vinden)
- Google music:
- Hetzelfde bij maps als je een nummer aan hebt staan
- Ook hier is een filmpje van. Van diezelfde Rus als hierboven
- Pocket informant:
- Sliden van week naar week in 'week-view' gaat ook met stops (weet niet of dit een issue is van de G2 of van PI).
- Netfix:
- Film streamen
- Ondertitels uit -> goed en vloeiend beeld
- Ondertitels aan -> af en toe schokkerig beeld als er op dat moment veel beweging is het beeld en als er ondertitel in beeld staat
Het is niet in alle apps en over het algemeen heb ik er niet heel veel last van. Maar goed, het zou fijn zijn als het opgelost is.
PS: Met sliden bedoel ik dus een kort veegje zodat de app zelf de beweging afmaakt (zoals je een lange lijst scrollt).
In haal ineens (sinds gisteren) maar een uurtje of 1,5 screentime. Iemand een idee hoe dat zou kunnen?
De hoeveelheid screentime zegt niet zoveel, als je er niet bij vermeld hoeveel procent van het accuverbruik dat is.jakob558 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:48:
Is toch iets niet helemaal goed. draai niets speciaals, stock rom. Wel geroot, xposed draait een aantal kleine mods.
In haal ineens (sinds gisteren) maar een uurtje of 1,5 screentime. Iemand een idee hoe dat zou kunnen?
Die 1,5h haal ik met in totaal 11h de telefoon aan. Screen is dan zo'n 10% (geeft'ie aan), verder zijn Android-systeem (duh), en Google-Frameworks grote posten (beiden zo'n 18-20%)
Lijkt me niet helemaal lekker te zitten ergens
Gaarne alleen gebruiken indien je weet wat je ermee moet doen.
<model>LGD802</model>
<suffix>A6SFBK</suffix>
<approve_date>2014-02-12</approve_date>
<sw_version>D80220A</sw_version>
<cond_version>00</cond_version>
<sw_url>
http://csmgdl.lgmobile.com/dn/downlo...D80220A_00.kdz
</sw_url>
<model>LGD802</model>
<suffix>AVD2BK</suffix>
<sw_url>
</sw_url>
<model>LGD802</model>
<suffix>A6D2WH</suffix>
<sw_url>
</sw_url>
Bron: http://csmgb2b.zz.mu/test_csmg.php?model=LGD802
Het verwijderen en her-installeren van Chrome (of althans de updates) heeft het bij mij (voorlopig) opgelost, maar ik heb dus hetzelfde aan de hand.BPP schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
[afbeelding]
Echt een vreemd probleem.
Same here.. Ff ook maar her-installeren.Qurius schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
[...]
Het verwijderen en her-installeren van Chrome (of althans de updates) heeft het bij mij (voorlopig) opgelost, maar ik heb dus hetzelfde aan de hand.
Echt een vreemd probleem.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Wellicht hebben jullie een oplossing.
Als ik wifi gebruik dan heb ik heel vaak dat het minimaal 30 seconden duurt voordat ik data ontvang of verstuur.
Dit gebeurd niet alleen bij mijn browser maar ook bijvoorbeeld met het versturen van mail of bijv. een app alls NOS teletekst.
Het maakt niet uit waar ik wifi gebruik en met een Nexus 5 op dezelfde locatie heb ik geen probleem.
Als ik eenmaal op internet zit, heb ik geen probleem.
Ook met 3g internet heb ik het probleem niet.
Het lijkt dus een opstartprobleem van mijn wifi.
Is er een setting die ik wellicht moet wijzigen?
Voor de mensen die ook twijfelen:
* accu is echt een stuk minder. Zeer merkbaar
* Nexus is merkbaar lichter
* Nexus 5 is echt merkbaar sneller. Veel soepeler en het eerste Android toestel waarbij ik niet het gevoel krijg dat deze op zijn tenen loopt.
* openen van apps gaat een stukje sneller dan op de g2. Zeker Rabobank, IMDb, facebook
* toestel ligt lekkerder in de hand
* g2 heeft een scherm met diepere kleuren en een merkbaar beter contrast. Beter scherm dus
* knock on/off is een echt gemis op de 5
* had ik al gezegd dat de 5 een stuk sneller is dan de g2?
* auto helderheidsregeling is beter op de 5. Gaat zonder schokken en vloeiend. IPhone like
* kleine icoontjes in balk waardoor alles wat rustiger oogt op de 5
* koptelefoon aan de bovenkant wat ik jammer vind. G2 is fijner
* 12+GB vrij op de 5. Erg fijn als je de 16gb versie hebt
Al met al ben ik tot op heden erg tevreden met de Nexus 5. De g2 gaat de verkoop in.
Mocht je iets specifieks willen weten dan hoor ik dat wel.
Verwijderd
Ik heb ook nu meerdere malen per dag dat er geen verbinding gemaakt kan worden met Google services waarbij er zo een gevaren driehoekje bovenin verschijnt, Ook net een crash gehad dat het scherm zwart bleeft en met geen mogelijkheid meer aanging na het ophangen van een telefoongesprek. Harde reset van knop achter+volume up kon ik weer beginnen. Ik draai gewoon stock dus niet gekloot eraan. Het ging zo goed in het begin maar nu komen er toch wel kuurtjes.BPP schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
[afbeelding]
Ik denk dat dit door de update van chrome kwam. Had er ook last van maar vanochtend had ik weer een update en tot nu toe niet weer die melding gehadVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Ik heb ook nu meerdere malen per dag dat er geen verbinding gemaakt kan worden met Google services waarbij er zo een gevaren driehoekje bovenin verschijnt, Ook net een crash gehad dat het scherm zwart bleeft en met geen mogelijkheid meer aanging na het ophangen van een telefoongesprek. Harde reset van knop achter+volume up kon ik weer beginnen. Ik draai gewoon stock dus niet gekloot eraan. Het ging zo goed in het begin maar nu komen er toch wel kuurtjes.
Weet iemand hoe ik de agenda afspraken op het lockscreen krijg? Ik kan het echt nergens terug vinden..
Kan ook zijn dat ik gewoon heel erg moet wennen, altijd de Sense skin gehad (daarvoor een One S en een Desire gehad dus vandaar..)
Dit is wel heel erg wennen tot zover, maar dat komt wel goed..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Heb al een factory reset gedaan, maar het helpt niet. Opnieuw opstarten. Wie herkent dit probleem ook
Hij raakt niet oververhit, daar heeft hij een beveiliging tegen en klokt terug.wilke77 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:16:
Ik heb al een poosje de LG G2. Nu de laatste tijd als ik een spelletje Candy Crush heb gespeeld, daarna op google Chrome word het toestel erg warm. Zo warm dat ik bang word en het aan de kant leg.
Heb al een factory reset gedaan, maar het helpt niet. Opnieuw opstarten. Wie herkent dit probleem ook
Hetzelfde met de Nexus 4, die wordt altijd erg warm met Chrome (ligt aan Chrome, met andere browsers heb je dat probleem niet) en games.
Verwijderd
Vreemd. Ik heb mijn LG G2 gewoon aangesloten via de USB kabel en de standaard LG Mobile Support Tool gestart en Upgrade/check errors gekozen. Hij is nu een update van 1968,32MByte aan het downloaden. Ben benieuwd of dit KitKat gaat worden. Ik laat het weten.Zorean schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:27:
Heren (en dames), hier zijn de MOGELIJKE links naar de KitKat update.
Gaarne alleen gebruiken indien je weet wat je ermee moet doen.
<model>LGD802</model>
<suffix>A6SFBK</suffix>
<sw_url>
</sw_url>
<model>LGD802</model>
<suffix>AVD2BK</suffix>
<sw_url>
</sw_url>
<model>LGD802</model>
<suffix>A6D2WH</suffix>
<sw_url>
</sw_url>
Bron: http://csmgb2b.zz.mu/test_csmg.php?model=LGD802
Downloaden gaat wel langzaam zeg. Volgens deze website kunnen we dus gewoon al updaten naar 4.4? http://www.androidcentral...ng-out-through-pc-utility
Ik heb geen T-Mobile maar hij download wel een update.
Utility via hier http://www.lg.com/nl/onde...lg-D802-G2#software_panel
Dat is super!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 20:03 ]
Verwijderd
Hoe kan ik ze terug krijgen?
Heeft iemand een tip?
Gedaan en nu krijg ik elke keer een foutmelding "Helaas, het proces com.android.phone is gestopt" en start die elke keer opnieuw op. KutzooiVerwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:50:
[...]
Vreemd. Ik heb mijn LG G2 gewoon aangesloten via de USB kabel en de standaard LG Mobile Support Tool gestart en Upgrade/check errors gekozen. Hij is nu een update van 1968,32MByte aan het downloaden. Ben benieuwd of dit KitKat gaat worden. Ik laat het weten.
Downloaden gaat wel langzaam zeg. Volgens deze website kunnen we dus gewoon al updaten naar 4.4? http://www.androidcentral...ng-out-through-pc-utility
Ik heb geen T-Mobile maar hij download wel een update.
Utility via hier http://www.lg.com/nl/onde...lg-D802-G2#software_panel
Dat is super!

Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het downloaden. 93%. Ik doe via de LG Mobile Support Tool. Dus niet handmatig flashen.BPP schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:26:
[...]
Gedaan en nu krijg ik elke keer een foutmelding "Helaas, het proces com.android.phone is gestopt" en start die elke keer opnieuw op. Kutzooi
Maar jouw fout kun je oplossen door:
"You can fix that problem by going to Settings --> Apps and click on the menu on top right corner and reset app preferences."
http://forums.androidcent...crashing-after-4-4-a.html
Ik heb het ook gedaan via de LG MST. Helaas start die elke keer vanzelf op en krijg ik de kans niet om naar instellingen te gaan. Dat wordt dus een hard resetVerwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:33:
[...]
Ik ben nog steeds aan het downloaden. 93%. Ik doe via de LG Mobile Support Tool. Dus niet handmatig flashen.
Maar jouw fout kun je oplossen door:
"You can fix that problem by going to Settings --> Apps and click on the menu on top right corner and reset app preferences."
http://forums.androidcent...crashing-after-4-4-a.html
Hier ook hetzelfde. Re-install hielp nietmucuracat schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Same here.. Ff ook maar her-installeren.
PSN: MrMistral
Verwijderd
Mazda MX-30
Maar dat is dan niet meteen op het homescreen zelf toch, dan zou ik het toestel aan moeten zetten en alsnog naar rechts vegen.. kan het niet direct?unionemerald schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:14:
Lockscreen naar rechts vegen. Op het lege lockscreen scherm, kan je dan een widget plaatsen. In jouw geval: agenda afspraken.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2667714
Heb het zelf op de G2 staan en werkt perfect.
Die is niet stock, want hij is rootedVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:28:
Voor wie niet langer willen wachten hier is de Duitse Vodafone stok rom voor kitkat, hier te downloaden plus uitleg.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2667714
Heb het zelf op de G2 staan en werkt perfect.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Om te flashen heb je root toegang nodig en recovery zoals TWRP or CWM.
Na flashen is de G2 gewoon stock.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 11:48 ]
Het is wel mogenlijk. Je zult echter eerst wel naar een extra homescreen moeten zoals gemeld, maar daarna kun je gelijk weer naar rechts sweepen, naar het scherm met de klok. Die kun je vervolgens naar de prullenbak slepen (bovenin), waarna je een nieuw widget kan toevoegen.Verwijderd in "[LG G2] Ervaringen en Discussie"CasGas schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:07:
[...]
Maar dat is dan niet meteen op het homescreen zelf toch, dan zou ik het toestel aan moeten zetten en alsnog naar rechts vegen.. kan het niet direct?
Misschien Google+ ? Als je het ingesteld had..Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:46:
Ik heb een vraag....ik heb bestanden verwijderd(filmpjes)...
Hoe kan ik ze terug krijgen?
Heeft iemand een tip?
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Bij mij gaat het zo, omdat ik op mijn 'standaard' lockscreen een klok heb staan. Als je op dit eerste scherm je agenda wilt zetten, dan verwijder je (in mijn geval) de klok, en zet je de agenda hierop.CasGas schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:07:
[...]
Maar dat is dan niet meteen op het homescreen zelf toch, dan zou ik het toestel aan moeten zetten en alsnog naar rechts vegen.. kan het niet direct?
Oeps! 'dahakon' was me voor.
[ Voor 3% gewijzigd door unionemerald op 03-03-2014 12:15 ]
ff
wachten dan maar..
Ik heb vaak dat ik via mijn broekzak de camera aanzet, en pas na 10 min door heb omdat de telefoon warm wordt. best irritant
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Google Play: DashClock WidgetCasGas schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:07:
[...]
die is bedoeld om op klok op de main lockscreen page te vervangen. Extra info kan je dan met extensions laten zien
''Netwerk niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer"
Alles wat verder van internet gebruik maakt werkt prima, vliegtuigstand, toestel aan en uitgezet, dataverbinding en wifi aan en uitgezet, iemand nog een idee?
Alle andere apparaten die hetzelfde account gebruiken werken trouwens ook prima, dus erg vaag...
[ Voor 13% gewijzigd door martijnm71 op 03-03-2014 15:19 ]
Ik heb alleen het "probleem" met Dashclock dat de widget niet maximaal op mijn lockscreen komt. Als ik hem "uitgeklapt" wil hebben dan moet ik eerst het lockscreen naar link/rechts swypen en dan weer terug, dan is hij wel fullscreen. Iemand een idee hoe ik hem direct fullscreen krijg?Prulleman schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:55:
[...]
Google Play: DashClock Widget
die is bedoeld om op klok op de main lockscreen page te vervangen. Extra info kan je dan met extensions laten zien
Volgens mij kan je dit wijzigen in instellingen -> lockscreen -> verborgen patroon uitvinkenjanvanduschoten schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:22:
[...]
Ik heb alleen het "probleem" met Dashclock dat de widget niet maximaal op mijn lockscreen komt. Als ik hem "uitgeklapt" wil hebben dan moet ik eerst het lockscreen naar link/rechts swypen en dan weer terug, dan is hij wel fullscreen. Iemand een idee hoe ik hem direct fullscreen krijg?
Je kan em ook naar beneden trekken, dat kan met elke lockscreen widget, zelfs de standaard klok (welke expanded overigens er hetzelfde uitziet).janvanduschoten schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:22:
[...]
Ik heb alleen het "probleem" met Dashclock dat de widget niet maximaal op mijn lockscreen komt. Als ik hem "uitgeklapt" wil hebben dan moet ik eerst het lockscreen naar link/rechts swypen en dan weer terug, dan is hij wel fullscreen. Iemand een idee hoe ik hem direct fullscreen krijg?
standaard expanded tonen zorgt er volgens mij voor dat je unlock slider niet gelijk werkt, deze moet je dan eerst omhoog trekken (en je widget dus weer klein maken). Maar die setting ken ik alleen van custom roms.
je kan dashclock ook zo inrichten dat ie in de kleine versie al een paar dingen laat zien, wellicht is dat de beste middeweg
Ja en nee eigenlijk.Aggressor schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:02:
ff een vraagje, is update 4.4 nu uit of niet?
Hij is uit voor Vodafone in o.a. Duitsland, en je kan hem in Nederland ook op je toestel mikken mits je genoegen neemt met Vodafone branding.
Via de root-toegang heb ik het Vodafone-logo bij opstarten/afsluiten verwijderd, alle bloatware verwijderd, alle Vodafone-zooi verwijderd, etc. Lijkt nu net een internationele ROM en hij draait vele malen soepeler dan 4.2.2.
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 04-03-2014 07:45 ]
Zoals u wenst.janvanduschoten schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:02:
Zou je dat stukje root even in [LG G2] Rooten en Custom ROM's willen uitleggen, heb wel interesse
Zorean in "[LG G2] Rooten en Custom ROM's"
edit: LteConfigs 1.40118
[ Voor 9% gewijzigd door illusion.tw op 06-03-2014 08:47 ]
klinkt als een harde reset proberen en indien dat niets oplost terugsturen naar LG.panton schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:27:
Ik heb een probleem, mijn camera werkt heel vaak niet. Hij geeft of een foutmelding met iets van scannen met mediabestanden of hij opent en geeft een zwart beeld weer. Na een reboot en een taalwijziging doet die het weer voor een aantal minuten..
Zal het klaar gemaakt worden voor een uitrol?
Edit: nope... gewoon korte storing....
[ Voor 11% gewijzigd door shakedown op 09-03-2014 09:19 ]
All things move towards their end
Enige wat me tegenstaat aan mijn G2 is het lockscreen, en zou willen dat het meer op een standaard android lockscreen lijkt, geen nood there is an app for that toch?
Maar bij het zoeken op de appstore kom ik dingen tegen waar me haren van overeind gaan staan, lockscreen apps die je telefoonboek in willen kijken en meer van dat soort dingen.
Dus na een half uurtje vruchteloos zoeken kom ik met hangende pootjes hier vragen of iemand een oplossing weet....
Verwijderd
*knip* Spam, dus weg.
[ Voor 44% gewijzigd door janvanduschoten op 09-03-2014 18:01 ]
als het er is
update is al bij een aantal providers in de VS, dus we blijven hopen
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 09-03-2014 18:02 ]
Ik ben zelf op moment aan het vegelijken ivm een nieuw aan te schaffen tel maar als ik dan
youtube filmpjes bekijk opgenomen door de G2 is dat het geluid pijnlijk slecht is en het
beeld vrij irritant omdat de G2 klaarblijkelijk constant de neiging heeft om scherp te stellen, ook als dat niet nodig is....
Raar dat ik hierover, op dit topic, zo weinig lees...
:D
Yup! Dit is een van de weinige dingen die mij echt tegenvalt aan de telefoon. Terwijl ze wel reclame maken dat dit zo goed zou zijnjaapieln schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:57:
De kwaliteit van de audio tijdens het filmen is slecht met de LG G2. Zeker in een luide omgeving is het geluid zeker slecht. De Sony Xperia S bijv. deed dit veel beter.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De skin die zij er overheen hadden gegooid had her en der nog wel voordelen, maar vooral de mail app irriteer ik mij aan..
Ik heb een linkje shortcut op mijn homescreen naar de mail app, waarin 2x exchange en 2x pop mail accounts zit. De ene keer opent die een gecombineerde view, dan weer mail a, dan weer b.. ik wil gewoon altijd naar gecombineerd, iemand die weet of dat mogelijk is?
En het vernieuwen is ook irritant, eerder deed ik een veeg naar beneden vanaf de gecombineerde view en alles werd vernieuwd, nu moet je eerst naar Instellingen > vernieuwen. Iemand die weet of dat ook anders kan?
En ik heb ook nog een ander probleem. Ik heb regelmatig dat widgets niet of maar half werken. Zo heb ik SwitchPro widget en Digical veelal in gebruik. Bij switchpro worden de 'lampjes' onder de knoppen niet bijgewerkt, waardoor het vaak niet super duidelijk is of bijvoorbeeld wifi aan staat of niet.
Verder heb ik bij zowel Digical als bij de standaard android Agenda items dat de maandkalender niet of maar half werkt. Als ik naar een andere maand ga in de standaard Agenda, krijg ik wel de maand te zien maar niet de afspraken. Bij Digical is het nog erger, hierbij werkt in eerste instantie alles, maar na een half uur werkt alleen het onderste vak nog. De rest is wel zichtbaar, maar registreert geen aanrakingen meer. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem? Het is knap irritant
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Firmware: 1.31 EU hardware version A4.
Hebben meerdere mensen problemen met wifi met G2. Op diverse sites kom ik wel problemen tegen maar dat is meer het verbinden met wifi wat wel goed gaat....
monta
Even een speedtest ofzo op loslaten?
Niet bepaald...monta schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:
Een LG G2 gekocht. Nu blijkt dat de wifi verbinding heel erg traag is. Het bereik varieerd heel erg, soms 1 streepje soms 3, internet op de LG G2 gaat heeeel traag. De router is een D-link DIR 655.
Hebben meerdere mensen problemen met wifi met G2. Op diverse sites kom ik wel problemen tegen maar dat is meer het verbinden met wifi wat wel goed gaat....

Dit is door 2 muren heen, 10 meter afstand. Router betreft een ASUS RT-AC66U. Gebruikte band: 5Ghz.
Maar toch, ga dan niet lopen pochen met je 'tweede microfoon' en what not
De rest van de apparaten doen het goed (samsungs, laptop enz).martijnm71 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:52:
Hoe is de rest van je verbindingen via wifi?
Even een speedtest ofzo op loslaten?
Blijkt dat de LG G2 het op een andere wifi wel goed doet. Het lijkt dus een probleem in combinatie met de D-link DIR 655 te zijn.
Vanmiddag de firmware upgraden van de D-link misschien dat dat helpt..
monta
Inmiddels is er firmware versie 1.37. Bij mij loste het updaten van de firmware WiFi problemen met de verbinding inderdaad op, wellicht maakt het ook een verschil voor de snelheid.monta schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:
Een LG G2 gekocht. Nu blijkt dat de wifi verbinding heel erg traag is. Het bereik varieerd heel erg, soms 1 streepje soms 3, internet op de LG G2 gaat heeeel traag. De router is een D-link DIR 655.
Iemand die ook weet hoe je in het slide down menu ook de "next meeting" in laat zien? Dus je volgende afspraak staat er al in, vriend van mij heeft ook een G2 maar hij weet niet meer hoe het er in is gekomen, ik zoek me ook helemaal de pleuris maar kan het niet vinden
[ Voor 9% gewijzigd door CasGas op 13-03-2014 13:46 ]
Als dit het niet is dan graag een screenshot, ben wel benieuwd

Hoe kreeg je deze update binnen?Zorean schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:23:
Tadaaaaa!
[afbeelding]
Internationale KitKat is gearriveerd!
bij mij ziet hij namelijk geen update.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Geen domme vraag ik heb nameijk dezelfde vraag.BPP schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:08:
Ik heb de mijne uit Hong Kong (eGlobal) gehaald, maar een europese rom geflasht. Iemand een idee of ik dan de update krijg wanneer die wordt uitgerold in Azie of in Europa? Hele domme vraag misschien.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
de LG pc suite is een ramp, dat ding doet het zelden normaal, zelfs als je wil controleren op een update van de pc suite zelf krijg je de melding dat er geen verbinding kan worden gemaaktacale schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:35:
Woow. Leuk. Ik probeer ook maar krijg van de LG Suite steeds dat er een error is en dat hij geen verbinding kan maken
+1martijnm71 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:16:
[...]
de LG pc suite is een ramp, dat ding doet het zelden normaal, zelfs als je wil controleren op een update van de pc suite zelf krijg je de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt
Maar ja, via OTA ziet de telefoon nog geen update. Wat kan je anders doen om kk binnen te halen?
Daardoor is tijdelijk de updateserver niet bereikbaar, dus ook niet voor de PC Suite.
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic